PDA

View Full Version : Project i.c.m. vechtsport



Minotauro
21-03-2012, 13:38
Voor mijn opleiding (veiligheidskunde) heb ik stage gevonden bij mijn boksclub. Nu is mij de vraag gesteld om een veiligheidsplan rondom de (kick)bokstoernooi te schrijven. Ook wordt mijn aandacht gevraagd voor bijv. brandgevaar tijdens het toernooi, parkeergelegenheid, ruzie tijdens het toernooi, drukte binnen in de zaal, beveiliging e.d.

Nu heb ik de vraag of er iemand is die hier meer ervaring mee heeft en/of er mensen zijn die dingen weten waarmee ik rekening moet houden. Graag serieuze reacties, want een mooi project zou onze sporten in een iets beter daglicht kunnen zetten! Wie weet dat eventuele goede resultaten kunnen leiden tot meer.

alvast bedankt

Italian*Berlusconi*
21-03-2012, 13:57
Je zou Ellen wat meer info kunnen vragen en een bericht kunnen sturen, die is hier mee bezig qua het opzetten van gala's in de buurt van Alkmaar en omstreken en heeft dus ook te maken met het veiligheidsplan e.d.

Minotauro
21-03-2012, 14:05
Je zou Ellen wat meer info kunnen vragen en een bericht kunnen sturen, die is hier mee bezig qua het opzetten van gala's in de buurt van Alkmaar en omstreken en heeft dus ook te maken met het veiligheidsplan e.d.

Thanks! Accountnaam Ellen? Interessant, wellicht kunnen we informatie wisselen.

Sadix
21-03-2012, 15:14
google op matchmaker Ellen

marcelt
21-03-2012, 16:33
Ellen Fightsport Matchmaking [[email protected]]

Bromios
21-03-2012, 16:47
En als je er nou een mooi verslag van maakt en dat publiceert zodat anderen er gebruik van kunnen maken dan heb je de sport een mooie dienst bewezen !!

Minotauro
21-03-2012, 17:13
En als je er nou een mooi verslag van maakt en dat publiceert zodat anderen er gebruik van kunnen maken dan heb je de sport een mooie dienst bewezen !!

Dit kan maanden duren, dus geduld is een schone zaak.

Bromios
21-03-2012, 17:18
Dit kan maanden duren, dus geduld is een schone zaak.

We hebben geen haast ;) Succes