PDA

View Full Version : 1 April komt er weer aan!



Pansier
22-02-2012, 17:11
Post maar wat ideeën!

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2830384_460s.jpg

The_Rock
22-02-2012, 17:26
Voor mij is elke dag 1 April. Dat is het voordeel van trollen on the net baby!

redjuh
22-02-2012, 17:56
op mijn werk heb ik oa. doorzichtig folie over toiletpotten gespannen (met succes)

met superlijm een paar euro's vastgeplakt op de grond (onder- en bovenaan trappen, bij hoofdingang enz.)
die hebben er dagen later nog steeds op de lachspieren gewerkt.

een brief geschreven mbt (des)functioneringsgesprek bij directie (ipv 31 maart een dag later erin gezet, zodat de datum 01-04 er niet staat) vervolgens het afd hoofd op de hoogte gesteld en hem een briefje laten overhandigen met daarop: "1 april, greets michiel"

Pansier
22-02-2012, 18:24
op mijn werk heb ik oa. doorzichtig folie over toiletpotten gespannen (met succes)

met superlijm een paar euro's vastgeplakt op de grond (onder- en bovenaan trappen, bij hoofdingang enz.)
die hebben er dagen later nog steeds op de lachspieren gewerkt.

een brief geschreven mbt (des)functioneringsgesprek bij directie (ipv 31 maart een dag later erin gezet, zodat de datum 01-04 er niet staat) vervolgens het afd hoofd op de hoogte gesteld en hem een briefje laten overhandigen met daarop: "1 april, greets michiel"

Die eerste grap ken ik, dat is echt een naaistreek :lol:

redjuh
22-02-2012, 19:31
oh en als je op kantoor werkt liefst met veel mensen op het netwerk, en je gebruikt outlook, moet je bij iemand als die met pauze is oid, zijn afwezigheidsassistent aanzetten en een leuke tekst neerzetten. ook kun je in outlook zorgen dat je automatisch mail naar het hele netwerk stuurt. das vooral geinig als je bij een bij een bedrijf werkt als nuon (met 8k + medewerkers. zoals ik dus hehehe)

micha
22-02-2012, 20:00
oh en als je op kantoor werkt liefst met veel mensen op het netwerk, en je gebruikt outlook, moet je bij iemand als die met pauze is oid, zijn afwezigheidsassistent aanzetten en een leuke tekst neerzetten. ook kun je in outlook zorgen dat je automatisch mail naar het hele netwerk stuurt. das vooral geinig als je bij een bij een bedrijf werkt als nuon (met 8k + medewerkers. zoals ik dus hehehe)

en dan weer reply to all

Silat
22-02-2012, 22:22
Damn die van dat folie kende ik nog niet Red...

Ik nam meestal mijn potje tijgerbalsem en een spray (nog heter) mee naar werk..

Deurkliken, sloten en de spray op het toiletpapier, vooral bij de dames...

You wanna be hot??

Pansier
22-02-2012, 22:28
Damn die van dat folie kende ik nog niet Red...

Ik nam meestal mijn potje tijgerbalsem en een spray (nog heter) mee naar werk..

Deurkliken, sloten en de spray op het toiletpapier, vooral bij de dames...

You wanna be hot??

Haha die met Thaise olie is wel leuk ja ;). Maar op je hand brand niet? Tenminste, niet bij mij.

Biiyen
22-02-2012, 22:31
Een hele leuke is om in MS Word de "Auto-Replace" in te stellen en daar zet je dat Word het woord "Ik" moet wijzigen in "De ezel".

Pansier
22-02-2012, 22:44
Een hele leuke is om in MS Word de "Auto-Replace" in te stellen en daar zet je dat Word het woord "Ik" moet wijzigen in "De ezel".

:lol: Kan dat in word?

Biiyen
23-02-2012, 09:09
:lol: Kan dat in word?

In Ms Word versie 2007 kun je een woord verkeerd schrijven, Word zal er dan zo'n rode ribbelstreep onderzetten. Als je dan op de rechtermuisknop drukt kun je in het pop-up schermpje kiezen voor "Auto Correctie" en vervolgens "Auto Corerectie opties"
Hier tik je aan "Tekst vervangen tijdens typen" en vul de woordenset in die je automatisch wil vervangen.

Doe het subtiel en je hebt er weken lol van. Een collega van mij had door een grapje van mij de hele vergader notule doorspekt met D en T fouten.

Werkt trouwens ook in MS Outlook, maar das gevaarlijk.

Silat
23-02-2012, 13:20
Haha die met Thaise olie is wel leuk ja ;). Maar op je hand brand niet? Tenminste, niet bij mij.

Dude... Richt jij zonder je pipi vast te houden... Lekker dan.
Een echte man pakt z'n zak en pik vast en probeert dwars door die pot heen te zeiken.
Wedden dat alles in brand staat als je dan tijgerbalsem aan je vingers hebt..

Ik wil niet weten hoe een vrouw zich voelt als ze dat stukje papier door haar fluit haalt..

Mickey
23-02-2012, 13:37
http://troll-rockeiro.tumblr.com/post/15315268960/photoset_iframe/troll-rockeiro/tumblr_lxas8xorQD1qkezc0/500

Biiyen
23-02-2012, 13:39
Dude... Richt jij zonder je pipi vast te houden... Lekker dan.
Een echte man pakt z'n zak en pik vast en probeert dwars door die pot heen te zeiken.
Wedden dat alles in brand staat als je dan tijgerbalsem aan je vingers hebt..

Ik wil niet weten hoe een vrouw zich voelt als ze dat stukje papier door haar fluit haalt..

Dit is nieuw voor mij... Ik heb nog nooit mijn ballen vastgenomen als ik stond te zeiken.... Ik leg ze met poepen wel eens voor op de wc bril neer op een stukje papier.

LJ Silver
24-02-2012, 15:30
Dit is nieuw voor mij... Ik heb nog nooit mijn ballen vastgenomen als ik stond te zeiken.... Ik leg ze met poepen wel eens voor op de wc bril neer op een stukje papier.

amen