PDA

View Full Version : Fedor hints at move to the UFC



Naj85
07-03-2012, 14:18
Source: rt.com
Mar 7, 2012 7:19 AM EST
“I can tell you the timing of my next bout right now,” Fedor said in his interview with Sportbox.ru. “It’s going to be June or July.”
The venue of the match has not been set yet, but, according to the 35-year-old, the match is most likely to take place in the US.
“Of course, I want to compete at home, in front of my countrymen,” the Last Emperor stressed. “But at the moment, the strongest and most respected MMA organization is situated in America. It’s the UFC. Therefore, I have to go to the US in order to face the strongest opponents.”
There is also no certainty about the name of his opponent, with the media reports linking Fedor to possible bouts against American fighters – Cain Velasquez and Josh Barnett.
The Russian confirmed that both options are now being discussed, but added that he would like to avoid taking on Barnett.
“I really sympathize with Josh, and we’ve been friends for a long time,” he said. “Perhaps, he is the only fighter whom I wouldn’t want to meet in the ring.”

LJ Silver
07-03-2012, 14:34
Zou nice zijn.

Overigens vinden jullie het terecht dat Fedor uit de top 10 is?

1. Junior Dos Santos
2. Alistair Overeem
3. Cain Velasquez
4. Josh Barnett
5. Frank Mir
6. Fabricio Werdum
7. Shane Carwin
8. Daniel Cormier
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Travis Browne

bron (http://www.mmaweekly.com/heavyweight-division-265-pound-limit-mma-top-10)

goro
07-03-2012, 14:39
Zou nice zijn.

Overigens vinden jullie het terecht dat Fedor uit de top 10 is?

1. Junior Dos Santos
2. Alistair Overeem
3. Cain Velasquez
4. Josh Barnett
5. Frank Mir
6. Fabricio Werdum
7. Shane Carwin
8. Daniel Cormier
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Travis Browne

bron (http://www.mmaweekly.com/heavyweight-division-265-pound-limit-mma-top-10)
Tja... Eigenlijk komt Big foot er nog achteraan in de lijst...

Kemal
07-03-2012, 14:40
Ik zou het wel erg leuk vinden als hij bij de UFC gaat knokken!

The Company
07-03-2012, 15:02
Het beste zou een rematch met Werdum zijn. Dat gevecht was toch het eind van de Fedor era.

Pr00f
07-03-2012, 15:04
Zeker niet terecht. Maar ja gebaseerd op mmametrics toch? Dat is sowieso onzin. Van mij mag Fedor in ieder geval met Shane Carwin ruilen, van die knakker hebben we echt al een hele poos niks gezien.

Pr00f
07-03-2012, 15:06
We hadden trouwens bijna twee Nederlanders in die lijst gehad. Als Stefan niet gesuperman punched was :D

XanaduNL
07-03-2012, 15:17
M-1 en Zuffa gaat niet gebeuren, helaas.
Dana is klaar met Fedor (lees M-1).

steftheboxer
07-03-2012, 15:28
Travis Brown in de top 10 en Fedor niet, laat me niet lachen. Ook ben ik heel benieuwd wat nou het geval is met Shane Carwin. Heeft sinds juni 2010 twee keer gevochten en verloren, heb gehoord van zijn rug problemen maar kan me ook nog wat doping perikelen herinneren.

Vinand
07-03-2012, 15:44
Zou nice zijn.

Overigens vinden jullie het terecht dat Fedor uit de top 10 is?

1. Junior Dos Santos
2. Alistair Overeem
3. Cain Velasquez
4. Josh Barnett
5. Frank Mir
6. Fabricio Werdum
7. Shane Carwin
8. Daniel Cormier
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Travis Browne

bron (http://www.mmaweekly.com/heavyweight-division-265-pound-limit-mma-top-10)

Wederom Bullshit list,,, American hype train for brainless idiots in full progress!!!

Cormier, browne, Mir en Carwin boven fedor??? Serious?

