PDA

View Full Version : Petrosian & Aerts tekenen bij Glory



Hesen
20-03-2012, 21:43
Giorgio Petrosyan has just signed with Glory and will have his first fight in the Glory World Series in May!Is dit een goeie keuze? Toch wel iets positiefs voor GG eindelijk. bron fb martijn de jong

Kemal
20-03-2012, 21:50
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119781-Glory-World-Series-2012-23-maart-Moskou/page7

http://www.mmaheadlines.nl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=193&cntnt01origid=15&cntnt01lang=nl_NL&cntnt01returnid=61

Hesen
20-03-2012, 21:56
I know maar was nog geen topic over gestart.. hij is nu van showtime naar GG gegaan.. is dit wel zo een goeie keuze geweest?

Nelisje
20-03-2012, 22:15
Als Aerts ook kiest voor Glory world series geef ik de nieuwe K-1 organisatie niet heel veel kans. Aerts is Mr.K-1 dat is flink gezichtsverlies voor ze.

Als Glory Buakaw, Kraus en Souwer ook nog kan strikken voor hun world series kunnen ze best een leuk toernooitje organiseren lijkt me. Ze kunnen in ieder geval laten zien dat ze het heel serieus nemen door Giorgio Petrosyan te contracteren.

Ik ben benieuwd hoe dit alles gaat aflopen.

Rverm
20-03-2012, 22:23
Dat zijn goede aankopen...

Rverm
20-03-2012, 22:23
Dat zijn goede aankopen...

bryan
20-03-2012, 22:34
Ging Aerts niet stoppen dan ?

bryan
20-03-2012, 22:35
Ging Aerts niet stoppen dan ?

Bromios
20-03-2012, 22:35
Superjammer dat vanwege de ego's van een paar managers de sport weer kapot gemaakt wordt.

Nu is nooit iemand de undisputed champion.

Glory het meest in het oostblok want daar is het meeste dubieuze geld te halen in europa. K1 bij de yakuza in japan.

jammer, jammer, jammer. Het was zo mooi de afgelopen 15 jaar.

GM
20-03-2012, 23:04
Superjammer dat vanwege de ego's van een paar managers de sport weer kapot gemaakt wordt.

Nu is nooit iemand de undisputed champion.

Glory het meest in het oostblok want daar is het meeste dubieuze geld te halen in europa. K1 bij de yakuza in japan.

jammer, jammer, jammer. Het was zo mooi de afgelopen 15 jaar.

Gezwets in de ruimte, aannames etc etc wacht eerst maar even de officiele berichten af voordat je de gehele oostblok maffia aan GG gaat linken.
Wat Japan betreft heb je helaas gelijk daarom zal K1 in deze handen nooit meer wat worden, niemand zal het in Japan gaan uitzenden.
Trouwens, onder aan de streep is een K1 zonder vechters geen K1.
Even afwachten, Glory gaat het flikken zeker weten.

GM
20-03-2012, 23:05
Superjammer dat vanwege de ego's van een paar managers de sport weer kapot gemaakt wordt.

Nu is nooit iemand de undisputed champion.

Glory het meest in het oostblok want daar is het meeste dubieuze geld te halen in europa. K1 bij de yakuza in japan.

jammer, jammer, jammer. Het was zo mooi de afgelopen 15 jaar.

Gezwets in de ruimte, aannames etc etc wacht eerst maar even de officiele berichten af voordat je de gehele oostblok maffia aan GG gaat linken.
Wat Japan betreft heb je helaas gelijk daarom zal K1 in deze handen nooit meer wat worden, niemand zal het in Japan gaan uitzenden.
Trouwens, onder aan de streep is een K1 zonder vechters geen K1.
Even afwachten, Glory gaat het flikken zeker weten.

rollermanskunk
21-03-2012, 01:46
We gaan het boksen achterna met tig verschillende belts en dito bonden/promotors

Versnippering en hevige concurrentie. Jammer dat Bas en Simon niet tot een akkoord zijn gekomen.

GM
21-03-2012, 02:31
We gaan het boksen achterna met tig verschillende belts en dito bonden/promotors

Versnippering en hevige concurrentie. Jammer dat Bas en Simon niet tot een akkoord zijn gekomen.

Mijn gedachte is de volgende;

Komt vast wel, veel opties heeft Simon niet; Showtime of Glory. K1 is een loos verhaal, Bas zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen of een andere positie gaan invullen dus mocht er eventueel oud zeer zijn staat dat ook niet meer in de weg.
Van Bas kan iedereen zeggen wat hij wil, de man had en heeft op vele punten ronduit gelijk hij zou het alleen niet zelf en niet op deze manier moeten uiten.
Hopelijk gaan de neuzen nu dezelfde kant op en worden egootjes terzijde geschoven de sport verdient het.

micha
21-03-2012, 09:46
we"ve only just begon.......

Bromios
21-03-2012, 10:07
Mijn gedachte is de volgende;

Komt vast wel, veel opties heeft Simon niet; Showtime of Glory. K1 is een loos verhaal, Bas zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen of een andere positie gaan invullen dus mocht er eventueel oud zeer zijn staat dat ook niet meer in de weg.
Van Bas kan iedereen zeggen wat hij wil, de man had en heeft op vele punten ronduit gelijk hij zou het alleen niet zelf en niet op deze manier moeten uiten.
Hopelijk gaan de neuzen nu dezelfde kant op en worden egootjes terzijde geschoven de sport verdient het.

Die aannames van jou zijn net zoveel gezwets in de ruimte als die van mij.
K1 komt met een vage investeerder en gaat samen werken met showtime. Kim is een onbetrouwbaar sujet met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar Showtime heeft tot nu toe alles waargemaakt wat ze beloofd hebben. Vechters krijgen een deel van hun bedrag.

