PDA

View Full Version : Mark Hunt...**SPOILER**



wrestler_nl
26-02-2012, 21:18
...is een baas:thup:

BIG TIME FAN!!!!!:D

Ik hoop dat ze hem tegenover Stefan Struve zetten voor z'n volgende gevecht.

Shikoku
26-02-2012, 21:27
Mark Hunt UFC HW kampioen 2013 :P

basblue
26-02-2012, 21:32
Mooie win hoor! Zijn vorige por was ook top. Zou m wel tegen mitrione willen zien. Of Barry.

PinPoint
26-02-2012, 21:34
Barry zou zeker interessant zijn.

wrestler_nl
26-02-2012, 21:36
Barry zou zeker interessant zijn.

Barry is al gematchd tegen Lavar Johnson en die partij is pas in Mei.

The Company
26-02-2012, 21:42
Tegen Carwin als hij terug is van zijn rugblessure.

chechen
26-02-2012, 22:32
ik denk dat roy nelson een top mach zou worden :))

univers1l
26-02-2012, 22:45
nou zeker niet slecht idd. Roy Nelson.

Tony
26-02-2012, 22:47
Roy Nelson ja... Leuke pot.

sjaakie'tje
26-02-2012, 22:56
Alles gaat goed voor Hunt, zolang hij tegenstanders heeft die zo slim zijn om het staande te houden ... als het naar de grond gaat is het game over voor Hunt.

BvdB
26-02-2012, 23:17
Klopt dat zagen we tegen Rothwell?

Brendan Schaub lijkt me ook wel leuk maar Nelson zou idd gaaf zijn.

Budokan
26-02-2012, 23:36
Hij wordt steeds moeilijker naar de grond te krijgen, juist omdat hij kleiner en zwaarder is. Tegen Mir zou wel een mooie pot zijn, of anders Werdum. Nelson doet wat mij betreft niet echt meer mee

Shikoku
26-02-2012, 23:48
Ik denk dat Roy Nelson juist een hele goede pot zou zijn. Ijzersterke chin en duidelijk een sterke worstelaar/grappler. Carwin lijkt me ook een hele leuke pot. Want die hebben we ook al een poos niet meer gezien. Of Big Nog als die zijn bionische arm al via bol.com binnen heeft.

Lionheart
27-02-2012, 00:44
Zijn volgende tegenstander wordt de winnaar van Lavar Johnson vs Pat Barry.

Ik denk dat Hunt nog wat potten kan breken hoor! Ik ben een fan van m!

Budokan
27-02-2012, 00:53
Zijn volgende tegenstander wordt de winnaar van Lavar Johnson vs Pat Barry.

Ik denk dat Hunt nog wat potten kan breken hoor! Ik ben een fan van m!

Johnson en Barry zijn beiden staande vechters dus alweer winst voor Hunt. Zeker gegund, ben groot fan

Gilaiir
27-02-2012, 02:55
Mark Hunt, jaja die man gaat het nog eens maken! Ben wel zeeeer benieuwd hoe zijn ground game is, ik vind Roy wel een mooie matchup, alle 2 dik en klein, kennen hard slaan alleen Roy is een verdomd goeie grappler.

WARR HUNT!!

Asura
27-02-2012, 03:43
Wat een held haha

Kemal
27-02-2012, 07:56
http://www.youtube.com/watch?v=x2SRFKyF5kI&feature=player_detailpage

MMAFAN-1122
27-02-2012, 08:47
Mooie win hoor! Zijn vorige por was ook top. Zou m wel tegen mitrione willen zien. Of Barry.

Idd. X2

simtekf1
27-02-2012, 08:57
Ik gun Hunt nog een mooi vervolg van zijn UFC carrière.

Alleen weet iemand waarom zijn contract toentertijd is verlengd?
Er staat me iets bij dat hij toen alleen maar een contract kreeg omdat hij nog een wedstrijd tegoed had vanuit zijn Pride periode en die won hij toen niet.

Mule-Kick
27-02-2012, 10:22
Hoop ook op Nelson of Carwin. Niet tegen Struve aub

johnmixfight
27-02-2012, 10:57
Ik gun Hunt nog een mooi vervolg van zijn UFC carrière.

