PDA

View Full Version : Nieuwe reactie Bas Rutten over Alistiar Overeem



Tykill
29-02-2012, 09:56
Het vervolg een retweet van Bas via twitter:


In the meantime, here's Bas Rutten's answer to the question of whether or not it was true that UFC title contender Alistair Overeem had no-showed a court hearing over charges that he pushed a woman in the face in a Las Vegas hotel lobby:


"I haven't heard anything about that, I don't even wanna know, haha, but I am not surprised to hear this, because he's very busy right now, busy trying to recruit other fighters from Golden Glory and become their manager. In Holland you have a website "Mixfight.nl" and it has a forum on there, Gokhan Saki posted there: 'Alistair, I respect your choice leaving GG, and I hope you respect my choice to stay with them and not going in on your request to leave them and go with you. I will stay with GG till the end of my career'.


Errol Zimmerman joined in on that thread, 'Hey Alistair, this is very low what you are doing right now, I hope you soon will start Kick Boxing again so that I can beat you up, success with Githa, I can't wait for a rematch against him'.


(Apparently Overeem has Githa as well I understand from this?)


He tried to take Nieky Holzken away as well, but he had the same reply as Saki, 'I’m happy with GG, why would I leave'?


For what I hear, Dion Staring and Siyar Bahadurzada left Golden Glory now as well, but everybody could see that one coming since they are all training together here in the US for a while now and they want to be in the UFC.


So he's working on his future, which is smart, whether he does it the right way or not, that's for everybody else to decide, like I said, I stay out of it, no personal thoughts from me. Whether it's smart not to show up in court for shoving a woman in the face (has to be proven first of course), that's another thing. I remember a story with Russell Crowe, when he hit a hotel clerk in the face with a phone, he had to pay this guy $100,000 (I heard a LOT more behind closed doors) and if he didn't, he was not allowed film in the US anymore since he's from Australia. And since Overeem is also not from the US but 'works' here as well, I would first pay attention to THAT problem, show the judge that you care by showing up, and then continue to build a future here in the States. I hope he at least send a lawyer?"

micha
29-02-2012, 10:10
Thanks man.

Inderdaad niet handig. Opdagen voor een rechtbank is het minste wat je kunt doen. Als je hier in Nederland niet komt opdagen wordt de eis volgens mij de uitspraak. Rechters vinden het namelijk wel prettig als de verdachte de moeite neemt om te komen wat ze allemaal te zeggen hebben of hun eigen gedrag toe te lichten.

leuk om te lezen dat Bas meeleest op MF

Briant
29-02-2012, 10:26
Woohoo Bas leest mixfight!

NESCIO
29-02-2012, 10:32
Volgens mij kun je dan mogelijkerwijs bij verstek veroordeeld worden, maar wordt niet automatisch de eis toegewezen.

Chane
29-02-2012, 10:32
"I haven't heard anything about that, I don't even wanna know, haha, but I am not surprised to hear this, because he's very busy right now, busy trying to recruit other fighters from Golden Glory and become their manager.
Yeah right... :-/

jeffrey1978
29-02-2012, 10:33
Wel weer jammer dit ... wel uitgebreid de reacties van het gg camp aanhalen en dan niet de reden vertellen waarom dion en sihar weggaan maak het verhaal dan compleet

Kemal
29-02-2012, 10:35
Woohoo Bas leest mixfight!

Sterker nog, hij heeft een eigen account Bas Rutten (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?13341-Bas-Rutten) ;)

Vinand
29-02-2012, 11:16
Wel weer jammer dit ... wel uitgebreid de reacties van het gg camp aanhalen en dan niet de reden vertellen waarom dion en sihar weggaan maak het verhaal dan compleet

Iets met spijker op de kop slaan?

Dit is wel weer typisch gg stijl allemaal. Oftwel: onbetrouwbaar

The Company
29-02-2012, 11:24
Volgens mij heeft GG dit al zien aankomen, dat bericht van Saki word nu ineens een stuk duidelijker. Nu kan worden gezegd dat de grote boze Overeem alle vechters van GG wegkaapt, terwijl er volgens mij toch iets anders aan de hand is.

Dit poste ik in het topic over Siyar en het bericht van Bas Rutten sluit hier perfect bij aan. Bas rept geen woord over het geld dat na een jaar nog niet ontvangen is of het stiekem verlengen van contracten. Nee met GG is helemaal niks mis, Overeem is 100% verantwoordelijk.