Glory komt met een vage investeerder. Bas is een onbetrouwbaar sujet met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar Martijn heeft tot nu toe waargemaakt wat hij heeft beloofd. Een deel van de vechters krijgt het hele bedrag en het andere deel krijgt niks en loopt boos weg.

Ik snap dat je alles door een geel rode bril wilt bekijken maar volgens mij zitten aan het eind van het liedje Simon en Martijn in de schuldsanering met de wederzijdse maffia's achter hun aan, de vechters hebben geen geld, en Ghita is aan de ene kant kampioen en Schilt aan de andere kant.

De verliezers: de fans. En dat komt allemaal omdat niemand doorheeft dat de tijd van miljoenenprijzen en miljoenensponsors voorbij is. In ieder geval voorlopig.

Maar goed, dat is mijn zwarte bril. Ik hoop dat het anders is, maar dan blijft het nog jammer dat er geen echte kampioen is.

micha
21-03-2012, 10:14
het is anders Bromios en is bij Glory totaal geen sprake van een vage investeerder.

Bromios
21-03-2012, 10:22
het is anders Bromios en is bij Glory totaal geen sprake van een vage investeerder.

Dat zal Simon ook zeggen.....

micha
21-03-2012, 10:31
wacht het persbericht maar af

micha
21-03-2012, 10:32
Dat zal Simon ook zeggen.....

dat Glory geen vage investeerder heeft zal Simon zeker beamen ja.

Bromios
21-03-2012, 11:12
dat Glory geen vage investeerder heeft zal Simon zeker beamen ja.
kleuter....

Voorlopig ben ik allang blij dat er bij GG een positieve flow ontstaat en dat jullie wat minder over anderen lopen te zeiken.

Jamila
21-03-2012, 11:55
mooi nieuws, mooie vechters, past helemaal bij een mooi teams als GG!

GG powerrrr!!

Liefs Jamila

micha
21-03-2012, 12:29
dat worden echt vette tournooien

micha
21-03-2012, 12:34
Ik denk dat er nu wat vechters zijn die zich achter de oren krabben zich afvragen of ze wel de juiste beslissing hebben genomen.

The Company
21-03-2012, 12:46
Ik denk dat er nu wat vechters zijn die zich achter de oren krabben zich afvragen of ze wel de juiste beslissing hebben genomen.

De vechters die zijn weggegaan zijn MMA vechters, dus ik zie eerlijk gezegd niet wat die met kickboks toernooien te maken hebben.

micha
21-03-2012, 13:06
De vechters die zijn weggegaan zijn MMA vechters, dus ik zie eerlijk gezegd niet wat die met kickboks toernooien te maken hebben.

Tot nu toe zijn er op alle Glory evenementen ook mma gevechten geweest. Er zullen steeds grotere Glory evenementen komen. Dit jaar komen er nog zeker drie buiten Moskou.

The Company
21-03-2012, 13:28
Tot nu toe zijn er op alle Glory evenementen ook mma gevechten geweest. Er zullen steeds grotere Glory evenementen komen. Dit jaar komen er nog zeker drie buiten Moskou.

Dat snap ik maar Overeem en Siyar hebben een exclusief UFC contract dus dat is niet mogelijk. Bovendien zie ik ze liever vechten tegen een JDS, Lesnar of Thiago dan tegen vechters als Goodridge en Tony Sylvester.

micha
21-03-2012, 14:00
Dat snap ik maar Overeem en Siyar hebben een exclusief UFC contract dus dat is niet mogelijk. Bovendien zie ik ze liever vechten tegen een JDS, Lesnar of Thiago dan tegen vechters als Goodridge en Tony Sylvester.

wacht nou maar af en heb niet zo'n kortzichtige visie. Wie weet wie er bij de UFC zit over drie jaar en wie niet meer.

bryan
21-03-2012, 14:11
wacht nou maar af en heb niet zo'n kortzichtige visie. Wie weet wie er bij de UFC zit over drie jaar en wie niet meer.

Welke MMA vechters van betekenis heeft GG nu dan nog ?

micha
21-03-2012, 14:23
Tommy Depret Dennis Stojnic Kharitonov Jason Jones Marloes Coenen en een hele hoop jong talent en dan nog een paar Russen die staan te trappelen om aan de bak te komen via GG.

Sadix
21-03-2012, 14:32
behalve Maloes, niemand dus haha

GM
21-03-2012, 14:39
Die aannames van jou zijn net zoveel gezwets in de ruimte als die van mij.
K1 komt met een vage investeerder en gaat samen werken met showtime. Kim is een onbetrouwbaar sujet met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar Showtime heeft tot nu toe alles waargemaakt wat ze beloofd hebben. Vechters krijgen een deel van hun bedrag.

Glory komt met een vage investeerder. Bas is een onbetrouwbaar sujet met een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar Martijn heeft tot nu toe waargemaakt wat hij heeft beloofd. Een deel van de vechters krijgt het hele bedrag en het andere deel krijgt niks en loopt boos weg.

Ik snap dat je alles door een geel rode bril wilt bekijken maar volgens mij zitten aan het eind van het liedje Simon en Martijn in de schuldsanering met de wederzijdse maffia's achter hun aan, de vechters hebben geen geld, en Ghita is aan de ene kant kampioen en Schilt aan de andere kant.

De verliezers: de fans. En dat komt allemaal omdat niemand doorheeft dat de tijd van miljoenenprijzen en miljoenensponsors voorbij is. In ieder geval voorlopig.

