PDA

View Full Version : GG weer aan het graaien bij Allistair



RedDawn
11-02-2012, 19:06
Golden Glory obtains second court order to garnish Alistair Overeem's UFC 141 pay
by Steven Marrocco on Feb 11, 2012 at 10:40 am ET
Golden Glory hasn't given up the fight for Alistair Overeem's money.

Knockout Investments, the MMA team's corporate parent, has obtained another court order to hold in escrow a portion of Overeem's pay for UFC 141.

This order asks $427,714.27 to be withheld by UFC parent company Zuffa LLC and deposited by check to a Nevada District Court. The amount is nearly double that of a previous order obtained the day of UFC 141, which was not executed when a surety bond was not deposited to the court.

MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) on Friday obtained a copy of the second order, which was executed on Jan. 24 and signed by a Nevada district judge. Roderick Lindblom, who represents Knockout Investments, declined to comment on the order but confirmed that a surety bond for $427,714.27 has been deposited and the order served to Zuffa LLC.

Overeem's representative, Colin Lam, could not be reached for comment.

The judgement applies to 30 percent of Overeem's purse, win bonus, pay-per-view proceeds, and "guaranteed payment for ancillary and intellectual property rights as set forth in the UFC Contracts and Zuffa's Promotional and Ancillary Rights Agreement of September 2011." It notes that the pay-per-view and ancillary and intellectual property payments are due within 30 days of UFC 141.

As with the first order, the judgement cites an affidavit from by Golden Glory head Bas Boon that states Overeem hasn't paid the team according to the terms of a contract signed in 2007 and that he's leaving Nevada before settling his bill.

Overeem defeated former champ Brock Lesnar by first-round TKO at the pay-per-view event, which took place Dec. 30 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. His total disclosed pay for the fight totaled $385,714.28.

The heavyweight contender and his former team have been tangled in litigation for several months. This past November, Overeem sued Knockout Investments in Los Angeles Superior Court and claimed the team had breached its management agreement and tied him to a bad deal that required him to pay 35 percent of his pre-tax income. A month later, Knockout Investments countersued, alleging Overeem did not pay a 30 percent commission owed to Golden Glory following his win over Fabricio Werdum at "Strikeforce: Overeem vs. Werdum." Overeem claimed the team owed him $151,000 in back pay and asked a judge to determine whether his contract is enforceable.

Documents revealed in Golden Glory's suit confirm that Overeem is entitled to $2 of every pay-per-view "buy" UFC 141 draws in excess of 500,000 units in the U.S., Canada and online, according to a report on ESPN. Additionally, he is entitled to one-third of a 1-million-dollar signing bonus he received when he inked a contract with the promotion this past September.

Overeem is expected to meet Junior Dos Santos at UFC 146 on May 26 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, UFC executive Lorenzo Fertitta recently announced.

For more on UFC 141, stay tuned to the UFC Events section of MMAjunkie.com.




Bron: Mmajunkie

http://mmajunkie.com/news/27377/golden-glory-obtains-second-court-order-to-garnish-alistair-overeems-ufc-141-pay.mma

Anderson
11-02-2012, 19:34
Bas Boon= de Don King van Nederland. Zo'n mannetje die langs huizen loopt om hypotheken te verkopen van gluiperd Scheringa. Kortom teken nooit een papiertje bij gluiperd Bas Boon.

micha
11-02-2012, 19:36
vage titel. GG gaat via rechter zorgen dat ze krijgen waar ze wettelijk recht op hebben. Als dit niet onder de rechter zou vallen en het onzin zou zijn heb je recht van spreken. Ik heb alle vertrouwen in het rechtsysteem ook omdat ik weet wat zo'n rechter te zien en te horen krijgt.

micha
11-02-2012, 19:36
Bas Boon= de Don King van Nederland. Zo'n mannetje die langs huizen loopt om hypotheken te verkopen van gluiperd Scheringa. Kortom teken nooit een papiertje bij gluiperd Bas Boon.


dat is een keuze ik denk dat je zonder Bas Boon van een hele hoop vechters nog nooit had gehoord. Zo had bijv AO nooit zo'n supercontract gehad zonder deze man. Ze wilden hem afschepen met 2 miljoen voor 6 partijen..............Dankzij de onderhandelingen van GG en met name van de heer Boon zijn ze toch op iets heeel anders uitgekomen.

The Bulldog
11-02-2012, 19:45
Micha een goed bedoeld advies: niet reageren op zulke topics....

Gezien je positie kun je het nooit goed doen...

lopez86
11-02-2012, 19:47
Ik stel voor dat dit topic word samengevoegd met t Golden Glory gate topic.

micha
11-02-2012, 19:48
Micha een goed bedoeld advies: niet reageren op zulke topics....

Gezien je positie kun je het nooit goed doen...

Thanks maat het is stemmingmakerij ik weet het....

lukashenko
11-02-2012, 19:55
ja tuuurlijk misha gelukkig sta jij helamaal neutraal in de zaak
gg heb recht op niks
alistrair is zelf op de top geklommen
het klopt dat gg een hand erbij geholpen heb maar om dan zulke bedragen te vragen belachelijk
normaal is een regeling van 20 % als je hem steunt vanuit de hoek
aangezienn gg niet meer in de hoek stond 30 december sorry geen recht op niks
stelletje geldwolven die door iemand vanuit de gevangenis geleid worden goed voor de naam van de sport toppie weer bezig

zielepieten

micha
11-02-2012, 19:56
[QUOTE=lukashenko;1126579]ja tuuurlijk misha gelukkig sta jij helamaal neutraal in de zaak
gg heb recht op niks
alistrair is zelf op de top geklommen
het klopt dat gg een hand erbij geholpen heb maar om dan zulke bedragen te vragen belachelijk
normaal is een regeling van 20 % als je hem steunt vanuit de hoek
aangezienn gg niet meer in de hoek stond 30 december sorry geen recht op niks
stelletje geldwolven die door iemand vanuit de gevangenis geleid worden goed voor de naam van de sport toppie weer bezig

jij hebt rechten gestudeerd denk ik

lukashenko
11-02-2012, 20:09
dus je moet iets gestudeert hebben om er verstand van te hebben jah precies.
lekker makkelijk om te roepen.
dat is zeker ook de gedachte geweest toen jullie a o wouden melken
ow die heeft geen rechten gestudeert dus lekker gekke contract maken .
enigste wat ik van jouw zie mischa is dat jij gg zn ballen altijd in je mond heb en niet stopt met sabbelen

micha
11-02-2012, 20:33
bedankt voor je intelligente bijdrage! Ik weet zeker dat AO blij is met je reactie. Het is nu aan de rechters die gaan uitmaken wie wat moet betalen en dan hoop ik dat deze soap over is. Heath herring heeft zo'n zelfde rechtzaak verloren dus ik denk gezien in het verleden behaalde resultaten dat GG deze zaak wint.

The Bulldog
11-02-2012, 20:41
@ lukashenko....... ga jij nou een fan aanvallen op de gedragingen van het management van een team...zielige vertoning....

ik irriteerde me ook mateloos aan de manier van brengen van Micha int verleden , maar jij slaat de plank nu wel echt mis.....

Allistair heeft van GG support gehad ook in tijden dat hij veel verloor dus daar heeft hij gelijk in...

ik heb Allistair zien kickboksen voordat hij bij cor hemmers kwam en geloof me.....die heeft hem HEEL erg geholpen....

Betreft die percentages.....In NLD is een dergelijke afspraak 30% verdeeld over management en trainers redelijk gangbaar .....

