PDA

View Full Version : Dana White: We'll probably end up with Hector Lombard



Naj85
07-03-2012, 21:15
Source: ape12a
Mar 7, 2012 2:44 PM EST
*Not every fight in mixed martial arts is in the cage.
It appears a fight may be brewing over Middleweight Hector Lombard, who has not lost a fight in nearly six years, and is currently under contract with Bellator.
UFC*President Dana White interviewed at UFC on Fuel in Sydney, Australia.
"I guess he's pretty popular down here. I've been hearing all about him since I've been here. I hear he's under contract though with someone else, so we''ll see. I'll probably end up with him. If he wants to fight in the UFC, then we'll probably end up with him."
Bellator Chairman/CEO Bjorn Rebney, in an exclusive interview with MMAMania.
"Hector remains our champion right now. We are in the midst of a pretty substantial negotiation relative to his future with the organization. I've said many times I think he's the best middleweight in mixed martial arts so it's not an easy negotiation by any stretch of the imagination.
"We've got the right to match on any deal. We're either gonna sign him before he goes out the to marketplace or he's going to go out to the marketplace and we're gonna have a determination as to whether we're gonna match or not match and we're gonna see where it ends up. I
"love the guy and he's an awesome talent. He's been nothing but a pure pleasure for me to work with. He's been a great guy for me to work with and he's done everything we've asked him to do and every time I've put him in a cage, he's knocked people silly. You can't really ask for more than that from a guy."
*

From: Lil P
Member Since: 9/16/08
Posts: 383
I actually heard a rumor around the gym that his championship clause with Bellator was up and he was heading to the UFC. Guess it might be true after all

fightlove
07-03-2012, 21:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HTVHWtfQx88

Wheelie
07-03-2012, 21:49
Hij moet gewoon naar de UFC

stoet
07-03-2012, 21:59
Hij moet gewoon naar de UFC

Ik kijk al heel lang uit naar Hector Lombard in de UFC, ik denk dat hij daar nog hoge ogen zal gooien. Ik vind zijn stijl geweldig. Dat is pas een complete vechter en ook nog eens explosief. Het wordt hoog tijd dat hij zich daar mag gaan vestigen, wat hem mijn inziens zeer zeker zal gaan lukken.

Soulbringer320
07-03-2012, 23:22
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x1vLek3fuoE#!


http://www.youtube.com/watch?v=i5nsUFeVsjE&feature=related

Soulbringer320
07-03-2012, 23:30
http://s18.postimage.org/7zbh7tai1/hector.png

Dat hij onopgemerkt bleef met zulke cijfers.

Vandaan
07-03-2012, 23:43
http://s18.postimage.org/7zbh7tai1/hector.png

Dat hij onopgemerkt bleef met zulke cijfers.

Dacht waar ken ik hem nou van. Maar dat is van zijn partij tegen Mousasi. 1 van de 2 verlies partijen. Maar wat een beest. Ben heel benieuwd hoe die het zou doen in de UFC.

Wel jammer dat ie elke keer maar door blijft slaan als iemand al ko is en zelfs als de scheidsrechter er al tussen komt.

Lionheart
08-03-2012, 00:11
Lombard is een topper!
Die gaat nog wat potten breken binnen de UFC!

Soulbringer320
08-03-2012, 00:40
Als ik naar zijn fightcard kijk, dan heeft die Lombard alleen verloren op punten.
Wat een Baas..

Naj85
08-03-2012, 01:04
Had hier al een topic over geopend:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?120953-Dana-White-We-ll-probably-end-up-with-Hector-Lombard

Kemal
08-03-2012, 06:55
Klopt, even bij elkaar gezet ;)

Ulis-E
08-03-2012, 09:34
Wel jammer dat ie elke keer maar door blijft slaan als iemand al ko is en zelfs als de scheidsrechter er al tussen komt.

Schijnt idd af en toe steekje los te zitten.. Had al meerdere klachten over hem gelezen van oude judo randori sparringpartners e.d.

even googlen.... en al wat gevonden ditmaal afkomstig van American Top Team Florida : http://www.mixedmartialarts.com/?go=forum.posts&thread=1731848&forum=1

Brainthief
08-03-2012, 14:12
Sterk ventje,sterke grip op de polsen van de tegenstander.... bestwel massief ook. Tegen Mousasi was ie iig niet zo wild als die andere partijen. Of ie het red tegen Anderson, Cheal, Bisping.......etc. geen idee

LJ Silver
08-03-2012, 15:07
Poeh, heeft de laatste 25 gevechten niet meer verloren. Al is de enige bekende naam waar hij van gewonnen heeft voor mij Brian Ebersole

http://www.sherdog.com/fighter/Hector-Lombard-11292

Lionheart
08-03-2012, 15:29
Wil m wel tegen Bisping zien!