Alleen weet iemand waarom zijn contract toentertijd is verlengd?
Er staat me iets bij dat hij toen alleen maar een contract kreeg omdat hij nog een wedstrijd tegoed had vanuit zijn Pride periode en die won hij toen niet.

dacht dat hij na de overname van Pride nog een aantal gevechten op contract had staan, de mogelijkheid geboden kreeg om ze zonder te knokken uitbetaald te krijgen, hij er voor gekozen heeft te knokken voor zijn geld. :thup:

basblue
27-02-2012, 22:27
dacht dat hij na de overname van Pride nog een aantal gevechten op contract had staan, de mogelijkheid geboden kreeg om ze zonder te knokken uitbetaald te krijgen, hij er voor gekozen heeft te knokken voor zijn geld. :thup:

Klopt, bij de vorige post fight interviews nam Dana het woord en prees Hunt de hemel in. Omdat hij wilde knokken voor zijn geld. En niet zomaar een bedrag wilde krijgen voor niks...

Wat een bescheiden kerel trouwens. En gewoon fantastisch dat zo'n kerel een tweede carrière tegemoet gaat bij de ufc.

cholitzu
27-02-2012, 22:43
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W5jPmNltxc4#!

carlo1
28-02-2012, 00:46
Hoop ook op Nelson of Carwin. Niet tegen Struve aub

als congo gewonnen had, had ik struve graag tegen congo gezien. Nu hunt gewonnen heeft, zie ik hunt liever tegen cain of carwin. nelson heeft al een paar partijen verloren en zou hunt liever een stap omhoog zien maken.
Voor struve weet ik i.v.m. zijn 2 winning streak niet zo direct een tegenstander. rematch nelson zelfde verhaal als hunt vs nelson. Zie struve liever een stap opwaarts, maar vind de top nog een stap te ver. misschien winnaar schaub/rothwel?

Nelisje
28-02-2012, 12:45
Mark Hunt vs Ray Sefo dat zijn tenminste vechters..

http://www.youtube.com/watch?v=JTrbfnkDS8w

Budokan
28-02-2012, 12:55
dat ze daar geen spraakgebrekje aan hebben overgehouden........ ik wou dat ik zo'n kin had

dirk5
28-02-2012, 13:02
Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

UFC marketing machine in full effect...

Budokan
28-02-2012, 13:18
Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

UFC marketing machine in full effect...

En K1 kampioen is geworden. Iedereen verliest wel eens, ook Manhoef en Mousasi hebben onnodig verloren. Ik blijf fan

dirk5
28-02-2012, 13:33
En K1 kampioen is geworden. Iedereen verliest wel eens, ook Manhoef en Mousasi hebben onnodig verloren. Ik blijf fan

Volgensmij begrijp je niet echt wat ik bedoel....

Hunt is vrij beperkt, dat is ie altijd geweest en dat is ook geen enkele schande (ook ik ben fan). Maar het is niet zo dat Hunt de afgelopen 2 jaar zoveel beter is geworden, dat betekend dus dat zijn tegenstand een heel stuk minder is geworden.....

Dit terwijl ik overal lees dat dit Hunt zijn "second comming" is, hence: the UFC marketing machine in full effect.

The Company
28-02-2012, 14:24
Volgensmij begrijp je niet echt wat ik bedoel....

Hunt is vrij beperkt, dat is ie altijd geweest en dat is ook geen enkele schande (ook ik ben fan). Maar het is niet zo dat Hunt de afgelopen 2 jaar zoveel beter is geworden, dat betekend dus dat zijn tegenstand een heel stuk minder is geworden.....

Dit terwijl ik overal lees dat dit Hunt zijn "second comming" is, hence: the UFC marketing machine in full effect.

Hunt zijn gevechten worden echt 0.0 gehyped. Voor zijn gevecht met Kongo was er niet eens een trailer terwijl er voor partijen op de pelims wel een trailers waren gemaakt. We moeten niet vergeten dat Hunt zijn UFC debut binnen 1 minuut van Mccorkle verloor.

Hunt is gewoon een baas en het zou geweldig zijn als Hunt voor de UFC titel kan gaan vechten terwijl hij na zijn debut een negatief record had.:lol:

dirk5
28-02-2012, 15:33
Hunt zijn gevechten worden echt 0.0 gehyped. Voor zijn gevecht met Kongo was er niet eens een trailer terwijl er voor partijen op de pelims wel een trailers waren gemaakt. We moeten niet vergeten dat Hunt zijn UFC debut binnen 1 minuut van Mccorkle verloor.



