PDA

View Full Version : Rutger wil lowkick van Remy Bonjasky



tidelot
29-02-2012, 09:34
http://www.youtube.com/watch?v=LMvc0-A79_8

weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar die rutger mag wel een keer een bitchslap krijgen

The boy
29-02-2012, 10:35
haha de mooi boy

smike
29-02-2012, 10:48
Afzeiken is niet nodig Smike, zie #Penw ;)

Kemal
29-02-2012, 11:01
Ja deze is zeker al langs gekomen, maar blijft leuk!

SacredHeart
29-02-2012, 11:16
Ik had hem nog niet gezien, maar heb weer genoten..

Richelieu
29-02-2012, 11:43
Is zeker al eens voorbijgekomen, blijft top! Nu is overigens wel weer goed zichtbaar hoe je moet omgaan met media zoals Pownews. Schijnbaar worden er duizenden euro's uitgegeven aan door de politiek ingehuurde mediatrainers om het vraagstuk op te lossen: "Hoe om te gaan met....., maar Remy Bonjasky heeft het hier slim bekeken en laat gewoon zien hoe het moet, net als die technische baas van Vitesse overigens die helemaal een baas was!

smike
29-02-2012, 11:49
Als je niks te verbergen hebt en gewoon jezelf blijft, is er niks aan de hand met pownews, als je jezelf overschat (en dat doen veel publieke figuren) dan pakken ze je hard aan en terecht.

marokkaan
29-02-2012, 11:55
Denk aan je taalgebruik...

Het is hier soms nog erger dan stormfront!

En dat de moderators dit nog goedkeuren is nog veel erger dan jouw uitspraak :fp:

Stormfront....bestaat dat nog? Hebben we daar tegenwoordig geen meldpunt voor?

Anderson
29-02-2012, 12:08
Op kickbox.nl heb je vaak laag niveau maar mixfight.nl kan er ook wat van.

Zowel Kickbox.nl als Mixfight.nl hebben een aantal oplettende moderators, dus geen reden tot bezorgdheid Anderson ;)

Ervani
29-02-2012, 12:10
Inderdaad maf Eric, al verwijderd

marokkaan
29-02-2012, 12:13
Als ik dat had gezegd over een christenkutje dan had ik al een ban gehad...

Jammer !

*Meneer Marokkaan: jammer, maar ook deze opmerking slaat kant nog wal. Mixfight.nl is niet de plek voor dit soort discussies.

RedDawn
29-02-2012, 12:23
Is zeker al eens voorbijgekomen, blijft top! Nu is overigens wel weer goed zichtbaar hoe je moet omgaan met media zoals Pownews. Schijnbaar worden er duizenden euro's uitgegeven aan door de politiek ingehuurde mediatrainers om het vraagstuk op te lossen: "Hoe om te gaan met....., maar Remy Bonjasky heeft het hier slim bekeken en laat gewoon zien hoe het moet, net als die technische baas van Vitesse overigens die helemaal een baas was!

Gweldig was dat met ted van Leeuwen!!!

http://www.dumpert.nl/mediabase/1172491/c5c09cf3/journalist_powned_gepowned.html

smike
29-02-2012, 12:24
Lol, wordt ik nu gecensureerd, door een of ander lange tenen marokaantje? Overigens heb ik gisteren PenW gezien, verschrikkelijk dat wijf, maar die kan de komende dagen/weken lachen met rutger en powned!

Ontopic dan: Remy is baas en rutger is baas, dus het filpmje is bazig!

tidelot
29-02-2012, 12:25
ik vind die pow news zielige gasten die filmpjes knippen en plakken om bepaalde mensen zwart te maken.
zal me niks verbazen als ze worden gesubsidierd door de pvv.

Simone
29-02-2012, 12:29
Even weer ontopic, héél leuk stukje.. Had hem al gezien maar blijft leuk om zulke positieve berichten te zien :)

Richelieu
29-02-2012, 12:29
Gweldig was dat met ted van Leeuwen!!!

http://www.dumpert.nl/mediabase/1172491/c5c09cf3/journalist_powned_gepowned.html

Zo moet het dus, leuke how-to voor de hoogleraar Kinneging overigens.

smike
29-02-2012, 12:29
ik vind die pow news zielige gasten die filmpjes knippen en plakken om bepaalde mensen zwart te maken.
zal me niks verbazen als ze worden gesubsidierd door de pvv.

LOL
Ja, de pvv is pownews echt dankbaar, de helft van hun kamerleden moeten vervangen door hen, toppie!

Richelieu
29-02-2012, 12:30
Deze gaat naar het offtopic forum, kunnen we daar verder

smike
29-02-2012, 12:35
Overigens zijn de meeste journalisten makkelijk te pownen, Rutger is echter ontzettend adrem, daarom is het ook zo'n baas.