Wheelie
07-03-2012, 15:44
M-1 en Zuffa gaat niet gebeuren, helaas.
Dana is klaar met Fedor (lees M-1).

Dana was ook klaar met GG ;)

LJ Silver
07-03-2012, 15:53
http://www.mmaphotoshops.com/wp-content/uploads/2009/10/dana-chasing-fedor.gif

Pansier
07-03-2012, 16:07
Het beste zou een rematch met Werdum zijn. Dat gevecht was toch het eind van de Fedor era.

Als eindpartij van zijn carriere en dan winnen!

Niek-S
07-03-2012, 16:17
Het beste zou een rematch met Werdum zijn. Dat gevecht was toch het eind van de Fedor era.

x2, dat zou een mooie binnenkomer zijn binnen de UFC

Niek-S
07-03-2012, 16:20
Fedor is niet zo bekend met de UFC, Who is Brock lesnar;) http://www.youtube.com/watch?v=eSreYRcALMo

Pansier
07-03-2012, 16:43
Fedor is niet zo bekend met de UFC, Who is Brock lesnar;) http://www.youtube.com/watch?v=eSreYRcALMo

Niet gaan verdraaien... Who is the second one... Is iets totaal anders.

Biiyen
07-03-2012, 16:47
M-1 en Zuffa gaat niet gebeuren, helaas.
Dana is klaar met Fedor (lees M-1).

Dana is een zakenman, Zuffa is een bedrijf... Als het geld oplevert dan kan ineens weer een heleboel.

-----------

Ik hoop echt dat het zo is, Fedor in de UFc zou wel heel erg vet zijn. Maar zou hij het nog in zich hebben?

XanaduNL
07-03-2012, 17:01
Dana was ook klaar met GG ;)

Bedoel je vorig jaar?
Volgens mij viel dat wel mee. Was gewoon een principe kwestie.

T15Boxing
07-03-2012, 17:24
Fedor verloor wel 3 keer achter elkaar binnen 13 maanden. Ik denk niet dat zijn laatste 2 overwinning genoeg zijn om hem terug in de top 10 te plaatsen. Qua talent natuurlijk wel maar daar kijken ze niet echt naar.

Pansier
07-03-2012, 18:28
Fedor verloor wel 3 keer achter elkaar binnen 13 maanden. Ik denk niet dat zijn laatste 2 overwinning genoeg zijn om hem terug in de top 10 te plaatsen. Qua talent natuurlijk wel maar daar kijken ze niet echt naar.

T is een momentopname, dus fedor 'verdient' het niet op het moment.

Toogjes
07-03-2012, 18:55
Please make it happen!! Tis natuurlijk 4 jaar te laat, maar stiekem droog ik nogsteeds van Fedor in de UFC.

king
07-03-2012, 19:37
Dana kan veel willen, maar ik heb het gevoel dat tegenwoordig niet Dana maar Lorenzo F. de lakens uitdeelt. De spoeling bij de UFC HW's blijft dun en Fedor erbij halen is zakelijk gewoon logisch.
Hoop wel dat het snel gebeurt. Een 40-jarige Fedor in de UFC zit niemand op te wachten.

Soulbringer320
07-03-2012, 19:49
Weet niet of we dit wel moeten doen.
Door die verliespartijen ben ik een beetje het niveau van Fedor een beetje kwijt.
Voor is het nog steeds een held, maar heb er geen vertrouwen meer in.

En als die komt, dan tegen wie zal die het opnemen.
Mir, Carwin, Nelson ?

Lionheart
07-03-2012, 20:26
Ik zie Fedor GRAAG terug in de UFC, maar dan wel in de LHW divisie!

Bij de HW heeft hij niets meer te zoeken.

Zelfs een vechter als Travis Browne zou het hem nu moeilijk maken.

Dus aub richting LHW en dan met een beginpartij tegen Gustaffson of Thiago Silva en daarna misschien een rematch tegen Hendo.

