PDA

View Full Version : K-1 gaat naar de VS!



RedDawn
29-03-2012, 13:29
Zeven evenementen in 2012, waarvan twee in de VS! Bron: liverkick.com

http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1415:k-1-issues-a-press-release-seven-events-this-year-los-angeles-and-new-york-city&catid=36:k-1

RedDawn
29-03-2012, 13:30
En de nieuwe website van K-1:

http://www.k-1.tv/en/index.html

blackadder
29-03-2012, 13:43
Nou...

Hagelslag
29-03-2012, 14:18
Een miljoen voor de winnaar? Affliction iemand? Ik hoop echt dat ze het redden, want 2011 was een treurig jaar voor het kickboxen. Als ik zo naar de website kijk vraag ik me trouwens wel af hoe groot de inbreng van It's Shwotime daar is.

Italian*Berlusconi*
29-03-2012, 15:02
Vet hoor de finale in NYC... Madison Square Gardon anyone?? en aardige hoofdprijs, hoop dat ze het waar kunnen maken. Het word een aardige strijd tussen showtime / k1 tegen GG / Glory world series in kickboxland.. en wat daar weer jammer van is, we zullen dus niet de beste tegen elkaar zien omdat het 2 verschillende organisatie's zijn ben ik bang...

RedDawn
29-03-2012, 15:18
Als K-1 een succes wordt, zal GG wel eieren voor zijn geld kiezen.

Anderson
29-03-2012, 15:23
hhhm ik snap niet echt de keuze om naar de V.S. te gaan. Het lijkt mij te veel risico, is bijna gokken op rood of zwart.

RedDawn
29-03-2012, 15:28
Simon Rutz had vorig jaar ook plannen om met It's Showtime naar de VS te gaan.

Het is inderdaad een grote gok!

jake phuk
29-03-2012, 16:05
volgens mij valt die 'gok' voor amerika nog redelijk mee,
maar ze moeten het wel slim aanpakken..vooral een staat
kiezen waar het mma ook erg populair is, er zijn zat mensen
die er gewoon op af komen omdat ze een stand up war willen zien.
en als ze naast de wat grotere namen locaal talent laten vechten op de
undercard is de zaal zo uitvergekocht. en het K-1 affiche is priceless,
tijdens bijna elke ufc show noemt Rogan het wel. Als ze dan ook nog slim
adverteren op bijv fuel tv moet dit kunnen lukken.

schrok overigens wel van de $1 miljoen hoofdprijs, lijkt me beetje overdreven
en weggegooid geld, als het 500.000 is vechten ze even hard toch, en volgens mij
staan er nog veel rekeningen open. Als de K-1 maar maar niet TE snel TE veel wil,
anders gaat het gewoon weer mis.. we zullen zien hoe dit uitpakt. heb er wel vertrouwen in.

davinci
29-03-2012, 17:49
volgens mij valt die 'gok' voor amerika nog redelijk mee,
maar ze moeten het wel slim aanpakken..vooral een staat
kiezen waar het mma ook erg populair is, er zijn zat mensen
die er gewoon op af komen omdat ze een stand up war willen zien.
en als ze naast de wat grotere namen locaal talent laten vechten op de
undercard is de zaal zo uitvergekocht. en het K-1 affiche is priceless,
tijdens bijna elke ufc show noemt Rogan het wel. Als ze dan ook nog slim
adverteren op bijv fuel tv moet dit kunnen lukken.

schrok overigens wel van de $1 miljoen hoofdprijs, lijkt me beetje overdreven
en weggegooid geld, als het 500.000 is vechten ze even hard toch, en volgens mij
staan er nog veel rekeningen open. Als de K-1 maar maar niet TE snel TE veel wil,
anders gaat het gewoon weer mis.. we zullen zien hoe dit uitpakt. heb er wel vertrouwen in.

Top niews dit, ik weet zeker dat met Bob Sapp je wel 20.000 bezoekers trekt in de USA, Amerikaanse vechters hebben het altijd voortreffelijk gedaan in de K-1.
( inside info) Ik hoorde dat Glory in India, Macau, China, Timboektoe, Iran, Irak en Tibet organiseert en twee keer per maand , ze hebben alleen nog niet aangegeven wat voor zaal en datum maar dat komt nog wel. Tien miljoen prijzen geld in Timboektoe: top en ik heb net met mijn collega ijsvisser gesproken, die ziet wel een Glory gala zitten in een grote Iglo van 100 bij 100 met ijsstoeltjes.
Zeker dat Spong en Ghita daar volle zalen trekken in de USA en laten we eerlijk zijn ze zijn dol op Roemenen in de USA. Ik snap ook niet waarom Glory ook in Timboektoe en Alaska wil organiseren maar misschien hebben ze een Eskimono en een Monnik in geheime training bij GG? Dat zou best eens kunnen, zou wat zijn zeg GG Eskimo en Monnik.
Vreemd dat de K1 niet in Japan wordt gehouden je zou toch zeggen dat het daar het populairst is? Zou dit te maken hebben met een enorme rechtzaak die in de lucht hangt?????
Nou laten we hopen dat als er een uitspraak komt in Japan die negatief is voor de K-1/FEG er niemand van het dak springt dat dat gun je ook niemand, ook niet voor 30 miljoen schuld.

Maar goed genoeg nieuws weer voor vandaag, het is minus 12 hier en een heldere hemel en we hebben net weer op www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com) die stream zitten bekijken.


Maar goed voor Golden Glory geweldig nieuwes en vele andere die nog miljoenen krijgen van de K-1, binnekort feest!

Quote: He who wishes to be rich in a day will be hanged in a year

L. Da Vinci

Turboknecht
29-03-2012, 18:24
http://www.un-scripted.com/blogs/alan/uploaded_images/PleaseMakeItStop-749714.jpg

youssef22
29-03-2012, 22:27
Boon hoe oud ben jij wel niet. Dit is gewoon echt zielig wat jij aan het doen bent. Ik zie rutz echt niet een account openen en zo zielig lopen doen als jij dat nu doet. Geen wonder dat gg een pijnhoop is en dat ao dion siyar weg zijn wat moeten zij met zon idioot als manager. En ik dacht dat dubbele account niet toegestaan is.

Bromios
29-03-2012, 23:03
En weer een streepje onder kansloos op mijn GG scorekaart.

Anderson
29-03-2012, 23:06
Is de moderator op vakantie bannen de gozer.

spen
29-03-2012, 23:55
Hahaha is dat kneus Boon? Elke keer als je denkt dat ie niet nog lager kan zakken bedenkt ie toch wel weer een manier.

Godsamme Boon, wat vertegenwoordig jij GG toch op een treurige en dieptrieste manier kleuter.

Budokan
30-03-2012, 00:35
Lol, om half 5 al dronken bas?

rollermanskunk
30-03-2012, 01:16
Als ik het goed gelezen en gehoord heb is er een Amerikaanse investeerder? It's Showtime doet alleen de events in Europa en Azië? In Amerika een ander verhaal.

Hopelijk worden wel alle openstaande schulden betaald.

jake phuk
30-03-2012, 02:12
Boon is duidelijk op z'n kutje getrapt:rolleyes:
Hij is bang dat de K-1 weer gezond word al vermomt
hij zijn angst met het 'verwelkomen' van de k-1 zodat ie wellicht wat centjes
terug kan krijgen.
wat een douchebag motherfucker. en een vieze ongetalenteerde famewhore.
ga lekker d-films regisseren in hollywood jonge.

davinci
30-03-2012, 06:02
Boon is duidelijk op z'n kutje getrapt:rolleyes:
Hij is bang dat de K-1 weer gezond word al vermomt
hij zijn angst met het 'verwelkomen' van de k-1 zodat ie wellicht wat centjes
terug kan krijgen.
wat een douchebag motherfucker. en een vieze ongetalenteerde famewhore.
ga lekker d-films regisseren in hollywood jonge.