Wat er in die kleine letters heeft gestaan en waar die dan verder misleid is ben ik ook benieuwd naar zeg ik je eerlijk...maar leg de dingen bij wie ze horen joh...

lukashenko
11-02-2012, 20:42
bedankt voor je intelligente bijdrage! Ik weet zeker dat AO blij is met je reactie. Het is nu aan de rechters die gaan uitmaken wie wat moet betalen en dan hoop ik dat deze soap over is. Heath herring heeft zo'n zelfde rechtzaak verloren dus ik denk gezien in het verleden behaalde resultaten dat GG deze zaak wint.

klopt rechters gaan het beslissen jammer dat er zo,n drama over gemaakt word.
of ze via de rechters wat winnen of niet in mijn ogen blijft gg de loser

The Bulldog
11-02-2012, 20:44
on topic:

ben benieuwd hoe zich zoiets ontwikkeld...gezien er al zaken liepen....lopen er nu verschillende zaken over het zelfde bij verschillende rechters?
lekker overzichtelijk dan...

en idd die soap moet ophouden....het verpest de beleving in NLD over de mogelijk toekomstige champ en vervuild het forum met klote discussies...

laat ze mekaar lekker afmaken in de recht zaal ik wil MMA zien...en een NLD-er met de Belt....

micha
11-02-2012, 20:55
Overeem's representative, Colin Lam, could not be reached for comment.


dat is jammer want ik ben heel erg nieuwsgierig naar de nieuwe manager van AO.

micha
11-02-2012, 20:58
1) Bassie is helemaal geen head of GG, die is op een zijspoor gezet na de ZUFFA cut,waarvan Marloes Coenen het grootste slachtoffer is.
2)Ron zelf heeft het mooie contract onderhandeld,nadat Bassie het niet voor elkaar kreeg, vandaar dat Ron echt pissed was over de break van Alistair.
hun stappen zijn logisch,maar dit is begonnen nadat er geen K-1 geld is gekomen vanuit Japan.



:lol::lol::lol::lol::D:):rolleyes::lol::lol::lol:: lol::lol::lol::lol:


Marloes vecht op 28 april voor een hoger gage dan ze ooit bij SF kreeg......... Dat Ron pissed is klopt maar om andere redenen dan dat jij nu aanhaalt. maar ga vooral door met posten het is echt vermakelijk.

Kemal
11-02-2012, 21:08
Ben benieuwd hoe het uiteindelijk uitpakt.

micha
11-02-2012, 21:27
ik dacht dat jij je zes jarig neefje was

Wat denk jezelf? Ron heeft Alistair jarenlang gesteund. Vanaf het prille begin van zijn loopbaan hij heeft hem naar Pride gebracht. Toen het niet meer lekker ging met Lucien heeft Ron hem naar Breda gebracht bij Cor Hemmers. Altijd gesteund zelfs toen er niks meer in zijn carierre leek te zitten. Advocaten en voorschotten teveel om op te noemen. Jarenlang als familie met elkaar om gegaan lief en leed gedeeld. Need I say more?

appelsap
11-02-2012, 21:34
1 ding valt me op in het stuk.

1. AO is dus gewoon betaal na de UFC , ondanks de eerste beslaglegging, omdat GG geen Surety Bond (dit is een garantie door een derde (verzekeraar)de ervoor zorgt dat als het geld weer terug moet gaan naar AO en GG dit niet kan (faillisement) betalen, dit voor zijn rekening neemt) heeft overlegd. Beetje slordig.....

Verder logisch gevolg van dispuut. In eerste instantie alleen beslaglegging op gage, omdat dat een bekend bedrag was. Nu op de rest, nadat de overige inkomsten duidelijker zijn.

micha
11-02-2012, 21:48
ik ben nuchter en ik zou niet weten waar dit fantasie is? ali en vali klopt wat nog meer?

The Bulldog
11-02-2012, 22:06
ohhhhh mods.......het is weer zover........hahahahahah


wat een meuk

Kemal
11-02-2012, 22:11
pfff idd ja

ONTOPIC DAMES!

Jeru
11-02-2012, 22:37
ohhhhh mods.......het is weer zover........hahahahahah


wat een meuk

Shhhht!!! Ik heb net de chips gepakt!! ;)

The Bulldog
11-02-2012, 22:51
ik stukje pizza Jeru...vandaar mijn gelach....wat een figuren....hahahaha

Rverm
11-02-2012, 23:12
En dan blijf ik er tot op heden nog buiten staan ook...:D

blackadder
11-02-2012, 23:17
http://www.youtube.com/watch?v=SnxaKByZG1M
Wat muziek erbij.

Dalton
11-02-2012, 23:23
Maar goed dat er niet naar je goed bedoelde advies is geluisterd Underdog. Dan zouden we deze hoogstaande en op Mixfight nog nooit vertoonde journalistieke discussie moeten missen.

The Bulldog
12-02-2012, 00:46
hahaha....deed nog zo mijn best....

maar ja ben geen peacekeeper ....zie je maar weer

rollermanskunk
12-02-2012, 02:15
Niks schokkends dit bericht; gewoon een nieuwe poging van GG omdat de eerste poging falikant mislukte. De grootste vraag is wanneer de rechtszaak gaat plaatsvinden.

Lionheart
12-02-2012, 02:49
Ben benieuwd hoe dit zal aflopen.

Ali heeft veel geleerd bij GG, maar nu hij op zijn eigen benen staat doet hij het ook goed!

Hij staat nu volop in de schijnwerpers ook qua reclames etc. en tja daar waar het goed met je gaat zal je ook altijd de personen hebben die je bepaalde dingen misgunnen omdat ze die zelf nooit hebben kunnen bereiken of wat dan ook.

Al bij al, Ali is een topper en dat zal hij een ieder weer laten zien tegen JDS!

Wiebe
12-02-2012, 08:08
:lol::lol::lol::lol::D:):rolleyes::lol::lol::lol:: lol::lol::lol::lol:


Marloes vecht op 28 april voor een hoger gage dan ze ooit bij SF kreeg......... Dat Ron pissed is klopt maar om andere redenen dan dat jij nu aanhaalt. maar ga vooral door met posten het is echt vermakelijk.

er zit 29 minuten tussen deze 2 posts de 1e is Ron niet pissed om de break


ik dacht dat jij je zes jarig neefje was

Wat denk jezelf? Ron heeft Alistair jarenlang gesteund. Vanaf het prille begin van zijn loopbaan hij heeft hem naar Pride gebracht. Toen het niet meer lekker ging met Lucien heeft Ron hem naar Breda gebracht bij Cor Hemmers. Altijd gesteund zelfs toen er niks meer in zijn carierre leek te zitten. Advocaten en voorschotten teveel om op te noemen. Jarenlang als familie met elkaar om gegaan lief en leed gedeeld. Need I say more?

en nu opeens leg je haarfijn uit dat Ron pissed is over de break ??huh

ik hoop maar dat het snel naar ieders tevredenheid wordt opgelost.

bryan
12-02-2012, 10:15
Ik blijf het gewoon bizar vinden dat niemand het er over heeft dat GG zoizo gewoon gerund wordt vanuit de bak. Als Hari een keer een tik uitdeelt valt de hele wereld over hem heen. Maar vastzitten voor een dubbele moord en vanuit de bak je ding doen is heeeeeel normaal. Maar game on tussen GG lovers and haters !

Hans Vos
12-02-2012, 11:05
ik begrijp niet dat iedereen zich hier druk over maakt , er zijn twee partijen die zaken met elkaar gedaan hebben en daar is een geschil over , de 1 vind dit en de ander dat , . nou zijn die contracten er niet voor niets dus als je het heel zwart wit ziet zal ali tot de afloopdatum van dit contract met gg zijn 30 % moeten afdragen of cor en bas nou wel of niet meelopen naar zijn hoek , nou is de andere kant van het verhaal dat ali volgens zeggen nog een x groot bedrag heeft van gg betreffende zijn K1 partijen en hij dit waarschijnlijk ziet als contractbreuk .nu kunnen we wel met zijn allen op de stoel van rechter gaan zitten en lekker ruzie gaan maken met zijn allen maar ook in dit geval krijg je dan 2 partijen die er nooit uit komen namelijk de gg haters tegen de gg lovers . volkomen zinloos dus . laten we die strijd aan de rechter over laten , genieten van ali zijn partijen en hopen dat hij die titel paket . gr hans vos

Ervani
12-02-2012, 11:46
Persoonlijk interesseerd het mij helemaal geen reet wat er in die rechtbank gebeurd. En deze discussies zijn zo langzamerhand zo voorspelbaar. Je weet gewoon dat er altijd weer een discussie ontstaat waarbij de zelfde personen het consequent opnemen voor de ene partij en een andewre groep het weer lekker opneemt voor de andere partij.

