PDA

View Full Version : Its Showtime 30 Juni Brussel Programma



MaTo
17-02-2012, 11:29
Pre-Program
Kirk Krouba vs. TBA
Thomas Vannaste vs. TBA
Vincent Gloris vs. TBA
Ahmed Zragua vs. Lahcen Ait Oussakor
Sam Tevette vs. Salahdine Kandoussi
Part 1
Fatih Ozkan vs. Sonny Dagraed
Berneung Topkingboxing vs. Marat Grigorian
Duoli Chen vs. Alka Matewa
Sergei Lascenko vs. TBA
Hesdy Gerges vs. Rico Verhoeven
Andy Souwer vs. Chris Ngimbi (It's Showtime 70MAX World Title)
Jerome Le Banner vs. Rustemi Kreshnik
Part 2
Michael Duut vs. TBA

Samir Djabba vs. Andy Ristie
Filip Verlinden vs. Danyo Ilunga (It's Showtime 95MAX World Title)
Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita
Harut Grigorian vs. Robin van Roosmalen
Peter Aerts vs. Tyrone Spong

Anderson
17-02-2012, 11:41
Deze keer hebben ze beter geluisterd naar de Belgen zal de zaal wat meer gevuld zijn dan de laatste keer.

Zitten wel een paar leuke partijen tussen

N Gimbi - Souwer
Gerges - Verhoeven

Filip Verlinden vs. Danyo Ilunga (It's Showtime 95MAX World Title)
Harut Grigorian vs. Robin van Roosmalen
Peter Aerts vs. Tyrone Spong

Kemal
17-02-2012, 11:44
Lekkere partijen!!!

Sadix
17-02-2012, 12:25
Michael duut weer op het programma? Ik vind Ismael Londt toch van een ander kaliber en zie hem er liever staan. Helemaal na het wan gedrag van duut tijdens its showtime leeuwarden.

Anderson
17-02-2012, 12:35
idd zal wel vriendjes politiek zijn dat ze voor de gek kiezen.

blackadder
17-02-2012, 13:08
Michael duut weer op het programma? Ik vind Ismael Londt toch van een ander kaliber en zie hem er liever staan. Helemaal na het wan gedrag van duut tijdens its showtime leeuwarden.
Londt zal wel andere verplichtingen hebben met Super Kombat.

onne1983
17-02-2012, 13:11
inderdaad! Die Duut verdiend het nou niet bepaald om weer op zo een podium te staan naar mijn mening! zowel qua niveau niet en qua gedrag!

ArjanV
17-02-2012, 13:34
Waarom niet iemand als Marc de Bonte er bij?

MaTo
17-02-2012, 14:12
Michael Duut hoef ik persoonlijk verder ook geen match meer van te zien maar verder leuke partijen!

Mistaah_Lopez
17-02-2012, 17:18
Ik zie dat Chris en Andy strijden om de wereld titel van showtime. Maar die heeft Robin toch? hoe kan dit dan eigenlijk?

Ik hoor het graag!

Grtz. Nicky

Andre
17-02-2012, 17:23
Robin won het -70 toernooi

Richelieu
17-02-2012, 17:25
Ik zie dat Chris en Andy strijden om de wereld titel van showtime. Maar die heeft Robin toch? hoe kan dit dan eigenlijk?

Ik hoor het graag!

Grtz. Nicky

Nope, dat was een apart "Fast en Furious" toernooi. Dat hij (Robin) alle Showtime vechters oprolde maakt hem helaas nog geen Showtime kampioen, maar Ngimbi zal (gezien zijn vorm tegen Grigorian) niet lang meer die titel kunnen vasthouden. Als het een offday was voor Ngimbi moet hij sterk terugkomen.

Effe over die matchmaking, how about: Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita ????

adenane
17-02-2012, 17:36
Nope, dat was een apart "Fast en Furious" toernooi. Dat hij (Robin) alle Showtime vechters oprolde maakt hem helaas nog geen Showtime kampioen, maar Ngimbi zal (gezien zijn vorm tegen Grigorian) niet lang meer die titel kunnen vasthouden. Als het een offday was voor Ngimbi moet hij sterk terugkomen.

Effe over die matchmaking, how about: Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita ????

Alle It's Showtime vechters? Strikt gezien zijn Ngimbi en Chahid van Blacklabel en Artur Kyshenko heeft helemaal niets te maken met It's Showtime ;)..

En Chris hoorde paar weken (zo'n 2 of 3 weken) voor het evenement dat hij in moest vallen voor Chahid in Leeuwarden. Het was net kerst en oud en nieuw geweest, hij zat helemaal niet in zijn 'training/wedstrijd-modus'. Denk dat hij nu ook heel wat gemotiveerde zal zijn.

