PDA

View Full Version : Siyar Baharduzada ook weg bij GG....



steftheboxer
27-02-2012, 17:09
Nou volgens mij barst nu echt de bom.

the soap continues

http://www.mixfight.nl/portal/2012/02/27/persbericht-siyar-baharduzada/

steftheboxer
27-02-2012, 17:14
Beste allemaal, Hierbij wil ik jullie op de hoogte stellen dat ik mijn samenwerking heb beëindigd met team en management Golden Glory. Er is een vertrouwensbreuk ontstaan. De voornaamste redenen hiervoor zijn dat ik, na een tal van loze beloftes, mijn gage en prijzengeld van Glory World Series van Mei 2011, nog steeds niet heb ontvangen. Daarnaast heeft Golden Glory mijn contract van mij weg proberen te houden met als doel dit stilzwijgend met 5 jaar te willen verlengen.

Ik heb ook gebroken met mijn trainer Martijn de Jong. Het feit dat hij deel uitmaakt van het management van Golden Glory en het Glory evenement waarvan ik mijn geld nog steeds niet ontvangen heb, voel ik mij door hem niet gesteund zoals je dat van je trainer en vriend zou mogen verwachten.

Momenteel ben ik bezig met mijn voorbereidingen voor mijn UFC debut tegen Paulo Thiago op 14 April in Zweden. Ik heb er heel erg zin in en ik beloof jullie dat het een keiharde partij zal worden.

Met vriendelijke groeten,

steftheboxer
27-02-2012, 17:14
is btw gewoon gekopieerd van de homepage van mixfight maar reageren daar is wat lastiger

Jeru
27-02-2012, 17:20
Was een klein beetje te verwachten na alle geruchten, maar wel weer een aardige bom onder GG....
Ben benieuwd waar Siyar zijn voorbereiding gaat doen voor Thiago.

Hesen
27-02-2012, 17:21
Wow wel jammer voor GG .. maar een verhaal heb altijd 2 kanten .. maar elke vechter die weg is gegaan bij GG heeft het over Loze beloftes en achter de rug dingen doen.. ik hoop dat ze draad weer oppakken, zijn toch de 1 van de mensen die het thaiboksen en Mma hebben groot gemaakt

boudstyle
27-02-2012, 17:22
En weer een vechter weg...
Het oogt allemaal niet echt in het voordeel van GG, ze gaan allemaal weg met vertrouwensbreuk en nog geen geld ontvangen.

yuko
27-02-2012, 17:24
Dit begint er steeds slechter uit te zien voor GG..

marokkaan
27-02-2012, 17:27
ik begin te denken dat GG toch niet zo GGeweldig is als dat sommige denken.

En martijn de jong zit er zo'n beetje tussenin. Echt zonde dit!!


Zo gaat het ook in de politiek.

PVDA stelde dat Nederland niet naar Afghanistan zou gaan.
PVV had 1 keiharde voorwaarde gesteld om een regering te vormen, pensioenleeftijd blijft op 65.
VVD schreeuwde het hardst dat ze niet aan de hypotheekrente aftrek gaan tornen

Met andere woorden:

Gokhan Saki en Errol Zimmerman zullen spoedig volgen, en ook Nicky Holzken is al zo goed als weg alleen hij weet het nog niet... :D

tnk2k
27-02-2012, 17:27
Wow

blackadder
27-02-2012, 17:27
Was een klein beetje te verwachten na alle geruchten, maar wel weer een aardige bom onder GG....
Ben benieuwd waar Siyar zijn voorbereiding gaat doen voor Thiago.
Zou er niet vreemd van opkijken als hij ineens bij de blackzillians voor de deur staat.

The Company
27-02-2012, 17:30
Hopelijk heeft Siyar hier niet te veel last van. Paulo Thiago is echt een van de sterkste tegenstanders die je kan treffen in je UFC debut.

Volgens mij heeft GG dit al zien aankomen, dat bericht van Saki word nu ineens een stuk duidelijker. Nu kan worden gezegd dat de grote boze Overeem alle vechters van GG wegkaapt, terwijl er volgens mij toch iets anders aan de hand is.

Turboknecht
27-02-2012, 17:41
Jeetje wat een soap zeg, ongelooflijk.
Maar goed, dat het hem mag brengen waar hij wil komen.

Kemal
27-02-2012, 17:47
Erg jammer. Wens je veel succes in de toekomst Siyar!

Effective
27-02-2012, 17:59
Ben benieuwd of Martijn blijft..

blade
27-02-2012, 17:59
jammer vind ik het niet hij blijft toch vechten dus we hebben er nog plezier van waar die ook bij zit

Rverm
27-02-2012, 18:02
Dit had ik echt nooit aan zien komen...;)

Siyar succes met je verdere carriere!

kmr
27-02-2012, 18:05
G&G?



Golden & Glory?


:thup::twak:


:lol::lol::lol:

The Company
27-02-2012, 18:12
Er stond net ook een bericht in het Rusisch dat Kharitonov GG zou verlaten, zag er nep uit en is ook gelijk verwijderd.

Kemal
27-02-2012, 18:14
Er stond net ook een bericht in het Rusisch dat Kharitonov GG zou verlaten, zag er nep uit en is ook gelijk verwijderd.

klopt idd dat het verwijderd is, gewoon spam ;)

bryan
27-02-2012, 18:17
Ben benieuwd hoelang Micha en de andere GG lovers blijven volhouden dat het echt niet aan GG ligt...

mean machine
27-02-2012, 18:26
ik snap die vechters wel bas laat zn sportschool verbouwen en de vechters krijgen hun geld niet dat klopt natuurlijk niet

Garcia
27-02-2012, 18:45
Laten we even GG even vergeten en bedenken dat dit ook een ramp kan zijn voor de Nederlandse gyms. Want wat gaat er nu gebeuren? Kans is aanzienlijk groot dat vechters door dit soort gezeik gewoon naar Amerika verkassen. En dat de aankomende jonge talenten nu al inzien dat het wellicht verstandiger is om in Amerika bij een top team te gaan trainen.

