PDA

View Full Version : Ben Boekee Next Fight



SuzukiGsxr
21-02-2012, 00:35
Weet iemand waar Ben Boekee uithangt? Blessure?
Volgens Sherdog heeft ie al sinds September 2011 op Respect niet meer gevochten?
Hoe zit het met de NL titel verdedigen die hij van Nashebo won?
En op de fightcard van Respect FC is ie ook niet terug te vinden?

Surrender
21-02-2012, 01:14
Ik heb gehoort dat ie grote planne aan het maken is richting de VS. Wat ik ook heb gehoord is dat "ALS" hij weer in NL vecht dat ie graag een pot tegen Joziro Boye wilt knokken!

Tony
21-02-2012, 09:57
Heb Ben zojuist een berichtje gestuurd.... We zullen zien :)

Tony
21-02-2012, 11:49
Hier een reactie van Ben Boekee zelf:



Tja, ik weet even niet goed wanneer mijn volgende gevecht is.
Het is inderdaad waar dat er contractueel gezien onderhandelingen gaande waren in Amerika. Gezien het feit dat je daar voor langere tijd aan vastzit en bepaalde voorwaarden waar ik en mijn advocaat het niet absoluut niet mee eens zijn, ben ik hier niet verder op in kunnen gaan. Gemiste kans of verstandige keuze? (denk aan contract Overeem). Feit blijft dat ik nooit zomaar een contract teken! De vechtsport is geweldig maar hoeft niet ten koste van alles te gaan…

Naast mijn sportcarrière ben ik nog altijd student. In de zomer heb ik me als een prof kunnen voorbereiden: een paar dagen werken en hard en specifiek voorbereiden voor mijn titelgevecht bij Respect FC. Dit is de voorbereiding die ik nodig heb en momenteel niet goed kan realiseren.

Een Braziliaanse promotor heeft me benaderd voor een gevecht in Japan. Wellicht interessanter gezien mijn situatie… Er staat nog even niks concreets op de planning. We zullen zien wat er op mijn pad komt.

$haolin $hadowboxer
21-02-2012, 19:05
warrrr ben

Tony
23-02-2012, 17:34
Dat sowieso :)

Kemal
23-02-2012, 19:52
Ben is goed bezig, verstandige jongen die goed kan knokken!