Ik voel een commercieel succes in de lucht hangen... De grote forum battle met in de rode hoek kamp GG en in de andere hoek het kamp AO... lekker een kleinschalig gala ergens in de polder. Go for it! Nogmaals mij interesseerd het helemaal niets dat zakelijke conflict. Het is een conflict zoals deze dagelijks voor de rechter worden uitgevochten, maar persoonlijk kijk ik liever naar een potje knokken in een ring.

blade
12-02-2012, 11:49
Ik blijf het gewoon bizar vinden dat niemand het er over heeft dat GG zoizo gewoon gerund wordt vanuit de bak. Als Hari een keer een tik uitdeelt valt de hele wereld over hem heen. Maar vastzitten voor een dubbele moord en vanuit de bak je ding doen is heeeeeel normaal. Maar game on tussen GG lovers and haters !


nee hoor tis ook bizar

Italian*Berlusconi*
12-02-2012, 12:03
wat iemand al is mooi schreef hier in een eerder topic, dit komt over alsof GG het ex vriendinnetje is die er maar niet overheen kan komen.. zucht..hoop echt dat dit niet ten koste gaat van de prestaties van Ali, want ik gok ook dat dit een reden is dat GG zo blijft pushen.. maar goed, op naar de uitspraak van de judge!!

TheCarnage
12-02-2012, 12:34
dat is een keuze ik denk dat je zonder Bas Boon van een hele hoop vechters nog nooit had gehoord. Zo had bijv AO nooit zo'n supercontract gehad zonder deze man. Ze wilden hem afschepen met 2 miljoen voor 6 partijen..............Dankzij de onderhandelingen van GG en met name van de heer Boon zijn ze toch op iets heeel anders uitgekomen.

Kom op man.. Ik ga niet zeggen dat GG/Bas Boon niet hun best hebben gedaan voor dat contract ofzo, maar Alistair krijgt een super contract omdat hij de Pride kampioen was, de K-1 kampioen was en de Strikeforce kampioen was. Iedereen zat discussies te voeren op elk platform mma journalisten, forums etc. Of Alistair de beste heavyweight was, UFC wilde Alistair hebben in hun heavyweight division dat heeft hij aan zijn eigen prestaties te danken, nogmaals ik zeg niet dat de trainers etc. hun bijdrage niet geleverd hebben, maar hij heeft uiteindelijk al die titels gewonnen en daarom zo een intressante vechter voor de UFC geworden die ze in hun division moesten hebben. Als je nu gaat zeggen dat hij nooit zo een contract had gekregen zonder Bas Boon dan ben je niet realistisch man...

micha
12-02-2012, 13:18
Pride kampioen?


Tuurlijk had hij zonder GG ook een contract gehad.

TOON
12-02-2012, 14:10
de vraag is of ie zonder GG ook zo'n goed contract had gehad.....
zullen we nooit weten, das het debiele van deze discussie, die wordt gevoerd over zaken waar we nooit achter zullen komen, GG-> ali zou nooit zo'n goed contract bij de UFC kunnen tekenen zonder GG
AO-> tuurlijk wel
kortom we zullen het nooit weten

wat we wel weten is dat GG iig een zeer lucratief contract onderhandeld heeft en dat er iets in het hele voortraject gebeurd is waardoor AO zich enorm genaaid voelt

Briant
12-02-2012, 14:28
Het klinkt alsof je zonder GG nooit in de UFC zou komen. Gelukkig weten we dat dit niet waar is.

TheCarnage
12-02-2012, 15:06
Pride kampioen?


Tuurlijk had hij zonder GG ook een contract gehad.

Dream, excuses.

rollermanskunk
12-02-2012, 15:36
idd, lopen er nu 2 aparte rechtszaken? waar AO zijn k-1 geld eist en ontbinding van het contract wegens slecht management.
en 1 van GG wegens niet nakomen van het de gelden van de SF partij en UFC contract.

3 volgens mij. Ook iets met batterijen en een vrouw (had Ali met een dildo geslagen of zo?) Google translate werkt niet echt ;))

micha
12-02-2012, 15:47
Dream, excuses.

maakt niet uit ik dacht dat ik iets gemist had.


Ik hoop dat er snel een uitspraak komt door een rechter en dat AO de UFC HW champ wordt en dat we deze soap snel achter ons kunnen laten. Dan heeft iedereen waar hij recht op heeft en is iedereen blij.

DonLino007
12-02-2012, 16:20
Blablabla. Gewoon de rechtszaak afwachten en lekker bezig blijven met waar jullie mee bezig waren voor het starten van een discussie die inhoudelijk het Sesamstraat niveau haalt. De feiten zijn bekend bij de partijen die deze zaak bezigen.

Go alistair in de USA en go GG met vechters trainen en stipje op de wereldkaart NL groot en bekend maken! :-)

T15Boxing
12-02-2012, 20:05
GG idd aan het graaien voor bal # 141. Zo blijven ze doorgaan totdat ze zo'n hele lingo rij hebben als overeem heel wat ufc gala's heeft gehad.

bryan
12-02-2012, 21:33
hij zit nog maar 50% van de tijd vast.

OOh dan is het een heel ander verhaal my bad !... blijf het bizar vinden dat hele volksstammen een veroordeelde moordenaar vereren

sjaakie'tje
12-02-2012, 21:37
Contract is contract punt andere lijn.
Als dat in het contract staat, moet het gewoon uitgevoerd worden.

micha
12-02-2012, 21:38
Contract is contract punt andere lijn.
Als dat in het contract staat, moet het gewoon uitgevoerd worden.

zo is het

Italian*Berlusconi*
12-02-2012, 23:35
iedereen kan lullen dat "contract is contract punt" maar we weten nog steeds niet waarom Ali zich genaaid voelde en of de rechters er ook zo over denken... dat is even afwachten dunkt mij..

pschaar
12-02-2012, 23:48
Overeem kan zijn gevecht tegen Dos Santos beter na 1 juli plannen.....is hij in iedergeval van het contract af (ik dacht dat ik las dat het tot 30 juni liep ?)

raveboy
13-02-2012, 00:47
OOh dan is het een heel ander verhaal my bad !... blijf het bizar vinden dat hele volksstammen een veroordeelde moordenaar vereren

Als het goed is heeft hij zich zelf aangegeven na de daad.
En de reden dat hij de moorden pleegde vindt ik ook begrijpenlijk, denk dat er meer in zijn situatie zo gehandeld zouden hebben.
Dat hij GG blijft helpen/beheren vindt ik ook niet zo erg, misschien voor de naam dat iedereen nu zegt dat een crimineel vanuit de gevangenis alles regelt is het leuk om telkens aan te halen, maar er zitten grotere criminelen niet vast volgens mijn mening.

raveboy
13-02-2012, 00:49
iedereen kan lullen dat "contract is contract punt" maar we weten nog steeds niet waarom Ali zich genaaid voelde en of de rechters er ook zo over denken... dat is even afwachten dunkt mij..

x2 dat punt waardoor hij zich genaaid voelde is nog steeds het punt waar over heen wordt gepraat en wat volgens mij het belangrijkste punt is in deze hele zaak.

Fightfan
13-02-2012, 02:16
ik dacht dat jij je zes jarig neefje was

Wat denk jezelf? Ron heeft Alistair jarenlang gesteund. Vanaf het prille begin van zijn loopbaan hij heeft hem naar Pride gebracht. Toen het niet meer lekker ging met Lucien heeft Ron hem naar Breda gebracht bij Cor Hemmers. Altijd gesteund zelfs toen er niks meer in zijn carierre leek te zitten. Advocaten en voorschotten teveel om op te noemen. Jarenlang als familie met elkaar om gegaan lief en leed gedeeld. Need I say more?

