PDA

View Full Version : Ontwikkelingen GLORY WORLD SERIES



Shooto Holland
27-02-2012, 17:42
Hierbij wil ik jullie graag laten weten dat er grote ontwikkelingen gaande zijn binnen de evenementenorganisatie: GLORY World Series!

Na een turbulent 2010 en 2011 (slechte publiciteit in de media over Martial Arts events in NL, binnenvallende FBI bij onze hoofdsponsor Full Tilt Poker, rechtzaken met niet betalende sponsors, tegenvallende resultaten bij de eerste Martial Arts PPV op youtube door hun technische problemen etc etc) zijn we verheugd te kunnen vertellen dat er een groep sterke investeerders achter ons is komen te staan!

Hier door zullen alle lopende zaken/problemen netjes worden opgelost en zullen de GLORY World Series evenementen nog groter, sterker en beter worden, te beginnen in Moskou op 23 maart a.s.! Het concept blijft als vanouds: Kickboksen en MMA.

Deze investeerders zijn aangebracht door Knock Out Investments en wij als United Glory zijn hun daar dan ook erg dankbaar voor.

Binnenkort zullen we met een officieel persbericht naar buiten komen.

We'll keep you posted!

Osu,

Martijn

blackadder
27-02-2012, 17:47
En zal er ook een stream beschikbaar zijn voor degenen die niet naar Moskou kunnen?

Jeru
27-02-2012, 18:16
Succes!

Kemal
27-02-2012, 18:48
Thanks Martijn, ben erg benieuwd!

bryan
27-02-2012, 19:20
Betaal anders eerst ff de vorige winnaars

Kemal
27-02-2012, 19:25
Betaal anders eerst ff de vorige winnaars


zijn we verheugd te kunnen vertellen dat er een groep sterke investeerders achter ons is komen te staan!

Hier door zullen alle lopende zaken/problemen netjes worden opgelost

;)

Wheelie
27-02-2012, 19:44
Succes Martijn & see you in Moscow ;)

micha
27-02-2012, 20:33
thanks martijn

Shooto Holland
28-02-2012, 02:19
@blackadder, er zijn idd gesprekken met webcasters. Zodra alles rond is zullen we het hier iig laten weten.

Osu,

Martijn

micha
28-02-2012, 07:43
Glory maakt verse doorstart!http://www.mixfight.nl/portal/wp-content/uploads//2012/02/GloryWorldSeriesM-1layer_logo-300x244-150x150.jpg (http://www.mixfight.nl/portal/2012/02/27/glory-maakt-verse-doorstart/gloryworldseriesm-1layer_logo-300x244/)Vorig jaar hield Glory World Series een aantal zeer succesvolle evenementen. De finale van de World Series vond plaats in Moskou. De crew, vechters en trainers verbleven in de Ritz Carlton. Het evenement werd achteraf benoemd tot een van de drie beste evenementen van 2011! Toch zat niet alles mee…Enkele weken voor het evenement werd een inval gedaan op alle Full Tilt Poker kantoren (http://blog.heartland.org/2011/04/gamblers-unite-fbi-shuts-down-poker-sites-in-america-nuts/) waarbij alle rekeningen werden bevroren. Dat was een enorme domper op de feestvreugde, aangezien Full Tilt Poker als hoofdsponsor de twee hoofdprijzen zou betalen.

Tot overmaat van ramp kwam ook de Amerikaanse sponsor Raw State haar verplichtingen niet na en had Youtube te kampen met een technisch probleem waardoor het alleen ‘s ochtends om 6 uur live in de USA te volgen was. United Glory was daarom voornemens het gala af te blazen. Een van de managers van Full Tilt beloofde toch dat het nog goed zou komen. Achteraf is gebleken dat het erger was dan gedacht en de beloofde 300.000 dollar niet werd betaald!

