PDA

View Full Version : Overeem positief getest op verhoogde testeron waardes



Pages : 1 [2] 3 4 5 6

micha
06-04-2012, 10:56
Zou wel een bak zijn als de card opeens wordt verplaatst naar Texas!

als dat zou kunnen!! Ik hoop stiekem nog steeds dat deze partij doorgaat. Misschien UFC Japan?

Brainthief
06-04-2012, 11:07
Als dat zou gebeuren is de hele doping controle in de UFC een wassenneus. Alistair wordt echt wel geschorst door de UFC...
Als UFC tenminste pro wilt overkomen.

Ik ben wel erg benieuwd hoe Alistair nu gaat presteren, zullen zijn voor gaande prestatie's en groei in een ander perspectief komen??

kickboxer1987
06-04-2012, 11:23
In elke sport wordt doping gebruikt.... kijk naar voetballers, soms scheuren die kniebanden en zijn een paar weken later weer aan het voetballen terwijl anderen een jaar weg zijn...... wielrennen hoef ik niet over te beginnen. Atlethiek, lijkt mij duidelijk..
gewichtheffen, tja..... MMA? tuurlijk wordt er volop gedoopt, eigenlijk is doping altijd voor versnelde herstelling...men neemt de gok omdat je er zoveel mee kan verdienen...stel je voor je krijgt een handdoek en flesje cola als beloning, ga jij je dan vol gooien met die troep??? Je leeft er niet langer door iig (check wielrennen,daar gaan ze ook jong het hoekje om) Veel van die zooi verhoogt risico op kanker. Maar het kan ook best dat sommigen geen dope gebruiken, die gewoon een fantastisch lichaam hebben die van nature sneller herstellen enzo, perfect vecht DNA zeg maar. Ik zou zo niet kunnen zeggen wie dope gebruikt... maar het zullen er wel een boel zijn en niet alleen maar in MMA maar alle pro sporten waar je bereid bent risico's te nemen voor wat het kan opleveren (geld, faam etc)


die post hier boven, OMG haha wat een onzin

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/351/eb6.jpg?1307463786

calyptus
06-04-2012, 11:38
ontzettend leuk dat zovelen hier hun eigen irrelevante mening verkondigen, maar ms dat iemand al ergens een statement van Overeem's kamp heeft gevonden?

Ulis-E
06-04-2012, 11:47
Ik vind het nogal wat, wat jij beweerdt. Ik heb zelf geen verstand van doping dus ik ga ook niet proberen een statement te maken, maar wat ik van jou begrijp; is dus dat alle vechters (op ufc niveau) aan de hormonen zitten en dus aan de doping? Dat risico nemen ze omdat er zoveel geld in omgaat, maar dan denk ik: omdat er zoveel geld in omgaat kan je dan juist beter geen doping gebruiken, voor in het geval je wordt gepakt, zoals het geval Overeem?
Of is de pakkans gewoon heel klein en hebben Cain, Mirr en JDS gewoon mazzel gehad?
Ik denk persoonlijk dat echt niet elke vechter aan de doping zit op dat niveau, okay een eiwitshake naar de training, maar aan de hormonen enzo...
Het lijkt me juist ontzettend dom en knullig om als ufc vechter aan de doping te zitten.

Ik denk dat wat hij bedoelt is dat je gebruik van PED's kunt periodiseren om rekening te houden met de drugtests die verbonden zijn aan een gevecht. Zo kun je ervoor zorgen dat je waarden binnen de geaccepteerde limieten zitten ten tijde van de test periode...

Ik denk ook wel dat heel veel vechters dit doen... van wat ik heb gezien doen velen iets van 3 zware trainingen per dag, 6 dagen in de week? denk dat dat zonder herstellingsbevorderende middelen op de duur heel zwaar gaat worden voor je lichaam... maar goed, zeker weten doe je het natuurlijk nooit... kan wel zeggen dat het ongeloofelijk naief is om dit in het taboe-hoekje te schuiven puur omdat het niet staaft naar je eigen normen en waardes...

Voor ons is het puur entertainment, voor hen is het hun inkomen... probeer daar wel aan te denken voordat je een oordeel geeft vanachter je laptopje

Biiyen
06-04-2012, 11:54
Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! ;)en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! :)ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

Je uitleg is plausibel, echter om doping geheel vrij te geven vind ik geen goed idee.

Budokan
06-04-2012, 11:58
https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_images/1595259366/basrutten_landrymajor-675_normal.jpgBas Rutten‏@BasRuttenMMA


??? And didn't he say in interviews "I know my colleges are using, bud I don't do that crap"? http://twitter.com/BasRuttenMMA/status/188160410552238081/photo/1 (http://t.co/gCp4luVG)


https://p.twimg.com/Apx65YACAAE27La.jpg (http://twitter.com/BasRuttenMMA/status/188160410552238081/photo/1/large)

Sadix
06-04-2012, 12:03
bas is echt triest.

Eerst hing hij aan de ballen van alistair en nu steekt hij hem elke x in de rug

Pansier
06-04-2012, 12:05
bas is echt triest.

Eerst hing hij aan de ballen van alistair en nu steekt hij hem elke x in de rug

Bas is en blijft een idool van me, maar dit vind ik inderdaad ook triest...

Brainthief
06-04-2012, 12:13
@kickboxer1987, leg eens uit? :)

micha
06-04-2012, 12:23
https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_images/1595259366/basrutten_landrymajor-675_normal.jpgBas Rutten‏@BasRuttenMMA


??? And didn't he say in interviews "I know my colleges are using, bud I don't do that crap"? http://twitter.com/BasRuttenMMA/status/188160410552238081/photo/1 (http://t.co/gCp4luVG)


(http://twitter.com/BasRuttenMMA/status/188160410552238081/photo/1/large)https://p.twimg.com/Apx65YACAAE27La.jpg

dat had je kunnen verwachten natuurlijk.

Wiseguy
06-04-2012, 12:29
dat had je kunnen verwachten natuurlijk.
Waarom? Overeem heeft nooit iets negatiefs over Bas gezegd.

marcelt
06-04-2012, 12:31
Ali O. vs Josh Barnett naar Japan voor Het Testosteron Dream Heavyweight Championship of the world !

Richelieu
06-04-2012, 12:34
Volgens mij was er iemand een paar dagen geleden nog helemaal verbaasd over het aantal views die een topic over de K-1 had gegenereerd. Als ik deze topic nu bekijk (2 dagen oud).......:brow:

K1power
06-04-2012, 12:44
Is het in je keel blijven hangen, jongen?

Topics als deze zijn inderdaad felle uitschieters (zoals de meeste topics over Badr/Alistair/GG). Dat is bij andere vechtsportfora niet anders. Ook elders is Alistairs dopingverhaal het verhaal van de dag/week. De gemiddelde topic geniet echter bij lange na niet hetzelfde niveau van belangstelling. Dat was mijn punt - wat ik naar mijn mening duidelijk genoeg heb toegelicht. Ik vraag me echter af of het hierbij gaat om selectief de ogen dichtknijpen bij bepaalde uitspraken of simpelweg een tekortkoming mbt begrijpend kunnen lezen.

On Topic

Jammer, ik keek wel uit naar deze pot. Ben benieuwd naar een statement van Overeems kamp.

micha
06-04-2012, 12:45
Waarom? Overeem heeft nooit iets negatiefs over Bas gezegd.

Niet in de media nee.Bas Ruutten heeft GG gewaarschuwd dat de breuk zou komen zodra hij zou tekenen bij de UFC. Bas is een goede vriend van Cor Hemmers Martijn de jong etc etc. Wat denk je ? Dat hij de positifo blijft uithangen?

arielhelwani
06-04-2012, 12:51
Bas is hypocriet, net als jij Micha.

kickboxer1987
06-04-2012, 12:51
@kickboxer1987, leg eens uit? :)

Oops, op verkeerde message gedrukt om te replyen.
Ik bedoelde



Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

Alistair you're the best!!

Forever THE REEM!!!!!!

Deze post is te dom voor woorden.

micha
06-04-2012, 12:53
Ben ik hypocriet omdat er nog nooit maar dan ook nooit een vechter van GG positief is bevonden? Als er iemand doping gebruikt dan is dat nooit maar dan ook nooit onder begeleiding van GG.

@demoreem are you serious?

mmaikel
06-04-2012, 12:57
Volgens HammersHammil de inside source van het undergroundforum, die al veel heeft prijs gegeven wat later ook uit is gekomen:

4 hours ago
Ignore (http://www.mixedmartialarts.com/ns/mma.cfm?go=friend.ignoreList&user=hammers hamil&return=go%3Dforum.versionCheck%26forum%3D1%26threa d%3D1982127%26postPage%3D1%26version%3D2) | Quote (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&quote=38830426&forum=1&thread=1982127&page=1#bottom) | Vote Down (http://www.mixedmartialarts.com/#) | Vote Up (http://www.mixedmartialarts.com/#)
hammers hamil (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=account.profile&user=308778) http://www.mixedmartialarts.com/images/icon/private-message.png (http://www.mixedmartialarts.com/ns/mma.cfm?go=message.compose&messageType=1&toUserId=308778&return=go%3Dforum.versionCheck%26forum%3D1%26threa d%3D1982127%26postPage%3D1%26version%3D2) http://www.mixedmartialarts.com/images/icon/comment-add.png (http://www.mixedmartialarts.com/ns/mma.cfm?go=message.compose&messageType=2&toUserId=308778&return=go%3Dforum.versionCheck%26forum%3D1%26threa d%3D1982127%26postPage%3D1%26version%3D2)

Member Since: 3/10/11
Posts: 375
ive been drinking so pardon the grammar lol... Zuffa is not very happy with allistar overeem atm the office is split on what to do with him half want to release him from his contract and others are waiting for the b sample before they pass judgement on him but the reem is treading on this ice and dont be shocked to see him released from zuffa the b sample is a last ditch effort to save face as zuffa is fed up with the allistar overeem circus the shit is gonna hit the fan...

Richelieu
06-04-2012, 12:57
Is het in je keel blijven hangen, jongen?

haha, nee hoor...moest even een seconde aan je reply denken.

Budokan
06-04-2012, 13:02
Ben ik hypocriet omdat er nog nooit maar dan ook nooit een vechter van GG positief is bevonden? Als er iemand doping gebruikt dan is dat nooit maar dan ook nooit onder begeleiding van GG.

@demoreem are you serious?

Bedoel je daarmee te zeggen dat AO onder GG niet gebruikte of niet betrapt is? Volgens mij is zijn lichaamsbouw niet echt veranderd sinds hij weg is bij GG

R.H.
06-04-2012, 13:04
denk dat degene die het hardste word genaait Frank Mir is, die jongen heeft na deze parij geen hercencellen meer over.

XanaduNL
06-04-2012, 13:17
ontzettend leuk dat zovelen hier hun eigen irrelevante mening verkondigen, maar ms dat iemand al ergens een statement van Overeem's kamp heeft gevonden?

Die is er nog niet, dus je kan zoeken wat je wilt.
Zodra die er is, zal die op elke MMA site in de wereld staan.

micha
06-04-2012, 13:19
Bedoel je daarmee te zeggen dat AO onder GG niet gebruikte of niet betrapt is? Volgens mij is zijn lichaamsbouw niet echt veranderd sinds hij weg is bij GG

daarmee beantwoord je je eigen vraag

Mickey
06-04-2012, 13:25
Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! ;)en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! :)ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

Ik heb me dit dus vaak afgevraagd. Ik kan me levendig voorstellen dat dit exact is hoe het gaat.
Toch vraag ik me af wat er gebeurd als je het volledig vrijgeeft. Er kleven er geen enorme gezondheidsrisico's aan? Of is dat een onterecht stigma?

lanski
06-04-2012, 13:40
Wat leven sommigen in een droomwereld!!
Brock lesnar, shane carwin ze gebruiken zeker allemaal geen anabolen! Mijn dikke chinese lul voor jullie.
In topsport wordt gebruikt, maar wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

Luister mensen AO doet zijn best om voor zijn fans en zichzelf in topvorm te wezen of dat nou met hulp van testosteron of een blik spinazie is. Vechten is vechten zoals een ander forumbroeder heeft vermeld, bij pride was dat geen probleem only the strongest survive"

Bas rutten wat een homo is dat nou !!! die man draait 150 graden en dan nog die uitspraken. Volgens mij heeft hij vroeger geen anabolen gebruikt, maar ***/ashi76 gelukkig geef je zelf al aan dat je enigszins emotioneel reageert. Je mening ventileren is prima, graag zelfs ! Dit soort grove uitspraken heb je imo niet nodig om je punt te maken. ***/ashi76

Jaaaa wat mij ook is opgevallen dat mixfight.nll altijd de kant van GG kiest en niet ertussen in vind het erg jammer. Mixfight is de beste fight forum van NL, maar bij GG Topics zijn zij alleen aan het cocksucke!!!

Sorry voor mij taal gebruik ben altijd emotioneel als het om mma gaat.

Budokan
06-04-2012, 13:45
daarmee beantwoord je je eigen vraag

ik heb enkel een idee maar aangezien jij GG van dichtbij kent vraag ik het je

Soulbringer320
06-04-2012, 13:52
Wat leven sommigen in een droomwereld!!
Brock lesnar, shane carwin ze gebruiken zeker allemaal geen anabolen! Mijn dikke chinese lul voor jullie.
In topsport wordt gebruikt, maar wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

Luister mensen AO doet zijn best om voor zijn fans en zichzelf in topvorm te wezen of dat nou met hulp van testosteron of een blik spinazie is. Vechten is vechten zoals een ander forumbroeder heeft vermeld, bij pride was dat geen probleem only the strongest survive"

Bas rutten wat een homo is dat nou !!! die man draait 150 graden en dan nog die uitspraken. Volgens mij heeft hij vroeger geen anabolen gebruikt, maar *******

Jaaaa wat mij ook is opgevallen dat mixfight.nll altijd de kant van GG kiest en niet ertussen in vind het erg jammer. Mixfight is de beste fight forum van NL, maar bij GG Topics zijn zij alleen aan het cocksucke!!!

Sorry voor mij taal gebruik ben altijd emotioneel als het om mma gaat.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnO6UXYEyfiI4FlrWa8vgDlSeM5JEXZ pa1z-ZyqWSPqVQdAiJNEQad_KNZGw

rollermanskunk
06-04-2012, 14:10
Wat een hypocriet gedoe allemaal. alsof JLB, Sonnen, Barnett, Marquardt en nog een dozijn anderen (en laten we de lichamelijke transformaties van onze nationale K-1 helden van de jaren 90 naar begin 2000 maar niet onder de loep nemen...) allemaal niet gebruikt hebben? Het is gewoon een spel van "doperen, maskeren en acteren", iedereen gebruikt en degene die gepakt worden zijn of de lul of het wordt onder de pet (PED) gehouden.

Alistair heeft nu de pech dat die al zoveel in het nieuws was en dat zijn lichaamsbouw al vanaf dag 1 tot verdachtmakingen heeft geleid. Zijn split met GG heeft er ook toe bijgedragen dat die teveel shit aan z'n hoofd gekregen en ik denk ook dat hij daardoor geen goede professionele begeleiding meer achter zich had staan waardoor die nu tegen de lamp is gelopen. Overeem gaat denk ik heel diep vallen. In ieder geval 1 jaar van de radar en uit de schijnwerpers (zou ik hem ook adviseren).

En over doping in de UFC en de vechtsport in het algemeen: laat de onderste steen maar boven komen. Mensen die terug willen naar de Pride-days kunnen net zo goed WWE gaan kijken.

micha
06-04-2012, 14:15
http://img64.imageshack.us/img64/8331/alistairovereem.jpg

redjuh
06-04-2012, 14:16
ga maar in japan wonen

cornelus
06-04-2012, 14:18
Leuke post (vond ik) ergens in een thread:
http://www.headkicklegend.com/2012/4/5/2928363/head-kick-legend-group-discussion-alistair-overeem-tests-positive-for#comments

"Luke Nelson:

I'll get to Overeem in a moment but first I wanted to talk about the replacement options. So far the consensus seems to be that Frank Mir is the best option, but nobody is particularly excited about it.

I think it highlights the fact that the heavyweight division is still a weak division, despite the talk about UFC 146 being the best heavyweight card in history. It wasn't before Overeem popped and it certainly isn't now. In fact, if JDS gets pulled from the card, it looks pretty weak. Could you imagine this happening in the same situation in any other division? If 10 of the top fighters in any other UFC division squared off on one main card and the title challenger got hurt or busted for PEDs, the card would be just as exciting. Even the light heavyweight division, which has been plagued for two years by injuries to the number one contender, has been able to give us exciting match-ups for their champion and has Dan Henderson available should Evans not be able to go.

The division is old and the guys who are at the top of the contender list without Overeem being around are Mir and Mark Hunt, who as Jack pointed out have beaten fairly weak opposition to get themselves to where they are.

At this point I think the most intriguing match up at heavyweight for JDS is Jon Jones, and I wouldn't be surprised to see this fight happen early next year. Jones will have to stop Evans and Hendo and maybe Gustafsson and if you give him four months between fights he'll be finished with them by the end of this year. Dos Santos will simply destroy Mir (if he indeed gets the shot) and now I could imagine JDS facing the winner of the SF grand prix right away later this year. If he and Jones are still champions by the end of 2012, I think that fight will be what everyone wants to see.

As for Overeem, the only thing that is surprising and disappointing to me is the fact that he was busted for plain old elevated testosterone. I thought there was a real possibility that he could have been on some next level, undetectable shit. There were whispers of intriguing sounding medical procedures, things like "experimental gene therapy", (or EGT, if you are a cool guy). Now it appears as though he's just a regular old test cycler and not even a good one at that.

The Reem documentary is (or was) a great public relations vehicle. It revealed Overeem to be a well spoken and kind hearted guy, a stark juxtaposition to the savage and artificially enhanced monster that he had turned himself into.

And really, who could blame him? He was getting his lights shut off on a regular basis in Pride, an organization chalk full of drug abusers. In fact, he fits the Barry Bonds profile perfectly: Super talented young guy doing what he can naturally, getting surpassed (and at times knocked out) by those who have enhanced themselves. So in a way I say, good for you Alistair, go get yours. But don't get caught.

Okay we've all said our piece, now lets hear from you guys. What is your reaction to this news?"

MuayThaiGuy
06-04-2012, 14:23
?