Wheelie
07-03-2012, 21:33
Dana kan veel willen, maar ik heb het gevoel dat tegenwoordig niet Dana maar Lorenzo F. de lakens uitdeelt. De spoeling bij de UFC HW's blijft dun en Fedor erbij halen is zakelijk gewoon logisch.
Hoop wel dat het snel gebeurt. Een 40-jarige Fedor in de UFC zit niemand op te wachten.

In het geval van Alistair hebben ze Dana White wel gepasseerd en heeft Lorenzo met de toenmalige manager van Alistair de deal gemaakt.

deco'o
07-03-2012, 21:41
Fedor is helaas niet meer zo atletisch als in Pride, het is niet slim om nu de UFC in te gaan
maar ik zou Fedor-Jones wel willen zien

king
07-03-2012, 21:41
In het geval van Alistair hebben ze Dana White wel gepasseerd en heeft Lorenzo met de toenmalige manager van Alistair de deal gemaakt.

Precies, Dana mag de PR doen maar de echte beslissingen worden volgens mij door de Fertitta's genomen.

Minotauro
07-03-2012, 22:46
Fedor is helaas niet meer zo atletisch als in Pride, het is niet slim om nu de UFC in te gaan
maar ik zou Fedor-Jones wel willen zien

Haha niet slim naar de UFC te gaan, maar Fedor wel tegen de meest gevreesde champ willen zien vechten.

Ik hoop dat Fedor 1 of 2 partijen in de UFC draait, waarvan sowieso 1 tegen Werdum. Ben ervan overtuigt dat Fedor een rematch niet zou verliezen van Werdum

micha
08-03-2012, 06:04
Precies, Dana mag de PR doen maar de echte beslissingen worden volgens mij door de Fertitta's genomen.

Dana heeft 10% procent van de aandelen de Fertittas 80%

deco'o
08-03-2012, 09:45
Haha niet slim naar de UFC te gaan, maar Fedor wel tegen de meest gevreesde champ willen zien vechten.


Dat ik Fedor-JJ wil zien en of het slim is van Fedor om tegen JJ te vechten zijn twee verschillende dingen.

Garcia
08-03-2012, 09:51
Fedor zou ik graag als LW in de UFC willen zien.

XanaduNL
08-03-2012, 09:56
Dana heeft 10% procent van de aandelen de Fertittas 80%

Owner(s)
Frank Fertitta III (40.5%)
Lorenzo Fertitta (40.5%)
Flash Entertainment (10%)
Dana White (9%)

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Zuffa

Naj85
08-03-2012, 11:19
ik zie fedor graag in de HW divisie, ik geloof er nog wel in. denk dat hij de meeste HW's in de UFC wel aan kan.
alleen Alistair en dos santos zal die het moeilijkst mee krijgen

Tony
08-03-2012, 11:24
Fedor zou ik graag als LW in de UFC willen zien.

Dan komt ie flink aan het cutten hoor.... Misschien dat LHW wel haalbaar is ;)

TheCarnage
08-03-2012, 11:42
Dana heeft 10% procent van de aandelen de Fertittas 80%

Dat meen je niet! Dan speelt hij wel heel erg haantje de voorste in zijn doen en laten rondom UFC.

Nooit geweten grappig...

123trisweat
08-03-2012, 11:49
Owner(s)
Frank Fertitta III (40.5%)
Lorenzo Fertitta (40.5%)
Flash Entertainment (10%)
Dana White (9%)

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Zuffa
Wist niet van de vierde partij, wie zijn dat dan?

Fedor redt, in zijn huidige vorm en trackrecord, het 7/8 van de 10 keer niet tegen een Jon Jones in huidige vorm.