Nou,nou,nou
Ik weet niet wat Boon zoal doet in Thailand of elders ik zit hier gewoon rustig te ijsvissen, en heb toevallig internet in de IceInn hier in Alaska.
Wat ik wel weet is dat heel veel vechters en andere schuldeisers niet zijn betaald door de K-1 maar er wel met grote prijzen nu wordt gezwaaid, dat is natuurlijk ronduit schandalig.
Ik denk niet dat als iedereen betaald was van GG door K-1/FEG (en andere vechters en schuldeisers) er iets aan de hand zou zijn, maar niet promoten in Japan, terwijl je de k1 hebt? Er moet iets aan de hand zijn daar? We zullen het binnekort gaan horen.
Overigens zou iedereen positief moeten zijn voor de ondernemingen van Boon/GG.
Er is weer leven in kickboxland (was anderhalf jaar dood) en ik hoorde ook dat iedereen van GG betaald is ook voor het
afgelopen Glory en vorige Glory evenement, dat hebben ze maar mooi voor elkaar.
Boon/GG heeft dmv zijn investeerders 100% aan alle vechters uitgekeerd dmv een sign bonus voor de openstaande tegoeden van K-1/FEG en ook van Glory, daar kan de K-1 een voorbeeld aan nemen.
Die geven een aantal vechter 50% en spannen Simon voor hun karretje, maar ik weet zeker dat Timboektoe 10 millioen dollar tournooi alles overtreft, dat is een nieuwe promoter met wie Glory een deal aan het maken is, wordt top, datum en venue naam volgen nog in de verre toekomst.
Gelukkig heeft Boon zo een "D film producer"/investeerder gevonden die kickboksen ook leuk vindt, ben blij dat die er tegen aan gaan.
Ik weet zeker dat Petrosyan en Aerts een rol zijn beloofd in zo een D film en dat ze daarom bij Glory hebben getekend.
In iedergeval hebben jullie weer wat te schrijven hier.
Ohh en alles is verkocht ( nieuwe investeerder heeft alles overgenomen wat ik hoor in de wandelgangen) dus Boon vertegenwoordigd GG niet meer als ik het goed heb begrepen, dus je zult een andere 'zondebok" moeten vinden.
Ik denk dat Boon speciaal voor jouw dit jaar wel 5 D films gaat produceren en nog 3 video games.

Quote: Acting has given me a way to channel my angst. I feel like an overweight, pimply faced kid a lot of the time -
and finding a way to access that insecurity, and put it toward something creative is incredibly rewarding. I feel very lucky.

micha
30-03-2012, 07:51
Alles is verkocht dus Bas heeft tijd zat voor zijn films. Ik wil Bas weleens zien op de rode loper dit jaar bij de oscars.

RedDawn
30-03-2012, 09:58
Alles is verkocht dus Bas heeft tijd zat voor zijn films. Ik wil Bas weleens zien op de rode loper dit jaar bij de oscars.

Aan wie hebben jullie de boel dan verkocht? Blijft allemaal maar lekker vaag.

Net zoals die "investeerders" van jullie.

davinci
30-03-2012, 10:54
Aan wie hebben jullie de boel dan verkocht? Blijft allemaal maar lekker vaag.

Net zoals die "investeerders" van jullie.

Ik ken "jullie" niet zo goed ben maar een eenvoudige ijsvisser, misschien moet je die vraag aan die d film producent stellen?

Natuurlijk doet GG alleen maar zaken met "vage" investeerders en d film producenten en die doen op hun beurt weer zaken
met "vage" bedrijven als www.totalsportsasia.com (http://www.totalsportsasia.com)

K-1 is niet vaag , die betaald gewoon niks en heeft 30 miljoen schuld, iedereen weet het maar niemand zegt iets, dat is heel "transpirant". Vijftig procent uitbetalen na meer dan een jaar wachten aan een selectief groepje vechters is natuurlijk heel "transpirant" !

En Mr Kim de investeerder die nu de K-1 rechten heeft bedreigt een andere investeerder, dat getuigt van zeer professioneel "gedrag" en zulke mensen zijn zeer welcome bij bedrijfen als Fuji en TBS tv zenders door hun transpirante en professsionele gedrag!
Een 'beetje" dreigen, yakuza en hier en daar een "knok partijtje" hoor gewoon bij dat transpirante gedrag!

Quotes: “Why does the eye see a thing more clearly in dreams than the imagination when awake?”

http://www.mixfight.nl/i/sq/4star.gif http://www.mixfight.nl/i/sq/ThumbsUp.gif http://www.mixfight.nl/i/sq/ThumbsDwn.gif“The noblest pleasure is the joy of understanding.”

L. Da Vinci

RedDawn
30-03-2012, 11:00
Jammer, weer geen inhoudelijk antwoord van Bas Boon.

micha
30-03-2012, 11:03
TSA and GG get world’s best K-1 fighters back into Moscow ring

First event in 12 months live on air worldwide on March 23rd
Golden Glory (G.G) and Total Sports Asia (TSA) have partnered to sign K1 superstars Semmy Schilt, Gokhan Saki, Errol Zimmerman and Sergey Kharitonov to exclusive long term contracts. All fighters received signing bonuses to ease the pressure created by the outstanding payments by former K-1 promoters FEG in Japan. TSA and G.G decided to focus on the athletes who have dedicated their lives and careers to reach unmatched levels of martial arts skill in K1 and MMA and the world’s fastest growing sport.
Golden Glory and TSA are delighted to announce their cooperation with the event in Moscow on March 23rd 2012 under the Glory World Series brand using K-1 rules. K-1 has been off the air now for over 12 months and while discussions about acquiring and reviving the K-1 brand continue, TSA and Golden Glory believe that the time has come to put the fighters back into the ring.
GLORY is known as one of the top MMA and stand-up fight promotions in the world in viewership, production quality, and fighter level. The shows are broadcast in the US by HD Net and in over 80 other countries and have been held in Holland, Belgium, Switzerland, and Moscow. Total Sports Asia will be distributing the TV rights of the GLORY Moscow event worldwide.
The main event will be a tribute to 4 x K-1 Champion Semmy Schilt who will make his return to the ring in Moscow. Besides Semmy fighting in the main event, the following fights are already confirmed: Sergey Kharitonov from Moscow (who KO’d Mighty Mo in the Glory World Series finals in 2011) versus Mark “Fight Shark” Miller (who holds the Glory record of fastest KO in less than 10 sec) in a classical Russia vs. USA match up. Another thriller will be Errol Zimmerman vs Jerome Le Banner.
GLORY Moscow will feature fighters from many different countries including MMA fighters Dennis Stojnic (Bosnia), Dion Staring (Holland), Tommy Depret (Belgium) and Kickboxers Robin van Roosmalen (Holland), Igor Jurkovic (Croatia), Maxim Vorovski (Estonia), Mark "Fightshark" Miller (USA), Errol Zimmerman (Surinam), Sergei Kharitonov (Russia), Jerome Le Banner (France), Semmy Schilt (Holland), and more.
Last year’s Glory World Series finals event from Moscow was described as one of the top 3 fighting events of the year by the international MMA press. Golden Glory fighters Gokhan Saki and Siyar Bahadurzada both won the big cash prize of $150.000 in the K1 and the MMA tournament.
About Golden Glory
Golden Glory was founded in 1999, and throughout its existence it has produced many elite international fighting champions .Co-founder Bas Boon was born and raised in Holland, and has been promoting and producing fight events for the past 28 years. Today he is the owner of Golden Glory, the strongest and most feared fight team in the Globe. As an agent, Mr Boon has represented Pride, K1, and Too Hot To Handle champions. While still a teenager Boon became the youngest promoter of professional martial arts competitions sponsoring Thai Fighting and Kick Boxing events throughout Europe, promoting and producing more than 300 shows world-wide. As a television producer Boon was responsible for conceiving and creating 22 episodes of the series Oriental Fight Promotions which was broadcast by the Super Channel across Europe, he also produced 20 martial arts programs broadcast by Euro-Sport, and several free martial arts fighting events for the FOX TV Network in Holland and SBS6 www.goldenglory.com (http://www.goldenglory.com/)
About Total Sports Asia
Since 1997, Total Sports Asia (TSA) is one of the leading independent sports marketing agencies in the world with core focus on Asia and has five strategic offices in Kuala Lumpur, Singapore, Beijing, Mumbai and Delhi. Our core business is media rights distribution, TV production, sponsorship/licensing, events management and consulting. We represent major international rights in Asia and worldwide including the US Open Tennis, BWF Super Series (Badminton), ITTF (Table Tennis), PSA Pro Tour (Squash), French League and the current EURO/WORLD CUP Winner Spain. TSA works closely with the top English Football clubs, Formula 1 Teams on sponsorship and licensing sales in Asia. TSA is also provides activation and consulting services to a host of blue chip corporate clients. For more information please visit www.totalsportsasia.com (http://www.totalsportsasia.com/)
About Federico Lapenda from Fight Game and Bas Boon from Golden Glory
This team has been breaking new ground around the world since 1994. They were in the top five producers to introduce MMA Pay-Per-View in the US and co-producers of the first MMA event in Holland and Japan. They introduced MMA on PPV in Brazil, and now they are taking it to the next level with GLORY World Series. Glory World Series made headlines around the world as it was the first live event on YouTube PPV via Fightgame. We aim to reach the widest possible audience by distributing the Glory World Series event through TSA. For more information please visit www.fightgame.net (http://www.fightgame.com/)
For more information, please see Glory World Series trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=l5xIa_Rdlpc&feature=youtube_gdata_player
Note to the press:
For further information please contact:
Bas Boon Mobile: Email:
or
Bert Ditmans
Mobile:

Turboknecht
30-03-2012, 11:16
Wat is 'transpirant'?

hakkelaar
30-03-2012, 11:23
Wat is 'transpirant'?

Doorzichtig zweet.

RedDawn
30-03-2012, 11:37
Doorzichtig zweet.

Hahha. Dat krijg je als je voor de "tietels" gaat.

Bromios
30-03-2012, 11:49
Zou GG jaloers zijn dat ze het hele topic kapot zitten te spammen hier ?

K1power
30-03-2012, 11:52
Hoe kom je daarbij??

GG hoeft zich geen zorgen te maken, ze breken in Rusland alle kijkcijferrecords en iedereen praat over hun evenement!

Italian*Berlusconi*
30-03-2012, 12:06
Hoe kom je daarbij??

GG hoeft zich geen zorgen te maken, ze breken in Rusland alle kijkcijferrecords en iedereen praat over hun evenement!

in een kwart gevulde zaal he!! ;)

SacredHeart
30-03-2012, 12:07
Doorzichtig zweet.

LOL!

RedDawn
30-03-2012, 12:09
in een kwart gevulde zaal he!! ;)

Hej, GG zou hier toch nooit over liegen? ;)

K1power
30-03-2012, 12:12
kHmvkRoEowc

Italian*Berlusconi*
30-03-2012, 12:44
kHmvkRoEowc

repz!

davinci
30-03-2012, 13:09
Hahha. Dat krijg je als je voor de "tietels" gaat.

dat is gebruikenlijk als je ijsvisser bent dat zweet

Budokan
30-03-2012, 14:11
Golden Glory fighters Gokhan Saki and Siyar Bahadurzada both won the big cash prize of $150.000 in the K1 and the MMA tournament.
Mobile:

Ik zie dat Siyar nog steeds bij GG is? AO vast ook nog?

Bromios
30-03-2012, 15:19
Is the MF crew op een uitje of zo ? dat ze het hele topic laten verzieken door GG ?
En dat die gek nog steeds geen ban heeft ?

Of is dit vrijdagmiddaghumor ?

smike
30-03-2012, 15:36
Is the MF crew op een uitje of zo ? dat ze het hele topic laten verzieken door GG ?
En dat die gek nog steeds geen ban heeft ?

Of is dit vrijdagmiddaghumor ?

x2 Of komen hier de dubbele belangen van de crew naar boven, nu kunnen we zien of ze nog echt objectief kunnen zijn.

smike
30-03-2012, 15:37
Waar het echt om gaat is de k1 in de USA.
Zoals meerdere malen opgemerkt een grote gok.
Maar er is zeker markt voor en er worden veel galas georganiseerd.
De kunst is om het op de amerikaanse manier te brengen, amerikanen zijn toch een apart volk, die je met een juiste combinatie van marketing, matchmaking en hopelijk vette partijen aan je moet binden.

Een paar mooie ko's zou wel helpen natuurlijk.

micha
30-03-2012, 15:39
Staan er veel amerikaanse vechters op de card?

dietrik
30-03-2012, 15:47
x2 Of komen hier de dubbele belangen van de crew naar boven, nu kunnen we zien of ze nog echt objectief kunnen zijn.

dat is natuurlijk al tijden niet meer zo. mixfight wordt gesponsord door united glory en een van de admins. is notabene de huis jurist van GG. lijkt me duidelijk dat er dan een oogje toegeknepen wordt. de sectie forumbeleid is niet voor niks al jaren gesloten.

Turboknecht
30-03-2012, 15:50
Dat vraag ik mij ook af. Ik hoop niet dat er van die kansloze partijen als Mighty Mo vs. Carter Williams op het programma komen te staan.

Bromios
30-03-2012, 15:50
Staan er veel amerikaanse vechters op de card?

Ik heb nog niet echt een card gezien of een locatie of iets in die trant. bel wel benieuwd eigenlijk.

micha
30-03-2012, 15:55
Er zijn toch ook jonge talentvolle amerikaanse vechters ik kan me niet anders voorstellen

K1power
30-03-2012, 16:40
Neem nu een Mark Miller ;)

The Company
30-03-2012, 16:57
Shaq O'Neil vs Jose Canseco:lol:

Boran
30-03-2012, 17:03
Er zijn wel een paar redelijk goeie Amerikaanse nak muay die waarschijnlijk wel K1 regels willen vechten als ze genoeg geld krijgen.

Joe Schilling
Kevin Ross
Ky Hollenbeck (maar die zit al bij Glory)
Simon Marcus uit Canada (erg goede vechter)

Mocht dit gebeuren dan hoop ik wel dat ze muay thai blijven vechten.

micha
30-03-2012, 17:06
ik denk wel dat die de overstap willen maken en wat centjes gaan verdienen. Net zoals Ky heeft gedaan

Richelieu
30-03-2012, 17:32
x2 Of komen hier de dubbele belangen van de crew naar boven, nu kunnen we zien of ze nog echt objectief kunnen zijn.

Wat zouden wij hier als crew dan van moeten vinden? Reply slaat kant nog wal en volgens mij heeft Justinian al in een andere topic hier uitgebreider op gereageerd.

davinci
30-03-2012, 17:36
dat is natuurlijk al tijden niet meer zo. mixfight wordt gesponsord door united glory en een van de admins. is notabene de huis jurist van GG. lijkt me duidelijk dat er dan een oogje toegeknepen wordt. de sectie forumbeleid is niet voor niks al jaren gesloten.

Ik vraag mij ook af of die gasten van mixfight het nieuws nakijken?
K-1 gaat naar USA. LA, New York? Waarom niet een topic over al die niet betaalde vechters van K-1?
K-1, miljoen dit en dat maar ze hebben 30 miljoen schuld!!!!!!
Kan dit zo maar admins?

Richelieu
30-03-2012, 17:40
Ik vraag mij ook af of die gasten van mixfight het nieuws nakijken?
K-1 gaat naar USA. LA, New York? Waarom niet een topic over al die niet betaalde vechters van K-1?
K-1, miljoen dit en dat maar ze hebben 30 miljoen schuld!!!!!!
Kan dit zo maar admins?

:leut:

Bromios
30-03-2012, 17:42
Wat zouden wij hier als crew dan van moeten vinden? Reply slaat kant nog wal en volgens mij heeft Justinian al in een andere topic hier uitgebreider op gereageerd.