Jij gaat wel heel ver in jouw liefde voor GG.
De vechters die overstapten naar GG hadden ook steun, liefde, tijd, investeringen van hun coaches gehad....Dit hoor ik nooit van jou of van het GG circus.

Dan wordt er gesproken over nieuwe kansen, meer partijen, betere coaches, trainingspartners....
Er wordt dan niet gekeken naar de band tussen trainer-vechter-sponsor. Dit aangezien de vechter GG komt versterken.

Ik vind het dan hypocriet dat het zo mooi gebracht wordt.
Want Allister kiest ook voor zichzelf, als het richting GG is het goed, maar als het GG uitsluit is het zo erg dat sommigen zoals Bas Rutten zichzelf voor schut zetten....
Jammer: Wikkel het af als mannen en als GG gelijk krijgen hebben ze wat munten, zo niet gun Allister gewoon het beste, want de gevoelens van andere sportscholen en trainers waren ook niet belangrijk toen hun vechters overstapten.

rollermanskunk
13-02-2012, 02:40
Overeem kan zijn gevecht tegen Dos Santos beter na 1 juli plannen.....is hij in iedergeval van het contract af (ik dacht dat ik las dat het tot 30 juni liep ?)

Lijkt mij ook logischer. Misschien is Overeem zo zeker van zijn zaak? Zuffa schijnt hem bij de rechtszaak te gaan helpen (gaat Lorenzo Fertitta als getuige optreden?)

Ervani
13-02-2012, 04:54
Breaking news:
Vandaag rond 10:33 is AO naar het toilet gegaan. Op dat zelfde moment was GG gesloten maar zat Bas Boon een tosti met ham & kaas te eten. Nog geen vijf minuten later stapte Alister dood leuk in zijn auto om op familie bezoek te gaan. Wat vinden jullie daar nou weer van? Persoonlijk vind ik het allemaal echt niet normaal zoals dat gaat.

Italian*Berlusconi*
13-02-2012, 09:21
Als het goed is heeft hij zich zelf aangegeven na de daad.
En de reden dat hij de moorden pleegde vindt ik ook begrijpenlijk, denk dat er meer in zijn situatie zo gehandeld zouden hebben.

ik wil niet teveel offtopic gaan, maar er word niet zomaar een autobom geplaatst... tuurlijk begrijpelijk maar nogmaals, er word niet zomaar een autobom geplaatst bij je, dan moet je al wat op je kerfstok (of hoe je dat ook schrijft) hebben..

http://www.crimesite.nl/liquidaties/moord/5190-een-knal-die-zes-jaar-doordreunt.html

micha
13-02-2012, 09:22
ttt

onne1983
13-02-2012, 10:05
Breaking news:
Vandaag rond 10:33 is AO naar het toilet gegaan. Op dat zelfde moment was GG gesloten maar zat Bas Boon een tosti met ham & kaas te eten. Nog geen vijf minuten later stapte Alister dood leuk in zijn auto om op familie bezoek te gaan. Wat vinden jullie daar nou weer van? Persoonlijk vind ik het allemaal echt niet normaal zoals dat gaat.

Ik heb weer gehoord dat Bas boon een veganist is en daarom geloof ik helemaal niets van je verhaal!

Kemal
13-02-2012, 10:09
We kunnen nu weer ONTOPIC!

Italian*Berlusconi*
13-02-2012, 11:56
is er al nieuws over een eventuele uitspraak oid?

boudstyle
13-02-2012, 13:06
is er al nieuws over een eventuele uitspraak oid?

Is er al een datum voor een zitting dan?

micha
13-02-2012, 16:12
Een schikking is de snelste oplossing

nick diaz
13-02-2012, 16:14
Een schikking is de snelste oplossing

x2

iconian
13-02-2012, 20:57
ik vind dat een mod de titel wel mag aanpassen, die is is wel heel tendentieus.

micha
13-02-2012, 20:58
ik vind dat een mod de titel wel mag aanpassen, die is is wel heel tendentieus.

reps

lukashenko
15-02-2012, 15:16
nog ff wat anders over contracten en verbeter me aljseblieft als ik helemaal mis zit
als alistair bij gg onder contract stond tijdens de k1 periode .
en dus niet zijn geld van k1 krijgt maar van de managment
dan hoort alistair toch gewoon zijn geld te krijgen van gg aangezien hun hem zijn geld geven en niet de k1
hij kan er niks aan doen dat gg niet betaalt is maar hij krijgt zijn geld van gg toch???
of zit ik nu helemaal verkeert te denken???
als ik als een stucadoor word ingehuurt voor een klus en ik heb me klus gedaan maar mijn aannemer is niet betaald door de woning corperatie heb ik recht op het geld van de aannemer of is dit niet een vergelijkbaar overeen komst.

Bromios
15-02-2012, 15:21
nog ff wat anders over contracten en verbeter me aljseblieft als ik helemaal mis zit
als alistair bij gg onder contract stond tijdens de k1 periode .
en dus niet zijn geld van k1 krijgt maar van de managment
dan hoort alistair toch gewoon zijn geld te krijgen van gg aangezien hun hem zijn geld geven en niet de k1
hij kan er niks aan doen dat gg niet betaalt is maar hij krijgt zijn geld van gg toch???
of zit ik nu helemaal verkeert te denken???
als ik als een stucadoor word ingehuurt voor een klus en ik heb me klus gedaan maar mijn aannemer is niet betaald door de woning corperatie heb ik recht op het geld van de aannemer of is dit niet een vergelijkbaar overeen komst.

Ik heb mij laatst hier laten uitleggen dat een vechter als een artiest wordt beschouwd. De vechter draagt een deel van zijn inkomsten af aan het management. Alleen in dit geval draagt k1 af aan gg en die betaald ali weer dus je kunt wel eens een punt hebben.

micha
19-02-2012, 09:05
Waarschijnlijk door de kou wat vertraagd maar hier een reactie van Davinci:

Ontwikkeling: De andere kant van het verhaal rond Alistair en GG

Er is de afgelopen periode enorm veel te doen geweest rondom Alistair Overeem en de ontwikkelingen aangaande zijn deelname in de UFC. Na de nodige berichten plaatste documantairemaker Eldar Gross (“The Reem S01 & S02) vanavond de onderstaande reactie;
Aangezien ik Golden Glory en hun vechters altijd een warm hart toe heb gedragen heb ik in de online docu “The Reem” altijd zoveel mogelijk aandacht ook aan hen willen geven. Alistair’s breuk met het team waar hij al zo lang mee was moest in mijn ogen behandeld worden en hij stemde daarmee in. We hebben de aflevering gebruikt om Alistair zijn kant van het verhaal laten vertellen. Daarin stelt hij dat Golden Glory bij de contractonderhandelingen met de UFC niet helemaal eerlijk is geweest en dat er iets in zijn nadeel en hun voordeel was opgenomen in het contract buiten zijn kennis om en dat dat zijn reden was voor het opzeggen van het vertrouwen in het management van Golden Glory.
Een logische reactie vanuit Golden Glory zou geweest zijn om die claim te weerleggen, dan zuiver je middels een simpel persbericht zo je naam. Als een management beschuldigd word van het in het nadeel stellen van een van hun vechters, dan wil je dat rechtzetten lijkt me. Op het forum zou je daar ook inhoudelijk op in kunnen gaan om die claim te weerleggen.
Een (officiele) reactie bleef helaas uit, in plaats daarvan werd er een laster campagne op touw gezet waar iedereen van heeft kunnen genieten de laatste week. Ik vind het betreurenswaardig dat verschillende mensen en Bas Rutten zich daarvoor lenen. Ik zal dat later onderbouwen.
Nergens word namelijk inhoudelijk ingegaan op de reden die Alistair heeft aangegeven en sterkt mij in de gedachte dat Alistair’s kant van het verhaal klopt en dat hij de juiste keuze heeft gemaakt te vertrekken bij Golden Glory. Ik ben net terug uit Amerika waar ik de laatste 2 weken bij hem ben geweest voor opnames van een nieuwe episode. Het niveau van de UFC is hoog en professioneel en daar is in mijn ogen geen ruimte voor de onprofessionele houding die Golden Glory hier laat zien, zeker als je wilt blijven presteren op het hoogste niveau en ook nu de UFC aansluiting zoekt bij de mainstream in Amerika.