Slechte zaak voor de Nederlandse vechtsport vind ik zelf.

Facade
27-02-2012, 19:01
Inderdaad. Wie er ook fout zit, als GG moeite heeft om uit te betalen dan zegt dit ook iets over de vraag naar bepaalde vechters en over de staat van de sport zowel in de toekomst als nu.

steftheboxer
27-02-2012, 19:21
Laten we even GG even vergeten en bedenken dat dit ook een ramp kan zijn voor de Nederlandse gyms. Want wat gaat er nu gebeuren? Kans is aanzienlijk groot dat vechters door dit soort gezeik gewoon naar Amerika verkassen. En dat de aankomende jonge talenten nu al inzien dat het wellicht verstandiger is om in Amerika bij een top team te gaan trainen.

Slechte zaak voor de Nederlandse vechtsport vind ik zelf.

Compleet mee eens Garcia! Een half jaar geleden stond Golden Glory nog in de top vijf van vechtsport teams in de wereld ( samen met Jackson MMA, AKA, Blackzilians ) op geloof ik bloodyelbow of cagepotato en dit is slecht voor het Nederlandse MMA.

Ik hoop serieus dat GG hier boven opkomt maar er moeten wel dingen gaan veranderen in het management.

micha
27-02-2012, 19:32
jammer

steftheboxer
27-02-2012, 19:40
jammer

Inderdaad! het zou zonde zijn voor het Nederlandse MMA landschap als de kennis van vechters als Overeem, Baharduzada en andere niet beschikbaar is voor het Nederlandse talent wat er rond loopt. Goede kans dat ze naar Amerika gaan en daar de kennis doorgeven. Maar het is ook gewoon jammer voor het management van GG want schijnbaar hebben ze wel de juiste contacten bij organisatie's om vechters daar te krijgen en de trainers om vechters te laten groeien.

wat ik al zeg, haal de rotte appels eruit en concentreer je met de juiste mensen op een nieuwe start.

micha
27-02-2012, 20:05
wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes

TOON
27-02-2012, 20:15
dat werkt van beide kanten....ze zijn de 'praatjes' bij GG blijkbaar ook zat....
loyaliteit moet van twee kanten komen

Italian*Berlusconi*
27-02-2012, 20:15
wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes

kom op nou man... het gaat toch gewoon om geld.. wat nou broederschap / eer / trouw...

TOON
27-02-2012, 20:16
dat werkt van beide kanten....ze zijn de 'praatjes' bij GG blijkbaar ook zat....
loyaliteit moet van twee kanten komen

Silat
27-02-2012, 20:39
schijnbaar hebben ze wel de juiste contacten bij organisatie's om vechters daar te krijgen en de trainers om vechters te laten groeien.



Trainers ja. Maar contacten leggen is zo gebeurd hoor. Heb je hun echt niet voor nodig.

Mauro
27-02-2012, 20:46
Zou er niet vreemd van opkijken als hij ineens bij de blackzillians voor de deur staat.
Idd, ze kunnen het dan beter dutchzillians gaan noemen.

Lionheart
27-02-2012, 20:48
Ik denk ook wel dat Siyar richting de Blackzilians gaat!

veel vertrouwde gezichten daar en topvechters!

Mauro
27-02-2012, 20:51
loyaliteit moet van twee kanten komen
En zo is het, en van loyaliteit brand de kachel niet.

Minotauro
27-02-2012, 20:52
Jammer, maar ik denk toch dat ik wat woorden moet terugnemen over Overeem (Destijds met zijn breuk). Als ik zo de verhalen hoor en zie dat Staring en Baharduzada deels hetzelfde zeggen als Overeem (afspraken niet nakomen, vertrouwen geschaad, geld niet gekregen), dan denk ik toch dat GG er helemaal naast zit en deze jongens gewoon gelijk hebben. Managers, ook in vechtsport, staan er bekend om dat zij het liefst hun eigen zakken vullen, kijk Don King en andere voorbeelden en wat is broederschap/eer/vertrouwen als er vertrouwelijke dingen achter worden gehouden? en als er geld over je eigen vechters wordt verdient?

McClane
27-02-2012, 21:19
Heeft Siyar niet eerder getraind met het kamp van Muñoz en Miller? Wellicht gaat hij daar heen.

TheSpeaker
27-02-2012, 21:46
Jammer zegt die micha dan, en daarna heeft hij het over loyaliteit wat een pracht gozer!!

Gast hij wacht op fucking 150 DUIZEND DOLLAR!!! die hij maar niet krijgt WTF.. En jij hebt het over eer trouw en broederschap!?

Huur/Hypotheek/gas/water/licht/ect ect ect uuh Sorry mag ik betalen met eer trouw en broederschap?

Eer trouw en broederschap is geen visa, american express of mastercard!

arielhelwani
27-02-2012, 22:49
wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes

Wat opvalt is dat jij GG vechters helemaal de hemel in prijst, niet was beter en de rest kon er niet aan tippen en zodra ze GG verlaten deugen ze allemaal voor geen meter..

marrilia
27-02-2012, 23:00
Eerste kLas ticket naar reign training centre als je het mij vraagt

carlo1
27-02-2012, 23:39
er loopt nu voor zover mij bekend 1 rechtzaak tegen golden glory, die van alistair. Nu nog 2 andere die weggaan i.v.m. niet uitbetaalde tegoeden. Als die ook rechtzaken aan gaan spannen, zou het dan niet zomaar kunnen dat golden glory failliet verklaard wordt? zo ja, hoe zit het dan met betalingen, van een kale kip kun je niet plukken.

rollermanskunk
27-02-2012, 23:57
Zelfde scenario als Overeem; vers ondertekende UFC-contract met vage kleine lettertjes/ ff snel flink cashen/ vechter krijgt nog bakken vol met geld etc. Wie is de boekhouder van GG? De Griekse minister van Financiën?

