PDA

View Full Version : PERSBERICHT: IT'S SHOWTIME sluit deal met nieuwe K-1-organisatie.



It's Showtime
06-03-2012, 15:51
IT'S SHOWTIME heeft met onmiddellijke ingang een meerjarige deal gesloten met de nieuwe eigenaar van het K-1-label, Mr. Mike Kim. Het bedrijf van Mr. Kim heet K-1 Global en is gevestigd in Hong Kong.

Zonder dat dit nieuwe bedrijf verplichtingen had ten opzichte van ons bedrijf en onze vechters heeft K-1 Global deze week netjes al onze vechters betaald. Dit houdt in dat iedere vechter tekengeld heeft ontvangen ter hoogte van 50% van de bedragen die zij nog tegoed hadden van het oude bedrijf FEG.

Dit jaar gaat de K-1 al 4 grote evenementen organiseren, waaronder de laatste 16 en laatste 8 in de klasse tot 70 kg en de zwaargewichtklasse. Het prijzengeld dat de vechters kunnen verdienen zal astronomisch hoog zijn, maar de bekendmaking van deze bedragen laten wij over aan het bedrijf K-1 Global. Ook de bekendmaking van de verschillende evenementendata laten we aan hen over, maar binnen drie weken zal alles wereldkundig zijn.

Namens IT'S SHOWTIME hebben de volgende vechters al een contract getekend met de K-1: Daniel Ghita, Tyrone Spong, Hesdy Gerges, Paul Slowinski, Rico Verhoeven, Anderson ‘Braddock’ Silva, Ben Edwards, Melvin Manhoef, Sergii Lashchenko, Mourad Bouzidi, Dzevad Poturak, Chahid Oulad El Hadj, Gago Drago en Andy Ristie.

Contracten die al klaarliggen met de K-1, maar van de week nog moeten worden getekend: Ruslan Karaev, Harut Grigorian, Chris Ngimbi, etc.

Er zijn ook al verschillende contracten getekend met andere grote namen uit de kickbokswereld, maar deze staan niet bij ons onder contract, dus ook de bekendmaking van deze namen laten we over aan K-1 Global.

Wij zijn bijzonder blij met deze zeer positieve ontwikkelingen in onze sport en voor alle vechters in de wereld die de mogelijkheden krijgen om hun kwaliteiten te tonen bij de K-1.


Simon Rutz
IT'S SHOWTIME

elpappi
06-03-2012, 15:56
Beste nieuws van vandaag! Daar mnoet op gedronken worden.

steftheboxer
06-03-2012, 15:59
wow groot nieuws! gefelicteerd en hopelijk komt er ook weer snel een HW grand prix

It's Showtime
06-03-2012, 16:02
Stef, die komt er. Zoals in het persbericht staat, is er al dit jaar eerst een evenement voor de laatste 16 (final elimination) en daarna een eindronde met 8 vechters. Zowel -70kg als in het zwaargewicht.

blackadder
06-03-2012, 16:06
Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Na zo een lange tijd moet ik het eerst nog eens zien gebeuren.

smike
06-03-2012, 16:07
Goed nieuws!
Als je de namen ziet, dan moet je toch concluderen dat Showtime het een stuk beter doet dan gg.

Kemal
06-03-2012, 16:10
TOP!!

Bromios
06-03-2012, 16:13
TOP !!

Maar ik begrijp niet dat er direct weer astronomische bedragen worden geboden als prijzengeld. Houd dat nou een beetje normaal, betaal het snel uit en bouw het een beetje op.
De wereld staat in brand, dus iedereen vind dat normaal.

Richelieu
06-03-2012, 16:18
Ben benieuwd naar het nieuws uit het Oosten.

Bromios
06-03-2012, 16:25
zal trouwens een leuke heavyweight klasse worden zonder GG (er vanuit gaand dat die een contract met Ug hebben)

RedDawn
06-03-2012, 16:26
En volgens Bas Boon kon Kim niets voor elkaar krijgen.

