PDA

View Full Version : Gokhan Saki blijft bij Golden Glory!



Gokhan Saki
23-02-2012, 13:42
Beste mixfightleden, ik lees regelmatig op Mixfight en zie dat er veel geruchten worden verspreid.

Ik respecteer de keuze van vechters die vertrekken, maar bij deze wil ik laten weten dat ik nog altijd erg tevreden ben over Golden Glory! Voor de mensen die denken dat ik in zou gaan op de verzoeken van Alistair om met hem mee te gaan kan ik duidelijk zijn, dat doe ik niet. Alistair, ik respecteer jouw keuze om weg te gaan, en hoop dat je ook mijn keuze respecteert om te blijven en niet in ga op jouw verzoek mee te gaan. Ik blijf tot het einde van mijn carrière bij Golden Glory!

blackadder
23-02-2012, 13:56
Thanks.

micha
23-02-2012, 14:06
Thanks voor je reactie!!


duidelijk wordt nu dat AO achter andere vechters van GG aanzit.

DonLino007
23-02-2012, 14:10
Thanks!

Brainthief
23-02-2012, 14:40
Thanks voor je reactie!!
duidelijk wordt nu dat AO achter andere vechters van GG aanzit.

Dat is toch niet verboden? Mensen kunnen nou eenmaal weg gaan toch?
Laat het toch los. Hoef je je niet zo te ergeren aan AO.

blade
23-02-2012, 14:52
Thanks voor je reactie!!


duidelijk wordt nu dat AO achter andere vechters van GG aanzit.


is maar 1 bron wordt er ook een beetje ongelukkig van al zou het waar zijn om het op een forum te zetten wat win je der mee niks toch maar goed zal wel haantjes gedrag zijn

rollermanskunk
23-02-2012, 14:55
Tja, in tijden van crisis wordt het kaft van de koren gescheiden. Misschien moet GG maar eens de eigen organisatie onder de loep gaan nemen. Inventariseer bij alle vechters of ze tevreden zijn over de aangeboden gevechten, toekomstverwachtingen, trainingsfaciliteiten, begeleiding etc. Inventariseer en indien nodig reorganiseer.

Misschien is het ook een idee om vooraf goede afspraken te gaan maken om bij een eventueel afscheid niet gelijk de vuile was buiten te gaan hangen (laat de "soap Overeem" een voorbeeld zijn hoe het niet moet)

Gokhan bedankt voor je reactie! Ik ben een grote fan van je manier van vechten (een voorbeeld voor velen). Succes bij GG!

MMAFAN-1122
23-02-2012, 15:01
Saki, dank voor je reactie.

respect
23-02-2012, 15:02
Dus geen boksen of mma?
Succes met GG aslan Saki.

Collina
23-02-2012, 15:20
Thanks voor je reactie!!


duidelijk wordt nu dat AO achter andere vechters van GG aanzit.

Just gentlemen question: Wat heeft Alistair precies aan Saki gevraagd?

Alistair vecht in de UFC en traint namelijk MMA in Amerika...

lopez86
23-02-2012, 15:44
edit: laat ook maar :rolleyes:

McClane
23-02-2012, 15:48
Thanks voor je reactie!!


duidelijk wordt nu dat AO achter andere vechters van GG aanzit.Oef, wat een oud zeer weer Micha. Redelijk kort door de bocht ook nietwaar?

Wellicht heeft Overeem in een vriendelijk gesprek, van vrienden onder elkaar, aangegeven dat wanneer Saki van basis zou willen veranderen, wat dus niet van toepassing is, hij altijd plaats heeft voor een goede, competative knokker. In deze context recruiteerd Overeem helemaal niemand van GG, maar geeft hij alleen aan plek te hebben voor Saki in zijn kamp. Daarbij vermoed ik dat dit gesprek heeft plaats gevonden voordat Overeem zich aansloot bij de Blackzilians. Ik kan er natuurlijk naast zitten, en dat jouw bewering dichter bij de waarheid staat. Echter ga ik in beginsel niet van het kwade uit.

Ik probeer niet alles goed te praten wat Overeem doet, maar je moet ook niet al zijn handelen in een kwaad daglicht zetten. Bruggen verbranden is toch nergens voor nodig wanneer het zakelijk geschil tussen Overeem en GG jou niet treft?

jay-elijah
23-02-2012, 15:50
Is dit echt de account van saki ??

Geloof er niks van dat Alistair Saki wil weghalen..

Geloof der helemaal niks van !

Justinian
23-02-2012, 15:53
Is dit echt de account van saki ??

Geloof er niks van dat Alistair Saki wil weghalen..

Geloof der helemaal niks van !
Dit is wel degelijk het account van Gokhan Saki. Ik heb hem telefonisch gesproken en hetgeen hierboven staat heeft hij mij ook mondeling aangegeven!

dirk5
23-02-2012, 15:58
Dat is toch niet verboden? Mensen kunnen nou eenmaal weg gaan toch?
Laat het toch los. Hoef je je niet zo te ergeren aan AO.

Is het verboden voor Micha om dit te zeggen dan?

Heel de situatie is te triest voor woorden, en als ik er 1 minuut van mijn leven in steek is dit minuut te veel, maar de huidige gedachtegang hier: lekker tegen micha een GG aanschoppen want dan hoor ik erbij, is echt om van te kotsen...

PS. Saki, jij bent een held!

Bromios
23-02-2012, 15:58
Ik heb ook even een persbericht uitgegeven dat ik nog even bij mijn baas blijf werken.....