Hij heeft een orthodoxe judo stijl wat er erggggg explosief uitziet!

Hoop dat wij snel van m mogen genieten in de UFC!

Tony
08-03-2012, 15:44
Lol, deze ko - 6 seconden

http://www.youtube.com/watch?v=7bg4cneBmME

Soulbringer320
08-03-2012, 16:29
Had hier al een topic over geopend:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?120953-Dana-White-We-ll-probably-end-up-with-Hector-Lombard

http://www.sax.nu/Portals/615/images/sorry2.jpg

Shikoku
08-03-2012, 21:54
Denk niet echt dat hij het heel erg goed gaat doen. Hetzelfde met Khalidov die ze ongetwijfeld ook wel graag willen. Maar als je kijkt naar de jongens die overkomen uit Japan (Jorge Santiago) en Strikeforce (Jake Shields) blijkt dat je lijst echt 0,0 betekent als je jongens buiten de UFC vecht. Veel Jongens op de lijst van Santiago kwamen bijvoorbeeld niet door TUF of zijn de UFC zelfs nooit geinteresseerd in geweest. Ik zeg niet dat Lombard geen goede vechter kan blijken te zijn. Ik denk alleen dat zijn lijst gewoon geen graadmeter is.

Turboknecht
08-03-2012, 23:13
Dat klinkt zeer aannemelijk.

chechen
08-03-2012, 23:20
ik zou heel graag deze partij is zien

Vitor Belfort VS Hechtor Lombard ( 2 exsplosieve strikkers )

breahule
24-04-2012, 23:08
Big news: I have confirmed Hector Lombard to UFC is a done deal.
Bron: Mike Chiappetta = one of the most well-known and most trusted writers and analysts in the mixed martial

Sadix
24-04-2012, 23:11
top! maar snap niet waarom hij wel en mousasi niet.

breahule
24-04-2012, 23:20
tsja ik denk dat het heeft te maken met die enorme win streak van hem. En mousasi heeft wat steekjes laten vallen (king mo, Jardine)

appelsap
24-04-2012, 23:21
Hij is wel erg wild. hoeken zijn hard maar wijd. Denk dat hij het in de UFC lastig kan krijgen met zijn cardio. En idd hij schijnt net erg vriendelijk om te gaan met zijn sparringspartners bij ATT:). Top 10 zeker, Top 5, mwaaa ....

Sadix
24-04-2012, 23:22
king mo was discutabel en heb je jardine na die wedstrijd gezien? leek meer op een buitenaards wezen als op jardine zelf.

Sadix
24-04-2012, 23:23
Hij is wel erg wild. hoeken zijn hard maar wijd. Denk dat hij het in de UFC lastig kan krijgen met zijn cardio. En idd hij schijnt net erg vriendelijk om te gaan met zijn sparringspartners bij ATT:). Top 10 zeker, Top 5, mwaaa ....

bro, ben erg benieuwd wie jij nou echt bent. Je kent veel vechters en ik zie miami bij je naam staan.. wat is je echte naam aangezien je een pro fighter bent?

breahule
24-04-2012, 23:36
Klopt maar hij kon m niet finishen terwijl hij toch al redelijk op retour was had ik het idee, als je ziet hoe snel die middleweight (ben z'n naam ff kwijt) klaar met jardine was

appelsap
25-04-2012, 00:56
[QUOTE=Sadix;1144964]bro, ben erg benieuwd wie jij nou echt bent. Je kent veel vechters en ik zie miami bij je naam staan.. wat is je echte naam aangezien je een pro fighter bent?[/QUOTE

Heb onze moderators al 2 keer gevraagd het Pro Fighter weg te halen.
Was een korte carriere die al een paar jaar gelden niet meer te combineren was met werk. Geen grote naam met een anonieme account:).

Hector Lombard dus. Net als meer gasten van ATT (Alexis Vila, Thiago Alves) zeer goede vechter met een kort lontje....
Tegen Belfort zou top zijn, al denk ik dat Vitor hem ko slaat.

Harrie Nak
25-04-2012, 09:25
Fuck yeah, Lombard vs. Palhares of Lombard vs. Stann... make it happen! :thup:

lukashenko
25-04-2012, 09:52
hij is een eind baas ik wil hem tegen sonnen of silva zien geen tijd verspillen hatta voor de leeuwen

lukashenko
25-04-2012, 11:59
heb net zijn pot tegen gerard gekeken en ik was ook dus mousasi zijn 2 misstapjes ff vergeten wat voor eindbaas mousasie zelf is
kom op mousasie ff bij die boef managment weg die fedor ook een beetje verkloot hebben terug naar middleweight en silva van zijn troon stoten

superfreak
25-04-2012, 14:20
Oke jongens effe orde op zaken stellen. Allereerst mousasi zou een gruwelijke pakslaag krijgen van Silva dus van de troon stoten wil ik het niet eens over hebben.
Een rematch tegen Lombard vermijd mousasi ook al tijden. Hij weet wel beter.
Ben blij dat Lombard nu in de UFC gaat vechten. Nu zullen we zien hoe het echt zitten. Inderdaad tegen Sonnen, Palhares, Belford of Bisping voor hij aan Silva mag denken.

