PDA

View Full Version : Grapplen: gay vs. hetero m & hetero m vs. hetero v



kmr
01-03-2012, 00:00
Laten we maar een aparte topic maken voor dit onderwerp :twak:

Zou jij het als heteroseksuele man vervelend vinden om te moeten grapplen met een homoseksuele man? Zo ja, waarom? En zo ja, vind jij dat het niet meer dan logisch is dan dat hetero vrouwen niet willen grapplen met hetero mannen? Als je nee antwoordt op de laatste vraag, onderbouw dan eens de reden dat je op de laatste vraag nee antwoordt en op de eerste vraag ja?

Vrouwen, vinden jullie het vervelend om met een hetero man te grapplen?

kmr
01-03-2012, 00:17
Laten we maar een aparte topic maken voor dit onderwerp :twak:

Zou jij het als heteroseksuele man vervelend vinden om te moeten grapplen met een homoseksuele man? Zo ja, waarom? En zo ja, vind jij dat het niet meer dan logisch is dan dat hetero vrouwen niet willen grapplen met hetero mannen? Als je nee antwoordt op de laatste vraag, onderbouw dan eens waarom je op de laatste vraag nee antwoordt en op de eerste vraag ja?

Vrouwen, vinden jullie het vervelend om met een hetero man te grapplen?

EDIT: nu loopt de laatste zin van de tweede alinea beter.

Briant
01-03-2012, 01:02
Dit is geen open vraag he. Maar mijn antwoord op de eerste vraag is "nee". Bovendien is de kans vrij groot dat ik ooit in mijn leven met een homoseksuele man gegrappled heb. In 20 jaar heb ik veel trainingspartners gehad en als ongeveer 5% van de bevolking gay is... Ik heb er iig niets van gemerkt en ben zelf ook niet gay geworden... dus niets aan het handje.

kmr
01-03-2012, 01:10
Deze topic is overigens naar aanleiding van deze topic http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?120793-Zou-wat-zijn-als-hij-TUF-wint! en de ietwat homofobe reacties daarin.

Sportvision
01-03-2012, 01:26
doen hetero mannen dan ook grapplen?

Shikoku
01-03-2012, 01:29
Big Nog Wouldn't Train with a Gay Student
With a career-defining fight coming up against Brendan Schaub at UFC 134 in Rio, Antonio Rodrigo Nogueira uncharacteristically came out with some controversial comments.


Minotauro spoke with UOL Esporte (http://esporte.uol.com.br/lutas/vale-tudo/ultimas-noticias/2011/08/19/rodrigo-minotauro-diz-que-nao-treinaria-com-gays-para-evitar-maldade.htm) in regards to training with a gay fighter, and Bloody Elbow’s Tom Mendes provided an English translation (http://www.bloodyelbow.com/2011/8/19/2373055/minotauro-nogueira-would-not-train-with-gay-student):
“I have no prejudice against the gays, but I wouldn’t train with someone who’s gay”—already a pretty loaded statement from one of the biggest stars to ever fight in Pride.
Nogueira continued:


“I have no malice, I don’t take our physical contact as (something) sexual. But what is that person has that malice of having physical contact with me, of staying there grappling?”


An interesting point of view, the UFC heavyweight concluded, “I would have no problems having a gay student in my academy, but I would rather not train with him.”


The question of homophobia in MMA recently came up when Dennis Hallman wore a speedo at UFC 133.
UFC president Dana White spoke about how much he hated the choice of fight trunks, among other things, stating that
“I’ve never been so embarrassed being in the UFC.”
White also strongly hinted at firing Hallman after the loss, though Hallman is still officially listed on the UFC's official website.


Also worth recalling is that White actually addressed the idea of a gay fighter in the UFC back at UFC 98 via a video blog.

MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2009/05/25/an-openly-gay-fighter-in-the-ufc-dana-white-says-hed-be-welcom/) provided a transcript:

“I honestly think it would have no impact whatsoever, with not only our fighters, but our fan base,” White said.

"The guys in the UFC, everybody’s so cool, there’s great sportsmanship, everybody’s so respectful. It wouldn’t be a big deal to me, and most the guys I know in this sport, it wouldn’t be a big deal to them either.”