Rolletje in de clip.....
http://i.imgur.com/7Oweb.jpg

rollermanskunk
06-04-2012, 14:25
Rolletje in de clip.....
http://i.imgur.com/7Oweb.jpg
"I'm busted and I know it"

Optimusprime1980
06-04-2012, 14:32
Ik heb me dit dus vaak afgevraagd. Ik kan me levendig voorstellen dat dit exact is hoe het gaat.
Toch vraag ik me af wat er gebeurd als je het volledig vrijgeeft. Er kleven er geen enorme gezondheidsrisico's aan? Of is dat een onterecht stigma?
bro,
enorme gezondheids risico's? nee dat valt erg mee.... en vechters gebruiken vaak alleen de "normale" middelen...
testosteron , hgh , en bepaalde andere steroiden...
veel steroiden kunnen vechters helemaal niet gebruiken omdat je er "pomp" van krijgt.. voor een bodybuilder ideaal, maar voor een vechter is dat zelfmoord! lol.... kan je je armen niet meer omhoog houden na 30 sec in de eerste ronde...
ook zijn veel steroiden nog superlang aan te tonen , omdat metabolieten ervan nog zijn aan te tonen.
bodybuilders gebruiken naast steroiden en hgh, veel anderen middelen... en het zijn die middelen die voor problemen zorgen niet de steroiden en hgh...
insuline, uppers, downers, diuretica, anti depressiva, opiaten, etc etc, die combinatie is een nieren killer....

als je doping vrij geeft , hoeft het niet meer stiekem en krijgen ze de beste begeleiding erin..... das voor de atleet veel beter.
want sommigen hier willen het niet geloven, maar echt op dat topniveau gebruiken ze allemaal!!!!!
2 / 3 x per dag trainen 6/7 dagen per week.... dat houd een menselijk lichaam niet vol, supermensen bestaan niet!! period!
het is zelfs gezonder om dan ondersteuning te gebruiken! omdat je lichaam dan sneller hersteld....!
bij de ufc is het zelfs toegestaan tot zekere hoogte... het trt en hrt programma.... dat zijn gewoon doping programma's , vergis je niet... alleen mag je test/epitest ratio dus niet boven de 6:1 uitkomen... hgh kunnen ze nog niet betrouwbaar op testen, en doen ze ook niet.
dus all you can eat hgh buffet, en je kan testo gebruiken tot een zekere hoogte...
alleen omdat het volgens de regels is, wil niet zeggen dat het geen doping is, het is namelijk niet natuurlijk om je test levels en hgh levels aan te vullen tot het nivau van een in de groei zijnde puber!

ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
ik ruik een vies spelletje....
En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....

smike
06-04-2012, 14:45
bro,
ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
ik ruik een vies spelletje....
En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....

Dit dus. Het is mij iets te toevallig dat hij op dit moment gepakt wordt. Bovendien is hij al een aantal jaar zo massief. Ik denk dat er door bepaalde personen/organisaties hele vieze spelletjes gespeeld worden.

GM
06-04-2012, 14:58
Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

Alistair you're the best!!

Forever THE REEM!!!!!!

zielige kneus

blackadder
06-04-2012, 15:00
Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

Alistair you're the best!!

Forever THE REEM!!!!!!
:lol:

GM
06-04-2012, 15:03
Ik denk dat wat hij bedoelt is dat je gebruik van PED's kunt periodiseren om rekening te houden met de drugtests die verbonden zijn aan een gevecht. Zo kun je ervoor zorgen dat je waarden binnen de geaccepteerde limieten zitten ten tijde van de test periode...

Ik denk ook wel dat heel veel vechters dit doen... van wat ik heb gezien doen velen iets van 3 zware trainingen per dag, 6 dagen in de week? denk dat dat zonder herstellingsbevorderende middelen op de duur heel zwaar gaat worden voor je lichaam... maar goed, zeker weten doe je het natuurlijk nooit... kan wel zeggen dat het ongeloofelijk naief is om dit in het taboe-hoekje te schuiven puur omdat het niet staaft naar je eigen normen en waardes...

Voor ons is het puur entertainment, voor hen is het hun inkomen... probeer daar wel aan te denken voordat je een oordeel geeft vanachter je laptopje

x2 gelukkig zijn er ook mensen die het wel snappen

Floris
06-04-2012, 15:06
ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
ik ruik een vies spelletje....
En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....

Daar geloof ik dus helemaal niets van. Gezien de starpower die Alistair bezit en de enorme hoeveelheid geld die men door zijn aanwezigheid zouden verdienen lijkt het me nogal contraproductief om hem willens en wetens te saboteren.

Als tweede ben ik benieuwd naar wat iedereen bedoeld met ''beginners fuck up'' en woorden van die strekking. Ik weet weinig van dit soort zaken, maar ik begrijp uit je woorden dat het relatief simpel is om gebruik te maskeren en een cycle zo af te stellen dat je niet gepakt wordt. Maar aangezien dit een random test was waar hij niet van tevoren op de hoogte van is gesteld had hij dit toch niet kunnen omzeilen? ... Of is er een manier om ook bij deze manier van testen ermee weg te komen?

YoMarK
06-04-2012, 15:07
ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
ik ruik een vies spelletje....
En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....
Het verschil is natuurlijk dat dit een "onaangekondigde" test was, en dat je er dus geen rekening mee kan houden. Als ze hem 2 of 3 dagen later hadden getest dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. The atletic commissions zijn van plan om veel vaker onaangekondigde tests te doen, en reken er maar op dat er dan meer nat gaan.

blackadder
06-04-2012, 15:09
Het verschil is natuurlijk dat dit een "onaangekondigde" test was, en dat je er dus geen rekening mee kan houden. Als ze hem 2 of 3 dagen later hadden getest dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. The atletic commissions zijn van plan om veel vaker onaangekondigde tests te doen, en reken er maar op dat er dan meer nat gaan.
Dan houdt de UFC niet veel meer over.

GM
06-04-2012, 15:10
Wat leven sommigen in een droomwereld!!
Brock lesnar, shane carwin ze gebruiken zeker allemaal geen anabolen! Mijn dikke chinese lul voor jullie.
In topsport wordt gebruikt, maar wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

Luister mensen AO doet zijn best om voor zijn fans en zichzelf in topvorm te wezen of dat nou met hulp van testosteron of een blik spinazie is. Vechten is vechten zoals een ander forumbroeder heeft vermeld, bij pride was dat geen probleem only the strongest survive"

Bas rutten wat een homo is dat nou !!! die man draait 150 graden en dan nog die uitspraken. Volgens mij heeft hij vroeger geen anabolen gebruikt, maar Sperma die in zijn kont is gespoten door GG BAS BOON.

Jaaaa wat mij ook is opgevallen dat mixfight.nll altijd de kant van GG kiest en niet ertussen in vind het erg jammer. Mixfight is de beste fight forum van NL, maar bij GG Topics zijn zij alleen aan het cocksucke!!!

Sorry voor mij taal gebruik ben altijd emotioneel als het om mma gaat.

Geeft niets, je bent in ieder geval duidelijk maar wil je er wel even op wijzen dat het geen GG topic is maar een Alistair is betrapt topic....je haalt ze zelf door elkaar.
En wat betreft die 'dikke" Chinese lul....je zou de eerste zijn haha

GM
06-04-2012, 15:13
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Gezien de starpower die Alistair bezit en de enorme hoeveelheid geld die men door zijn aanwezigheid zouden verdienen lijkt het me nogal contraproductief om hem willens en wetens te saboteren.

Als tweede ben ik benieuwd naar wat iedereen bedoeld met ''beginners fuck up'' en woorden van die strekking. Ik weet weinig van dit soort zaken, maar ik begrijp uit je woorden dat het relatief simpel is om gebruik te maskeren en een cycle zo af te stellen dat je niet gepakt wordt. Maar aangezien dit een random test was waar hij niet van tevoren op de hoogte van is gesteld had hij dit toch niet kunnen omzeilen? ... Of is er een manier om ook bij deze manier van testen ermee weg te komen?

Als je een aantal uren de tijd hebt wel

Turboknecht
06-04-2012, 15:15
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe komt het dat jij zoveel van doping af weet GM?

micha
06-04-2012, 15:23
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe komt het dat jij zoveel van doping af weet GM?
Ja GM dat wil ik ook weleens weten....

Optimusprime1980
06-04-2012, 15:36
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Gezien de starpower die Alistair bezit en de enorme hoeveelheid geld die men door zijn aanwezigheid zouden verdienen lijkt het me nogal contraproductief om hem willens en wetens te saboteren.

Als tweede ben ik benieuwd naar wat iedereen bedoeld met ''beginners fuck up'' en woorden van die strekking. Ik weet weinig van dit soort zaken, maar ik begrijp uit je woorden dat het relatief simpel is om gebruik te maskeren en een cycle zo af te stellen dat je niet gepakt wordt. Maar aangezien dit een random test was waar hij niet van tevoren op de hoogte van is gesteld had hij dit toch niet kunnen omzeilen? ... Of is er een manier om ook bij deze manier van testen ermee weg te komen?
heel simpel!!
wat wist Ali? dat ie in de komende 6 maanden 2 random tests zou kunnen krijgen. dus zo onaangekondigd was de test niet!!
verder wist hij dat ze een ratio van 6:1 toe laten.....
nou dan ga je niet vol zitten blasten met de testosterone lol!!
hou gewoon je hgh erin want daar testen ze toch niet op, en cruise met een dosis test die je niet over de toegelaten ratio heen laat gaan.... very simpel.... met kortwerkende testosteron producten ie: propionate ester of zelfs esterloos de testosteron base... kan je het zeer snel bij sturen.... en op niveau houden....
testosteron is een basis middel, sinds de jaren 30 al gesynthetiseerd en een wereld aan ervaring die atleten er al mee hebben! daarom is dit een ontzettende beginnersfout en ik geloof er dan ook helemaal niks van!!!
remember, er zijn geen andere steroiden gevonden in zijn bloed! dus hij is slim genoeg om daar niet mee gepakt te worden, en dan zou hij te dom zijn om gewoon niet binnen de normen voor test/epitest ratio te blijven??????
dit zaakje stinkt!!! echt......

TOON
06-04-2012, 15:56
al met al hoort dit voor mij toch wel in het rijtje: barnet vs fedor, diaz vs GSP en nu Overeem vs JDS
het had zo mooi kunnen zijn :(

NESCIO
06-04-2012, 16:00
Ff voor de duidelijkheid het is toch in z'n urine gevonden ?

MaTo
06-04-2012, 16:04
Jammer als het niet doorgaat, ik kijk er naar uit..:cool2:

Biiyen
06-04-2012, 16:15
heel simpel!!
wat wist Ali? dat ie in de komende 6 maanden 2 random tests zou kunnen krijgen. dus zo onaangekondigd was de test niet!!
verder wist hij dat ze een ratio van 6:1 toe laten.....
nou dan ga je niet vol zitten blasten met de testosterone lol!!
hou gewoon je hgh erin want daar testen ze toch niet op, en cruise met een dosis test die je niet over de toegelaten ratio heen laat gaan.... very simpel.... met kortwerkende testosteron producten ie: propionate ester of zelfs esterloos de testosteron base... kan je het zeer snel bij sturen.... en op niveau houden....
testosteron is een basis middel, sinds de jaren 30 al gesynthetiseerd en een wereld aan ervaring die atleten er al mee hebben! daarom is dit een ontzettende beginnersfout en ik geloof er dan ook helemaal niks van!!!
remember, er zijn geen andere steroiden gevonden in zijn bloed! dus hij is slim genoeg om daar niet mee gepakt te worden, en dan zou hij te dom zijn om gewoon niet binnen de normen voor test/epitest ratio te blijven??????
dit zaakje stinkt!!! echt......

Jij kan zeggen dat het zaakje stinkt maar ik geloof er ook helemaal niets van dat de UFC erachter zou zitten. Die gaan echt niet hun eigen glazen in gooien vanwege een persoonlijke vendetta. Dit is meer een 'Mafia' actie... welke vechtsport organisatie heeft ook alweer connecties met de onderwereld?

calmarofan
06-04-2012, 16:17
ik wordt echt moe van al die betweters en sensatiezoekers die beweren dat alle overige forumleden dom en naief zijn en dat iedereen gebruikt!. dat is allemaal fucking bullshit, ik zit heel dicht me snufferd bv. bij calmaro en ik durf me hand in de vuur te steken dat iedereen daar clean is, ook ben ik 3x naar USA geweest waaronder Rashad Evans z'n camp en die jongens trainen daar hard, het is niet even sparren en dan weer naar huis. degene die uberhaupt aan zitten gebruiken het als hulpmiddel. het is niet zo dat als je een spuit krijgt dat je voor de UFC titel kan gaan vechten. en de commisie doet nu al een hele tijd die controles en als je ziet hoeveel er gepakt zijn dan valt het reuze mee. je gaat me niet vertellen dat een GSP of Cruz aan de peds zit, daar geloof ik niet in.er zullen altijd wel een paar rotte appels zitten maar er zijn mensen die blijkbaar een hele tijd wachten op dit soort nieuws om vervolgens iedereen over een kamp te scheren, dat zijn wat mij betreft geen fans van de sport maar parasieten die MMA willen kapot maken!

micha
06-04-2012, 16:20
Jij kan zeggen dat het zaakje stinkt maar ik geloof er ook helemaal niets van dat de UFC erachter zou zitten. Die gaan echt niet hun eigen glazen in gooien vanwege een persoonlijke vendetta. Dit is meer een 'Mafia' actie... welke vechtsport organisatie heeft ook alweer connecties met de onderwereld?

welke niet?

calmarofan
06-04-2012, 16:23
welke niet?

ik kan maar een organisatie bedenken die zo triest zouden kunnen zijn en zo laag zouden kunnen zinken...

edit: overigens geloof ik daar niet in, en is dit gewoon Alistair zijn eige domme fout!

blackadder
06-04-2012, 16:25
Jij kan zeggen dat het zaakje stinkt maar ik geloof er ook helemaal niets van dat de UFC erachter zou zitten. Die gaan echt niet hun eigen glazen in gooien vanwege een persoonlijke vendetta. Dit is meer een 'Mafia' actie... welke vechtsport organisatie heeft ook alweer connecties met de onderwereld?
De Fertita's zijn toch mafia zoontjes?

calmarofan
06-04-2012, 16:27
De Fertita's zijn toch mafia zoontjes?


als het al waar is hoeft dit niks te zeggen, als jij een zoon bent van een hoer dan hoeft dat toch niet te betekenen dat jij een pooier wordt!

blackadder
06-04-2012, 16:30
als het al waar is hoeft dit niks te zeggen
Hmm...een Italiaan die werkzaam was in een industrie die wordt gedomineerd door de mafia, in een stad die door en voor de mafia is groot gemaakt. Nee. Allemaal toeval.

rollermanskunk
06-04-2012, 16:35
JDS beschuldigde verleden jaar al dat een grote groep MMA-fighters (waaronder Lesnar en Overeem!) aan de PED's zaten.

Ik vermoed sterk dat Overeem vanuit de Braziliaanse hoek is gepiepeld. Inside job.

Ik heb zelf wat familieleden die op hoog niveau in het wielrennen zitten en ook daar is er eigenlijk een zelfde soort situatie aan de gang. Collega's die elkaar beschuldigen en dopingauthoriteiten inschakelen waarna er plotseling lokaal strenger wordt getest en wielrenners worden gesnapt.

Shikoku
06-04-2012, 16:36
http://www.youtube.com/watch?v=GLdum69UGrk

calmarofan
06-04-2012, 16:36
het zou gek zijn als die verdwaalde italiaan ergens mais was aan het plukken in Ohio ofzo, tuurlijk zal die vroeger in zijn jeugdige jaren opgetrokken zijn met z'n roots maar dat hoeft niet te zeggen dat het geen fantastische zakenman zou kunnen zijn. hetzelfde als ik alle marokanen/turk dieven zou gaan noemen, terwijl ik regelmatig een succesvolle marokkaan door den haag zie lopen voor 2e kamer

Biiyen
06-04-2012, 16:40
Ik vermoed sterk dat Overeem vanuit de Braziliaanse hoek is gepiepeld. Inside job.



Ja de Blackmafians... damn dat we dat niet eerder hebben geschoten.

rollermanskunk
06-04-2012, 16:44
Ja de Blackmafians... damn dat we dat niet eerder hebben geschoten.
Wat dacht je van Bigfoot?

micha
06-04-2012, 16:44
Er was al onvrede bij sommige blackzillians ondat het onderhand de dutchzillians werd en hij moest natuurlijk tegen JDS en die komt ook uit Brazil.....

Maar goed ik geloof niet in complotten wat dit betreft dan.

arielhelwani
06-04-2012, 16:45
Jammer dat we niks uit het kamp van Overeem vernemen

calmarofan
06-04-2012, 16:48
Jammer dat we niks uit het kamp van Overeem vernemen

het mag duidelijk zijn dat die gewoon schuldig is en het zou hem sieren als die gewoon toegeeft en een jaartje langs de kant gaan zitten en z'n mond dicht houdt zoals thiago silva bv. heeft gedaan. ik hoop niet dat er weer een hele welles/nietes zaak gaan krijgen want daar zit niemand op te wachten

Naj85
06-04-2012, 16:54
White: JDS will defend title in May
Source: nbcsports.msnbc.com
Apr 6, 2012 9:42 AM EST
UFC President Dana White says a heavyweight championship fight will take place as scheduled on May 26 with or without Alistair Overeem.
White said Thursday that Junior dos Santos will defend his title in the UFC 146 main event but that it's up to the Nevada Athletic Commission to determine whether Overeem will be the challenger.

respect
06-04-2012, 17:03
White: JDS will defend title in May
Source: nbcsports.msnbc.com
Apr 6, 2012 9:42 AM EST
UFC President Dana White says a heavyweight championship fight will take place as scheduled on May 26 with or without Alistair Overeem.
White said Thursday that Junior dos Santos will defend his title in the UFC 146 main event but that it's up to the Nevada Athletic Commission to determine whether Overeem will be the challenger.

Thanks man nieuws willen we zien, gebitch hier.

stoet
06-04-2012, 17:15
Ik moet eerlijk zeggen dat het wel of niet gebruiken van doping mij geen tering kan schelen, wat mij wel kan schelen is dat de partij voor 99% niet door zal gaan. Ik wil mooie partijen zien, Overeem vs JDS was in mijn ogen toch een partij die we mijns inziens lang niet vergeten zouden zijn. Deze mooie partij is ons helaas afgenomen, daarnaast was het ook een kans om weer eens de (belangrijkste) titel binnen te halen voor Nederland op vechtsport gebied.

De fightcard is nu helaas naar klote. Mir vs JDS zit volgens mij niemand op te wachten, Velasquez vs JDS is ook niet iets waar men op dit moment op zit te wachten. Voor de rest zie ik niemand er tussen zitten waarvan je zegt dit gaat een knaller worden en wat logisch is. Mir vs JDS is wel het meest logische, daar Mir z`n laatste 3 partijen gewonnen heeft, maar wie zit daar op te wachten? Ik zou zeggen zet Den Henderson tegen JDS, hij wil graag een gevecht op heavyweight, daarnaast wil hij ook maar al te graag een titelgevecht. Houd de kaart zoals die is en vervang Overeem door Den Henderson, Henderson is een goede vechter die staand ook zeer goed is. Zou een mooie pot kunnen worden, dacht ik zo.

Mocht Overeem gecut worden, dan snap ik dat helemaal. UFC heeft zoveel geld in promotie gestopt, daarnaast liepen alle fans warm voor dit gevecht. Iedereen inclusief de UFC zelf komt nu van een koude kermis thuis. De UFC had een fightcard die ik nog nooit zo goed heb gezien. Een gevecht voor de titel en een contender gevecht. Haal je Mir weg, wie wordt dan de logische vechter voor een plek als contender? Werdum zou kunnen maar die vecht in juni in brasil, hem weg halen is niet slim. Dus snap UFC helemaal, Overeem heeft er een teringzooi van gemaakt.