Hhahhahaa!

Richelieu
06-03-2012, 16:28
En volgens Bas Boon kon Kim niets voor elkaar krijgen.

Hhahhahaa!

De tijd zal het leren..........;)

RedDawn
06-03-2012, 16:32
Maar Ruslan Karaev dus ook al weg bij GG?

Soulbringer320
06-03-2012, 16:34
Mis Saki

kendamac
06-03-2012, 16:41
En die Grote GG toernooien dan? Denk dat er eentje aan de kortste eind trekt.

carlo1
06-03-2012, 16:45
Mis Saki

er staat toch onderin dat er ook contracten getekend zijn door andere grote namen, maar dat IS het bekend maken hiervan bij de andere vechters wil laten.
vind dit het beste nieuws sinds het afblazen van de laatste 16 2011
ufc, strikeforce enz. niets haalt het bij de GP van de K1. ben heel benieuwd wie er nog meer getekend hebben. Kan niet wachten.

blackadder
06-03-2012, 16:47
ufc, strikeforce enz. niets haalt het bij de GP van de K1.
x1000
Ik ben alleen nog steeds bang dat er weer iets misgaat.

RedDawn
06-03-2012, 16:53
En die Grote GG toernooien dan? Denk dat er eentje aan de kortste eind trekt.


Dat denk ik dus ook.

Nelisje
06-03-2012, 16:55
Hoewel het natuurlijk een goede ontwikkeling is dat er weer een K1 toernooi komt weet ik niet of het niet misschien aan de late kant is.

Overeem zit bij de UFC, Aerts is gestopt, Schilt is niet heel erg actief, Badr is aan het boksen. De top van de K1 toernooien is behoorlijk uitgedund. Dat wil niet zeggen dat Ghita, Gerges, Spong en Saki slechte vechters zijn, maar ze zijn een stuk moeilijker te marketen dan bovengenoemde heren.

Zelfde geld natuurlijk in de 70kilo klasse waar nog niets bekend is of Souwer, Petrosian, Kyshenko, Kraus, van Roosmalen, Holzken en anderen mee doen. Al zal die kans wat groter zijn, want volgens mij is geen van deze heren gestopt.

Ik hoop dat het allemaal weer mooi op TV uitgezonden wordt, maar ik vrees dat het moeilijk wordt zonder grote namen.

Anderson
06-03-2012, 17:13
Holzken kan je doorstrepen die vecht geen -70 kilo meer

Soulbringer320
06-03-2012, 17:14
Hoewel het natuurlijk een goede ontwikkeling is dat er weer een K1 toernooi komt weet ik niet of het niet misschien aan de late kant is.

Overeem zit bij de UFC, Aerts is gestopt, Schilt is niet heel erg actief, Badr is aan het boksen. De top van de K1 toernooien is behoorlijk uitgedund. Dat wil niet zeggen dat Ghita, Gerges, Spong en Saki slechte vechters zijn, maar ze zijn een stuk moeilijker te marketen dan bovengenoemde heren.

Zelfde geld natuurlijk in de 70kilo klasse waar nog niets bekend is of Souwer, Petrosian, Kyshenko, Kraus, van Roosmalen, Holzken en anderen mee doen. Al zal die kans wat groter zijn, want volgens mij is geen van deze heren gestopt.

Ik hoop dat het allemaal weer mooi op TV uitgezonden wordt, maar ik vrees dat het moeilijk wordt zonder grote namen.

Dat heeft elke sport....
Toppers zullen ooit een keer stoppen of een andere weg inslaan.
Dit geeft de rest weer meer kans....

adenane
06-03-2012, 17:24
Dat heeft elke sport....
Toppers zullen ooit een keer stoppen of een andere weg inslaan.
Dit geeft de rest weer meer kans....

En staan er weer nieuwe toppers in wording op...

carlo1
06-03-2012, 17:27
Hoewel het natuurlijk een goede ontwikkeling is dat er weer een K1 toernooi komt weet ik niet of het niet misschien aan de late kant is.