Nogueira is 4-3 in his past seven fights heading into his bout with Schaub, so while a loss may not necessarily spell the end of a storied career, it would likely mark the end of Minotauro’s time as a top 10 heavyweight in the sport.




Deze leek me wel even relevant.

http://bleacherreport.com/articles/813004-ufc-news-antonio-rodrigo-nogueria-would-not-train-with-a-gay-student

Briant
01-03-2012, 01:33
doen hetero mannen dan ook grapplen?

Ik las in een andere thread dat jij waarschijnlijk ook iets met grappling deed...

Sadix
01-03-2012, 01:38
Ik las in een andere thread dat jij waarschijnlijk ook iets met grappling deed...

moet je daarom ook niet serieus nemen

Tony
01-03-2012, 08:55
Lijkt me vrij grote bullshit... wat boeit het dat je tegenstander homo is... dat wilt toch niet zeggen dat ie als een geile beer achter hetero mannetjes aanzit...

Ik ken een paar homo's uit de kennissenkring en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat hun 'iets' proberen bij hetero mannen of wat dan ook.

Toen ik nog 'iets' met BJJ en Judo deed rolde ik ook wel eens met een dame... maar mijn insteek is dan om te rollen en te grapplen en niet om 'iets' te proberen omdat het een dame is.

marcelt
01-03-2012, 09:20
Tony= CORRECT !

Brainthief
01-03-2012, 09:21
Wat een ongelofelijke homofobe vraag zeg....

echt ONZIN. precies wat Tony zegt, alleen is het geen vrij grote BS maar enorme BS.

Enige uitzondering zou zijn, als je in je blote reet om een homo-ontmoetingsplek vraagt of "iemand wilt sparren"
Maarja, das niet in de dojo he ;)

lopez86
01-03-2012, 09:23
Volgens mij heb ik recent nog met een gay gegrappled, al weet ik dat niet 100% zeker.
Maar naast zn bodylanguage kreeg ik het idee dat hij het wel erg "gewillig" werkte vanaf sidemount (positie vanuit waar we aan het oefenen waren).
Ik voelde me er iig niet 100% prettig bij, maar dat komt meer omdat ik dus niet precies wist hoe het zat.
Heb er vooralsnog geen probleem mee, zolang het om trainen gaat.

Tony
01-03-2012, 09:52
Volgens mij heb ik recent nog met een gay gegrappled, al weet ik dat niet 100% zeker.
Maar naast zn bodylanguage kreeg ik het idee dat hij het wel erg "gewillig" werkte vanaf sidemount (positie vanuit waar we aan het oefenen waren).
Ik voelde me er iig niet 100% prettig bij, maar dat komt meer omdat ik dus niet precies wist hoe het zat.
Heb er vooralsnog geen probleem mee, zolang het om trainen gaat.

Nice, wist niet dat El Bastardo weer begonnen met was met trainen ;)

lopez86
01-03-2012, 10:11
Nice, wist niet dat El Bastardo weer begonnen met was met trainen ;)

Komt waarsch. omdat ie wat te kort kwam bij jou ^^

Tony
01-03-2012, 10:16
Komt waarsch. omdat ie wat te kort kwam bij jou ^^

3 cm om precies te zijn. Ik moet het dan ook niet hebben van mijn lengte.

MarcDeurloo
01-03-2012, 10:19
ik vind het vervelend als de persoon waar mee je aan het rollen bent niet helemaal hygiënisch is of een roker is. Met homo's totaal geen problemen!

Baske
01-03-2012, 10:23
Een roker is an sich niet zo erg. Daar weet je van dat ze sneller moe zullen zijn dan jij ;)

Wat de vraag betreft: Nee. Sterker nog, ik ben er absoluut niet mee bezig. Wat Tony zegt sta ik volledig achter.

Bromios
01-03-2012, 10:26
Het ging er in dat andere topic helemaal niet om of iemand met een homo wou grappelen maar of je wel of niet je kont mag verkopen om in de terminologie van wat homofoben daar te blijven.

En mij maakt het geen reet uit. Ik probeer die andere gast zijn kop er af te trekken en hij die van mij ook. De enige dame waar ik ooit mee gerold heb in de dojo was Marloes C. en dat is niet geweldig voor je ego.