Wat betreft Bas Rutten, tja echt zielig. Altijd Overeem geprezen en nu gaat ie een beetje gek lopen doen. Jammer hoor, had m wat volwassener ingeschat dat hij nu laat zien. Die beef is tussen GG en Overeem, Bas Rutten heeft daar niets mee te maken. Daarnaast dient Bas Rutten objectief te zijn gezien zijn fuctie. Prive en werk moet hij gescheiden kunnen houden, hiermee laat hij zien dit niet te kunnen en een zeer slechte verliezer is. Jammer Bas!!!!!

rene37
06-04-2012, 17:21
heel simpel!!
wat wist Ali? dat ie in de komende 6 maanden 2 random tests zou kunnen krijgen. dus zo onaangekondigd was de test niet!!
verder wist hij dat ze een ratio van 6:1 toe laten.....
nou dan ga je niet vol zitten blasten met de testosterone lol!!
hou gewoon je hgh erin want daar testen ze toch niet op, en cruise met een dosis test die je niet over de toegelaten ratio heen laat gaan.... very simpel.... met kortwerkende testosteron producten ie: propionate ester of zelfs esterloos de testosteron base... kan je het zeer snel bij sturen.... en op niveau houden....
testosteron is een basis middel, sinds de jaren 30 al gesynthetiseerd en een wereld aan ervaring die atleten er al mee hebben! daarom is dit een ontzettende beginnersfout en ik geloof er dan ook helemaal niks van!!!
remember, er zijn geen andere steroiden gevonden in zijn bloed! dus hij is slim genoeg om daar niet mee gepakt te worden, en dan zou hij te dom zijn om gewoon niet binnen de normen voor test/epitest ratio te blijven??????......

Dit!!...Exact mijn gedachten. Snap er helemaal niks van. Weet wel dat ik al 2 dagen er ziek van ben. Wat kut..wat kut.

Fatihhh
06-04-2012, 17:22
Iedereen trekt al conclusies, maar ik wacht nog even af op zijn B-samples. Die 0,01% hoop.
Heeft iemand al iets gehoord over een verklaring van Alistair?

Budokan
06-04-2012, 17:32
welke niet?
Aikido?

Budokan
06-04-2012, 17:34
Hmm...een Italiaan die werkzaam was in een industrie die wordt gedomineerd door de mafia, in een stad die door en voor de mafia is groot gemaakt. Nee. Allemaal toeval.
En welk voordeel behalen ze hier dan mee? Onzin die complottheorieen, hij is gewoon dom geweest dt hij de onaangekondigde testen is vergeten. Nog dommer is om te gebruiken natuurlijk.

blackadder
06-04-2012, 17:40
En welk voordeel behalen ze hier dan mee? Onzin die complottheorieen, hij is gewoon dom geweest dt hij de onaangekondigde testen is vergeten. Nog dommer is om te gebruiken natuurlijk.
Que?

micha
06-04-2012, 18:11
Aikido?

aikido mmm ff denken Steven seagal

urday, June 19, 2010the story of the aikido mafia (http://dusty-lands.blogspot.com/2010/06/story-of-aikido-mafia.html)
You might recall that the YMCA here in Valparaíso got bullied into canceling their aikido class (http://dusty-lands.blogspot.com/2010/05/maybe-why-its-not-so-big-here.html) some years ago, when Aikikai Chile came around and demanded a bunch of money, and control over how it was taught. Plus I did find a place in Valparaíso that offers aikido classes, but they're on hiatus right now until the teachers get re-certified...by Aikikai Chile. (I'm going to stop by and see if I can be a substitute teacher and we just won't tell anyone.)

Today I visited the Santiago dojo again and asked the teacher if they have any deal or business with Aikikai Chile. I told him the story of the Y, and the suspended class here in town.




"No, we don't talk to them at all."
"Why not?"
"Well, we're very strong here. They know we have a strong practice and a strong lineage. But I think I know who the Y's director talked to, and that's definitely how he operates. And some random little club probably doesn't have the strength or resources to argue with him."



The story is interesting, complicated, sad, and completely Chilean:




The guy who spoke to the Y was JR. He was, for many years, the head of Aikikai Chile, but much more than that, during the dictatorship, he was the only person in all of Chile authorized by the government to teach aikido. Anyone who wanted to teach had to go through him. So his mindset can be, kindly put, monopolistic. I imagine Aikikai Chile tells itself some story about maintaining the quality of instruction or something, but the Y's director said JR was running a business, and if you're really just interested in quality, large sums of money aren't really required. The teacher I spoke to didn't doubt that they have "aikido" registered as a trademark, but it seems they enforce it selectively.


Things have changed a lot: there are now many dojos like the one I visited, that operate outside Aikikai Chile, affiliating directly with organizations in Japan. There's just a ways to go.
It's a sad and ugly thing. O-Sensei saw aikido as a way to bring people together, to help us learn to resolve conflict peacefully, and thought that spreading aikido was the way to make the world a better place.


I'm constantly shocked by how much damage the dictatorship did here, the extent to which it poisoned everything. In theory, you can see why a military junta would want to control the teaching of martial arts, but the reality is that the military junta controlled just about everything, indiscriminately. Sometimes it feels like any place you scratch the surface in Chilean society, you can find some kind of sad wreckage from those two decades.

[EDIT: I'm a little uneasy about the tone of this post's title. I don't actually know anyone at Aikikai Chile, and while the odds are low that anyone involved will ever read this, I don't want to start a fight. I'll leave it in place, but hey, if anyone who has a real connection to aikido in Chile sees this, leave something in the comments. I'd like to hear more of the story, especially any parts I've got wrong.]



at 6/19/2010 07:28:00 PM
Labels: aikido (http://dusty-lands.blogspot.com/search/label/aikido), chile (http://dusty-lands.blogspot.com/search/label/chile), sad (http://dusty-lands.blogspot.com/search/label/sad)



1 comments:

The_Rock
06-04-2012, 18:16
"I did not use anything. It's just that damn horse. The horse that ran track, I couldn't know he used drugs. I will never eat horsemeat of a cheating horse ever again, ever."

MuayThaiGuy
06-04-2012, 18:22
ik wordt echt moe van al die betweters en sensatiezoekers die beweren dat alle overige forumleden dom en naief zijn en dat iedereen gebruikt!. dat is allemaal fucking bullshit, ik zit heel dicht me snufferd bv. bij calmaro en ik durf me hand in de vuur te steken dat iedereen daar clean is, ook ben ik 3x naar USA geweest waaronder Rashad Evans z'n camp en die jongens trainen daar hard, het is niet even sparren en dan weer naar huis. degene die uberhaupt aan zitten gebruiken het als hulpmiddel. het is niet zo dat als je een spuit krijgt dat je voor de UFC titel kan gaan vechten. en de commisie doet nu al een hele tijd die controles en als je ziet hoeveel er gepakt zijn dan valt het reuze mee. je gaat me niet vertellen dat een GSP of Cruz aan de peds zit, daar geloof ik niet in.er zullen altijd wel een paar rotte appels zitten maar er zijn mensen die blijkbaar een hele tijd wachten op dit soort nieuws om vervolgens iedereen over een kamp te scheren, dat zijn wat mij betreft geen fans van de sport maar parasieten die MMA willen kapot maken!

Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Er werd toch al gezegd dat een testlevel tot 6:1 toegestaan is, volgens mij zit iemand die geen testosteron gebruikt op een veel lager niveau ;)
Met andere woorden het wordt toegestaan, mits het niet overdreven wordt kortom je mag gebruiken anders hadden ze wel de test levels naar beneden bijgesteld.
Dana White is niet pissed omdat de levels van The Reem zo hoog zijn, maar het feit dat hij gepakt is.
Wat Dana dus eigenlijk bedoelt als je de zaken goed op orde hebt kun je "extreem" gebruiken.
En dat noem ik hypocriet of je speelt gewoon open kaart en je mag niks gebruiken, maar je gaat niet de toleranties versoepelen zodat er gebruikt mag worden.
En we hebben het over enkel testosteron, maar zijn er ook nog "verboden" middelen waarop niet wordt getest ( lees die niet detecteerbaar zijn? )
Wie Overeem een beetje volgt sinds hij begon met vechten weet zelf ook wel dat zijn fysiek niet alleen te danken is aan loodzware strongman trainingen en paardenbiefstukjes.....

lanski
06-04-2012, 18:26
Geeft niets, je bent in ieder geval duidelijk maar wil je er wel even op wijzen dat het geen GG topic is maar een Alistair is betrapt topic....je haalt ze zelf door elkaar.
En wat betreft die 'dikke" Chinese lul....je zou de eerste zijn haha

Ik heb gewoon een kleine DIKKE Lul en mijn ballen zijn nog kleiner hahahahahahahaha.

oke ff serieus..... ik heb wat tegen GG, de organisatie en de manier van handelen zoals ik vaker op deze forum heb geplaatst. Stelletjes Kruimelboeven met de opperhoofd in de Bajes.

Volgende keer start ik een Topic "GG suck my cock Gang"

KO.YOU.FOOL
06-04-2012, 18:34
Ik denk dat wat hij bedoelt is dat je gebruik van PED's kunt periodiseren om rekening te houden met de drugtests die verbonden zijn aan een gevecht. Zo kun je ervoor zorgen dat je waarden binnen de geaccepteerde limieten zitten ten tijde van de test periode...

Ik denk ook wel dat heel veel vechters dit doen... van wat ik heb gezien doen velen iets van 3 zware trainingen per dag, 6 dagen in de week? denk dat dat zonder herstellingsbevorderende middelen op de duur heel zwaar gaat worden voor je lichaam... maar goed, zeker weten doe je het natuurlijk nooit... kan wel zeggen dat het ongeloofelijk naief is om dit in het taboe-hoekje te schuiven puur omdat het niet staaft naar je eigen normen en waardes...

Voor ons is het puur entertainment, voor hen is het hun inkomen... probeer daar wel aan te denken voordat je een oordeel geeft vanachter je laptopje

Leuk wat je allemaal zegt, maar zelf heb je ook je oordeel klaar vanachter je laptopje.

micha
06-04-2012, 18:36
ik wordt echt moe van al die betweters en sensatiezoekers die beweren dat alle overige forumleden dom en naief zijn en dat iedereen gebruikt!. dat is allemaal fucking bullshit, ik zit heel dicht me snufferd bv. bij calmaro en ik durf me hand in de vuur te steken dat iedereen daar clean is, ook ben ik 3x naar USA geweest waaronder Rashad Evans z'n camp en die jongens trainen daar hard, het is niet even sparren en dan weer naar huis. degene die uberhaupt aan zitten gebruiken het als hulpmiddel. het is niet zo dat als je een spuit krijgt dat je voor de UFC titel kan gaan vechten. en de commisie doet nu al een hele tijd die controles en als je ziet hoeveel er gepakt zijn dan valt het reuze mee. je gaat me niet vertellen dat een GSP of Cruz aan de peds zit, daar geloof ik niet in.er zullen altijd wel een paar rotte appels zitten maar er zijn mensen die blijkbaar een hele tijd wachten op dit soort nieuws om vervolgens iedereen over een kamp te scheren, dat zijn wat mij betreft geen fans van de sport maar parasieten die MMA willen kapot maken!

dan heb je hierbij je hand verbrand. Een goede vriend van Alistair traint daar toch.

micha
06-04-2012, 19:22
http://img64.imageshack.us/img64/8331/alistairovereem.jpg

-=AL CAPONE=-
06-04-2012, 19:22
Vreemd ik kijk net op de website van UFC en er is niets over deze kwestie te vinden, ik kijk op de Twitter van Dana White & Overeem en hierop is ook niets te vinden....
Zijn het niet vooral geruchten die nu ronde doen?

Ik hoop dat het doorgaat, ookal is Overeem niet meer in dienst van Golden Glory het zal hen en Nederland nog meer op de wereldwijde MMA kaart zetten!

yamasaki
06-04-2012, 19:52
daarmee beantwoord je je eigen vraag

Micha stop met die onzin van je alsof GG een clean team is. Ten eerste hoe vaak heeft AO in VS gevochten toen hij bij GG was? niet vaak hee GG heeft altijd voor gezocht dat hij in Japan ging vechten en we weten allemaal dat de dopingtest in Japan niet zo streng is. Ten tweede, kom niet met het verhaal dat Bas Boon of Martijn niet op de hoogte was dat AO aan die troep zat think twice before you say something.

yuko
06-04-2012, 19:52
Vreemd ik kijk net op de website van UFC en er is niets over deze kwestie te vinden, ik kijk op de Twitter van Dana White & Overeem en hierop is ook niets te vinden....
Zijn het niet vooral geruchten die nu ronde doen?

Ik hoop dat het doorgaat, ookal is Overeem niet meer in dienst van Golden Glory het zal hen en Nederland nog meer op de wereldwijde MMA kaart zetten!


Anders lees je eerst de thread een beetje door...
Er is al lang gelinkt naar fragmenten waarbij het hoofd van de dopingcontroles/ hoofd het van de athletic commission (weet niet meer precies wie hij was) zegt dat er verhoogde waardes zijn gevonden

micha
06-04-2012, 19:55
Micha stop met die onzin van je alsof GG een clean team is. Ten eerste hoe vaak heeft AO in VS gevochten toen hij bij GG was? niet vaak hee GG heeft altijd voor gezocht dat hij in Japan ging vechten en we weten allemaal dat de dopingtest in Japan niet zo streng is. Ten tweede, kom niet met het verhaal dat Bas Boon of Martijn niet op de hoogte was dat AO aan die troep zat think twice before you say something.

AAAh meneer jammersaki begint weer ;"het is de schuld van GG dat hij een junk is" Zoals ik al eerder vermeld is hij nog nooit positief bevonden tijdens zijn periode bij GG. Hij heeft nooit iets gepakt onder begeleiding van GG.
Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden.

Riga
06-04-2012, 19:56
Ik heb gewoon een kleine DIKKE Lul en mijn ballen zijn nog kleiner hahahahahahahaha.

oke ff serieus..... ik heb wat tegen GG, de organisatie en de manier van handelen zoals ik vaker op deze forum heb geplaatst. Stelletjes Kruimelboeven met de opperhoofd in de Bajes.

Volgende keer start ik een Topic "GG suck my cock Gang"

hahahahahahahahahahaha:lol: lanski you crazy

Riga
06-04-2012, 19:59
AAAh meneer jammersaki begint weer ;"het is de schuld van GG dat hij een junk is" Zoals ik al eerder vermeld is hij nog nooit positief bevonden tijdens zijn periode bij GG. Hij heeft nooit iets gepakt onder begeleiding van GG.
Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden.

Maar dat betekent niet dat ze niets hebben gebruikt dat zegt alleen iets over dat ze nooit gepakt zijn.

-=AL CAPONE=-
06-04-2012, 20:00
Anders lees je eerst de thread een beetje door...
Er is al lang gelinkt naar fragmenten waarbij het hoofd van de dopingcontroles/ hoofd het van de athletic commission (weet niet meer precies wie hij was) zegt dat er verhoogde waardes zijn gevonden

En ook op de website daarvan vind ik niets over Overeem! Er zijn heel veel vage bronnen en kranten die artikelen letterlijk van elkaar overnemen maar de betrokken personen en instanties melden niets...

(heb btw het topic helemaal doorgelezen)

Facade
06-04-2012, 20:10
@capone

http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma (http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma)

Ze zeggen dat de bron Keith Kizer is van de Commission. Als het dus niet waar zou zijn, had die ongetwijfeld een rectificatie aangevraagd of zelf iets naar buiten gebracht.

Wiseguy
06-04-2012, 20:13
Laat JDS lekker tegen Hunt vechten. Kijken of hij het dan nog staand wil houden!

https://p.twimg.com/Apz7WsNCIAAFYuY.jpg

yamasaki
06-04-2012, 20:14
AAAh meneer jammersaki begint weer ;"het is de schuld van GG dat hij een junk is" Zoals ik al eerder vermeld is hij nog nooit positief bevonden tijdens zijn periode bij GG. Hij heeft nooit iets gepakt onder begeleiding van GG.
Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden.

Jammer dat je GG propaganda niet kan voeren zonder kritiek hee. Ik geef GG de schuld toch niet of spreek ik een andere taal nou? vergelijk appel met appel en niet met peren. tijdens zijn periode bij GG had hij wel gebruikt ( zijn lichaam opbouw is niet veranderd sinds zijn vertrek bij GG) maar alleen had hij mazzel dat hij niet zo vaak in VS moest vechten en plus had hij genoeg tijd om te maskeren en acteren dat is het. GG is geen paradijs hoor

-=AL CAPONE=-
06-04-2012, 20:16
@capone

http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma (http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma)

Ze zeggen dat de bron Keith Kizer is van de Commission. Als het dus niet waar zou zijn, had die ongetwijfeld een rectificatie aangevraagd of zelf iets naar buiten gebracht.

Nou laten we dan maar hopen dat er zoiets nog komt haha :P

Maar waarom houden de betrokken instanties de kaken stijf op elkaar?
Ik hoop dat er iig nog iets geregeld word mocht het toch waar zijn of dat de advocaten van Overeem iets weten te regelen!

micha
06-04-2012, 20:19
@jammersaki

Ao IS BETRAPT NIET GG. Ik denk type het in hoofdletters zodat je het goed kan lezen.

@ Lanksi kom lekker een keer naar Breda op een woensdagmiddag.

Nelisje
06-04-2012, 20:20
Ik kan me best voorstellen dat vechters doping gebruiken. Als je 6:1 mag hebben moet je er voor zorgen dat je niet boven die waardes komt. Ik geloof dus niet dat hij bij GG nooit gebruikt heeft, maar het team van GG was kennelijk in staat om ervoor te zorgen dat hij nooit boven de waardes kwam.

En persoonlijk heb ik daar geen problemen mee, dat is een keuze die ze maken om het optimale in hun prestaties te behalen. Een formule 1 wagen mag met coureur maximaal 600kilo wegen, dan zorg je dat je zo dicht mogelijk bij de toegestane waardes komt. MMA is een Topsport en je moet dus proberen te pushen tot het maximum, als je je lichaam zo ver pushed als Overeem doet heb je niet genoeg aan een proteïne shake en ook niet aan een paar paarden.

Ik neem hem niet kwalijk dat hij testosteron heeft gebruikt, ik neem hem kwalijk dat hij zo dom is om de grens te overschrijden.

micha
06-04-2012, 20:26
ik denk ook niet dat schumacher schoon rond rijdt. Die rijden 300 kilometer per uur en dan uren aan een stuk en als hij dan gewonnen heeft doet hij zijn helm af haalt zijn hand door zijn haar en spreekt de pers toe.