De onprofessionele houding van GG? GG heeft er juist alles aan gedaan om dat contract rond te krijgen met de UFC, Alistair wilde helemaal niet eens vechten in de UFC ( daar had hij zo zijn eigen reden voor). Dat GG niet reageerde heeft te maken met de rechtzaak en het zal niet meer lang duren voordat de waarheid nu naar boven komt.
Jij gaat ervanuit dat Alistair iets niet wist omdat hij dat zegt, maar wat als GG nu kan aantonen voor de rechtbank dat dit niet zo is, dat Alistair wel op de hoogte was? En dat die deal zelfs nog beter voor hem was? Als Alistair zegt dat hij van paarden vlees heel sterk wordt en groot dan is dat voor hem een waarheid en zou dit voor hem kunnen werken anderen denken daar weer heel anders over.

Voorafgaand aan het interview met Alistair voor The Reem heb ik contact gezocht met martijn en hem de kans gegeven om hem te reageren en ook Golden Glory te laten weten dat ik Alistairs kant van het verhaal zou behandelen in de aankomende episode. Het was net gebeurd en het was nog te pijnlijk voor martijn om er op camera over te hebben en daar heb ik volledig begrip voor. Ik heb hem nog gemeld dat als Golden Glory hun kant van het verhaal wil vertellen dat ik daar open voor sta.
Ook heb ik Martijns kant van het verhaal aangehoord als het gaat om de breuk met de trainers en dat kwam overeen met wat Alistair heeft verklaard in de laatste episode. Er is wederhoor gepleegd als het gaat om wat Alistair verklaard aangaande dat onderdeel en dat wil ik benadrukken. Dat ze er financieel niet uitkwamen noemde martijn als laatste maar was niet de hoofdreden dat Alistair niet verder kon met Cor en Martijn.

Het management gaat het dus om niet de trainers. Wat waren dan de hoofdreden dat Cor en Martijn niet verder konden met Alistair? Cor was heel duidenlijk in zijn interview en ik denk dat Martijn er net zo over denkt. Integenstelling tot Alistair the GREED Overeem betaald GG gewoon wel de afgesproken bedragen aan de trainers al verdienen sommige vechters tonnen of miljoenen.

Vanuit het kamp van GG word telkens het verhaal van de schoonmaakster aangehaald. Dat is een knap staaltje manipulatie van hun kant en ik zal uitleggen waarom. Alistair heeft de afgelopen jaren zelf stevig geïnvesteerd in zijn eigen team, mede omdat GG veel niet oppakte waar hij om vroeg. Hij heeft toen zelf mensen benaderd waaronder mijzelf en betaalde iedereen uit eigen zak. We zijn toen begonnen met The Reem, een nieuwe site, kledinglijn, twitter, facebook en hebben contacten aangehaald met populaire blogs en journalisten als Ariel Helwani. Dit alles buiten GG om. Sportief heeft Alistair zelf zijn eigen fysiotherapeut, dietist en sparringpartners gehaald voor het MMA gedeelte. Hij betaald ook de kost en inwoning voor de sparringpartners die hij uit het buitenland haalt. Er is dus een heel team die werkt aan het succes van Alistair Overeem, de trainers, de sparringpartners die zijn klappen opvangen, ik als filmmaker maar ook zijn schoonmaakster thuis. Iedereen is een puzzelstukje in de puzzel die uiteindelijk Alistair Overeem is. Alistair ziet dat en heeft dat geprobeerd uit te leggen aan zijn trainers, met zijn schoonmaakster als ongelukkig voorbeeld. De trainers zijn natuurlijk wel groot stuk in de puzzel en daar zouden ze ook zo voor betaald worden, maar een onderdeel net als iedereen. Dit is volledig in de communicatie vanuit GG uit zijn verband gerukt.

Wat een onzin verhaal: Het was GG die de reem docu naar een nieuw level wilde brengen namelijk het witte doek, daar waren vergaande onderhandleingen over, budgetten etc Het was Alistair the greed Overeem die toen dacht das niet zo een slecht ideee, ik laat GG betalen voor al die kosten ( bonnetjes Eldar als het gaat om wie wat heeft betaald moet je bonnetjes laten zien en wie de hotel en vliegtickets heeft betaald, ik geloof dat je dat al eens vaker is meegedeeld). Elke vechter heeft zijn eigen facebook en twitter. Het wordt ook een stuk makkenlijker als je een aantal tietels hebt. Ariel Helwani zit er voor zijn eigen show als hij daar controverse of bekende personen in kan krijgen zonder daarvoor te betalen om zijn eigen site en show meer kijkcijfers te bezorgen zal hij het niet laten. GG kreeg Alistair in de Wall Street Journal, kwam met tienduizendendollars sponsoring, tekende Alistair bij Yoshimoto als enige vechter ooit in Japan, kreeg hem in betaalde tv shows in Japan, appearence fee voor games shows, de lijst is eindeloos

Een aantal keren als er sparringspartners werden gehaalt werden deze betaald door GG ook alle reis en verblijfkosten. overigens waren de mensen die Alistair haalde zo weer thuis. Hij ging met worstelaars en BJJ sparringspartners kickboxen, sloeg ze verrot en onder de blessures en dan konden ze vervroed weer naar huis. Overigens mag Alistair niks buiten GG omdoen, dus GG wist ervan en betaalde er ook voor. Als het buiten GG om was pleegde Alistair contract breuk aangezien hij zijn management contractueel op de hoogte moet stellen van dit soort ontwikkelingen.
Alistair is zo ongelukkig in de pers we hebben het allemaal met hem te doen: mickey mouse management, harmeful mangement, de TMZ had zijn woorden verdraait , hij had het niet zo bedoeld, de schoonmaakster, uit zijn verband gerukt ( ja inderdaad een schandalige vergelijking). Trainers vangen klappen op ja, heb je wel een een trapkussen opgehouden Eldar?

Alistair is vaker in het verleden bij trainers weggegaan en het klopt dat de trainers een groot aandeel hebben in de ontwikkeling en prestaties van een vechter, zij zijn daar ook altijd netjes voor beloond middels het percentage over de jaren. Ondanks dat vind ik niet dat de vechter als bezit kan worden gezien, loyaliteit is belangrijk, maar als je als vechter het gevoel hebt dat het anders en beter kan ergens anders dan moet die mogelijkheid er zijn lijkt mij.
Alle inspanningen die zijn gedaan buiten het GG management om hebben bijgedragen aan het succes van Alistair de laatste paar jaar in mijn ogen. Sportief heeft natuurlijk GG een heel belangrijk aandeel gehad met Cor, Martijn en alle vechters, maar zakelijk bleek het management diverse keren de zwakste schakel als het ging om zaken die buiten het contractuele lagen. Het blijft lastig om zo’n grote stal van vechters te begeleiden mede vanwege de situatie van Ron en het feit dat Bas in Thailand zit. Communicatie is dan vaak traag en er blijft veel liggen dat dan opgepikt moet worden door de trainers die zelf ook druk zijn.