Overeem zit bij de UFC, Aerts is gestopt, Schilt is niet heel erg actief, Badr is aan het boksen. De top van de K1 toernooien is behoorlijk uitgedund. Dat wil niet zeggen dat Ghita, Gerges, Spong en Saki slechte vechters zijn, maar ze zijn een stuk moeilijker te marketen dan bovengenoemde heren.

Zelfde geld natuurlijk in de 70kilo klasse waar nog niets bekend is of Souwer, Petrosian, Kyshenko, Kraus, van Roosmalen, Holzken en anderen mee doen. Al zal die kans wat groter zijn, want volgens mij is geen van deze heren gestopt.

Ik hoop dat het allemaal weer mooi op TV uitgezonden wordt, maar ik vrees dat het moeilijk wordt zonder grote namen.

Volgens mij vecht Aerts zijn afscheidspartij voor de benelux, staat mij iets bij dat hij nog wel van plan is om in Azie te vechten. Of dat een heel toernooi gaat zijn, dat weet ik niet. misschien iemand anders?

Soulbringer320
06-03-2012, 17:29
En staan er weer nieuwe toppers in wording op...


Daarom...

kendamac
06-03-2012, 17:30
Het zou wel mooi zijn als hij nog een keer kon knallen op dat eindtoernooi.(Aerts)

RedDawn
06-03-2012, 17:35
Volgens mij vecht Aerts zijn afscheidspartij voor de benelux, staat mij iets bij dat hij nog wel van plan is om in Azie te vechten. Of dat een heel toernooi gaat zijn, dat weet ik niet. misschien iemand anders?

Aerts vecht ook nog een partij in Japan.

carlo1
06-03-2012, 17:37
Aerts vecht ook nog een partij in Japan.

Hoe weet je dat? staat dat ergens en tegen wie zal hij dan vechten?

superstucie
06-03-2012, 17:58
hoop dat douwes zich er ook tussen weet te vechten..vond dat hij een mooie partij had neergezet tegen porturak,vind dat hij gegroeid is! mischien hebben die sparrinssessies met tyrone er wat mee te maken:D

Turboknecht
06-03-2012, 18:06
Goed nieuws, als het dit keer allemaal wel doorgaat.
Ik hoop dat we Kyotaro ook weer terug zien en ook dat Karaev nog eens wat moois neer zet. Verder hoop ik dat Saki en Zimmerman ook gewoon d'r bij aanschuiven, maar ja, dat merken we vanzelf.

BvdB
06-03-2012, 18:06
Gaaf nieuws zeg.

jake phuk
06-03-2012, 18:06
Ben zeer benieuwd naar de komende berichten van K-1 Global.
Simon, bedankt!

rollermanskunk
06-03-2012, 18:13
Helemaal top dit nieuws. Hopelijk wel met keiharde garanties als er niet betaald gaat worden.

"K1 going Global" (finally)

kentaro
06-03-2012, 18:35
Heel goed nieuws dit ben echt blij ervan!!!!!!
Goed om te zien dat Spong, Ghita, Hesdy erbij zijn de nieuwe generatie toch wel.
Jammer dat Badr er niet meer is, mischien kan hij boksen met K-1 combineren?! zou toch mooi zijn als hij er ook bij is.
En voor Aerts nog hopelijk een mooie afscheid in Japan.

Jeru
06-03-2012, 18:50
Maar ik begrijp niet dat er direct weer astronomische bedragen worden geboden als prijzengeld. Houd dat nou een beetje normaal, betaal het snel uit en bouw het een beetje op.
De wereld staat in brand, dus iedereen vind dat normaal.

x2

Super dat er weer een K-1 toernooi gaat komen, maar meteen smijten met geld lijkt me nou niet het meest verstandige.
In ieder geval (lekker positief blijven)... geweldig! Laten we hopen op een mooi K-1 jaar!!