En hoe Duut de eerste keer deed op een groot podium verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs maar misschien was hij gewoon zenuwachtig. Misschien weet hij zich dit keer een betere houding te geven. Geef die jongen wat credits.

En misschien is Lascenko tegen Silva of Zimmerman een optie. Denk wel dat het leuke partijen zal opleveren.

onne1983
17-02-2012, 17:42
Effe over die matchmaking, how about: Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita ????

Dat gaat niet bepaald een spannende wedstrijd worden nee!

Richelieu
17-02-2012, 18:13
Alle It's Showtime vechters? Strikt gezien zijn Ngimbi en Chahid van Blacklabel en Artur Kyshenko heeft helemaal niets te maken met It's Showtime ;)..

En Chris hoorde paar weken (zo'n 2 of 3 weken) voor het evenement dat hij in moest vallen voor Chahid in Leeuwarden. Het was net kerst en oud en nieuw geweest, hij zat helemaal niet in zijn 'training/wedstrijd-modus'. Denk dat hij nu ook heel wat gemotiveerde zal zijn.

En hoe Duut de eerste keer deed op een groot podium verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs maar misschien was hij gewoon zenuwachtig. Misschien weet hij zich dit keer een betere houding te geven. Geef die jongen wat credits.

En misschien is Lascenko tegen Silva of Zimmerman een optie. Denk wel dat het leuke partijen zal opleveren.

Het is maar hoe je het noemt: It's Showtime, Blacklabel, EMAP...laat ik het anders formuleren. Robin van Roosmalen rolde toen het gross van alle goede -70 kologram vechters op die met enige regelmaat op de Showtime gala's vochten. Waar ze precies allemaal zijn ondergebracht is eigenlijk niet zo heel interessant. In dat opzicht had ik Robin de 30ste graag tegen Ngimbi zien vechten.

Anderson
17-02-2012, 18:51
Strikt gezien zijn Ngimbi en Chahid van Blacklabel

Blacklabel en It's Showtime zijn 2 handen op een buik dus gewoon It's Showtime vechters. Ze staan niet voor niks op de site van It's Showtime.

Zenuwachtig zijn had hier niks mee te maken. Als dit een rede moet zijn, voor zulk gedrag dan ben je wel heel triest.

blackadder
17-02-2012, 18:59
En hoe Duut de eerste keer deed op een groot podium verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs maar misschien was hij gewoon zenuwachtig. Misschien weet hij zich dit keer een betere houding te geven. Geef die jongen wat credits.

Denk niet dat het zenuwen waren. Hij gedraagd zich altijd zo. Elke keer dat ik hem heb zien vechten komt ie zo op.

Khanom Thom
18-02-2012, 19:01
Duut vs Londt zou ik graag willen zien! Helaas zal dit niet gebeuren op een Showtime gala

George foreman
18-02-2012, 21:43
Hoop dat laschenko tegen zimmerman gaat harde vechter is dat. ps watskeburt met brice guidon?? na de partij tegen saki niet gezien, heeft tog potentie die gast.

K1power
18-02-2012, 21:55
Guidon vecht in Maart tegen Schilt. Is idd een goede vechter met een lastige stijl, maar tegen Schilt gaat ie het uiteraard moeilijk hebben.

Edit: Zie net op Wikipedia dat ie vanavond ook een partij vecht in Frankrijk tegen Yauhen Makarau uit Wit-Rusland. Hele kluif om 1 maand later dan al tegen Sem te gaan staan! Aan de andere kant zal Sem inmiddels wat ringroest hebben en is Guidon 'warmgedraaid' als die vandaag tenminste wint en geen blessures oploopt.

Frans12
19-02-2012, 14:07
Deze keer hebben ze beter geluisterd naar de Belgen zal de zaal wat meer gevuld zijn dan de laatste keer.

Zitten wel een paar leuke partijen tussen

N Gimbi - Souwer
Gerges - Verhoeven

Filip Verlinden vs. Danyo Ilunga (It's Showtime 95MAX World Title)
Harut Grigorian vs. Robin van Roosmalen
Peter Aerts vs. Tyrone Spong

Prtij Gimbi vs Souwer is geen partij. Gimbi laat tegen toppers al lang niets meer zien. Zonder contract bij black label zou hij niet op dit programma staan. In mijn ogen een mismatch.

Anderson
19-02-2012, 15:40
Prtij Gimbi vs Souwer is geen partij. Gimbi laat tegen toppers al lang niets meer zien. Zonder contract bij black label zou hij niet op dit programma staan. In mijn ogen een mismatch.

Heb je wel gelijk maar ik zie graag Souwer vechten maar schrijf N Gimbi niet meteen af.