Briant
01-03-2012, 11:32
moet je daarom ook niet serieus nemen

Haha weet ik toch jongen, maar bedankt voor de waarschuwing ;)

Nelisje
01-03-2012, 12:14
Het boeit me niet of een man homo of hetero is, zolang hij niet aan mijn klokkenspel komt of moves maakt waar ik niet op zit te wachten.

Ik zou best eens willen grapplen met Gina Carano of Ronda Roussey of een andere leuk uitziende dame. Maar ik ben dan ook pervers :)... nee ik denk dat het over het algemeen niet heel veel uit maakt of het een man of vrouw is. Ik ben alleen wat voorzichtiger met vrouwen dan met mannen (waarschijnlijk onterecht), veel vrouwen die serieus trainen doen weinig onder voor mannen.

Gilaiir
01-03-2012, 12:28
Mij maakt het niks uit, homo's zijn toch ook gewoon mensen? En ik denk niet dat een homo PERSE gaat grapplen om aan andere mannen te zitten.

Iwan
01-03-2012, 14:20
Zou me echt geen reet (pardon the expression) interesseren. Het gaat uiteindelijk toch om de skills en niet de geaardheid. Mensen een label geven zit niet in mijn natuur.

Simone
01-03-2012, 14:29
Wellicht ben ik dan nu juist weer een beetje van de oude stempel als ik al die openminded reacties allemaal lees, maar ik voel me eerlijkgezegd niet 100% prettig als ik met een man aan het grapplen ben.

kmr
01-03-2012, 14:45
Het ging er in dat andere topic helemaal niet om of iemand met een homo wou grappelen maar of je wel of niet je kont mag verkopen om in de terminologie van wat homofoben daar te blijven.


Ik vond dit wel aanleiding voor deze topic:


Je kont verkopen is toch wel een van die ergste dingen lool, moet hij zelf weten dat terzijde. Maar zou niet met hem willen worstelen zoals gsp style zoals vernoemd hier ergens.


.



Over je opmerking om nieuwe kijkersgroep dat zou mogelijk zijn en het zou ook zo kunnen dat ze dan naar een mma school gaan om te trainen maar wat zou jij der van vinden om met zon gozer te lopen worstelen bjj en vooral bij een type als gordon en jolong

kmr
01-03-2012, 14:47
Wellicht ben ik dan nu juist weer een beetje van de oude stempel als ik al die openminded reacties allemaal lees, maar ik voel me eerlijkgezegd niet 100% prettig als ik met een man aan het grapplen ben.

Je verpest mijn topic een beetje, ik wilde de homofoben erop wijzen dat ze zich aanstellen en dat vrouwen niet zo bezig zijn met grapplen met iemand die hen leuk ZOU kunnen vinden.

respect
01-03-2012, 15:10
Ik vond dit wel aanleiding voor deze topic:
Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.

kmr
01-03-2012, 15:17
Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.

Nee, ik vind het leuk om wat te provoceren.

respect
01-03-2012, 15:25
Nee, ik vind het leuk om wat te provoceren.
Dat had ik al opgemerkt ja.

Simone
01-03-2012, 15:26
Je verpest mijn topic een beetje, ik wilde de homofoben erop wijzen dat ze zich aanstellen en dat vrouwen niet zo bezig zijn met grapplen met iemand die hen leuk ZOU kunnen vinden.

Hahaha lol! Sorry hoor ;)

kmr
01-03-2012, 15:35
Hahaha lol! Sorry hoor ;)

Dus vertel eens, wel eens te maken gehad met smeerlappen of heb je soms gewoon het idee dat iemand verkeerde gedachten kan krijgen als je in side control bent en je jouw enorme borsten in zijn gezicht hebt hangen?

respect
01-03-2012, 15:44
Ik doe niet aan grappelen ofzo, maar het lijkt mij wel moeilijk stel je hebt echt zo'n hele lekkere chicky die je soms tegen komt in je sportschool en je denkt van wow hey, en dat doen alle mannen(gewoon eerlijk zijn), en dan moet je met haar gaan grappelen of bij lijkt mij wel moeilijk om dan je gedachten op iets anders te zetten, of zit ik er totaal naast?