Collina
23-02-2012, 16:58
Ik heb ook even een persbericht uitgegeven dat ik nog even bij mijn baas blijf werken.....

"Je slaat de spijker op z'n kop Bromios.. Scherp punt".

De essentie van de subject line is: Saki blijft bij Golden Gloy

Maar het tweede deel in z'n "persbericht" is natuurlijk een steek boven water. En om het extra aan te dikken, dit in het laatste stuk herhalen om het te verduidelijken, ......de essentie verschuift. Maak er dan van: Saki zegt: "Nee" tegen Alistair. (Tja, best doorzichtig)

Maar goed, er is vast iemand wie kan mij exact kan aangeven wat Alistair heeft gevraagd? Hij vecht in de UFC in Amerika, het komt bij mij niet binnen waarom Saki een carrière switch zal moeten maken.

Off topic @ Justinian: klopt het dat jij GG behartigd als advocaat?

SacredHeart
23-02-2012, 17:31
Hmmm a bit strange..

rene37
23-02-2012, 17:52
Alleen de vermelding dat je bij GG wil blijven had afdoende geweest. Nu ga je om je werkgever te plezieren Overeem een hak zetten door dit publiekelijk hier te plaatsen, ik neem aan dat je Overeem z'n nummer hebt? Niet chique kerel...

dietrik
23-02-2012, 18:02
wat een onzin topic weer pffff

S-ven
23-02-2012, 18:14
Vind het geen onzin topic ! Is toch goed om te weten dat er nog steeds veel goede vechters blijven bij GG. Thnx Saki!!

Rverm
23-02-2012, 18:15
In het voetbalwereldje is het altijd zo dat als er openlijk en publiekelijk het vertrouwen in iemand wordt uitgesproken dat diegene er binnen afzienbare tijd naast staat of weg is, laten we voor GG hopen dat dat niet het geval is.

Goed dat Saki zijn vertrouwen uitspreekt over GG, wel apart om Overeem op deze manier te betrekken in het verhaal.

Verder vind ik Saki een topper.

nick diaz
23-02-2012, 18:24
wat een onzin topic weer pffff

X2

Shikoku
23-02-2012, 19:22
Het goede nieuws is dan weer wel dat er toch nog iemand blijkt te zijn die geen problemen heeft met GG, lijkt ook een zeldzaamheid tegenwoordig...

$haolin $hadowboxer
23-02-2012, 19:29
warrrrr saki

Kemal
23-02-2012, 19:44
Bedankt voor je reactie Gokhan!

micha
23-02-2012, 20:35
Errol Zimmerman wil graag reageren via mij want op zijn eigen account lukt hem niet om te posten. (moderators) Ik heb liever dat hij het zelf post maar het zijn woorden in de strekking van overlopers en hij ziet ze allemaal graag in de ring en vooral Alisatir. Maar nogmaals ik ga er voor zorgen dat hij zelf zijn woordje kan doen hier

blackadder
23-02-2012, 20:37
Ik zie sommigen al hun messen slijpen.

The Company
23-02-2012, 20:48
Die Zimmerman toch, wat een lef om Overeem nu uit te dagen.

http://files.sharenator.com/watch_out_we_got_a_badass_over_here_meme1_A_tiny_s lice_of_Texbexs_life-s769x595-278991-580.png

Nelisje
23-02-2012, 21:09
Los van financiele motieven die mogelijk terecht zijn voor Overeem is het niet netjes om andere spelers te benaderen. Al hangt het ook van de context af waarop het gezegd wordt. Als het is in de zin van als je wilt kun je wel bij mij trainen klinkt toch anders dan je moet weg bij Golden Glory, kom maar bij ons trainen.

Verder wel cool dat Saki en Zimmerman blijven bij Golden Glory.. volgens mij hebben ze allebei (denk alle vechters van GG wel) toch behoorlijk veel te danken aan Golden Glory..

Lionheart
23-02-2012, 21:50
Nou ik vind het niet echt netjes dat Saki het via deze weg tegen Overeem moet zeggen!

Bel hem en zeg het hem persoonlijk! Hoezo via Mixfight.nl?!?!

En Errol please dream on gozer, Alistair is geen partij voor jou!

GG is één grote joke!

sjaakie'tje
23-02-2012, 22:35
Lijkt er dus op dat Overeem probeert vechters weg te halen bij GG omwille van de "vete" tussen Overeem en GG.
Jammer alweer dat deze dingen gebeuren. Doe je contract gewoon uit en daarna split je gewoon op en ga je elk verder met je eigen leven i.p.v. je bezig te houden met al deze negatieve dingen.

Saki is enorm gegroeid onder GG en hopelijk kan hij die lijn doortrekken. Zimmerman is on a roll momenteel en is zeker ook één van de toppers.

rollermanskunk
23-02-2012, 22:38
Ik lees net dat Overeem Ghita heeft overgehaald om bij zijn camp in Amerika te gaan trainen...

http://www.sport.ro/k1/exclusiv-daniel-ghita-viata-mea-va-fi-de-acum-incolo-in-america-vezi-ce-campion-l-a-chemat-sa-l-ajute.html

Vertaling in het Engels: "I am moving to USA where i will train along side UFC fighters. I will also train with Alistair Overeem. I will still fight in K1 though, but my life will be there from now on."