Een grote strop dus voor promotor United Glory en zeker ook voor de vechters en andere betrokkenen zoals bijvoorbeeld management organisatie Knock-Out Investments (K.O.I.), handelsnaam Golden Glory, wiens K-1 rekeningen al maanden onbetaald bleven.

Toch hebben debiteuren besloten United Glory niet failliet te laten verklaren, er is gezocht naar een betalingsregeling tot ieders tevredenheid. In oktober van het afgelopen jaar werd bekend dat een grote sponsor een partij wilde neerzetten tussen Alistair Overeem en Kharitonov. De contracten werden getekend (http://www.cagepotato.com/overeem-added-to-october-glory-card-in-moscow-your-move-zuffa/), posters gedrukt en ook een huurovereenkomst met betrekking tot de zaal was geregeld. Op dat moment vertrok Alistair echter naar de UFC, zodat dit contract niet door hem werd nagekomen.

Onlangs werd dan bekend dat Golden Glory al haar vechters – die op de K-1 Grand Prix hadden gevochten – heeft betaald door middel van een ‘sign-bonus’ met een nieuwe organisatie. Oorspronkelijk zouden deze investeerders met Bas Boon de K-1 overnemen (http://www.fightersonlymag.com/content/news/15644-golden-glory-declares-war-on-k-1), maar dit ging uiteindelijk niet door. Om deze reden hebben de investeerders besloten zich volledig op United Glory te richten! De laatste puntjes worden nu op de i gezet en de laatste betalingen aan de debiteuren worden dan voldaan. Ook bij de show in Moskou zullen deze nieuwe investeerders betrokken zijn.

Dit jaar zal United Glory drie toernooien (http://www.addictedmma.com/story-News_6201_One-Million-Dollars-up-for-Grabs-at-Glory-World-Se.php) organiseren, verdeeld over drie gewichtsklassen. 70kg $300.000 toernooi in Duitsland begint eind mei in Duitsland, een 85kg $300.000 toernooi en een heavyweight $400.000 toernooi.

United Glory wil bij deze haar excuses aanbieden aan een ieder die zo lang heeft moeten wachten en is dankbaar voor het geduld en begrip. United Glory heeft er alle vertrouwen in dat zij met de nieuwe investeerders een verse doorstart zal maken en in de toekomst fantastische evenementen zal kunnen neerzetten.

micha
28-02-2012, 07:44
prijzengeld van 1000.000 dollar daar zullen wel wat vechters voor warm lopen wereldwijd

stoet
28-02-2012, 09:14
prijzengeld van 1000.000 dollar daar zullen wel wat vechters voor warm lopen wereldwijd

Moet er natuurlijk wel betaald worden he Micha!!!!! Ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat, hebben we weer iets om naar uit te kijken.

RedDawn
28-02-2012, 09:15
Wie is die groep sterke investeerders? Blijft een beetje vaag zo.

micha
28-02-2012, 10:35
Moet er natuurlijk wel betaald worden he Micha!!!!! Ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat, hebben we weer iets om naar uit te kijken.

Zoals uitgelegd was het onmacht en doet Glory er alles aan om het te regelen. Men had ook de boel falliet kunnen laten gaan zpals de meeste andere bedrijven zouden doen. Maar men heeft er voor gekozen om het anders te gaan regelen. Zodat de vechters en iedereen zijn geld krijgt.

The Bulldog
28-02-2012, 11:44
micha ik begrijp wat je zegt...maar als je echt om geld verlegen zit als vechter en je bent wel afhankelijk....dan is het een moeilijke situatie om in te blijven...

als je daarbij ook nog eens het gevoel krijgt dat dingen niet lekker en eerlijk lopen.....tja.... dan ga je keuzes maken... en er zijn nu erg veel geluiden over zaken die niet zouden kloppen.....

micha
28-02-2012, 13:40
ik denk dat bij een faillesement de gezichten nog veel zuurder hadden gestaan. In de vechtsportwereld is het ook crisis na alle verboden op gala's slechte publiciteit wegvallen van K1 dus het ligt echt niet alleen bij GG. Meerder organisaties /managers hebben dezelfde issues. Maar na slechte jaren komen er altijd weer goede en de mensen die je trouw zijn gebleven in slechte tijden zul je dan als eerste belonenen. Echter die mensen die je hebben laten zitten zul je nooit meer plaatsen of nog helpen.