Bovendien heb ik niet gezien dat Holzken en Zimmerman op mixfight zeggen dat Overeem ze benaderd heeft om naar zijn kamp te komen.

smike
29-02-2012, 11:51
Bas heeft weer een uurtje de cel mogen bezoeken van z'n maffiamaatje Ron.

micha
29-02-2012, 11:52
Bas heeft weer een uurtje de cel mogen bezoeken van z'n maffiamaatje Ron.


Bas woont in Beverly Hills

Italian*Berlusconi*
29-02-2012, 11:56
Wel weer jammer dit ... wel uitgebreid de reacties van het gg camp aanhalen en dan niet de reden vertellen waarom dion en sihar weggaan maak het verhaal dan compleet

echt een professionele organisatie inderdaad....

Kemal
29-02-2012, 12:06
Bas heeft weer een uurtje de cel mogen bezoeken van z'n maffiamaatje Ron.

Dit gaat nergens over!

Al vroeg in deze topic zeg ik:

ONTOPIC blijven, geldt voor iedereen.

blade
29-02-2012, 12:16
volgens mijn verteld die niks nieuws dit verhaal hebben we toch een paar dagen geleden toch al gelezen boter na de maaltijd

Anderson
29-02-2012, 12:18
gaat weer lekker met het modder gooien

Wheelie
29-02-2012, 12:46
Toen ze nog vrienden waren ;)

http://www.youtube.com/watch?v=PWeQkYesbRE&feature=fvwrel

Toch jammer dat het zo gelopen is.

rollermanskunk
29-02-2012, 13:43
Gaan we weer...

Diepe zucht (en de popcorn is ook al op)

Leventdepevent
29-02-2012, 13:54
hahah wat een geneuzel weer allemaal zeg...geen popcorn dus ik pak er een broodje bij

Rverm
29-02-2012, 14:00
Neem aan dat Bas zijn salaris wel gekregen heeft nadat ie Ringspeaker geweest is op een Glory gala?

Silat
29-02-2012, 14:54
Gouda 's Glorie op z'n best weer.

Lekker counteren op elk woord wat negatief op hun slaat.
De boel altijd zo verdraaien dat het kwartje altijd hun kant op valt.


Alsof Bas nog geloofwaardig is...

tidelot
29-02-2012, 15:05
gg vs alistair. vecht het lekker uit , maar dan in de ring.
ze hebben schilt toch nog.
k1 rules of mma desnoods gaan ze tegen elkaar tenissen.
maar dat ze het in ieder geval op een sportieve manier uitvechten. ipv lopen te bitchen op het net.

Sadix
29-02-2012, 15:18
weer erg jammer van Bas dit. 1 kant van het verhaal vermelden.

Minotauro
29-02-2012, 15:23
gg vs alistair. vecht het lekker uit , maar dan in de ring.
ze hebben schilt toch nog.
k1 rules of mma desnoods gaan ze tegen elkaar tenissen.
maar dat ze het in ieder geval op een sportieve manier uitvechten. ipv lopen te bitchen op het net.

Hoezo zou Schilt voor fouten van Golden Glory en/of Overeem in de ring moeten staan tegenover Overeem? Totaal onlogisch, misschien laat Schilt hier zich wel helemaal buiten. Volgens mij is hij ook gestopt toch?

Kemal
29-02-2012, 15:30
Hoezo zou Schilt voor fouten van Golden Glory en/of Overeem in de ring moeten staan tegenover Overeem? Totaal onlogisch, misschien laat Schilt hier zich wel helemaal buiten. Volgens mij is hij ook gestopt toch?

Schilt staat 23 maart gewoon in de ring Bij Glory Moskou ;)

R.H.
29-02-2012, 15:31
http://i42.tinypic.com/w0szs6.gif

tidelot
29-02-2012, 15:45
Hoezo zou Schilt voor fouten van Golden Glory en/of Overeem in de ring moeten staan tegenover Overeem? Totaal onlogisch, misschien laat Schilt hier zich wel helemaal buiten. Volgens mij is hij ook gestopt toch?

hij is de enige van gg die partij kan bieden tegen ali o.
en het is toch zijn club dan die hij dan even verdedigd.
en als hij echt gestopt is dan kunnen ze bij gg langzaam hun toko sluiten.
je kan moeilijk de deuren openhouden voor alleen de groupies(noem geen namen)

chickenwing
29-02-2012, 17:28
hahahahahaahahahaha

Tony
29-02-2012, 17:54
hij is de enige van gg die partij kan bieden tegen ali o.
en het is toch zijn club dan die hij dan even verdedigd.
en als hij echt gestopt is dan kunnen ze bij gg langzaam hun toko sluiten.
je kan moeilijk de deuren openhouden voor alleen de groupies(noem geen namen)

Niet echt een heel realistisch scenario als je het mij vraagt.

blackadder
29-02-2012, 19:10
weer erg jammer van Bas dit. 1 kant van het verhaal vermelden.
Ik heb het vermoeden dat sommigen hier niet over Bas zouden klagen of zijn geloofwaardigheid in twijfel zouden trekken als hij meedeed met GG bashen.

yuko
29-02-2012, 19:15
Ik heb het vermoeden dat sommigen hier niet over Bas zouden klagen als hij meedeed met GG bashen.