K-1sunstarr
06-04-2012, 20:40
:fp:
Jezus :swear: waar gaat dit weer over!!!!
Schuin oversteken mag ook niet. :mad:

micha
06-04-2012, 20:50
evecht Alistair Overeem - junior Dos Santos in gevaar door doping Overeem
GESCHREVEN DOOR MADDIE | 06 APRIL 2012

Alistair Overeem, ooit wereldkampioen K1 en onlangs nog debuterend in de UFC, is in Amerika betrapt op het gebruik van doping. Een hoog testosterongehalte werd geconstateerd bij een out of competition test.
http://www.bet.nl/images/stories/sportalgemeen/overeem_250.jpgOf het op 26 mei a.s. geplande titelgevecht tegen Junior Dos Santos nu door kan gaan is de vraag. Overeem wist einde 2011 in zijn UFC debuutgevecht met een TKO te winnen van Brock Lesnar en daarmee werd gelijk bekend dat de volgende tegenstander van Overeem UFC Heavyweight kampioen Dos Santos zou zijn.
Maar de UFC 146 kamp gaat uiteraard niet door als Overeem zich schuldig heeft gemaakt aan gebruik van doping. Alistair Overeem kan een zogenaamde B-test laten uitvoeren en pakt het resultaat hiervan goed voor hem uit dan kan hij alsnog zijn licentie aanvragen voor het gevecht tegen Dos Santos.
Overeem, gigantisch groot en sterk, krijgt inmiddels niet overal het voordeel van de twijfel.... Velen hadden dit al verwacht en kijken er niet van op.
Gaat het gevecht tegen Dos Santos volgende maand door dan ziet het programma er als volgt uit:

Junior dos Santos - Alistair Overeem
Cain Velasquez - Frank Mir
Roy Nelson - Antonio Silva
Gabriel Gonzaga - Shane del Rosario
Jason Miller - C.B. Dollaway
Dan Hardy - Duane Ludwig
Jacob Volkmann - Paul Sass
Darren Elkins - Diego Brandao
Kyle Kingsbury - Glover Teixeira
Velasquez of Mir wordt vervolgens naar verwachting de volgende tegenstander van de winnaar van de partij Dos Santos – Overeem.
Dos Santos zal hoe dan op 26 mei zijn titel verdedigen al dan niet tegen Alistair Overeem.

Pr00f
06-04-2012, 20:58
Ik zie inderdaad liever Mark Hunt tegen JdS dan Mir. Heb echt helemaal niks met die Frank mur

NESCIO
06-04-2012, 21:07
@micha, is er bij GG wel een voedingsspecialist c.q krachtspecialist voor begeleiding aanwezig ?

Riga
06-04-2012, 21:08
Ik zie inderdaad liever Mark Hunt tegen JdS dan Mir. Heb echt helemaal niks met die Frank mur

JDS vs Mir is ook wel een leuke wedstrijd. Ik weet niet waarom mensen het geen leuke gevecht vinden. Dat is ook eentje om voor op te blijven. AO mag misschien dan niet meer op deze kaart vechten maar dat betekent niet gelijk dat de hele kaart niets meer wordt toch?

lanski
06-04-2012, 21:11
@jammersaki

Ao IS BETRAPT NIET GG. Ik denk type het in hoofdletters zodat je het goed kan lezen.

@ Lanksi kom lekker een keer naar Breda op een woensdagmiddag.

Doe niet zo agressief.... ik ken niet eens vechten!! zit in een rolstoel.
jij ben wous.... dan moet ik naar breda komen in mijn rolstoel om wat te pokeren ?? of om mij noch meer invalide te maken.

Mensen kunnen tegenwoordig niet meer tegen woorden op!

MuayThaiGuy
06-04-2012, 21:19
Wat een geouwehoer hier.
Is on-topic blijven te veel gevraagd? Als ik de diverse posts terug lees kan Micha toch niet anders dan het over een andere boeg gooien.
Dat je niet betrapt bent, tijdens een samenwerking met partij A wil niet zeggen dat er niet gebruikt is.
Zeg dan gewoon niks in plaats van meer olie op het vuur te gooien.
Het begint irritant te worden!

Kemal
06-04-2012, 21:23
Is on-topic blijven te veel gevraagd?

Juist! dat is het!

Ga het nu maar weer voor de 3de keer vragen dan.

ONTOPIC!


***/ashi76

Kemal = correct.

Het MMA gedeelte is NIET bedoeld om dit soort discussies op de man uit te vechten.
Vechtsporters hebben het woord "respect" over het algemeen hoog in het vaandel. Ik verzoek jullie om dit tijdens deze (soms uit emotie geposte) discussies op zijn minst naar elkaar te tonen.
Indien jullie het nodig vinden om elkaar te "dissen" kunnen jullie daarvoor terecht in The Pit !

ashi76/***

MuayThaiGuy
06-04-2012, 21:34
Juist! dat is het!

Ga het nu maar weer voor de 3de keer vragen dan.

ONTOPIC!




Geel kaartje voor onsportief gedrag, 2 gele kaarten is einde wedstrijd......
Deze discussies halen de sfeer naar beneden, vindt het een leuk forum maar het geouwehoer van een aantal mensen komt mij nu al de strot uit.

Optimusprime1980
06-04-2012, 21:47
@micha, is er bij GG wel een voedingsspecialist c.q krachtspecialist voor begeleiding aanwezig ?
ik weet dat papa mike in de hoek van badr aanwezig is als "voedingsdeskundige" lol
saki en een hele lijst aan andere vechters worden "voedingsdeskundig" geholpen door rinus van der zeijden...

mike en rinus komen uit de bodybuilding wereld... funny dat de vechters er ineens veel gespierder uitzien heh???
just saying.....

micha
06-04-2012, 22:11
***/ashi76

Lees mijn reply hierboven.
Klaar nu.

Pretty pls.... with sugar on top. ;)

ashi76/***

GM
06-04-2012, 22:32
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe komt het dat jij zoveel van doping af weet GM?

Ik train al meer dan 20 jaar athleten uit diverse takken van sport op alle niveaus dus je komt nogal eens wat tegen maar mijn kennis van doping is niet meer dan basis, daar bedoel ik mee dat ik geen medicijnen gestudeert heb.

GM
06-04-2012, 22:33
Ja GM dat wil ik ook weleens weten....

Van jou geleerd toch ?? O grote meester !! zocht tussen de smily's een middelvinger maar kon em niet vinden jammer haha

GM
06-04-2012, 22:43
Ik heb gewoon een kleine DIKKE Lul en mijn ballen zijn nog kleiner hahahahahahahaha.

oke ff serieus..... ik heb wat tegen GG, de organisatie en de manier van handelen zoals ik vaker op deze forum heb geplaatst. Stelletjes Kruimelboeven met de opperhoofd in de Bajes.

Volgende keer start ik een Topic "GG suck my cock Gang"

Can't wait.....


Buiten de uitermate belabberde communicatie technieken van ene BB heb ik geen problemen met GG, Cor en Martijn zijn excellente trainers.
Ik heb ook een vermoeden dat jou gevoel meer met het eerste dan met het laatste te maken hebben.

Brainthief
06-04-2012, 22:44
ik weet dat papa mike in de hoek van badr aanwezig is als "voedingsdeskundige" lol
saki en een hele lijst aan andere vechters worden "voedingsdeskundig" geholpen door rinus van der zeijden...

mike en rinus komen uit de bodybuilding wereld... funny dat de vechters er ineens veel gespierder uitzien heh???
just saying.....

Idd, ik herinner me dat youtube met Simon Sulaiman.... trainde ook bij Rinus.

GM
06-04-2012, 22:50
ik denk ook niet dat schumacher schoon rond rijdt. Die rijden 300 kilometer per uur en dan uren aan een stuk en als hij dan gewonnen heeft doet hij zijn helm af haalt zijn hand door zijn haar en spreekt de pers toe.

andere sport....andere regels.....andere producten...etc etc, Schumacher overigens niet Micha, die heb ik zelf getraind.

Advocaat
06-04-2012, 23:14
Heeft de juice monkey al iets van zich laten horen? Waar zijn de "horsemeat" praatjes nu vraag ik me af

AO berooft ons van een geweldig HW titel gevecht, schandalig!

redjuh
06-04-2012, 23:40
lijkt erop dat AO naar vis begint te ruiken.
hij verlaat zijn eigen zinkende schip, vanwege het complete gebrek aan zelfvertrouwen.

Turboknecht
07-04-2012, 00:28
Er heerst wel al lange tijd complete radiostilte... stilte voor de storm...?

Shikoku
07-04-2012, 00:34
Wat moet ie' ook nu al zeggen? Net als de rest dat hij een verkeerde vitaminepil heeft genomen? Het is toch afwachten wat de commissie en dan de UFC met hem gaan doen.

Creedence Minnesota
07-04-2012, 00:48
Hallo, iedereen. Ik ben een Amerikaan, dus vergeef me als mijn Nederlands is slecht.

Ik zou willen zeggen dat Alistair geen hoge testen op testosteron, is er geen manier om te testen op testosteron van een urinemonster. De test slaagde hij er niet was een verhouding van epitestorone /testosteron te geven dat er sprake zou kunnen synthetischetestoterone in zijn lichaam. Om te zeggen "hij heeft 10 keer zoveeltestosteron" niet waar is, zou hij nodig om een ​​bloedmonster te dienenom te concluderen dat, dat hij nooit werd gevraagd.

Weliswaar kan hijvragen zijn andere (B) proefmonster, maar verwacht wordt dat ook uit. De UFC kantoor is verdeeld over de vraag of ze moeten loslaten hem of niet.

GM
07-04-2012, 00:53
Hallo, iedereen. Ik ben een Amerikaan, dus vergeef me als mijn Nederlands is slecht.

Ik zou willen zeggen dat Alistair geen hoge testen op testosteron, is er geen manier om te testen op testosteron van een urinemonster. De test slaagde hij er niet was een verhouding van epitestorone /testosteron te geven dat er sprake zou kunnen synthetischetestoterone in zijn lichaam. Om te zeggen "hij heeft 10 keer zoveeltestosteron" niet waar is, zou hij nodig om een ​​bloedmonster te dienenom te concluderen dat, dat hij nooit werd gevraagd.

Weliswaar kan hijvragen zijn andere (B) proefmonster, maar verwacht wordt dat ook uit. De UFC kantoor is verdeeld over de vraag of ze moeten loslaten hem of niet.

Yeah right..... a lot of BS mate, you aint a US citizen......now that's for sure !

Creedence Minnesota
07-04-2012, 00:55
How can I prove it?

blackadder
07-04-2012, 01:03
How can I prove it?
Send me your paycheck.

Creedence Minnesota
07-04-2012, 01:11
http://i1190.photobucket.com/albums/z442/HarmonWhistler/IMAG0021.jpg

calmarofan
07-04-2012, 01:16
overigens welke andere vechter zou je anders voor title willen laten vechten? Velasquez een titleshot geven kun je niet maken, Bigfoot komt van een loss af, hunt is het meest idiote wat ik ooit heb gehoord. boehoe 3 wins waarvan alleen Kongo telt is echt geen titleshot waard, blijven Werdum en Mir over. Mir heeft dan meer recht van spreken tegenover werdum die alleen van Nelson won na zijn loss in SF. Overigens heeft JDS nog een appeltje met Mir te schillen want grote vriend Big Nog brak wel heel lelijk zijn arm daar en als Mir het op een of andere manier JDS naar de grond kan werken is het voor elke vechter gevaarlijk want hij heeft wel de beste BJJ van de HW klasse. Mir kan ook goed boksen maarja tegen JDS is dat vragen om KO te gaan. ik had overigens wel Mir tegen Werdum willen zien voor een titleshot en dat JDS effe nu een klein blessure krijgt en dan in brazilie de titelgevecht

blackadder
07-04-2012, 01:16
Thats not a paycheck. :p

Creedence Minnesota
07-04-2012, 01:33
Mir is the most deserving, but there is a lot of American interest in Mark Hunt getting the shot. There are even facebook pages and twitter campaigns asking for Mark Hunt to get his shot... and absolutely no one is asking for Mir. People over here think that Hunt's stand-up matches up well with JDS's, and Mir would get beaten very badly.

The Company
07-04-2012, 01:36
Mir is the most deserving, but there is a lot of American interest in Mark Hunt getting the shot. There are even facebook pages and twitter campaigns asking for Mark Hunt to get his shot... and absolutely no one is asking for Mir. People over here think that Hunt's stand-up matches up well with JDS's, and Mir would get beaten very badly.


That's because Hunt is fucking awsome

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/314360_281588708552833_281586808553023_897664_1266 376083_n.jpg

Creedence Minnesota
07-04-2012, 02:05
I'm not sure if this has been covered, but this was the first time EVER that the Nevada State Athletic Commission has administered a random pre-fight drug test, so no one really knows what's going to happen.

I don't think Overeem can beat these allegations, imo... but he might try:
Applying for a therapeutic use exemption like Chael Sonnen did and claim that he needs testosterone replacement therapy, or get an "injury" and have the UFC reschedule the fight elsewhere. Neither scenario is very likely.

Optimusprime1980
07-04-2012, 02:17
Hallo, iedereen. Ik ben een Amerikaan, dus vergeef me als mijn Nederlands is slecht.

Ik zou willen zeggen dat Alistair geen hoge testen op testosteron, is er geen manier om te testen op testosteron van een urinemonster. De test slaagde hij er niet was een verhouding van epitestorone /testosteron te geven dat er sprake zou kunnen synthetischetestoterone in zijn lichaam. Om te zeggen "hij heeft 10 keer zoveeltestosteron" niet waar is, zou hij nodig om een ​​bloedmonster te dienenom te concluderen dat, dat hij nooit werd gevraagd.

Weliswaar kan hijvragen zijn andere (B) proefmonster, maar verwacht wordt dat ook uit. De UFC kantoor is verdeeld over de vraag of ze moeten loslaten hem of niet.

de t/e ratio werkt zo:
epitestosteron levels veranderen niet!
testosteron levels wel....
een normaal mens heeft een verhouding van 1op1
gebruikt een atleet testosteron (exogeen) dan verandert dus de ratio....
en al naar gelang de dosis die hij gebruikt zal de ratio meer en meer veranderen...
dus hoe meer testosteron de atleet gebruikt heeft hoe meer screwed up de ratio zal zijn...

als hij gewoon een cruise dosis had uitgezocht met zijn team was er niks aan de hand geweest... want je kan gewoon testosteron gebruiken!!!! de ratio mag 6op1 zijn!
zo dom, echt ik blijf t zeggen..... het klopt niet.....

Creedence Minnesota
07-04-2012, 02:33
de t/e ratio werkt zo:
epitestosteron levels veranderen niet!
testosteron levels wel....
een normaal mens heeft een verhouding van 1op1
gebruikt een atleet testosteron (exogeen) dan verandert dus de ratio....
en al naar gelang de dosis die hij gebruikt zal de ratio meer en meer veranderen...
dus hoe meer testosteron de atleet gebruikt heeft hoe meer screwed up de ratio zal zijn...

als hij gewoon een cruise dosis had uitgezocht met zijn team was er niks aan de hand geweest... want je kan gewoon testosteron gebruiken!!!! de ratio mag 6op1 zijn!
zo dom, echt ik blijf t zeggen..... het klopt niet.....
Zijn nl / dl scores kon 700nl/dl 1test te 50nl/dl EpiTest te zijn, en nog steeds score 14:1...

Optimusprime1980
07-04-2012, 04:21
Zijn nl / dl scores kon 700nl/dl 1test te 50nl/dl EpiTest te zijn, en nog steeds score 14:1...
yes and???
so is 1400 to 100 lol....
doesn't change the fact how the ratio between epitest and test works....
here is the wiki explanation....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Epitestosteron.

Creedence Minnesota
07-04-2012, 06:13
yes and???
so is 1400 to 100 lol....
doesn't change the fact how the ratio between epitest and test works....
here is the wiki explanation....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Epitestosteron.

I understand the test, I had to take them in college.
I'm saying that having an abnormal T/E ratio has nothing to do with how much testosterone is in your body. The example I posted was 700nl/dl of 1test to 50nl/dl of epitest... 700nl/dl is not at all performance enhancing, in fact it is well within normal range of testosterone. But, it would still fail a T/E urine test due to having so little epitest.

I'm not saying Alistair is not using synthetic testosterone, (IMO, he is cheating!!), but the test he took is not damming evidence, it only clears the window a little. It could have been 14,000T to 1,000E for all we know.. the only way to see how much testosterone is in his system is with a blood test (which I feel athletic commissions should have implemented long ago!!)

Also, if Alistair were to submit the "B" sample for testing, they would test it for the presence of synthetic testosterone.. something they don't test for in sample "A". I think he is screwed. (sorry for responding in English.. it's late here and I'm tired)

micha
07-04-2012, 09:18
Van iemand dicht bij het vuur heb ik vernomen dat hij zijn B-sample niet laat testen.......Hij zal door het stof gaan voor de state commission en bekennen en zijn straf nemen.

Er is echter nog geen officiele reactie

stoet
07-04-2012, 09:18
Opties vervanger Overeem:

Mir:
Mir is het meest logische maar Mir zal afgemaakt worden. Standup game van Mir is niet op het niveau van JSD, daarom zit hier denk ik niemand op te wachten. Hij werd door Big Nog staand afgemaakt in zijn laatste partij, terwijl Big Nog niet eens geweldige staande vechter is.

Cain:
Cain kan niet, daar Cain gedomineerd werd en binnen een mum van tijd naar het canvas geslagen is door JSD.

Werdum:
Werdum zou kunnen, maar hij vecht al in brazilie in juni. Hem weggehalen van die fightcard zou zonde zijn, hij kan in Brazilie de inkomsten voor de UFC doen verhogen. Denk dat UFC dit dan ook daarom niet zal doen.

Hunt:
Te belachelijk voor woorden, alhoewel ik wel denk dat dit staand een dikke partij zou kunnen worden. Hij dient zich nog te bewijzen bij de grote jongens.

Big foot:
Komt van een loss en niet zomaar eentje.

Het is dus een hele klus om een goede vervanger te vinden voor de UFC. Ik persoonlijk zou Den Henderson wel willen zien tegen JSD. Wat denken jullie, zou Den Henderson een echte optie kunnen zijn. Ik denk dat dit zelf de fight of the night status kan krijgen. JSD is geen heavyweight zoals een Overeem of Brock Lesner, daarom denk ik dat Den Henderson wel een geschikte kandidaat zou zijn. Henderson is daarnaast staand een uitstekende vechter die daarnaast een takedown kan forceren met zijn worstel achtergrond. Henderson heeft zelf niet zolang geleden aangegeven een heavyweight gevecht te willen of een titelshot tegen Jones of Silva. Hij kan nu een heavyweight gevecht krijgen en tegelijk een titelshot. Den Henderson heeft vele fans die hem graag zien vechten, goed voor de kaartverkoop en de PVV denk ik toch?

Wat denken jullie?????

micha
07-04-2012, 09:19
Dan Henderson

weks
07-04-2012, 09:37
Junior Sos Dantos?!

micha
07-04-2012, 09:39
JSD LMFAO

Mister_K1
07-04-2012, 10:03
Een uitgelopen 1 april grap??

univers1l
07-04-2012, 10:16
ik begrijp echt niet waarom Hunt een kans zou moeten krijgen. dan zou de HW division echt een lachertje zijn bij de UFC.
hij heeft zijn laatste partijen gewonnen van nobodies. laat hem maar eerst tegen top 10 guys vechten.
laat anders JDS niet voor de title vechten dit keer of helemaal niet vechten. en Cain vs MIR uit laten maken wie de nr 1 contender wordt.