Sadix
28-02-2012, 14:20
ik denk dat bij een faillesement de gezichten nog veel zuurder hadden gestaan. In de vechtsportwereld is het ook crisis na alle verboden op gala's slechte publiciteit wegvallen van K1 dus het ligt echt niet alleen bij GG. Meerder organisaties /managers hebben dezelfde issues. Maar na slechte jaren komen er altijd weer goede en de mensen die je trouw zijn gebleven in slechte tijden zul je dan als eerste belonenen. Echter die mensen die je hebben laten zitten zul je nooit meer plaatsen of nog helpen.

pffff Micha , kom op man.

Bromios
28-02-2012, 14:55
ik denk dat bij een faillesement de gezichten nog veel zuurder hadden gestaan. In de vechtsportwereld is het ook crisis na alle verboden op gala's slechte publiciteit wegvallen van K1 dus het ligt echt niet alleen bij GG. Meerder organisaties /managers hebben dezelfde issues. Maar na slechte jaren komen er altijd weer goede en de mensen die je trouw zijn gebleven in slechte tijden zul je dan als eerste belonenen. Echter die mensen die je hebben laten zitten zul je nooit meer plaatsen of nog helpen.

Als je wat kan verdienen aan die mensen staan ze er gewoon weer. En als je failliet gaat en daarna bouw je de boel weer op doen ze gewoon weer zaken met je. believe me; been there, done that.

Het probleem is dat jullie zaken en prive niet kunnen scheiden tenzij het jullie beter uitkomt.

micha
28-02-2012, 15:42
Nee ik denk niet dat je Siyar Dion of Alistair nog ziet op een GLORY gala.

RedDawn
28-02-2012, 16:06
Nee ik denk niet dat je Siyar Dion of Alistair nog ziet op een GLORY gala.

Ik denk niet dat Allistair hier met zijn miljoenencontract bij de UFC wakker van ligt. ;)

micha
28-02-2012, 16:13
Ik denk niet dat Allistair hier met zijn miljoenencontract bij de UFC wakker van ligt. ;)

klopt dat denk ik ook helemaal niet. AO zit nu op een ander level maar dat geldt niet voor iedereen. Siyar hebben ze bijna onder dwang aangenomen. Joe Silva vond dat hij eerst maar aan zijn record moest werken terwijl hij 9 partijen ongeslagen na lang onderhandelen van GG heeft hij toch een contract. Zijn afghaanse afkomst maakt hem niet populairder in de US.
Dus zal hij moeten presteren tegen Thiago (ik hoop nog steeds dat hij wint al ga ik er nu niet meer naar toe). Dion zou eigenlijk al in Miskou vechten maar dat gaat dus niet meer door en ik ben echt benieuwd bij welke organisatie weer opduikt.
Maar goed het zijn allemaal keuzes van grote mensen.

mean machine
28-02-2012, 18:13
onder welke dwang neemt ufc een vechter aan ?? je moet niet zoveel naar bassie luisteren straks ga je dr nog in geloven die grapjes kon hij in japan uithalen maar daar veegt dana zn reet mee af

micha
28-02-2012, 18:19
onder welke dwang neemt ufc een vechter aan ?? je moet niet zoveel naar bassie luisteren straks ga je dr nog in geloven die grapjes kon hij in japan uithalen maar daar veegt dana zn reet mee af

