PDA

View Full Version : VEEL TALENTEN IN WELTERGEWICHT B-KLASSE (63,5 kg. t/m 66,68 kg.)



STERKE JERKE
24-02-2012, 17:16
Beste sportvrienden,

Durf te zeggen dat ik aardig op de hoogte ben van het kickboksen/muaythai in Nederland.
Het viel mij op dat wij momenteel in het weltergewicht de B-klasse (63,5 kg. t/m 66,68 kg.) veel talenten hebben rondlopen.
Een kleine opsomming (vergeef het mij, mocht ik de namen verkeerd hebben geschreven):

ZAKARIA TIJARTI,
ELNUR GHADIMOV,
CHRIS BAYA,
ILIAS BOULLAID,
ZAKARIA ZOUGGARY,
KEVIN BROMET,
REGILIO VAN HET ENT,
MIKE REDAN,
MASSARO GLUNDER,
GUILLERMO VALPOORT
en wellicht nog een paar die ik nu even over het hoofd heb gezien, vul het gerust aan!

Is dit wellicht een uitdaging :thup:voor een serieuze organisator (IT’S SHOWTIME, BLACK LABEL, GOLDEN GLORY, APPY ECHTELD) om een toernooi te organiseren tussen deze talenten?...waarvan sommigen elkaar reeds getroffen hebben of elkaar op korte termijn gaan treffen! :osu:

Richelieu
24-02-2012, 17:23
Gaat A1 niet eerdaags een groot 63,5 Kg toernooi organiseren met 32 vechters?

Atila
24-02-2012, 17:34
@ Richelieu:

Dat klopt, maar dat is voor A-klassers.

STERKE JERKE
24-02-2012, 17:43
Zie net dat ik
FOUAD TAHIRI vergeten ben op te schrijven. Hoort er absoluut ook bij!

STERKE JERKE
24-02-2012, 17:44
Zie net dat ik
FOUAD TAHIRI vergeten ben op te schrijven. Hoort er absoluut ook bij!
Beste sportvrienden,

Durf te zeggen dat ik aardig op de hoogte ben van het kickboksen/muaythai in Nederland.
Het viel mij op dat wij momenteel in het weltergewicht de B-klasse (63,5 kg. t/m 66,68 kg.) veel talenten hebben rondlopen.
Een kleine opsomming (vergeef het mij, mocht ik de namen verkeerd hebben geschreven):

ZAKARIA TIJARTI,
ELNUR GHADIMOV,
CHRIS BAYA,
ILIAS BOULLAID,
ZAKARIA ZOUGGARY,
KEVIN BROMET,
REGILIO VAN HET ENT,
MIKE REDAN,
MASSARO GLUNDER,
GUILLERMO VALPOORT
en wellicht nog een paar die ik nu even over het hoofd heb gezien, vul het gerust aan!

Is dit wellicht een uitdaging :thup:voor een serieuze organisator (IT’S SHOWTIME, BLACK LABEL, GOLDEN GLORY, APPY ECHTELD) om een toernooi te organiseren tussen deze talenten?...waarvan sommigen elkaar reeds getroffen hebben of elkaar op korte termijn gaan treffen! :osu:

Sadix
24-02-2012, 18:12
Ik vind fouad echt een topper alleen laatst in zijn partij tegen Guillermo kwam hij er echt niet uit, ging gewoon niet. Ben ik niet gewend van fouad.

Maar de namen die je op hebt genoemd zijn idd de toppers!

STERKE JERKE
24-02-2012, 18:44
...wellicht was de druk van Guillermo voor hem volkomen nieuw....in vergelijking met zijn overige tegenstanders.



Ik vind fouad echt een topper alleen laatst in zijn partij tegen Guillermo kwam hij er echt niet uit, ging gewoon niet. Ben ik niet gewend van fouad.

Maar de namen die je op hebt genoemd zijn idd de toppers!

Anderson
24-02-2012, 18:46
Ik vind Bilal Hannun van Vathorst gym de beste in de -63kg B klassen, nu Wail Karroumi in de A klasse zit.

Heel misschien ga ik eind van dit jaar een 4 mans toernooi B klasse -63kg op een gala organiseren.

STERKE JERKE
24-02-2012, 18:49
-63 is wat anders dan vanaf 63,5 kg. Natuurlijk kan Bilal het altijd opnemen tegen bovenstaande vechters, mits er duidelijke afspraken gemaakt worden!
Ik vind Bilal Hannun van Vathorst gym de beste in de -63kg B klassen, nu Wail Karroumi in de A klasse zit.

Heel misschien ga ik eind van dit jaar een 4 mans toernooi B klasse -63kg op een gala organiseren.

Anderson
24-02-2012, 19:55
Ik heb het verkeer gelezen excuses.

Maar volgens mij vechten zowel Ilias als Zakaria t/m 63,5 kg.

STERKE JERKE
24-02-2012, 20:09
Begreep dat die mannen zowel mentaal alsook fysiek aan het groeien zijn.


Ik heb het verkeer gelezen excuses.

Maar volgens mij vechten zowel Ilias als Zakaria t/m 63,5 kg.

Musie
24-02-2012, 23:39
Heb speciaal ff accountje aangemaakt hier om het grootste talent in deze gewichtklasse erbij te vermelden, namelijk mijn Broertje Mootje el Messaoudi.

STERKE JERKE
25-02-2012, 02:53
Ik dacht dat hij al A was Musie!

Heb speciaal ff accountje aangemaakt hier om het grootste talent in deze gewichtklasse erbij te vermelden, namelijk mijn Broertje Mootje el Messaoudi.

Effective
25-02-2012, 10:26
Isaias Ferreira kan ook al leuk mee in de B.

tonyjas
25-02-2012, 18:46
ismeal ben ali tbdenhaag heeft van weal karoumi en bilal kassrioui em heeft een b toernooi gewonnen en heeft in mij ogen onterecht verloren van raz van top team beverwijk partij is te vinden op fightstartv.com

The Wes
26-02-2012, 09:48
Jay Eliah van Bull's Gym. Heeft laatst ook een onbeslist gedraaid tegen Bilal Hannun.

lukashenko
26-02-2012, 14:44
er lopen ook in het noorden van het land 3 sterke opkomende 63,5 kilo vechters rond:

endy semeleer 26 partyen gedraait 26 x gewonnen

adil el azatie meer dan 70 jeugdpartyen gewonnen

demien gokoel 4 x nederlands kampioen in de jeugd


alle 3 vechters zijn nu eind c en zullen ze snel aan de bak zien tegen andere toppers

Sadix
26-02-2012, 14:47
vind het eerlijk gezegd alles behalve normaal dat je 70 jeugd partijtjes draait.

Anderson
26-02-2012, 15:18
Mag nog geen eens en we hadden het over de B klassen die jongens zijn geen B klasse.

lennard
27-02-2012, 16:27
Kamel Nuweif hoort ook nog in dit lijstje !