Demoreem
07-04-2012, 10:20
Van iemand dicht bij het vuur heb ik vernomen dat hij zijn B-sample niet laat testen.......Hij zal door het stof gaan voor de state commission en bekennen en zijn straf nemen.

Er is echter nog geen officiele reactie

Onze held kan geen kant op denkt GG maar wacht maar af. Als een phoenix zal hij herrijzen en victorietocht voortzetten. GG is machtig en haar tentakels rijken ver maar nu zijn ze te ver gegaan. Alistair is vergiftigd dat kan niet anders. Hij zou nooit iets gebruiken wat verboden is omdat hij weet dat ze hem gaan tetsten en hij heeft dat gewoon niet nodig.
Overal waar hij trainde was hij de beste en draiide alles om hem.Zimmerman was zo bang van hem dat hij daarom nooit kwam sparren met hem. Iedereen denkt dat hij aan pokeren was nee hoor hij was bang.
The Overeem brothers hebben nu eenmaal een uitzondelijk genenpakket dat zijn geen normale jongens.

Wacht maar af alles komt goed en hij vecht gewoon tegen JDS

Alistair the phoenix Overeem forever!!!!

micha
07-04-2012, 10:53
Damn.....

Budokan
07-04-2012, 11:03
Opties vervanger Overeem:

Mir:
Mir is het meest logische maar Mir zal afgemaakt worden. Standup game van Mir is niet op het niveau van JSD, daarom zit hier denk ik niemand op te wachten. Hij werd door Big Nog staand afgemaakt in zijn laatste partij, terwijl Big Nog niet eens geweldige staande vechter is.

Cain:
Cain kan niet, daar Cain gedomineerd werd en binnen een mum van tijd naar het canvas geslagen is door JSD.

Werdum:
Werdum zou kunnen, maar hij vecht al in brazilie in juni. Hem weggehalen van die fightcard zou zonde zijn, hij kan in Brazilie de inkomsten voor de UFC doen verhogen. Denk dat UFC dit dan ook daarom niet zal doen.

Hunt:
Te belachelijk voor woorden, alhoewel ik wel denk dat dit staand een dikke partij zou kunnen worden. Hij dient zich nog te bewijzen bij de grote jongens.

Big foot:
Komt van een loss en niet zomaar eentje.

Het is dus een hele klus om een goede vervanger te vinden voor de UFC. Ik persoonlijk zou Den Henderson wel willen zien tegen JSD. Wat denken jullie, zou Den Henderson een echte optie kunnen zijn. Ik denk dat dit zelf de fight of the night status kan krijgen. JSD is geen heavyweight zoals een Overeem of Brock Lesner, daarom denk ik dat Den Henderson wel een geschikte kandidaat zou zijn. Henderson is daarnaast staand een uitstekende vechter die daarnaast een takedown kan forceren met zijn worstel achtergrond. Henderson heeft zelf niet zolang geleden aangegeven een heavyweight gevecht te willen of een titelshot tegen Jones of Silva. Hij kan nu een heavyweight gevecht krijgen en tegelijk een titelshot. Den Henderson heeft vele fans die hem graag zien vechten, goed voor de kaartverkoop en de PVV denk ik toch?

Wat denken jullie?????

Mir is de meest logische vervanger maar niet echt een publiekstrekker. Zou toch eerder Cain willen zien maar hij moet eerst weer een lartij winnen voordat hij een titelshot krijgt. Ben het niet met je eens dat Cain werd gedomineerd, partij was nog maar net begonnen.
Henderson zou wel een leuke pot zijn maar ik zie hem toch niet als een zwaargewicht. Het zal dus wel Mir worden.

Niek-S
07-04-2012, 11:24
Mir is de meest logische vervanger maar niet echt een publiekstrekker. Zou toch eerder Cain willen zien maar hij moet eerst weer een lartij winnen voordat hij een titelshot krijgt. Ben het niet met je eens dat Cain werd gedomineerd, partij was nog maar net begonnen.
Henderson zou wel een leuke pot zijn maar ik zie hem toch niet als een zwaargewicht. Het zal dus wel Mir worden.


Goede redenatie van Stoet, Henderson lijkt mij ook gaaf! Maak ik denk inderdaad dat het Mir wordt

Sato
07-04-2012, 11:29
Echt stom, krijgt hij een title shot op DE CARD van de eeuw. Ik hoop eerlijk gezegd op Cain. Maar het zal wel Mir worden die afgeslacht word.

MuayThaiGuy
07-04-2012, 11:31
Onze held kan geen kant op denkt GG maar wacht maar af. Als een phoenix zal hij herrijzen en victorietocht voortzetten. GG is machtig en haar tentakels rijken ver maar nu zijn ze te ver gegaan. Alistair is vergiftigd dat kan niet anders. Hij zou nooit iets gebruiken wat verboden is omdat hij weet dat ze hem gaan tetsten en hij heeft dat gewoon niet nodig.
Overal waar hij trainde was hij de beste en draiide alles om hem.Zimmerman was zo bang van hem dat hij daarom nooit kwam sparren met hem. Iedereen denkt dat hij aan pokeren was nee hoor hij was bang.
The Overeem brothers hebben nu eenmaal een uitzondelijk genenpakket dat zijn geen normale jongens.

Wacht maar af alles komt goed en hij vecht gewoon tegen JDS

Alistair the phoenix Overeem forever!!!!

http://1.bp.blogspot.com/_1PfZk7uQzXc/SgwYQiTgAVI/AAAAAAAAAHw/X9PpJno4umk/s320/early_morning_wake-up_call.jpg

Biiyen
07-04-2012, 11:33
Werdum of Cain ... Mir is imo een bagger match-up

Wiseguy
07-04-2012, 11:45
Voor een gevecht met Fedor zou ik t meest hyped up zijn!

Niek-S
07-04-2012, 11:46
Voor een gevecht met Fedor zou ik t meest hyped up zijn!

X2!!!

BvdB
07-04-2012, 11:54
Als Mir het gevecht naar de grond krijgt wil ik wel eens zien wat er gebeurt. Staand is ie gewoon de mindere. Ik vind sinds die 265 weegt dat hij veels te langzaam is geworden, had hem liever op 250 gezien wat vinden jullie?

ArjanV
07-04-2012, 12:09
AAAh meneer jammersaki begint weer ;"het is de schuld van GG dat hij een junk is" Zoals ik al eerder vermeld is hij nog nooit positief bevonden tijdens zijn periode bij GG. Hij heeft nooit iets gepakt onder begeleiding van GG.
Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden.

Nee natuurlijk niet GG zorgde er wel voor dat Overeem vocht tegen allerlei pannekoeken en opgewarmde lijken in Japan ipv vechten op niveau in de USA (waar wel getest wordt)

Mischa doe jezelf een plezier...stop even met posten in dit soort topics betreffende AO,GG en doping...je zet jezelf zo gigantisch voor lul!

micha
07-04-2012, 12:12
Nee natuurlijk niet GG zorgde er wel voor dat Overeem vocht tegen allerlei pannekoeken en opgewarmde lijken in Japan ipv vechten op niveau in de USA (waar wel getest wordt)

Mischa doe jezelf een plezier...stop even met posten in dit soort topics betreffende AO,GG en doping...je zet jezelf zo gigantisch voor lul!

Hoezo dan? Vermeld ik iets wat niet waar is dan? Waarom sleur je Alistair zijn prestaties bij GG nu door de modder? Weet jij iets wat wij niet weten? gevonden op het bodyresourceforum misschien?

Budokan
07-04-2012, 12:13
Nee natuurlijk niet GG zorgde er wel voor dat Overeem vocht tegen allerlei pannekoeken en opgewarmde lijken in Japan ipv vechten op niveau in de USA (waar wel getest wordt)

Mischa doe jezelf een plezier...stop even met posten in dit soort topics betreffende AO,GG en doping...je zet jezelf zo gigantisch voor lul!

Dat is een beetje te makkelijk, Alsof K1 en Strikeforcekampioen worden niks voorstelt

Peter0711
07-04-2012, 12:18
Nogsteeds nergens een officiele reaktie? Alleen nog maar speculaties?? Eve afwachten dus.

boudstyle
07-04-2012, 12:35
Nogsteeds nergens een officiele reaktie? Alleen nog maar speculaties?? Eve afwachten dus.


Ik hoop wel dat er iets van een reactie komt...
Hij laat zijn fans nu wel een beetje in het donker omtrent alles.
Snap het wel, maar ben wel benieuwd wat hij gaat zeggen....

123trisweat
07-04-2012, 12:56
ik droom van een pot tegen..........Jones!

rollermanskunk
07-04-2012, 13:16
Dana heeft al gezegd dat er ondanks alles gewoon een HW title fight komt met JDS. Lijkt me dat Hunt dan niet de tegenstander van JDS kan zijn. Alleen Mir of Cain hebben dan recht op een titel gevecht tegen JDS. Hunt zal dan alleen een plekje op schuiven in het programma.

Ik gok dan op deze card:

JDS vs Cain (rematch)
Mir vs Bigfoot
Nelson vs Hunt
Struve vs ...

Is Overeem nu niet wc's aan het schoonmaken? Kan die misschien bruikbare urine-samples zoeken voor z'n B-sample.

R.H.
07-04-2012, 13:21
Dana White‏@danawhite
@jimbefc (http://www.mixfight.nl/#!/jimbefc) Mir vs Cain will happen

Als antwoord op jim barnard (http://www.mixfight.nl/forum/#)

Ned Evangelico
07-04-2012, 13:23
Ik lees aardig wat opties voor nieuwe tegenstanders voor Junior Dos Santos - maar missen we er niet één? Brock Lesnar?

Wat als zijn partij tegen Overeem een ´no contest´ wordt? Dat zou hem toch weer de runner up maken...
- Hij heeft nog één partij op zijn UFC contract
- Hij heeft na de partij aangegeven dat als hij een titelshot had gekregen, hij nog één keer zou vechten voor de titel
- Voor de UFC zou deze card (financieel gezien) waarschijnlijk de aantrekkelijkste vervanger zijn
- Brock heeft nog een kans op de titel - en de kans om de UFC te verlaten als kampioen
- Het zou niet eens zo´n hele slechte match zijn; als Brock een zelfde strategie gebruit als bij Overeem, wordt hij waarschijnlijk afgeslacht - maar als hij succesvol kan zijn met één zo´n geslaagde bullcharge en Dos Santos naar de grond kan krijgen, dan zou hij nog voor een stunt kunnen zorgen...

Wat denken jullie? Zou dit nog een mogelijkheid kunnen zijn?

Al met al - net als jullie flip ik de pan uit en hoop ik nog op een wonder...

Budokan
07-04-2012, 13:28
Ik lees aardig wat opties voor nieuwe tegenstanders voor Junior Dos Santos - maar missen we er niet één? Brock Lesnar?

Wat als zijn partij tegen Overeem een ´no contest´ wordt? Dat zou hem toch weer de runner up maken...
- Hij heeft nog één partij op zijn UFC contract
- Hij heeft na de partij aangegeven dat als hij een titelshot had gekregen, hij nog één keer zou vechten voor de titel
- Voor de UFC zou deze card (financieel gezien) waarschijnlijk de aantrekkelijkste vervanger zijn
- Brock heeft nog een kans op de titel - en de kans om de UFC te verlaten als kampioen
- Het zou niet eens zo´n hele slechte match zijn; als Brock een zelfde strategie gebruit als bij Overeem, wordt hij waarschijnlijk afgeslacht - maar als hij succesvol kan zijn met één zo´n geslaagde bullcharge en Dos Santos naar de grond kan krijgen, dan zou hij nog voor een stunt kunnen zorgen...

Wat denken jullie? Zou dit nog een mogelijkheid kunnen zijn?

Al met al - net als jullie flip ik de pan uit en hoop ik nog op een wonder...

Slaat nergens op natuurlijk. Brock is gestopt en traint niet meer. Daarnaast is AO destijds ook getest en goed gekeurd dus voor die partij is geen enkele reden om het een no contest te laten zijn.

The Company
07-04-2012, 13:34
Lesnar heeft een contract bij de WWE getekend.

R.H.
07-04-2012, 13:41
Ik lees aardig wat opties voor nieuwe tegenstanders voor Junior Dos Santos - maar missen we er niet één? Brock Lesnar?

Wat als zijn partij tegen Overeem een ´no contest´ wordt? Dat zou hem toch weer de runner up maken...
- Hij heeft nog één partij op zijn UFC contract
- Hij heeft na de partij aangegeven dat als hij een titelshot had gekregen, hij nog één keer zou vechten voor de titel
- Voor de UFC zou deze card (financieel gezien) waarschijnlijk de aantrekkelijkste vervanger zijn
- Brock heeft nog een kans op de titel - en de kans om de UFC te verlaten als kampioen
- Het zou niet eens zo´n hele slechte match zijn; als Brock een zelfde strategie gebruit als bij Overeem, wordt hij waarschijnlijk afgeslacht - maar als hij succesvol kan zijn met één zo´n geslaagde bullcharge en Dos Santos naar de grond kan krijgen, dan zou hij nog voor een stunt kunnen zorgen...

Wat denken jullie? Zou dit nog een mogelijkheid kunnen zijn?

Al met al - net als jullie flip ik de pan uit en hoop ik nog op een wonder...

Overeem-Lesnar zal geen NC worden, want Overeem heeft alle piss tests doorstaan omtrent Brock. Het enige dat uit deze test blijkt is dat hij onlangs iets heeft gebruikt dat zijn ratio's heeft aangetast, zover bewezen heeft hij daarvoor nog nooit iets gebruikt.

Ned Evangelico
07-04-2012, 13:42
@Budokan - Was een voorwaarde voor zijn licentie destijds niet dat hij ook NA de partij nog twee testen moest ondergaan?

Ralph
07-04-2012, 14:01
Ik vind het wel echt heel raar dat er nog geen officiële reactie van zowel Alistair als de UFC naar buiten is gebracht... Bij dergelijke gevallen in het verleden was dit wel altijd het geval. Misschien betekent dit dat de UFC contact heeft gehad met Alistair en er wellicht een goede reden is waarom zijn levels te hoog waren en men wil wachten totdat Alistair voorkomt bij de NSAC (en er toch een vergunning komt...)? Je moet toch een beetje hoop houden...

Turboknecht
07-04-2012, 14:08
Wat moet ie' ook nu al zeggen? Net als de rest dat hij een verkeerde vitaminepil heeft genomen? Het is toch afwachten wat de commissie en dan de UFC met hem gaan doen.

Dat is waar ja. Nog even een paar weken volhouden dus... :crying:

rollermanskunk
07-04-2012, 14:30
Lesnar heeft nog niks getekend bij WWE, Dana heeft alleen gezegd dat die flexibel zou zijn als Lesnar naar de WWE terug wil. Lesnar staat nog steeds onder contract bij de UFC. Ik denk ook niet dat die nog fit is en klaar is om tegen een JDS te vechten.

Het zal gaan tussen Werdum en Hunt gok ik zo. Als dit een title shot wordt dan zou ik dat erg raar vinden. Misschien worden de Strikeforce-boys nog binnengescheept maar dat kon wel eens contractuele problemen met Showtime gaan opleveren. Werdum vs JDS zou weer een Braziliaanse aangelegenheid worden en dat lijkt me ook niet echt handig om te marketten. Het zal dus wel Hunt worden... Of is Carwin al fit?

Pahlavan
07-04-2012, 14:32
Ik vind het wel echt heel raar dat er nog geen officiële reactie van zowel Alistair als de UFC naar buiten is gebracht... Bij dergelijke gevallen in het verleden was dit wel altijd het geval. Misschien betekent dit dat de UFC contact heeft gehad met Alistair en er wellicht een goede reden is waarom zijn levels te hoog waren en men wil wachten totdat Alistair voorkomt bij de NSAC (en er toch een vergunning komt...)? Je moet toch een beetje hoop houden...

Ik denk dat de ufc wacht met reageren totdat alles 100% vaststaat (dus na een eventuele 2e test dus mocht alistair dat willen).

kooivechter
07-04-2012, 15:22
Lesnar heeft nog niks getekend bij WWE, Dana heeft alleen gezegd dat die flexibel zou zijn als Lesnar naar de WWE terug wil. Lesnar staat nog steeds onder contract bij de UFC. Ik denk ook niet dat die nog fit is en klaar is om tegen een JDS te vechten.

Het zal gaan tussen Werdum en Hunt gok ik zo. Als dit een title shot wordt dan zou ik dat erg raar vinden. Misschien worden de Strikeforce-boys nog binnengescheept maar dat kon wel eens contractuele problemen met Showtime gaan opleveren. Werdum vs JDS zou weer een Braziliaanse aangelegenheid worden en dat lijkt me ook niet echt handig om te marketten. Het zal dus wel Hunt worden... Of is Carwin al fit?

dat slaat toch nergens op. iedereen heeft het over hunt. die kerel heeft eindelijk weer is 2 potten gewonne. die gaat niet voor de titel match. hetzelfde voor werdum. dan is het terechter dat struve na 2 gewonnen partijen in aanmering komt. mooi door laten gaan hunt vs struve. moet struve kunnen doen. nee de enige zou dan mir zijn. valesquez moet eerst weer een potje winnen. zou die 2 nog wel is tegenover elkaar laten staan.

The Bulldog
07-04-2012, 15:27
Ik lees aardig wat opties voor nieuwe tegenstanders voor Junior Dos Santos - maar missen we er niet één? Brock Lesnar?

Wat als zijn partij tegen Overeem een ´no contest´ wordt? Dat zou hem toch weer de runner up maken...
- Hij heeft nog één partij op zijn UFC contract
- Hij heeft na de partij aangegeven dat als hij een titelshot had gekregen, hij nog één keer zou vechten voor de titel
- Voor de UFC zou deze card (financieel gezien) waarschijnlijk de aantrekkelijkste vervanger zijn
- Brock heeft nog een kans op de titel - en de kans om de UFC te verlaten als kampioen
- Het zou niet eens zo´n hele slechte match zijn; als Brock een zelfde strategie gebruit als bij Overeem, wordt hij waarschijnlijk afgeslacht - maar als hij succesvol kan zijn met één zo´n geslaagde bullcharge en Dos Santos naar de grond kan krijgen, dan zou hij nog voor een stunt kunnen zorgen...

Wat denken jullie? Zou dit nog een mogelijkheid kunnen zijn?

Al met al - net als jullie flip ik de pan uit en hoop ik nog op een wonder...

zou een goede hype en verkoopraat kunnen zijn zo....passend bij de clowneske acties die dana white wel eens heeft gedaan....

maar zal idd wel niet.......nog mooiier een combi met wwe....het afscheind van leshar op zijn pad terug naar de wwe.....

zou te mooi zijn...hehehehe

Optimusprime1980
07-04-2012, 15:59
I understand the test, I had to take them in college.
I'm saying that having an abnormal T/E ratio has nothing to do with how much testosterone is in your body. The example I posted was 700nl/dl of 1test to 50nl/dl of epitest... 700nl/dl is not at all performance enhancing, in fact it is well within normal range of testosterone. But, it would still fail a T/E urine test due to having so little epitest.