Commentaar op vooringenomenheid slaat inderdaad nergens op maar wat ik bedoelde is dat er in een topic over K1 in de usa gespamt wordt voor een glory evenement. En wat mij betreft zouden jullie de heer Davinci wel even tot de orde kunnen roepen. Er zijn er voor minder gebant hier.

rollermanskunk
30-03-2012, 18:16
Commentaar op vooringenomenheid slaat inderdaad nergens op maar wat ik bedoelde is dat er in een topic over K1 in de usa gespamt wordt voor een glory evenement. En wat mij betreft zouden jullie de heer Davinci wel even tot de orde kunnen roepen. Er zijn er voor minder gebant hier.

x1

Tip aan Davinci: http://ernohannink.nl/controleer-je-spelling-voordat-je-publiceert/

jake phuk
30-03-2012, 18:59
Boon; we weten inmiddels dat je een geldhoer bent okay?
hebben die d-films serieus wat opgeleverd trouwens? betwijfel het..
Je zou de K-1 dankbaar moeten zijn ondanks dat ze je nog geld schuldig zijn.
Dankzij de k-1 is golden glory en zijn vechters groot geworden.. en die zielige faggot
maar zeiken over wat geld, zucht............. wat een zielige figuren daar zeg.
vechters worden dankzij k-1 megasterren die overal aan de bak kunnen.....!
en dan het lef hebben om te gaan zeiken over een paar salarissen. sjongejonge

GET OVER IT BASSIE.:rolleyes:
http://cache.ohinternet.com/images/thumb/7/73/JeanLucPicardFacepalm.jpg/618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

micha
30-03-2012, 19:14
een geldhoer?

kendamac
30-03-2012, 19:44
Sorry mensen van GG jullie maken je wel een beetje belachelijk met jullie reacties. Was altijd een GG fan maar ben daar snel op terug gekomen sinds ik hier de laatste tijd jullie reacties lees.

jake phuk
30-03-2012, 19:52
een geldhoer?

http://img534.imageshack.us/img534/9434/basboonopvakantie.jpg

youssef22
30-03-2012, 20:49
Wat zouden wij hier als crew dan van moeten vinden? Reply slaat kant nog wal en volgens mij heeft Justinian al in een andere topic hier uitgebreider op gereageerd.

Overduidelijk is davinci mr boon en hij heeft al een account bas boon maar jullie bannen hem niet volgens mij was petrosan118 voor dat gebant.

davinci
31-03-2012, 04:49
[QUOTE=jake phuk;1137945]Boon; we weten inmiddels dat je een geldhoer bent okay?
hebben die d-films serieus wat opgeleverd trouwens? betwijfel het..
Je zou de K-1 dankbaar moeten zijn ondanks dat ze je nog geld schuldig zijn.
Dankzij de k-1 is golden glory en zijn vechters groot geworden.. en die zielige faggot
maar zeiken over wat geld, zucht............. wat een zielige figuren daar zeg.
vechters worden dankzij k-1 megasterren die overal aan de bak kunnen.....!
en dan het lef hebben om te gaan zeiken over een paar salarissen. sjongejonge

GET OVER IT BASSIE.:rolleyes:

Ik heb wel een eigen mening over Boon en de K-1

Natuurlijk heeft de K-1 en vechters trainers en managers samen voor gezorgd dat het een succes werd. En metname toen Boon de K-1 op SBS 6 bracht begon het echt groot te worden in Nederland.
Maar het is de K-1 en de hebberige yakuza wolven die geen belasting betalen, zijn gaan dreigen, Pride en K-1, daar kun je de "megasterren" niet de schuld van geven, het verrotte management van de K-1 heeft dat aan zichzelf te danken die ellende in Japan.
Als Boon dan met investeerders komen die ver over een jaar na data heel normaal gewoon de vechters en trainers 100% van hun openstaande geld geeft ( niet van de k-1 maar van de nieuwe investeerder) dan kun je daar alleen maar bewondering van hebben, D producent of niet.
Zeiken over een paar salarissen, kijk even hoeveel ongenoegen en problemen al dit gezeik met K-1 heeft veroorzaakt en de president van K-1 maar rondvliegen in een prive vliegtuig en met een bruine kop van de schechellen eilanden de volgende truken doos opengooien

Het is het schandalige gedrag van het K-1 management om vechters die op contract meer als een jaar geleden hebben gevochten maar de helft aan te bieden en dan ook nog eens een select groepje maar wel met grote hoofdprijzen gaan zwaaien.
Of Boon een geldwolf is weet ik niet, tja het is een D film producent en hij spendeert misschien te weinig geld aan zijn film producties klaarblijkenlijk.
Maar hij heeft er een aantal op zijn naam staan ( D films) dus het zal wel goed gaan. Iemand een geldwolf noemen die de financiele problemen van andere oplost is geen goeie benaming, lijk mij meer een soort van filantroop.

Maar goed wat weet ik van dit soort zaken ben maar een simpele uitvinder en ijsvisser.

Jij hebt nogal problemen met die Boon he? Misschien moet je ook eens gaan vissen en je niet zo druk maken over de activiteiten van D producenten, is beter voor je gezondheid.

Wikipedia Filantroop: is iemand die zijn of haar tijd, geld of inspanningen gebruikt om anderen te helpen

jake phuk
31-03-2012, 05:55
Boontje, een aantal vechters hun verdiende geld geven is goed, erg goed.
maar ga nou niet doen alsof jij en Glory daar zelf niet indirect beter van zijn geworden.
tevreden vechters in de stal leveren geld op en als jij ze niet tevreden houd
lopen ze rustig weg naar de concurrent.

Maar goed, zo heel verkeerd doe je het niet met GG.
maar je blijft een zielig figuur.

Als de k-1 straks weer gezond is ben ik benieuwd wat saki en zimmerman
zullen denken. zullen ze weglopen Bassie? Ik denk zelf dat Glory zal buigen,
en flink ook. En wat wil Saki het liefst? de Glory world series winnen of de K-1? :ehhh:

Vergeet Hollywood en de Glory world series okay? Laat die galas
toch lekker over aan Simon, de man met het plan. Simon is ook een
geldwolf dat is duidelijk, maar hij doet het met klasse. :pimp:

K1power
31-03-2012, 05:55
http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1419:why-you-should-be-giving-the-qnewq-k-1-a-chance&catid=36:k-1

micha
31-03-2012, 07:26
een geldwolf met klasse?

Thanks K1 power voor het verhaal van Liverkick.

K1power
31-03-2012, 12:39
Wat ik wel toonaangevend/jammer vind is de duidelijk te merken invloed uit een 'bepaalde hoek';

Elk klein flutnieuwtje en veelal stomme highlightfilmpjes worden op de portal geplaatst, maar als er een substantiele aankondiging door K-1 wordt gedaan, acht het beheer van "Dé vechtsport site van de Benelux" het niet noodzakelijk om hier ook maar een minimale vermelding van te doen. Iets met belangenverstrengeling en integriteit. Straks komen er nog slotjes op topics die de naam K-1 bevatten in het kader van "transpirantie" ;)

Richelieu
31-03-2012, 12:53
Wat ik wel toonaangevend/jammer vind is de duidelijk te merken invloed uit een 'bepaalde hoek';

Elk klein flutnieuwtje en veelal stomme highlightfilmpjes worden op de portal geplaatst, maar als er een substantiele aankondiging door K-1 wordt gedaan, acht het beheer van "Dé vechtsport site van de Benelux" het niet noodzakelijk om hier ook maar een minimale vermelding van te doen. Iets met belangenverstrengeling en integriteit. Straks komen er nog slotjes op topics die de naam K-1 bevatten in het kader van "transpirantie" ;)

Heel veel organisaties doen aankondigingen, maar wat staat er nu concreet? Wanneer is de eerste show en wat zal de line-up worden? Alle persberichten en aankondigingen interesseert de meeste mensen vrij weinig.

micha
31-03-2012, 12:56
onzin wou je beweren dat de naam K1 nog steeds hetzelfde is? Cropop vocht laatst tegen Sefo op K1 final fight. Tegenwoordig staat overal k1 op. K1 final 16 in China ging niet door. K1 hier K1 daar het is niet de naam maar de vechters en de partijen. Wat is nou K1 zonder Saki Kharitonov Zimmerman Schilt Aerts Verlinden? Noem het dan anders want nu worden fans keer op keer teleurgesteld met nieuws wat niet doorgaat of niet klopt.

micha
31-03-2012, 12:56
datums en matchups willen we horen

jake phuk
31-03-2012, 15:46
onzin wou je beweren dat de naam K1 nog steeds hetzelfde is? Cropop vocht laatst tegen Sefo op K1 final fight. Tegenwoordig staat overal k1 op. K1 final 16 in China ging niet door. K1 hier K1 daar het is niet de naam maar de vechters en de partijen. Wat is nou K1 zonder Saki Kharitonov Zimmerman Schilt Aerts Verlinden? Noem het dan anders want nu worden fans keer op keer teleurgesteld met nieuws wat niet doorgaat of niet klopt.