Maar goed, dat is mijn zwarte bril. Ik hoop dat het anders is, maar dan blijft het nog jammer dat er geen echte kampioen is.

wat je zegt snijdt gedeeltelijk hout, en ik snap jouw zorgen in het algemeen maar in dit geval toch niet, wacht maar even af !
Ik bekijk niets door een geel rode bril maar ben gewoon goed geinformeerd.
De investeerder van GG is allesbehalve vaag en zeker geen maffia (dat bedoelde ik met aanname)

Wat Bas betreft.....ach laat ook maar

Bromios
21-03-2012, 15:13
wat je zegt snijdt gedeeltelijk hout, en ik snap jouw zorgen in het algemeen maar in dit geval toch niet, wacht maar even af !
Ik bekijk niets door een geel rode bril maar ben gewoon goed geinformeerd.
De investeerder van GG is allesbehalve vaag en zeker geen maffia (dat bedoelde ik met aanname)

Wat Bas betreft.....ach laat ook maar

wie is die investeerder dan ? Want behalve een 3-letterig iets waarvan wij dan maar hebben aangenomen dat het een management rechten bedrijf is weet ik niks.
En ik hoor al zolang dat we even af moeten wachten en er komt groot nieuws en persconferenties en wereldheerschappij etc.

Betaal eerst de mensen eens die geld van je krijgen (en dan bedoel ik ook de mensen die je niet direct nodig hebt) en ga dan met miljoenen prijzengeld strooien.

GM
21-03-2012, 15:43
wie is die investeerder dan ? Want behalve een 3-letterig iets waarvan wij dan maar hebben aangenomen dat het een management rechten bedrijf is weet ik niks.
En ik hoor al zolang dat we even af moeten wachten en er komt groot nieuws en persconferenties en wereldheerschappij etc.

Betaal eerst de mensen eens die geld van je krijgen (en dan bedoel ik ook de mensen die je niet direct nodig hebt) en ga dan met miljoenen prijzengeld strooien.

Wie de investeerder is etc. hoor je op het moment dat je het horen moet of op het moment dat het je wat aangaat. Het lijkt me duidelijk dat een bedrijf geen informatie gaat delen met mensen die er (nog niet) niet toe doen.

Als jouw laatste opmerking met net zoveel kennis en inzicht is onderbouwd als de eerste zijn we natuurlijk snel klaar wanr hier telt ook dat een bedrijf jou echt niet aan je neus gaat hangen wat hun kant van het verhaal is.


Laten we voorop stellen dat ik daar ook niets van weet en dat wil ik ook niet het zijn mjn zaken niet, maar ik weet wel dat als iemand met een verhaal komt over geld (zeker over geld) er altijd twee kanten zitten aan een verhaal. (helemaal in dit wereldje).
Geldzaken horen geregeld te zijn in een contract, klopt er iets niet staat het een ieder vrij om de gang naar de rechter te maken en op te eisen wat rechtmatig van hen is.
In de meeste gevallen waar er alleen maar geroepen wordt `ik krijg nog geld van die en die` klopt er iets niet maar als je hard genoeg roept zijn er vanzelf mensen die je geloven.

Als ik nog geld zou krijgen van een bedrijf en ze zouden niet willen betalen is de eerste brief die ze krijgen een dagvaarding en vanuit die situatie gaan we praten.

Zolang iemand niet zegt, joh, ik kan er niets over zeggen het ligt bij mijn advocaat neem ik die persoon over het algemeen niet serieus....we zitten niet meer op de kleuterschool toch.

The Company
21-03-2012, 15:49
wacht nou maar af en heb niet zo'n kortzichtige visie. Wie weet wie er bij de UFC zit over drie jaar en wie niet meer.

Je kan toch ook een klein beetje reeel zijn. In het kickboksen heeft GG het beste van het beste maar in het MMA stelt het niks meer voor.


Tommy Depret Dennis Stojnic Kharitonov Jason Jones Marloes Coenen en een hele hoop jong talent en dan nog een paar Russen die staan te trappelen om aan de bak te komen via GG.

:lol:

Vinand
21-03-2012, 15:58
Geweldig nieuws voor GG... Mag zeker wel na alle negatieve publiciteit.

Het zou beter voor GG zijn als ze zich volledig op K1 gaan richten. Want ze zijn nu wel een echte striking team geworden.

Bromios
21-03-2012, 16:15
Wie de investeerder is etc. hoor je op het moment dat je het horen moet of op het moment dat het je wat aangaat. Het lijkt me duidelijk dat een bedrijf geen informatie gaat delen met mensen die er (nog niet) niet toe doen.

Als jouw laatste opmerking met net zoveel kennis en inzicht is onderbouwd als de eerste zijn we natuurlijk snel klaar wanr hier telt ook dat een bedrijf jou echt niet aan je neus gaat hangen wat hun kant van het verhaal is.


Laten we voorop stellen dat ik daar ook niets van weet en dat wil ik ook niet het zijn mjn zaken niet, maar ik weet wel dat als iemand met een verhaal komt over geld (zeker over geld) er altijd twee kanten zitten aan een verhaal. (helemaal in dit wereldje).
Geldzaken horen geregeld te zijn in een contract, klopt er iets niet staat het een ieder vrij om de gang naar de rechter te maken en op te eisen wat rechtmatig van hen is.
In de meeste gevallen waar er alleen maar geroepen wordt `ik krijg nog geld van die en die` klopt er iets niet maar als je hard genoeg roept zijn er vanzelf mensen die je geloven.

Als ik nog geld zou krijgen van een bedrijf en ze zouden niet willen betalen is de eerste brief die ze krijgen een dagvaarding en vanuit die situatie gaan we praten.