Overeem is duidelijk bezig met het binnenhalen van Europese vechters

nanni149
23-02-2012, 23:42
Los van financiele motieven die mogelijk terecht zijn voor Overeem is het niet netjes om andere spelers te benaderen. Al hangt het ook van de context af waarop het gezegd wordt. Als het is in de zin van als je wilt kun je wel bij mij trainen klinkt toch anders dan je moet weg bij Golden Glory, kom maar bij ons trainen.

Verder wel cool dat Saki en Zimmerman blijven bij Golden Glory.. volgens mij hebben ze allebei (denk alle vechters van GG wel) toch behoorlijk veel te danken aan Golden Glory..

GG is gewoon een bedrijf, alle praat vrienden,lang samen,groot gemaakt etc, zal wel.

ik werk 15 jaar bij een bedrijf! heb daar een vak geleerd, veel leuke collega's sommige zelfs vrienden mee geworden, en ben naar een ander bedrijf gegaan om meer te verdienen! is dit raar? denkt het niet.

Verder probeert elk bedrijf veelbelovende mensen binnen te halen! wat is daar mis mee?

iedereen moet het wat opjectiever zien want het is in mijn beleving het zelfde als werkgever/werknemer, ze zijn mischien niet in loondienst maar de wijze van met elkaar omgaan is het zelfde, ik vertel wat je moet doen en jij voert uit!

wens Gokhan en zijn ex/collega's veel succes

blackadder
23-02-2012, 23:53
Ik lees net dat Overeem Ghita heeft overgehaald om bij zijn camp in Amerika te gaan trainen...

http://www.sport.ro/k1/exclusiv-daniel-ghita-viata-mea-va-fi-de-acum-incolo-in-america-vezi-ce-campion-l-a-chemat-sa-l-ajute.html

Vertaling in het Engels: "I am moving to USA where i will train along side UFC fighters. I will also train with Alistair Overeem. I will still fight in K1 though, but my life will be there from now on."

Overeem is duidelijk bezig met het binnenhalen van Europese vechters
En met wie, behalve Overeem, moet hij daar dan trainen als hij K1 partijen wil blijven draaien? Als je K1 partijen wilt vechten zou je niet fouter kunnen zitten dan in Amerika.

gieloe
24-02-2012, 00:04
Mooi altijd dat soort teksten van 'Ik ga niet weg ik blijf hier tot einde van mijn carriere" Totdat er iemand met een grote zak geld lonkt! En dan is het nog sneller Bye Bye Zwaai Zwaai dan zijn snelle lowkicks. :p

bryan
24-02-2012, 00:48
Die Zimmerman toch, wat een lef om Overeem nu uit te dagen.

http://files.sharenator.com/watch_out_we_got_a_badass_over_here_meme1_A_tiny_s lice_of_Texbexs_life-s769x595-278991-580.png

wahahaha, dus dat ! Held... overeem zit vast aan zijn contract in de UFC en zimmerman heeft nog nooit iets vernoemingswaardigs gepresteerd. Behalve met lovehandles de ring in stappen

Thaiger
24-02-2012, 00:58
"Je slaat de spijker op z'n kop Bromios.. Scherp punt".

De essentie van de subject line is: Saki blijft bij Golden Gloy

Maar het tweede deel in z'n "persbericht" is natuurlijk een steek boven water. En om het extra aan te dikken, dit in het laatste stuk herhalen om het te verduidelijken, ......de essentie verschuift. Maak er dan van: Saki zegt: "Nee" tegen Alistair. (Tja, best doorzichtig)

Maar goed, er is vast iemand wie kan mij exact kan aangeven wat Alistair heeft gevraagd? Hij vecht in de UFC in Amerika, het komt bij mij niet binnen waarom Saki een carrière switch zal moeten maken.

Off topic @ Justinian: klopt het dat jij GG behartigd als advocaat?

Die laatste vraag is naar mijn mening zeer zeker niet offtopic en zeer terecht!
Alleen weet ik niet of we daar een antwoord op krijgen ivm beroepsgeheim...

Fan1976
24-02-2012, 02:16
@Saki laat me je volgende partij nou verklappen matti .....

MMAFAN-1122
24-02-2012, 08:56
En met wie, behalve Overeem, moet hij daar dan trainen als hij K1 partijen wil blijven draaien? Als je K1 partijen wilt vechten zou je niet fouter kunnen zitten dan in Amerika.

Met Spong! Hij heeft daar een goeie trainer. Gaat Ghita dus weg bij Kamakura?

Brainthief
24-02-2012, 10:15
Is het verboden voor Micha om dit te zeggen dan?

Heel de situatie is te triest voor woorden, en als ik er 1 minuut van mijn leven in steek is dit minuut te veel, maar de huidige gedachtegang hier: lekker tegen micha een GG aanschoppen want dan hoor ik erbij, is echt om van te kotsen...

PS. Saki, jij bent een held!

Eeuh nee, mss door gebrek aan smilies in mijn post dat het niet overkomt zoals ik bedoelt heb.

Natuurlijk is er geen verbod op wat dan ook wat Micha zou willen zeggen. Het enige wat ik bedoel, laat AO toch geen rode lap voor je zijn. Dat brengt je alleen maar meer irritatie. Heb een beetje vertrouwen in je eigen team en laat de rechtzaak de uitkomst bepalen.

Ik hoor zelf alleen maar bij de groep "liefhebbers van vechtsporten", volgens mij behoren we dan toe aan dezelfde groep ;)

Errol Zimmerman
24-02-2012, 11:18
He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.

jeffrey1978
24-02-2012, 11:24
Here we go again beetje jammer dit allemaal.