Anderson
06-03-2012, 19:12
De heavyweight namen zien er goed uit maar de k1max namen was weer schrikken.

Gago Drago 7 partijen achter elkaar verloren en hoe werd gewoon in gemaakt.

Richelieu
06-03-2012, 20:53
De heavyweight namen zien er goed uit maar de k1max namen was weer schrikken.

Gago Drago 7 partijen achter elkaar verloren en hoe werd gewoon in gemaakt.

NIet alleen de Max namen, vind bijvoorbeeld Dzevad Poturak & Ben Edwards ook niet echt de wereldtop. Errol Zimmerman & Gokhan Saki zouden erg mooie toevoegingen zijn met Ismael Londt.

RedDawn
06-03-2012, 21:27
NIet alleen de Max namen, vind bijvoorbeeld Dzevad Poturak & Ben Edwards ook niet echt de wereldtop. Errol Zimmerman & Gokhan Saki zouden erg mooie toevoegingen zijn met Ismael Londt.

Ben Edwards vind ik echt wel een spectaculaire vechter.

Ik hoop maar voor Bas Boon dat hij nog een deal kan sluiten met Kim, nadat hij deze publiekelijk heeft afgekraakt, anders kiezen Zimmerman en Saki ook eieren voor hun geld.

blackadder
06-03-2012, 21:33
Ben Edwards vind ik echt wel een spectaculaire vechter.

Nou...hij heeft het aardig gedaan in Leeuwarden. Maar spectaculair? Nee. Kan ik mij niet bij aansluiten.

Anderson
06-03-2012, 21:50
Ben Edwards deed het redelijk goed maar het is ook een stuk leuker met meerdere vechters uit andere landen dan allemaal Nederlanders.

blackadder
06-03-2012, 21:54
Dus Carnage. Misschien wil Rampage eens een poging doen als hij toch weg wil bij de U Fight Cheap.

payap
06-03-2012, 22:03
NIet alleen de Max namen, vind bijvoorbeeld Dzevad Poturak & Ben Edwards ook niet echt de wereldtop. Errol Zimmerman & Gokhan Saki zouden erg mooie toevoegingen zijn met Ismael Londt.

x2

En verwacht toch ook de 4-voudig kampioen Sem Schilt.

Bij de MAX Souwer, Petrosyan, Buakaw, Kyshenko en v. Roosmalen horen er zeker bij. Dat is zo'n beetje de top 5 in die klasse.

blackadder
06-03-2012, 22:07
Filip Verlinden zou ook niet misstaan in de HW.

Illest
06-03-2012, 22:11
Saki en Zimmerman....die moeten er echt aan toegevoegd worden...kan toch gewoon?

lukashenko
06-03-2012, 22:13
laat dit aub de grote hoop in koude dagen komen ik mis de k1 super erg .
het is echt een leegte in de vechtsprt wereld in mijn ogen

Nelisje
06-03-2012, 22:47
Dat heeft elke sport....
Toppers zullen ooit een keer stoppen of een andere weg inslaan.
Dit geeft de rest weer meer kans....

Dat is ook wel zo.. maar de K1 organisatie moet eigenlijk weer zo goed als opnieuw beginnen. En marketing technisch zijn namen als Overeem, Badr, Schilt en Aerts natuurlijk zeer aantrekkelijk. Overeem om zijn titel te verdedigen, Schilt om een kroon op zijn carriere te zetten, Badr om zijn explosieve stijl en Aerts.. tja dat is gewoon de koning van K1. Het speelt ook wel mee dat de nieuwe generatie op dit moment een stukje minder zijn dan de toppers van de vorige generatie.

Het gaat er niet om dat ik het niet wil, ik zou maar al te graag de K1 zien, het liefste live op tv :) Kickboksen is vaak enerverender dan MMA.

Simone
07-03-2012, 00:12
Geweldig nieuws! Ik ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen..

MaTo
07-03-2012, 03:39
Ik ben weer helemaal blij!