Ghita, Spong, Gerges, Manhoef, Karaev....:cool2:
Tja, het feestje zal idd niet compleet zijn zonder Saki and Zimmerman, maar Aerts is op zich klaar. En Schilt
mag van mij gaan ijsvissen, als die maar bij de k-1 wegblijft.

En dan heb je geluk dat Badr aan het boksen is.

K1power
31-03-2012, 16:05
Heel veel organisaties doen aankondigingen, maar wat staat er nu concreet? Wanneer is de eerste show en wat zal de line-up worden? Alle persberichten en aankondigingen interesseert de meeste mensen vrij weinig.

Dat vind ik een vrij gewaagde uitspraak gezien onderstaande.
http://i39.tinypic.com/16kw9z5.png

Ik denk dat het de mensen veel meer interesseert dan bijvoorbeeld de Rampage Jackson Highlight. Jouw reactie bevestigt mijn eerdere uitspraak alleen maar meer.


onzin wou je beweren dat de naam K1 nog steeds hetzelfde is? Cropop vocht laatst tegen Sefo op K1 final fight. Tegenwoordig staat overal k1 op.

Klopt, veel namen willen meeliften op de enorme status die het K-1 label met zich meebrengt, echter zijn er maar weinig in staat iets neer te zetten wat daarvan in de buurt komt. Dat gezegd hebbende vond ik de K1 final fight als het evenement wat alle kijkcijfers in Rusland brak vorige week. Ik hoef me niet te schuilen achter de menigte van de massa, maar als je alle grote vechtsportfora gaat bekijken op het internet zie je dat over dat evenement veel meer wordt/werd gepraat als over het Glory evenement van de vorige week.Bovendien is waar we het nu over hebben het echte K-1 label en niet een of andere kleinschalige organisator die ook maar op een poster "K1" erbij zet.


K1 final 16 in China ging niet door. K1 hier K1 daar het is niet de naam maar de vechters en de partijen.

Zoals Kharitonov vs Mark Miller bedoel je? Niemand ontkent dat er bij K-1 veel dingen fout zijn gegaan anders was deze 'nieuwstart' niet nodig geweest (zie mijn eerdere link). Dat gezegd hebbende zal Glory als evenement zijnde nooit en te nimmer K-1 het water kunnen reiken. Waarom deed Bas Boon dan recent anders nog zo hard zijn best om die rechten te krijgen? Ik denk gewoon dat er iemand op zijn ijsvissende pik is getrapt.


Wat is nou K1 zonder Saki Kharitonov Zimmerman Schilt Aerts Verlinden?

Je had een sterker argument als je Kharitonov niet had opgenoemd, want die stelt staand niets voor. Respect voor Mark Miller en zijn verhaal, maar op A-klasse kickboxniveau heeft hij nog minder te zoeken dan Kharitonov.

Aerts gaat vroeg of laat stoppen en hoewel ik hem liever zijn carriere had zien beëindigen in K-1 heeft hij zijn keuze gemaakt en zullen het toch niet meer dan een paar wedstrijden zijn die hij nog vecht. Ook niet echt een argument naar mijn mening. Verlinden heeft naar mijn weten (nog) niet in de K-1 gevochten, dus per definitie kan K-1 hem dan ook nog niets missen want ze hebben hem nooit gehad.

Dan blijven er over Schilt, Saki en Zimmerman en inderdaad, die kan de K-1 heel erg goed gebruiken. Het is dan ook mijn mening dat die jongens gewoon bij de K-1 moeten gaan vechten tegen de absolute top.

Wat is Glory zonder mannen als Ghita? Glory heeft een aantal grote namen onder contract staan nu, maar de algehele lineup van K-1 vechters vind ik persoonlijk sterker.


Noem het dan anders want nu worden fans keer op keer teleurgesteld met nieuws wat niet doorgaat of niet klopt.

Ik heb mijn punt gemaakt. Alleen de tijd zal het ons kunnen leren, maar ik kijk deze ontwikkelingen mbt K-1 positief tegemoet.

micha
31-03-2012, 16:12
manen als Ghita en spong horen eigenlijk in het Glory rijtje dan is het feest compleet. Als iedereen K1 op de poster zet is het eind zoek. K1 is K-done lijkt mij. Ik wil eerst weleens een line-up zien en een datum.
Je ziet het GLory 70 kilo tournooi toch? Denk je dat de HWlijst net zo mooi wordt aangevuld als de -70? ik denk namelijk van wel mensen als Aerts zijn getekend vanwege hun bekendheid. Laten we wel wezen MR K1 vecht niet bij de K1 maar bij Glory en er zullen nog meer namen volgen.

The Company
31-03-2012, 16:15
K1 heeft een ding dat GG niet heeft en dat is naamsbekendheid. Verder is het nog een puinhoop maar dat kan snel veranderen.

micha
31-03-2012, 16:18
K1 heeft een ding dat GG niet heeft en dat is naamsbekendheid. Verder is het nog een puinhoop maar dat kan snel veranderen.

idd K1 zie ik overal. Weet jij nog wat nou de K1 is en wie er gewoon K1 op zijn poster zet.

K1power
31-03-2012, 16:30
Spijkerharde tegenargumenten, daar heb ik niks tegen in te brengen :)

micha
31-03-2012, 16:34
Ghita en Spong zijn echt topvechters waar ik graag naar naar kijk. Ik ben dus benieuwd naar een line-up met de rest .

smike
31-03-2012, 16:36
Het zou mooi kunnen werken als bijvoorbeeld de beste van de k1 tegen de beste van glory gaan na de toernooien oid, maar gezien de opgeblazen ego's zie ik dat niet gebeuren.

micha
31-03-2012, 16:39
Nou ik ben daar niet op tegen hoor maar ik weet niet hoe je dat wilt aanpakken omdat biede kampen hun eigen uitzendrechtenmensen hebben. goed idee maar lastig ten uitvoer te brengen. ik zie geen van beide partijen als mensen met opgeblazen ego's

jake phuk
31-03-2012, 17:57
Ik wens K-1 het beste, als ze die shows voorelkaar krijgen weet ik iig dat saki en zimmerman het verdienen
om mee te doen, en als Glory daar niet in mee gaat zal de haat verder toenemen. Elke vechtsporter kent de k-1
en het k-1 WGP eindtoernooi van de zwaargewichten is ontzettend prestigieus met een prachtige historie.