Ook mooi dat die linkse multiculturele elite in de vorm van Tahir en haar kale gewichthefvriendje pleiten voor een soort van mediatoezicht, iets wat in totalitaire staten gebeurd, maar niet in een vrije samenleving, waar men toch pleit voor liberalisatie. Ze verkondigen een extreemrechts standpunt en dat is dan de zogenaamde elite, ik zou er spontaan arbeider van worden.

Nelisje
29-02-2012, 13:36
Als alle vechters waren als bv. Bonjasky, Aerts en vele anderen. Dan zou het kickboksen/mma/boksen er een stuk beter op staan in nederland. Helaas is het zo dat er een aantal mannen zijn die zich in laten of hebben gelaten met de verkeerde personen of zich niet correct hebben gedragen.

Als Chisora en Haye niet met elkaar op de vuist waren gegaan had het boksen er een stuk beter op gestaand. Als Badr die portier niet geslagen had (hij heeft zijn leven waarschijnlijk gebeterd, maar veel mensen hebben hun mening al gevormd. En dat werkt hij nooit meer weg), als Brilleman geen maaitjes was geworden met Bruinsma. Dan had het er allemaal veel beter voor gestaan. Nu blijft het vechten tegen vooroordelen, die helaas regelmatig terecht zijn ook nog.

Asura
29-02-2012, 15:31
Als ik dat had gezegd over een christenkutje dan had ik al een ban gehad...

Jammer !

*Meneer Marokkaan: jammer, maar ook deze opmerking slaat kant nog wal. Mixfight.nl is niet de plek voor dit soort discussies.

Jij leeft echt in de omgekeerde wereld. Zielepoot eerste klas

Italian*Berlusconi*
29-02-2012, 15:37
Overigens zijn de meeste journalisten makkelijk te pownen, Rutger is echter ontzettend adrem, daarom is het ook zo'n baas.

Ook mooi dat die linkse multiculturele elite in de vorm van Tahir en haar kale gewichthefvriendje pleiten voor een soort van mediatoezicht, iets wat in totalitaire staten gebeurd, maar niet in een vrije samenleving, waar men toch pleit voor liberalisatie. Ze verkondigen een extreemrechts standpunt en dat is dan de zogenaamde elite, ik zou er spontaan arbeider van worden.

pvv'er, denk??

Pansier
29-02-2012, 16:51
pvv'er, denk??

VVD is ook een mogelijkheid.

Facade
29-02-2012, 17:01
Smike heeft z'n eigen partij hoorde ik :P

respect
29-02-2012, 17:18
Valt wel op dat hij bij Wilders en andere van zijn partij heel rustig en beheerst zijn vragen stelt, ook bij anderen zoals vechters en hells angels enz even dimt, heel voorzichtig een grapje maakt en in hun ogen kijkt van zal ik er nog een maken kan dat. Hij is gewoon een mietje.

edit:bully noemen ze dat, aanpakken die je kan aan pakken.

Pansier
29-02-2012, 18:18
Ik zie een verband tussen Nederlanders en mensen die altijd over iets klagen. :lol:

Groundfighting
29-02-2012, 23:31
Leuk stukje ;) Remy geeft het perfecte voorbeeld!

LeeMurray
01-03-2012, 19:33
Remy pareerde het wel goed, maar echt grappig vond ik dit niet. Denk dat dit echt Nederlandse humor is, want ik ken weinig mensen die Pownews/ Geenstijl leuk vinden. Net zoals ik Hans Teeuwen of De Lama's nooit grappig heb gevonden, vind ik dit ook niet grappig.

Ik zag toevallig net nog die beelden van Rutger vs. Kinneging. Rutger kwam wel een beetje over als een lafaard. Hij kan bij Kathleen Ferrier van CDA wel toespelingen maken dat zij iemand zuigt en hij kan politici als Vogelaar of Cohen wel voor gek zetten, maar als iemand hem aanpakt is ie bang. Schoolvoorbeeld van een bully IMO.

Bepaalde mensen vinden die stijl Rutger kennelijk grappig. Smaken verschillen, moet kunnen.

tidelot
01-03-2012, 20:17
Remy pareerde het wel goed, maar echt grappig vond ik dit niet. Denk dat dit echt Nederlandse humor is, want ik ken weinig mensen die Pownews/ Geenstijl leuk vinden. Net zoals ik Hans Teeuwen of De Lama's nooit grappig heb gevonden, vind ik dit ook niet grappig.