Kemal
24-02-2012, 11:27
Is het gedeelte van Ghita overigens al zeker dan..?

Tony
24-02-2012, 11:30
Los van dit alles.. zou graag een rematch tussen Zimmerman en Ghita zien. Denk dat Errol dit keer wel iets meer in te brengen heeft... De eerste ontmoeting liep niet echt heel super af.

De tijd zal het leren.

boudstyle
24-02-2012, 11:31
Waarom moet het allemaal via het forum?

http://i40.tinypic.com/2dselbp.jpg

arielhelwani
24-02-2012, 12:15
Waarom moet het allemaal via het forum?

http://i40.tinypic.com/2dselbp.jpg

Gewoon omdat het kan!!

Peter0711
24-02-2012, 12:59
He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.

Samen met Saki via internet steken geven is niet laag? Begrijp me niet verkeerd,alle respect naar jou en Saki. Ben absoluut een Fan,maar wat hier de laatste paar dagen allemaal gebeurd vindt ik erg jammer. Ik begrijp dat er wat irritaties zijn tussen GG en Overeem,maar op deze manier reageren is niet helemaal netjes.

Fan's willen jullie gewoon zien vechten,ze willen de rode en gele kleuren van Golden Glory juigend in de hoek zien staan als 1 van hun vechters weer 's een spectaculaire winst heeft behaald. Het laatste wat ik in ieder geval wil is dat de mensen waarnaar ik al jaren met plezier kijk hunzelf zo laten kennen op internet door op de manier te reageren zoals jullie de laatste paar maanden doen.. Daar baal ik echt van jongens.. Het is al niet niks dat Allistair weg is bij G.G,maar daar krijgen we als Fans ook nog is een hele goeie tijden slechte tijden soap bij. Voor beide partijen : Regel dat lekker netjes onderling zoals zakenmensen horen te doen,en los het niet op als kinderen met enorme ego's.

Turboknecht
24-02-2012, 13:02
+1

Rverm
24-02-2012, 13:15
He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.

Ondanks dat ik niet geloof dat dit een echt account van Zimmerman is :

Beste Errol,
zolang jij tegen plaatselijke veehouders in Roemenie vecht voor een schrijntje heb je nog geen recht van spreken om Alistair uit te dagen. Hij heeft alles bereikt waar jij van kan dromen. Op het moment dat jij meedeed aan de 100 meter buffetlopen stond Alistair zich suf te trainen om op het niveau te komen waar die nu op zit. Je stijl is spectaculair en je hebt KO-power. Talent heb je zeker, alleen dat hebben er nog wel 15. Als je iets bereikt hebt hoor je mensen uit te gaan dagen. Buiten dat, hou je mening binnenskamers. Probeer geen zieltjes te winnen bij je werkgever.

Love & Peace

e-type
24-02-2012, 13:22
Ondanks dat ik niet geloof dat dit een echt account van Zimmerman is :

Beste Errol,
zolang jij tegen plaatselijke veehouders in Roemenie vecht voor een schrijntje heb je nog geen recht van spreken om Alistair uit te dagen. Hij heeft alles bereikt waar jij van kan dromen. Op het moment dat jij meedeed aan de 100 meter buffetlopen stond Alistair zich suf te trainen om op het niveau te komen waar die nu op zit. Je stijl is spectaculair en je hebt KO-power. Talent heb je zeker, alleen dat hebben er nog wel 15. Als je iets bereikt hebt hoor je mensen uit te gaan dagen. Buiten dat, hou je mening binnenskamers. Probeer geen zieltjes te winnen bij je werkgever.

Love & Peace


+1

blade
24-02-2012, 13:26
He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9lUq60E9Kwt3fiK24krkNFlmdE6rVv xAuiaQa2miUmUjhtK3CeR8TFOhv

:lol:

univers1l
24-02-2012, 14:48
haha lol
Zimmerman 1 post en gelijk BAM.

Zimmerman vs Ghita 2 bring it on!!

MaTo
24-02-2012, 14:55
Spong,Overheem en Ghita vs Saki,Errol en Schilt.. idee?

micha
24-02-2012, 17:49
Ik zie een paar mooie partijen in toekomst

Shikoku
24-02-2012, 17:57
Wie had nou gedacht dat zelfs de pro's nog keyboard warriors waren.

boudstyle
24-02-2012, 18:19
Wie had nou gedacht dat zelfs de pro's nog keyboard warriors waren.

Zeker de (gratis bij 2 frinkandelen) cursus gevolgd in cafetaria Berepoot.

Secret Weapon
24-02-2012, 19:36
Zal Overeem lekker een worst wezen wie wat over hem schrijft inclusief zijn oude trainingsmaatjes in NL.
Die man verdient bakken met geld en vecht voor de meest prestigieuze organisatie op het moment dus dit vage gebral glijdt van hem af als water (en terecht)!

Asura
24-02-2012, 20:17
Beste mixfightleden, ik lees regelmatig op Mixfight en zie dat er veel geruchten worden verspreid.

Ik respecteer de keuze van vechters die vertrekken, maar bij deze wil ik laten weten dat ik nog altijd erg tevreden ben over Golden Glory! Voor de mensen die denken dat ik in zou gaan op de verzoeken van Alistair om met hem mee te gaan kan ik duidelijk zijn, dat doe ik niet. Alistair, ik respecteer jouw keuze om weg te gaan, en hoop dat je ook mijn keuze respecteert om te blijven en niet in ga op jouw verzoek mee te gaan. Ik blijf tot het einde van mijn carrière bij Golden Glory!