Doet me een beetje denken aan een kaartspelletje dit. op zich heeft GG een leuke 'hand' maar..tegen de K-1 valt
niet te concurreren. Als Glory slim is laat ze haar vechters daar meedoen zodat ze er nog prijsgeld/naamsbekendheid aan overhouden. Maar ik weet niet wat voor contracten ze die jongens hebben laten tekenen. zou wel heel sneu zijn als Aerts nog 1 keer mee wil doen terwijl die vast zit aan een contract bij glory.

micha
31-03-2012, 18:30
Aets heeft net getekend!! die wil niks meer met K1 te maken hebben. Mr K1 is zijn bijnaam gozer.

jake phuk
31-03-2012, 19:21
Ja, en Aerts heeft binnenkort zn afscheidswedstrijd toch?
En ga niet doen alsof Aerts de K-1 haat. Als die straks zijn naam verandert in
Mister Glory dan heb je een punt. we zullen zien he schat ;)

micha
31-03-2012, 19:49
afscheid in de benelux. wie verlaat nou de organisatie waarvan hij het boegbeeld is. Dat is echt niet in een keer gebeurt hoor.

jake phuk
31-03-2012, 20:10
zijn leeftijd en verminderd vechtvermogen hebben er niks mee te maken dus?
altijd handig die insider info van GG. thanks :fp:

Aerts ging puur voor het geld naar Glory en dat mag op zijn leeftijd nog wel.
hij gaat tenslotte strakjes met pensioen. Of denk je dat hij voor de allure die kant op is
gegaan? :lol:

micha
31-03-2012, 20:12
denk ervan wat je wilt Voor Glory is het een eer om een legende als Peter aan boord te hebben.

maar TTT een datum en een line-up dat willen mensen zien. final 16 of een keer de laatste 8?

jake phuk
31-03-2012, 20:20
denk ervan wat je wilt Voor Glory is het een eer om een legende als Peter aan boord te hebben.

maar TTT een datum en een line-up dat willen mensen zien. final 16 of een keer de laatste 8?

http://troll.me/images/y-u-no/y-no-more-patience.jpg

micha
31-03-2012, 20:40
twee rode kruisjes?

Richelieu
31-03-2012, 20:57
Dat vind ik een vrij gewaagde uitspraak gezien onderstaande.
http://i39.tinypic.com/16kw9z5.png

Ik denk dat het de mensen veel meer interesseert dan bijvoorbeeld de Rampage Jackson Highlight. Jouw reactie bevestigt mijn eerdere uitspraak alleen maar meer.

Leuk al die multi-quotes, maar dat aantal views zegt misschien iets op andere Nederlandse forums, maar op Mixfight haalt bijna elke topic in dit subforum dat aantal.

jake phuk
31-03-2012, 21:15
Elke echte vechtsportliefhebber verwelkomt
met open arme de nieuwe k-1 en hoopt op het beste. Probleem met
de Glory aanhang is dat ze vooral Glory liefhebbers zijn.

Altijd maar Glory glory glory, heeft GG wekelijks een propaganda ontmoeting
met gele GG cakejes? Stelletje ingedoctrineerde Glory zombies.

ben weg hier. WAR K-1 :cool2:

K1power
31-03-2012, 21:32
Leuk als die multi-quotes, maar dat aantal vieuws zegt misschien iets op andere Nederlandse forums, maar op Mixfight haalt bijna elke topic in dit subforum dat aantal.

In 3 dagen? Vergelijk eerst maar eens met alle andere topics voordat je iets zegt. Van een mod zou je verwachten dat ie weet waarover hij het heeft.

En Multi-Quotes zijn nodig als een post zo vol onzin zit dat overal wel iets aan op te merken valt. Uit wanhoop dingen roepen als blinde volgeling (kontenlikker).

Wat betreft Aerts: hij komt bij Glory tegenover tegenstanders te staan die hij allemaal al duidelijk heeft verslagen (Schilt, Saki, Zimmerman) en is misschien gewoon meer geld ervoor geboden dan bij K-1 waar die tegen mannen als Ghita waar hij ten eerste nog nooit tegen heeft gestaan en ten tweede op deze leeftijd waarschijnlijk geen kans meer maakt. Hij heeft de keuze gemaakt die hem persoonlijk slimmer leek. Dat staat mijlenver van met een organisatie "niks meer te maken willen hebben", anders had ie niet nog een paar weken geleden in een interview gezegd dat als K-1 terugkomt dat ie dan graag nog een laatste keer aan het eindtoernooi zou willen deelnemen.

rene37
31-03-2012, 21:34
denk ervan wat je wilt Voor Glory is het een eer om een legende als Peter aan boord te hebben.

Zo is dat! Als een topper als Aerts besluit om een samenwerking met GG aan te gaan, zal er toch wel iets goeds zijn aan het team. En nee...niet alleen de centjes, denk dat op sportief vlak eea net zo belangrijk voor aerts is.

Richelieu
31-03-2012, 21:44
In 3 dagen? Vergelijk eerst maar eens met alle andere topics voordat je iets zegt. Van een mod zou je verwachten dat ie weet waarover hij het heeft.

En Multi-Quotes zijn nodig als een post zo vol onzin zit dat overal wel iets aan op te merken valt. Uit wanhoop dingen roepen als blinde volgeling (kontenlikker).

Wat betreft Aerts: hij komt bij Glory tegenover tegenstanders te staan die hij allemaal al duidelijk heeft verslagen (Schilt, Saki, Zimmerman) en is misschien gewoon meer geld ervoor geboden dan bij K-1 waar die tegen mannen als Ghita waar hij ten eerste nog nooit tegen heeft gestaan en ten tweede op deze leeftijd waarschijnlijk geen kans meer maakt. Hij heeft de keuze gemaakt die hem persoonlijk slimmer leek. Dat staat mijlenver van met een organisatie "niks meer te maken willen hebben", anders had ie niet nog een paar weken geleden in een interview gezegd dat als K-1 terugkomt dat ie dan graag nog een laatste keer aan het eindtoernooi zou willen deelnemen.

Euh....misschien het grote AO avontuur eind vorig jaar vergeten ;) ?

K1power
01-04-2012, 04:05
Dus je moet helemaal terug naar vorig jaar om een even populaire topic te vinden? ;)
Je doet wel erg hard je best!

Budokan
01-04-2012, 10:03
denk ervan wat je wilt Voor Glory is het een eer om een legende als Peter aan boord te hebben.

maar TTT een datum en een line-up dat willen mensen zien. final 16 of een keer de laatste 8?

Is een beetje hetzelfde als een topvoetballer die in zijn laatste jaren een niveautje lager gaat spelen.

micha
01-04-2012, 12:27
Elke echte vechtsportliefhebber verwelkomt
met open arme de nieuwe k-1 en hoopt op het beste. Probleem met
de Glory aanhang is dat ze vooral Glory liefhebbers zijn.

Altijd maar Glory glory glory, heeft GG wekelijks een propaganda ontmoeting
met gele GG cakejes? Stelletje ingedoctrineerde Glory zombies.

Op die puk reageren

Nieuwe K-1, wat is dat een nieuwe K1? Dezelfde mensen die de boel hebbenverkloot!
Isshi, Tanigawa en nieuwe koreaanse Kim die ook er een handje na heeft ommensen te bedreigen. Oh ja samen met Simon die niet meer in Holland magpromoten.
En geen nieuwe K-1 in Japan, rara hoe zou dat nu komen, het is toch FEG diefailliet gaat, waarom niet met Fuji tv waar k-1 18 jaar op prime time te zienis geweest
gewoon die nieuwe K-1 lanceren, wat raar allemaal?

Golden Glory heeft meerdere jaren pakken geld voorschoten om de K-1 in leven tehouden en diezelfde GG heeft nu
de oorspronkelijk investeerder die de K-1 wilden overnemen achter Glorystaan, sterker nog die heeft Glory en Golden Gloryovergenomen
Moeten die de K-1/Simon nu gaan sponsoren omdat het een"nieuwe" K-1 is?
Ze hebben 100% betaald en ook aan vele niet GG vechters nagenoeg de heleopenstaande bedragen betaald.

Mr.Ishii would like to make you an offer you can’t refuse (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)
http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/ (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)

Als de nieuwe K-1 wil samenwerken moeten ze eerst maar eens die bedragenbetalen die de investeerder heeft betaald.

Verder zeggen mensen dat Kharitonov niks in de K-1 heeft te zoekenmaar zijn eerste K-1 gevecht tegen Ghita was helemaal nietslecht voor een MMA vechter.
Overigens heeft Golden Glory de K-1 altijd gedomineerd en produceerde GG demeeste K-1 winnaars.

