PDA

View Full Version : “Big Foot” Leaves Blackzilians, Rejoins ATT



Gilaiir
12-03-2012, 18:27
First I’ll stay here in Florida, where I live. I’m training with the guys at American Top Team, and they opened the doors for me, thank God. I’m training with Thiago Silva, Sakara, with big names over there. Katel Kubis at Muay Thai, Parrumpinha at Jiu-Jitsu. When it’s six weeks before the event I’ll go down to Rio de Janeiro. I wanna be really well prepared, do like i did when I fought Fedor. I want that same mind, that same urge… I always had friends at American Top Team. In 2009, after I fought Werdum I decided to leave the team, but I talked to everyone. I decided to diversify, have my own training camp. Back then there wasn’t many heavyweight fighters over there, I just trained with Jorge Santiago and Danilo Villefort, who were my sparrings.

Former EliteXC heavyweight champion, Antonio “Big Foot” Silva (http://bjpenn.com/mmanews/2011/06/18/ufc-fighter-antonio-bigfoot-silva-fan-page-14779.html), explains to Brazilian media outlet Tatame.com that he is no longer a Blackzilian. Instead of staying at his new training home he moves back to his old one in preparation for his upcoming bout with Roy “Big Country” Nelson.

The move in camps comes off the heels of the enlistment (http://bjpenn.com/mmanews/2012/02/13/ufc-heavyweight-alistair-overeem-joins-the-blackzilians-signs-with-authentic-sports-management-in-us-14144.html) of Alistair Overeem (http://bjpenn.com/mmanews/2011/06/10/ufc-fighter-alistair-overeem-fan-page-13817.html)(to the fight team) and is likely the cause of his defection from the Blackzilian team.

Bron: http://bjpenn.com/mmanews/2012/03/12/big-foot-leaves-blackzilians-rejoins-att-16704.html

Shikoku
12-03-2012, 18:31
Hij was vast bang dat Overeem hem in training ging KO'en. Met die kin van hem.

Kemal
12-03-2012, 18:34
wat een jojo

rollermanskunk
12-03-2012, 18:41
Blackzillians wordt Blackdutchables?

onne1983
12-03-2012, 19:45
Blackzillians wordt Blackdutchables?
Nou ik was er vannochtend nog even en de meestgesproken taal is toch portugees hoor. Jz Calvacante, Yuri Villefort, Luis Cane, Cosmo Alexandre, Marcus Aurelio,en nog een stuk of 6, 7 andere. de enige niet brazilianen vanmorgen waren Rashad, Mittrione, Micheal Johnson, miguel Torres en nog wat een stuk of 3 beginnende profs. Vrijdag gaan ze naar hun nieuwe gym die echt gigantisch is!
Denk dat Alistair een goed team gekozen heeft.

rollermanskunk
12-03-2012, 20:14
Nou ik was er vannochtend nog even en de meestgesproken taal is toch portugees hoor. Jz Calvacante, Yuri Villefort, Luis Cane, Cosmo Alexandre, Marcus Aurelio,en nog een stuk of 6, 7 andere. de enige niet brazilianen vanmorgen waren Rashad, Mittrione, Micheal Johnson, miguel Torres en nog wat een stuk of 3 beginnende profs. Vrijdag gaan ze naar hun nieuwe gym die echt gigantisch is!
Denk dat Alistair een goed team gekozen heeft.

Wacht maar tot Alistair een hele karrevracht met Dutchies laat overvliegen in de maand april...

Nelisje
12-03-2012, 20:33
Denk dat Alistair een goed team gekozen heeft.

Op dit moment denk ik daar nog niet zo over.. heel veel vechters daar zijn net 1 of 2 gewichtsklasses lager. Ik denk dat het voor zijn scherpheid best goed is om af en toe te trainen met gasten als bv. Zimmerman of Saki. Die zijn staand op een hoger niveau dan Matt Mitrione. Ik weet niet of er nog andere leuke sparringpartners zijn bij Blackzillians (overigens een debiele naam, maar dat moeten ze zelf weten).

Wheelie
12-03-2012, 20:42
Op dit moment denk ik daar nog niet zo over.. heel veel vechters daar zijn net 1 of 2 gewichtsklasses lager. Ik denk dat het voor zijn scherpheid best goed is om af en toe te trainen met gasten als bv. Zimmerman of Saki. Die zijn staand op een hoger niveau dan Matt Mitrione. Ik weet niet of er nog andere leuke sparringpartners zijn bij Blackzillians (overigens een debiele naam, maar dat moeten ze zelf weten).
Alistair laat gewoon sparringpartners overkomen, Ghita is al geregeld ;)

Ralph
12-03-2012, 20:48
Alistair laat gewoon sparringpartners overkomen, Ghita is al geregeld ;)

Jep! En eerlijk gezegd vind ik Ghita op dit moment net even wat beter/scherper dan Zimmerman of Saki... En daarnaast heeft hij natuurlijk Spong om mee te sparren; lijken me beiden prima vervangers voor Zimmerman en Saki.

Lionheart
12-03-2012, 21:17
Jep! En eerlijk gezegd vind ik Ghita op dit moment net even wat beter/scherper dan Zimmerman of Saki... En daarnaast heeft hij natuurlijk Spong om mee te sparren; lijken me beiden prima vervangers voor Zimmerman en Saki.

Idd!!

Ik hoop dat de Blackzilians gaan rulen!!
Potentie zit er iig in!

Heerlijke naam ook!