PDA

View Full Version : Siam gym Belgium presents It`s Showtime 56



stoet
26-02-2012, 12:54
Mainevent:
Jason Wilnis vs Yassin Boudrouz
Eric Denis vs Sonny Dagraed
Salah edine Kandoussi vs Shergei Laschenko
Andrew Tate vs Sahar Parparyan It`s Showtime world title fight
Michael Duut vs Rustemi Kreshnik
Chahid Ouled el Hadj vs Harut Grigorian

Kemal
26-02-2012, 16:44
leuke partijen!

The Wes
26-02-2012, 20:58
Ik neem aan dat Filip Verlinden nog aan dit rijtje wordt toegevoegd?

lukashenko
27-02-2012, 01:35
ja ik weet het maar tis niet anders tis altijd maar die gekke lukashenko die zeurt
maar kom op its showtime kunnen jullie niet beter of is het crisis ??
jullie hebben de potentie en de ambitie om het grootste kickbox organisatie van de wereld te worden en jullie komen hiermee
ik koop er in ieder geval niet een kaartje voor (wat ik wel deed toen badr er vocht )
en word eerlijk gezecht niet echt warm of koud van de match making
kom op showtime waar zijn die gala,s gebleven waarbij ik bij elke party met spanning naar uitkeek
sorry ik verwacht beter van showtime

MMAFAN-1122
27-02-2012, 07:51
Leuk evenement!

jeronimow
27-02-2012, 10:04
ja ik weet het maar tis niet anders tis altijd maar die gekke lukashenko die zeurt
maar kom op its showtime kunnen jullie niet beter of is het crisis ??
jullie hebben de potentie en de ambitie om het grootste kickbox organisatie van de wereld te worden en jullie komen hiermee
ik koop er in ieder geval niet een kaartje voor (wat ik wel deed toen badr er vocht )
en word eerlijk gezecht niet echt warm of koud van de match making
kom op showtime waar zijn die gala,s gebleven waarbij ik bij elke party met spanning naar uitkeek
sorry ik verwacht beter van showtime


Dit betreft een kleiner evenement in een zaal waar 2000 mensen binnenkunnen, verwacht nu geen Badr of andere wereldnamen met een kleiner budget dan brussel of leeuwarden...

Pittig detail nummer 2 : Inkomprijs deze showtime : 35€
Inkomprijs Leeuwarden : 125€

Met deze editie zullen ze mensen over de vloer krijgen die nog kennis moeten maken met "it's showtime" en die met deze prijs vlugger over de drempel zullen komen... (investeren naar de toekomst toe noemen ze dat) ;-)

Anderson
27-02-2012, 10:59
Ik zie geen Marc de Bonte van Kenneth van Eesvelde die zijn niet zo duur en De Bonte is misschien wel Belgisch beste vechter.

lukashenko
27-02-2012, 15:55
Dit betreft een kleiner evenement in een zaal waar 2000 mensen binnenkunnen, verwacht nu geen Badr of andere wereldnamen met een kleiner budget dan brussel of leeuwarden...

Pittig detail nummer 2 : Inkomprijs deze showtime : 35€
Inkomprijs Leeuwarden : 125€
Met deze editie zullen ze mensen over de vloer krijgen die nog kennis moeten maken met "it's showtime" en die met deze prijs vlugger over de drempel zullen komen... (investeren naar de toekomst toe noemen ze dat) ;-)

ok dan is de prijs/kwaliteits gehalte al een stuk hoger ik mis het gewoon heel erg die grote gala,s
helemaal met k1 al meer dan een jaar weg snak ik er zelfs een beetje naar.

ArjanV
27-02-2012, 16:10
Ik zie geen Marc de Bonte van Kenneth van Eesvelde die zijn niet zo duur en De Bonte is misschien wel Belgisch beste vechter.

Inderdaad! Vreemd dat Marc de Bonte hier (nog) niet bij staat...

Sparta
27-02-2012, 16:14
Mooie partijen, niets mis mee!!

Wordt weer een toppartij van Jason Wilnis!!