Briant
01-03-2012, 15:45
Ik doe niet aan grappelen ofzo, maar het lijkt mij wel moeilijk stel je hebt echt zo'n hele lekkere chicky die je soms tegen komt in je sportschool en je denkt van wow hey, en dat doen alle mannen(gewoon eerlijk zijn), en dan moet je met haar gaan grappelen of bij lijkt mij wel moeilijk om dan je gedachten op iets anders te zetten, of zit ik er totaal naast?

Je zit er naast

Facade
01-03-2012, 15:46
Ik denk dat je der niet zoveel naast zit, mannen zitten toch op een bepaalde manier in elkaar en vrouwen weten dit ook wel. Als dat meisje weet dat ze er goed uitziet, staat ze vast niet voor in de rij om met een stel vreemde gozers te gaan grapplen...

kmr
01-03-2012, 15:49
Seksuele aantrekking heeft te maken met omstandigheden.

Als iemand probeert je pijn te doen (zodat je af gaat tikken), dan zullen er geen seksuele gevoelens in je hoofd zijn. Als een vrouw je geslachtdelen aanraakt door erop te stoten, dan zal je ook niet opgewonden raken. Het gaat allemaal om de context.

respect
01-03-2012, 15:50
Hahaha of de meid in kwestie moet van sm houden

Sadix
01-03-2012, 15:54
Ik denk dat je der niet zoveel naast zit, mannen zitten toch op een bepaalde manier in elkaar en vrouwen weten dit ook wel. Als dat meisje weet dat ze er goed uitziet, staat ze vast niet voor in de rij om met een stel vreemde gozers te gaan grapplen...

x2

Briant
01-03-2012, 16:01
Ik denk dat een hoop te maken heeft met ervaring met grappling-sporten. We zouden de meningen eens moeten uitzetten tegen jaren ervaring.

respect
01-03-2012, 16:05
Ik denk dat een hoop te maken heeft met ervaring met grappling-sporten. We zouden de meningen eens moeten uitzetten tegen jaren ervaring.

Daarom geen ervaring in maar als er iemand bij ons komt (een hottie zeg maar) bij de dumbels op sporschool, zie je al die ogen al heen en weer gaan maar ja dat is ook geen grappelen.

Briant
01-03-2012, 16:09
Daarom geen ervaring in maar als er iemand bij ons komt (een hottie zeg maar) bij de dumbels op sporschool, zie je al die ogen al heen en weer gaan maar ja dat is ook geen grappelen.

Idd, dat is geen grapplen.

Mensen die niet in de grappling sport zitten, hebben vaak al het idee dat grappling een erotische sport is. Wat natuurlijk nergens op slaat. Volgens mij hebben die mensen zelf bepaalde sexuele onzekerheden.

Ik zelf ben vanaf mijn 6e al bezig met judo en later ook grappling/bjj. Voor mij is het aanraken van mensen binnen de context van sport totaal normaal. Maar goed we leven tegenwoordig in een tijd waar als je iemand een schouderklopje geeft, er al "aanranding" geschreeuwd word. Dus ja...

Nelisje
01-03-2012, 16:15
Stel je zit in een triangle choke.. Als je dan je tegenstander begint te likken. Zou je je dan ongemakkelijk voelen als tegenstander.. man of vrouw?

Briant
01-03-2012, 16:39
Stel je zit in een triangle choke.. Als je dan je tegenstander begint te likken. Zou je je dan ongemakkelijk voelen als tegenstander.. man of vrouw?

En als iemand in je bokshandschoen poept, zou je hem dan nog aan trekken?

Brainthief
01-03-2012, 16:48
Moet dat dan .. omdat jij dat wel wilt en er geen problemen mee hebt. Er zijn ook mensen die zich daarbij niet prettig voelen, kan je dat niet gewoon respecteren dan, dat je er zo op door gaat met quoten en voor homofoob uitmaken enzo die dat niet willen.

Hmm er zijn ook mensen die zich niet prettig voelen bij mensen met een bepaalde kleur, kan je dat niet gewoon respecteren dan???

NEE! Geen respect voor. Gewoon kijken naar hoe iemand handelt en niet naar zijn geaardheid,geloof,kleur noem maar op.
Zo simpel is het.

Je gaat er kennelijk vanuit dat diegene daar is om zijn sexuele gevoelens te botvieren....beetje raar, hij kan ook naar een gaybar gaan of noem maar op. Lijkt je dat niet veel aannemerlijker? Er zijn voor de rest altijd uitzonderingen op de regel, maar in dit geval lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk.