Zolang iemand niet zegt, joh, ik kan er niets over zeggen het ligt bij mijn advocaat neem ik die persoon over het algemeen niet serieus....we zitten niet meer op de kleuterschool toch.

Jij roept hier GG heeft een betrouwbare investeerder en K1 doet zaken met oplichters. Ik niet. Dus zolang jij niet in de boekhouding van k1 kan kijken maak je je schuldig aan precies dezelfde dingen als die je mij in mijn schoenen schuift.

GG zegt: wij hebben een betrouwbare investeerder en K1 niet. prima. Wie is die investeerder precies en waarom is hij betrouwbaar. En wie is de investeerder van k1 en waarom is hij niet betrouwbaar.
Kun of wil je dat niet zeggen houd dan gewoon je grote muil en zeg helemaal niks.

Ik hoop dat er straks een organisatie staat (wie het ook is) waar een heavyweight champion uitkomt waar iedereen van weet dat hij dat ook echt is. En het zou fijn zijn als die organisatie op nette en legale wijze de vechters zou betalen en dat het gezicht van die organisatie geen vette crimineel is en dat de toernooien niet in boevenlanden worden gehouden met criminelen aan de viptafels, zodat deze sport eindelijk eens krijgt wat hij verdient.

Maar goed, sprookjes bestaan niet.....

micha
21-03-2012, 16:17
waarom alleen op K1 richten?

GM
21-03-2012, 17:13
Jij roept hier GG heeft een betrouwbare investeerder en K1 doet zaken met oplichters. Ik niet. Dus zolang jij niet in de boekhouding van k1 kan kijken maak je je schuldig aan precies dezelfde dingen als die je mij in mijn schoenen schuift.

GG zegt: wij hebben een betrouwbare investeerder en K1 niet. prima. Wie is die investeerder precies en waarom is hij betrouwbaar. En wie is de investeerder van k1 en waarom is hij niet betrouwbaar.
Kun of wil je dat niet zeggen houd dan gewoon je grote muil en zeg helemaal niks.

Ik hoop dat er straks een organisatie staat (wie het ook is) waar een heavyweight champion uitkomt waar iedereen van weet dat hij dat ook echt is. En het zou fijn zijn als die organisatie op nette en legale wijze de vechters zou betalen en dat het gezicht van die organisatie geen vette crimineel is en dat de toernooien niet in boevenlanden worden gehouden met criminelen aan de viptafels, zodat deze sport eindelijk eens krijgt wat hij verdient.

Maar goed, sprookjes bestaan niet.....

Poeh, poeh, valt het je zwaar jongen ?? Misschien beter lezen voordat je reageert en het feit dat je moet vervallen in dit soort teksten geeft al aan dat je niets zinnigs te melden hebt.

Ik weet niet waar jij gelezen hebt dat ik dat gezegd zou hebben maar volgens mij heb ik het woord oplichters niet in de mond gehad.

Ik heb ook nooit beweerd dat de investeerder in de K1 niet zou deugen ook dit komt weer uit jouw brein.

Ik schuif dus niemand iets in de schoenen en maak me nergens schuldig aan, voelt dat wel zo dan moet je hoogstwaarschijnlijk bij jezelf te rade gaan.

Dus, omdat ik jou niet de info geeft die je wilt hebben moet ik mijn "grote muil" houden ?? Kijk, dit zou wel eens 1 van de redenen kunnen zijn waarom mensen wel info met mij delen maar niet met jou, je zou het of niet snappen of er verkeerd mee om gaan (aanname van mijn kant maar dat is de indruk die je achter laat)

Voortaan eerst even lezen wie wat zegt en dan pas reageren bij de juiste persoon, wel zo slim.

Op 1 punt heb je het grootste gelijk van de wereld, ik hoop ook dat de sport en de fans er beter van worden zij verdienen het, voor de rest......rustig afwachten alles komt goed.

Bromios
21-03-2012, 17:31
Poeh, poeh, valt het je zwaar jongen ?? Misschien beter lezen voordat je reageert en het feit dat je moet vervallen in dit soort teksten geeft al aan dat je niets zinnigs te melden hebt.

Ik weet niet waar jij gelezen hebt dat ik dat gezegd zou hebben maar volgens mij heb ik het woord oplichters niet in de mond gehad.

Ik heb ook nooit beweerd dat de investeerder in de K1 niet zou deugen ook dit komt weer uit jouw brein.

Ik schuif dus niemand iets in de schoenen en maak me nergens schuldig aan, voelt dat wel zo dan moet je hoogstwaarschijnlijk bij jezelf te rade gaan.

Dus, omdat ik jou niet de info geeft die je wilt hebben moet ik mijn "grote muil" houden ?? Kijk, dit zou wel eens 1 van de redenen kunnen zijn waarom mensen wel info met mij delen maar niet met jou, je zou het of niet snappen of er verkeerd mee om gaan (aanname van mijn kant maar dat is de indruk die je achter laat)

Voortaan eerst even lezen wie wat zegt en dan pas reageren bij de juiste persoon, wel zo slim.

Op 1 punt heb je het grootste gelijk van de wereld, ik hoop ook dat de sport en de fans er beter van worden zij verdienen het, voor de rest......rustig afwachten alles komt goed.

Laat maar; zit hier in een nuthugger topic; had het kunnen weten. Ben al heel blij dat de chef tokkensnuiver bij jullie zich beschaafd gedraagt de laatste tijd en dat bas ijs zit te vissen. Je kunt niet alles hebben.

