PDA

View Full Version : Rampage (spoilert)



Ralph
26-02-2012, 22:02
Leek niet echt gemotiveerd, of in shape, maar dit was dan weer wel vet:

http://img.photobucket.com/albums/v391/zombi_king/SLAMPAGE.gif

Was cool geweest als ie zo had kunnen winnen, maar hij kwam er voor de rest niet echt aan te pas. Wat is een logische vervolgstap in zijn carrière? Hij is na gisteren wat mij betreft wel flink gekelderd in de LHW divisie...

BvdB
26-02-2012, 22:30
Ik hoop dat dit een off-day/periode is van Rampage maar ik vind dat ie teveel rekent op zijn boksen de laatste jaren waardoor die een beetje voorspelbaar wordt. Hij moet wat meer gaan mixen. Slam was wel weer vet!

Reps voor Bader die goed terug kwam na de slam en gewoon goed gevochten heeft.

Volgende tegenstander voor Rampage zou ik zeggen Phil Davies/Shogun of de winnaar van Alexander Gustafsson vs. Lil Nog

Kemal
26-02-2012, 22:34
Lekkere slam dit, ik hoop dat hij zichzelf kan herpakken.

Leventdepevent
26-02-2012, 22:42
ja die was mooi hoor!!

Shikoku
26-02-2012, 22:45
Geblesseerd, veel te zwaar en geen cardio. En dat op dit punt in Rampage zijn carriere voor de crowd waar hij met al geweld zonodig voor moest vechten. Ik denk dat Rampage zijn eigen boxen wat overschat en daardoor nu vaak tegen de lamp loopt als dit niet genoeg blijkt te zijn voor de win. Door de KO wins over Liddell en Wanderlei die niet echt harde stoten meer konden hebben ziet iedereen Rampage als KO artist. Maar worstelaars als Hammil en Bader krijgt hij er niet onder. De laatste keer dat ik echt onder de indruk was van Rampage was tegen Hendo.

K zou wel een rematch willen zien tegen Machida.

Emilio
26-02-2012, 22:49
Voor iemand die zo nodig voor de Japanse fans wilde knokken stond hij eigenlijk voor schandaal in de kooi.

Hij is te eenzijdig. Als je die vuisten weet te ontwijken heb je praktisch al gewonnen.....
Vanaf zn rug is er totaal geen dreiging.

Lionheart
26-02-2012, 23:42
Jammer van Rampage, maar ik denk dat hij er met een partij of 2/3 mee ophoudt.

Hij is een schim van de vechter die hij was.

Jammer..

Gilaiir
27-02-2012, 02:05
Ik denk dat de Rampage weg is en dat het nu gewoon Quinton Jackson is, hij is niet meer zo lekker los en aggresief als vroeger, beetje jammer, maar enigzins wel te begrijpen als je dit al zoveel jaar doet. Ik denk dat Lil Nog wel een goeie zou zijn als hij wint, alle 2 willen ze graag boksen en dan zullen we eens zien wat Quinton ervanaf brengt.

Nelisje
27-02-2012, 09:44
Hij heeft niet meer de killer instinct die hij nodig heeft om te winnen. Maar dat heeft hij al niet meer sinds zijn gevecht tegen Rashad. Voor zijn gevecht had tegen Jones had hij het nog een beetje, maar hij kan zich niet meer opladen om vol gas te gaan.

Mooi met pensioen gaan en lekker in films gaan spelen. Ik zie in hem wel een Brocky (Black Rocky ;))

micha
27-02-2012, 10:00
hij heeft alles al.....met zijn naam erop ik denk gebrek aan motivatie en Dana was er ook niet echt blij mee. Nog een keer er voor gaan opladen trainen afvallen nog een paar keer knallen en dan met pensioen

punch
27-02-2012, 10:08
Eerlijk gezegd had ik ook meer verwacht als ie voor de japanse fans toch weer mocht vechten. De slam was geweldig. En het blijft een performer zijn opkomst was weer geweldig het vechten viel helaas tegen.
Jammer ........ maar helaas

Ulis-E
27-02-2012, 10:44
Las op de twitter van bas rutten dat hij geblesseerd was.. iets met zijn knie? Kan iemand dat bevestigen?

Nelisje
27-02-2012, 10:54
Hij schijnt geblesseerd te zijn ja, maar wilde toch vechten voor zijn japanse fans.

Blijft het nog een feit dat hij al een behoorlijke tijd minder gemotiveerd was.

dirk5
27-02-2012, 13:34
Het acteren dat het een vechter is ging hem weer goed af....

Het vechten wederom een stuk minder....

dirk5
27-02-2012, 13:35
oeps, dat was 2

dirk5
27-02-2012, 13:39
en 3, mijn excuses, er ging hier iets fout :)

waarel
27-02-2012, 13:41
Wat was er met zijn interview? Bij mij was het weggeknipt leek het.

Budokan
27-02-2012, 13:51
Moet oppassen dat het geen bob sapp wordt, enkel voor de centjes

Lionheart
27-02-2012, 13:55
Moet oppassen dat het geen bob sapp wordt, enkel voor de centjes

Waar slaat dat nou weer op? Sapp mag niet eens in 1 zin met Rampage genoemd worden man.

Wat Rampage ons in de dagen van Pride heeft gebracht zal de echte kenner nooit vergeten!

Pansier
27-02-2012, 14:20
Waar slaat dat nou weer op? Sapp mag niet eens in 1 zin met Rampage genoemd worden man.