Dit weet ik niet van bassie

mean machine
28-02-2012, 18:47
mischien een tip voor de vechters EERST GELD DAN VECHTEN straks is het blauwe maandag en je geld zit in een sportschool in thailand lol

blade
28-02-2012, 19:00
mischien een tip voor de vechters EERST GELD DAN VECHTEN straks is het blauwe maandag en je geld zit in een sportschool in thailand lol


of er loopt een ladyboy mee te zwaaien met die poen

mean machine
28-02-2012, 19:04
bas heeft straks toch zat kamers in thailand over mischien een thaise katoi swingers club van maken

knift
28-02-2012, 19:18
klopt dat denk ik ook helemaal niet. AO zit nu op een ander level maar dat geldt niet voor iedereen. Siyar hebben ze bijna onder dwang aangenomen. Joe Silva vond dat hij eerst maar aan zijn record moest werken terwijl hij 9 partijen ongeslagen na lang onderhandelen van GG heeft hij toch een contract. Zijn afghaanse afkomst maakt hem niet populairder in de US.
Dus zal hij moeten presteren tegen Thiago (ik hoop nog steeds dat hij wint al ga ik er nu niet meer naar toe). Dion zou eigenlijk al in Miskou vechten maar dat gaat dus niet meer door en ik ben echt benieuwd bij welke organisatie weer opduikt.
Maar goed het zijn allemaal keuzes van grote mensen.




WARRR DION.............................gewoon omdat het kan.

The Bulldog
29-02-2012, 01:29
IS heel pijnlijk als je als organisatie zo`n geval van sponsor problemen oploopt.,....maar.... met galas van zo`n gehalte aan prijzen horen die bedragen bijn aanvang van het gala gegarandeerd in een kjluis moeten liggen...dat is volgens mij een norm in amerika...

wel is het zo dat je die verantwoording wel bij je juiste personen moet leggen....
en niet bij de manager van de een terwijkl diue bij een ander lihgtg....

Maar nogmaals de feiten zullen het allemaal wel uitwijzen.... ik hoop echty dat het forum weer wat meer ovbert de vecht sport gaat. ipv veraad in teams....laat iedereen lekker lullen op de plek waar het hoort,,,,teams ,weglopers en v3echters van nu...

Mannen knokken en preseteren....laat maar zien wat nederlanmdse knokkers kunnen ...voor wie je ook uitkomt...

ben klaar met dit gezeik....

Dennuz
29-02-2012, 09:43
IS heel pijnlijk als je als organisatie zo`n geval van sponsor problemen oploopt.,....maar.... met galas van zo`n gehalte aan prijzen horen die bedragen bijn aanvang van het gala gegarandeerd in een kjluis moeten liggen...dat is volgens mij een norm in amerika...

wel is het zo dat je die verantwoording wel bij je juiste personen moet leggen....
en niet bij de manager van de een terwijkl diue bij een ander lihgtg....

Maar nogmaals de feiten zullen het allemaal wel uitwijzen.... ik hoop echty dat het forum weer wat meer ovbert de vecht sport gaat. ipv veraad in teams....laat iedereen lekker lullen op de plek waar het hoort,,,,teams ,weglopers en v3echters van nu...

Mannen knokken en preseteren....laat maar zien wat nederlanmdse knokkers kunnen ...voor wie je ook uitkomt...

ben klaar met dit gezeik....

AMEN!

The Bulldog
29-02-2012, 10:45
sorry voor het gebrekkige tikwerk...was gisteren avond na 5 weken werken een avondje aan het genieten van nederlands product.... en het forum aant surfen....

maar boodschap blijft hetzelfde hehehehe

Khanom Thom
29-02-2012, 11:06
sorry voor het gebrekkige tikwerk...was gisteren avond na 5 weken werken een avondje aan het genieten van nederlands product.... en het forum aant surfen....

maar boodschap blijft hetzelfde hehehehe

yeah right!

Dat knalt na 5 weken weer met Ras een "sigaretje" roken of nie... Hahaha!

