PDA

View Full Version : GLORY breekt alle records op Russia2



Shooto Holland
27-03-2012, 22:22
Ondanks dat de zaal tijdens het afgelopen GLORY evenement niet vol zat, heeft de tv uitzending op Russia2 alle records gebroken!

De uitzending is meer bekeken dan de bokswedstrijd tussen Roy Jones Jr vs Denis Lebedev aldaar. De kijkcijfers waren te vergelijken met een uitzending van de Champions League op primetime!!

Het was volgens de Russische TV zender onvermijdelijk dat het minder druk zou zijn in de zaal daar het evenement op vrijdag 18.00 uur zou aanvangen (mensen net klaar met werken, sneeuw, files etc) maar gelukkig hebben ze allemaal de televisie aangezet! :D

Russia 2 heeft een multiple event deal met GLORY gesloten en onze sterren zullen daar dus veelvuldig te bewonderen zijn. Ook zullen er in de toekomst meer GLORY evenementen in Moskou worden georganiseerd (op een zaterdag!).

Alle fans, bedankt voor jullie steun!!

Osu,

Martijn

Vince
27-03-2012, 22:29
Goed nieuws, jammer dat niet alle partijen even spetterend waren.
Hoop dat het nog aardig gaat groeien.

(en een mma toernooitje zou leuk zijn ^^ )

blackadder
27-03-2012, 22:40
En wat zijn alle records gemeten in kijkers?

sjaakie'tje
27-03-2012, 22:42
Dat is goed nieuws voor de sport. Het slechte nieuws is natuurlijk dat Glory geen onafhankelijk organisme is zoals K-1 destijds en dat de vechters nu over 2 organisaties verspreid worden waardoor ze niet meer tegen elkaar kunnen knokken.
Dat zijn toch 2 grote bezwaren.

Kemal
27-03-2012, 22:50
Nice!!

rollermanskunk
27-03-2012, 23:15
Nogal logisch die kijkcijfers als er net daarvoor een populaire ijshockey wedstrijd wordt uitgezonden.

Wel goed voor de naamsbekendheid. De volgende keer misschien wel een volle bak?

Pernik
27-03-2012, 23:18
tip: Voor mensen met een IPHONE (andere smartphones weet ik niet) even "Russian tv" app aanschaffen, daar staat ook Russia 2 bij en kost maar een paar euro per jaar, met een kabeltje op je tv aansluiten en hebben !

micha
27-03-2012, 23:39
Thanks Martijn

dirk5
28-03-2012, 11:04
Nogal logisch die kijkcijfers als er net daarvoor een populaire ijshockey wedstrijd wordt uitgezonden.

Wel goed voor de naamsbekendheid. De volgende keer misschien wel een volle bak?

Ja want in rusland is men te lam om te zappen wanneer ze iets niet willen zien...

Gast. Stel je niet zo aan man.

bryan
28-03-2012, 15:40
Sorry not buying it....

"De kijkcijfers waren te vergelijken met een uitzending van de Champions League op primetime!!"

eerst zien dan geloven, er zat geen hond met sommige russen compleet onbekende... Proof or it didn't happen

DonLino007
28-03-2012, 16:13
Super!!! Weer een NL succes!!! Ik ben erg benieuwd naar de kijkcijfers, wat waren die?

simtekf1
28-03-2012, 16:20
Bron?

micha
28-03-2012, 16:47
wat een gejank weer zeg Alsof Martijn de Jong hierom gaat liegen. Heb je hem ooit op een leugen kunnen betrappen??.Geloof maar dat dit gewoon de waarheid is.

Bromios
28-03-2012, 16:53
wat een gejank weer zeg Alsof Martijn de Jong hierom gaat liegen. Heb je hem ooit op een leugen kunnen betrappen??.Geloof maar dat dit gewoon de waarheid is.

Ik denk ook niet dat Martijn liegt; ik vertrouw die russen gewoon niet zo.

Maar gewoon uit interesse zou ik wel eens willen weten hoeveel zoiets nou bekeken word.

micha
28-03-2012, 17:09
Russia 2 is een zender net een bereik van 250 miljoen mensen. Het is te zien in alle voormalige sovjet republics deze gegevens zijn gewoon gemeten en niet van horen zeggen. De russische media was zeer lovend over de productie. De kijkcijfers liegen er niet om.

KN
28-03-2012, 17:11
Ik denk ook niet dat Martijn liegt; ik vertrouw die russen gewoon niet zo.

Maar gewoon uit interesse zou ik wel eens willen weten hoeveel zoiets nou bekeken word.
Fedor vs Monson op een M-1 card deed ~7.5m (waarvan 4.9m live). Dus dat zou een indicatie moeten zijn.

mean machine
28-03-2012, 17:22
mischien bedoelt hij de records in vergelijking met nederlandse kijkcijfers? maar als het net zoals in de usa na de superbowl uitgezonden word ,en dan ook nog eens meer kijkers trekt dan de superbowl, lijkt het me meer op dat martijn zn bron uit het grote sprookjesbos komt ,maargoed daar is ook alles mogelijk natuurlijk .

