PDA

View Full Version : PUSH IT TO THE LIMIT II



STERKE JERKE
26-03-2012, 01:30
Net terug van het kickboksgala “PUSH IT 2 THE LIMIT II” van SHARONDOLMAN en ALI AMRANI.
Het gala was in één woord top en goed georganiseerd!
De complimenten gaan tevens uit naar de UMC bond van dhr.RUDSEL COPRA. Keurig gejureerd.

Kwam ook oude Slamm vrienden, Musie el Messaoudi(eigenaar van KB Musie) en Anthony “Kabouter” Kane tegen.
Was even ouderwets samenzijn!

Een partij viel mij tegen, in die zin dat ik er meer vanverwacht had:
HAMSA SOESIE VS JERNILDO KERSOUT.
Hamsa won overtuigend middels een tko.
Had persoonlijk meer weerstand van Jernildo verwacht. Hetverschil in niveau bleek toch te groot.
Desondanks, respect voor beide vechters!

Persoonlijk heb ik vooral genoten van de volgendepartijen:
REGIAN EERSEL VS SERANO VOORN, REGIAN WON OP K.O.:sleep1:;
Respect voor beiden!

ELNUR GADIMOV VS MIKE REDAN, ELNUR WON DEZE SLACHTPARTIJ:twak:OP PUNTEN;
Respect voor beiden!


ZAKARIA TIJARTI VS FOUAD TAHIRI, ZAKARIA WON OP PUNTEN:thup:.
Alle respect voor zowel Zaka alsook voor Fouad, volgensmij de man met het hardste hoofd in deze categorie (B-klasse 63,51 kg. t/m66,68 kg.)!

Op 3 juni a.s. treffen Zakaria Tijarti en GuillermoValpoort elkaar tijdens het “Fight Fans” gala van Mo (Series) te Amsterdam.
Gezien het feit dat zowel Zaka alsook Guillermo beiden oppunten wisten te winnen van Foaud “hard hoofd” Tahiri, belooft dit treffen eenknaller te worden!
Dat de beste mag winnen!...durf nu al te zeggen dat het publiekde grootste winnaar zal zijn!

Dank aan alle overige vechters/vechtsters voor hetvermaken van mij en vermoedelijk van het overige toegestroomde publiek.
…Verheug mij nu al op “PUSH IT 2 THE LIMIT III”….

Kindly regards,

Me, myself and I!;)

STERKE JERKE
26-03-2012, 01:39
TOP!

Leventdepevent
26-03-2012, 10:39
thanks man

payap
26-03-2012, 10:53
Thanx Ray voor de info.

Overigens zijn we van plan binnenkort langs te gaan bij de nieuwe sportschool KB Musie van Musie el Messaouidi voor een verslag van deze nieuwe gym.

STERKE JERKE
26-03-2012, 16:49
Goede zaak voor Musie.

Thanx Ray voor de info.

Overigens zijn we van plan binnenkort langs te gaan bij de nieuwe sportschool KB Musie van Musie el Messaouidi voor een verslag van deze nieuwe gym.

Richelieu
26-03-2012, 16:53
Goede zaak voor Musie.

Idee speelde al een tijdje, maar daar gaan we wel wat leuks van maken ;)