Tony
01-03-2012, 17:23
Wellicht ben ik dan nu juist weer een beetje van de oude stempel als ik al die openminded reacties allemaal lees, maar ik voel me eerlijkgezegd niet 100% prettig als ik met een man aan het grapplen ben.

Maar is dat dan een seksuele kwestie? Of gaat het meer vanwege het verschil in spierkracht?

Ik weet dat toen ik nog bjj deed, ik wel eens tegen een dame moest grapplen. De dame in kwestie was paars of bruin. En ik witter dan wit.

Toch beperkte het mij een beetje omdat ik bang was om haar pijn te doen (eigenlijk onzin, want zij kon me vanuit alle posities laten tappen). Maar ik dacht geen seconde aan seksuele gevoelens of wat dan ook. (was alleen bezig met mijn eigen pezen en gewrichten te redden haha)

Kemal
01-03-2012, 18:02
Ik denk als je serieus met de sport bezig bent er geen seconde aan de seksuele geaardheid van de ander gedacht wordt.

Glen
01-03-2012, 18:06
Mijn god!
Nelisje en Briant, jullie hebben mijn dag weer tot een succes gemaakt!

tidelot
01-03-2012, 18:07
als een lekker wijf mij een hand geeft krijg ik al een stijve.
ik ben ook altijd een van de laatste die het zwembad uitkomt als ik met chickies zwem:blush:

boudstyle
01-03-2012, 18:14
Wellicht ben ik dan nu juist weer een beetje van de oude stempel als ik al die openminded reacties allemaal lees, maar ik voel me eerlijkgezegd niet 100% prettig als ik met een man aan het grapplen ben.

Ik spar liever ook niet met vrouwen omdat ik me daar niet 100% prettig bij voel, qua mannen maakt voor mij de geaardheid echter totaal niks uit.

LeeMurray
01-03-2012, 18:15
In die andere topic ze ik al dat het mij weinig uitmaakt wat de seksuele geaardheid van een ander is. Kans is groot dat ik al eens gespard/ gegrappled met een homofiel heb. Ik denk niet dat ik iets geks zeg als ik veronderstel dat iedereen die hier vechtsport beoefent heeft wel eens met een homofiel gespard/ gerold etc. Toen ik 16 was moest ik niets weten van homo's, maar naarmate ik ouder werd stond ik er minder negatief tegenover.

LeeMurray
01-03-2012, 18:21
Ik wil wel nog een ding kwijt. Nl dat ik mij erger aan bepaalde mensen die hun mening met alle geweld door de strot van anderen willen duwen. Of het nou godsdienstfanatici, veganisten of homoactivisten zijn.

In die andere topic had je mensen als kmr en Bromios die het nodig vonden om uit het niets over geloven te beginnen, terwijl het weinig met die topic heeft te maken. Aan de ene kant eisen dit soort mensen respect voor hun lifestyle, maar aan de andere kant laten zij door hun agressieve reacties zien dat zij andere lifestyles/ geloven niet respecteren. Zo werkt het natuurlijk niet.

kmr
01-03-2012, 18:38
In die andere topic had je mensen als kmr en Bromios die het nodig vonden om uit het niets over geloven te beginnen, terwijl het weinig met die topic heeft te maken. Aan de ene kant eisen dit soort mensen respect voor hun lifestyle, maar aan de andere kant laten zij door hun agressieve reacties zien dat zij andere lifestyles/ geloven niet respecteren. Zo werkt het natuurlijk niet.

Ja, halllooooooo, de islam is kwaadaardig, dat MOET benoemd worden! Oh yee, heb ik nu mijn eigen topic verpest.



Serieus nu. Het argument dat je alleen respect kan krijgen als je in alle situaties respect geeft is zeer onjuist.
- Je kunt niet eisen dat een homo pas respect krijgt van een gelovige als hij respecteert dat die gelovige vindt dat homo's minderwaardige mensen zijn.
- Je kunt niet eisen dat een jood pas respect krijgt van een nazi als hij respecteerdt dat die nazi vindt dat joden vergast moeten worden.
- Je kunt niet eisen dat een neger pas respect krijgt van een kkk-lid als hij respecteert dat dat kkk-lid vindt dat negers opgehangen moeten worden.