De leegloop is schijnbaar begonnen... Wie volgt? En ik maar denken dat ze hun zaakjes op orde hadden na de Total Sports Asia-deal. Dit doet het ergste vermoeden.

Slecht nieuws. Hier zit meer achter. (Zuffa en Overeem?)

Vince
28-02-2012, 00:10
Ben benieuwd naar een reactie van martijn. Miss bij blackzillians nog een plekkie voor een extra coach?

yy
28-02-2012, 00:14
nu nog wachten op info vanuit alaska

Shooto Holland
28-02-2012, 01:41
@minotauro, dat iedereen dezelfde dingen zegt als Alistair, tja....

@thespeaker, gast hij wacht niet op 150k... Er is al een hele boel voorgeschoten door t Golden Glory management en anderen en daarnaast is er zoals vandaag bekend geworden een grote investeringsgroep achter GLORY gaan staan die de lopende zaken netjes zal gaan afhandelen.

Laten we ons allemaal gaan focussen op positieve dingen ipv zonder volledige achtergrondinformatie negatieve dingen te gaan roepen. Ik hoop dat zowel Alistair en Siyar dit jaar ufc kampioen worden, Dion 2de geranked wordt achter Alistair. Daarnaast dat Saki, Errol, Robin, Nieky en de rest van het beste kickboks team ter wereld:Golden Glory, een paar mooie ko's uit de mouw schudden, Jason Jones Bamma kampioen wordt, Marloes Invicta kampioen, Kharitonov de nieuwe zwaargewicht DREAM kampioen, John Olav de ADFC kampioen, het nieuwe talent Hubert Geven desnoods de kampioen van Apeldoorn en dat GLORY de grote concurrent van zowel de UFC en de K1 gaat worden!

Osu!!!!!!!!!!

Martijn

Minotauro
28-02-2012, 02:27
@minotauro, dat iedereen dezelfde dingen zegt als Alistair, tja....

@thespeaker, gast hij wacht niet op 150k... Er is al een hele boel voorgeschoten door t Golden Glory management en anderen en daarnaast is er zoals vandaag bekend geworden een grote investeringsgroep achter GLORY gaan staan die de lopende zaken netjes zal gaan afhandelen.

Laten we ons allemaal gaan focussen op positieve dingen ipv zonder volledige achtergrondinformatie negatieve dingen te gaan roepen. Ik hoop dat zowel Alistair en Siyar dit jaar ufc kampioen worden, Dion 2de geranked wordt achter Alistair. Daarnaast dat Saki, Errol, Robin, Nieky en de rest van het beste kickboks team ter wereld:Golden Glory, een paar mooie ko's uit de mouw schudden, Jason Jones Bamma kampioen wordt, Marloes Invicta kampioen, Kharitonov de nieuwe zwaargewicht DREAM kampioen, John Olav de ADFC kampioen, het nieuwe talent Hubert Geven desnoods de kampioen van Apeldoorn en dat GLORY de grote concurrent van zowel de UFC en de K1 gaat worden!

Osu!!!!!!!!!!

Martijn

Kampioen van Apeldoorn? Ik denk dat je wel wat verder mag denken dan dat. Gast heeft best talent

rollermanskunk
28-02-2012, 02:57
http://scottthong.files.wordpress.com/2008/11/iraqiministerbersih.jpg

micha
28-02-2012, 05:54
@minotauro, dat iedereen dezelfde dingen zegt als Alistair, tja....

@thespeaker, gast hij wacht niet op 150k... Er is al een hele boel voorgeschoten door t Golden Glory management en anderen en daarnaast is er zoals vandaag bekend geworden een grote investeringsgroep achter GLORY gaan staan die de lopende zaken netjes zal gaan afhandelen.





Fijn man dan kan Dion ook zijn 1400 euro krijgen



Laten we ons allemaal gaan focussen op positieve dingen ipv zonder volledige achtergrondinformatie negatieve dingen te gaan roepen. Ik hoop dat zowel Alistair en Siyar dit jaar ufc kampioen worden, Dion 2de geranked wordt achter Alistair. Daarnaast dat Saki, Errol, Robin, Nieky en de rest van het beste kickboks team ter wereld:Golden Glory, een paar mooie ko's uit de mouw schudden, Jason Jones Bamma kampioen wordt, Marloes Invicta kampioen, Kharitonov de nieuwe zwaargewicht DREAM kampioen, John Olav de ADFC kampioen, het nieuwe talent Hubert Geven desnoods de kampioen van Apeldoorn en dat GLORY de grote concurrent van zowel de UFC en de K1 gaat worden!

Osu!!!!!!!!!!

Martijn

adenane
28-02-2012, 08:12
Even iets anders. Hoe rouwig zou GG zijn om het vertrek van Siyar en Dion nou echt zijn? Siyar vocht in 2009, 2010 en 2011 in totaal 6x. Om nou te zeggen dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor GG, dat lijkt me sterk. Dat ze het niet netjes hebben afgehandeld is een tweede maar volgens GG werd dat nu met de nieuwe investeerders allemaal goed opgelost.

En hoe zit het met zijn partij op 14 april? Ik neem aan dat Golden Glory met de UFC om de tafel heeft gezeten om voor Siyar een partij te regelen maar nu hij niet meer voor ze uitkomt, hoe zit dat dan? Vecht hij nog gewoon, krijgt hij een nieuw contract van de UFC, wordt hij geschrapt van de matchmaking, schuift GG iemand anders naar voren in de plaats van Siyar?

Ik ben benieuwd.

steftheboxer
28-02-2012, 09:13
Even iets anders. Hoe rouwig zou GG zijn om het vertrek van Siyar en Dion nou echt zijn? Siyar vocht in 2009, 2010 en 2011 in totaal 6x. Om nou te zeggen dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor GG, dat lijkt me sterk. Dat ze het niet netjes hebben afgehandeld is een tweede maar volgens GG werd dat nu met de nieuwe investeerders allemaal goed opgelost.

