PDA

View Full Version : Aleksander Emelianenko is weer terug!



Harrie Nak
15-02-2012, 14:27
http://mixfight.ru/news/2012/2/7/Alexander_Emelianenko_vystupit_na_turnire_M_1_Chal lenge_31/


The famous Russian fighter, world and European champion in combat sambo, Aleksander Emelianenko (AE Team) 18-5 in the tournament will make M-1 Challenge 31, which will be held March 16 in St. Petersburg, Ice Palace of Sports.

Voorlopige card:

Monson vs. Oleinik
Enomoto vs. Magomedov
Aleksander Emelianenko vs. TBA

dirk5
15-02-2012, 14:33
gevaarlijke tegenstander die TBA, maar ik ga toch voor Aleks!

PinPoint
15-02-2012, 14:40
Hij is terug? Hij heeft afgelopen jaar zeker 2x gevochten....zo weg was hij dus niet?

Maar ik kan niet wachten tot ik hem weer in de ring kan zien want als hij vecht is het zeker spectakel.....

Westpaw
15-02-2012, 14:52
gevaarlijke tegenstander die TBA, maar ik ga toch voor Aleks!
Volgens mij is TBA juist een bangepoeperd, tegen de tijd dat een gevecht moet gaan plaatsvinden blijkt steeds dat ie zich heeft teruggetrokken en zie je een andere naam op de card. Vraag me af oftie ooit wel gevochten heeft.

Lionheart
15-02-2012, 15:02
Volgens mij is TBA juist een bangepoeperd, tegen de tijd dat een gevecht moet gaan plaatsvinden blijkt steeds dat ie zich heeft teruggetrokken en zie je een andere naam op de card. Vraag me af oftie ooit wel gevochten heeft.

Haha LOL!!

steftheboxer
15-02-2012, 15:06
Laatste keer ging Aleks behoorlijk KO als ik mij niet vergis. Is er nou al meer duidelijk over zijn medische situatie mbt hepatitis enzo? zou mooi zijn als de gebroeders Emelianenko nog een run kunnen doen in de UFC!

PinPoint
15-02-2012, 15:06
In de UFC? Grapje hoop ik.....zeker als het om Alex gaat!

Ralph
15-02-2012, 15:10
Als ik zijn naam zie staan, moet ik altijd denken aan het pak slaag dat hij René Rooze gaf in Ahoy... Bijna om bang van te worden.
Leuk dat ie weer gaat knokken!

Peete
15-02-2012, 15:24
ik denk dat renee rooze als hij hoofdpijn heeft niet zegt van ik heb pijn in me kop, maar eerder zou zeggen, ik heb last van een aleksandertje. Idd 1 van de hardste ko's die ik ooit live heb gezien.

Mule-Kick
15-02-2012, 15:30
Hopelijk boeken ze een beetje redelijke tegenstander voor hem maar ben bang dat Bob Sapp nog wel een gaatje in zn agenda vrij heeft.

steftheboxer
15-02-2012, 15:39
In de UFC? Grapje hoop ik.....zeker als het om Alex gaat!

Waarom niet? Aleks heeft een paar hele mooie potten op zijn naam staan en in zijn Pride tijd tegen alle toppers gevochten.
Zet hem maar tegen Noguiera want het is altijd spektakel.

En ik negeer je opmerking maar als deze ook over Fedor gaat...

Bromios
15-02-2012, 15:45
Volgens mij is TBA juist een bangepoeperd, tegen de tijd dat een gevecht moet gaan plaatsvinden blijkt steeds dat ie zich heeft teruggetrokken en zie je een andere naam op de card. Vraag me af oftie ooit wel gevochten heeft. nee, hij komt steeds niet door de dopingcontrole vooraf.

TBA kan verwijzen naar: Tributylamine, een organische verbinding met als brutoformule C12H27N

ijsbier
15-02-2012, 16:57
nee, hij komt steeds niet door de dopingcontrole vooraf.

TBA kan verwijzen naar: Tributylamine, een organische verbinding met als brutoformule C12H27N

Aleks aan de doping? wanneer dan?

Nelisje
15-02-2012, 16:58
Is Aleks niet een beetje een type Bob Sapp geworden, die vecht alleen nog maar voor het geld en vertrouwt meer op talent dan dat hij er inzet voor toont. Of gaat het weer beter met hem nu hij samen met zijn broer traint??

In de pride tijd was het overigens wel een beest...vooral zijn partij tegen Morais, die wil neer maar hij slaat hem gewoon weer overeind..

http://www.youtube.com/watch?v=CsW0YOhtnXE

ijsbier
15-02-2012, 17:13
hahaha, inderdaad, wat n bruut is het ook :D

PinPoint
15-02-2012, 17:17
Waarom niet? Aleks heeft een paar hele mooie potten op zijn naam staan en in zijn Pride tijd tegen alle toppers gevochten.
Zet hem maar tegen Noguiera want het is altijd spektakel.

En ik negeer je opmerking maar als deze ook over Fedor gaat...

Heb je zijn laatste partij gezien?

En ja, mijn opmerking is ook deels over Fedor. Die is ook niet meer wat hij geweest is.
Bij beide, heel begrijpelijk, is het vlammetje uit. Je moet weten wanneer je moet stoppen.

Maar laten we het hier bij houden want het heeft geen zin om hier een Fedor discussie van te maken

Marco (scheids)
15-02-2012, 18:15
Morgen een persconferentie en daar zal TBA wel bekent gemaakt worden.

Marco (scheids)
15-02-2012, 19:45
Zn tegenstander is Kenny Garner (USA)

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOmMGiFHwQHVj9QmyL85C9C8RUPM2_4 RQjUPtNJ1oFMci7h4qO

GnP
15-02-2012, 19:47
http://theblackoutbeat.files.wordpress.com/2010/10/tba-cover-final.jpg

Shikoku
15-02-2012, 20:16
Aleks vs Fedor 2

Die sambo partij was al zo close.

Khanom Thom
16-02-2012, 00:53
Als ik zijn naam zie staan, moet ik altijd denken aan het pak slaag dat hij René Rooze gaf in Ahoy... Bijna om bang van te worden.
Leuk dat ie weer gaat knokken!

Rene Rooze... waar is die eigenlijk gebleven?