Nelisje
08-03-2012, 12:25
Wat.. wil Jon Jones Fedor KO meppen? Dat het Hendo een beetje is gelukt (al ben ik nog niet overtuigd van een KO) wil niet zeggen dat het Jones lukt. Ik denk dat Jones zich kapot schrikt van Fedor. Hij heeft nog nooit iemand tegenover zich gehad die er zo in vliegt en ook nog eens zo allround is. Jones heeft weinig aan zijn reach tegen Fedor, daar loopt Fedor zo doorheen.

Lionheart
08-03-2012, 13:09
Wat.. wil Jon Jones Fedor KO meppen? Dat het Hendo een beetje is gelukt (al ben ik nog niet overtuigd van een KO) wil niet zeggen dat het Jones lukt. Ik denk dat Jones zich kapot schrikt van Fedor. Hij heeft nog nooit iemand tegenover zich gehad die er zo in vliegt en ook nog eens zo allround is. Jones heeft weinig aan zijn reach tegen Fedor, daar loopt Fedor zo doorheen.

Haha, ging het allemaal maar zo makkelijk!

Jones zie ik Fedor zeker wel pakken op submission of TKO/KO!

Fedor moet het op LHW proberen, met een beginpartij tegen Thiago Silva.

Shikoku
08-03-2012, 21:58
Het is misschien met iets te veel sentiment naar het verleden gekeken. Maar een (iets te) romantische gedachte zou natuurlijk zijn om Couture-Fedor alsnog te doen. Ik weet dat Randy alweer gestopt is, maar dat betekent niet zoveel. En Fedor is duidelijk niet meer op het niveau om de top van LHW of HW het echt moeilijk te gaan maken.

Hesen
09-03-2012, 03:03
Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!

Soulbringer320
09-03-2012, 03:06
Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!

Ik geef je graag gelijk, maar vrees toch echt niet dat het niet meer zo is.
Ben zelf ook een Fedor Fan, maar z'n tijd is denk ik toch echt een beetje voorbij.

Hesen
09-03-2012, 03:19
Ik geef je graag gelijk, maar vrees toch echt niet dat het niet meer zo is.
Ben zelf ook een Fedor Fan, maar z'n tijd is denk ik toch echt een beetje voorbij.

Geef me dan gelijk:D
Waarom zou het voorbij zijn? omdat hij zijn laatste 2 wedstrijden niet zoals altijd heeft gevochten maar eindelijk een beetje met afwachting en verstand ipv steeds slugfest aangaan:D echt waar hem de compleetste vechter ooit.. en hij staat zeker in het rijtje van m. ali, m. tyson etc
en ik geef fedor ook gelijk dat hij daar al die tijd niet wilde vechten.. zoals vadim zei: waarom wilt dana white(zuffa) alles voor hemzelf.. waarom kan hij niet samen iets organiseren met M1

Niek-S
09-03-2012, 09:09
Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!


HELEMAAL MEE EENS!!!

R.H.
09-03-2012, 09:39
Geef me dan gelijk:D
Waarom zou het voorbij zijn? omdat hij zijn laatste 2 wedstrijden niet zoals altijd heeft gevochten maar eindelijk een beetje met afwachting en verstand ipv steeds slugfest aangaan:D echt waar hem de compleetste vechter ooit.. en hij staat zeker in het rijtje van m. ali, m. tyson etc
en ik geef fedor ook gelijk dat hij daar al die tijd niet wilde vechten.. zoals vadim zei: waarom wilt dana white(zuffa) alles voor hemzelf.. waarom kan hij niet samen iets organiseren met M1

omdat m1 zo corrupt als de pest is, ik had Fedor graag gezien in de UFC maar dana/de fertittas hebben groot gelijk dat ze niet samen met M1 wouden gaan, dat is wel het meest idiote wat ze hadden kunnen doen zeg.