Het mes snijd aan 2 kanten

mean machine
29-02-2012, 19:25
Gouda 's Glorie op z'n best weer.

Lekker counteren op elk woord wat negatief op hun slaat.
De boel altijd zo verdraaien dat het kwartje altijd hun kant op valt.


Alsof Bas nog geloofwaardig is...

gg moet wel want anders kan je die rechtzaak wel helemaal vergeten (weer een hele doorzichtige move),is denk ik toch al een verloren zaak voor gg want als je niet betaald krijgt heb je in mijn ogen alle recht om te vertrekken zeker als er daarna nog twee vertrekken die ook hun geld niet hadden gehad word het heel moeilijk .

mean machine
29-02-2012, 19:38
Bas woont in Beverly Hills

bezig met een nieuwe film? beverly heavy hills, met in de hoofdrol bas rutten en shannon knapp

Facade
29-02-2012, 19:49
Ik heb het vermoeden dat sommigen hier niet over Bas zouden klagen of zijn geloofwaardigheid in twijfel zouden trekken als hij meedeed met GG bashen.

x2

Bromios
29-02-2012, 21:38
Ik heb het vermoeden dat sommigen hier niet over Bas zouden klagen of zijn geloofwaardigheid in twijfel zouden trekken als hij meedeed met GG bashen.

nee, dan zouden de nuthuggers dat doen. Logisch toch.

Minotauro
29-02-2012, 22:35
GG is klote, maar Bas Rutten laat zich door vriendjespolitiek teveel meetrekken in het hele drama.

Lionheart
29-02-2012, 23:31
Sorry maar wie neemt GG nou nog serieus?? Zogenaamd een club die hun vechters goed betalen, my ass!!

En Bas zie ik als één grote joker!

yy
29-02-2012, 23:49
selectieve nieuwsvorming van bas

jammer

Fightfan
01-03-2012, 01:19
Als vechters, zoals Allister en Valentijn van Koopman, naar GG gaan dan is het logisch.
Holzken die weg ging bij Calimero Gym, Zimmerman van Kees Bezems, Leko van Masters Gym etc. etc.
Dan is het geen probleem voor GG en Bas......Beetje hypocriet dit gehuil...

hlaskar
01-03-2012, 11:28
Ik ben benieuwd of Bas daadwerkelijk weet wat er in het contract van Alistair stond en of hij dan de zelfde mening had, het is niet niets als je er achter komt dat er tonnen worden weggehaald via je bijna ondertekende contract.
Vergeet ook niet dat bv Michael Kuipers ook weg is gegaan bij GG ivm te weinig gevechten en nu in de UFC vecht. Het is niet alleen goed voor je portemonnee maar vaak ook voor je carriere.

micha
01-03-2012, 12:43
Als vechters, zoals Allister en Valentijn van Koopman, naar GG gaan dan is het logisch.
Holzken die weg ging bij Calimero Gym, Zimmerman van Kees Bezems, Leko van Masters Gym etc. etc.
Dan is het geen probleem voor GG en Bas......Beetje hypocriet dit gehuil...


Koopman? Volgens mij bedoel je Dolman


wou je beweren dat als Zimmerman nog steeds bij Bezems was geweest dat hij net zo ver was als nu:lol::lol:

RedDawn
01-03-2012, 12:45
Jammer van Bas Rutten zeg. Je kan hem niet meer serieus nemen.

micha
01-03-2012, 13:12
Ik denk dat wereldwijd daar weinig mensen zo over denken. Bas Rutten is een instituut en daar doen een paar jankerds op MF niks aan af.