Wat Rampage ons in de dagen van Pride heeft gebracht zal de echte kenner nooit vergeten!

Hij heeft het over worden, niet over wat hij was. Bob Sapp heeft ook 2 maal Ernesto Hoost verslagen. Toen was het nog een waardige vechter. Al wil ik niet zeggen dat ik het direct met hem eens ben.

Nelisje
27-02-2012, 16:09
Hij heeft het over worden, niet over wat hij was. Bob Sapp heeft ook 2 maal Ernesto Hoost verslagen. Toen was het nog een waardige vechter. Al wil ik niet zeggen dat ik het direct met hem eens ben.

In de tijd dat Sapp Hoost versloeg was het ook geen waardige vechter. Zoals hij daar als een malloot inhakte op alles wat maar bewoog. Moet hem wel nageven dat hij toen nog wel kon incasseren. Het aantal stoten en lowkicks dat hij krijgt van Hoost komt overeen met wat hij de afgelopen 5 jaar heeft moeten incasseren omdat hij na 1 stoot al ging liggen en/of janken.

Het gaat vrij ver om Rampage te vergelijken met Sapp. Maar hij is geen schim meer van het beest dat hij 5 jaar geleden was...wat was die pride tijd toch mooi he.. bijna alle UFC toppers die redelijk uitgerangeerd zijn waren toen op hun piek. Fedor, Cro cop, Nog, Rampage, Hendo, Shogun, Wand en Sakuraba. Dat zijn de goden van de sport.. ik voel me nu net een bejaarde die terug kijkt op die geweldige tijd van vroeger.. maar het is wel waar.. vroeger was het beter.

amilster
27-02-2012, 16:46
In de tijd dat Sapp Hoost versloeg was het ook geen waardige vechter. Zoals hij daar als een malloot inhakte op alles wat maar bewoog. Moet hem wel nageven dat hij toen nog wel kon incasseren. Het aantal stoten en lowkicks dat hij krijgt van Hoost komt overeen met wat hij de afgelopen 5 jaar heeft moeten incasseren omdat hij na 1 stoot al ging liggen en/of janken.

Het gaat vrij ver om Rampage te vergelijken met Sapp. Maar hij is geen schim meer van het beest dat hij 5 jaar geleden was...wat was die pride tijd toch mooi he.. bijna alle UFC toppers die redelijk uitgerangeerd zijn waren toen op hun piek. Fedor, Cro cop, Nog, Rampage, Hendo, Shogun, Wand en Sakuraba. Dat zijn de goden van de sport.. ik voel me nu net een bejaarde die terug kijkt op die geweldige tijd van vroeger.. maar het is wel waar.. vroeger was het beter.


Ik neig hier ook naar maar zou het niet gewoon zo zijn dat de atleten veel allrounder geworden zijn waardoor je niet echt meer stijl tegen stijl hebt (wat ik heel erg gaaf vond om te zien)
Hierdoor misschien ook wat minder spannend is, of zou het gewoon menselijk zijn om alles van vroegah als beter te zien?
Ik dacht dat ook welkeens met films en series, echter als je die nu terug ziet heb ik zoeits van hoe heb ik dat leuk kunnen vinden zo amateuristisch als het er in die dagen aan toe ging (heb het nu over films ed, niet over Pride want die bekijk ik nog steeds zo nu en dan)

raveboy
27-02-2012, 17:05
Las op de twitter van bas rutten dat hij geblesseerd was.. iets met zijn knie? Kan iemand dat bevestigen?

http://bjpenn.com/mmanews/2012/02/26/ufc-144-coverage-rampage-jackson-post-fight-interview-video-15691.html

stevie_wondah
27-02-2012, 18:34
Ik hoop dat hij sterker terug komt, mag hem graag zien vechten.

Soulbringer320
27-02-2012, 19:40
Ik denk dat Rashad vs Rampage nog een keer komt, me de nodige hype eromheen.... en dan stopt die.

SpelPlan
28-02-2012, 04:25
Ik denk dat Rashad vs Rampage nog een keer komt, me de nodige hype eromheen.... en dan stopt die.

Niet als Rashad van Jones wint. No way dat Rampage een title shot verdient.

Ik denk dat Rampage puur aan het cashen is en het heilige vuur al een tijdje gedoofd is.

Het is altijd een vechter geweest waar ik graag naar keek en ik hoop (maar vrees het ergste als ik een niet onderbouwde inschatting over zijn uitgave patroon maak) dat hij een mooi pensioen voor zichzelf opzij heeft gezet. Geen flauw idee hoeveel hij er nog op z'n contract heeft maar ik vermoed dat hij zijn langste tijd bij de UFC gehad heeft.

Hopelijk gaat hij iets anders in de spotlight doen, zoals verder met acteren, want entertainen kan hij wel.

Nelisje
28-02-2012, 11:35
want entertainen kan hij wel.

Dat is ook wel zijn sterke punt. Hij komt af en toe over als een arrogante bullebak. Maar het is denk ik uiteindelijk een van de leukste persoonlijkheden in MMA. Binnen en buiten de ring is hij altijd bezig met mensen vermaken. [/URL][URL="http://www.youtube.com/watch?v=jpoauqfkxlU&feature=related"]motorboaten is van Karyn Bryant (http://)
Chuck Liddel imiteren (http://www.youtube.com/watch?v=cM6Yv9a96j4)
gewoon een deur uit elkaar trekt (http://www.youtube.com/watch?v=BdqM8WvDnp0)
Je ligt gegarandeerd in een scheur met die vent.