Er zit een verschil tussen hypen en prestaties hoger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn omdat het in de UFC gebeurd. (ik zie btw nergens waar ik het woord hypen heb gebruikt)

Alistair vocht alleen tegen cans toen hij niet bij de UFC vocht - Hunt was een van die "cans" - Hunt gaat naar de UFC om tegen "toppers" te vechten - Hij verslaat "toppers" Rottwell, Tuchscherer, Kongo - Hij is kampioens materiaal.

Zie jij niet hoe krom dit is?

ik zeg niet dat jij dit zo ziet/zegt, ik zeg alleen wat ik lees in de mma media/op mma websites.

Nelisje
28-02-2012, 15:48
Zo blijkt wel weer dat de toppers van de UFC enorm gehyped worden. Als je een behoorlijke bokser bent met een leuke takedown defense wordt je zo UFC kampioen. Daarvoor had je het geval van een showworstelaar die met wat geluk UFC kampioen wordt. In het land der blinden is eenoog koning. En als je stijl goed matched met die van je tegenstander kun je zomaar kampioen worden

Dana is de eerste die Fedor de grond in trapt, maar Fedor was (vind niet dat Fedor nog de absolute wil heeft om te winnen, al is het nog steeds een topper) wel the real deal. Iemand die je KO kon slaan maar er ook geen enkel probleem had om er een submission uit te gooien.

En zet Hunt maar tegen de winnaar van Overeem vs dos Santos. Je krijgt gegarandeerd een knalpartij. Hunt heeft een kin van graniet. Die van Overeem is twijfelachtig en die van dos Santos nog nooit beproefd. Als Hunt het staande kan houden krijg je een pracht matchup.

Lionheart
28-02-2012, 16:09
Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

UFC marketing machine in full effect...

Nou, ik vind dat Hunt zijn grondwerk wel iets is verbeterd hoor! Zo rolde hij uit een kimura en zijn tdd was redelijk voor hetgeen wat ik heb gezien in de UFC.

Zijn sessies bij Team Jackson en ATT hebben hem wel goed gedaan en ik zie hem graag terug!!

simtekf1
28-02-2012, 16:16
Volgens mij is hij ook steeds minder gaan wegen wat waarschijnlijk ook in zijn voordeel werkt. :)

SpelPlan
28-02-2012, 16:48
Ik vind het tof dat een ouwe wardog als Hunt er gewoon weer een KO mept. Kan me niet voorstellen dat er nog een title run voor hem inzit. Lijkt me de grootste nachtmerrie van Dana als hij JDS of AO per ongeluk KO slaat en met die gekke Hunt kan dat zomaar eens gebeuren. Aan de andere kant het is wel weer een mooi verhaal van iemand die afgeschreven was, eist dat hij mag vechten voor z'n geld en dan doorstoot.

Roy Nelson tegen Hunt zou ik graag willen zien, lijkt me een mooie matchup van twee onwaarschijnlijke figuren in de UFC. En misschien een welkom back pot voor Carwin tegen Hunt. Lijkt me gegarandeerd voor vuurwerk. En een korte partij.

smike
29-02-2012, 12:31
Hunt is baas, maar ben het wel met Dirk eens.

Hunt heeft zijn beste jaren gehad, bovendien is het verschil tussen zijn staande en grondwerk gigantisch.

Westpaw
29-02-2012, 12:57
Zo zie je maar: zit je carriere is het slop, heb je moeite met winnen, ga naar de UFC en alles komt goed...

Mooi voor Hunto natuurlijk, maar het is nogsteeds dezelfde kerel die door MW manhoef ko werd geslagen en door LHW Mousasi als een lappenpop naar de grond werd gegooid.

UFC marketing machine in full effect...

Cro Cop kijkt daar vast anders tegenaan.

deco'o
29-02-2012, 14:00
De Hunt hype loopt een beetje uit de hand, het is afgelopen als hij tegen een goede grappler moet vechten. Ik zou hem wel tegen Nogueira willen zien ofzo.

Groundfighting
01-03-2012, 00:34
Nelson lijkt mij ook een mooie partij. Als hij die wint wil ik 'm wel zien tegen Carwin/Mir/Velasquez :D

wrestler_nl
01-03-2012, 13:51
Volgensmij begrijp je niet echt wat ik bedoel....

Hunt is vrij beperkt, dat is ie altijd geweest en dat is ook geen enkele schande (ook ik ben fan). Maar het is niet zo dat Hunt de afgelopen 2 jaar zoveel beter is geworden, dat betekend dus dat zijn tegenstand een heel stuk minder is geworden.....

