PDA

View Full Version : Mededeling namens Top Team Beverwijk



Garcia
07-03-2012, 20:22
Beste forumleden,

Zojuist kom ik van de gym vandaan waar ik met met Hans Nijman gesproken heb over Mosab Amrani. Er zijn veel geruchten op dit moment rondom Mosab en Hans heeft mij verzocht het volgende te posten zodat de geruchten de wereld uit zijn.

Mosab traint bij Top Team Beverwijk nadat hij Hans Nijman zelf heeft benaderd en dus niet andersom. Iedereen is welkom bij Top Team maar er wrodt aan niemand gevraagd of hij voor ons wil uitkomen en regelen zeker geen sponsor deals, ook niet uit eigen zak.

Gr. Hans Nijman.

Kemal
07-03-2012, 20:24
Das duidelijk iig!

Richelieu
07-03-2012, 21:06
Thanks Cyril

Anderson
07-03-2012, 21:57
Mij is het nog steeds niet duidelijk hij traint bij TTB maar komt voor zichelf uit ofzoiets? Maar hij is dus wel echt weg bij Mousid gym of traint die bij beide gyms.

Richelieu
07-03-2012, 22:27
Mij is het nog steeds niet duidelijk hij traint bij TTB maar komt voor zichelf uit ofzoiets? Maar hij is dus wel echt weg bij Mousid gym of traint die bij beide gyms.

Mosab staat onder contract bij Black Label ;)

Wheelie
07-03-2012, 22:29
Mosab is een top vechter en hoop hem zsm weer in de ring te zien.

payap
08-03-2012, 00:26
Thanx voor de info.

Bij de naam van Mosab Amrani denk ik gelijk weer aan die partij op Slamm!! tegen Anuwat Kaewsamrit. Wat een beukpartij was dat zeg!

Zou wel eens een rematch met Mootje Khamal willen zien en dan op 5 x 3 Full MuayThai!!!!

STERKE JERKE
08-03-2012, 12:24
X2. Maar dan moet Mosab aan zijn uithoudingsvermogen gaan werken.
Thanx voor de info.

Bij de naam van Mosab Amrani denk ik gelijk weer aan die partij op Slamm!! tegen Anuwat Kaewsamrit. Wat een beukpartij was dat zeg!

Zou wel eens een rematch met Mootje Khamal willen zien en dan op 5 x 3 Full MuayThai!!!!

Anderson
08-03-2012, 12:30
Ik snap nog steeds niet wat het voordeel is om bij TTB te gaan trainen met wie moet die daar gaan sparren dan. Wat kan Hans Nijman beter dan Mousid dan.

Richelieu
08-03-2012, 13:13
Ik snap nog steeds niet wat het voordeel is om bij TTB te gaan trainen met wie moet die daar gaan sparren dan. Wat kan Hans Nijman beter dan Mousid dan.

Dat klopt, maar zolang we geen details kennen is het giswerk. Hoop Mosab snel weer in actie te zien!

Mattie73
09-03-2012, 01:31
Mij is het nog steeds niet duidelijk hij traint bij TTB maar komt voor zichelf uit ofzoiets? Maar hij is dus wel echt weg bij Mousid gym of traint die bij beide gyms.

Hans Nijman is gewoon een goede trainer, dat zal niemand ontkennen; maar laten we eerlijk wezen, hij mag natuurlijk de veters niet strikken van Mousid (zowel qua vechtprestaties als trainerprestaties). Tel daarbij het feit dat Mosab en Mousid echt 2 handen op 1 buik waren.

Daarom begrijp ik deze overgang niet :scratch:.

Of er moet een ruzie zijn geweest tussen Mousid en Mosab, wat ik me niet kan voorstellen. Of het is een financiele kwestie. Maar dat is gissen!

STERKE JERKE
09-03-2012, 03:10
Verandering van spijs doet eten!

superstucie
09-03-2012, 21:48
Ik snap nog steeds niet wat het voordeel is om bij TTB te gaan trainen met wie moet die daar gaan sparren dan. Wat kan Hans Nijman beter dan Mousid dan.
ik vind aussi anders een prima sparringspartner,en hans kan met zijn brede contacten binnen vechtsportland genoeg regelen.

Anderson
09-03-2012, 22:34
Dan wil ik wel weten wat voor voordeel die heeft om tegen iemand te sparren die 22cm langer is als hij en 15 kg zwaarder.

vertel.

superstucie
09-03-2012, 23:23
met lengte verschil krijg je natuurlijk vaak te maken,en dat scheelt maar een kop, dus het is onzin om te zeggen dat hij er geen voordeel mee.... en wat het gewichts verschil betreft zit je er ruim 7 kilo naast?. en zoals ik al zei...hans en dick hebben brede contacten ush.

STERKE JERKE
10-03-2012, 03:35
Lukt het te blijven staan, dan is hij klaar voor Mootje Khamal.
Dan wil ik wel weten wat voor voordeel die heeft om tegen iemand te sparren die 22cm langer is als hij en 15 kg zwaarder.

vertel.

KeobNepo
21-03-2012, 17:39
Elke week weer geweldig om Aussi en Mosab (met elkaar en met anderen) te zien sparren. Blijf er altijd graag langer voor hangen.

Ondanks het lengteverschil doet ie het prima tegen Aus, heeft zijn snelheid mee