PDA

View Full Version : Bob Sapp gearriveerd in NL!



Atila
22-02-2012, 13:07
Namens de promotors kan ik jullie mededelen dat Bob Sapp is gearriveerd in Nederland en dat er nu gekeken wordt naar een locatie om ook nog een foto-moment mogelijk te maken voor de mensen die graag met Bob op de foto willen.

Pansier
22-02-2012, 13:07
http://water.epa.gov/type/watersheds/outreach/images/trash.gif

Vind dit wel een geschikte plek :lol:

Peter0711
22-02-2012, 13:18
Ik denk dat er wel mensen zijn die met Sapp op de foto willen hoor. Ik zou zelf ook wel eve een foto momentje pakken als ik 'm zou treffen. ;)

Kemal
22-02-2012, 14:02
Ik denk dat er wel mensen zijn die met Sapp op de foto willen hoor. Ik zou zelf ook wel eve een foto momentje pakken als ik 'm zou treffen. ;)

Ik ook hoor! Ben benieuwd welke locatie het gaat worden..

Hans Vos
22-02-2012, 14:07
al krijg ik geld toe dan nog niet , je kan die man toch niet serieus nemen !!!! 2 x showtime 2 x drama en zonde van het geld . vind het een clown en dan niet 1 waarom ik kan lachen . sorry , gr hans

simtekf1
22-02-2012, 14:12
Misschien kun je de promoters ook een bericht doen namens vechtsportliefhebbend Nederland?

Zo ja, waarom de grootste loser uit de K-1 geschiedenis boeken op je gala?
Hij heeft vrijwel iedereen in Nederland 2 maal belazerd, hij heeft een fight record waar je gewoon van moet janken en zo kan ik nog wel even door gaan.. echt WHY?

YoMarK
22-02-2012, 14:34
Ik zou toch nog wel een rematch tegen Hoost willen zien.
Toen had ie nog de wil om te winnen, en kon ie bovendien een beetje incasseren.

redjuh
22-02-2012, 14:44
ff snel een netje sinaasappelen halen voor mr sinaasappelsapp

Bobson
22-02-2012, 15:02
De dojo van Aerts in Enschede lijkt me wel een leuke lokatie. Bob, maak je geen zorgen, je hoeft niet naar binnen, het kan gewoon voor de deur. Peter is er niet, echt niet. En je hoeft er niet lang te blijven want er zijn toch bijna geen kandidaten die met je op de foto willen. Bij de buren kun je een schone onderbroek aantrekken. En het ligt vlak aan de snelweg, dus met een beetje snelle bak (met laadvermogen) ben je zo weer weg.

Niek-S
22-02-2012, 15:27
Lijkt mij wel leuk, Hopelijk een beetje in het oosten, ik kom uit Oldenzaal

pschaar
22-02-2012, 15:32
Ik snap de negatieve reacties niet zo , het lijkt mij wel leuk en als je het niets vindt dan ga je toch niet ?

Niek-S
22-02-2012, 15:36
Ik snap de negatieve reacties niet zo , het lijkt mij wel leuk en als je het niets vindt dan ga je toch niet ?

X2

nick diaz
22-02-2012, 15:42
http://water.epa.gov/type/watersheds/outreach/images/trash.gif

Vind dit wel een geschikte plek :lol:

X2

Jamopa
22-02-2012, 15:44
Doe maar in de regio van den bosch!!

kendamac
22-02-2012, 15:44
Ik snap de negatieve reacties niet zo , het lijkt mij wel leuk en als je het niets vindt dan ga je toch niet ?

Moet je eens naar zijn partijen kijken misschien snap je het dan wel. Triest figuur die Sapp.
Vaak van te voren ruzie zoeken en stoer doen en als ie een mep krijgt rent hij zowat het stadion uit.