Dit terwijl ik overal lees dat dit Hunt zijn "second comming" is, hence: the UFC marketing machine in full effect.

Ik denk dat het een hoop met match making te maken heeft. Ik denk dat Cheick Kongo en Ben Rothwell goede matchups waren voor Mark Hunt. Ook denk ik dat Hunt keihard aan z'n grappling skills heeft gewerkt. Dat hebben we in de Chris Tuscherer en Ben Rothwell gevecht kunnen zien.
Kijk maar naar Kid Yamamoto, voordat hij naar de UFC kwam had hij een record van 18-3. Komt vervolgens naar de UFC en verliest 3 partijen achter elkaar.Dat betekent natuurlijk niet dat Kid Yamamoto een slechte vechter is of dat hij niet in de UFC kan vechten maar het heeft een hoop met matchmaking te maken en ook met je verbetering in je eigen skills.
Laten we hopen dat we nog een aantal knalpartijen van Mark Hunt zullen zien want ik ben FAN!

TOON
01-03-2012, 13:55
Hunt is baas, maar ben het wel met Dirk eens.

Hunt heeft zijn beste jaren gehad, bovendien is het verschil tussen zijn staande en grondwerk gigantisch.

x2

micha
01-03-2012, 13:59
Mark Hunt blijft me verbazen

dirk5
01-03-2012, 14:41
Ik denk dat het een hoop met match making te maken heeft. Ik denk dat Cheick Kongo en Ben Rothwell goede matchups waren voor Mark Hunt. Ook denk ik dat Hunt keihard aan z'n grappling skills heeft gewerkt. Dat hebben we in de Chris Tuscherer en Ben Rothwell gevecht kunnen zien.
Kijk maar naar Kid Yamamoto, voordat hij naar de UFC kwam had hij een record van 18-3. Komt vervolgens naar de UFC en verliest 3 partijen achter elkaar.Dat betekent natuurlijk niet dat Kid Yamamoto een slechte vechter is of dat hij niet in de UFC kan vechten maar het heeft een hoop met matchmaking te maken en ook met je verbetering in je eigen skills.
Laten we hopen dat we nog een aantal knalpartijen van Mark Hunt zullen zien want ik ben FAN!

Natuurlijk heeft het met matchmaking te maken, goede tegenstand of mindere tegenstand :)
Prestaties tegen Rothwell en Tuscherer kun je niet met iets anders vergelijken. Jij gaat mij niet zeggen dat je een takedown van Chris gaat vergelijken met een van Josh Barnett. Of de ground game van Fedor met die van Rothwell? Hoe zie jij dan progressie in zijn grappling? Kijk het is mooi dat ie wint, ik stond op de bank met mijn handen in de lucht. Maar maak er aub niet meer van dat het is. Amerikanen zijn hier goed in, Joe Rogan is hier goed in, maar wij zijn toch wel nuchter genoeg om hier langs af te kijken?

BTW vergeet je wel effe in de handigheid te vermelden dat Kid sinds zijn blessure in 2008 nooit meer de oude Kid is geweest en ook buiten de UFC 1-2 was.

wrestler_nl
01-03-2012, 14:59
Natuurlijk heeft het met matchmaking te maken, goede tegenstand of mindere tegenstand :)
Prestaties tegen Rothwell en Tuscherer kun je niet met iets anders vergelijken. Jij gaat mij niet zeggen dat je een takedown van Chris gaat vergelijken met een van Josh Barnett. Of de ground game van Fedor met die van Rothwell? Hoe zie jij dan progressie in zijn grappling? Kijk het is mooi dat ie wint, ik stond op de bank met mijn handen in de lucht. Maar maak er aub niet meer van dat het is. Amerikanen zijn hier goed in, Joe Rogan is hier goed in, maar wij zijn toch wel nuchter genoeg om hier langs af te kijken?

BTW vergeet je wel effe in de handigheid te vermelden dat Kid sinds zijn blessure in 2008 nooit meer de oude Kid is geweest en ook buiten de UFC 1-2 was.

Natuurlijk vergelijk ik de groundgame van Fedor niet met die van Rothwell maar Rothwell is een goede worstelaar met een mooie MMA record. Ik was onder de indruk hoe Hunt de meeste van zijn takedowns had gestopt. Kijk als een Carwin of een Velasquez een takedown van Rothwell stopt dan ben ik niet echt verrast maar als een Hunt of een Barry dat doet dan ben ik onder de indruk van hun progressie.