I'm not saying Alistair is not using synthetic testosterone, (IMO, he is cheating!!), but the test he took is not damming evidence, it only clears the window a little. It could have been 14,000T to 1,000E for all we know.. the only way to see how much testosterone is in his system is with a blood test (which I feel athletic commissions should have implemented long ago!!)

Also, if Alistair were to submit the "B" sample for testing, they would test it for the presence of synthetic testosterone.. something they don't test for in sample "A". I think he is screwed. (sorry for responding in English.. it's late here and I'm tired)

no worries bro, english is fine.....
i am dutch , but i do speak english.
i understand your point now.... i read your previous post wrong...
and i agree that these ratio tests are no evidence, as there are way to many variables that can influence this ratio.
it has been my understanding that it will be investigated further. After the initial failed ratio test they will look further into the samples, so that is probably why we are not hearing anything at the moment. as i am sure alistair is still unsure of what will happen.
but the man has been at this for years!!! i am sure he knew his body by now, and knew his "safe zone" , an x amount of testosterone so to speak..... i mean he has a medical team for god sakes , can do any tests he wants and look for the right doses.... lol....
that is why i just do not believe any of this.... it smells man....DOES NOT MAKE SENSE....
and yes imo he is screwed as well.....:(
and i am still sick of it man, i was looking forward to this fight!!!!

Diz
07-04-2012, 16:23
Al met al kijken we voorlopig tegen de deceptie van de eeuw aan... Ben benieuwd wanneer er iets officieel naar buiten gebracht wordt zodat we niet meer zo hoeven te gissen. En indien "schuldig" zou het Alistair sieren als tie met een verklaring voor de fans komt, want als je stoer genoeg bent om die kooi/ring in te stappen, moet je ook stoer genoeg zijn om verantwoording af te leggen...

Demoreem
07-04-2012, 16:32
Hij hoeft zich toch niks uit te leggen? Hij is in de val gelopen maar dat komt echt wel weer goed.


Alistair is groter dan zijn fans

calmarofan
07-04-2012, 17:06
Hij hoeft zich toch niks uit te leggen? Hij is in de val gelopen maar dat komt echt wel weer goed.Alistair is groter dan zijn fanskan deze gekke GG fan effe ophouden te doen alsof die voor Overeem is!! iedereen die een IQ boven de 20 heeft ziet waar je mee bezig bent bas boon, ga anders even met je vriendjes samen geile foto's maken en kunnen jullie je elkaar samen gaan trekken.http://img1.uploadplaatjes.nl/20120407/512389.png (http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=483362)

R.H.
07-04-2012, 17:08
http://img1.uploadplaatjes.nl/20120407/512389.png

http://www.gamersbin.com/attachments/f15/13995d1331510309-funny-gaming-pictures-ultra-gay-seal.jpg

Budokan
07-04-2012, 17:10
Wat een hoop nieuwe forumleden hebben we er weer bij sinds deze topic, da's dan weer een positief puntje

MuayThaiGuy
07-04-2012, 17:10
kan deze gekke GG fan effe ophouden te doen alsof die voor Overeem is!! iedereen die een IQ boven de 20 heeft ziet waar je mee bezig bent bas boon, ga anders even met je vriendjes samen geile foto's maken en kunnen jullie je elkaar samen gaan trekken.[/URL][URL]http://img1.uploadplaatjes.nl/20120407/512389.png (http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=483362)


En bedankt ik moet nog eten.....Daar gaat mijn eetlust

Budokan
07-04-2012, 17:18
@Budokan - Was een voorwaarde voor zijn licentie destijds niet dat hij ook NA de partij nog twee testen moest ondergaan?

klopt, maar Keith Kizer van de Nevada State Athletic Commission zie het volgende:
No retroactive penalty is likely. Though Overeem was given a conditional fighter's license to face Brock Lesnar late last year under terms that he would later provide two random tests, failing one of those random tests months later is not likely to change the fight result, Kizer said.
According to him, Overeem passed three urine test and one blood test around the Lesnar fight, and his samples from that time have likely been destroyed since

bron: http://www.bloodyelbow.com/2012/4/5/2927381/alistair-overeem-ufc-141-brock-lesnar-overturned-drug-test-testosterone

rai
07-04-2012, 17:26
gjgjghgjgjhgjg

R.D.N
07-04-2012, 17:34
Dus het is 100 procent zeker dat de partij niet door gaat? er komt geen second opinion of wat dan ook.

arielhelwani
07-04-2012, 17:39
Opties vervanger Overeem:

Mir:
Mir is het meest logische maar Mir zal afgemaakt worden. Standup game van Mir is niet op het niveau van JSD, daarom zit hier denk ik niemand op te wachten. Hij werd door Big Nog staand afgemaakt in zijn laatste partij, terwijl Big Nog niet eens geweldige staande vechter is.

Cain:
Cain kan niet, daar Cain gedomineerd werd en binnen een mum van tijd naar het canvas geslagen is door JSD.

Werdum:
Werdum zou kunnen, maar hij vecht al in brazilie in juni. Hem weggehalen van die fightcard zou zonde zijn, hij kan in Brazilie de inkomsten voor de UFC doen verhogen. Denk dat UFC dit dan ook daarom niet zal doen.

Hunt:
Te belachelijk voor woorden, alhoewel ik wel denk dat dit staand een dikke partij zou kunnen worden. Hij dient zich nog te bewijzen bij de grote jongens.

Big foot:
Komt van een loss en niet zomaar eentje.

Het is dus een hele klus om een goede vervanger te vinden voor de UFC. Ik persoonlijk zou Den Henderson wel willen zien tegen JSD. Wat denken jullie, zou Den Henderson een echte optie kunnen zijn. Ik denk dat dit zelf de fight of the night status kan krijgen. JSD is geen heavyweight zoals een Overeem of Brock Lesner, daarom denk ik dat Den Henderson wel een geschikte kandidaat zou zijn. Henderson is daarnaast staand een uitstekende vechter die daarnaast een takedown kan forceren met zijn worstel achtergrond. Henderson heeft zelf niet zolang geleden aangegeven een heavyweight gevecht te willen of een titelshot tegen Jones of Silva. Hij kan nu een heavyweight gevecht krijgen en tegelijk een titelshot. Den Henderson heeft vele fans die hem graag zien vechten, goed voor de kaartverkoop en de PVV denk ik toch?

Wat denken jullie?????

Mir: snap niet dat mensen dat mensen hem zo afkraken, verdient het wel.

Cain: Gedomineerd? die partij duurde 1,5 min..Liep op een stoot en dan is het afgelopen tegen JDS, maar geef hem echt wel kans hoor. En het komt toch wel eens vaker voor dat iemand zn belt verliest en meteen een rematch krijgt?

Werdum: Lijkt me ook een prachtpartij.

Hunt: Inderdaag belachelijk, laat em maar eerst tegen Roy Nelson en Nogiuera vechten.

Big foot: Voor een upset tegen Fedor gezorgd maar verdient het nog niet

Fedor: zou GE-WEL-DIG zijn!!

En AUB GEEN Dan Henderson..komop, die willen we tegen Jones, Evans, Rua, Machida en Mousasi :D zien

En het is inderdaad jammer dat de partij JDS-Overeem waarschijnlijk niet doorgaat maar het is echt niet het einde van de wereld.
Krijgen een dikke card straks met of zonder Overeeem.

Riga
07-04-2012, 17:54
Mir: snap niet dat mensen dat mensen hem zo afkraken, verdient het wel.

Cain: Gedomineerd? die partij duurde 1,5 min..Liep op een stoot en dan is het afgelopen tegen JDS, maar geef hem echt wel kans hoor. En het komt toch wel eens vaker voor dat iemand zn belt verliest en meteen een rematch krijgt?

Werdum: Lijkt me ook een prachtpartij.

Hunt: Inderdaag belachelijk, laat em maar eerst tegen Roy Nelson en Nogiuera vechten.

Big foot: Voor een upset tegen Fedor gezorgd maar verdient het nog niet

Fedor: zou GE-WEL-DIG zijn!!

En AUB GEEN Dan Henderson..komop, die willen we tegen Jones, Evans, Rua, Machida en Mousasi :D zien

En het is inderdaad jammer dat de partij JDS-Overeem waarschijnlijk niet doorgaat maar het is echt niet het einde van de wereld.
Krijgen een dikke card straks met of zonder Overeeem.

Your damn skippi Bro!!! dat was mijn gedachten ook !;)

Niek-S
07-04-2012, 17:56
Ze moeten iemand die niet op de card staat misschien een toch een kans geven bv. Werdum, anders trek je de twee andere HW partijen ook uitelkaar vind ik, die hebben nu ook al flink getraind voor hun tegenstander

SpelPlan
07-04-2012, 17:58
Doodziek ben ik er van. Dat uit de weg hebbende.

Hunt zou ik gewoon tof voor 'm vinden. Zeker als hij het dan nog flikt ook. Film materiaal. Maar het zou niet gebaseerd zijn op een echte titlerun.

Mir. Waarom niet. Wordt er niet echt warm van en gun het hem ook niet maar ik kan wel zien waarom dat best zou kunnen.

Cain. Tuurlijk! He got caught. Krijgt nu z'n rematch. Als hij dan weer neer gaat heeft hij een langere terugweg.

Werdum. Too soon.

Jammer dat de heavy weight tournament final van Strikeforce niet nu is. Had de winnaar daarvan meteen in deze slot gezet kunnen worden. Zou ik ze allebei wel gunnen. Nu zou het gewoon raar zijn als dat gebeurt.

Ik zou bijna zeggen haal JDS ook van de kaart en bewaar 'm voor een van de winnaren van de andere matchups.

Minotauro
07-04-2012, 18:13
Hahahaha, heb geen zin om hele topic te lezen, maar geweldig dit. Was toch al jaren duidelijk? Ineens zogenaamd naar Europa omdat er iemand ziek is en niet op komen dagen bij drugtests. Is er een keer een onverwachte test en meteen isie de lul. Bedankt Alistair voor het verneuken van de geweldige fightcard. Vieze cheater

Diz
07-04-2012, 18:48
Hij hoeft zich toch niks uit te leggen? Hij is in de val gelopen maar dat komt echt wel weer goed.


Alistair is groter dan zijn fans

Klopt... Alistair is groter dan zijn fans... Hij is iig een stuk groter dan mij!

micha
07-04-2012, 18:58
kan deze gekke GG fan effe ophouden te doen alsof die voor Overeem is!! iedereen die een IQ boven de 20 heeft ziet waar je mee bezig bent bas boon, ga anders even met je vriendjes samen geile foto's maken en kunnen jullie je elkaar samen gaan trekken.http://img1.uploadplaatjes.nl/20120407/512389.png

he hoe is het met je hand? Brandwondengaasjes doen wonderen.

Als ik het goed begrijp beschuldig GG ervan iemand te laten posten die net doet of hij een fan is van Overoid?

Misschien moet je nadat je met je verbrande hand bij dokter bent geweest naar de psychiater. Paranoide waanbeelden kunnen ernstige dingen met je doen.

TTT

Zoals eerder vermeld heb ik uit een bron gehoord dat hij niet gaat vragen of ze de beroemde "B-sample" gaan testen.....

Creedence Minnesota
07-04-2012, 19:49
Volgens Dana's twitter zal hij op de "Underground" (een Amerikaanse MMA forum) heeft vandaag om te praten met Mark Hunt vs JDS supporters. Ik kom na een link wanneer het gebeurt.

http://i1190.photobucket.com/albums/z442/HarmonWhistler/Capture-1.jpg

micha
07-04-2012, 20:00
wel tof dat hij de moeite neemt om de fans te woord te staan

Ralph
07-04-2012, 20:02
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/551361_10151460495610066_855590065_23382194_192153 4827_n.jpg

Ralph
07-04-2012, 20:05
http://localhostr.com/file/WqNFd4F/OvereemFreeDrugs.jpg

SuzukiGsxr
07-04-2012, 20:32
Tja het word gewoon afwachten.
Ik hoop in iedergeval dat het heel mss toch nog goed komt en overeem toch tegen JDS.
Hopelijk komt Dana anders met een goeie vervanger en niet een of andere pannekoek.

Minotauro
07-04-2012, 20:33
Wat een schijnheil is het ook, kan me dat shirtje nog wel herinneren ja. Mooi dat hij eindelijk gepakt is en hoop dat hij flink gestraft wordt. Dit is echt een schande voor de sport, hij zou zogenaamd wel even van Fedor enzo winnen.

GM
07-04-2012, 20:33
Onze held kan geen kant op denkt GG maar wacht maar af. Als een phoenix zal hij herrijzen en victorietocht voortzetten. GG is machtig en haar tentakels rijken ver maar nu zijn ze te ver gegaan. Alistair is vergiftigd dat kan niet anders. Hij zou nooit iets gebruiken wat verboden is omdat hij weet dat ze hem gaan tetsten en hij heeft dat gewoon niet nodig.
Overal waar hij trainde was hij de beste en draiide alles om hem.Zimmerman was zo bang van hem dat hij daarom nooit kwam sparren met hem. Iedereen denkt dat hij aan pokeren was nee hoor hij was bang.
The Overeem brothers hebben nu eenmaal een uitzondelijk genenpakket dat zijn geen normale jongens.

Wacht maar af alles komt goed en hij vecht gewoon tegen JDS

Alistair the phoenix Overeem forever!!!!

Laat me raden.....BB gooit het over een andere boeg ?? .....Even zielig maar dan toch anders.

yamasaki
07-04-2012, 21:32
wel tof dat hij de moeite neemt om de fans te woord te staan Micha stop aub met die propaganda van jullie GG, want het is elke keer AO deed dit of dat en het is duidelijk dat je maar een objectief hebt zijn naam vuil maken dat is het met alle beschuldiging. Misschien een gedeelte van je verhaal klopt wel maar aub laat hem ff met rust joh en als je probleem hebt met hem bel hem op z'n nummer of niet dan? Geloof mij als AO met kant schrijft hier op mixfight GG gaat weer in twee scheiden , we weten allemaal dat het al slecht gaat met GG lol en dat komt niet door AO maar slecht managing

micha
07-04-2012, 22:07
Micha stop aub met die propaganda van jullie GG, want het is elke keer AO deed dit of dat en het is duidelijk dat je maar een objectief hebt zijn naam vuil maken dat is het met alle beschuldiging. Misschien een gedeelte van je verhaal klopt wel maar aub laat hem ff met rust joh en als je probleem hebt met hem bel hem op z'n nummer of niet dan? Geloof mij als AO met kant schrijft hier op mixfight GG gaat weer in twee scheiden , we weten allemaal dat het al slecht gaat met GG lol en dat komt niet door AO maar slecht managing


wat lul je nou? ik had het over dana white die fans te woord staat op the underground.

GM
07-04-2012, 22:07
Micha stop aub met die propaganda van jullie GG, want het is elke keer AO deed dit of dat en het is duidelijk dat je maar een objectief hebt zijn naam vuil maken dat is het met alle beschuldiging. Misschien een gedeelte van je verhaal klopt wel maar aub laat hem ff met rust joh en als je probleem hebt met hem bel hem op z'n nummer of niet dan? Geloof mij als AO met kant schrijft hier op mixfight GG gaat weer in twee scheiden , we weten allemaal dat het al slecht gaat met GG lol en dat komt niet door AO maar slecht managing


Geloof mij als AO met kant schrijft hier op mixfight GG gaat weer in twee scheiden , we weten allemaal dat het al slecht gaat met GG lol en dat komt niet door AO maar slecht managing[/QUOTE]

Snap geen hout van wat je schrijft maar ik denk wel dat ik snap wat je probeert te vertellen.
Het persoonlijke geneuzel tussen mensen is ook niet interresant en/of relevant net zo min als het feit dat jij meent te weten of het wel of niet goed gaat met een organisatie (maakt niet uit welke) waar jij part nog deel vanuit maakt.
Misschien moet iedereen zich beperken tot feiten en de aannames en veronderstellingen achterwege laten.
Zonde van dit forum en zonde van de sport.

GM
07-04-2012, 22:11
wat lul je nou? ik had het over dana white die fans te woord staat op the underground.

of Yamasaki leert eerst lezen (begrijpend lezen) of Yamasaki vraagt als hij het niet snapt....sorry, ik begrijp je niet bedoel je.....? nee ik bedoel ..... ! Oh, ok had het verkeerd begrepen.

Kijk Yamasaki....zo werkt communicatie ! Tenzij dat niet je bedoeling is; communiceren.....dan vooral doorgaan op de ingeslagen weg.

rollermanskunk
07-04-2012, 22:30
Als ik heel eerlijk ben: ik ben er al een paar dagen doodziek van. Het is net alsof het Nederlands Elftal de finale van het WK voetbal heeft verloren zo'n soort gevoel. Alistair heeft de boel geflest. Niet alleen de UFC 146 maincard verkracht maar ook het vertrouwen en de support van al zijn fans is die kwijtgeraakt. Hij is een cheater niets meer of minder. Hadden we godver bijna de UFC HW Champion wordt die lul gepakt. De posterboy wordt ontmaskerd... Hoe je het ook wendt of keert het is een klap voor de Nederlandse vechtsport.

Hierbij een oproep aan Bas Boon en alle GG aanhangsels (pseudoniemen, en/of echte fighters/managers) zorg voor een unification met It's Showtime/K-1 Global of desnoods een samenwerking want anders gaan we echte de verkeerde kant op. K-1 en de Dutch Style moet niet naar de klote gaan door onderling gekonkel. Dat cheater Overeem onze goede naam te grabbel gooit hoeft niet te betekenen dat de Nederlandse vechtsport allemaal cheaters, criminals en ruziezoekers zijn.

Unify and let the Dutch Style dominate

adenane
07-04-2012, 22:48
En natuurlijk heeft Chael er ook een mening over :lol:


http://img844.imageshack.us/img844/7830/chaelsonnenn.png

Chane
07-04-2012, 22:55
Worden kickboksers in NL eigenlijk gecheckt op t gebruik van doping of is het hier net zo vrij als in Japan?

Optimusprime1980
07-04-2012, 23:09
Als ik heel eerlijk ben: ik ben er al een paar dagen doodziek van. Het is net alsof het Nederlands Elftal de finale van het WK voetbal heeft verloren zo'n soort gevoel. Alistair heeft de boel geflest. Niet alleen de UFC 146 maincard verkracht maar ook het vertrouwen en de support van al zijn fans is die kwijtgeraakt. Hij is een cheater niets meer of minder. Hadden we godver bijna de UFC HW Champion wordt die lul gepakt. De posterboy wordt ontmaskerd... Hoe je het ook wendt of keert het is een klap voor de Nederlandse vechtsport.

Hierbij een oproep aan Bas Boon en alle GG aanhangsels (pseudoniemen, en/of echte fighters/managers) zorg voor een unification met It's Showtime/K-1 Global of desnoods een samenwerking want anders gaan we echte de verkeerde kant op. K-1 en de Dutch Style moet niet naar de klote gaan door onderling gekonkel. Dat cheater Overeem onze goede naam te grabbel gooit hoeft niet te betekenen dat de Nederlandse vechtsport allemaal cheaters, criminals en ruziezoekers zijn.

