PDA

View Full Version : Neo Nazi in SF?



Minotauro
13-03-2012, 23:00
http://mmadailynews.files.wordpress.com/2012/02/brandon-sailing.jpg
(http://insidefights.com/2012/03/04/neo-nazi-sex-offender-turned-neo-nazi-mma-fighter-strikeforces-brandon-sailing-makes-dakota-cochrane-look-like-a-choir-boy/)http://insidefights.com/2012/03/04/neo-nazi-sex-offender-turned-neo-nazi-mma-fighter-strikeforces-brandon-sailing-makes-dakota-cochrane-look-like-a-choir-boy/

citrusfruit
13-03-2012, 23:04
Nog een pedofiel ook als dat artikel klopt. In dat geval moeten ze hem maar tegen een tag-team Overeem/Fedor zetten.

Turboknecht
13-03-2012, 23:39
Wat een achterlijke figuren duiken er af en toe toch op. Zo'n gast verdient maar een ding:


http://www.youtube.com/watch?v=tjEdLuqK1RQ

kmr
14-03-2012, 00:30
Als het goed was, dan was hij 19 en wilde hij seks met een 13-jarige.

Lionheart
14-03-2012, 00:44
Wat een achterlijke figuren duiken er af en toe toch op. Zo'n gast verdient maar een ding:


http://www.youtube.com/watch?v=tjEdLuqK1RQ



x2!!!!

Kemal
14-03-2012, 06:57
nekschot

Leventdepevent
14-03-2012, 07:25
dat t een pedo is vind ik nog veel erger....in de gracht ermee!

Bromios
14-03-2012, 09:55
Pedo volgens amerikaanse begrippen dan he. Hier noemen ze zo'n meisje van 13 een breezer sletje en krijgt ze straf. In the US is het gelijk verkrachting ook al is het vrijwillig. In ieder geval zullen de ouders van dat meisje daar op aan sturen.

Dat ie een racist is vind ik ook niet zo vreemd (wel fout). Hij woont in de middle of redneck county.

Wel dom van strikeforce. Je checkt je vechters toch even voordat je ze aanneemt ?

Minotauro
14-03-2012, 10:19
Pedo volgens amerikaanse begrippen dan he. Hier noemen ze zo'n meisje van 13 een breezer sletje en krijgt ze straf. In the US is het gelijk verkrachting ook al is het vrijwillig. In ieder geval zullen de ouders van dat meisje daar op aan sturen.

Dat ie een racist is vind ik ook niet zo vreemd (wel fout). Hij woont in de middle of redneck county.

Wel dom van strikeforce. Je checkt je vechters toch even voordat je ze aanneemt ?

Precies. Ook al bood zij zichzelf aan, dan alsnog was hij een verkrachter, dus dat is niet helemaal eerlijk.

XanaduNL
14-03-2012, 10:20
Dit is al oud nieuws. Kennelijk had hij zijn aanmelding niet volledig eerlijk ingevuld.
Dana heeft al gezegd dat hij nooit meer voor Zuffa zal vechten, en waarschijnlijk helemaal niet meer sinds de commissie hem ook suspended heeft.

Minotauro
14-03-2012, 10:26
Maar waarom wordt hij gesuspend dan? Om wat hij op 18-jarige leeftijd heeft gedaan? Of om zijn nazi tattoos?

XanaduNL
14-03-2012, 12:05
Voor het vervalsen van de info.
Hier het artikel van MMAFighting:
http://www.mmafighting.com/strikeforce/2012/3/6/2849610/strikeforce-brandon-saling-ohio-new-jersey-license-revoked-falsifying-mma-news

En het interview waarin Dana er wat over zegt:
http://www.mmafighting.com/ufc/2012/3/6/2849764/dana-white-talks-ufc-on-fox-3-strikeforce-tate-vs-rousey-and-rampage

fightlove
14-03-2012, 15:57
Die gast als punching bag gebruiken.Ketting om zijn poten en rammen maar.