4 x K-1 Gp Semmy Schilt
1 x K-1 Gp Alistair Overeem
1 x Errol Zimmerman winnaar GP Amsterdam 1 x 3e prijs bij K-1 GP
1 x Gokhan Saki winnaar GP Hawaii 2 x 3 e prijs bij K-1 GP
1 x Stefan Leko winner K-1 GP Las Vegas
1 x Chalid Arrab winner K-1 GP las Vegas
1 x nieky Holzken k-1 winner GP Sweden

Daarom lees je zoveel over Golden Glory Puk, ze trainen daar keihard en slaanalles plat en hebben een management die met de
internationale pers werkt en een enorme aanhang en al 10 Golden Glorysportscholen en wereldwijd een berg talent.
Saki heeft van Ghita gewonnen en Spong ko geslagen, laat Spong en Ghita maarnaar Glory komen, een raar verhaal dat ze 50% accepteren
terwijl een andere investeerder die niks met de K-1 te maken heeft en wilhebben, 2/3 of bijna 100% geeft als teken bonus.
Ik ben benieuwd of Spong en Ghita daar wel uberhaupt van op de hoogte zijn.

Elke vechtsportliefhebber zou een nieuwe investeerder die vechters en trainersbehandeld zoals het hoort moeten verwelkomen.
Puk, als jij nou heel veel geld investeert in vechters en een eigenorganisatie probeert op te zetten, ga jij dat het openstaande geldvoor K-1 vechters
betalen voor die zogenaamde "nieuwe" K-1 die al 15maanden niemand betaald. De K-1 nu helpen omdat het een zogenaamde'nieuwe "K-1 is waarvan nu iedereen
moet geloven dat ze schulden vrij zijn? Misschien dat jij nog een paar miljoenhebt liggen , bel Glory even op en stort dat geld, ik weet zeker
dat ze er dan wat meer voor openstaan voor een bespreking tot het uitwisselenvan vechters.
Maar samenwerking betwijfel ik aangezien er nog steeds hetzelfde management zitbij dat zogenaamde "nieuwe" K-1 aangevuld met Simon!
en die hoeven niet aan te komen bij Fuji TV, lees artikel:

Mr.Ishii would like to make you an offer you can’t refuse (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)
http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/ (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)

En over Peter Aerts, die is samen met vele andere vechters altijd filantropischingesteld geweest, "amateurs" die vochten niet voor geld bij deK-1.
De vechters die destijds overstapte naar Pride deden dat ook allemaal uit"liefdadigheidsoverwegingen" om de andere organisatie ook te helpen.
Dus kom op Ghita en Spong stel je een sociaal op en kom alsliefhebbers en amatuers naar Glory, je krijgt dan hete koffie en eenontbijtkoek na het vechten!

Budokan
01-04-2012, 12:41
Grootste probleem van GG is dat het een slechte naam heeft binnen de USA en K1 heeft dit niet. Alleen al hierom zullen de meeste vechters met MMA aspiraties kiezen voor een alternatief in plaats van GG. Overigens is Schilt de enige GG vechter die de K1 heeft gedomineerd, dit naast Aerts, Hoost, Hari en Bonjaski. Hoe kan je met gezond verstand Zimmerman en Leko noemen als je het hebt over domineren van GG in K1.

Bromios
01-04-2012, 12:48
Elke echte vechtsportliefhebber verwelkomt
met open arme de nieuwe k-1 en hoopt op het beste. Probleem met
de Glory aanhang is dat ze vooral Glory liefhebbers zijn.

Altijd maar Glory glory glory, heeft GG wekelijks een propaganda ontmoeting
met gele GG cakejes? Stelletje ingedoctrineerde Glory zombies.

Op die puk reageren

Nieuwe K-1, wat is dat een nieuwe K1? Dezelfde mensen die de boel hebbenverkloot!
Isshi, Tanigawa en nieuwe koreaanse Kim die ook er een handje na heeft ommensen te bedreigen. Oh ja samen met Simon die niet meer in Holland magpromoten.
En geen nieuwe K-1 in Japan, rara hoe zou dat nu komen, het is toch FEG diefailliet gaat, waarom niet met Fuji tv waar k-1 18 jaar op prime time te zienis geweest
gewoon die nieuwe K-1 lanceren, wat raar allemaal?

Golden Glory heeft meerdere jaren pakken geld voorschoten om de K-1 in leven tehouden en diezelfde GG heeft nu
de oorspronkelijk investeerder die de K-1 wilden overnemen achter Glorystaan, sterker nog die heeft Glory en Golden Gloryovergenomen
Moeten die de K-1/Simon nu gaan sponsoren omdat het een"nieuwe" K-1 is?
Ze hebben 100% betaald en ook aan vele niet GG vechters nagenoeg de heleopenstaande bedragen betaald.

Mr.Ishii would like to make you an offer you can’t refuse (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)
http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/ (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)

Als de nieuwe K-1 wil samenwerken moeten ze eerst maar eens die bedragenbetalen die de investeerder heeft betaald.

Verder zeggen mensen dat Kharitonov niks in de K-1 heeft te zoekenmaar zijn eerste K-1 gevecht tegen Ghita was helemaal nietslecht voor een MMA vechter.
Overigens heeft Golden Glory de K-1 altijd gedomineerd en produceerde GG demeeste K-1 winnaars.

4 x K-1 Gp Semmy Schilt
1 x K-1 Gp Alistair Overeem
1 x Errol Zimmerman winnaar GP Amsterdam 1 x 3e prijs bij K-1 GP
1 x Gokhan Saki winnaar GP Hawaii 2 x 3 e prijs bij K-1 GP
1 x Stefan Leko winner K-1 GP Las Vegas
1 x Chalid Arrab winner K-1 GP las Vegas
1 x nieky Holzken k-1 winner GP Sweden

Daarom lees je zoveel over Golden Glory Puk, ze trainen daar keihard en slaanalles plat en hebben een management die met de
internationale pers werkt en een enorme aanhang en al 10 Golden Glorysportscholen en wereldwijd een berg talent.
Saki heeft van Ghita gewonnen en Spong ko geslagen, laat Spong en Ghita maarnaar Glory komen, een raar verhaal dat ze 50% accepteren
terwijl een andere investeerder die niks met de K-1 te maken heeft en wilhebben, 2/3 of bijna 100% geeft als teken bonus.
Ik ben benieuwd of Spong en Ghita daar wel uberhaupt van op de hoogte zijn.

Elke vechtsportliefhebber zou een nieuwe investeerder die vechters en trainersbehandeld zoals het hoort moeten verwelkomen.
Puk, als jij nou heel veel geld investeert in vechters en een eigenorganisatie probeert op te zetten, ga jij dat het openstaande geldvoor K-1 vechters
betalen voor die zogenaamde "nieuwe" K-1 die al 15maanden niemand betaald. De K-1 nu helpen omdat het een zogenaamde'nieuwe "K-1 is waarvan nu iedereen
moet geloven dat ze schulden vrij zijn? Misschien dat jij nog een paar miljoenhebt liggen , bel Glory even op en stort dat geld, ik weet zeker
dat ze er dan wat meer voor openstaan voor een bespreking tot het uitwisselenvan vechters.
Maar samenwerking betwijfel ik aangezien er nog steeds hetzelfde management zitbij dat zogenaamde "nieuwe" K-1 aangevuld met Simon!
en die hoeven niet aan te komen bij Fuji TV, lees artikel:

Mr.Ishii would like to make you an offer you can’t refuse (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)
http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/ (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/)

En over Peter Aerts, die is samen met vele andere vechters altijd filantropischingesteld geweest, "amateurs" die vochten niet voor geld bij deK-1.
De vechters die destijds overstapte naar Pride deden dat ook allemaal uit"liefdadigheidsoverwegingen" om de andere organisatie ook te helpen.
Dus kom op Ghita en Spong stel je een sociaal op en kom alsliefhebbers en amatuers naar Glory, je krijgt dan hete koffie en eenontbijtkoek na het vechten!



Ga jij nou als spreekbuis voor davinci fungeren ? Even de spellingscontrole er op en klaar ?