En hoe zit het met zijn partij op 14 april? Ik neem aan dat Golden Glory met de UFC om de tafel heeft gezeten om voor Siyar een partij te regelen maar nu hij niet meer voor ze uitkomt, hoe zit dat dan? Vecht hij nog gewoon, krijgt hij een nieuw contract van de UFC, wordt hij geschrapt van de matchmaking, schuift GG iemand anders naar voren in de plaats van Siyar?

Ik ben benieuwd.

Volgens mij maakt de UFC uiteindelijk de deal met de vechter en niet met het management. Denk dat GG puur ondersteunend is in de gesprekken en b.v. het contractuele aspect. Siyar zal dus gewoon vechten op 14 april

Sluwe Fox
28-02-2012, 09:14
Even iets anders. Hoe rouwig zou GG zijn om het vertrek van Siyar en Dion nou echt zijn? Siyar vocht in 2009, 2010 en 2011 in totaal 6x. Om nou te zeggen dat het een lucratieve bron van inkomsten is voor GG, dat lijkt me sterk. Dat ze het niet netjes hebben afgehandeld is een tweede maar volgens GG werd dat nu met de nieuwe investeerders allemaal goed opgelost.

En hoe zit het met zijn partij op 14 april? Ik neem aan dat Golden Glory met de UFC om de tafel heeft gezeten om voor Siyar een partij te regelen maar nu hij niet meer voor ze uitkomt, hoe zit dat dan? Vecht hij nog gewoon, krijgt hij een nieuw contract van de UFC, wordt hij geschrapt van de matchmaking, schuift GG iemand anders naar voren in de plaats van Siyar?

Ik ben benieuwd.

UFC gaat altijd een contract aan met de vechter en niet met het management. Dus ik ga vanuit dat Siyar gewoon vecht op 14 april

rollermanskunk
28-02-2012, 10:41
UFC gaat altijd een contract aan met de vechter en niet met het management. Dus ik ga vanuit dat Siyar gewoon vecht op 14 april

Ik denk dat dat nu juist het probleem is bij GG. Separate contracten haalt hun hele bussines-model overhoop. Lijkt me dat UFC-contracten op deze manier tot 1 grote puinhoop leidt bij GG. Misschien moet men zich puur focussen op het kickboks-gebeuren met de rol van promotor en leverancier van top class fighters. De UFC is toch een eigen wereld an sich waarin je zo je kladden verbrand.

adenane
28-02-2012, 10:56
Volgens mij maakt de UFC uiteindelijk de deal met de vechter en niet met het management. Denk dat GG puur ondersteunend is in de gesprekken en b.v. het contractuele aspect. Siyar zal dus gewoon vechten op 14 april


UFC gaat altijd een contract aan met de vechter en niet met het management. Dus ik ga vanuit dat Siyar gewoon vecht op 14 april

Ok thanks. Wist ik niet dat ze bij de UFC met de vechter zelf om tafel gaan zitten.

Bromios
28-02-2012, 11:05
Ik denk dat dat nu juist het probleem is bij GG. Separate contracten haalt hun hele bussines-model overhoop. Lijkt me dat UFC-contracten op deze manier tot 1 grote puinhoop leidt bij GG. Misschien moet men zich puur focussen op het kickboks-gebeuren met de rol van promotor en leverancier van top class fighters. De UFC is toch een eigen wereld an sich waarin je zo je kladden verbrand.

Op zich heb je wel een punt want met UG worden ze een soort UFC waarbij de vechter wordt vastgelegd om bij hun te komen knokken. Alleen is de baas van UG ook je trainer en de baas van GG ook degene die namens jou onderhandelt bij UG en onderhandelt over de kosten van je trainer die tegelijkertijd degene is voor wie je knokt op UG.
En degenen tegen wie je knokt staan daar ook onder contract en zijn dus ook je tegenstanders.

Businessmodel van niks lijkt mij.

Uit elkaar trekken die handel. Dat is de enige kans om te overleven.

Peter0711
28-02-2012, 11:58
Ik zou als ik in het management van Golden Glory zou zitten en de 1 na de andere weg gaat om dezelfde redenen me andere "bekende" vechters vragen of hun openbaar willen maken dat hun wel trouw en tevreden zijn en dus blijven,om zo nog meer gezichtsverlies te voorkomen..

boudstyle
28-02-2012, 12:33
Ik zou als ik in het management van Golden Glory zou zitten en de 1 na de andere weg gaat om dezelfde redenen me andere "bekende" vechters vragen of hun openbaar willen maken dat hun wel trouw en tevreden zijn en dus blijven,om zo nog meer gezichtsverlies te voorkomen..

Volgens mij gebeurt dat dus ook op dit forum, zie de post van Saki.

Shikoku
28-02-2012, 13:04
Ik ben benieuws wie de volgende is..

micha
28-02-2012, 13:27
Ik ben benieuws wie de volgende is..

dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

Fightfan
28-02-2012, 13:35
wat opvalt is dat de mensen die hun mond vol hadden van eer trouw en broederschap er als eerste vandoor gaan zodra het ff tegenzit. dat waren dus gewoon praatjes

Ja dat klopt Micha, als ze naar GG gaan dat zijn het talenten, sterren en toppers.
Dat ze trouw en broederschap opzij zetten betreffende hun voormalige trainers en sportscholen is dan natuurlijk logisch omdat ze het vlaggenschip GG komen versterken?
Wees tenminste eerlijk: GG heeft vechters overal vandaan getrokken en dan was dat geen probleem.

kendamac
28-02-2012, 13:44
dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

Dus als ik jou goed begrijp dan is het de schuld van AO dat er vechters weggaan bij GG????
Dus het wantrouwen naar het GG management is er ingepraat door AO ? Is dat wat ik uit je text moet halen?

RedDawn
28-02-2012, 13:46
Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

Bas Boon was toch samen met Marc de Weerd eigenaar van Action Sports...... ;)

Italian*Berlusconi*
28-02-2012, 14:23
Bas Boon was toch samen met Marc de Weerd eigenaar van Action Sports...... ;)

nee hoor, nu het niet uit komt is Ali gewoon de eigenaar......