Shikoku
14-03-2012, 16:42
Wie had dat nou verwacht van Chuck Liddell.

superstucie
14-03-2012, 16:56
Wie had dat nou verwacht van Chuck Liddell. dat was ook mijn eerste gedachte:lol:

chickenwing
14-03-2012, 17:57
vind het gelul , een mening is een mening en iedereen heeft wel iets op zijn kerfdstok of zijn we ineens allemaal lievertjes en schoolvoorbeelden geworden pf

Turboknecht
15-03-2012, 00:15
Ja joh, wat is er nou erg aan pedofilie, iedereen doet wel eens wat. Beetje aanhanger zijn van figuren die de grootste genocide aller tijden op hun rekening hebben staan, het is maar een mening, wat geeft dat nou joh.

Lionheart
15-03-2012, 00:24
Ja joh, wat is er nou erg aan pedofilie, iedereen doet wel eens wat. Beetje aanhanger zijn van figuren die de grootste genocide aller tijden op hun rekening hebben staan, het is maar een mening, wat geeft dat nou joh.

Heel goed verwoord!

Pedofielen en racisten mogen zij mij van beiden lekker een nekschot geven!
En een combi daarvan, pffff...

Surrender
15-03-2012, 01:28
vind het gelul , een mening is een mening en iedereen heeft wel iets op zijn kerfdstok of zijn we ineens allemaal lievertjes en schoolvoorbeelden geworden pf

Ben helemaal met je eens. 1 ding eerst duidelijk maken: Ik HAAT pedo's en ik HAAT Racisten!!! Ik geloof wel in vergevenis en ik wil MMA juist zien als een sport die mensen die op de verkeerde pad zijn beland weer terug kan sturen naar de jusite pad. Je wilt dus zeggen dat geen crimineel ooit de kans zal hebben om zich te verbeteren en te kiezen voor een betere leven dan?

jerome-lebanner
15-03-2012, 01:50
vind het gelul , een mening is een mening en iedereen heeft wel iets op zijn kerfdstok of zijn we ineens allemaal lievertjes en schoolvoorbeelden geworden pf



vind jij het gelul?? ja joh wat maakt het ook uit he een pedofiel:wacko:

je hebt streken en vieze smerige dingen die niet door de beugel kunnen, tja

Mauro
15-03-2012, 07:12
Ja joh, wat is er nou erg aan pedofilie, iedereen doet wel eens wat. Beetje aanhanger zijn van figuren die de grootste genocide aller tijden op hun rekening hebben staan, het is maar een mening, wat geeft dat nou joh.
X 2

Ulis-E
15-03-2012, 07:15
Pedo volgens amerikaanse begrippen dan he. Hier noemen ze zo'n meisje van 13 een breezer sletje en krijgt ze straf. In the US is het gelijk verkrachting ook al is het vrijwillig. In ieder geval zullen de ouders van dat meisje daar op aan sturen.


dude, ik weennie wat jij deed toen je 19 was maar ik deed zeker geen 13-jarige chicks!

Valt toch wel binnen mijn begrip van pedo

Pansier
15-03-2012, 07:51
dude, ik weennie wat jij deed toen je 19 was maar ik deed zeker geen 13-jarige chicks!

Valt toch wel binnen mijn begrip van pedo

Bij mijn begrip valt het niet echt onder pedo, maar onder kansloos. Denk dat er veel ''pedo's'' dan in Nederland zijn. Bij een pedo denk ik meer aan een volwassen man die het echt met een minderjarige doet.

Hans Vos
15-03-2012, 08:49
ik ben wel getrouwd met een 15 jaar jongere vrouw , maar ja ben inmiddels toch te oud om te vechten , gr hans

Bromios
15-03-2012, 10:20
dude, ik weennie wat jij deed toen je 19 was maar ik deed zeker geen 13-jarige chicks!

Valt toch wel binnen mijn begrip van pedo

dude, je moet lezen. Toen hij werd gearresteerd was hij 18 en zij 13. Ik deed dat niet , maar denk je dat dat op de gemiddelde middelbare school hier niet gebeurt ? En die gast komt uit een kansarm milieu in een kansarm gebied van de USA waar ze zo puriteins zijn als de neten dus 0.0 voorlichting.