Jezus man, hou nou op. concentreer je op je eigen positieve verhaal. als dat k1 zo beroerd is als jullie denken dan valt het zonder jullie hulp ook wel om en lopen de vechters weg naar jullie.

rollermanskunk
01-04-2012, 14:02
@micha:

- Wie is de nieuwe investeerder van GG?
- Kim kan toch niet de schulden van FEG gaan betalen want hij heeft toch niet de schulden overgenomen? Dat is toch de kern van het probleem?
- Komt er nog een rechtszaak tegen Ishii/FEG en cornuiten?

Ik hoop wel dat er een oplossing komt want die scheuring tussen GG en K-1 is niet goed voor de sport

micha
01-04-2012, 15:14
Ik neem aan dat er binnenkort een persbericht komt van het bedrijf zelf. Het is niet aan mij om hun bekend te maken maar dat komt vanzelf. Van vage investeerders is totaal geen sprake.

youssef22
01-04-2012, 15:58
kan er een slotje op gg heeft de topic verpest zoals ze wel vaker doen.

dietrik
01-04-2012, 17:34
gaat mischa nu ook de schrijfsels van BB posten? het moet ook niet gekker worden hier.

micha
01-04-2012, 17:40
dat was de laatste stuiptrekking van de ijsvisser hij moest het nog echt even kwijt

micha
03-04-2012, 10:00
http://www.fightersonlymag.com/content/news/15920-k-1-star-names-spurning-new-k-1-owners-amid-financial-concerns (http://www.fightersonlymag.com/content/news/15920-k-1-star-names-spurning-new-k-1-owners-amid-financial-concerns)

Kameleon
03-04-2012, 10:49
Ik moet het nog zien met de K-1. Een hoofdprijs van 1 miljoen(!!) Het zou meer stijlvol zijn als ze eerst Alister Overeem zouden uitbetalen en zich niet achter allerlei 'constructies' verbergen.

rollermanskunk
03-04-2012, 12:12
Global K-1 is niet FEG K-1. FEG is de grote oplichter in het verhaal.

In dit artikel wordt het één en ander chronolgisch uitgelegd:

WHY YOU SHOULD BE GIVING THE "NEW" K-1 A CHANCE

It is really hard in 2012 to be a K-1 apologist. I'm not sure that I can even consider myself one at this point, as I've said my piece against K-1 for quite a while now. They were doing what could quite simply be called terrible business. It was bad for the fans, it was bad for the fighters, it was bad for the managers, it was bad for the trainers and it was bad for the sport. What was worse is that if you knew how messed up K-1 was behind the scenes, it was coming from twenty miles away like an out of control train waiting to derail.

If you want to know when things started to go downhill for K-1, look no further than its founder, Kazuyoshi Ishii. In 2002 he was charged with tax evasion, as he subtracted well over 100 million yen from K-1's taxable income to save K-1 from millions in taxes. The charges were for tax evasion in the late 90's, which during all of this meant that Ishii had to step down and something had to happen with the K-1 name. Around this time, Fighting Entertainment Group (FEG) was founded, and former professional wrestling writer Saduaru Tanikawa was placed in charge. It is important to note at this point, that K-1 at this point is wholly owned and operated by FEG and is no long its own operation. Sure enough, Ishii is then found to of concealed another 530 million yen and was arrested in 2003, and in 2004 is sentenced to a paltry twenty two months in prison.
FEG kept things business as usual, for the most part, with many simply seeing Tanikawa as an extension of Ishii and simply doing his will. As Ishii's legal troubles continued on, outside of the realm of K-1 for this part, FEG was having its own financial woes, with 2006 almost being the year of critical mass. There is talk of loans and other deals that would lead to serious problems down the line to keep K-1 alive at the time, with most of it being completely obscured from the public eye. K-1 chugged on, eventually gaining a partnership with HDnet in the United States to air their programming and were even looking to enlist HDnet to assist in booking suitable arenas within the US.
Finally, in 2010 the company began to crumble. Reports began surfacing of fighters who had yet to be paid by FEG and the projected show schedule was quite simply not happening. About mid-year things began to look bleak as I was hearing reports that FEG was broke, bankrupt, kaput. The reports of unpaid fighters and canceled shows were increasing at a fever pace and then-head of FEG's USA offices Mike Kogan quite simply had no answers other than he was concerned where his next pay check was going to come from. FEG stumbled through 2010 after some misfires with Chinese investment bank PUJI claiming to be helping them find investors. Lots of reports were coming out that PUJI and investors were asking for the FEG offices to either be completely disassembled or at least restructured.
2011 saw a lot of posturing from a lot of people and K-1 putting on a few smaller shows, mainly featuring local, lower-weight class talent. Most of K-1's "roster" for 2011 was simply on loan from smaller kickboxing promotion KRUSH. During this amount of time, It's Showtime's Simon Rutz was being very vocal about where K-1 was headed, with Tanikawa firing back that "Simon Rutz is trying to destroy K-1." At the same time, Bas Boon and Frederico Lapenda were attempting to secure the rights to K-1 for Golden Glory. Also during this time period, what seemed like out of nowhere, the rights to the K-1 brands were transferred to a real estate investment firm, Barbizon. FEG had no problems putting on their shows with K-1's rights on loan from Barbizon it seemed, but that was short-lived. The fever pitch rose yet again as talks of who was buying K-1 were intensifying. Then, to cloud matters even more, Kazuyoshi Ishii announced FIKA, the Federation International K-1 Association. It was to be his grand "world cup of K-1" idea finally realized, the rebirth of K-1. At the press conference we even saw Bas Boon of Golden Glory alongside the Hightower Semmy Schilt standing arm-in-arm with Ishii. At that point, it seemed that Bas Boon had gotten into bed with Ishii to form a superpower and take K-1 to the next level.
So we thought.
While Bas Boon was sleeping, the mysterious "Mr. Kim" that had his name floating around in the race for K-1 swooped in and purchased the rights to the K-1 name, likeness and brands. It turns out that Mr. Kim is the chair of a corporation, EMCOM Entertainment and that K-1 Global was a subsidiary of EMCOM. What was odd is that we didn't hear this from EMCOM, we heard it from Simon Rutz of It's Showtime. The rumor had long been that Rutz and Mr. Kim were working together to attain the rights to K-1, and it does go hand-in-hand with the comments made by Tanikawa that Rutz was trying to "kill" whatever Tanikawa had. We heard from numerous It's Showtime fighters and their trainers that they were being offered 50% of the money owed to them by FEG by K-1 Global's Mr. Kim as an act of good faith.
Now, I've heard a lot of speculation about this, and what it comes down to is the following; if FEG is involved, offering fighters 50% of the money that they are owed for a contract to fight is essentially blackmail. If K-1 Global is what I believe it to be and has no relation to FEG, it is an act of good faith and should be applauded. It can also be noted that Total Sports Asia who is working with Golden Glory has paid Glory fighters who signed with them 100% of what they were owed, but Glory is an entirely different promotion and the number of fighters owed substantial sums is less than what It's Showtime and K-1 Global are dealing with.
K-1 Global is an entirely different company than what FEG's K-1 was. The name is still K-1 and there will be a lot of the same fighters, but it is not the same company. K-1 the company that we knew ceased to exist a while ago. I was reading Zach Arnold's take on the situation earlier (http://www.fightopinion.com/2012/03/29/k1-2012-return/), and while I understand what he is saying, I disagree with the premise at this point. There are a lot of "if's" in this situation, but going by the facts available right now, if we take them at face value, K-1 Global is a different company than FEG's K-1 and is not based out of Japan. So the idea that no television in Japan will be a death blow or that Ishii is still involved seem to not be the case this time around. There is a very good chance that I'm wrong, but for the time being, it does not seem that way.
This "new" K-1 should be given a chance as long as they steer clear of the problems that plagued K-1 in the past. As long as they are looking to keep Japanese mafia, Kazuyoshi Ishii and FEG away from what they are doing now, fans should remain optimistic for the future, or at least give them a chance. This iteration of K-1 is looking to focus on China, Europe and the United States as opposed to simply focusing on a Japanese-centric audience. All involved understand the situation of Japanese martial arts and that the risk of promoting there as a home base is simply not a viable solution.

Bron: Liverkick