;)

micha
28-02-2012, 14:41
Bas Boon was toch samen met Marc de Weerd eigenaar van Action Sports...... ;)

volgens mij stond Bas Boon hier los van en inderdaad ik heb nog geld tegoed van action sports. Heeft er ook nog iemand geld te goed van Royal Rumble?

respect
28-02-2012, 15:12
Ik zou als ik in het management van Golden Glory zou zitten en de 1 na de andere weg gaat om dezelfde redenen me andere "bekende" vechters vragen of hun openbaar willen maken dat hun wel trouw en tevreden zijn en dus blijven,om zo nog meer gezichtsverlies te voorkomen..
Er zijn er al drie geweexst Saki,Zimmerman en nicky.

Bromios
28-02-2012, 15:31
volgens mij stond Bas Boon hier los van en inderdaad ik heb nog geld tegoed van action sports. Heeft er ook nog iemand geld te goed van Royal Rumble?

De fitnesswinkel in eindhoven ?

Richelieu
28-02-2012, 15:43
dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

.......wat imo één van de meest epic threads op Mixfight opleverde ;)


volgens mij stond Bas Boon hier los van en inderdaad ik heb nog geld tegoed van action sports. Heeft er ook nog iemand geld te goed van Royal Rumble?

Vast wel, maar toen had AO het blad al verkocht aan Henk Kuipers.

micha
28-02-2012, 15:44
nou ik had een abbonement bij actionsports en betaalde per jaar en heb nooit geen tijdschrift meer gehad

micha
28-02-2012, 15:44
.......wat imo één van de meest epic threads op Mixfight opleverde ;)



Vast wel, maar toen had AO het blad al verkocht aan Henk Kuipers.

klopt ja

yamasaki
28-02-2012, 15:46
dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!

rollermanskunk
28-02-2012, 16:09
Op zich heb je wel een punt want met UG worden ze een soort UFC waarbij de vechter wordt vastgelegd om bij hun te komen knokken. Alleen is de baas van UG ook je trainer en de baas van GG ook degene die namens jou onderhandelt bij UG en onderhandelt over de kosten van je trainer die tegelijkertijd degene is voor wie je knokt op UG.
En degenen tegen wie je knokt staan daar ook onder contract en zijn dus ook je tegenstanders.

Businessmodel van niks lijkt mij.

Uit elkaar trekken die handel. Dat is de enige kans om te overleven.

Het heeft wel jarenlang gewerkt en GG heeft toch een redelijk goede naam opgebouwd. Maar er komt een tijd dat het achterhaald is en men achter de feiten aanloopt. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat GG aan een splitsing moet gaan denken om niet naar een faillissement af te stevenen. Zal me niet verbazen als men daar al mee bezig is met de huidge investeerders, zou ook het meest logische zijn ("wie betaald die bepaald")

Ik heb vooralsnog mijn twijfels of er echt nieuwe investeerders zijn (want waarom is dan niet iedereen betaald?)

We zien het wel.

micha
28-02-2012, 16:12
Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!


gewoon hetzelfde man. AO heeft dion en siyar zo ver gekregen om te breken met GG. Hij heeft dat ook bij andere vechters geprobeerd maar die zijn er niet in getrapt.
Denk je nu echt dat GG ooit iets heeft verdiend aan Dion Staring of Siyar ? Als Martijn de jong een uurloon zou rekenen zou je stijl achterover vallen zoveel tijd heeft hij in die gasten zitten. Waarom komt Dion met een verklaring?? Dat is een groot speel van AO dit komt hem goed uit in zijn rechtzaak tegen GG denkt hij.
Meer is er niet of denk dat Dion nu een supercontract heeft? Die wordt gewoon voor het karretje gespannen door de persoon die hem niet eens goed genoeg vond als sparringspartner.

Tykill
28-02-2012, 16:18
gewoon hetzelfde man. AO heeft dion en siyar zo ver gekregen om te breken met GG. Hij heeft dat ook bij andere vechters geprobeerd maar die zijn er niet in getrapt.

Ben je nou echt zo dom?

Denk je echt dat er niets aan de hand was bij Dion en Siyar?

micha
28-02-2012, 16:19
Ben je nou echt zo dom?

Denk je echt dat er niets aan de hand was bij Dion en Siyar?

ik weet precies wat er aan de hand is.

Tykill
28-02-2012, 16:21
ik weet precies wat er aan de hand is.

Als jij gelijk hebt dan zijn Dion en Siyar dom. Maar goed. Wat ik denk laat ik even in het midden.

RedDawn
28-02-2012, 16:23
ik weet precies wat er aan de hand is.


Wie is dan die sterke groep investeerders waar martijn het over heeft?

Ik hoop niet dat jij geld in GG gaat steken!

boudstyle
28-02-2012, 16:24
Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!

Het doet mij een beetje hier aan denken...


http://www.youtube.com/watch?v=kHRGpOnF7VU

micha
28-02-2012, 16:28
Wie is dan die sterke groep investeerders waar martijn het over heeft?

Ik hoop niet dat jij geld in GG gaat steken!

je moest eens weten. Ik neem aan dat alles bekend wordt gemaakt in het officiele persbericht. Misschien is het wel de ex van Tatjana wie weet.

The Company
28-02-2012, 16:31
Micha je hebt al wel gereageerd op het verwijt van Siyar dat hij zijn geld nog niet heeft gehad maar niet op het feit dat GG het contract probeerde af te houden zodat het met 5 jaar verlengt kon worden.

Komt hier nog een reactie op? Want je zou bijna denken dat je alleen reageert wanneer het jou goed uitkomt.

micha
28-02-2012, 16:38
Micha je hebt al wel gereageerd op het verwijt van Siyar dat hij zijn geld nog niet heeft gehad maar niet op het feit dat GG het contract probeerde af te houden zodat het met 5 jaar verlengt kon worden.