Hans Vos
07-03-2012, 09:24
zoals gewoonlijk heeft simon zijn zaakjes weer goed op orde , erg goed nieuws dit !!! gr hans

Chane
07-03-2012, 09:52
Top dit nieuws!
Vraag me alleen af of de K-1 nog zijn oude status en aanzien kan behalen.


Dat is ook wel zo.. maar de K1 organisatie moet eigenlijk weer zo goed als opnieuw beginnen. En marketing technisch zijn namen als Overeem, Badr, Schilt en Aerts natuurlijk zeer aantrekkelijk. Overeem om zijn titel te verdedigen, Schilt om een kroon op zijn carriere te zetten, Badr om zijn explosieve stijl en Aerts.. tja dat is gewoon de koning van K1. Het speelt ook wel mee dat de nieuwe generatie op dit moment een stukje minder zijn dan de toppers van de vorige generatie.
X2

Trouwens... Spong dus toch niet naar MMA?

rollermanskunk
07-03-2012, 13:14
Ik "gok" er op dat GG nog in gesprek is met Kim en Simon. Lijkt me dat zonder de GG-fighters het toernooi incompleet is.

RedDawn
07-03-2012, 17:22
Ik had eigenlijk wel een reactie uit het GG-kamp verwacht op het goede nieuws. Blijft stil daar. Micha kom er maar in!

quagmire
08-03-2012, 01:45
Hopen dat t allemaal doorgaat zou echt mooi zijn weer een k1 toernooi zowel in het zwaargewicht als de -70 klasse

MaTo
12-03-2012, 10:49
The date being tossed around circles in Europe right now is May 27th will be the comeback of K-1, and could possibly be when Bonjasky competes for K-1 next, although there is talk of him taking a warmup fight in April before jumping into the deep end of the pool.

Kemal
12-03-2012, 10:52
The date being tossed around circles in Europe right now is May 27th will be the comeback of K-1, and could possibly be when Bonjasky competes for K-1 next, although there is talk of him taking a warmup fight in April before jumping into the deep end of the pool.

dus waren de geruchten toch waar..

Italian*Berlusconi*
12-03-2012, 11:10
hoe zit het met de -80kg gewichten? ik zeg It's Showtime pak gelijk Sem Braan mee!!! staat te springen om wedstrijden in dit gewicht en is daar zeker een contender!

MaTo
13-03-2012, 11:19
The date of May 27 has been floating around Europe as a potential date for the return of K-1. Well, that seems to have a lot more stock behind it now.
Daniel Ghita confirmed in an interview with mmanews.pl (http://mmanews.pl/) that he'll be fighting for K-1 on May 27 in Spain. There aren't any details at all yet but what Ghita and his team say about upcoming events and fights is usually true.
Spain is an interesting location, particularly because K-1 Global is based out of Hong Kong. I would've expected the first show back to be in Asia, but it looks like they're headed to Europe. It's Showtime might've played a role in the location, as they've hosted two events in Spain, and have two more events in Spain scheduled for this year, with one possibly taking place in Madrid. The Spanish have proven to be avid kickboxing fans, hosting great crowds for It's Showtime's two events there last year. With the K-1 name behind the card, another big crowd can be expected, probably even bigger than the crowd that It's Showtime pulled in Madrid last year.

http://www.liverkick.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_events

2012 events

Date
Event
Location
Venue
Attendance


2012-05-27
K-1 World Grand Prix 2012 in Madrid (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=K-1_World_Grand_Prix_2012_in_Madrid&action=edit&redlink=1)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9a/Flag_of_Spain.svg/22px-Flag_of_Spain.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Spain) Madrid (http://en.wikipedia.org/wiki/Madrid), Spain (http://en.wikipedia.org/wiki/Spain)
TBA (http://en.wikipedia.org/wiki/To_be_announced)

Bromios
13-03-2012, 11:31
Ghita de nieuwe k1 champ dus.