Nelisje
09-03-2012, 10:35
Jullie mensen zijn echte misgunners.. hij verlies 3 keer waarvan er maar 1 terecht is..( tegen bigfoot wilde hij door ondanks zijn misvormde gezicht, en iedereen weet dat tegen hendo fake was) ..en hij is direct afgeschreven?? Jullie praten over een man die bij elke vechter zenuwen en angst opwekt, en gooi die top 10 maar weg.. travis brown?? cormier?? ik zeg jullie dit Fedor verslaat nog steeds iedereen!! Fedor naar de Ufc, 1e partij werdum en daarna voor de titel.. en als mensen durven te zeggen dat hij een titel match niet verdien moeten die even naar zijn docu's en partijen gaan kijken!

Ik ben het in zekere zin met je eens dat hij niet afgeschreven is, van de andere kant was de kans vrij klein dat hij het gevecht tegen Silva zou winnen. Zijn gevecht tegen hendo was uiteraard discutabel.

Maar het is wel duidelijk, dat Fedor niet meer hongerig is. En dat hij met zijn 1.83 niet opgewassen is tegen al die zwaargewichten van 1.90+. De trainingsmethodes zijn zo aangepast dat alle top vechters meer allround worden of zich goed kunnen verdedigen tegen bepaalde aanvallen en dan telt een factor kracht/lengte/gewicht zwaarder mee.

Ik geloof niet dat Fedor ooit nog UFC HW champion kan worden, ik geloof wel heilig dat Fedor opgewassen is tegen een Jon Jones. Maar dan moet hij wel hongerig zijn, maar ben bang dat hij dat niet meer is. Hij hoeft niet meer te vechten, hij heeft genoeg verdient om zijn familie te voorzien van alles wat ze nodig hebben.

Minotauro
09-03-2012, 13:12
Ik vond eerder ook dat Fedor niet geheel out was tegen Hendo, maar laten we eerlijk zijn, als de scheids er niet tussen was gekomen had Hendo doorgehamerd en was de teleurstelling helemaal groot. Nu hebben we in iedergeval nog een excuse, het leek overigens wel of Fedor even weg was, maar snel herstelde. Jammer, maarja

Hesen
09-03-2012, 16:45
Ja maar hoevaak hebben we fedor zien incasseren? die man kan gewoon veel hebben en ja door die stoot zakte hij even door zn arm maar hij was al aan het omdraaien en als je goed keek wilde dean hearb al veel eerder ingrijpen.. maar zo kunnen we eindeloos discusseren.. naar mijn mening kon hij makkelijk doorgaan.. dit was niks vergeleken met die stoot van fujita .. zie fedor dance haha

R.H.
09-03-2012, 20:03
Ja maar hoevaak hebben we fedor zien incasseren? die man kan gewoon veel hebben en ja door die stoot zakte hij even door zn arm maar hij was al aan het omdraaien en als je goed keek wilde dean hearb al veel eerder ingrijpen.. maar zo kunnen we eindeloos discusseren.. naar mijn mening kon hij makkelijk doorgaan.. dit was niks vergeleken met die stoot van fujita .. zie fedor dance haha

Sorry maar, hij zakte even door z'n arm slaat ook nergens op
http://www.wuxiroushu.fr/imagesblog/fedorhendo/FedorvsHendo.gif

Je kunt zien wanneer Hendo 'm raakt en meteen daarna zakt hij gewoon helemaal in elkaar en na nog eens 2 stoten werd hij half wakker, het is gewoon terrecht dat de scheids het stopt

Damian_Gray
09-03-2012, 20:26
ok genoeg kritiek richting fedor, effe kritiekkraan dichtdraaien aub

fightlove
09-03-2012, 20:40
LHW lijkt mij zeker wat voor Fedor.We moeten zeker Fedor nog niet afschrijven.Hij is een sloper en zet veel druk op zijn tegen standers.Hij zal menig persoon nog verslaan,ondanks hij niet zo in vorm is als vroeger.:box:

YoMarK
09-03-2012, 20:56
Fedor is niet afgeschreven. Liever zie ik hem op LHW een poging doen in de UFC, maar HW kan ook. Toch moet hij wel slim vechten, en niet zoals tegen Silva waarbij hij zich gewoon liet beetpakken door de grotere en sterkere man.