Unify and let the Dutch Style dominate

ik wil echt niet als een lul overkomen,
maar sommige van jullie moeten echt es je hoofd uit je ass halen.. :)
hij is net zo min een cheater als de rest van de vechters.... op dat niveau zit iedereen wel aan wat... en wat maakt het uit? traint ali minder als de rest, doet hij er minder voor?
kijk es naar hendo, en onze eigen Aerts.. op een leeftijd waar de meeste mannen kampen met lage testosteron levels en andropauze zien zij er beter uit als ooit tevoren in hun cariere, en knokken gewoon nog mee voor de winst! ra ra hoe kan dat???? denk toch es na....niks natuurlijks aan hoor..... echt....
rutten vocht al sinds zijn laatste partij in nederland tegen lobman, onder invloed pijstillers als lidocaine... dat is geen doping??? mmmmm yes it is! kan hij wel leuk roepen dat steroiden voor mietjes zijn, maar zelf wel mooi pijstillers gebruiken, das niet voor mietjes???en daar in japan heeft ie genoeg geleerd van de shamrocks! lol..
anyway , ik dwaal af... maar geloof me nu gewoon iedereen gebruikt.... zelfs die dikke vetzak nelson! alleen zie je het niet aan hem, maar hij heeft ook extra aanvullingen nodig om te kunnen functioneren als mens/atleet...
die lui hebben een ontzettend zwaar bestaan, het zijn pro's die alles doen om te winnen, want winst betekend meer cash....
ik woon in brazilie.... hier trainen aardig wat gasten die een aardig niveau hebben.... ze gebruiken allemaal... liegen erover tegen bijna iedereen , maar i know better, lol!......
en het is 2012 for gods sake... era of gene doping is knocking on the door... hgh kost geen drol meer.... anabolen kom je net zo makkelijk aan als je een kroket uit de muur trekt op de grote markt....
een een ding vergeten veel mensen hier steeds....
in the UFC mag je gewoon gebruiken.....!!!!!!! als de verhoudingen maar kloppen... daar is Dana ook pissed over dat ali zijn zaken niet voor elkaar had!! , want geloof me dat Ali gebruikt weet hij ook wel...
zelf is Dana er ook niet vies van namelijk en fertitta ook niet... lol...

dus Ali nu een cheater noemen is niet ok.... hij is gewoon gepakt... en de rest niet.....
hij is een pechvogel en geen cheater.... en zoals maxima het zo leuk zei...."hij was gewoon een beetje dom"
:)

Optimusprime1980
07-04-2012, 23:12
En natuurlijk heeft Chael er ook een mening over :lol:


http://img844.imageshack.us/img844/7830/chaelsonnenn.png
ik vind Sonnen een coole gast, maar hij zou nu zijn grote bek beter kunnen houden want zelf heeft ie prcies hetzelfde gehad!
hij zat zelfs op 16:1........ lol....

R.D.N
07-04-2012, 23:15
ik wil echt niet als een lul overkomen,
maar sommige van jullie moeten echt es je hoofd uit je ass halen.. :)
hij is net zo min een cheater als de rest van de vechters.... op dat niveau zit iedereen wel aan wat... en wat maakt het uit? traint ali minder als de rest, doet hij er minder voor?
kijk es naar hendo, en onze eigen Aerts.. op een leeftijd waar de meeste mannen kampen met lage testosteron levels en andropauze zien zij er beter uit als ooit tevoren in hun cariere, en knokken gewoon nog mee voor de winst! ra ra hoe kan dat???? denk toch es na....niks natuurlijks aan hoor..... echt....
rutten vocht al sinds zijn laatste partij in nederland tegen lobman, onder invloed pijstillers als lidocaine... dat is geen doping??? mmmmm yes it is! kan hij wel leuk roepen dat steroiden voor mietjes zijn, maar zelf wel mooi pijstillers gebruiken, das niet voor mietjes???en daar in japan heeft ie genoeg geleerd van de shamrocks! lol..
anyway , ik dwaal af... maar geloof me nu gewoon iedereen gebruikt.... zelfs die dikke vetzak nelson! alleen zie je het niet aan hem, maar hij heeft ook extra aanvullingen nodig om te kunnen functioneren als mens/atleet...
die lui hebben een ontzettend zwaar bestaan, het zijn pro's die alles doen om te winnen, want winst betekend meer cash....
ik woon in brazilie.... hier trainen aardig wat gasten die een aardig niveau hebben.... ze gebruiken allemaal... liegen erover tegen bijna iedereen , maar i know better, lol!......
en het is 2012 for gods sake... era of gene doping is knocking on the door... hgh kost geen drol meer.... anabolen kom je net zo makkelijk aan als je een kroket uit de muur trekt op de grote markt....
een een ding vergeten veel mensen hier steeds....
in the UFC mag je gewoon gebruiken.....!!!!!!! als de verhoudingen maar kloppen... daar is Dana ook pissed over dat ali zijn zaken niet voor elkaar had!! , want geloof me dat Ali gebruikt weet hij ook wel...
zelf is Dana er ook niet vies van namelijk en fertitta ook niet... lol...

dus Ali nu een cheater noemen is niet ok.... hij is gewoon gepakt... en de rest niet.....
hij is een pechvogel en geen cheater.... en zoals maxima het zo leuk zei...."hij was gewoon een beetje dom"
:)

Precies zo is het.

cornelus
07-04-2012, 23:39
"Hij was gewoon een beetje dom".. lol

Fijne post weer Optimus.. en eh Brasil toe maar!!
daar schijnt meer zon dan er schaduwen zijn,
wij moeten hier soms wel met onze hoofden in onze asses lopen.. het is zo fucking koud
:)

GM
07-04-2012, 23:55
ik wil echt niet als een lul overkomen,
maar sommige van jullie moeten echt es je hoofd uit je ass halen.. :)
hij is net zo min een cheater als de rest van de vechters.... op dat niveau zit iedereen wel aan wat... en wat maakt het uit? traint ali minder als de rest, doet hij er minder voor?
kijk es naar hendo, en onze eigen Aerts.. op een leeftijd waar de meeste mannen kampen met lage testosteron levels en andropauze zien zij er beter uit als ooit tevoren in hun cariere, en knokken gewoon nog mee voor de winst! ra ra hoe kan dat???? denk toch es na....niks natuurlijks aan hoor..... echt....
rutten vocht al sinds zijn laatste partij in nederland tegen lobman, onder invloed pijstillers als lidocaine... dat is geen doping??? mmmmm yes it is! kan hij wel leuk roepen dat steroiden voor mietjes zijn, maar zelf wel mooi pijstillers gebruiken, das niet voor mietjes???en daar in japan heeft ie genoeg geleerd van de shamrocks! lol..
anyway , ik dwaal af... maar geloof me nu gewoon iedereen gebruikt.... zelfs die dikke vetzak nelson! alleen zie je het niet aan hem, maar hij heeft ook extra aanvullingen nodig om te kunnen functioneren als mens/atleet...
die lui hebben een ontzettend zwaar bestaan, het zijn pro's die alles doen om te winnen, want winst betekend meer cash....
ik woon in brazilie.... hier trainen aardig wat gasten die een aardig niveau hebben.... ze gebruiken allemaal... liegen erover tegen bijna iedereen , maar i know better, lol!......
en het is 2012 for gods sake... era of gene doping is knocking on the door... hgh kost geen drol meer.... anabolen kom je net zo makkelijk aan als je een kroket uit de muur trekt op de grote markt....
een een ding vergeten veel mensen hier steeds....
in the UFC mag je gewoon gebruiken.....!!!!!!! als de verhoudingen maar kloppen... daar is Dana ook pissed over dat ali zijn zaken niet voor elkaar had!! , want geloof me dat Ali gebruikt weet hij ook wel...
zelf is Dana er ook niet vies van namelijk en fertitta ook niet... lol...

dus Ali nu een cheater noemen is niet ok.... hij is gewoon gepakt... en de rest niet.....
hij is een pechvogel en geen cheater.... en zoals maxima het zo leuk zei...."hij was gewoon een beetje dom"
:)

Indien je "iedereen" en "allemaal" vervangt door bijna iedereen, heel veel of desnoods "naar mijn idee 90 %" zonder namen te noemen ga ik met je mee in deze (op een aantal schromelijke overdrijvingen na).

Iedereen, allemaal, 100% etc etc kan en mag je naar mijn idee nooit zeggen omdat er altijd mensen zijn (hoe weinig naar jouw idee ook) die je op deze manier ernstig te kort doet, zeker in de lichtere gewichtsklassen.

Deze stelling kan je overigens loslaten op groot aantal (zoals je wilt, bijna allemaal) sporten waar met name (grote) financiele belangen zijn.
Bij kegelen, ook op wereldniveau, is de kans wat lager schijnt tenzij je met ballen van 30 kilo speelt.

Waar ik me wel volledig bij aansluit is de enorme naiviteit bij veel mensen (oa op dit forum) en wat ik daaraan wil toevoegen is het enorme talent dat sommige mensen hebben ontwikkeld om (volledig niet gehinderd door enige vorm van kennis) hun mening uit te braken als zijnde de waarheid.

spacebox
08-04-2012, 00:53
Eerst een half jaar of zo wachten op het Strikforce tournooi dat dan gaat dat weer niet door. Dan weer een half jaar wachten na alistair overeem vs brock lesnar. TJEEEEE moe word ik ervan, eeuwig zonde.

Een vervanger kan me ook gestolen worden . Zoals iemand al zij, zie het als voetballen dan kan je straks kijken naar Spanje tegen Italie. Dat is toch heel wat anders zit ik niet op te wachten.

Overigens hoop ik tegen beter weten in toch op een wonder.

TRIEST!!!!!!!!!!!

SuzukiGsxr
08-04-2012, 01:56
Zou dit misschien een of andere manier kunnen zijn waarop dit gevecht voorlopig in de media overal willen houden?
bedoel voornamelijk om dit gevecht te promoten? en naderhand komen met een "oeps, foutje bedankt reactie"??
dat het B-Sample wel in orde is?

Tuurlijk snap ik dat ik hier reacties op ga krijgen,
maar er worden wel vaker vechters beschuldigd die achteraf clean blijken te zijn of gevechte op rare manieren
gepromoot worden

Het zou het triest zijn voor de nederlandse vechtsport als Alister inderdaad positief getest zou zijn,

Kalikula
08-04-2012, 02:19
:twak:Kut, wat heb je gedaan Allie? Grrrr.

Optimusprime1980
08-04-2012, 03:20
"Hij was gewoon een beetje dom".. lol

Fijne post weer Optimus.. en eh Brasil toe maar!!
daar schijnt meer zon dan er schaduwen zijn,
wij moeten hier soms wel met onze hoofden in onze asses lopen.. het is zo fucking koud
:)
lolol!!! idd, ik begrijp dat t zelfs sneeuwde nu??? wtf???

en ja brazil...... Machida woont hier in de stad Belem.....
een ex trainingspartner van hem ken ik redelijk goed, Mondragon...
heb hier getrained met blackbelts in bjj.... vale tudo vechters....was een super ervaring!!!!
maar ik hou t toch lekker bij bodybuilding, ik kom mentaal vreselijk tekort om echt in een ring ofzo te stappen hahahah... (lees ik ben gewoon lui!)
en bodybuilding = all drugs, dus is perfect voor luie mensen zoals ik.... lol!!!

Optimusprime1980
08-04-2012, 03:28
ok, 99,99% .... zo beter bro? :D
er zal misschien ergens een 20 jarige rondlopen die nog (bijna) naturel is... maar boven de 27/28..... forget it...
hgh productie neemt af net als testosteron.... en daarmee het herstel vermogen...

idd sluit ik me volledig aan bij jouw conclusie dat mensen zonder enige vorm van kennis dingen lopen te schreeuwen als zijnde "waarheid"
ik bedoel kijk nog eens naar de titel van deze thread, die beste man heeft een mening over iets wat ie niet eens kan spellen.... dat zegt genoeg...zelfs een leek weet dat het TESTOSTERON is en geen TESTERON.... lol....
en zijn reactie op mijn post kon ik niet eens lezen, ik bedoel ik schrijf ook niet foutloos nederlands.... maar die post van hem... lol... na de eerste zin gaf ik al op... ik heb een oom die dyslectisch is, en die schrijft nog beter! lol!!!

yamasaki
08-04-2012, 07:34
of Yamasaki leert eerst lezen (begrijpend lezen) of Yamasaki vraagt als hij het niet snapt....sorry, ik begrijp je niet bedoel je.....? nee ik bedoel ..... ! Oh, ok had het verkeerd begrepen.

Kijk Yamasaki....zo werkt communicatie ! Tenzij dat niet je bedoeling is; communiceren.....dan vooral doorgaan op de ingeslagen weg.


ONTOPIC MANNEN !!
ashi76

micha
08-04-2012, 07:41
eerst beledig je alistair door zijn carriere door de modder te slepen en dan mij en nu zomaar iedereen die kritiek op je rare posts heeft vreemde gozer ben jammersaki.

TTT

Ik geloof ook totaal niet dat je van doping een betere vechter wordt. Je techniek gaat er echt niet op vooruit. Daarom zal er wel bij wielrennen zoveel gebruikt worden. Dat is nu eenmaal zo lang en zo hard mogelijk fietsen. Bij vechtsport ligt dat toch wel even anders.

Italian*Berlusconi*
08-04-2012, 09:01
http://www.mmamania.com/2012/4/7/2933173/alistair-overeem-nsac-hearing-set-april-24-ufc-146-main-event

http://cdn1.sbnation.com/entry_photo_images/3634402/GYI0063321634.jpg


Earlier today, it was reported that UFC President Dana White has already decided to keep the Frank Mir vs. Cain Velasquez fight intact as a main card showcase at UFC 146 on May 26 in Las Vegas, Nevada.

That seemed like an interesting decision considering the circumstances.

Those circumstances include Alistair Overeem having failed a surprise drug test at a press conference and throwing his main event match-up against Junior dos Santos into doubt. The situation is murky in the sense that Overeem can't be suspended because he hasn't actually been licensed for the heavyweight title fight over the Memorial Day weekend.

Which means he's going to have to appear in front of the Nevada State Athletic Commission (NSAC) to plead his case. So far, he hasn't requested for his "B" sample to be tested to confirm (or deny) the positive result of his "A" sample. Either way, he's fighting an uphill battle and he's going to need to come up with an awful good reason for his T/E ratio being 14:1 when normal levels are 1:1.

NSAC Executive Director Keith Kizer recently told the MMA Show that Overeem's hearing in front of the Commission will take place on April 24, where they will determine whether or not to license him for the fight. As it turns out, that's the reason Dana White has yet to make a decision on a replacement opponent for dos Santos.

The Wrestling Observer reports that White told them no decision will be made prior to Overeem's hearing. He did reiterate, however, that a heavyweight championship fight will take place at UFC 146, no matter what.

That almost makes it sound as though UFC is hoping "The Reem" has a damn good explanation and ultimately is granted a license and the fight goes ahead as first planned. That seems like a long shot, but crazier things have happened in this game.

In the meantime, a back-up plan will surely have to be put together. Fans are still rallying for Mark Hunt to step in while others are clamoring for the UFC to sign Fedor Emelianenko. Even Dan Henderson has thrown his name in the ring, saying he would definitely take the fight if offered.

All that will have to wait, though. April 24 is the date to mark on your calendars, Maniacs.

micha
08-04-2012, 09:05
damn nog ff afwachten dus

Brainthief
08-04-2012, 09:21
Ik geloof ook totaal niet dat je van doping een betere vechter wordt. Je techniek gaat er echt niet op vooruit. Daarom zal er wel bij wielrennen zoveel gebruikt worden. Dat is nu eenmaal zo lang en zo hard mogelijk fietsen. Bij vechtsport ligt dat toch wel even anders.
Het is wel hetzelfde als met fietsen, Contador of voor mij part Jan Ullrich zijn zelf ook supergetalenteerde fietsers die dag in daguit trainen, ook met dope. Dat is met mma ook, zonder training en talent kom je niet ver. Alistair is een geweldige vechter, net als cheal sonnen dat ook is. Doping is gewoon de extra edge. En ook met dope kan je verliezen. 1000x zonde dit, idd hopen op een super smoes, hoewel het meest eervol zou zijn om gewoon te bekennen.

Biiyen
08-04-2012, 09:34
ik wil echt niet als een lul overkomen,
maar sommige van jullie moeten echt es je hoofd uit je ass halen.. :)
hij is net zo min een cheater als de rest van de vechters.... op dat niveau zit iedereen wel aan wat... en wat maakt het uit? traint ali minder als de rest, doet hij er minder voor?
kijk es naar hendo, en onze eigen Aerts.. op een leeftijd waar de meeste mannen kampen met lage testosteron levels en andropauze zien zij er beter uit als ooit tevoren in hun cariere, en knokken gewoon nog mee voor de winst! ra ra hoe kan dat???? denk toch es na....niks natuurlijks aan hoor..... echt....
rutten vocht al sinds zijn laatste partij in nederland tegen lobman, onder invloed pijstillers als lidocaine... dat is geen doping??? mmmmm yes it is! kan hij wel leuk roepen dat steroiden voor mietjes zijn, maar zelf wel mooi pijstillers gebruiken, das niet voor mietjes???en daar in japan heeft ie genoeg geleerd van de shamrocks! lol..
anyway , ik dwaal af... maar geloof me nu gewoon iedereen gebruikt.... zelfs die dikke vetzak nelson! alleen zie je het niet aan hem, maar hij heeft ook extra aanvullingen nodig om te kunnen functioneren als mens/atleet...
die lui hebben een ontzettend zwaar bestaan, het zijn pro's die alles doen om te winnen, want winst betekend meer cash....
ik woon in brazilie.... hier trainen aardig wat gasten die een aardig niveau hebben.... ze gebruiken allemaal... liegen erover tegen bijna iedereen , maar i know better, lol!......
en het is 2012 for gods sake... era of gene doping is knocking on the door... hgh kost geen drol meer.... anabolen kom je net zo makkelijk aan als je een kroket uit de muur trekt op de grote markt....
een een ding vergeten veel mensen hier steeds....
in the UFC mag je gewoon gebruiken.....!!!!!!! als de verhoudingen maar kloppen... daar is Dana ook pissed over dat ali zijn zaken niet voor elkaar had!! , want geloof me dat Ali gebruikt weet hij ook wel...
zelf is Dana er ook niet vies van namelijk en fertitta ook niet... lol...

dus Ali nu een cheater noemen is niet ok.... hij is gewoon gepakt... en de rest niet.....
hij is een pechvogel en geen cheater.... en zoals maxima het zo leuk zei...."hij was gewoon een beetje dom"
:)

Jouw post klopt niet, en wel om de volgende rede. Jij redeneert als een alcoholist: "Iedereen drinkt alcohol" ...

micha
08-04-2012, 09:48
Het is wel hetzelfde als met fietsen, Contador of voor mij part Jan Ullrich zijn zelf ook supergetalenteerde fietsers die dag in daguit trainen, ook met dope. Dat is met mma ook, zonder training en talent kom je niet ver. Alistair is een geweldige vechter, net als cheal sonnen dat ook is. Doping is gewoon de extra edge. En ook met dope kan je verliezen. 1000x zonde dit, idd hopen op een super smoes, hoewel het meest eervol zou zijn om gewoon te bekennen.