Thanks gast, hoop dat je wat vaker in de ring staat dit jaar.

simtekf1
24-02-2012, 20:44
Wow, popcorn tijd!

http://www.i-mockery.com/minimocks/thriller/25.gif

micha
24-02-2012, 21:03
ik zou toch vechters bedanken dat ze hier hun mening willen delen en de moeite nemen om te posten.

simtekf1
24-02-2012, 21:06
Bedankt vechters!

ICON
24-02-2012, 21:50
bedankt! we zullen t nooit, nooit vergeten!!!

rafi
24-02-2012, 22:08
.

rafi
24-02-2012, 22:09
alistair heeft gelijk dat golden glorie een mickey mouse bedrijf is.

S-ven
24-02-2012, 22:14
En wie mag jij dan zijn, Goofy???? bedankt saki en errol voor het posten.....!!

Peter0711
24-02-2012, 23:27
Wat mis ik de helden zoals Aerts,Hoost,Bonjasky,Schilt als ik dit allemaal lees. :)

mario the count
24-02-2012, 23:28
He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.

mario the count
24-02-2012, 23:29
Wat mis ik de helden zoals Aerts,Hoost,Bonjasky,Schilt als ik dit allemaal lees. :)

+1

e-type
25-02-2012, 00:19
ik zou toch vechters bedanken dat ze hier hun mening willen delen en de moeite nemen om te posten.


nee.

als ze hier alleen maar komen posten om GG vs AO weer op te rakelen mogen ze van mij in de sportschool blijven en doen waar ze goed in zijn.
Top dat Saki bij GG blijft trouwens; kan ik m'n t-shirt nog aan blijven trekken :)

NonaManisss
25-02-2012, 11:13
de serie 'as the world turns' is afgelopen. maar er lijkt hier een nieuwe soap opkomst te zijn!! jezus zeg.

micha
25-02-2012, 11:45
jankerds

Peter0711
25-02-2012, 13:12
jankerds


Jankerds? Als jij nou een keer je hoofd uit je reet haalt kan je misschien van de zijlijn zien dat jou "Golden Glory" helemaal niet zo goed en professioneel bezig is alsdat jij denkt.

Hoe kunnen mensen jou hier op dit Forum wat betreft G.G nou serieus nemen met je profielfoto en je kortzichtige Golden Glory geile reakties.

Allistair doet dit,Allistair doet dat.. Misschien had A.O dingen anders kunnen aanpakken of kunnen oplossen,die zal gerust ook niet ontschuldig zijn,maar dat G.G zich dat vervolgens opstelt alsdat ze nu doen maakt ze geen haar beter als waar ze Allistair nu al maanden van beschuldigen,kortom,ze verneuken hun eigen recht van spreken en verneuken op die manier ook hun eigen geloofwaardigheid bij de Fans.Maar nee,gewoon met het vingertje blijven wijzen.. Das nou het nadeel van een management met tere egootjes en lange tenen..

Succes met het zootje,hoop dat we er snel niet meer mee lastig gevallen worden als Fan,en dan we zo nu en dan gewoon wat "feiten" te horen krijgen i.p.v rumours.

smike
25-02-2012, 13:12
Maar er werd wel een interessante niet beantwoorde vraag gesteld:
"klopt het dat justinian als advocaat de belangen van gg vertegenwoordigd"?

Hij is mij in ieder geval te pro gg en niet objectief in deze en dat valt me tegen van een admin.

Justinian
25-02-2012, 13:22
Maar er werd wel een interessante niet beantwoorde vraag gesteld:
"klopt het dat justinian als advocaat de belangen van gg vertegenwoordigd"?
Mijn antwoord is heel simpel. Of je me de vraag stelt of ik voor GG of voor andere partijen optreed is mijn antwoord dat ik daar geen antwoord op kan geven, in verband met mijn geheimhoudingsplicht.


Hij is mij in ieder geval te pro gg en niet objectief in deze en dat valt me tegen van een admin.
Grappig dat je mij te pro gg vindt, Smike. Volgens mij reageer ik al tijden niet in 'GG-threads', afgezien van mijn (niet inhoudelijke) reactie in deze thread. Eerder deed ik dat wel, maar nu doe ik dat bewust niet (meer) om juist iedere schijn van partijdigheid als admin zijnde te vermijden.

NonaManisss
26-02-2012, 16:40
'as the world turns' was er mee gestopt. maar er lijkt zich hier een nieuwe soap te vormen..
jezus zeg wat een heiza allemaal.
Laat iedereen gewoon in zn waarde.
Alistair, jij hebt gekozen om bij team golden glory weg te gaan, dat is je eigen keuze geweest.
maar om nu te proberen zieltjes te winnen bij je ex collegea van team gg is wel het laatste waar jij je mee bezig moet houden.
je hebt de deur achter je dicht getrokken dus laat die ook dicht! en bemoei je dan ook met niemand meer.

Saki, bedankt voor je opheldering van deze hele circus. ik wens je veel succes met je carriere bij Golden Glory.

Ulis-E
26-02-2012, 21:45
Lol @ je druk maken om de 'soap' en dan toch water op het vuur gooien nona...


nederlandse vechstport wereldje blijft iig interessant op deze manier... totaal niet professioneel... maar der gebeurt altijd wel wat ;)

blackadder
26-02-2012, 21:50
nederlandse vechstport wereldje blijft iig interessant op deze manier... totaal niet professioneel... maar der gebeurt altijd wel wat ;)
Pff...alsof zoiets elders niet gebeurt. Mitrione die zijn manager in de kooi ontslaat. "Beefs" die per twitter gevolgd kunnen worden.