Deze absurde voorbeelden ondersteunen mijn standpunt. Een standpunt dat mensenrechtelijk gezien juist is hoeft niet pas geaccepteerd te worden als ook het andere standpunt dat mensenrechtelijk onjuist is wordt geaccepteerd.


Zo, met dit serieuze relaas heb ik mijn topic toch nog een beetje gered.

Mickey
01-03-2012, 18:50
Wat betreft grapplen met gays: I couldn't care less. Zoals Bromios al zei: als je aan het knokken bent zit je daar niet met je gedachten.

Zelfde geld voor sparren met dames. Ik ben ook wel eens slachtoffer geweest van Marloes Coenen en hoewel ik het een prachtige meid vind, kan ik beamen dat je echt niet met dat soort zaken bezig kunt zijn op zon moment en het idd niet goed voor je ego is.

Maar ook als het gaat om meiden die je wel fysiek de baas kunt is het niet aan de orde.. kwestie van respect en te druk met knokken.

lopez86
01-03-2012, 18:57
Je zit er naast

Laten we niet 100% heilig gaan doen.
Wel ns gehad dat ik in Amsterdam rolde met een nieuwe meid.
Die dacht wel ff te komen grapplen, in topje, make-up en parfum op alles.
Als dat je niks doet ben je gewoon een impotente kloot :fp:

Maar over het algemeen, zeker met meer ervaren dames ben je te druk bezig met de sport zelf om met wat anders bezig te zijn.
Maar dat die momenten er niet zijn geloof ik niet.

VVDH
01-03-2012, 19:12
Ik zou er geen problemen mee hebben, als iemand homo is betekend ook niet gelijk dat hij met elke man iets wil doen... Als hetero wil je toch ook niet met elke vrouw iets doen?

Shikoku
01-03-2012, 19:24
Stel je zit in een triangle choke.. Als je dan je tegenstander begint te likken. Zou je je dan ongemakkelijk voelen als tegenstander.. man of vrouw?


http://www.youtube.com/watch?v=kzn7bGqtIFg

LeeMurray
01-03-2012, 19:25
Ja, halllooooooo, de islam is kwaadaardig, dat MOET benoemd worden! Oh yee, heb ik nu mijn eigen topic verpest.



Serieus nu. Het argument dat je alleen respect kan krijgen als je in alle situaties respect geeft is zeer onjuist.
- Je kunt niet eisen dat een homo pas respect krijgt van een gelovige als hij respecteert dat die gelovige vindt dat homo's minderwaardige mensen zijn.
- Je kunt niet eisen dat een jood pas respect krijgt van een nazi als hij respecteerdt dat die nazi vindt dat joden vergast moeten worden.
- Je kunt niet eisen dat een neger pas respect krijgt van een kkk-lid als hij respecteert dat dat kkk-lid vindt dat negers opgehangen moeten worden.

Deze absurde voorbeelden ondersteunen mijn standpunt. Een standpunt dat mensenrechtelijk gezien juist is hoeft niet pas geaccepteerd te worden als ook het andere standpunt dat mensenrechtelijk onjuist is wordt geaccepteerd.


Zo, met dit serieuze relaas heb ik mijn topic toch nog een beetje gered.

In die anderetopic werd met geen woord over welk geloof dan ook gerept, totdat jij opyoussef13's reply reageerde. Jij zag zijn screenname en deed een aantalaannames. Als youssef134 hetzelfde zou hebben gezegd onder de naam arendjan13,zou jij niet over een geloof begonnen zijn ;).

Een aantal mensen (waaronder ikzelf) gaven aan dat zij geen moeite hadden methet feit dat sommige sporters homo's zijn. Twee of drie jongens (respect,youssef13 en misschien Sadix) hadden een afwijkende mening. Je zult ermeemoeten leren leven dat niet iedereen jouw lifestyle zal accepteren.