Ok laten we eens kijken: het management regelde het NYE gevecht tegen badr hari, toen ook op de volgende NYE show de dream titel tegen Todd Duffee ( jawel Todd Duffee voor te titel). Toen weigerde GG management Frank Mir als eerste tegenstander in de contract onderhandelingen met de UFC en onderhandelde ze als eerste Brock Lesnar met een PPV bonus. Alistair had ook voor 4 ton per partij getekend zonder al die extra bedingen van GG en hun lawyers ( Alistair kwam van een ontlsag van strikeforce). Eldar jij kan helemaal niet weten of zien wat het management allemaal doet en heeft gedaan voor Alistair ( als er geen goede advocaat was gehuurd toen hij voor 50 cent 5 uitsmijters in elkaar sloeg had jij nu helemaal dit allemaal niet meegemaakt). De tv deals die Boon maakte met bv de K1 bv op SBS 6 en in andere landen hebben de populairiteit van Alistair en andere K1 vechters geweldig doen stijgen ( veel meer als de online docu), dus waar heb jij het over dat het management de zwakste schakel was?
Ik denk dat als Boon niet al die tv deals deed en handelde in de verkoop van internationale tv rechten je helemaal geen management kunt doen van Alistair zonder dat je failliet gaat.

micha
19-02-2012, 09:06
In mijn ogen plukt het management de vruchten van het werk van velen in hun
onderhandelingen met andere partijen. Ik vind het dan ook arrogant van hen om
te stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor het “Miljoenencontract”. Dit mag
trouwens met een korrel zout genomen worden. Ik was bij alistair toen hij de
uiteindelijke cijfers voor ogen kreeg en zijn reactie was zichtbaar teleurgesteld.
Ook hij had vernomen dat het om een miljoenencontract zou gaan. Er was weinig
ruimte om weer de onderhandelingen in te gaan dus na er een nachtje over
geslapen te hebben was zijn reactie ook des Alistair’s: Fuck it, we gaan gewoon
iedereen slopen en dan komt het vanzelf wel goed.

Dat hij nu afgeschilderd word als geldwolf steekt me dan ook en is in mijn ogen
ook hypocriet. Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van
GG. Dagen na het tekenen kwam hij echter er achter dat er iets in het contract
was opgenomen waar hij niks van wist. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij het
vertrouwen in het management heeft opgezegd. Daar ligt dan ook het conflict.



Jij mag dat arrogant vinden maar de werkenlijkheid is
dat GG met hun advocaten dat contract heeft gemaakt met de UFC en dat
Alistair van alles op de hoogte was ( je mag een goede docu maker zijn en er
zijn mensen die goed in twitter en facebook zijn dat maakt ze nog geen
managers). Alistar kan jouw vertellen dat hij dagen na het contract dacht dat
er iets in zijn contract was opgenomen dat hij niet wist, Alistair kan jouw
vertellen dat hij van paardevlees houdt en geen vrouwen duwt met zijn hand in
hun gezicht in een lift ( waar Alistair toevallig struikelt), fact is hij heeft
getekend en er was helmaal niks nadeligs. Overeem wil dit jouw en anderen doen
geloven maar hij weet diep in zijn hart dat hij heel goed van alles wist en nu
hij ziet dat de GG vechters inderdaad betaald zijn door die nieuwe investeerder
(alistair was op de hoogte van die onderhandelingen en zat oorspronkelijk in
dat plan) . Alistair weet hij dat hij beter naar het management had moeten
luisteren ipv veranderingen maken en het management daar niet van op de hoogte
te stellen. Het gaat nog steeds om een miljoenen contract dat is zelfs openbaar
naar buitengekomen door de rechtbank, dus je terleurstelling is ongegrond.

Je moet het omdraaien eigenlijk pluk jij de vruchten
omdat het management heeft afgedwongen dat Alistair niet exclusief vocht bij
welke organisatie dan ook. Dit resulteerde dat Alistair als enige veel
verschillende tietels op zijn naam kon schrijven en jij leuke plaatjes kon
schieten ( op kosten van GG , ik zou trouwens alle vechtbeelden in die docu
verwijderen omdat je daar helemaal de rechten niet van hebt of heb je dat
geregeld met Boon?). Een vraag ik vindt die docu's altijd top zeker door
de keuze van de muziek . Is het niet onzettend duur om al die muziek
rechten te regelen voor zo een onlinedocu? Betaalde het management dat ook of betaalde je die
muziekrechten zelf? Of heb je heel professioneel alles van het internet
gehaalt zonder ervoor te betalen? Was ik wel nieuwschierig naar?



Omdat Alistairs percentage ongewijzigd was sinds hij als jonge jongen had
getekend bij Golden Glory en hij inmiddels een team om zich heen had verzameld
wat hij uit eigen zak betaalde naast de percentages die hij ook nog aan GG af
droeg, vond hij dat het tijd werd om daarover rond de tafel te zitten. Hij had
dit al veel eerder aangegeven bij het management zoals Cor meldde. Niet alleen
zijn gage ging omhoog maar ook de verdienste van Golden Glory, vandaar dat hij
graag een aantal zaken waar hij eerst zelf voor betaalde graag gecompenseerd
zou willen zien met de 30% die hij het management betaald. Hij heeft inmiddels
ook een andere begeleiding nodig als kampioen dan als opkomende vechter in mijn
optiek. Ook het feit dat hij veel van zijn tijd in Amerika zal trainen is een
factor, hij kan niet verwachten dat zijn twee Nederlandse trainers ook de helft
van de tijd in Amerika gaan zitten dus een percentage was in Alistairs ogen
niet meer reëel als je kosten aan training in Amerika doorlopen en de rest van
je team moet onderhouden die allemaal werken voor een fixed fee. In mijn ogen
moet daarover onderhandeld worden en persoonlijk weet ik dat je daar met hem
altijd uitkomt als je daar goede argumenten voor hebt. Aan het eind van de dag
is een goed groepsgevoel en eerlijkheid het belangrijkste in Alistair’s optiek.



GG betaalde enorm veel zaken voor Alistair, advocaten,
reis en verblijfskosten, jouw kosten, sterker nog het percentage wat GG
uiteindelijk overhield in de laatste jaren was negatief ( en GG
verdiende hun percentage met aangebrachte sponsoren zoals Raw State,
Extreme Couture en Fight Game "het koste Alistair eigenlijk niets"),
dus was GG een soort sponsor. Nu hëeft GG eindelijk een top contract
onderhandeld en zou er eindelijk wat terug verdient gaan worden. Het management
heeft een percentage en verdeelt een groot gedeelte hiervan onder
trainers, helaas heeft Overeem nooit gesproken met het management over deze
zaken. GG regelde alles met de trainers ook het zakenlijke gedeelte,
dus dat Alistair nu in een keer naar die trainers te gaan was
hypocriet ( hij wist wel dat hij er bij het management niet mee aan moest komen
omdat Alistair precies wist wat het management voor hem deed en er uiteindelijk
aan overhield). Overeem is de hele tijd aan het zoeken om een stok om mee te
slaan omdat zijn officiele contract periode bij GG nog steeds geldig was, dus
moest hij eronderuit proberen te komen zodoende hoefde hij dan helemaal niemand
niks meer te betalen.



Het gegeven dat Alistair een verandering wilde in percentages is iets wat
langer speelde en heeft niets te maken heeft met de breuk. Dat dit vervolgens
word aangehaald door Cor en daardoor door velen als feit word gebracht is dan
ook beschamend. De naam van Nederlands grootste en meest succesvolle MMA
vechter ooit in Nederland word hier even ter grabbel gegooid en ik vind dat
mixfight onwaardig. Het mooie van de vechtsport vind ik dat je strijd kan
voeren tot het bot, maar elkaar daarna een hand kan geven uit eerbied en
respect. Ondanks dat je het niet met elkaar eens bent betekent nog niet dat je
elkaar onder de gordel moet raken in dat is wat hier meerdere malen gebeurd.
Het is jammer dat regels die op de mat gelden kennelijk niet opgaan voor het
zakelijke binnen GG.



Hebt percentage heeft alles te maken met de breuk. Nee
Cor heeft gelijk je bouwt zo een jongen bent er soms weken mee in het
buitenland, je doorgaat al die spanningen en stress en stopt jarenlange
levenservaringen in zo een vechter en dan heeft het management een top contract
onderhandeld en zegt het management ook naar de trainers dat het word
afgehandeld zoals het altijd is geweest. Als het management contract af was
gelopen dan had Overeem opnieuw kunnen gaan onderhandelen. De zakenlijke kant
van GG is Bas Boon: wat ik heb gehoord is dat hij nooit meer is banaderd door
Overeem dus ik weet niet waar jij het over hebt? Maar het is triest dat je
jarenlang met elkaar als een familie omgaat en dan ineens na 12 jaar je
percentage wilt vernaderen omdat er een miljoenen contract is onderhandeld. Het
groene monster in de ogen Alistair overgreed.