Bromios
28-03-2012, 18:36
Dat zijn inderdaad grote aantallen wel.

rollermanskunk
28-03-2012, 18:44
De definitieve kijkcijfers komen hier te staan: http://tns-global.ru/rus/data/ratings/tv/index.wbp?tv.action=search&tv.regionId=9B17541D-53F1-4092-BD51-83041DDAB639&tv.startDate=14.11.2011&tv.endDate=20.11.2011&tv.raitingNameId=8FF6AFBD-33A4-4C3E-83F2-91B52822DDD3&tv.genreId=B1592F6A-2392-4664-85E8-84A801E10E06

Vooralsnog is nog niks bekend. Bij de Fedor vs Monson event is er door M1 Global ook gegoocheld met cijfers variërend van 7 miljoen na een uiteindelijke magere 1,9 miljoen.

Wait & see.

123trisweat
28-03-2012, 19:12
ben ook heel benieuwd want ik lees op wikipedia " Today "RUSSIA 1" TV Channel is a leading national channel that broadcasts over almost the entire country. The channel's audience comprises 98.5 per cent of Russia's population and more than 50 million viewers in the CIS and Baltic countries. "
Uitgaande dan Russia 1 =Russia 2 dan kom ik op max. aantal van 98.5% x 149.000.000 +50.000.000 = 196765000 viewers

Blijft veel maar scheelt toch zo'n 25% , tja als we zo met cijfers gaan schermen.

btw: Merk dat ik het GG als team niet gun, maar individuen daarentegen wel. Ongefundeerd puur gebaseerd op "online ervaringen", online GG fans, match ups en media appearance.

smike
29-03-2012, 15:09
De ratings zijn in ieder geval nog niet verder gepubliceerd dan 18 maart.
Dus Martijn de Jong heeft inside info blijkbaar, ben wel benieuwd naar de bron van zijn niet te staven bewering.

Italian*Berlusconi*
29-03-2012, 15:16
tja leuk dat dus in rusland waarschijnlijk goed gescoord heeft, maar wat zegt dat op wereldwijd niveau? je wilt toch dat jouw show overal gezien word, en niet enkel in het land van het event.... hoe waren de reacties van de verschillende sport website's van dit gala? ben ik eerlijk gezegd nieuwsgieriger naar..

blackadder
29-03-2012, 15:38
tja leuk dat dus in rusland waarschijnlijk goed gescoord heeft, maar wat zegt dat op wereldwijd niveau? je wilt toch dat jouw show overal gezien word, en niet enkel in het land van het event.
Je moet toch ergens beginnnen.

S-ven
29-03-2012, 21:37
tja leuk dat dus in rusland waarschijnlijk goed gescoord heeft, maar wat zegt dat op wereldwijd niveau? je wilt toch dat jouw show overal gezien word, en niet enkel in het land van het event.... hoe waren de reacties van de verschillende sport website's van dit gala? ben ik eerlijk gezegd nieuwsgieriger naar..

Het is ook nooit goed voor jou hè Berlusconi, alsof jij volle zalen trekt.......;) het is toch een super resultaat? De rest komt vanzelf wel.

Italian*Berlusconi*
29-03-2012, 22:11
hahaha.. nou nou nou... het is niet zoals er een k1 of ufc is geweest en "men" het erover heeft gehad over dit gala.

yamasaki
30-03-2012, 02:15
wat een gejank weer zeg Alsof Martijn de Jong hierom gaat liegen. Heb je hem ooit op een leugen kunnen betrappen??.Geloof maar dat dit gewoon de waarheid is.

Micha meid, ik zie niks verkeerd daar. Hij vroeg of Unitedglory nog bron had, wat is verkeerd aan? dit is geen postulaat ofzo. Ik kan ook zeggen dat de koningin insomnie heeft sinds het ongeluk van haar zoon, zou je me geloven dan?

micha
30-03-2012, 08:05
Jammersaki vreemd dat men iemand als Martijn de Jong niet geloofd. Jij bent natuurlijk zo een betrouwbaar persoon en iedereen weet ook meteen wie jij bent dus in jou geval gelooft iedereen het meteen.

Bromios
30-03-2012, 12:17
Ongelofelijk, gaan we hier nou discussiëren of iemand wel of niet geloofwaardig is ?

Martijn post dat alle kijkcijfers verbroken zijn. Een aantal mensen vragen waar je die data dan kan vinden. Uit de link blijkt dat die kijkcijfers tot 2 weken ervoor zijn bijgewerkt. is het dan raar dat mensen vraagtekens zetten bij de claim ? Misschien is Martijn wel verkeerd voorgelicht. Weet jij veel.