Ik zag toevallig net nog die beelden van Rutger vs. Kinneging. Rutger kwam wel een beetje over als een lafaard. Hij kan bij Kathleen Ferrier van CDA wel toespelingen maken dat zij iemand zuigt en hij kan politici als Vogelaar of Cohen wel voor gek zetten, maar als iemand hem aanpakt is ie bang. Schoolvoorbeeld van een bully IMO.

Bepaalde mensen vinden die stijl Rutger kennelijk grappig. Smaken verschillen, moet kunnen.

x2 ik vind die rutger maar een mongool. ik zou hem gelijk klappen als hij te ver gaat.
respect moet je verdienen , niet afdwingen.als hij zich als een bitch gedraagt dan word hij ook als een bitch behandeld.

Pansier
01-03-2012, 20:22
x2 ik vind die rutger maar een mongool. ik zou hem gelijk klappen als hij te ver gaat.


Wie is hier dan de ''mongool''.

tidelot
01-03-2012, 20:39
Wie is hier dan de ''mongool''.

kom je op voor je heldje.
dat jij tegen je aan zou laten pissen moet je zelf weten pik, ik klap hem voor zijn arrogantie.

Facade
01-03-2012, 20:46
http://dianapoulsen.files.wordpress.com/2012/02/oie_18224252s0vnouzg.jpg

Pansier
01-03-2012, 21:11
kom je op voor je heldje.
dat jij tegen je aan zou laten pissen moet je zelf weten pik, ik klap hem voor zijn arrogantie.

Je bent een ware internetwarrior hoor ik al. Waarom ga je hem niet even goed klappen via de mail?

smike
01-03-2012, 21:24
Je bent een ware internetwarrior hoor ik al. Waarom ga je hem niet even goed klappen via de mail?

wahahaha x2 wat een kneusje die tidelot

smike
01-03-2012, 21:25
Valt wel op dat hij bij Wilders en andere van zijn partij heel rustig en beheerst zijn vragen stelt, ook bij anderen zoals vechters en hells angels enz even dimt, heel voorzichtig een grapje maakt en in hun ogen kijkt van zal ik er nog een maken kan dat. Hij is gewoon een mietje.

edit:bully noemen ze dat, aanpakken die je kan aan pakken.

Ik denk dat als je niet de meeste afleveringen hebt gezien je niet weet waar je over praat.

LeeMurray
01-03-2012, 21:31
x2 ik vind die rutger maar een mongool. ik zou hem gelijk klappen als hij te ver gaat.
respect moet je verdienen , niet afdwingen.als hij zich als een bitch gedraagt dan word hij ook als een bitch behandeld.
Ik ben nog nooit in die situatie gekomen, maar ik denk persoonlijk niet dat ik hem zou "klappen". Ik ben te oud (30+) om op straat te gaan matten en heb te veel te verliezen. Ik denk dat ik hem verbaal wel aan zou kunnen.

Ik denk dat steeds meer mensen door die gimmick heen beginnen te zien.

tidelot
02-03-2012, 14:08
Je bent een ware internetwarrior hoor ik al. Waarom ga je hem niet even goed klappen via de mail?

en jij bent een ""echte held". de ideale schoonzoon. typisch hollands, eerst schijnheilig lopen doen en dan s" avonds lopen janken aan de eettafel

Marchant
02-03-2012, 14:38
Remy pareerde het wel goed, maar echt grappig vond ik dit niet. Denk dat dit echt Nederlandse humor is, want ik ken weinig mensen die Pownews/ Geenstijl leuk vinden. Net zoals ik Hans Teeuwen of De Lama's nooit grappig heb gevonden, vind ik dit ook niet grappig.

Ik zag toevallig net nog die beelden van Rutger vs. Kinneging. Rutger kwam wel een beetje over als een lafaard. Hij kan bij Kathleen Ferrier van CDA wel toespelingen maken dat zij iemand zuigt en hij kan politici als Vogelaar of Cohen wel voor gek zetten, maar als iemand hem aanpakt is ie bang. Schoolvoorbeeld van een bully IMO.

Bepaalde mensen vinden die stijl Rutger kennelijk grappig. Smaken verschillen, moet kunnen.

3x rutger is idd een laffe hond die zich verschuild achter zijn camera.
En ik kan me ook best voorstellen dat iemand hem een klap voor zijn bek geeft.

tidelot
02-03-2012, 14:57
3x rutger is idd een laffe hond die zich verschuild achter zijn camera.
En ik kan me ook best voorstellen dat iemand hem een klap voor zijn bek geeft.

dat bedoel ik dus. heb respect voor iedereen.
ben iemand die nooit vecht. maar waar ik absoluut niet tegen kan is dat iemand je belachelijk probeert te maken of je geloof of je afkomst.
voor mij is iedereen gelijk. maar sommige denken dat ze beter zijn dan anderen.