Harrie Nak
22-02-2012, 15:44
http://home.no/nekholm/pics/funny/forumpics/care_room.jpg

Italian*Berlusconi*
22-02-2012, 15:47
al krijg ik geld toe dan nog niet , je kan die man toch niet serieus nemen !!!! 2 x showtime 2 x drama en zonde van het geld . vind het een clown en dan niet 1 waarom ik kan lachen . sorry , gr hans


Misschien kun je de promoters ook een bericht doen namens vechtsportliefhebbend Nederland?

Zo ja, waarom de grootste loser uit de K-1 geschiedenis boeken op je gala?
Hij heeft vrijwel iedereen in Nederland 2 maal belazerd, hij heeft een fight record waar je gewoon van moet janken en zo kan ik nog wel even door gaan.. echt WHY?

Tja je bent niet verplicht he!! snap niet dat sommige zo reageren, dit gaat puur om de marketing en kaartverkoop (zie je toch de invloed van populairiteit i.t.t. je sportieve prestaties en het belang daarvan). Denk dat er veel een kaartje kopen en juist om hem klappen te zien krijgen. En tja het is niet de nr 1 zwaargewicht, maar zijn we vergeten dat hij 2 x van Hoost heeft gewonnen (tja......maar hoe je het wend of keert, hij heeft het op zijn naam staan) en de legendarische partij tegen Big Nog? Het is dat ik dan weg ben, anders had ik zeker alleen voor deze pot al een kaartje gehaald.

Hans Vos
22-02-2012, 16:01
Tja je bent niet verplicht he!! snap niet dat sommige zo reageren, dit gaat puur om de marketing en kaartverkoop (zie je toch de invloed van populairiteit i.t.t. je sportieve prestaties en het belang daarvan). Denk dat er veel een kaartje kopen en juist om hem klappen te zien krijgen. En tja het is niet de nr 1 zwaargewicht, maar zijn we vergeten dat hij 2 x van Hoost heeft gewonnen (tja......maar hoe je het wend of keert, hij heeft het op zijn naam staan) en de legendarische partij tegen Big Nog? Het is dat ik dan weg ben, anders had ik zeker alleen voor deze pot al een kaartje gehaald.had twee keer 2 vip tafels op showtime , snap je me reactie ?

kendamac
22-02-2012, 16:05
Tja je bent niet verplicht he!! snap niet dat sommige zo reageren, dit gaat puur om de marketing en kaartverkoop (zie je toch de invloed van populairiteit i.t.t. je sportieve prestaties en het belang daarvan). Denk dat er veel een kaartje kopen en juist om hem klappen te zien krijgen. En tja het is niet de nr 1 zwaargewicht, maar zijn we vergeten dat hij 2 x van Hoost heeft gewonnen (tja......maar hoe je het wend of keert, hij heeft het op zijn naam staan) en de legendarische partij tegen Big Nog? Het is dat ik dan weg ben, anders had ik zeker alleen voor deze pot al een kaartje gehaald.

Ik begrijp goed dat je een bekende vechter laat overkomen voor promotie. Helemaal niks mis mee.
Maar pak dan ook een vechter. Iemand met techniek iemand die iig ken kickboxen. Als je met een gala serieus wil overkomen moet je er toch geen freakshow van maken. Ik denk dat er meer betalen voor en Jerome le Banner of een cro cop ( ik noem maar wat) dan voor die jankert.

mokumnised
22-02-2012, 16:14
Negatieve reacties krijg je als je iemand boekt die een schandaal is voor de sport. Ja, hij heeft 2 keer van Hoost gewonnen ( waarbij hij 1 keer alsnog opgaf omdat hij niet verder kon door geïncasseerde lowkicks), maar daar staan zo veel schandalige vertoningen tegenover. Geen goed woord over voor deze clown.