Ik wil ook nog even ingaan op het stukje op TMZ wat ook aangehaald word door Bas
Rutten. Alistair heeft nooit “My management are morons” gezegd en is verzonnen
door de site zelf. TMZ is een roddelsite en net als de Prive dikken ze verhalen
aan. Ze hebben iemand bij de rechtbank zitten die door de publieke records gaat
en die hebben het er uit gepikt toen Alistair de rechtzaak aanging met GG. Wij
waren in Amerika net zo verrast als iedereen toen dit op mixfight verscheen. De
opmerking Mickey Mouse management waar over word gevallen was een grapje als je
het interview terugkijkt, en staat niet in verhouding met de zaken die GG nu
naar buiten brengt. Zeker een stoer vechtteam als GG zou het sieren een wat
dikkere huid te hebben dan daar een punt van te maken.



Ja het GG team moet een dikke huid hebben nadat ze een
miljoenen contract hebben onderhandeld kreeg iedereen een schop in de rug, het
managment en de trainers, wat maakt die 12 jaar uit? wat is nu 12 jaar? En
natuurlijk ben jij uiteindelijk Eldar het echte succes achter de reem en ari
helawali, laat je nakijken man. Overigens is dit naturrlijk allemaal een
grapje...



Over Bas Rutten wil ik het volgende kwijt. Ik heb Bas in hoog aanzien staan en
vind hem een held. Wat me wel opviel bij de diverse keren dat ik hem voor de
camera had is dat hij onvoorwaardelijk aan de kant van GG staat. Niks mis mee
op zich maar het is nooit objectief, dat maakt hem als bron ongeloofwaardig
vind ik. Ik heb hem kort geïnterviewd voor Alistairs laatste gevecht tegen
Werdum en heb interview bewust niet gebruikt omdat hij Alistair zo ver
ophemelde dat ik het iets te overdreven vond. Hij kwam erg partijdig over en
gezien zijn positie als commentator had ik het gevoel dat ik hem een beetje
tegen zichzelf moest beschermen. Ik zal kijken of ik dat interview alsnog kan
posten.

Het liefst blijf ik buiten discussies als deze en het is me ook afgeraden. Maar
Alistair is een goede vriend die publiekelijk word afgemaakt op dit moment. Net
als dat er mensen zijn die opkomen voor Golden Glory doe ik dat voor Alistair.
Voor je vrienden kom je op, maakt me niet uit wat de consequenties zijn. Ik sta
open voor een gezonde discussie op de punten die ik hier aangeef en hoop dat
dat we de discussie rond deze soap op een respectabele manier kunnen
voortzetten.



Waarom wordt Alistair publiekenlijk afgemaakt,
door wie, wie doet dat? Hoe durven ze, waarom, wie was die trut in die lift die
haar gezicht in de hand van Overeem duwde terwijl Overeem net viel?
Bas Rutten is inderdaad een held

McClane
19-02-2012, 12:32
Waarschijnlijk door de kou wat vertraagd maar hier een reactie van Davinci: [..]Davinci is dus daadwerkelijk een prominent lid van het Golden Glory management, Bas Boon? Afgezien van het feit dat de beste man zich Da Vinci noemt, waren zijn forum berichten, afgezien van Alistair Overeem' publieke uitlatingen, simpelweg kinderachtig en onprofessioneel. Bij deze zijn dergelijke verklaringen als bovenstaande, waarbij hij zich wel professioneel poogt voor te doen, volkomen ongeloofwaardig voor mij. Wellicht zit er een kern van waarheid in, maar gezien zijn eerdere uitlatingen kan ik er persoonlijk niets mee. Davinci, dan wel de Golden Glory woordvoerder op Mixfight heeft zich voor mij volkomen onmogelijk gemaakt.

Peter0711
19-02-2012, 13:13
Ik zie op de Facebook site van Golden Glory het ene bericht na de ander voorbij komen over mensen aanklagen en hun recht halen. Of ze nou gelijk hebben of niet,ik vind Golden Glory een verdomd irritante organisatie worden door alles zo openbaar te gooien alsof ze er trost op zijn. Kinderachtige mensen met kinderachtige reakties.

En vooral lekker blijven doorzeiken op Allistair en de K1,iedereen is fout en GG doet alles goed. Heel slim allemaal.

Jamila
19-02-2012, 14:12
wat mij op valt is dat niemand nog weet dat ook UFC vindt dat Alistair niet! genaaid is.
En waarom. simpelweg omdat Alistair ook gewoon niet genaaid is!
Alistair zelf weet dat ook.
Mensen die voor hem jaren lang goed zijn geweest, en hem altijd beschermd hebben, op welke manier dan ook, krijgen geen gehoor op het moment als ze hem willen bellen.
Zoals iedereen weet is er in eerste instantie ook beslag gelegd, en is het beslag destijds niet doorgezet.
Dus het is niet zo dat GG wilt 'graaien'. het is zo dat GG alleen maar wil rechtzetten wat krom is.
Alistair hoort af te rekenen met zijn trainers, maar ook met zijn managers.
Zijn trainers, daar weet iedereen al van dat zij een groot aandeel hebben in zijn succes.
Managers daarentegen hebben altijd de schijn tegen. Maar het leuke van deze zaak is dat alles, maar dan ook echt alles op papier staat.

Ik kan niet wachten op de rechtszaak..

Grtjs Jamila

The Company
19-02-2012, 14:20
Waarom reageert Bas Boon nu pas inhoudelijk op een bericht van 2 maanden terug? Toen hij zelf nog poste onder zijn alias davinci was het alleen maar moddergooien.

bladetrinity
19-02-2012, 14:24
Tjah boontje komt om zijn loontje. Hoe veel vechters van naam heeft gg zelf opgeleid? De meeste komen van een andere sportschool af en daar hoor ik jullie niet over klagen. Gaat er iemand weg en dan is de wereld te klein. Ga lekker in een hoekje huilen.

Jamila
19-02-2012, 14:39
OOh dan is het een heel ander verhaal my bad !... blijf het bizar vinden dat hele volksstammen een veroordeelde moordenaar vereren

Allereerst weet iedereen dat Ron de gene is die GG heeft opgezet! Je zal hem dan ook ' geestelijke vader van GG' kunnen noemen.
Verder weet ik dat hij alles heeft overgedragen aan Bas Boon.
Ook omdat Ron als geen ander wilde dat GG zou gaan groeien.
In de loop der jaren is GG een merknaam geworden, die zowel in Azië als in Amerika bekend staat en garant staat voor de meest complete martial artists.
GG is ook groter als Bas Boon alleen, maar ook groter als Alistair Overeem alleen.
Het managementwerk word tegenwoordig verdeeld tussen, Martijn de jong, Cor Hemmers, en Bas Boon.
Zelf denk ik dat Bas Boon op dit moment keihard bezig is om de gehele vechtsport een positieve push te geven.
Met ze allen weten we dat we dit hard nodig hebben.
I.p.v. hier op het forum alleen maar elkaar proberen te kwetsen, beledigen, kapot te maken, zouden we een front moeten vormen.
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat bijvoorbeeld de japanners al die jaren constant vechters en managers tegen elkaar heeft uit kunnen spelen?
Alle grote kampioenen komen uit Nederland. Wij hebben al die jaren de hele K1 gedomineerd. En dat hebben we met ze alle gedaan!
Ik denk dat het tijd word om echt de koppen bij elkaar te steken en er voor te zorgen dat we weer met ze allen kunnen gaan genieten van het grote spektakel wat de K1 ieder jaar heeft gebracht.
Of hebben jullie de K1 niet gemist in december...???
Laat ik het zo zeggen; de japanners hebben de naam, maar de Nederlanders hebben de ziel. (de vechters)

Er kan hier gepraat worden over Ron, hoe ze willen, en wat ze willen..
ik denk dat Ron een van de grootste vechtsport fan is.