Succes met het toernooi en niet teveel danoontje powerrr. Word je hyper van

micha
21-03-2012, 18:03
even een primeur....op het gala in Moskou geen tafels alleen maar ringseats en tribune.......

bryan
21-03-2012, 18:09
Tommy Depret Dennis Stojnic Kharitonov Jason Jones Marloes Coenen en een hele hoop jong talent en dan nog een paar Russen die staan te trappelen om aan de bak te komen via GG.

Ik vroeg mma vechters van betekenis

micha
21-03-2012, 18:16
Ik vroeg mma vechters van betekenis

u vraagt wij draaien . GG heeft Alistair gemaakt en op het hoogste niveau neergezet denk je dat maar een eenmalig kunstje is?

Kemal
21-03-2012, 18:20
Marloes is natuurlijk een topper in het mma!

Budokan
21-03-2012, 18:54
u vraagt wij draaien . GG heeft Alistair gemaakt en op het hoogste niveau neergezet denk je dat maar een eenmalig kunstje is?

Er wordt gevraagd om vechters en je noemt er 1?

Rverm
21-03-2012, 19:18
Volgens mij hebben ze getekend voor partijen bij de Glory gala's en niet voor het management van Glory. En hoe zit het met de afscheidspartij van Aerts bij Its Showtime over een paar maanden?

micha
21-03-2012, 19:58
Volgens mij hebben ze getekend voor partijen bij de Glory gala's en niet voor het management van Glory. En hoe zit het met de afscheidspartij van Aerts bij Its Showtime over een paar maanden?

dat is alleen het afscheid van de benelux.........

wie liep er nou te janken dat GG en Glory falliet gingen?

Ralph
21-03-2012, 20:45
even een primeur....op het gala in Moskou geen tafels alleen maar ringseats en tribune.......

:thup:

Vince
21-03-2012, 20:50
even een primeur....op het gala in Moskou geen tafels alleen maar ringseats en tribune.......

Top nieuws laatste event in moskou leek meer op een etentje dan een gala ;p
Daarnaast ben ik geen fan van VIP tafels minder sfeer.

boudstyle
21-03-2012, 20:59
u vraagt wij draaien . GG heeft Alistair gemaakt en op het hoogste niveau neergezet denk je dat maar een eenmalig kunstje is?

:lol: Ik denk dat de combinatie van Alistair zijn talent en GG Overeem heeft gemaakt tot wat hij is.
Het blijft ten aller tijden roeien met de riemen die je hebt.
Of kan je dat kunstje met mij ook? En waarom is het bij een Einemo bijvoorbeeld niet gelukt?

Daarnaast denk ik dat je als MMA vechter voor de echte wereldtop sowieso in Amerika moet gaan trainen.
Net zoals ik denk dat als je wereldtop in K1 wilt worden je in Nederland zal moeten gaan trainen.

rollermanskunk
21-03-2012, 21:03
even een primeur....op het gala in Moskou geen tafels alleen maar ringseats en tribune.......

Tja de Russische Hell's Angels (heb je die wel in Rusland?) zijn volgens mij niet zo gefortuneerd. Goede zaak om die crimi-tafels eruit te flikkeren zouden meer mensen moeten doen.

Op m'n verjaardag een lekker potje knokken kijken, tnx

blade
21-03-2012, 21:06
Tja de Russische Hell's Angels (heb je die wel in Rusland?) zijn volgens mij niet zo gefortuneerd. Goede zaak om die crimi-tafels eruit te flikkeren zouden meer mensen moeten doen.

Op m'n verjaardag een lekker potje knokken kijken, tnx


wat denk jij dan de brothers zitten overal :lol:


http://hellsangels.ru/history?lang=en

micha
21-03-2012, 21:10
jazeker vorig jaar hadden ze een tafel in Moskou. Joop Ubeda is nog met ze op de foto gegaan

blackadder
21-03-2012, 22:03
Tja de Russische Hell's Angels (heb je die wel in Rusland?) zijn volgens mij niet zo gefortuneerd. Goede zaak om die crimi-tafels eruit te flikkeren zouden meer mensen moeten doen.

Dan kopen ze wel ringside seats.

S-ven
21-03-2012, 22:36
Ziet er allemaal goed uit voor Glory!!

S-ven
21-03-2012, 22:36
Ziet er allemaal goed uit voor Glory!!

carlo1
21-03-2012, 23:49
hier even een berichtje zonder gezeik over wie er gelijk heeft, wie er beter is en waar er allemaal criminelen zitten. gewoon ontopic. Fantastisch dat Aerts nog een paar partijen gaat knokken en ja, ik wil heel graag petrosyan tegen van Roosmalen zien.

GM
21-03-2012, 23:53
Laat maar; zit hier in een nuthugger topic; had het kunnen weten. Ben al heel blij dat de chef tokkensnuiver bij jullie zich beschaafd gedraagt de laatste tijd en dat bas ijs zit te vissen. Je kunt niet alles hebben.

Succes met het toernooi en niet teveel danoontje powerrr. Word je hyper van

Nuthugger ?? Jullie ?? Het tournooi ?? Ben jij er nu voor het gemak maar even van uitgegaan dat ik iemand van GG ben ??
Je slaat de plank ook echt iedere keer mis......ook knap.
Bedankt voor de tip over de Danoontjes heb er ook 1 voor jou......snuggertjes....wordt je slimmer van.

Groetjes

Rverm
22-03-2012, 00:02
dat is alleen het afscheid van de benelux.........

wie liep er nou te janken dat GG en Glory falliet gingen?

Dat het zijn afscheid in de Benelux is dat weet ik, maar waar gaat Peter zich voorbereiden op zijn laatste partij in de Benelux?