Ik snapte het punt dat je probeerde te maken, maar die vergelijkingen gaan m.i.een beetje mank en wel om de volgende redenen.
Nazi´s en klanleden kiezen ervoor zich aan te sluiten bij organisaties diemensen hebben vermoord/ geterroriseerd. Dit zijn criminele organisatiesgefundeerd op rassenhaat. Alleen al om die reden zou een Jood of ´neger´ een (neo-)naziof klanlid niet als serieuze gesprekspartner kunnen beschouwen. Een Jood ofneger zit niet te wachten op acceptatie van een nazi of klanlid...
Volgens mij wordteen praktiserende homofiel door geen enkele monotheïstische religie geaccepteerd.Nazi’s en klanleden kunnen we niet gaan vergelijken met aanhangers van monotheïstischereligies.

Off topic, maar heb jij überhaupt wel genoeg kennis om iets over Islam tezeggen? Een praktiserende homofiel wordt inderdaad niet geaccepteerd, omdat hijzijn persoonlijke lusten boven de wil van Allah stelt. Hetzelfde geldt echtervoor een moslim die bijv. zina/ overspel pleegt, drinkt, niet (op tijd) bidtetc. Er zijn nou eenmaal regels waaraan we ons moeten houden. Het is echterniet zo dat een homofiel die zich wel aan de regels van ons geloof houdt enniet toegeeft aan zijn lusten per definitie als minderwaardig wordt gezien.
No offensemaar uit je reacties blijkt dat je te weinig kennis van Islam hebt, om eruitlatingen over te doen.

Kemal
01-03-2012, 19:36
Nou naar de off topic dr mee..

Kim
01-03-2012, 20:07
Ik als vrouw vind het niet erg om met mannen te grappelen, of ze nou homo, hetero, zwart of wit zijn, I don't care. Zo lang ze maar niet stinken of overmatig zweten. Ik heb zo vaak een toque in mijn oog gehad, nou ja hoort erbij, dan denk ik niet ieuw, ik denk alleen auw.
Wat ik wel irritant vind is als ik met een man grapple, die het zelf vervelend vind om met vrouwen te grappelen in de angst dat ze per ongeluk iets aanraken, dan wordt het zo verkrampt.

kmr
01-03-2012, 21:06
In die anderetopic werd met geen woord over welk geloof dan ook gerept, totdat jij opyoussef13's reply reageerde. Jij zag zijn screenname en deed een aantalaannames. Als youssef134 hetzelfde zou hebben gezegd onder de naam arendjan13,zou jij niet over een geloof begonnen zijn .

Ik snapte het punt dat je probeerde te maken, maar die vergelijkingen gaan m.i.een beetje mank en wel om de volgende redenen.
Nazi´s en klanleden kiezen ervoor zich aan te sluiten bij organisaties diemensen hebben vermoord/ geterroriseerd. Dit zijn criminele organisatiesgefundeerd op rassenhaat. Alleen al om die reden zou een Jood of ´neger´ een (neo-)naziof klanlid niet als serieuze gesprekspartner kunnen beschouwen. Een Jood ofneger zit niet te wachten op acceptatie van een nazi of klanlid...
Volgens mij wordteen praktiserende homofiel door geen enkele monotheïstische religie geaccepteerd.Nazi’s en klanleden kunnen we niet gaan vergelijken met aanhangers van monotheïstischereligies.

Off topic, maar heb jij überhaupt wel genoeg kennis om iets over Islam tezeggen? Een praktiserende homofiel wordt inderdaad niet geaccepteerd, omdat hijzijn persoonlijke lusten boven de wil van Allah stelt. Hetzelfde geldt echtervoor een moslim die bijv. zina/ overspel pleegt, drinkt, niet (op tijd) bidtetc. Er zijn nou eenmaal regels waaraan we ons moeten houden. Het is echterniet zo dat een homofiel die zich wel aan de regels van ons geloof houdt enniet toegeeft aan zijn lusten per definitie als minderwaardig wordt gezien.
No offensemaar uit je reacties blijkt dat je te weinig kennis van Islam hebt, om eruitlatingen over te doen.


Ik zag zijn naam en wilde wat provocerends neerzetten, ja.

Zo moeilijk is de islam echtttttt niet te doorgronden, ook al denken moslims dat hun geloof hogere wiskunde is ofzo.

Zoals nazi's kiezen voor het nazisme en kkk-leden voor de kkk, zo kiezen moslims voor de islam. Onderdeel van de islam is de haat voor homo's die aan homoseksuele activiteiten doen en daarbij ook de haat voor andersgelovigen.