Briant
02-03-2012, 14:58
en jij bent een ""echte held". de ideale schoonzoon. typisch hollands, eerst schijnheilig lopen doen en dan s" avonds lopen janken aan de eettafel

Allochtonen eten ook stamppot om 18u stipt.

respect
02-03-2012, 15:15
Ik denk dat als je niet de meeste afleveringen hebt gezien je niet weet waar je over praat.
Ik heb best wel veel afleveringen gezien laatste 6 maanden zo altijd het zelfde verhaaltje, grote bek tegen ouderen en van die geiten wollen mensen die geen vlieg kwaad zullen doen. het is wat het is hij is gewoon een bully
dat sommige mensen dat niet willen zien, of is het pure leed vermaak?

Pansier
02-03-2012, 17:06
en jij bent een ""echte held". de ideale schoonzoon. typisch hollands, eerst schijnheilig lopen doen en dan s" avonds lopen janken aan de eettafel

Ik zie je beschrijving van Rutger in jezelf terug. Rutger verstopt zich achter zijn camera en jij achter je keyboard. Over dat bitchen... We moeten jou dus ook als een bitch behandelen, omdat je je als een bitch gedraagt?

Racistische opmerking trouwens. Aangezien jij waarschijnlijk over zulke dingen zo snel zeikt zal ik je er even op wijzen dat je het zelf doet.

Shikoku
02-03-2012, 17:50
Deze is volgens mij al wel echt jaren oud. Tijd gaat snel :P

makavelli
02-03-2012, 19:45
wel grappig om te zien hoe hij reageerd als hij wat tegen gas krijgt

http://www.youtube.com/watch?v=JgRkYbzyoa8

Nelisje
02-03-2012, 21:20
dat bedoel ik dus. heb respect voor iedereen.
ben iemand die nooit vecht. maar waar ik absoluut niet tegen kan is dat iemand je belachelijk probeert te maken of je geloof of je afkomst.
voor mij is iedereen gelijk. maar sommige denken dat ze beter zijn dan anderen.

Sommige mensen zijn gewoon kritisch, als je een publiek functie hebt moet je daar mee om kunnen gaan. Rutger maakt vrij weinig onderscheid tussen links of rechts, misschien een lichte neiging naar rechts. Waar veel televisiezenders weer meer naar links neigen. Dat moet gewoon kunnen.

Wat Rutger wel doet is mensen proberen uit hun comfortzone te halen, Cohen doet dat heel slecht. Rutte, Wilders en Roemer gaan daar weer heel goed mee om.

Dat hij Bonjasky uit de tent probeert te lokken en dat lukt niet. Dat is de beste reclame voor het kickboksen die je kunt wensen.. veeel beter dan iemand die gelijk begint over hem op zijn gezicht klappen.. geef de mensen vooral een stok om mee te slaan.

Richelieu
02-03-2012, 22:24
Ach, Cohen verlaat het toneel met wat tonnetjes wachtgeld, dus die ligt niet wakker van een Rutger en zijn vriendjes. Eind goed, al goed ;)

smike
04-03-2012, 16:40
Ik heb best wel veel afleveringen gezien laatste 6 maanden zo altijd het zelfde verhaaltje, grote bek tegen ouderen en van die geiten wollen mensen die geen vlieg kwaad zullen doen. het is wat het is hij is gewoon een bully
dat sommige mensen dat niet willen zien, of is het pure leed vermaak?

Mwoah, het is zeker gedeeltelijk leedvermaak maar niet alleen.
Het punt is dat Nederland werd geregeerd door die linkse geitenwollensokken binnen de media.

Tot powned en WNL was er geen omroep met een rechtse of rechtsere insteek. Terwijl aan de linkervleugel bijna elke omroep zat en zit. Nu is er dus een rechtsere omroep met een andere invalshoek en dan worden de tv programmas ineens heel anders, want dat ben je niet gewend.

Ik vermaak me prima met powned en ook WNL.
Zoals je ook in dat DWDD filmpje kan zien, hebben onze zogenaamde "intellectuele linkse elite" gepersonificeerd in die walgelijke Rottenberg, maar een heel dun laagje van beschaving. Haal je ze een beetje uit hun comfotzone en stel je ze lastige vragen, dan is er van die beschaving vaak weinig over, maw hypocrieten.

Pansier
04-03-2012, 17:04
Ach, Cohen verlaat het toneel met wat tonnetjes wachtgeld, dus die ligt niet wakker van een Rutger en zijn vriendjes. Eind goed, al goed ;)

Volgens mij verdienen politica niet zo heel goed hoor?