PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter (TUF); Episode 2; Video



Sato
17-03-2012, 13:40
http://www.fightmates.com/2012/03/tuf-season-15-episode-2-video-ultimate.html

Gilaiir
17-03-2012, 19:42
Held! Ik heb mezelf wezeloos gezocht!

123trisweat
17-03-2012, 20:20
tx

Pansier
17-03-2012, 20:32
Repies!

Leventdepevent
17-03-2012, 21:01
thanks man!

Kemal
17-03-2012, 21:13
Thanks Sato!

Bromios
17-03-2012, 21:41
Ik moet deze nog gaan kijken maar wat vinden jullie er van ? Ik vond de eerste nogal vreemd. Geen extra geluidseffecten en het commentaar was net of ze vergeten waren de microfoon op de tribune uit te zetten.

Moet er nog een beetje aan wennen.

tnucpuncher
17-03-2012, 23:01
Dacht dat het aan mij lag, vind het heeeel anders dan TUF 14. En dan bedoel ik natuurlijk niet andere coaches en vechters maar gewoon de hele set-up. Vond Vick vs Cruickshank een redelijk saaie partij, wel een mooie upset victory maar verder technisch niet heel geweldig en spannend..

Sato
18-03-2012, 17:09
Dacht dat het aan mij lag, vind het heeeel anders dan TUF 14. En dan bedoel ik natuurlijk niet andere coaches en vechters maar gewoon de hele set-up. Vond Vick vs Cruickshank een redelijk saaie partij, wel een mooie upset victory maar verder technisch niet heel geweldig en spannend..

Ik vond het ook wat tegen vallen, ik hoop dat de volgende partij meer vuurwerk word. Ik had echt hoge verwachtingen van Cruickshank maar loop jammer genoeg tegen een knie wat een high-kick was bedoeld. Ik ben wel benieuwd naar de volgende partij (van die Braziliaan). Ik houd van mooie submissions.

tnucpuncher
18-03-2012, 21:22
Ik vond het ook wat tegen vallen, ik hoop dat de volgende partij meer vuurwerk word. Ik had echt hoge verwachtingen van Cruickshank maar loop jammer genoeg tegen een knie wat een high-kick was bedoeld. Ik ben wel benieuwd naar de volgende partij (van die Braziliaan). Ik houd van mooie submissions.

Misschien je post even wat editten want het is een spoiler voor de mensen die het niet gezien hebben! Ben het wel met je eens hoor! Vond het trouwens een hele goede tactiek van Cruz om Urijah z'n eigen vechter te laten kiezen. Als hij echt had gekozen voor zijn beste vechter zou dit wel demotiverend worden voor de rest van zijn team en zal het niet erg gewaardeerd worden door zijn team. Zeer slimme tactiek, jammer genoeg dat hij er niet mee door ging!

Briant
19-03-2012, 11:34
Misschien je post even wat editten want het is een spoiler voor de mensen die het niet gezien hebben! Ben het wel met je eens hoor! Vond het trouwens een hele goede tactiek van Cruz om Urijah z'n eigen vechter te laten kiezen. Als hij echt had gekozen voor zijn beste vechter zou dit wel demotiverend worden voor de rest van zijn team en zal het niet erg gewaardeerd worden door zijn team. Zeer slimme tactiek, jammer genoeg dat hij er niet mee door ging!

Ik denk dat Christiano Marcelo wel de sterkste vechter is van dat team.

Die onaardigheden tussen Cruz en Faber zijn ook echt te geforceerd trouwens, volgens mij vinden ze me elkaar best een toffe peer, maar moeten ze beetje onaardig doen tegen elkaar van de regie.

superfreak
19-03-2012, 12:15
Komt inderdaad heel geforceerd over. Ze zijn beide ook niet echt een agressief overkomen.

Zag die Cruickshank tijdens de training mooie dingen zien doen. Had daar wel mee van verwacht.
Stand up ziet er vaak rommeling uit. Vraag me toch af. Een gemiddelde NL vechter met wat grond skills zou deze jongens toch echt moeilijik moeten kunnen maken.

Gilaiir
19-03-2012, 13:45
Ik denk dat Christiano Marcelo wel de sterkste vechter is van dat team.

Die onaardigheden tussen Cruz en Faber zijn ook echt te geforceerd trouwens, volgens mij vinden ze me elkaar best een toffe peer, maar moeten ze beetje onaardig doen tegen elkaar van de regie.

Haha, inderdaad, het kwam zoo nep over toen Faber begon te bakkesen tegen Cruz.

Sadix
19-03-2012, 14:09
die trainings pakken die ze aan hadden op het einde, echt super vet.

Kijk uit naar vlgende week, die jongen van cruz vond ik echt goed!

LeeMurray
19-03-2012, 14:51
Thnx Sato!