Janken over failliet gaan? Geen idee wie dat was. Wat ik weleens geroepen heb is dat door het vertrek van voornamelijk Overeem en in iets mindere mate Siyar een enorme inkomstenbron misgelopen wordt. Maar GG failliet gaan, dat niet. Kan het me niet herinneren. Misschien heb ik dat ooit voor de grap tegen jou gezegd omdat je weer weddenschappen aan wilde gaan met je te grote mond die je niet waar kan maken?
- Andrade wint van Corbett...
- Badr Hari trapt Saki na in de eerste ronde...
- Kharitonov blokt de lowkicks van Ghita...

Zomaar een aantal wedddenschappen die je aan wilde gaan, ben er vast een paar vergeten. Maak je het straks naar me over of wil je nog een weekje wachten tot de salarisperiode weer geweest is? ;)

Rverm
22-03-2012, 00:04
hier even een berichtje zonder gezeik over wie er gelijk heeft, wie er beter is en waar er allemaal criminelen zitten. gewoon ontopic. Fantastisch dat Aerts nog een paar partijen gaat knokken en ja, ik wil heel graag petrosyan tegen van Roosmalen zien.

Lijkt mij ook een hele vette partij! Denk zelfs dat van Roosmalen dit winnend af gaat sluiten als het zover komt!

blackadder
22-03-2012, 00:04
Dat het zijn afscheid in de Benelux is dat weet ik, maar waar gaat Peter zich voorbereiden op zijn laatste partij in de Benelux?
In zijn eigen gym in Enschede lijkt mij.

NESCIO
22-03-2012, 00:20
Vind het positief, na alle ellende.

LJ Silver
22-03-2012, 01:26
en weer een topic om zeep geholpen. Pff ik mijd vanaf nu alle topics waar dan ook maar iets over GG/Showtime of K1 instaat. Wat een gejank steeds zeg

blackadder
23-03-2012, 01:58
Las net dat Yoshihiro Sato ook bij Glory getekend zou hebben.

Wheelie
23-03-2012, 20:07
Peter Aerts has turned down a contract from K-1 and has signed a deal with the European promotion Glory instead.

http://www.fightstartv.com/wp-content/uploads/300x167x2011-05-16-seminar-Peter-Aerts.jpg.pagespeed.ic.PtuWX3h8ne.jpg

Fighters Only was exclusively informed of the new contract by Dutch sources close to the situation earlier today.
K-1 (http://www.fightstartv.com/tag/k-1/) apparently “made a low offer” which was not to the taste of the Aerts (http://www.fightstartv.com/tag/peter-aerts/) camp, but the source says that the amount of the offer was not the key consideration.
Instead, the camp apparently had doubts that K-1 could meet the terms of the offers it is making at all, high or low. The deal with Glory is multi-fight, but its specific terms have not been revealed as yet.
Aerts is an old soldier, and so K-1 is not missing out on a rising star or even a star at the peak of his powers. But make no mistake, it is a big loss for the new owners of the legendary fight promotion.
The Dutchman has been a fixture of K-1 from its very earliest days and he is legitimately mainstream famous in Japan; any street he walks down he will be approached by fans before he has even made it halfway.
His decision not to sign for K-1 is therefore in some ways symbolic; it is unusual that someone so closel associated with the tournament would turn his back on it and at the same time, K-1 would reasonably be assumed to have enough of a good relationship with Aerts that any issues could be worked out.
In the constantly fluctuating world of Japanese fightsports nothing is certain but, unless Aerts reneges on the Glory deal immediately, the general consensus may be that K-1 has lost some face by being unable to retain the services of one its most iconic fighters and loyal servants.
K-1 has been on hiatus for the past year, mired in financial difficulties and subject to all manner of deals and counter-deals between parties interested in taking over the brand and its trademarks. Latest intelligence suggests that K-1 is now firmly in the hands of the Korean investor ‘Mr Kim’ and the company is attempting to restock its roster.
But arrayed against them is the Dutch manager and promoter Bas Boon and his Golden Glory (http://www.fightstartv.com/tag/golden-glory/) outfit. Boon thought he had won the K-1 rights recently, only for them to be snatched from under his nose leaving him with nothing but anger and allegations that he had been double-crossed.
Golden Glory operates a promotion called ‘Glory’ in tandem with a coterie of Russian businessmen and has of late been concentrating its efforts there. But plans are in place to take the show on the road around Europe and with names like Aerts on board the stage is being set for a war with K-1 and its new partner Its Showtime (http://www.fightstartv.com/tag/its-showtime/), which is also based in Holland.

Wheelie
13-04-2012, 11:51
Ik hoorde dat Kraus ook getekend heeft bij GLORY

micha
13-04-2012, 11:53
klopt en nog een hele bekende;)

Kemal
13-04-2012, 12:09
vet hoor!

Wheelie
13-04-2012, 12:22
klopt en nog een hele bekende;)

Die zullen niet veel mensen verwachten maar is een mooie aanwinst.
Volgens mij komt er vandaag een persbericht.

stiffler
13-04-2012, 12:25
Die zullen niet veel mensen verwachten maar is een mooie aanwinst.
Volgens mij komt er vandaag een persbericht.

alistair overeem ? hahahaha dat zou humor zijn ;-)

rollermanskunk
13-04-2012, 12:31
Buakaw? Zou vet zijn. Dan heeft Glory de "K1-Max Slag" in ieder geval gewonnen

blackadder
13-04-2012, 15:41
klopt en nog een hele bekende;)
Bob "the Beast" Sapp?

micha
13-04-2012, 16:12
nee een echte vechter en hij heeft bob sapp kickboksles gegeven

Wiseguy
13-04-2012, 16:20
Crocop

K1power
13-04-2012, 16:22
Ray Sefo

Wheelie
13-04-2012, 16:23
Nee, een Nederlander ;)

K1power
13-04-2012, 16:25
Bonjasky?

ieatuig13
13-04-2012, 16:33
hoost?

blackadder
13-04-2012, 16:51
Iemand voor de 85 kg klasse?

