PDA

View Full Version : Alistair



Demoreem
02-03-2012, 22:03
Ik lees veel mee en wil toch wat kwijt Alistair Overeem is absoluut de beste vechter van de wereld. Al die flauwekul over anabolengebruik en dat hij alles heeft te danken aan GG vind ik bullshit.
Alistair is naturel; hij heeft niet 1 puistje op zijn rug. Alistair is een supertalent met ook een heel hoog IQ. Alistair is zoals het heet een selfmade man en GG heeft alles aan Alistair te danken.

Ik ken Alistair al heel lang en ook zijn vriend Fabrice. Die zei altijd tegen mij als Alistair niet bij GG had gezeten, was hij veel verder geweest. Alistair liet vroeger Chris Dolman al na 3 weken les afkloppen. Alistair wij staan allemaal achter jou; jij hebt aan niemand wat te danken. Al deze mensen moeten blij zijn dat ze jou hebben gekend en getraind en ook Gokhan Saki.

Alistair ubereem is da bomb!

Demoreem.

ArjanV
02-03-2012, 22:24
Sterke redenatie...geen puistje op je rug dus geen anabolengebruik...

Ik ben fan van Alistair dat voorop gesteld maar ik heb ook geen plank voor mijn kop...

carlo1
02-03-2012, 22:32
ik begrijp dat mensen het voor hun favoriete vechters op willen nemen, maar moeten we hier nu weer een ellenlange topic aan wijden.
kunnen we niet gewoon afspreken dat de eerstvolgende die een topic opent over ali, gokhan of weet ik voor wie dan ook, dit alleen mag doen als er bijv een trainingsvideo, interview met de vechter zelf of een ander vechtsportgerelateerd filmpje bij wordt gevoegd.
ik weet ook dat mensen zelf moeten weten of ze al die ellende lezen, maar als ik een nieuwe topic gestart zie worden met de naam alistair, dan heb ik toch even de hoop dat er iets interessants te zien is.

XanaduNL
02-03-2012, 22:44
http://troll.me/images/facepalm-picard/not-this-shit-again.jpg

Tony Galento
02-03-2012, 22:44
fanboy alert.

yuko
02-03-2012, 23:15
Nice first post...

Welkom op het forum!

Leventdepevent
02-03-2012, 23:26
zucht!!!!

Nelisje
02-03-2012, 23:39
Volgens mij ga je met de eerste zin al de mist in.. er bestaat geen absoluut beste vechter. En volgens mij heeft Alistair in zijn carriere toch best veel te danken aan golden glory, het gezeur van het afgelopen half jaar buiten beschouwing gelaten.

tik_tok
02-03-2012, 23:39
Pfff... Alistair is goed en denk ik de beste(meest complete) vechter uit nederland maar alsjeblieft hou op met dat gezeik over anabolen. Hij heeft zoveel test gehad en nooit wat uitgekomen dus idd en hij gebruikt dat niet KLAAR! Volgens mij waren we daar wel over eens.. Beetje zinloos om daar nu weer over te beginnen! Ik ga stappen OSU!

Dalton
02-03-2012, 23:40
Noem me achterdochtig maar ik heb het gevoel dat deze post alleen bedoeld is om een discussie met AO haters uit te lokken.

Gelukkig hadden we daar nog niet genoeg van op deze site.

Tony
03-03-2012, 01:02
Probeer het topic wel een beetje netjes te houden. Anders gaat er zo een slotje op.