Ik praat het niet goed en die gast is ook een vette racist dus ze mogen hem morgen doodschoppen van me, maar het lijkt nu net of hij een kleuter heeft aangerand en dat is het ook niet.

en hoe slim die gozer is blijkt wel uit het feit dat ie een vechtcarriere begint met een nazi-tattoo. Wat denk je dan ? Daar kom ik wel mee weg ?

Ulis-E
15-03-2012, 10:20
Bij mijn begrip valt het niet echt onder pedo, maar onder kansloos. Denk dat er veel ''pedo's'' dan in Nederland zijn. Bij een pedo denk ik meer aan een volwassen man die het echt met een minderjarige doet.

Moch ik later nog een dochter krijgen dan zal ik onthouden om der alleen nooit met jou te laten ;) Sorry, ik weet dat al die highschool meisjes der tegenwoordig uitzien als jailbait en ik ben zelf ook zeker niet heilig maar kom op man... 13?? Gaat mij toch iets te ver

Turboknecht
15-03-2012, 11:13
Hoe dan ook, het is logisch dat hij nooit meer aan de bak komt. MMA is geen gevestigde sport, verre van, en komt een stuk extremer over dan andere sporten. Als je zoiets dan graag aan de man wilt brengen en wilt dat MMA door het grote publiek als 'normaal' beschouwd wordt, dan kun je daar geen connotaties als 'nazi' of 'pedofiel' bij gebruiken. Vaak wordt hier ook een link gelegd met voetbal, maar daar gaat het dus fout, want voetbal is wel gevestigd. Dan wordt daar veel meer van gepikt. Zo zie je dat ook met andere zaken, zoals alcohol. Elk weekend weer levert dat een hele hoop gelazer op, toch hoor je daar relatief weinig over. Er wordt veel gepikt, want iedereen is er mee bekend en accepteert het bestaan en gebruik ervan. Als er twee iets met een toerist fout gaat met paddo's, dan wordt daar gelijk in Den Haag over gesproken en wordt er een verbod afgekondigd, of het nou terecht is of niet. Dus, of hij nou wel of niet een pedo/nazi was/is of niet, dat maakt niet uit, want omdat MMA nog niet breed geaccepteerd is kan een klein incident grote schade opleveren, dus damage control.

Pansier
15-03-2012, 11:47
Moch ik later nog een dochter krijgen dan zal ik onthouden om der alleen nooit met jou te laten ;) Sorry, ik weet dat al die highschool meisjes der tegenwoordig uitzien als jailbait en ik ben zelf ook zeker niet heilig maar kom op man... 13?? Gaat mij toch iets te ver

Ik vind het ook kansloos, maar als ik die 13 jarige ook soms hoor... Niet meteen denken dat ik zo ben haha. Ik heb zo mijn grenzen hoor...

Minotauro
15-03-2012, 14:51
Dus ook al wouden dat 12 jarige en 13 jarige meisje seks met hem en zijn vriend, dan vind je hem nog steeds een pedofiel? Qua wetgeving heb je gelijk, maar zeg nou eerlijk, voelde jij je op je 19de al volwassen en verantwoordelijk? Alsof je wanneer je 18 bent niet op een meisje van 16 kan vallen bijvoorbeeld. Dit is wel een groter verschil, maar wellicht drong het meisje op hem aan of loog ze over haar leeftijd. In dit geval iemand tot pedofiel etiketteren gaat in mijn ogen te ver.

Pansier
15-03-2012, 17:26
Dus ook al wouden dat 12 jarige en 13 jarige meisje seks met hem en zijn vriend, dan vind je hem nog steeds een pedofiel? Qua wetgeving heb je gelijk, maar zeg nou eerlijk, voelde jij je op je 19de al volwassen en verantwoordelijk? Alsof je wanneer je 18 bent niet op een meisje van 16 kan vallen bijvoorbeeld. Dit is wel een groter verschil, maar wellicht drong het meisje op hem aan of loog ze over haar leeftijd. In dit geval iemand tot pedofiel etiketteren gaat in mijn ogen te ver.

x2, te snel beoordeeld.