Komt hier nog een reactie op? Want je zou bijna denken dat je alleen reageert wanneer het jou goed uitkomt.

dat weet ik niet het lijkt me sterk dat je zonder iets te zeggen zolang een contract kan verlengen maar goed ik ben geen jurist. Ik weet wel dat hij jarenlang is begeleidt door Martijn en die heeft altijd het beste voor met zijn mensen en zal nooit maar dan ook nooit iets doen om ze te benadelen.



reageren als het goed uitkomt? ik krijg hier dagelijks een portie bagger over me heen maar ondertussen ook level 15 wat is goed uitkomen?

GM
28-02-2012, 16:41
Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!

Wie zegt dat het twee totaal verschillende dingen zijn ??? (lees rood en dik gedrukt)

yamasaki
28-02-2012, 17:23
gewoon hetzelfde man. AO heeft dion en siyar zo ver gekregen om te breken met GG. Hij heeft dat ook bij andere vechters geprobeerd maar die zijn er niet in getrapt.
Denk je nu echt dat GG ooit iets heeft verdiend aan Dion Staring of Siyar ? Als Martijn de jong een uurloon zou rekenen zou je stijl achterover vallen zoveel tijd heeft hij in die gasten zitten. Waarom komt Dion met een verklaring?? Dat is een groot speel van AO dit komt hem goed uit in zijn rechtzaak tegen GG denkt hij.
Meer is er niet of denk dat Dion nu een supercontract heeft? Die wordt gewoon voor het karretje gespannen door de persoon die hem niet eens goed genoeg vond als sparringspartner.


Volgens mij niet hoor, beide Siyar en Dion zijn geen kleine kinderen en ze hebben verstand om zelf beslissing te nemen. Het lijkt alsof AO de nieuwe Don King is hee. Is het nou toepasselijk om die dingen te vermelden Micha? Of het nou GG wel of niet heeft verdiend aan Dion en Siyar is niet relevant want GG zou geen contract met hen tekenen als ze niet waarde waren dus laten we maar hier houden. Het lijkt alsof AO most wanted person van GG is geworden, nogmaals ik probeer hem niet te verdedigen maar objective. Niemand weet wat de toekomst ons brengt dus je kan niet voorspellen hoe Dion in de komend jaren zal presteren want je bent geen god. oh ja? Heeft AO ooit je verteld dat Dion niet goed genoeg vond als een sparringspartner (kom op met feiten en niet met speculatie).

Bromios
28-02-2012, 17:25
Ik weet wel dat hij jarenlang is begeleidt door Martijn en die heeft altijd het beste voor met zijn mensen en zal nooit maar dan ook nooit iets doen om ze te benadelen.



Volgens mij werd hij niet alleen begeleid door Martijn maar is/was het ook een goede vriend van hem. Dus hij zal echt Martijn niet laten vallen om AO even door zijn rechtzaak heen te helpen. Hetzelfde geldt voor Dion. Ik kan me niet voorstellen dat deze beide heren Martijn laten vallen terwijl er niks aan de hand is en ze eerlijk en fair behandeld zijn door GG.

Even puur speculatief geredeneerd: Het lijkt het me het meest logisch dat de GG "nuthuggers" financieel tot aan hun nek er in zitten bij GG en het zich niet kunnen veroorloven dat de tent failliet gaat. En dat ze met de moed der wanhoop proberen de boel in de lucht te houden. En ondertussen trainen de heren nog gewoon met Martijn en snijden met de verjaardag gewoon nog een puntje appeltaart

micha
28-02-2012, 17:25
Volgens mij niet hoor, beide Siyar en Dion zijn geen kleine kinderen en ze hebben verstand om zelf beslissing te nemen. Het lijkt alsof AO de nieuwe Don King is hee. Is het nou toepasselijk om die dingen te vermelden Micha? Of het nou GG wel of niet heeft verdiend aan Dion en Siyar is niet relevant want GG zou geen contract met hen tekenen als ze niet waarde waren dus laten we maar hier houden. Het lijkt alsof AO most wanted person van GG is geworden, nogmaals ik probeer hem niet te verdedigen maar objective. Niemand weet wat de toekomst ons brengt dus je kan niet voorspellen hoe Dion in de komend jaren zal presteren want je bent geen god. oh ja? Heeft AO ooit je verteld dat Dion niet goed genoeg vond als een sparringspartner (kom op met feiten en niet met speculatie).

dat was in Japan in 2010 nadat AO de k1 had gewonnen en hij klaagde tegen Martijn de Jong over Dion dat was zijn sparringspartner in de voorbereiding voor de dream fight. Ik stond hier bij dus geen speculatie. dus Ja is het antwoord

yamasaki
28-02-2012, 17:30
dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......

Micha, ik heb het indruk dat je blij zal zijn als Siyar's contract bij de UFC niet verlegend wordt want je zegt het zelf "Siyar als hij geen UFC contract meer heeft" met ander worden je hoopt dat hij verliest of begrijp ik het verkeerd?

micha
28-02-2012, 17:33
Micha, ik heb het indruk dat je blij zal zijn als Siyar's contract bij de UFC niet verlegend wordt want je zegt het zelf "Siyar als hij geen UFC contract meer heeft" met ander worden je hoopt dat hij verliest of begrijp ik het verkeerd?

nee hoor ik heb gezegd dat ik hoop dat hij wint maar denk je dat hij tot zijn pensioen bij de UFC blijft? Ik ken weinig vechters die jarenlang bij de UFC zijn gebleven. zolang je wint mag je blijven zit het ff niet mee dan is het exit. Wat wel gebeurt is dat ze een vechter weer een kans geven als hij weer presteert.

yamasaki
28-02-2012, 17:36
dat was in Japan in 2010 nadat AO de k1 had gewonnen en hij klaagde tegen Martijn de Jong over Dion dat was zijn sparringspartner in de voorbereiding voor de dream fight. Ik stond hier bij dus geen speculatie. dus Ja is het antwoord