Silat
22-02-2012, 16:29
Zo heb je dus altijd voor en tegenstanders.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die met hem op de foto willen.
Al is het alleen al om zijn bekendheid. Niet alleen in de ring maar ook op het witte doek.

ik heb die kans toen iig niet laten liggen, wat was het 2006 ofzo..
Gewoon een gekke bek trekken met een mafkees van 150kg.

redjuh
22-02-2012, 16:32
ik zou ook met emop de foto gaan... maar alleen als ie naar heerhugowaard komt

Atila
22-02-2012, 16:36
Precies, er zijn mensen die dit graag willen en dus een fotootje maken met Bob samen. Dan zijn er nog de mensen die een hekel aan de man hebben (hun goed recht, overigens) en die willen dat niet. Volkan wil maar wat graag aantreden tegen Bob om hem 's te laten zien hoe het wel moet, respect voor Volkan en hopelijk zien we zondag een dikke partij!

Marchant
22-02-2012, 16:43
Lijkt mij top om met hem op de foto te gaan!!
Hoop op amsterdam

Vond hem geweldig in " Big stan"


http://www.youtube.com/watch?v=oUwIIS9nfwY

Shikoku
22-02-2012, 18:21
Off-piste in Lech is misschien wel een geschikte plaats voor Bob Sapp.

Lionheart
22-02-2012, 18:42
Tja,

De partij tegen Nog was echt een ware thriller, wat een toppartij was dat! Nu is hij misschien alleen zn zakken ah vullen, maar er was een tijd dat velen hem als een gevaar zagen in de ring.

@ Hans Vos,

Waarom neem je het niet op tegen m in de ring, kan je het goed maken van je kaartjes! ;-)

Naj85
22-02-2012, 20:11
Lijkt mij top om met hem op de foto te gaan!!
Hoop op amsterdam

Vond hem geweldig in " Big stan"


http://www.youtube.com/watch?v=oUwIIS9nfwY
X2

Hoop ook op amsterdam. En in die film was hij echt grappig haha

johnmixfight
22-02-2012, 20:24
en dan? wat moet je in godsnaam met een foto van Bob Sapp? naar kijken voor het slapen gaan?

Hans Vos
22-02-2012, 20:29
Tja,

De partij tegen Nog was echt een ware thriller, wat een toppartij was dat! Nu is hij misschien alleen zn zakken ah vullen, maar er was een tijd dat velen hem als een gevaar zagen in de ring.

@ Hans Vos,

Waarom neem je het niet op tegen m in de ring, kan je het goed maken van je kaartjes! ;-)ik wist wanneer het tijd was om te stoppen , hij blijkbaar niet . gr hans

Leventdepevent
22-02-2012, 20:41
ik zou best met hem op de foto gaan volgens mij is het een stikaardige vent verder maar t is gewoon een dweil van een "vechter"

micha
22-02-2012, 20:44
ja ik hoorde van Ramon dekkers dat hij echt heel aardig was en een bloedhekel had aan lowkicks . Wat ik ook vernam is dat als hij de trap opliep dat hij bovenaan stond te hijgen en nat was van het zweet. Hij woog toen 168 kilogram geloof ik

pschaar
23-02-2012, 08:52
Is er al meer bekend ?

blackadder
23-02-2012, 09:16
Als ie naar Groningen komt wil ik ook wel op de foto met hem.

Leventdepevent
23-02-2012, 09:48
ik alleen als ie in Den Bosch e.o. komt, ga dr niet helemaal voor naar Grunn :)

KS007
23-02-2012, 12:58
http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/136874/bob-sapp-the-beast-traint-in-oss

;)

pschaar
23-02-2012, 21:32
Gaat het nog door ?

Anderson
23-02-2012, 21:43
Ja gaat gewoon door en nog beter nieuws als alles goed verloopt, mogen ze het volgend jaar opnieuw organiseren in Den Bosch

pschaar
24-02-2012, 13:38
Dank je...gaat de meet&greet ook door ?

Marchant
24-02-2012, 13:45
Nederland is niet heel groot
maar een locatie zou wel fijn zijn als je een meet & greet meldt

Atila
24-02-2012, 16:50
Volgens mij is er gister een soort meet & greet geweest bij FightClub Den Bosch (voor de leden daar), ik heb nog geen verdere info gekregen. Omroep Brabant heeft er opnames van gemaakt en uitgezonden.