Radiostilte bij GG dus dat betekend dat ze nog in overleg zijn. (anders zouden ze het wel aan alle kanten afkraken)

sjaakie'tje
13-03-2012, 22:20
http://www.fightingball.tv/images_up/fightingball.tv/remybonjasky/2008_belt_k1.jpg

K-1 komt terug dit jaar. Er komt een K-1 GP in mei in Spanje en ook een Final 16 en de Finale.
Een miljoen dollar zou het prijzengeld bedragen.

De It's showtime vechters ( Ghita, Lascenko, Gerges, ... ) zouden al in de K-1 vechten. Met Remy die zijn comeback maakt, Aerts en Crocop die in de K-1 wil vechten, nieuwe talenten als Ismael Londt, Morosanu, Catinas ... kan het een erg interessant jaar worden.

Alleen ontbreken de Golden Glory vechters nog. Met Zimmerman, Saki, Kharitonov en Schilt erbij zou het helemaal top zijn. Wat denken jullie ervan; moeten de Golden Glory vechters erbij?

payap
13-03-2012, 22:28
Met Schilt en ook Saki heeft Golden Glory de twee grootste favorieten voor de titel in huis, dus lijk me wel.

micha
13-03-2012, 22:28
zonder GG is het geen K1 toch?

Jeru
13-03-2012, 22:30
Zou zeker een gemis zijn.

blackadder
13-03-2012, 22:30
Morosanu is niet nieuw.

sjaakie'tje
13-03-2012, 22:30
Vraag is of het wel botert tussen Boon en onze vriend Kim. Hoop niet dat dit een reden zou zijn dat de GG vechters niet in de K-1 zullen aantreden ... dat zou het in ieder geval niet mogen zijn.

Anderson
13-03-2012, 22:33
Als ik Kim was had ik gezegd steek m'n middel vinger maar in je reet Bas Boontje.

sjaakie'tje
13-03-2012, 22:37
Als ik Kim was had ik gezegd steek m'n middel vinger maar in je reet Bas Boontje.

Ja met die mentaliteit zijn de vechters de klos. Vechters moeten kunnen knokken en persoonlijke problemen tussen managers zouden die belangen niet mogen schaden. Ook voor het publiek zou het goed zijn de GG vechters te zien in de K-1.

stoet
13-03-2012, 22:43
Tja zonder GG is het natuurlijk minder, Saki, Zimmerman, Schilt en Kharitanov horen er zeker bij. Zonder hen is het weer een toernooi van net niet. Dit geldt trouwens ook voor de United Glory toernooi, zonder de Showtime vechters is het ook weer net niet. Beide toernooien zullen niet op zn sterkst bezet zijn als er niet wordt samengewerkt. GG kom op en zet je krabbel onder het contract, aan twee toernooien van verschillende organisatie zonder de alle besten vechters tegen elkaar te laten vechten is natuurlijk helemaal niets.

Anderson
13-03-2012, 22:58
Ja met die mentaliteit zijn de vechters de klos. Vechters moeten kunnen knokken en persoonlijke problemen tussen managers zouden die belangen niet mogen schaden. Ook voor het publiek zou het goed zijn de GG vechters te zien in de K-1.

Sorry hoor maar als Bas Boontje zegt dat Kim een crimineel is wat voor een nep manager ben je dan. Dan vraag je er om. Dan kunnen de vechters van Golden Glory beter naar een management over stappen die wel zakelijk kan reageren in plaats van een nep manager die reageerd als een puber van 16 jaar.

betuwebiker
14-03-2012, 07:38
Met Schilt en ook Saki heeft Golden Glory de twee grootste favorieten voor de titel in huis, dus lijk me wel.

Zeker, maar ook Sem is aan te pakken en Saki ook hoewel het een hele taaie is, vergeet Daniël Ghita niet. Zoals het er nu voorstaat trapt hij iedereen naar huis denk ik.Die is in wereld vorm.

Bromios
14-03-2012, 11:05
.