Bewijs heb je natuurlijk niet hee, ik zie dat als een speculatie (Words fly, writings remain) want je hebt geen schriftelijk bewijs of had je dat ook opgenomen?

micha
28-02-2012, 17:39
Bewijs heb je natuurlijk niet hee, ik zie dat als een speculatie (Words fly, writings remain) want je hebt geen schriftelijk bewijs of had je dat ook opgenomen?

dus ik lieg? Ik zeg toch dat hij het tegen Martijn zei en dat ik er bij stond..........dus nee ik heb geen schriftelijk bewijs

Ik zeg IP check

mean machine
28-02-2012, 18:00
wat een nsb gedrag zeg van die gg gasten ik begrijp best dat je daar niet bij wil horen ,je zal als vechter je 3 keer moeten bedenken als je weg gaat als je niet word uitbetaald want anders gaan hun forum warriors je zwartmaken en hun persoonlijke kennis op het net gooien in en in triest en zeer onprofesioneel

boudstyle
28-02-2012, 18:01
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxjlw4AnIX1rn1xxfo1_250.gif

micha
28-02-2012, 18:02
wat een nsb gedrag zeg van die gg gasten ik begrijp best dat je daar niet bij wil horen ,je zal als vechter je 3 keer moeten bedenken als je weg gaat als je niet word uitbetaald want anders gaan hun forum warriors je zwartmaken en hun persoonlijke kennis op het net gooien in en in triest en zeer onprofesioneel

dat zal allemaal wel maar ik lieg niet

blade
28-02-2012, 18:08
dat zal allemaal wel maar ik lieg niet


zeg niet dat je liegt maar het zal mijn ook niet verbazen dat het wel zo is het blijven ouwe wijven

mean machine
28-02-2012, 18:14
dat zal allemaal wel maar ik lieg niet

maar je klikt wel

rollermanskunk
28-02-2012, 18:21
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LAC-krypsng

youssef22
28-02-2012, 18:22
heerlijk dit hahahahah jerry jerry jerry trouwens is het jullie niet opgevallen wanneer er iets negatiefs wordt geschreven over de zaken van gg dat micha zegt ik weet niet zeker maar wanneer er iets negatiefs wordt geschreven over ao is het 100 procent zo cmon son

micha
28-02-2012, 18:29
dit is een forum en ik post gewoon onder mijn eigen naam en als ik iets vertel over wat ik heb gehoord of heb meegemaakt dan moet ik dat zelf weten.

mean machine
28-02-2012, 18:32
dit is een forum en ik post gewoon onder mijn eigen naam en als ik iets vertel over wat ik heb gehoord of heb meegemaakt dan moet ik dat zelf weten.


daarom ben je ook een klikspaan ,ik ben blij dat vader me heeft geleerd niet te klikken ik begrijp nu waarom

micha
28-02-2012, 18:35
daarom ben je ook een klikspaan ,ik ben blij dat vader me heeft geleerd niet te klikken ik begrijp nu waarom


:lol::lol::lol::ehhh::D

ik ook

mean machine
28-02-2012, 18:44
:lol::lol::lol::ehhh::D

ik ook

dan ben je de eerste bij golden glory die zn fouten toegeeft, ,mischien een leuke naams verandering, VG, ik zou zo zeggen laat je fantasie er maar op los :cool2::cool2::cool2:

rollermanskunk
28-02-2012, 19:02
Laat Micha lekker gaan. Mag die fan zijn van GG? Ja! Ik vind het juist wel grappig hoe Micha met hand en tand GG verdedigd. Het heeft allemaal een hoge amusementswaarde. Als Micha een journalist was van bijv. het NOS-journaal zou ik zeggen: "doe ff normaal" maar dit is toch een "fucking forum"?

Freedom of speech for everybody

Micha: "maakt niet uit hoor dat sommigen zo vals tegen je doen, als je nieuwtjes hebt (waar of niet) plemp ze maar hier (dan scheur ik weer een zak popcorn open)

RedDawn
28-02-2012, 19:11
Hej, laat Micha aub niet stoppen met posten zeg!!

- trekt weer een zak popcorn los -

mokumnised
28-02-2012, 19:13
dat was in Japan in 2010 nadat AO de k1 had gewonnen en hij klaagde tegen Martijn de Jong over Dion dat was zijn sparringspartner in de voorbereiding voor de dream fight. Ik stond hier bij dus geen speculatie. dus Ja is het antwoord

Chique om het hier te posten dan...Vertrouwelijke gesprekken zijn dat toch??

mokumnised
28-02-2012, 19:15
Laat Micha lekker gaan. Mag die fan zijn van GG? Ja! Ik vind het juist wel grappig hoe Micha met hand en tand GG verdedigd. Het heeft allemaal een hoge amusementswaarde. Als Micha een journalist was van bijv. het NOS-journaal zou ik zeggen: "doe ff normaal" maar dit is toch een "fucking forum"?

Fan? Vind dit toch echt meer iets sektarisch hebben. Op z'n minst vrij eng.

micha
28-02-2012, 19:16
ik word niet zo vaak chique genoemd. Thanks man

micha
28-02-2012, 19:17
Laat Micha lekker gaan. Mag die fan zijn van GG? Ja! Ik vind het juist wel grappig hoe Micha met hand en tand GG verdedigd. Het heeft allemaal een hoge amusementswaarde. Als Micha een journalist was van bijv. het NOS-journaal zou ik zeggen: "doe ff normaal" maar dit is toch een "fucking forum"?

Freedom of speech for everybody

Micha: "maakt niet uit hoor dat sommigen zo vals tegen je doen, als je nieuwtjes hebt (waar of niet) plemp ze maar hier (dan scheur ik weer een zak popcorn open)

zo is het!!!!

marokkaan
28-02-2012, 19:50
Eerst Alistair Overeem weg, Dion staring weg, Siyar weg, Jamilia weg...