Bromios
19-02-2012, 14:45
Ik vind het echt per post zieliger worden. Micha, jamilla, als ik jullie was zou ik een algemeen GG publicatieverbod afkondigen.

Echt een welgemeend advies.

Jullie (en dan bedoel ik ook Bas Boon) berokkenen echt meer schade aan GG dan dat jullie aan goodwill kweken.

Ga van je eigen kracht uit en niet van het afzeiken van anderen. Nu met dat persbericht over Kim ook weer het afzeiken van andere personen en organisaties. hullie doen dit en zullie doen dat en wij zijn beterder. De gemiddelde vmbo heeft een hoger niveau.

micha
19-02-2012, 14:48
Het is Alistair die is begonnen GG aan te klagen dit ivm dat hij geenpercentage meer wilde afstaan en wist dat hij daarvoor een contractbreuk moestplegen ( dus wie klaagt hier nu wie aan?) GG heeft net als alle andere k1vechters meer als een jaar moeten wachten op betalingen van FEG. GG heeft hetheft in eigen hand genomen door een investeerder te vinden diezelf evenementen wil gaan organiseren en daarvoor een aantal vechters vanoa GG een aanbetaling heeft gedaan ( er zijn ook andere zoals Le Banner).
GG wilde de K1 redden met een investeerder, nu zitten er weer dezelfde mensendie K1 naar de ondergang hebben gebracht, dat is zeer triest (TV wil met diemensen niks te maken hebben). Het heeft dus ook geen zin om met deze mensen tewerken.
GG zeikt helemaal niet op Alistair, het zijn aanhangers van Alistair zoalsEldar die publiekenlijk hun mening geven en dat mag best net zoals Cor Hemmerspubliekenlijk zijn mening heeft gegeven. Let wel op GG zelf heeft publiekenlijkalleen via hun advocaat gereageerd het enigste wat ik van Bas Boon heb kunnenlezen was het sienna miller/mars verhaal.
Je zult altijd voor en tegenstanders op een forum hebben maar hun mening isgeen officiele statement van het GG management of dat van Alistair.

The Company
19-02-2012, 14:59
Het is Alistair die is begonnen GG aan te klagen dit ivm dat hij geenpercentage meer wilde afstaan en wist dat hij daarvoor een contractbreuk moestplegen ( dus wie klaagt hier nu wie aan?) GG heeft net als alle andere k1vechters meer als een jaar moeten wachten op betalingen van FEG. GG heeft hetheft in eigen hand genomen door een investeerder te vinden diezelf evenementen wil gaan organiseren en daarvoor een aantal vechters vanoa GG een aanbetaling heeft gedaan ( er zijn ook andere zoals Le Banner).
GG wilde de K1 redden met een investeerder, nu zitten er weer dezelfde mensendie K1 naar de ondergang hebben gebracht, dat is zeer triest (TV wil met diemensen niks te maken hebben). Het heeft dus ook geen zin om met deze mensen tewerken.
GG zeikt helemaal niet op Alistair, het zijn aanhangers van Alistair zoalsEldar die publiekenlijk hun mening geven en dat mag best net zoals Cor Hemmerspubliekenlijk zijn mening heeft gegeven. Let wel op GG zelf heeft publiekenlijkalleen via hun advocaat gereageerd het enigste wat ik van Bas Boon heb kunnenlezen was het sienna miller/mars verhaal.
Je zult altijd voor en tegenstanders op een forum hebben maar hun mening isgeen officiele statement van het GG management of dat van Alistair.


Vergelijk het bericht van Eldar Gross nu eens met een gemiddelde post van davinci.

bryan
19-02-2012, 15:21
Allereerst weet iedereen dat Ron de gene is die GG heeft opgezet! Je zal hem dan ook ' geestelijke vader van GG' kunnen noemen.
Verder weet ik dat hij alles heeft overgedragen aan Bas Boon.
Ook omdat Ron als geen ander wilde dat GG zou gaan groeien.
In de loop der jaren is GG een merknaam geworden, die zowel in Azië als in Amerika bekend staat en garant staat voor de meest complete martial artists.
GG is ook groter als Bas Boon alleen, maar ook groter als Alistair Overeem alleen.
Het managementwerk word tegenwoordig verdeeld tussen, Martijn de jong, Cor Hemmers, en Bas Boon.
Zelf denk ik dat Bas Boon op dit moment keihard bezig is om de gehele vechtsport een positieve push te geven.
Met ze allen weten we dat we dit hard nodig hebben.
I.p.v. hier op het forum alleen maar elkaar proberen te kwetsen, beledigen, kapot te maken, zouden we een front moeten vormen.
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat bijvoorbeeld de japanners al die jaren constant vechters en managers tegen elkaar heeft uit kunnen spelen?
Alle grote kampioenen komen uit Nederland. Wij hebben al die jaren de hele K1 gedomineerd. En dat hebben we met ze alle gedaan!
Ik denk dat het tijd word om echt de koppen bij elkaar te steken en er voor te zorgen dat we weer met ze allen kunnen gaan genieten van het grote spektakel wat de K1 ieder jaar heeft gebracht.
Of hebben jullie de K1 niet gemist in december...???
Laat ik het zo zeggen; de japanners hebben de naam, maar de Nederlanders hebben de ziel. (de vechters)

Er kan hier gepraat worden over Ron, hoe ze willen, en wat ze willen..
ik denk dat Ron een van de grootste vechtsport fan is.

Uit alles wat jullie zeggen blijkt dat Ron aan de uiteindelijke teugels trekt. En dit bovenstaande verhaal zal best waar zijn maar gaat voorbij aan het feit dat de ultimate owner nog steeds een veroordeeld moordenaar is met een zeer rijk crimineel verleden.. Ter vergelijking hoe denk je dat beleggers zouden reageren als Shell morgen met een persverklaring komt dat Willem Holleder haar niewe CEO wordt ? Mede door dit soort feiten zal vechtsport nooit volledig geaccepteerd worden in Nederland en heeft na een positieve impuls geleid tot de downfall in de uiteindelijke gemeentes van vechtsport gala's... maar das puur mijn mening. Jullie zien het vast heel anders en blijven net doen alsof het een parkeerboete is waarvoor jullie "CEO" vast zit.

Jamila
19-02-2012, 15:42
Uit alles wat jullie zeggen blijkt dat Ron aan de uiteindelijke teugels trekt. En dit bovenstaande verhaal zal best waar zijn maar gaat voorbij aan het feit dat de ultimate owner nog steeds een veroordeeld moordenaar is met een zeer rijk crimineel verleden.. Ter vergelijking hoe denk je dat beleggers zouden reageren als Shell morgen met een persverklaring komt dat Willem Holleder haar niewe CEO wordt ? Mede door dit soort feiten zal vechtsport nooit volledig geaccepteerd worden in Nederland en heeft na een positieve impuls geleid tot de downfall in de uiteindelijke gemeentes van vechtsport gala's... maar das puur mijn mening. Jullie zien het vast heel anders en blijven net doen alsof het een parkeerboete is waarvoor jullie "CEO" vast zit.

Bryan hoe lees jij??

jij stelt hier dat Ron de eigenaar is van GG.

Maar als je zojuist mijn bericht goed gelezen had, zag je dat ik zei dat Ron de oprichter van GG is. En dat het nu gerund wordt door; martijn, cor en bas.

SpelPlan
19-02-2012, 16:02
Bryan hoe lees jij??

jij stelt hier dat Ron de eigenaar is van GG.

Maar als je zojuist mijn bericht goed gelezen had, zag je dat ik zei dat Ron de oprichter van GG is. En dat het nu gerund wordt door; martijn, cor en bas.

Degene die een bedrijf runt hoeft niet perse de eigenaar te zijn. Wie bezit(ten) de aandelen?