Ulis-E
26-02-2012, 22:54
Pff...alsof zoiets elders niet gebeurt. Mitrione die zijn manager in de kooi ontslaat. "Beefs" die per twitter gevolgd kunnen worden.

Oh ik zeg ook zeker nie dat t elders nie gebeurt... zoals ik al zei... maakt t interessant... als de hele business smooth en 'professioneel' zou lopen zonder sappige roddels z
ou t een stuk saaier worden toch

The Natural
27-02-2012, 17:45
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

blackadder
27-02-2012, 17:52
Oh ik zeg ook zeker nie dat t elders nie gebeurt... zoals ik al zei... maakt t interessant... als de hele business smooth en 'professioneel' zou lopen zonder sappige roddels z
ou t een stuk saaier worden toch
Het valt me alleen op dat wanneer zoiets in vechtsportland NL gebeurt is het gelijk "onprofessioneel, slecht, foei", gebeurt het elders vindt iedereen het geweldig en zijn de personen in kwestie 'helden'.

blackadder
27-02-2012, 17:53
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.
Thanks.

varitas et aequitas
27-02-2012, 18:07
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.


Straight to the point!!! Dus GG heeft genoeg TOP vechters over en blijft een geweldig team.

Facade
27-02-2012, 18:14
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

Zo kan het ook, thanks.

S-ven
27-02-2012, 18:17
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.


Bestaan nog wel trouwe mensen........;) Loyaliteit is een passend woord.

S-ven
27-02-2012, 18:25
Beste paarden blijven toch in stal hahaha..... Ook al worden ze ergens anders heen gelokt........ Weten ze toch beter!

blade
27-02-2012, 18:58
als de zak met geld maar groot genoeg is dan gaan ze allemaal wel weg alles draait om de poen wat ook niet meer dan normaal is als pro

micha
27-02-2012, 20:34
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

thanks voor je reactie maat

rollermanskunk
28-02-2012, 01:05
Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

Bedankt Nick. Hou het wel scherp in de gaten want voor je het weet zit je in een zinkend schip. Op cruciale momenten in je leven moet je altijd voor jezelf kiezen (deze wijze les heb ik meegekregen van een wereldkampioen in het metier die door schade en schande wijs is geworden) want jij bent degene die de klappen en schoppen incasseert.

The Bulldog
28-02-2012, 11:39
HEt rommeld bij GG dat is duidelijk...hopen dat het rap weer oven vechten gaat...

betreft de reacties die nu uit het GG kamp komen ....is er ondanks dat beweerd werd dat er een les was geleerd uit het los om zich heen reageren .....er nu weer lomp te keer gegaan word...

@ Justi....met alle respect Sensei...vraagje... EEn andvocaat heeft alleen geheimhoudings plicht betreft clienten toch??
Aangeven dat je iemand niet als clieent hebt(als dat ook daadwerkelijk niet zo is) valt hier niet onder was/is mijn beleving...klopt dat? ;-)

Justinian
28-02-2012, 11:43
@ Justi....met alle respect Sensei...vraagje... EEn andvocaat heeft alleen geheimhoudings plicht betreft clienten toch??
Aangeven dat je iemand niet als clieent hebt(als dat ook daadwerkelijk niet zo is) valt hier niet onder was/is mijn beleving...klopt dat? ;-)
Gedragsregel 6:
"De advocaat is verplicht tot geheimhouding; hij dient te zwijgen over bijzonderheden van door hem behandelde zaken, de persoon van zijn client en de aard en omvang van diens belangen."

Peter0711
28-02-2012, 13:02
Ik persoonlijk hecht niet zoveel waarde aan de berichten van Zimmerman en Holzken,natuurlijk wat betreft kickboksen alle respect naar beide,en ik kan ook wel begrijpen waarom er gepost wordt. Maar als de zaken niet veranderen bij G.G denk ik dat beide heren net zo makkelijk de spreekwoordelijke Golden Glory deur achter zich dicht gooien en verder gaan,dus de tijd zal het leren..

Maar als ik Bas boon zou zijn,zou ik wel eve beginnen met op me achterhoofd krabben.. :P Ondanks me enorme ego! ;)

varitas et aequitas
28-02-2012, 20:45
Overal heb je weleens slechte tijden, lijkt mij nogal normaal in deze tijd. Na regen komt zonneschijn , toch ? GG blijft gewoon mijn favoriet !

smike
29-02-2012, 11:34
Mijn antwoord is heel simpel. Of je me de vraag stelt of ik voor GG of voor andere partijen optreed is mijn antwoord dat ik daar geen antwoord op kan geven, in verband met mijn geheimhoudingsplicht.


Grappig dat je mij te pro gg vindt, Smike. Volgens mij reageer ik al tijden niet in 'GG-threads', afgezien van mijn (niet inhoudelijke) reactie in deze thread. Eerder deed ik dat wel, maar nu doe ik dat bewust niet (meer) om juist iedere schijn van partijdigheid als admin zijnde te vermijden.

Die partijdigheid van je is zelfs op andere vechtsportforums waargenomen. Ook heb je volgens mij veel juridisch te regelen bij gg want ze hebben er een puinzooi van gemaakt, nu ook alweer siyar weg en thread daar gaat op slot, jammer.