Het feit dat meerdere religies homo's niet accepteren maakt het nog steeds niet goed.


Misschien moeten we naar aanleiding hiervan weeeeeer een nieuwe topic openen.

LeeMurray
01-03-2012, 21:35
Ik als vrouw vind het niet erg om met mannen te grappelen, of ze nou homo, hetero, zwart of wit zijn, I don't care. Zo lang ze maar niet stinken of overmatig zweten. Ik heb zo vaak een toque in mijn oog gehad, nou ja hoort erbij, dan denk ik niet ieuw, ik denk alleen auw.
Wat ik wel irritant vind is als ik met een man grapple, die het zelf vervelend vind om met vrouwen te grappelen in de angst dat ze per ongeluk iets aanraken, dan wordt het zo verkrampt.
Ik denk er net zo over. Alleen moet ik eerlijk toegeven dat ik bij vrouwen soms ook die angst heb die je net hebt omschreven. Bij zg mannelijke vrouwen of vrouwen met een hoger niveau heb ik dit een stuk minder.

respect
01-03-2012, 21:56
Ik heb nog geen homo haat of dergelijke gezien hier, behalve een paar homo grapjes er tussendoor het word groter gemaakt dan het is.

Bromios
01-03-2012, 22:37
In die andere topic had je mensen als kmr en Bromios die het nodig vonden om uit het niets over geloven te beginnen, terwijl het weinig met die topic heeft te maken. Aan de ene kant eisen dit soort mensen respect voor hun lifestyle, maar aan de andere kant laten zij door hun agressieve reacties zien dat zij andere lifestyles/ geloven niet respecteren. Zo werkt het natuurlijk niet.

He vriend, laat mij er ff buiten. Ik heb het niet over geloof gehad. Is totaal niet relevant voor de discussie. het enige wat ik heb gezegd is dat die gozer zelf moet weten waar hij zijn centen mee verdiend en dat het niet aan ons is daar over te oordelen.

kmr
01-03-2012, 23:07
Ik heb nog geen homo haat of dergelijke gezien hier, behalve een paar homo grapjes er tussendoor het word groter gemaakt dan het is.

En wat dan nog als er homohaat hier was? Die homo's moeten gewoon hun eigen clubs hebben en lekker met elkaar gaan grapplen.

Sadix
01-03-2012, 23:08
He vriend, laat mij er ff buiten. Ik heb het niet over geloof gehad. Is totaal niet relevant voor de discussie. het enige wat ik heb gezegd is dat die gozer zelf moet weten waar hij zijn centen mee verdiend en dat het niet aan ons is daar over te oordelen.

Oordelen is een groot woord, we discusseren er over. Wat een ander doet, moet hij natuurlijk zelf weten. Vind het alleen vreemd hoe sommige mensen doen alsof ze door de bliksem zijn ingeslagen als je zegt dat je het nasty vind om als hetero voor geld geneukt te worden door een man. Vind dat persoonlijk uitermate nasty.

lodewijk
01-03-2012, 23:20
Ik zou een probleem hebben om met mannen of vrouwen te rollen die laten doorschemeren dat ze er sexueel plezier aan hebben. Zolang ze dat niet doen, who cares - al humpen ze liever schapen.

gimgamgommetje
02-03-2012, 02:45
arme schapen :)

Het zou mij een dikke hemaworst zijn wat iemands geaardheid is. sport is sport

Kim
02-03-2012, 15:16
Ik denk er net zo over. Alleen moet ik eerlijk toegeven dat ik bij vrouwen soms ook die angst heb die je net hebt omschreven. Bij zg mannelijke vrouwen of vrouwen met een hoger niveau heb ik dit een stuk minder.

Snap ik, dan gaat het sowieso soepel. Met iemand van laag niveau grapple ik niet graag, of het nu een man of vrouw is.

smike
04-03-2012, 16:46
Oordelen is een groot woord, we discusseren er over. Wat een ander doet, moet hij natuurlijk zelf weten. Vind het alleen vreemd hoe sommige mensen doen alsof ze door de bliksem zijn ingeslagen als je zegt dat je het nasty vind om als hetero voor geld geneukt te worden door een man. Vind dat persoonlijk uitermate nasty.



Ik ook hoor, gaat mij ook wel iets te ver.