PDA

View Full Version : Stefan Struve on Dos Santos rematch, striking strategy and physical development



Kemal
07-03-2012, 17:43
http://www.youtube.com/watch?list=UU397nAyPEJPKr0OxcBQd_1g&feature=player _detailpage&v=Gy38qyi2s4w

The_Rock
07-03-2012, 18:01
Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.

yuko
07-03-2012, 18:38
Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.

Je vergeet dat Stefan al op vroege leeftijd op dit niveau zit. Ik zeg niet dat ik in hem de duidelijke toekomstige kampioen zie maar ik denk wel dat het kan.

YoMarK
07-03-2012, 18:41
Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.
Wat een bullshit man. Struve word gewoon steeds een stukje beter ieder gevecht, en dat is niet iets wat je bij veel vechters ziet gebeuren. Struve was niet opgewassen tegen JDS, maar deed het nog altijd beter als ex-kampioen Cain Valasquez bijvoorbeeld.

Als ie gewoon vooruit blijft gaan, z'n "stomme" dingetjes uit z'n spel haalt, en nog ietsjes fysiek sterker word, dan gaat het echt wel goed komen. Hij is sowieso niet "exposed" zoals sommige andere vechters.

Soulbringer320
07-03-2012, 19:15
Wat een bullshit man. Struve word gewoon steeds een stukje beter ieder gevecht, en dat is niet iets wat je bij veel vechters ziet gebeuren. Struve was niet opgewassen tegen JDS, maar deed het nog altijd beter als ex-kampioen Cain Valasquez bijvoorbeeld.

Als ie gewoon vooruit blijft gaan, z'n "stomme" dingetjes uit z'n spel haalt, en nog ietsjes fysiek sterker word, dan gaat het echt wel goed komen. Hij is sowieso niet "exposed" zoals sommige andere vechters.

Ik wil net zeggen, hij is nog hartstikke jong, en te snel tegen JDS gezet.
Zie nog wel toekomst in hem.

micha
07-03-2012, 19:17
Ik wil net zeggen, hij is nog hartstikke jong, en te snel tegen JDS gezet.
Zie nog wel toekomst in hem.

x2

Yogi1
08-03-2012, 10:19
Ik denk dat hij erg ver gaat komen bij de UFC als hij zo door gaat. Hij zegt dat hij geen haast heeft. En de partijen worden steeds beter.

Naj85
08-03-2012, 11:16
Ik denk dat hij erg ver gaat komen bij de UFC als hij zo door gaat. Hij zegt dat hij geen haast heeft. En de partijen worden steeds beter.
x2
hij is nog heel jong en zijn partijen worden idd steeds beter

SacredHeart
08-03-2012, 11:23
Hoe kan je nou zeggen dat Struve nooit een title shot gaat krijgen? Hij is 24 jaar, zeer talentvol, ontwikkelt zich erg goed en wordt steeds ervarener. Heb een beetje moeite met die negatieve instelling, give the guy some respect!

Soulbringer320
08-03-2012, 12:56
Hoe kan je nou zeggen dat Struve nooit een title shot gaat krijgen? Hij is 24 jaar, zeer talentvol, ontwikkelt zich erg goed en wordt steeds ervarener. Heb een beetje moeite met die negatieve instelling, give the guy some respect!

Ervarener....?

Lionheart
08-03-2012, 13:05
Struve moet de gaten in zijn game verbeteren (werken aan een goede dekking) en iets meer gainen dan komt het wel goed met hem.

Ik vind het echt een warrior!

Maar om hem nu tegen een Overeem of weer tegen JDS neer te zetten ; nee! Dat haalt hij niet.
Laat hem maar rustig zn partijtjes pakken en op den duur komt hij er wel.

Een rematch tegen Travis Browne en daarna verder kijken.

lukashenko
08-03-2012, 13:12
Helaas maar waar. Struve zal nooit UFC kampioen worden. Ook nooit voor de titel vechten. Maar hij heeft mijn respect wel verdiend.

deze jongen is pas 23 en heeft een goude toekomst voor hem liggen (vind ik )
alle tijd en ruimte voor verbetering
waarom zou hij niet zo goed worden om de champ te weorden??

blade
08-03-2012, 14:02
hij moet gewoon veel paardenvlees eten dan komt die er wel:lol: ff zonder gekheid hij is nog zo jong dat die wel een keer voor de Belt gaat zeker weten

Shikoku
08-03-2012, 22:05
Om maar eens even een Nederlandse vergelijking te trekken. Wie had voor 5-10 jaar terug gedacht dat Alistair in 2012 voor de UFC HW titel zou vechten? Als je kijkt hoe dominant die jongen op de grond al is over de meeste jongens @ heavyweight. Ik denk zeker dat er een moment komt waar hij in de positie zou kunnen komen voor een title shot met een aantal jaar. Of hij ooit zou kunnen staan voor 5 rondes met Dos Santos is natuurlijk wat anders. (Maar dat zijn er ook niet zoveel, tot nu toe geen zelfs)

Intermec
09-03-2012, 08:03
Gisteren Peter Aerts uit 1994 op Eurosport. Had een zelfde postuur als Struve nu.. Zeg nooit nooit

boudstyle
09-03-2012, 08:15
Struve gaat een beest worden zo jong en al zoveel gevechten in de UFC.
Zodra hij fysiek ook nog sterker wordt, zie ik hem zeker voor de belt gaan over 3 jaar.

dietrik
09-03-2012, 15:37
Om maar eens even een Nederlandse vergelijking te trekken. Wie had voor 5-10 jaar terug gedacht dat Alistair in 2012 voor de UFC HW titel zou vechten? Als je kijkt hoe dominant die jongen op de grond al is over de meeste jongens @ heavyweight. Ik denk zeker dat er een moment komt waar hij in de positie zou kunnen komen voor een title shot met een aantal jaar. Of hij ooit zou kunnen staan voor 5 rondes met Dos Santos is natuurlijk wat anders. (Maar dat zijn er ook niet zoveel, tot nu toe geen zelfs)


wie overeem had zien stuntelen op dat k1 gala destijds in arnhem. had je ook niet kunnen denken dat ie ooit de k1 zou winnen. dus ja waarom niet?

WAR STRUVE!

johnmixfight
09-03-2012, 15:55
ik vind hem altijd goed de pers te woord staan, dat is bij sommige vechters ook wel eens anders

en hij is een topper van een knokker uiteraard, als je ziet wat hij nu al bereikt heeft.... respect