Kid was maar een voorbeeld, zo kan ik nog een hoop namen noemen

superfreak
01-03-2012, 15:13
We zijn inderdaad allemaal nuchter genoeg om hem nu niet gelijk als de volgende champ te zien.
Dat hij werkt aan zijn ontwikkeling en fysiek is meer dan duidelijk. We moeten het allemaal inderdaad nog zien tegen een goeie worstelaar of grappeler.
Een voordeel die Hunt heeft op veel van de namen die hier genoemd zijn. Een ijzeren kin en een zware stoot. Wie hij ook raakt die gaat neer.
Zijn dus nog genoeg mooie partijen die we voor hem kunnen verzinnen.

Biiyen
01-03-2012, 17:41
Roy Nelsen Vs Mark Hunt

Dat zou idd geen verkeerde pot zijn, ik hoop dat ze dat bij UFC ook zo zien.

Briant
01-03-2012, 18:05
Hunt zie ik niet zo snel iemand submitten in de UFC, maar ik vind wel dat zn grondwerk beter is geworden. Het is een stuk makkelijker om te leren verdedigen op de grond dan te leren submitten. Bovendien vind ik dat UFC ook gewoon een paar gasten moet hebben die spectaculair zijn en niet zo zeer kanshebbers voor de title zijn.

simtekf1
02-03-2012, 08:57
Nou, hij had Fedor toch bijna gesubmit.

Tony
02-03-2012, 09:36
Nou, 'bijna' is een groot woord... Maar hij ging destijds toch wel ff netjes voor de (ik meen) kimura.

Bromios
02-03-2012, 10:56
Roy Nelsen Vs Mark Hunt

Dat zou idd geen verkeerde pot zijn, ik hoop dat ze dat bij UFC ook zo zien.

Dan mogen ze eerst wel extra fundering onder de hal leggen ;)

Maar zonder gekheid. In de k1 kon iedereen op een gegeven moment om zijn harde klappen heenwerken. Hier met die kleine handschoenen moet je echt niet tegen een beuk van hem oplopen terwijl hij ze zelf wel kan hebben. Dus al hij het staande houd gaat hij in ieder geval van Nelson winnen en wellicht pakt hij er nog een paar, maar kampioen zie ik niet gebeuren.

Mooie cultvechter op de maincard. Houd ik van. En hoe langer hij doorgaat met zijn winning streak hoe groter de cult.

Nelisje
02-03-2012, 11:36
Ik vind Roy Nelson tegen Mark Hunt niet echt een geweldige matchup. Voor Mark Hunt zou het beter te zijn om tegen iemand te vechten die het lekker vind om een gevecht staande te houden. Ik geef hem ook een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson.

micha
02-03-2012, 11:43
Ik vind Roy Nelson tegen Mark Hunt niet echt een geweldige matchup. Voor Mark Hunt zou het beter te zijn om tegen iemand te vechten die het lekker vind om een gevecht staande te houden. Ik geef hem ook een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson.

x2

Ulis-E
02-03-2012, 12:16
Ik vind Roy Nelson tegen Mark Hunt niet echt een geweldige matchup. Voor Mark Hunt zou het beter te zijn om tegen iemand te vechten die het lekker vind om een gevecht staande te houden. Ik geef hem ook een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson.


meh, ik denk dat alistair em vrij snel naar de grond zou brengen... ben ook wel heel benieuwd hoe hij t tegen een bokser als dos santos zou doen

Westpaw
02-03-2012, 13:00
"een betere kans tegen Overeem of dos Santos dan tegen Nelson."
Met alle respect voor Hunt maar de beste man is bijna 38 jr en nu echt geen kampioensmateriaal meer.
Hij heeft natuurlijk altijd een puncher's chance en Nelson heeft vast een betere kin dan Overeem maar Overeem heeft al eens laten zien dat hij Hunt kan hebben en je moet Nelson weliswaar nooit onderschatten maar hij is toch beperkt. En tegen JDS, ik weet wel op wie ik mijn geld zou zetten...


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pty8Ma8QDbU#t=43 8s

Hmm, werkt dat hier niet, een Youtube filmpje op een bepaalde tijd te laten starten? Gevecht begint op 7.15.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pty8Ma8QDbU#t=438s

Budokan
02-03-2012, 13:53
Hunt vs nelson zal hetzelfde gaan als kimbo tegen nelson. Kimbo tegen hunt zou pas een leuke pot zijn