Een tip voor je: trek je terug nu het nog kan uit dat wespennest.

Bromios
29-02-2012, 12:19
Die partijdigheid van je is zelfs op andere vechtsportforums waargenomen. Ook heb je volgens mij veel juridisch te regelen bij gg want ze hebben er een puinzooi van gemaakt, nu ook alweer siyar weg en thread daar gaat op slot, jammer.

Een tip voor je: trek je terug nu het nog kan uit dat wespennest.

Nou nou, conspiracy alom hier. Als/mocht hij GG als klant hebben dan is de rechtzaak voor AO al gewonnen denk ik. Oorzakelijk verband aantonen tussen eigenaar vechtsportsite, advocaat, zwartmakerij et voila, in de pocket. En Roy lijkt me geen domme jongen dus dat zal wel loslopen.

Wat dat weghalen van de sporters bij GG betreft: Je zit al 10 jaar bij GG naar alle tevredenheid. AO belt je op "kom je hier trainen want zij zijn slecht" "ok, ik kom er aan". Ik geloof er geen hout van dat Siyar en Dion hun vriendschap met Martijn verbreken alleen vanwege een aantal roddels en zwartmakerij door AO.

Dat van die investeerders geloof ik ook eigenlijk allemaal pas als ik heb gezien welke dat zijn. Want Martijn geeft aan dat er een investeerder is en dat hij zijn centen heeft gevangen en alle vechters ook, maar siyar en dion schijnbaar niet. Vaag verhaal.

En het is allemaal vaag en speculatief en op de man gespeeld etc., maar daar is een forum toch voor ? Waarom worden die topics dan gesloten en niet gewoon naar de pit verplaatst als dat nodig is ?

Hans Vos
29-02-2012, 12:21
misschien word het eens tijd om john de mol te bellen of hij in deze soap geen tv serie ziet . denk dat het een bestseller word . het enige wat mij intresseerd is mooie partijen van die gasten . en of ze nou in zuidlaren /helmond of aberkawolda trainen en of ze nou bij gg /simon rutz of bertus haverkamp onder contract staan zal me een zorg zijn . ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo druk maakt . gr hans

Facade
29-02-2012, 12:26
Ze zouden nu eigenlijk met een gala moeten komen waarin alle kemphanen tegenover elkaar staan :D, dan is de vechtsport er in een keer weer bovenop.

Dennuz
29-02-2012, 12:29
Die partijdigheid van je is zelfs op andere vechtsportforums waargenomen.

Gebaseerd op welke uitspraken dan? Heb net nog even gekeken, maar ik kan ze niet vinden hoor.

Richelieu
29-02-2012, 12:36
misschien word het eens tijd om john de mol te bellen of hij in deze soap geen tv serie ziet . denk dat het een bestseller word . het enige wat mij intresseerd is mooie partijen van die gasten . en of ze nou in zuidlaren /helmond of aberkawolda trainen en of ze nou bij gg /simon rutz of bertus haverkamp onder contract staan zal me een zorg zijn . ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo druk maakt . gr hans

Er spelen grote financiële belangen mee Hans, dat in het achterhoofd houdend snap ik wel waarom juist iedereen zich zo druk maakt.

Westpaw
29-02-2012, 12:46
misschien word het eens tijd om john de mol te bellen of hij in deze soap geen tv serie ziet . denk dat het een bestseller word . het enige wat mij intresseerd is mooie partijen van die gasten . en of ze nou in zuidlaren /helmond of aberkawolda trainen en of ze nou bij gg /simon rutz of bertus haverkamp onder contract staan zal me een zorg zijn . ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo druk maakt . gr hans
Hear Hear!

Hans Vos
29-02-2012, 12:51
Er spelen grote financiële belangen mee Hans, dat in het achterhoofd houdend snap ik wel waarom juist iedereen zich zo druk maakt.ik begrijp wel dat de betrokken partijen zich druk maken maar niet dat de lezers die niks met gg of vechters te maken hebben behalve dat ze ze op een gala hebben zien vechten of een keer in de zelfde zaal hebben getraint zich zo druk maken . das toch de ver van je bed show . tenminste zo denk ik er over . gr hans

smike
29-02-2012, 13:40
Gebaseerd op welke uitspraken dan? Heb net nog even gekeken, maar ik kan ze niet vinden hoor.

Ik heb het via pm al met Roy geregeld. Het enige wat ik er nog over wil zeggen is dat de naam gg hier zo ongeveer vaker voorbij komt dan mma.

respect
29-02-2012, 15:05
ik begrijp wel dat de betrokken partijen zich druk maken maar niet dat de lezers die niks met gg of vechters te maken hebben behalve dat ze ze op een gala hebben zien vechten of een keer in de zelfde zaal hebben getraint zich zo druk maken . das toch de ver van je bed show . tenminste zo denk ik er over . gr hans
X2

The Bulldog
29-02-2012, 15:10
@Justi, ......ehmmmm oke duidelijk....

The Bulldog
29-02-2012, 15:16
@ smike....ja gek he....is grootste team in nl die het sterkst in de breedte in het mma en kickboksen is vertegenwioordigd...

daarbij.... Denk ik naast Showtime het grootst bezig....

vind wel dat er altijd al wat meer drama rondom gg dan om showtime hangt op het forum....



betreft gg gericht zijn van crew van de site....ik ben onderdeel geweest als moderator en ik durf te zeggen...dat de crew altijd overleg heeft met elkaar en alles vanuit een neutraal oogpunt ....

daarnaast mag een mod of admin ook wel een een persoonlijke smaak die ze aan iets overhouden plaatsen???