Bromios
13-04-2012, 17:11
mickey o'neill ?

adenane
13-04-2012, 17:17
Cosmo Alexandre staat er ook op. Mooi om hem weer een keer in een kickbokswedstrijd te zien!


http://img542.imageshack.us/img542/1411/gloryeventsstaredown.jpg

The Company
13-04-2012, 17:26
Ben nooit zo positief over GG maar die poster ziet er echt goed uit.

blackadder
13-04-2012, 17:26
En Zimmerman tegen Schilt.

micha
13-04-2012, 17:27
vet he!

als je van de 70 kil klasse houdt zit je dat weekend goed;)

blackadder
13-04-2012, 17:32
Ik dacht dat die Duitser Alexander Vogel ook meedeed?

adenane
13-04-2012, 18:46
HET PERSBERICHT en de matchmaking van de First 16:

http://img94.imageshack.us/img94/6792/glorypress.jpg
http://img135.imageshack.us/img135/9827/glorypress1.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/7881/glorypress2.jpg

Anderson
13-04-2012, 19:08
Ik zeg dit niet graag maar die line up van Glory is velen malen beter als die van de k1. Als de k1 geen Sudsakorn en Mohamed Khamal aan trekken staan ze gewoon voor schut.

MMAFAN-1122
13-04-2012, 20:09
Ik zeg dit niet graag maar die line up van Glory is velen malen beter als die van de k1. Als de k1 geen Sudsakorn en Mohamed Khamal aan trekken staan ze gewoon voor schut.

Idd. X2! Ik ben benieuwd of ze het waar kunnen maken..

Wheelie
13-04-2012, 20:54
Dit is echt een vet toernooi en ze troefen de K-1 af

micha
13-04-2012, 21:29
reken maar dat dit allemaal waar wordt gemaakt en dit is nog maar het begin......

Sato
13-04-2012, 22:14
$400.000 zijn geen grapjes meer. Die prijzen kun je verwachten in the UFC, maar dit is gegarandeerd vuurwerk.

Wheelie
13-04-2012, 22:40
$400.000 zijn geen grapjes meer. Die prijzen kun je verwachten in the UFC, maar dit is gegarandeerd vuurwerk.

Succes Sato ;)

Mattie73
13-04-2012, 23:00
Ik zeg dit niet graag maar die line up van Glory is velen malen beter als die van de k1. Als de k1 geen Sudsakorn en Mohamed Khamal aan trekken staan ze gewoon voor schut.


X2

Vince
13-04-2012, 23:18
super line-up!
HW lijst is ook zeker een mooie!
Heb in tijden niet zon zin in een toernooi gehad :)

Bromios
13-04-2012, 23:22
$400.000 zijn geen grapjes meer. Die prijzen kun je verwachten in the UFC, maar dit is gegarandeerd vuurwerk.

Super line-up maar waarom in godsnaam zo'n prijzenpot. Met de helft waren ze ook wel gekomen en nu kun je nooit meer lager.

rollermanskunk
13-04-2012, 23:27
In de Max divisie wint GG het dik op punten van It's Showtime. Ik denk wel dat wie Buakaw weet binnen te halen een grote slag slaat.

Jeru
13-04-2012, 23:40
Dik toernooi hoor!
Hoe is eigenlijk deze matchmaking tot stand gekomen? Gewoon lootjes in de hoed of heeft hier iemand dagen op zitten broeden?

Anderson
14-04-2012, 00:08
In de Max divisie wint GG het dik op punten van It's Showtime. Ik denk wel dat wie Buakaw weet binnen te halen een grote slag slaat.



Bij beide niet, Thai Fight gaat die vechten.

blackadder
14-04-2012, 12:28
$400.000 zijn geen grapjes meer. Die prijzen kun je verwachten in the UFC, maar dit is gegarandeerd vuurwerk.
T' is 300.000 voor de 70 kg jongens.

Sato
14-04-2012, 12:39
T' is 300.000 voor de 70 kg jongens.

Dan is het nog joekeloerus veel, ik denk dat de meeste van ons hier wel een minimaal een 8-tal jaren voor kunnen werken. En dat is bruto-loon.


@Bromios, ik neem aan waardering van de deelnemende vechters. Het zijn geen groentjes die het tegen elkaar opnemen. Daarnaast Is het een soort van hype, komt het publiek ook sneller, vermoed ik.

Boelly92
14-04-2012, 13:30
even voor de duidelijkheid waarom maakt iedereen zich zorgen over waar het geld vandaan komt? ik bedoel als ik 10 milioen euro in een leuk tasje op straat vind zal ik er ook zeker leuke dingen mee gaan doen! plus we zijn volgens de maatschappij toch allemaal crimineel en agressievelingen dus de vechtsport is al bestempeld en denk persoonlijk dat je dit ook niet meer goedgepraat krijgt ik zou zeggen geniet van wat er nog is!

RedDawn
14-04-2012, 13:47
Robin van Roosmalen is al weer overgestapt naar It's Showtime. Grappig dat mensen denken dat de line-up van Glory beter is terwijl ze niet eens het volledige deelnemersveld kennen van de K-1 Max.

micha
14-04-2012, 13:54
Robin van Roosmalen is al weer overgestapt naar It's Showtime. Grappig dat mensen denken dat de line-up van Glory beter is terwijl ze niet eens het volledige deelnemersveld kennen van de K-1 Max.

ik denk dat Robin de line-up te zwaar vind bij Glory en die bij de k1 heeft hij al van iedereen gewonnen. Wees eerlijk zie jij van Roosmalen winnen van Petrosyan?