The Bulldog
29-02-2012, 11:25
on topic:!!!!

khoop dat we weer over knokken gaan hebben hahahaha

micha
29-02-2012, 11:51
het is je vergeven

smike
29-02-2012, 11:55
Bijna alle topics zijn gg tegenwoordig, erg jammer, of er wordt weer een vechter die niet meer gg is afgezeken, of men heeft weer een "gigantische" prijzenpot die nooit wordt uitbetaald.

Italian*Berlusconi*
29-02-2012, 11:58
waarom is de keuze voor Rusland gemaakt eigenlijk? vrienden van vriend Ron N. die daar de sponsoring / financiele tak doen?

SacredHeart
29-02-2012, 12:02
Bijna alle topics zijn gg tegenwoordig, erg jammer, of er wordt weer een vechter die niet meer gg is afgezeken, of men heeft weer een "gigantische" prijzenpot die nooit wordt uitbetaald.

Helemaal mee eens, ben het gezeik echt helemaal zat.. Vind ook echt dat het mixfight vervuilt, echt te veel topics worden hiervoor misbruikt. Ik merk ook dat ik door dit alles mixfight minder vaak bezoek als ik zou willen..

Tony
29-02-2012, 12:14
Helemaal mee eens, ben het gezeik echt helemaal zat.. Vind ook echt dat het mixfight vervuilt, echt te veel topics worden hiervoor misbruikt. Ik merk ook dat ik door dit alles mixfight minder vaak bezoek als ik zou willen..


Ik begrijp je mening. Persoonlijk ben ik liefhebber van de sport vanwege de fantastische gevechten, niet vanwege de soap er om heen.

Feit is wel dat al die berichten rondom GG een bepaalde nieuwswaarde hebben (of pretenderen dit te hebben). Enige wat je er tegen kunt doen is het posten van nog meer algemeen vechtsportnieuws zodat alles beter in balans komt.

SacredHeart
29-02-2012, 12:53
Ik begrijp je mening. Persoonlijk ben ik liefhebber van de sport vanwege de fantastische gevechten, niet vanwege de soap er om heen.

Feit is wel dat al die berichten rondom GG een bepaalde nieuwswaarde hebben (of pretenderen dit te hebben). Enige wat je er tegen kunt doen is het posten van nog meer algemeen vechtsportnieuws zodat alles beter in balans komt.

Tony dank voor je reactie. Ik snap dat berichten rondom GG etc nieuwswaarde hebben. Ik lees ook de topics. Ik doelde meer op het gezeik in alle reacties daaronder. Inhoudelijk voegt het in 99% van de gevallen niets toe. Nu begrijp ik ook dat dat inherent is aan een forum, maar (in mijn ogen) loopt het nu echt de spuigaten uit. Ik heb het idee dat elke mogelijkheid om óf GG óf Alistair Overeem te bashen wordt aangegrepen. Daarnaast vind ik het PR-technisch ook niet slim van de GG-leden om zich hier te laten gaan. Maar goed dat laatste staat er los van.

En je hebt gelijk dat er misschien meer algemeen vechtsportnieuws door ons allen gepost moet worden en misschien moet ik ook niet meer op dit soort topics reageren (laat staan me er aan irriteren). Maar kon het nu gewoon niet laten. En vwb dat ik hierdoor minder vaak op mixfight kom, dat is wel helaas echt zo.

Richelieu
29-02-2012, 13:32
Helemaal mee eens, ben het gezeik echt helemaal zat.. Vind ook echt dat het mixfight vervuilt, echt te veel topics worden hiervoor misbruikt. Ik merk ook dat ik door dit alles mixfight minder vaak bezoek als ik zou willen..

27 Mei heren, SLAMM!! VII "Nederland vs Thailand"......weer ouderwets knallen ;)

smike
29-02-2012, 13:37
27 Mei heren, SLAMM!! VII "Nederland vs Thailand"......weer ouderwets knallen ;)

Je hebt helemaal gelijk Harmen, reps daarvoor ;)

smike
29-02-2012, 13:37
Ow, kan ze niet meer geven, maar je houdt ze tegoed. Ik kijk uit naar slamm ;)