Als iets dicht gaat zal dit een reden hebben die er vaak ook bij gemeld word...

Asura
29-02-2012, 16:32
X2


x3

Mag weleens stoppen die onzin, draait nu al maanden met dezelfde overdreven reacties uit beide kampen

Harrie Nak
29-02-2012, 16:38
Gedragsregel 6:
"De advocaat is verplicht tot geheimhouding; hij dient te zwijgen over bijzonderheden van door hem behandelde zaken, de persoon van zijn client en de aard en omvang van diens belangen."Beetje off-topic, maar alle welbekende advocaten (Moszkowicz, Plasman, Spong, etc) die iedere week met hun kop op TV komen zijn dus niet volgens de regels bezig?

respect
29-02-2012, 17:00
Ik bijvoorbeeld ga dit toch lezen omdat ik dagelijks mixfight bezoek, bedoel soms is er geen nieuws ofzo of weinig, je word toch onbewust beinvloed heb ik zo gevoel. Maar dit lijkt echt op zo'n wijffe gekibbel en dat staat niet bij zulke organisaties en vechters aan beide kanten, brengt die glans weg die er op zat kijk nu heel anders tegen dingen, ja het zijn ook mensen maar jullie zijn allemaal profs echt zonde, cmon men.

Justinian
29-02-2012, 17:06
Beetje off-topic, maar alle welbekende advocaten (Moszkowicz, Plasman, Spong, etc) die iedere week met hun kop op TV komen zijn dus niet volgens de regels bezig?
Je zult toestemming van je client moeten hebben. Als je die toestemming hebt dan mag je gerust naar buiten treden als advocaat.

varitas et aequitas
01-03-2012, 21:32
Golden Glory bestaat al langer dan alle leden hier van mixfight samen. Iedereen kan makkelijk slecht praten over hun ,echter is de waarheid voor niemand bekend . Golden Glory staat veel te sterk in zijn schoenen en zal altijd blijven winnen , binnen of buiten de ring :) ! Eerlijkheid duurt tenslotte het langst . PUNT UIT

The Company
01-03-2012, 21:43
Golden Glory bestaat al langer dan alle leden hier van mixfight samen. Iedereen kan makkelijk slecht praten over hun ,echter is de waarheid voor niemand bekend . Golden Glory staat veel te sterk in zijn schoenen en zal altijd blijven winnen , binnen of buiten de ring :) ! Eerlijkheid duurt tenslotte het langst . PUNT UIT

Ze bestaan dus al 2100 jaar?:lol:

Edit: Ow wacht ik heb al een oud plaatje gevonden van Glory World series ultimate 88 v.Chr.

http://resolver.kb.nl/resolve?urn=urn:gvn:BVB01:BDH2605PK&size=large

S-ven
01-03-2012, 21:58
Nice picca The company hahaha.... Volgens mij zie ik zelf het logo van GG bij één van de gladiatoren ;) snap je punt wel varitas et aequitas en moet je ook wel gelijk geven in deze. Tenslotte zijn ze al lang nummero uno.....

varitas et aequitas
05-03-2012, 18:49
[QUOTE=The Company;1132002]Ze bestaan dus al 2100 jaar?:lol:

Yep, 2100 jaar. Denk dat je het punt wel snapt , en als niet , ja wat moet ik daar op zeggen? Golden Glory zal het wel weer laten zien, zoals altijd.

micha
05-03-2012, 21:25
ik snap het!

mario the count
06-03-2012, 00:11
Beste paarden blijven toch in stal hahaha..... Ook al worden ze ergens anders heen gelokt........ Weten ze toch beter! Niks ten nadele van de andere vechters, maar volgens mij zit het beste paard nu in de VS.

Verder hoop ik voor GG dat ze met de rest van de vechters nog veel gaan bereiken (en daar ben ik niet bang voor) , en voor allistair hoop ik dat hij ook de absolute champ wordt van de UFC.

mensotov
06-03-2012, 00:35
Ik volg soms wel eens een beetje wat op mixfight maar heb niet snel de behoefte om te reageren. Nu wil ik toch even wat kwijt, weet niet of het zin heeft...
Dit gaat allemaal om belangen, politiek. En wanneer je daar zelf geen belangen in hebt is het dus zonde van je energie om je er mee bezig te houden. Kun je beter die energie gebruiken om een leuke dojo te zoeken en lekker te trainen. En als je dan al op internet zit, gebruik dan die energie om inspirerende filmpjes te bekijken, te praten over technieken of mooie partijen van vechters. Het is prachtig dat vechtsport zo'n vlucht heeft genomen maar het heeft ook een schaduwzijde. Ik denk dat je daar verre van moet blijven, het maakt je echt geen betere vechtsporter / budoka. vechtsport en budo zijn zo prachtig omdat het zo puur is, probeer dat voor jezelf ook zo te houden zonder van iedereen wat te vinden. Nederigheid is ook een groot goed en dat vergeten we wel eens. Haatpraat (welke kant ook op) past niet bij vechtsporters, die horen een andere mentaliteit te hebben vindt ik.

osu
Merlijn
Team Santing

S-ven
06-03-2012, 21:41
Bedankt voor je reactie ! Snap je punt wel, echter houd je dat niet tegen denk ik hier op mixfight.....