YoMarK
25-04-2012, 15:20
heb net zijn pot tegen gerard gekeken en ik was ook dus mousasi zijn 2 misstapjes ff vergeten wat voor eindbaas mousasie zelf is
kom op mousasie ff bij die boef managment weg die fedor ook een beetje verkloot hebben terug naar middleweight en silva van zijn troon stoten
Mousasi zit/zat helemaal niet bij M1.


Oke jongens effe orde op zaken stellen. Allereerst mousasi zou een gruwelijke pakslaag krijgen van Silva dus van de troon stoten wil ik het niet eens over hebben.
Een rematch tegen Lombard vermijd mousasi ook al tijden. Hij weet wel beter.
Ben blij dat Lombard nu in de UFC gaat vechten. Nu zullen we zien hoe het echt zitten. Inderdaad tegen Sonnen, Palhares, Belford of Bisping voor hij aan Silva mag denken.
Mousasi vecht inmiddels op LHW en Silva en Lombard op MW. Dat Mousasi Lombard vermijd is echt kolder, niet alleen vecht ie op een ander gewicht, hij zit ook niet bij dezelfde organisatie.
Mousasi moet mijns inziens naar de UFC, om daar het na 1 of 2 winstpartijen maar eens tegen Jones te proberen. Ik denk dat hij tekort gaat komen, maar iemand moet het doen. In de UFC zitten op LHW geen tegenstanders meer voor Jones.

superfreak
25-04-2012, 16:20
Dat Mousasi inmiddels op LHW vecht is me inderdaad bekend... Echter is hij niet zo een grote LHW dat hij MW niet meer kan halen. Ze zitten inderdaad in andere organisaties maar Lombard mocht wel in Japan vechten van. Daar wilde hij dan ook graag Mousasi treffen maar dat kwam er nooit van zullen we maar zeggen.
Mousasi moet zeker naar UFC. Op zowel LHW als MW kan hij leuke partijen draaien. Gek genoeg denk ik dat hij het Jones in de stand up knap lastig kan maken maar verder is hij nergens. Hij zal nog meer problemen hebben met een Rashad en consorten.
Op MW zijn er ook genoeg leuke partijen voor hem. Mousasi vs Bisping of nu Lombard inderdaad.

kooivechter
25-04-2012, 22:48
lombard is echt een beest. allround en echt super explosief, een knock outer pur sang. wil deze man erg graag in de ufc zien. denk echt dat hji de middel weight kampioen kan worden. moeten ze hem nu wel er heen halen, voordat hij op z'n retour is

lopez86
25-04-2012, 23:38
Ohhhh Lombard tegen Palhares.
Wat.
Een.
KASTEN-WEDSTRIJD zou dat zijn.
2 van die gigantische dudes die breder zijn dan lang met sicke, genadeloos lompe klemmen en een ko in elke mep die ze uitdelen.
Wat een wereldpartij zou dat zijn.

Danielos
25-04-2012, 23:52
lombard is echt een beest. allround en echt super explosief, een knock outer pur sang. wil deze man erg graag in de ufc zien. denk echt dat hji de middel weight kampioen kan worden. moeten ze hem nu wel er heen halen, voordat hij op z'n retour is

Als je even verder leest op het forum, dan weet je dat hij al gesigned heeft vandaag bij de UFC:)

kooivechter
26-04-2012, 16:39
Als je even verder leest op het forum, dan weet je dat hij al gesigned heeft vandaag bij de UFC:)

ik heb het gezien. gister heeft hij getekend , maar bedankt. als je ook de staat van dienst ziet van deze man. 31-2 record.
4e dan in judo in Judo. zwarte band bjj. Olympisch kandidaat in Judo. 5 x nationaal judo kampioen. 1e Bellator Middleweight Champion. meeste wins in Bellator(8). snelste KO in Bellator geschidenis. 25 partijen en 6 jaar ongeslagen. ben echt benieuwd, gelijk voor de titel laten vechten. geef hem veel meer kans dan sonnen.

Wheelie
26-04-2012, 22:08
bro, ben erg benieuwd wie jij nou echt bent. Je kent veel vechters en ik zie miami bij je naam staan.. wat is je echte naam aangezien je een pro fighter bent?

Heb onze moderators al 2 keer gevraagd het Pro Fighter weg te halen.
Yo "appelsap" , mijn excuses. Ik heb deze vraag niet voorbij zien komen maar ik heb het meteen even voor je aangepast ;)