Sorry hoor maar als Bas Boontje zegt dat Kim een crimineel is wat voor een nep manager ben je dan. Dan vraag je er om. Dan kunnen de vechters van Golden Glory beter naar een management over stappen die wel zakelijk kan reageren in plaats van een nep manager die reageerd als een puber van 16 jaar.

Ik denk dat die Kim ook een crimineel IS. Het blijft omgeven met schimmige deals. Ik hoop dat de vechters hun geld wel krijgen. Ze moeten echt overstappen op het UFC systeem. Voor de wedstrijd de cheques inleveren bij de hoofdjury en gelijk uitbetalen. Geen geld, geen partijen.

K1power
14-03-2012, 12:05
http://static.ziuanews.ro/i/imagini-articole/ghita-vreau-sa-l-mai-fac-o-data-ko-pe-lascenko-13475-1.jpg


Just yesterday we posted about K-1 holding their return show in Spain on May 27, according to Daniel Ghita. Now we have some more news pertaining to Ghita and who he'll be fighting on the card, as well as the new location.


In Madrid, Daniel Ghita will be taking on Paul Slowinski on May 27. Romanian combat sports website lupatorii.ro talked to Ghita's team and confirmed the news with Gabriel Cazan, Ghita's representative in Romania.


This will be Ghita's second fight in May, as he'll first take on Sebastian van Thielen on May 12 in the main event of It's Showtime's event on that date. A month after the fight with Slowinski, Ghita faces Frederic Sinistra at It's Showtime's event in Brussels. He'll be very busy but aside from the Slowinski bout, he most likely won't have much trouble at all with van Thielen and Sinistra.


It's about time Paul Slowinski is back on a big stage. He's been tearing through the Australian scene lately, recording eight wins in a row. All of those wins have impressively come by KO/TKO so he definitely deserves to step up. Slowinski was originally scheduled to face Ghita on May 14 of last year for It's Showtime but pulled out due to injury.


Ghita is headed to Florida next week to train with Alistair Overeem, Tyrone Spong and the Blackzillians team where he'll train for his fight on May 12.



http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1369:daniel-ghita-vs-paul-slowinski-reportedly-slated-for-k-1-may-27-in-madrid&catid=36:k-1

LJ Silver
14-03-2012, 13:18
Dus Ghita vecht een (k1?) wedstrijd op 27e mei? En hij zou naar Blackzillians gaan om Alistair voor te bereiden voor zijn gevecht op 26 Mei... dat gaat krap worden.

p dordt
14-03-2012, 13:40
Slowinsky kansloos

rollermanskunk
14-03-2012, 15:22
Dus Ghita vecht een (k1?) wedstrijd op 27e mei? En hij zou naar Blackzillians gaan om Alistair voor te bereiden voor zijn gevecht op 26 Mei... dat gaat krap worden.

Met de nadruk op voorbereiden. Dus die hoeft echt niet Alistair z'n handje vast te houden op 26 mei. Wordt maximaal een weekje sparren in de States schat ik zo in aangezien Ghita een bomvolle agenda heeft.

sjaakie'tje
15-03-2012, 20:56
Rutz moet maar een "in between deal" maken met Boon om de Golden Glory vechters alsnog te laten meedoen.
Weet zeker dat Zimmerman, Saki, ... mee willen doen in dit toernooi.
Het zou voor iedereen top zijn, de vechters, het publiek en ook de kampioen zou veel geloofwaardiger zijn.

dietrik
22-03-2012, 19:53
de winnaar van het GP- tournooi wint een miljoen dollar,
de k1 max winnaar wint 3 ton
er komt een - 85 klasse
davinci heeft geaasd op de k1 rechten maar heeft de slag verloren van mr.Kim

aldus rutz in de ringsports

Wheelie
22-03-2012, 20:27
Als ik Kim was had ik gezegd steek m'n middel vinger maar in je reet Bas Boontje.

Als ik Bas Boon was had ik gezegd steek m'n middel vinger maar in je reet Kim :lol: