PDA

View Full Version : suarez racisme?



micha
13-02-2012, 07:02
Suarez ligt weer onder vuur vanwege zijn gedrag tegen Evra. Nu wordt er beweerd dat hij een rascist is. Zijn uitspraken konden zeker niet door de beugel. En een voorbeeld voor de miljoenen fans en ook kinderen is hij zeker niet. Maar heeft hij gewoon een hekel aan Patrice Evra of is er meer aan de hand?

(http://www.youtube.com/watch?v=kCGG2_hNB4A&feature=related)http://www.youtube.com/watch?v=lM2XRBxqCqc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kCGG2_hNB4A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=AkXlhZCBGUI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=AkXlhZCBGUI

Pansier
13-02-2012, 07:55
Vind het toch al een misselijke vent..

micha
13-02-2012, 08:00
ja toch vreemd dat iemand die zoveel te danken heeft aan deze sport zich zo misdraagt

Kemal
13-02-2012, 08:12
Precies wat je zegt Micha!

Bromios
13-02-2012, 08:19
Hij heeft gewoon niet door dat hij fout zit en daarom vind hij het ook niet nodig een hand te geven. Wat een kneus is het toch. Hoop dat Liverpool hem een goeie douw geeft. Maar zal wel niet.

micha
13-02-2012, 08:24
wat verdient zo'n gozer nou? Ik denk ook niet dat reclamemakers/sponsors op zo iemand zitten te wachten. Hoe goed hij ook is.

Bromios
13-02-2012, 08:52
wat verdient zo'n gozer nou? Ik denk ook niet dat reclamemakers/sponsors op zo iemand zitten te wachten. Hoe goed hij ook is.

paar miljoen per jaar haalt ie wel op denk ik. In zijn eigen land is hij mateloos populair.

Bromios
13-02-2012, 08:53
80.000 euro per week, alleen salaris....

micha
13-02-2012, 08:56
pfff dan kun je toch voor de goede sier een handje geven dacht ik zo.......

Anderson
13-02-2012, 15:09
Somige mensen hebben een te groot ego ze, voelen zich te goed en leven in een eigen wereldje: Bartolli, Mido, Suarez.

nick diaz
13-02-2012, 15:16
Somige mensen hebben een te groot ego ze, voelen zich te goed en leven in een eigen wereldje: Bartolli, Mido, Suarez.

X2 vooral suarez zeg wat een .......

micha
13-02-2012, 15:17
Somige mensen hebben een te groot ego ze, voelen zich te goed en leven in een eigen wereldje: Bartolli, Mido, Suarez.

idd ik ken er nog zo een........


Maar je zou zeggen dat Suarez die al zo vaak negatief in het nieuws kwam toch er bij gebaat te zijn om zich fatsoenlijk te presenteren

kmr
13-02-2012, 16:04
Suarez lijkt me best een dom individu. Zonder zijn voetbaltalent zou hij in zijn eigen land in een Chiquita-bananendoos wonen.

dirk5
14-02-2012, 15:36
wat een gejank allemaal, over de hele wereld maken maken mensen elkaar af voor niks, maar wanneer meneer geen hand geeft dan is de wereld te klein??? achja, je kan je maar het best ergens druk om maken....

micha
14-02-2012, 16:08
Het gaat erom dat hij een voorbeeldfunctie heeft miljoenen kijkers waaronder heel veel kinderen zien dit gedrag. Wat er ook speelt hij moet zich gewoon professioneel en sportief gedragen.

Wheelie
14-02-2012, 16:09
http://www.youtube.com/watch?v=l7vfq7rh5qw

LeeMurray
14-02-2012, 16:14
pfff dan kun je toch voor de goede sier een handje geven dacht ik zo.......
Ja, dat zou je denken idd. Suarez is een goede voetballer, maar als je naar zijn gedrag op het veld kijkt lijkt het alsof hij de intelligentie van een kind heeft.
Of hij specifiek iets tegen zwarte mensen heeft weet ik niet. Suarez lijkt me iemand die alles doet om een speler uit het spel te halen en om te winnen. Wat verwacht je van een voetballer die andere voetballers bijt?

Pansier
14-02-2012, 16:24
Ja, dat zou je denken idd. Suarez is een goede voetballer, maar als je naar zijn gedrag op het veld kijkt lijkt het alsof hij de intelligentie van een kind heeft.
Of hij specifiek iets tegen zwarte mensen heeft weet ik niet. Suarez lijkt me iemand die alles doet om een speler uit het spel te halen en om te winnen. Wat verwacht je van een voetballer die andere voetballers bijt?

Suarez is gewoon een vuil sneaky kut ventje...

dirk5
14-02-2012, 16:32
Het gaat erom dat hij een voorbeeldfunctie heeft miljoenen kijkers waaronder heel veel kinderen zien dit gedrag. Wat er ook speelt hij moet zich gewoon professioneel en sportief gedragen.

Voorbeeld functie??? omdat ie goed tegen een bal aan kan trappen?? haha, een president heeft een voorbeeld functie, iemand die goed onderlegd is heeft een voorbeeld functie. Voetballers die te pas en onpas elkaar de tering in trappen en collega's kaarten aan naaien hebben geen voorbeeld functie, ze zijn er ter vermaak.

kinderen schelden toch wel op elkaar, met of zonder Luis...

TOON
14-02-2012, 19:28
okay, maar wat als vechters zich in de ring misdragen? en z ich als kleine kinderen gedragen, je weet wel, natrappen ofzo....
schrijf je dan hetzelfde verhaaltje?

wat geld voor een Badr of Diaz geldt in mijn ogen ook voor Suarez of Evra, die gasten verdienen miljoenen op jaarbasis, zijn fullprof, kinderen kijken op tegen die gasten, zijn hun voorbeelden en daar moeten ze zich er ook naar gedragen!

Illest
14-02-2012, 22:07
er is geen excuus voor zijn gedrag, triest figuur...een speler zegt zoiets niet zomaar, dan zit het in je...Kenneth Perez riep een keer ''Kankerneger" tegen een grensrechter of speler....dat soort dingen roep je niet zomaar....dan zit het er een beetje in, simpelzat

die houding past totaal niet in de Engelse competitie, die is nl aardig gemengd, die gaat het nog moeilijk krijgen daar

(die houding past overigens nergens)

dirk5
15-02-2012, 12:54
okay, maar wat als vechters zich in de ring misdragen? en z ich als kleine kinderen gedragen, je weet wel, natrappen ofzo....
schrijf je dan hetzelfde verhaaltje?

wat geld voor een Badr of Diaz geldt in mijn ogen ook voor Suarez of Evra, die gasten verdienen miljoenen op jaarbasis, zijn fullprof, kinderen kijken op tegen die gasten, zijn hun voorbeelden en daar moeten ze zich er ook naar gedragen!

Ja dan zeg ik hetzelfde. Er moet toch wel een behoorlijke steek los zitten bij iemand wanneer hij Badr als voorbeeld beschouwd.

Geen hand geven en natrappen effe met elkaar vergelijken, je bent lekker bezig kerel....

Hij is gestraft voor het schelden en daarmee basta, je moet wel erg kleinzerig zijn om dan hier dan een punt van te maken....

Anderson
15-02-2012, 14:08
Geen hand geven en natrappen effe met elkaar vergelijken, je bent lekker bezig kerel....



Jij bent het bijt incident vergeten.

Pansier
15-02-2012, 14:13
Jij bent het bijt incident vergeten.

Wat minstens zo zielig is!

dirk5
15-02-2012, 14:31
Jij bent het bijt incident vergeten.

Daar gaat deze discussie niet over Sherlock, succes met het topic lezen!

Anderson
15-02-2012, 16:26
Hmmm ik denk dat jij maar eens beter moet gaan lezen. Niemand heeft iets gezegd over natrappen en een hand schudden dat ben jij zelf geweest.

dirk5
15-02-2012, 16:49
Hmmm ik denk dat jij maar eens beter moet gaan lezen. Niemand heeft iets gezegd over natrappen en een hand schudden dat ben jij zelf geweest.

Poging 2:

koop een bril.... lees de post van toon... schaam je eigen...

TOON
15-02-2012, 18:53
Ja dan zeg ik hetzelfde. Er moet toch wel een behoorlijke steek los zitten bij iemand wanneer hij Badr als voorbeeld beschouwd.

Geen hand geven en natrappen effe met elkaar vergelijken, je bent lekker bezig kerel....

Hij is gestraft voor het schelden en daarmee basta, je moet wel erg kleinzerig zijn om dan hier dan een punt van te maken....

kijk je mag er best anders over denken hoor, maakt me helemaal niks uit, maar in je post schrijf je:

Voetballers die te pas en onpas elkaar de tering in trappen en collega's kaarten aan naaien hebben geen voorbeeld functie, ze zijn er ter vermaak.

vind ik gewoon vreemd....voetballers hebben in mijn ogen dezelfde voorbeeldfunctie dan vechters, als je vechters veroordeeld zoals badr met z'n natrappen (geheel terecht overigens) moet je voetballers dit ook verwijten en dan heb ik het over de hele breedte van het gedrag, racisme, onsportief gedrag, doping, natrappen etc etc

het zijn gewoon profs en daar moeten ze zich naar gedragen, maar das mijn bescheiden mening

Facade
15-02-2012, 19:33
Het is natuurlijk wel zo dat op het moment dat je een bepaald punt passeert zoals Suarez met dat bijt incident dat je niet langer een voorbeeldfunctie hebt zoals je collega's, maar je zelf te kijk zet met je achterlijke acties. Zo zullen in de vechtsport weinig mensen Tyson als voorbeeld nemen. Je kan het dus omdraaien. Op een gegeven moment zal niemand je meer als voorbeeld nemen als je je consequent misdraagt.

TOON
15-02-2012, 19:54
wat jij zegt is idd het gevolg ja...

smike
16-02-2012, 13:56
Mwoah, Badr heeft zich constant misdragen en elk Marokkaantje adoreert hem... misschien wel juist door zijn gedrag.

KayOne
16-02-2012, 17:37
idd ik ken er nog zo een........


lol, wie zou dat zijn...?

Anderson
16-02-2012, 18:43
Mwoah, Badr heeft zich constant misdragen en elk Marokkaantje adoreert hem... misschien wel juist door zijn gedrag.


Zit wel een kern van waarheid in, ze zijn niet zo snel fan van aardige verlegen Khalid Bourdiff.

kmr
17-02-2012, 02:15
Zo zullen in de vechtsport weinig mensen Tyson als voorbeeld nemen.
Holyfield gaf hem kopstoten.