Bromios
01-03-2012, 13:43
Ik denk dat wereldwijd daar weinig mensen zo over denken. Bas Rutten is een instituut en daar doen een paar jankerds op MF niks aan af.
Dat is nou het trieste aan het hele verhaal. Dat hij zijn bekendheid gebruikt om AO af te zeiken en zwart te maken ter eer en meerdere glorie van zichzelf.

micha
01-03-2012, 13:48
Dat is nou het trieste aan het hele verhaal. Dat hij zijn bekendheid gebruikt om AO af te zeiken en zwart te maken ter eer en meerdere glorie van zichzelf.

nou ja afzeiken dat zie ik niet zo. Hij vertelt gewoon wat hij weet over de affaire en geeft zijn mening. Deze tv persoonlijkheid wordt een paar keer per week geinterviewd en als hij dan iets zegt over deze soap staat de overeem fanclub op zijn achterste poten. De rest van de wereld echter niet die zien dit als "just another interview thanks for the time bas we really appreciate this"

TOON
01-03-2012, 13:59
Wel weer jammer dit ... wel uitgebreid de reacties van het gg camp aanhalen en dan niet de reden vertellen waarom dion en sihar weggaan maak het verhaal dan compleet

dit dus idd!

Italian*Berlusconi*
01-03-2012, 14:03
nou ja afzeiken dat zie ik niet zo. Hij vertelt gewoon wat hij weet over de affaire en geeft zijn mening. Deze tv persoonlijkheid wordt een paar keer per week geinterviewd en als hij dan iets zegt over deze soap staat de overeem fanclub op zijn achterste poten. De rest van de wereld echter niet die zien dit als "just another interview thanks for the time bas we really appreciate this"

dat doet hij dus niet, geeft niet aan wat de redenen zijn voor het vertrek van de andere 2 vechters bij GG maar benadrukt wel weer dat Ali die 2 daar heeft weg"gelokt".. niet echt top journalistiek volgens mij maar meer een persoonlijke gevoels mening door zijn banden met Ronnie N. en consorten..

micha
01-03-2012, 14:24
dat doet hij dus niet, geeft niet aan wat de redenen zijn voor het vertrek van de andere 2 vechters bij GG maar benadrukt wel weer dat Ali die 2 daar heeft weg"gelokt".. niet echt top journalistiek volgens mij maar meer een persoonlijke gevoels mening door zijn banden met Ronnie N. en consorten..

aannames van een italiaanse blower met paranoia maffiagedachten

RedDawn
01-03-2012, 14:25
Waar kennen Bas en Ron elkaar eigenlijk van?

mean machine
01-03-2012, 14:42
http://www.youtube.com/watch?v=1ygUus7fbgI

laat bas nou maar die word toch niet serieus genomen bij een rechter ,mischien moet hij van steven segal die traptechniek nog ff onder de knie krijgen

The Company
01-03-2012, 14:44
De steun voor Rutten in de VS begint ook minder te worden. Mensen kunnen niet begrijpen dat hij hem de 1# HW vind als zijn beste win Rogers is. Daarna verslaat Overeem Duffee Werdum en Lesnar en dan is het opeens: "glass jaw gets knocked out by Dos Santos. He was knocked out by a LHW Chuck Lidell".

Italian*Berlusconi*
01-03-2012, 14:46
aannames van een italiaanse blower met paranoia maffiagedachten

gast, ga nou niet op de persoon af en reageer is inhoudelijk... anders zou er wel is wat kunnen gebeuren ala Ron N daar in Breda....

En ff oftopic, wil ik jou nogmaals benadrukken (al eerder ter sprake gekomen) dat ik al een tijd niet meer blow, maar goed, jij onthoud en hoort alleen wat je wilt horen en idem dito met je berichten. Ow en Mafia is met 1 F en de mafia bestaat niet...

Italian*Berlusconi*
01-03-2012, 14:47
stiekem hoop ik dat Bas ooit zijn mening wat omschopt en toch weer vriendjes word met Ali, en dan Micha zijn reacties mbt Bas R hier op het forum. Zal Bas dan ook worden afgeschreven zoals alle ex GG vechters?

RedDawn
01-03-2012, 15:05
gast, ga nou niet op de persoon af en reageer is inhoudelijk... anders zou er wel is wat kunnen gebeuren ala Ron N daar in Breda....


Wil je Micha gaan opblazen? Je hebt wel een kort lontje zeg! Ik zou maar eens wat relaxed gaan blowen. ;)

Italian*Berlusconi*
01-03-2012, 15:17
Wil je Micha gaan opblazen? Je hebt wel een kort lontje zeg! Ik zou maar eens wat relaxed gaan blowen. ;)

aan zijn opmerkingen te zien hier gok ik zomaar dat hij vijanden genoeg heeft... maar leuk dat je hier uit leest dat ik dat zou doen ;)

Kemal
01-03-2012, 15:29
Misschien was het de eerste keer niet duidelijk:

ONTOPIC!

--
Als je iets op de persoon wilt spelen dan doe je dat maar via pm of in the pit!

Dit is trouwens de laatste keer.