Onverwacht einde. Respect voor beide vechters, maar ik had dit niet verwacht. Cruickshank maakte het gevecht en ik denk dat James Vick 9 van 10 keer zou verliezen. Vick's trappen waren matig en ik miste z'n linkerjab. Hij maakte totaal geen gebruik van z'n lengte.
Wel respect voor Vick dat ie toegaf wat we allemaal zagen; dat ie een highkick wilde geven en dat Cruickshank tegen z'n knie aanliep.

lol @ Dana's commentaar op het einde.

Die beef tussen Dominick en Urijah komt idd geforceerd over. Ik weet dat dit het format van het programma is, maar van mij hoeft het niet.

RisingSun
19-03-2012, 15:06
Ik vond de alle 14 vorige seizoenen veel beter en professioneel uitgewerkt door Spike dan dit. Komt echt vaak amateuristisch over qua editing e.d. Alleen tijdens de gevechten vind ik het wel fijn want dan krijg je echt dat oude shooto gevoel waarbij je een paar meter van de ring / kooi afzit en alles kan horen :)

Vince
19-03-2012, 15:47
Ik vond de alle 14 vorige seizoenen veel beter en professioneel uitgewerkt door Spike dan dit. Komt echt vaak amateuristisch over qua editing e.d. Alleen tijdens de gevechten vind ik het wel fijn want dan krijg je echt dat oude shooto gevoel waarbij je een paar meter van de ring / kooi afzit en alles kan horen :)

Je begrijpt dat live edditing iets heel anders is? Of had je het over het eerste gedeelte van de aflevering?
Vind het concept erg vooruit gegaan met de live partijen.

carlo1
19-03-2012, 17:06
net gekeken, wat een fantastische zet van cruz en wat een afgang voor faber en zijn hele team. natuurlijk wil je je eerste pot niet tegen de nr 1 pick, maar je hebt maar een kans van 1 op 16 om dit seizoen te winnen en cruz biedt je de mogelijkheid om op te staan en tegen iedereen incl Dana te zeggen, "ik vecht tegen iedereen, waar en wanneer dan ook". Ook als je verlies heb je jezelf wel in de kijker gespeelt. De contracten worden niet alleen aan de winnaar aangeboden, maar ook aan de vechters die zich het meest in de kijker hebben gespeelt. hebben die lui dan niets geleerd uit vorige seizoenen. Weet nog goed dat James Hamortree zelf de situatie aanpakte en wel het gevecht kreeg.
Matt Mitrione, Cody Mc kenzie zijn ook niet de beste vechters van dat seizoen, maar vechten wel nog steeds in de UFC. Zo'n kans als cruz je biedt krijg je maar een enkele keer per paar seizoenen, pak hem aan zou ik zeggen.
1 ding weet ik wel, de winnaar van dit seizoen zit niet bij team faber!

RisingSun
19-03-2012, 17:12
Je begrijpt dat live edditing iets heel anders is? Of had je het over het eerste gedeelte van de aflevering?
Vind het concept erg vooruit gegaan met de live partijen.

Tuurlijk begrijp ik dat live edditing iets heel anders is, maar alleen al het verschil van commentator, de stem, de sfeer die het uitstraald....misschien moet ik er nog ff aan wennen..

Bromios
21-03-2012, 14:19
Weet iemand ook een download link ? Heb geprobeerd deze te kijken maar hij loopt steeds vast. als ik hem stop begint hij opnieuw en kan ik hem niet doorscrollen.

carlo1
21-03-2012, 17:56
Weet iemand ook een download link ? Heb geprobeerd deze te kijken maar hij loopt steeds vast. als ik hem stop begint hij opnieuw en kan ik hem niet doorscrollen.

zit nu op mijn werk, dus kan het niet precies beschrijven, maar bij het openen krijg je 4 filmpjes onder elkaar. Bovenste is de gehele uitzending. Toen ik deze aanklikte, gebeurde bij mij hetzelfde. De onderste drie kon ik wel openen. Dit is de aflevering in drie delen. Bovenste is het eerste deel enz.

Bromios
21-03-2012, 17:57
zit nu op mijn werk, dus kan het niet precies beschrijven, maar bij het openen krijg je 4 filmpjes onder elkaar. Bovenste is de gehele uitzending. Toen ik deze aanklikte, gebeurde bij mij hetzelfde. De onderste drie kon ik wel openen. Dit is de aflevering in drie delen. Bovenste is het eerste deel enz.

ah bedankt, vanavond proberen

Appielwt
27-03-2012, 15:40
die trainings pakken die ze aan hadden op het einde, echt super vet.


Ik heb even rond gekeken naar die trainingspakken op het web, alleen heb ze niet kunnen vinden. Indien iemand ze tegen komt, zou die mij een pm met de link willen sturen?

kmr
27-03-2012, 15:56
Is dit de aflevering met het gevecht van MArcello?

Appielwt
27-03-2012, 22:41
Is dit de aflevering met het gevecht van MArcello?

Nee dat is episode 3

Sadix
28-03-2012, 00:28
Ik heb even rond gekeken naar die trainingspakken op het web, alleen heb ze niet kunnen vinden. Indien iemand ze tegen komt, zou die mij een pm met de link willen sturen?
mij ook graag