Hoe dan ook staan met een week of 2 die kijkcijfers er wel op en dan zullen we het weten.

tidelot
30-03-2012, 13:14
denk ook dat martijn verkeerd is ingelicht,
denk dat het sbs programma de wereld van beau nog meer kijkcijfers heeft.
of ze moeten in rusland maar een zender hebben dat je verplicht bent te kijken , dan geloof ik het wel

micha
30-03-2012, 13:38
ijsvisser kom er maar in

davinci
30-03-2012, 13:52
ijsvisser kom er maar in

Martijn is een GG trainer en dus is hij niet transparant ( hij transpireert wel hoor tijdens het trainen).
Dat evenement in Moscow is gewoon nep was een act is in scene gezet, was weer een D productie van die wannabe producer.
K-1 in de VS en niet in Japan dat is allemaal echt en natuurlijk heeft K-1 Fuji en TBS niet nodig, wat maken die 20 miljoen kijkers en sponsors nu uit vroeger in japan.
HD net in de US is een hele grote sprong ..............

Shit een wak.............

redmanbjj
30-03-2012, 13:58
ik heb wel vaker eens wazige teksten op MF gelezen, deze kan er ook nog wel bij....

micha
30-03-2012, 14:20
Dank u

smike
30-03-2012, 15:26
Martijn is een GG trainer en dus is hij niet transparant ( hij transpireert wel hoor tijdens het trainen).
Dat evenement in Moscow is gewoon nep was een act is in scene gezet, was weer een D productie van die wannabe producer.
K-1 in de VS en niet in Japan dat is allemaal echt en natuurlijk heeft K-1 Fuji en TBS niet nodig, wat maken die 20 miljoen kijkers en sponsors nu uit vroeger in japan.
HD net in de US is een hele grote sprong ..............

Shit een wak.............

Wat zet jij jezelf toch voor schut elke keer.
Een simpele link naar een site met daarin de ratings had voor iedereen genoeg geweest.

davinci
30-03-2012, 15:38
Wat zet jij jezelf toch voor schut elke keer.
Een simpele link naar een site met daarin de ratings had voor iedereen genoeg geweest.

Had voor iedereen genoeg geweest, sorry dat je niet genoeg hebt.

Ik zal zelf proberen wat minder te ijsvissen om voor meer genoegen te zorgen voor forum bezoekers zoals jezelf.
Zodat ik minder mijzelf voor schut zet

Shit weer een wak....

yamasaki
30-03-2012, 20:52
Jammersaki vreemd dat men iemand als Martijn de Jong niet geloofd. Jij bent natuurlijk zo een betrouwbaar persoon en iedereen weet ook meteen wie jij bent dus in jou geval gelooft iedereen het meteen.

Vreemd dat de wereld Bush niet meer geloofde lol. W. Bush was ook een "betrouwbaar person" of niet dan? Is Dana White ook een betrouwbaar persoon? het gaat niet om geloven want dit is business. Sterker het is op promoter's belang te liegen want hoe zal hij overleven huh ;)

micha
30-03-2012, 21:22
aah Jammersaki weer wakker ? tijdveschil doet dat met je he

weks
30-03-2012, 21:35
ik geloof dit allemaal wel!!!!.....

niet te geloven
steeds weer diezelfde die de 'reputatie' verder en verder schaden

gala viel natuurlijk enorm tegen dat weten we stiekem allemaal

yamasaki
31-03-2012, 10:01
aah Jammersaki weer wakker ? tijdveschil doet dat met je he

Wat heeft tijdverschil hiermee te maken? je kan gewoon geen antwoord erop geven en nou probeer je grappig te zijn. Nou sorry hoor dat werkt niet soms moet je gewoon je verlies nemen ( de gala viel gewoon tegen zo simpel is het punt!!)

mean machine
01-04-2012, 01:34
de haters moeten juist blij zijn hoe meer mensen het hebben gezien hoe beter want die kijken volgende keer toch niet meer ,mischien bedoelde gg het record lege stoelen ooit van een sport evenement ,lol.

jake phuk
01-04-2012, 01:51
de haters moeten juist blij zijn hoe meer mensen het hebben gezien hoe beter want die kijken volgende keer toch niet meer ,mischien bedoelde gg het record lege stoelen ooit van een sport evenement ,lol.

http://media.tumblr.com/tumblr_lhkbjfGaqD1qcu1hm.gif

S-ven
01-04-2012, 19:14
de haters moeten juist blij zijn hoe meer mensen het hebben gezien hoe beter want die kijken volgende keer toch niet meer ,mischien bedoelde gg het record lege stoelen ooit van een sport evenement ,lol.

Wat een jaloezie zeg.... Misschien moeten ze de volgende keer eerst jou vragen, aangezien jij het wel beter kan. Je zal het allemaal wel heel goed voor elkaar hebben in je leven,lol.

S-ven
01-04-2012, 19:20
Wat heeft tijdverschil hiermee te maken? je kan gewoon geen antwoord erop geven en nou probeer je grappig te zijn. Nou sorry hoor dat werkt niet soms moet je gewoon je verlies nemen ( de gala viel gewoon tegen zo simpel is het punt!!)

Best grappig , toch? Gelukkig zijn er verschillende meningen in de wereld.....ik heb in ieder geval genoten!