--

Kemal

micha
01-03-2012, 15:43
http://www.youtube.com/watch?v=QxUxM7YEtpk
(http://www.youtube.com/watch?v=QxUxM7YEtpk)http://www.youtube.com/watch?v=9UFV0IvTAr0&feature=related

micha
01-03-2012, 15:46
en natuurlijk de el guapo song

http://www.youtube.com/watch?v=vM_fUEz3UP8

rollermanskunk
01-03-2012, 15:54
Bas is een held! Overeem ook trouwens. Ik ga niet kiezen ze zoeken het onderling maar uit.

smike
01-03-2012, 22:32
De steun voor Rutten in de VS begint ook minder te worden. Mensen kunnen niet begrijpen dat hij hem de 1# HW vind als zijn beste win Rogers is. Daarna verslaat Overeem Duffee Werdum en Lesnar en dan is het opeens: "glass jaw gets knocked out by Dos Santos. He was knocked out by a LHW Chuck Lidell".

Duidelijker kan je het niet maken inderdaad, reps verdiend. Erg jammer dat zo'n sportman als Bas Rutten zich voor Ron z'n maffiakarretje laat spannen.

LeeMurray
01-03-2012, 22:42
De steun voor Rutten in de VS begint ook minder te worden. Mensen kunnen niet begrijpen dat hij hem de 1# HW vind als zijn beste win Rogers is. Daarna verslaat Overeem Duffee Werdum en Lesnar en dan is het opeens: "glass jaw gets knocked out by Dos Santos. He was knocked out by a LHW Chuck Lidell".
Ik ben minder betrokken dan veel van jullie, maar ik ben het met je eens. Grote naam of niet, hij is wel een beetje aan het flipfloppen.

S-ven
01-03-2012, 22:57
Duidelijker kan je het niet maken inderdaad, reps verdiend. Erg jammer dat zo'n sportman als Bas Rutten zich voor Ron z'n maffiakarretje laat spannen.



:fp: ..... Jaloezie ?

S-ven
01-03-2012, 23:01
aan zijn opmerkingen te zien hier gok ik zomaar dat hij vijanden genoeg heeft... maar leuk dat je hier uit leest dat ik dat zou doen ;)


:fp: idem dito

S-ven
01-03-2012, 23:04
Wil je Micha gaan opblazen? Je hebt wel een kort lontje zeg! Ik zou maar eens wat relaxed gaan blowen. ;)



:fp: ....... Weinig IQ hier!

S-ven
01-03-2012, 23:34
Wordt er trouwens geen prijs uitgereikt voor "meeste domme reactie bij mixfight? dan weet ik op dit moment wel een paar potentiële winnaars..... ;)

T15Boxing
02-03-2012, 01:54
Bas Rutten zet zichzelf weer voor schut met zulke uitspraken.

Fightfan
02-03-2012, 02:05
Koopman? Volgens mij bedoel je Dolman


wou je beweren dat als Zimmerman nog steeds bij Bezems was geweest dat hij net zo ver was als nu:lol::lol:

Het ging toch om respect en broederschap en andere bla bla Micha?
Jij geeft impliciet aan dat vechters moeten doen wat beter voor hun is.....
Niet zo overdreven reageren dan als het bij GG gebeurt.

Voor de goede orde vochten meerdere vechters als in de A-klasse die ik noemde voor ze het GG vlaggenschip kwamen versterken en zat Zimmerman ook bij GG in een grote dip met talloze verliespartijen die hij bij Bezems denk ik niet zou hebben........

mario the count
02-03-2012, 02:48
alistair is wat mij betreft de beste vechter van NL, iemand waarop we trots mogen zijn dat hij NL vertegenwoordigd. Ik hoop dat hij zijn carriere in de VS nog imposanter maakt dan dat hij al is, en hij zal laten zien dat hij GG daar totaal niet voor nodig heeft.

El Bambino
02-03-2012, 19:24
Bas Rutten zet zichzelf weer voor schut met zulke uitspraken.

Het is een CLOWN, die veel aandacht wilt, Overeem staat nu op het middelpunt en daar kan hij niet tegen!

GM
03-03-2012, 00:43
gast, ga nou niet op de persoon af en reageer is inhoudelijk... anders zou er wel is wat kunnen gebeuren ala Ron N daar in Breda....

En ff oftopic, wil ik jou nogmaals benadrukken (al eerder ter sprake gekomen) dat ik al een tijd niet meer blow, maar goed, jij onthoud en hoort alleen wat je wilt horen en idem dito met je berichten. Ow en Mafia is met 1 F en de mafia bestaat niet...



Stumper

Kemal
03-03-2012, 08:08
Ben er klaar mee.