Dit riekt naar het verlaten van enig zinkend drijfvlot!
:lol:

RedDawn
28-02-2012, 19:57
Jamila weg?

king
28-02-2012, 20:29
Het verbaast me toch wel dat sommige posters er zoveel plezier uit putten dat er nu vechters zijn die GG de rug toekeren. Wat je ook vindt van het management van GG, ze hebben er wel voor gezorgd dat veel (Nederlandse) vechters zich ongekend snel konden ontwikkelen en door de contacten en ervaring van GG konden doordringen tot de beste en meest lucratieve organisaties. Hadden zij dat ook zonder GG gekund? Misschien wel, maar duidelijk is dat GG en hun trainers daar een hele grote bijdrage aan hebben geleverd. Ik heb daar in ieder geval heel veel respect voor en vind het jammer voor Martijn, Cor en de anderen dat het nu zo moet lopen. Hoop dat ze de boel weer snel op de rit zullen krijgen en met de huidige en nieuwe vechters opnieuw mooie dingen laten zien.

S-ven
28-02-2012, 20:48
daarom ben je ook een klikspaan ,ik ben blij dat vader me heeft geleerd niet te klikken ik begrijp nu waarom


Damn man! Hou oud ben jij dan? Heb jij je vader ook toestemming gevraagd om op dit forum te posten..... Hahaha ;) laat iedereen toch in zijn waarde en trouw zijn aan GG als ze dat willen is ook gewoon een goede organisatie en ja ook bij de beste werkgever zijn weleens problemen..... So what!!!

Nelisje
28-02-2012, 20:54
Ach wat boeit het ook allemaal.. als beide heren binnenkort bij Overeem trainen is het gewoon een lage actie van hen. Als alle heren een eigen richting kiezen, dan zal er inderdaad iets goed mis zijn bij Golden Glory. Dat lijkt me een vrij eerlijke en realistische aanname. Gewoon nog een paar maandjes afwachten.

GM
28-02-2012, 20:59
Volgens mij werd hij niet alleen begeleid door Martijn maar is/was het ook een goede vriend van hem. Dus hij zal echt Martijn niet laten vallen om AO even door zijn rechtzaak heen te helpen. Hetzelfde geldt voor Dion. Ik kan me niet voorstellen dat deze beide heren Martijn laten vallen terwijl er niks aan de hand is en ze eerlijk en fair behandeld zijn door GG.

Even puur speculatief geredeneerd: Het lijkt het me het meest logisch dat de GG "nuthuggers" financieel tot aan hun nek er in zitten bij GG en het zich niet kunnen veroorloven dat de tent failliet gaat. En dat ze met de moed der wanhoop proberen de boel in de lucht te houden. En ondertussen trainen de heren nog gewoon met Martijn en snijden met de verjaardag gewoon nog een puntje appeltaart

Vind het een discussie van niks maar heb, behalve Siyar, geen van de heren ooit op een verjaardag gezien bij Martijn.
Wat ik hier mee aan wil geven is dat iedereen blijkbaar maar lult als een kip zonder kop zonder naar feiten te kijken,
ik bedoel als dit al niet klopt waarom zou de rest van jouw (en andere) verhaal wel kloppen ?
Iedereen in deze heeft zijn eigen waarheid maar dat hoeft natuurlijk niet DE waarheid te zijn.

GM
28-02-2012, 21:04
Chique om het hier te posten dan...Vertrouwelijke gesprekken zijn dat toch??

Als Micha arts, advocaat, dominee, priester was geweest wel......maar nu niet hij heeft geen ambtsgeheim.

Hij laat zich alleen uit z'n tentje lokken haha

GM
28-02-2012, 21:06
Eerst Alistair Overeem weg, Dion staring weg, Siyar weg, Jamilia weg...

Dit riekt naar het verlaten van enig zinkend drijfvlot!
:lol:

Nee hoor, Micha is er nog !!

GM
28-02-2012, 21:08
Het verbaast me toch wel dat sommige posters er zoveel plezier uit putten dat er nu vechters zijn die GG de rug toekeren. Wat je ook vindt van het management van GG, ze hebben er wel voor gezorgd dat veel (Nederlandse) vechters zich ongekend snel konden ontwikkelen en door de contacten en ervaring van GG konden doordringen tot de beste en meest lucratieve organisaties. Hadden zij dat ook zonder GG gekund? Misschien wel, maar duidelijk is dat GG en hun trainers daar een hele grote bijdrage aan hebben geleverd. Ik heb daar in ieder geval heel veel respect voor en vind het jammer voor Martijn, Cor en de anderen dat het nu zo moet lopen. Hoop dat ze de boel weer snel op de rit zullen krijgen en met de huidige en nieuwe vechters opnieuw mooie dingen laten zien.

x2

GM
28-02-2012, 21:09
Damn man! Hou oud ben jij dan? Heb jij je vader ook toestemming gevraagd om op dit forum te posten..... Hahaha ;) laat iedereen toch in zijn waarde en trouw zijn aan GG als ze dat willen is ook gewoon een goede organisatie en ja ook bij de beste werkgever zijn weleens problemen..... So what!!!

Yep, en ze worden er niet uitgetrapt of zo, ze gaan zelf weg.

S-ven
28-02-2012, 21:17
helaas worden meestal alle positieve kanten vergeten van GG en zijn de negatieve punten een hot item ..... Terwijl als je deze twee langs elkaar zet het negatieve in het niets valt! En daarbij komt ook nog eens dat diegene die iets negatiefs posten geeneens de waarheid kennen maar gewoon speculeren , chapeau voor jullie!

GM
28-02-2012, 21:20
Ik gun Siyar, Dion en Alistair in ieder geval een waanzinnige voortzetting van hun carriere net als ik het Martijn, Cor etc. gun.

En ik hoop dat er aan deze soap gauw een einde komt op een manier die voor ALLE partijen te pruimen is.

S-ven
28-02-2012, 21:22
THE END.

GM
28-02-2012, 21:23
THE END.

x2

micha
28-02-2012, 21:30
Fin