Diz
14-04-2012, 14:00
Wees eerlijk zie jij van Roosmalen winnen van Petrosyan?

Ik denk dattie als een van de weinigen een goede kans zou maken...

Sadix
14-04-2012, 14:24
ik denk dat Robin de line-up te zwaar vind bij Glory en die bij de k1 heeft hij al van iedereen gewonnen. Wees eerlijk zie jij van Roosmalen winnen van Petrosyan?

lol ben je nou al begonnen?

Robin maakt kans tegen iedereen !

Ralph
14-04-2012, 14:34
lol ben je nou al begonnen?

Robin maakt kans tegen iedereen !

x2! Ik zie Robin wel van Petrosyan winnen.

Budokan
14-04-2012, 14:45
En Zimmerman tegen Schilt.
Gaap, wie zal er winnen?

Sadix
14-04-2012, 14:59
Gaap, wie zal er winnen?

Alles behalve gaap hoor, Errol maakt een hele grote kans tegen schilt.

smike
14-04-2012, 15:27
Dat glory vs showtime gedoe wordt steeds lachwekkender

Budokan
14-04-2012, 17:50
Alles behalve gaap hoor, Errol maakt een hele grote kans tegen schilt.

Is Schilt ziek dan of heeft hij niet getraind?

Sadix
14-04-2012, 18:06
errol is 5 x zo goed als voor heen

Mattie73
14-04-2012, 18:14
x2! Ik zie Robin wel van Petrosyan winnen.


Robin wist tot 2 keer toe nog geeneens van de tacticus Mohammed Khamal te winnen, en dan zou hij van de super tacticus Petrosyan moeten winnen ??? Laat ik je uit de droom helpen, op Saiyok na, zie ik niemand van Petrosyan winnen op dit moment.

Mattie73
14-04-2012, 18:21
Als Glory nou slim is vragen ze Mohammed Khamal als vervanger van Robin. (Belachelijk trouwens dat Khamal zowel door Glory als door It's Showtime/K1 over het hoofd wordt gezien.)

Budokan
14-04-2012, 18:54
errol is 5 x zo goed als voor heen

Oh dan wordt het een makkie voor Errol. Waarom is hij ineens zo goed? Deed hij eerst zijn best niet?

arielhelwani
14-04-2012, 19:01
ik denk dat Robin de line-up te zwaar vind bij Glory en die bij de k1 heeft hij al van iedereen gewonnen. Wees eerlijk zie jij van Roosmalen winnen van Petrosyan?

Waar haal jij je info vandaan, Robin van iedereen gewonnen in de K-1?Zambidis?Souwer?

rollermanskunk
14-04-2012, 19:42
Hebben GG en It's Showtime niet in de gaten dat ze met deze recente ontwikkeling elkaar kapot aan het maken zijn? Vechters tegen elkaar uitspelen, dreigen met rechtszaken.. Wat een gezeik..

Ik zeg 1 woord: samenwerking

calmarofan
14-04-2012, 19:44
errol is 5 x zo goed als voor heenonder het mom van, wat je mensen wel niet kunt laten geloven als je ze maar tegen koekenbakkers zet. die toernooitje in roemenie ging nergens over. Verhoeven KO slaan was gewoon netjes en JLB deed bobsappetje dusja tel uit je winst. Mocht die schilt verslaan dan kun je praten over een klasse beter zijn geworden maar errol had deze gasten die hij nu KO heeft geslagen in 2008 of 2009 ook KO geslagen hoor. voordat die z'n debuut maakte in Japan had hij ook al 9 koekenbakkers KO geslagen ofzo

calmarofan
14-04-2012, 19:47
ik denk dat Robin de line-up te zwaar vind bij Glory en die bij de k1 heeft hij al van iedereen gewonnen. Wees eerlijk zie jij van Roosmalen winnen van Petrosyan?nouja zeg...had ik het je maandag gevraagd dan had jij 100% ja gezegd.

Anderson
14-04-2012, 20:08
idd hahahaha

KN
14-04-2012, 23:28
En Zimmerman tegen Schilt.
Schilt gaat tegen Kharitonov.

JeIIe
15-04-2012, 02:10
ik denk dat Robin de line-up te zwaar vind bij Glory en die bij de k1 heeft hij al van iedereen gewonnen. Wees eerlijk zie jij van Roosmalen winnen van Petrosyan?

Klinkt al heel wat anders dan toen Van Roosmalen nog bij GG onder contract stond...


x2

Met zulke namen kan er echt van alles gebeuren. Robin van Roosmalen tegen petrosyan! Dit wordt het beste 70 kilo tournooi ooit.

smike
16-04-2012, 13:29
Reps voor Jelle!
Oh so true

MMAFAN-1122
16-04-2012, 13:32
Haha wat een pannekoek he!!

calmarofan
16-04-2012, 17:28
weet niet of het waar is, maar hoorde vandaag van iemand die bij GG Helmond traint dat Zimmerman ook een overstap gaat maken naar het K-1. Ook zou zijn match tegen Schilt voor de titel niet meer doorgaan. iemand meer info hierover?

micha
16-04-2012, 17:28
weet niet of het waar is, maar hoorde vandaag van iemand die bij GG Helmond traint dat Zimmerman ook een overstap gaat maken naar het K-1. Ook zou zijn match tegen Schilt voor de titel niet meer doorgaan. iemand meer info hierover?

gelul

Errol is GG. Homegrown in Breda

Bromios
16-04-2012, 17:55
gelul

Errol is GG. Homegrown in Breda

gerucht klopt dus ;)