Wat ik bedoel is dat je met fietsen meer profijt hebt van de doping omdat die sport nu eemaal draait op uithoudingsvermogen. Vechters moeten het echter vaak van techniek hebben. Je lowkick wordt echt niet beter van testosteron maar je denkt misschien van wel.


Ik denk dat het grootste probleem van steroide is dat je er van door draait. Je kan de hele wereld aan. Jij bent de beste, Wie maakt me wat?
Je kan dit gedrag iedere weekend zien bij je locale discotheek waar de portier vaak flink loopt te kuren. Opgefokt agressief gedrag. Gebruikers komen vaak niet realistisch meer over en lopen in een soort superman illusie rond. Meestal onstaat na het kuren het Incredible shrinking man effect waarbij de gewonnen massa als sneeuw voor de zon verdwijnt net als het zelfvertrouwen en er een depressiefe periode aanbreekt


http://www.youtube.com/watch?v=umFtq_GOyxo&feature=related

ArjanV
08-04-2012, 10:17
Topic begint bijna komisch te worden...

Mischa die iemand anders verwijt de carierre van AO door het slijk te halen....
Van doping ga je wel een betere vechter worden omdat je van doping eerder en beter hersteld en dus meer en harder kunt trainen! Bovendien heb je natuurlijk wat meer power bij te zetten wanneer je 110kg schoon aan de haak weegt dan wanneer je er 80kg weegt! Joop Kasteel zelf heeft volgens mij ook verklaard dat hij zonder doping nooit wereldkampioen geworden zou zijn

micha
08-04-2012, 10:23
Topic begint bijna komisch te worden...

Mischa die iemand anders verwijt de carierre van AO door het slijk te halen....
Van doping ga je wel een betere vechter worden omdat je van doping eerder en beter hersteld en dus meer en harder kunt trainen! Bovendien heb je natuurlijk wat meer power bij te zetten wanneer je 110kg schoon aan de haak weegt dan wanneer je er 80kg weegt! Joop Kasteel zelf heeft volgens mij ook verklaard dat hij zonder doping nooit wereldkampioen geworden zou zijn

je kan toch lezen? Hij haalt zijn GG gevechten door het slijk!

Joop kasteel kreeg een pak rammel van Paul Cahoun en die woog 30 kilo minder dan Joop.

Strange Cutbean
08-04-2012, 10:36
Alle respect voor Joop, maar dat was ook geen echte vechter, die is er ingerold omdat hij zo groot en sterk was. AO is een vechter die groot en sterk gemaakt is (bij GG?) En Micha, je weet beter dan wie ook die zweem van doping heeft altijd om AO heengehangen, ook in zijn GG tijd! De tijd dat jij zijn grootste fan was. Maar goed, het is toen nooit bewezen. Ook nooit grondig onderzocht(?)

Italian*Berlusconi*
08-04-2012, 10:48
Alle respect voor Joop, maar dat was ook geen echte vechter, die is er ingerold omdat hij zo groot en sterk was. AO is een vechter die groot en sterk gemaakt is (bij GG?) En Micha, je weet beter dan wie ook die zweem van doping heeft altijd om AO heengehangen, ook in zijn GG tijd! De tijd dat jij zijn grootste fan was. Maar goed, het is toen nooit bewezen. Ook nooit grondig onderzocht(?)

ik kan mij nog de topics herinneren waarin zij, dus GG, overdreven wilden laten overkomen dat Alistair echt niet aan de doping zou zitten, hele discussies nog geweest waaronder onze eigen Bas Boon erg actief in was met het opkomen voor Ali, idem voor vriend Micha... maar goed, we dwalen weer een beetje af.

Al reactie van Alistair zelf of vanuit zijn "hoek"?

micha
08-04-2012, 10:57
Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden en dat is in 13 jaar tijd over de hele wereld dus ook de USA.

Wat moet ik nou zeggen? Als een vechter door een dopingcontrole komt van een lab dan mag hij vechten. Als ze bij de UFC nou niet kunnen zorgen dat ze bij hun niet clean in de octagon staan wat moet een andere organisatie dan.

R.D.N
08-04-2012, 11:08
Noem is 1 zwaargewicht op die niet gebruikt,in de topsport moet je gebruiken en dat is geen schande ofzo....die gasten trainen zo hard dag in dag uit,van die zooi herstel je gewoon beter etc etc.

Daniel
08-04-2012, 11:21
24 april is de dag...

micha
08-04-2012, 11:27
24 april is de dag...

Laten we hopen op die hele kleine kans dat er een goede reden is voor deze uitslag. Ik hoop nog steeds dat deze partij doorgaat. misschien wel tegen beter weten in

La
08-04-2012, 12:17
Wat ik bedoel is dat je met fietsen meer profijt hebt van de doping omdat die sport nu eemaal draait op uithoudingsvermogen. Vechters moeten het echter vaak van techniek hebben. Je lowkick wordt echt niet beter van testosteron maar je denkt misschien van wel.


Ik denk dat het grootste probleem van steroide is dat je er van door draait. Je kan de hele wereld aan. Jij bent de beste, Wie maakt me wat?
Je kan dit gedrag iedere weekend zien bij je locale discotheek waar de portier vaak flink loopt te kuren. Opgefokt agressief gedrag. Gebruikers komen vaak niet realistisch meer over en lopen in een soort superman illusie rond. Meestal onstaat na het kuren het Incredible shrinking man effect waarbij de gewonnen massa als sneeuw voor de zon verdwijnt net als het zelfvertrouwen en er een depressiefe periode aanbreekt


http://www.youtube.com/watch?v=umFtq_GOyxo&feature=related

wat mij opvalt is dat een hoop mensen denken dat alle steroiden hetzelde zijn. Elk Steroide heeft een andere werking en doel. Het gebruikt in topsport/sport doet men om verschillende redenen, maar het uiteindelijk gaat het om de prestatie die geleverd word. Wat mischa hier schrijft kan, maar dat heeft ook een reden, daarom kuurt men na, als je gebruikt gooi je in je lichaam bepaalde waardes omhoog, schakel je uit, of vinden er sneller verbindingen plaats (herstel)
Dat je techniek moet hebben is logisch, maar als jij op een bepaald gewicht blijft hangen, en daar bij een eiwit spaarder gebruikt en de goede begeleiding van PT hebt , word jij wel sterker en beter. Ga in dit geval uit van testosteron bij AO en kijk wat het met je doet. Er is duidelijk verschil tussen een amateur gebuiker en een topsporter die onder begeleiding gebruikt. Bijna alle steroiden zijn ook normale medicijnen. En ook al heb je een spuit in je reet gestopt, je krijgt de sterkte, gewicht er niet bij door in je bed te liggen. Supplementen worden ook niet voor niks verkocht over de hele wereld en ook daar zitten soms spullen in die verboden zijn!!!!!!
hier een duidelijke uitleg wat steroiden en groehormonen zijn, en wat het doet.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Hoofdpagina

gr

marcelt
08-04-2012, 12:52
Barnett mag nu ook weer vechten, dus wellicht als we geduld hebben komt de partij alsnog.

sportfan
08-04-2012, 13:02
# Niet positief bevonden betekent niet dat iemand niet gebruikt.
# Alistair is betrapt (als het zo is) tijdens een onaangekondigde test.
# Dopingcontrole Japan (door promotor) is niet te vergelijken met dopingcontrole VS (Athletic State Commission) en is nooit onverwacht.
# Als Alistair wel zou gebruiken tijdens zijn training voorafgaand de wedstrijd gedurende deze periodisering i.c.m. het feit dat hij altijd een suspect zal zijn gezien zijn bouw en de bijbehorende financiële belangen van de UFC is het niet verstandig geweest om in de VS te trainen gedurende deze periode.

Nogmaals ik denk dat we af moeten wachten want kan me niet voorstellen dat Alistair zo dom kan zijn geweest om zich te laten betrappen.

Nelisje
08-04-2012, 14:24
Noem is 1 zwaargewicht op die niet gebruikt,in de topsport moet je gebruiken en dat is geen schande ofzo....die gasten trainen zo hard dag in dag uit,van die zooi herstel je gewoon beter etc etc.

Als ik er een zou moeten noemen dan zou het Fedor zijn, dat verklaart ook dat hij het de laatste paar jaren wat minder doet dan voorheen.

Overigens worden je lowkicks misschien niet beter van testosteron, maar de hersteltijd van je trainingen is korter. Je kunt vaker en harder trainen. En de manier waarop Overeem mensen door de ring/ kooi gooit, daar zit niet veel techniek aan, dat is pure kracht.

Nosferatu187
08-04-2012, 14:27
Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden en dat is in 13 jaar tijd over de hele wereld dus ook de USA.

Wat moet ik nou zeggen? Als een vechter door een dopingcontrole komt van een lab dan mag hij vechten. Als ze bij de UFC nou niet kunnen zorgen dat ze bij hun niet clean in de octagon staan wat moet een andere organisatie dan.

Klopt omdat het experts zijn in het gebruik van anabolen ze weten precies wanneer ze hun cyclus moeten stoppen etc.

Optimusprime1980
08-04-2012, 14:32
micha, je weet veel van vechtsport maar doping heb je geen kaas van gegeten...
heb je zelf wel eens gebruikt???? weet je hoe je je voelt als je kuurt????
je draait echt niet door van anabolen das bullshit!
roidrage is een grote dikke onzin!!
dat je je wat agressiever voelt, wil niet zeggen dat zich dat uit in agressieve daden.
je kan gewoon wat beter trainen en bent wat meer on edge, hooguit!!!
en dat is ook geheel afhankelijk van het product wat gebruikt word.... de meer androgene middelen zorgen voor wat meer agressie, wat overigens totaal te controleren is... je bent een agressieve lul of niet, met of zonder anabolen...
je verhaal over het gedrag van portiers.... das meer een psychologisch verhaal dan dat steroiden daar iets mee te maken hebben, je moet kijken naar wat voor soort mensen portier worden..(niet allemaal maar 90% dan hhaha) vaak onzekere mannen die vroeger aandacht te weining hebben gehad of zijn gepest, of dik waren etc etc, (niet zelden zijn het ook criminelen of hebben ze contacten met het criminele circuit)... zelfde reden waarom de meeste bodybuilders met bodybuilding zijn begonnen... je bouwt een harnas om je heen van spieren... again 90%, niet allemaal natuurlijk..
ik heb zelf zwaar gekuurd met trenbolone... testosterone , masteron, etc etc... zwaar androgene kuren , mijn lichaam gaat daar het beste op, ik voel me wat meer on edge idd... maar je draait niet door, en het kan makkelijk onder controle worden gehouden.
en dat je lowkicks niet beter worden klopt wel, technisch dan... maar als je groter bent en dus zwaarder heb je meer gewicht erachter zitten... dat KAN een voordeel zijn.... hoeft niet eens ... want meer gewicht betekend ook dat je langzamer bent.
dat je na een kuur weer krimpt heb je totaal gelijk in.... alle massa die word opgebouwt met steroiden /hgh/ insuline wat voor PED ook verlies je uiteindelijk weer..... ALLES!!!
je leased een lichaam , je koopt het niet.... het is een illusie , niet echt....
maar ze heten niet voor niets PED's (performance ENHANCING drugs).....ze helpen de atleet echt wel....
maar!! bij vechtsport heb je talent nodig, het is een echte sport... en talent kan je niet kopen in een ampul...
bodybuilding = all drugs...talent is niet belangerijk , alleen op het aller allerhoogste niveau.... maar om prof te worden heb je alleen maar goede connecties nodig en veel geld voor de beste drugs....
ik zie het ook niet als een sport, het is een "cult"

lukashenko
08-04-2012, 14:32
terwijl wij zo aan het panieken zijn
zijn ze er in america een stuk rustiger over
cheal sonnen vocht na de verhoogte waarden ook kort erna weer voor ufc
het is een party die veel gehyped is en ik heb nog nergens een officieel bericht gelezen dat ie eruit is
maar enkel dat het in gevaar is .
ufc heeft een veel ervaring met jongens die middeltjes gebruiken en heeft er een soort gedoog beleid voor opgebouwt
af en toe straffen ze iemand om dat het een main stream sport aan het worden is en ze zo een indruk willen weghouden dat vechtsport vol met mensen zit die prestatie verbeterende middelen gebruiken , zucht enkel de insiders weten beter.
kort om ik geloof er nog gewoon in dat alistair jds in mei gewoon laat zitten op lowkicks......
keep the hope alive

dietrik
08-04-2012, 14:35
tja als je denkt dat ie in japan clean was met z'n plofkop. maar goed daar kun je makkelijk de pis van iemand anders inleveren. ik baal er nog steeds als een stekker van dat deze parij niet doorgaat... toen ik donderdag morgen de pc aanslingerde dacht ik eerst dat iemand een topic van een paar jaar terug omhoog had gehaald pffff.

en struve moet gewoon tegen hunt vechten natuurlijk, zou dubbel zonde zijn als die jongen de dupe wordt van al dit gedoe.

Optimusprime1980
08-04-2012, 15:03
nakuren is een onzinverhaal... verzonnen door internet "guru's" om mensen van hun geld te beroven....
waarom zou je drugs gaan gebruiken om van andere drugs weer bij te komen?? terwijl als je gewoon stopt met kuren je lichaam vanzelf wel weer hersteld?? en het hersteld altijd! bij de een duurt t 3 maand en bij de ander een jaar.... maar altijd hersteld t weer... je lichaam is altijd op zoek naar homeostase....
als je je vrouw of vriendin zwanger wil hebben en je zit in een kuur.... hcg....
ja je ballen worden kleiner tijdens het gebruik van anabolen, de mijne zijn rozijntjes... maar ik neuk niet met mijn ballen.... who needs big balls , right?
mijn dochter heb ik verwekt tijdens kuren... ik kuur altijd ... stoppen betekend krimpen...
top atleten stoppen alleen met gebruik van PED's als ze met de sport stoppen.....

dat niet alle steroiden hetzelfde zijn heb je helemaal gelijk in... er zijn veel verschillende producten....
"eiwitspaarder" is weer zo een woord waar ik moeite mee heb... ALLE anabole steroiden verbeteren de eiwitsynthese dus eigenlijk zijn t allemaal eiwitspaarders....
kijk testosteron is het basis hormoon waar ALLE anabole steroiden van afgeleid zijn... testosteron heeft een anabole/androgene ratio van 1:1... om het simpel te zeggen, anabool houd in het oa: verbeterde eiwitsythese, nitrogeenbalans etc.... androgeen houd in oa: het vermannelijkende effect... haargroei, agrressie, spierhardheid, etc
trenbolone bijvoorbeeld heeft een ratio van 500:500!!! is anabolere EN androgener dan testosteron....( god i love TREN!! lol!!)
en zo heb je ook producten die een hogere anabole ratio hebben... dat zijn de mild androgene en hoog anabole middelen.
denk aan boldenone, clostebol, nandrolone etc etc...
meer androgeen betekend ook meer bijwerkingen.... de meer androgene producten zorgen voor, kale knikkers (voor degene die er aanleg voor hebben) prostaat hypertrofie, verhoogde agressie, lichaamshaar dat sneller groeit en op meer plekken, lol! again niet bij iedereen maar het kan voorkomen en is erg dose afhankelijk...

Ao... gebruikt niet alleen maar test.. zijn lichaam is voor een groot deel te danken aan hgh....
hgh is een peptide hormoon en geen anabole steroide.... het is menselijk groeihormoon....
bodybuilders noemen het god in een ampul...... ze doen er alles voor om het te kunnen krijgen....
het word in je lever afgebroken , en zet de lever aan tot meer afgifte van IGF1... insuline achtige groeifactor1... idd een groeifactor.... een groot gedeelte van de werking van hgh komt door de verhoogde igf1 productie....
igf1 zorgt simpel gezegt voor meer spiercellen..... spiercel hyperplasie..... en steroiden zorgen voor spiercelhypertrofie( het groter worden van de spiercel zelf)
ook zorgt hgh ervoor dat je lichaam vet als brandstof gebruikt ipv glucose.....vandaar dat je droger en droger word....
deze werking is natuurlijk dose afhankelijk....
ook zorgt hgh ervoor dat je lichaam efficienter andere PED's kan gebruiken.... testosteron bijvoorbeeld kan je helemaal niet veel van gebruiken zonder aan hoge dosis hgh te zitten....
je lichaam kan helemaal niet er mee omgaan en houd alleen maar veel vocht vast van die te hoge dosis test... kijk maar is in de gemiddelde gym, al die plofkoppen lol!!!! allemaal vocht , gaan ze op dieet is 3/4 van hun "massa" in een paar week verdwenen lol....!!

pffff ik draaf weer door.... lol....

Tony Galento
08-04-2012, 15:18
pffff ik draaf weer door.... lol....

gelukkig heb je het helemaal onder controle.

Nosferatu187
08-04-2012, 15:20
Ik heb een aantal vragen omdat ik zie dat hier weer een paar experts rondlopen lol

HGH heeft toch geen bijwerken als je het vergelijkt met de traditionele aas? of heb ik het helemaal verkeerd?

Dus wat jullie zeggen is dat je uiteindelijk alle massa weer kwijtraakt? Geld dit ook voor Winstrol want ik lees altijd dat je bij Winstrol 4/5 kg pakt maximaal maar dat het dan ook geen vocht is.

Sorry voor de offtopic ik ben heel nieuwsgierig.

K-1sunstarr
08-04-2012, 15:27
Nogmaals tweet van Danawhite van een dag geleden, @Mir vs Cain will happen.

rollermanskunk
08-04-2012, 15:39
Overeem deelt een link op Facebook... Sarcasme of zo?

http://img26.imageshack.us/img26/6210/wtfngv.jpg

ReZp
08-04-2012, 15:50
Kan het niet gewoon een hype rumour zijn? Ik bedoel niemand heeft er nog op gereageerd en ik zou het wel een hele goede media stunt vinden om dit gevecht uiteindelijk tóch door te kunnen laten gaan. Blame me voor mijn hoop op goede afloop ;)

Pahlavan
08-04-2012, 15:59
Kan het niet gewoon een hype rumour zijn? Ik bedoel niemand heeft er nog op gereageerd en ik zou het wel een hele goede media stunt vinden om dit gevecht uiteindelijk tóch door te kunnen laten gaan. Blame me voor mijn hoop op goede afloop ;)

Ik denk niet dat Keith Keizer van de athletic commission mee doet aan zomaar een 'hype rumor'..

Dit is mijn beeld over de situatie: alistair heeft nog niet gereageerd omdat hij geen geldig excuus heeft.. Hij had niet gerekend op random testing en nu is hij dus de lul...
en de ufc heeft nog niet officieel gereageerd omdat ze wachten op een eventuele B sample om met zekerheid een beslissing te kunnen nemen.

Hoe dan ook lijkt het er helaas op dat we beroofd zijn van een top gevecht

ReZp
08-04-2012, 16:16
Heeft die Keith Keizer ook dit daadwerkelijk zelf bevestigd? Want iedereen kan wel wat roepen en de media nemen toch alles zo over;)

Ik blijf hoop houden :p

The Company
08-04-2012, 16:28
http://www.youtube.com/watch?v=rTfYa0NzIA8

Pahlavan
08-04-2012, 16:29
Heeft die Keith Keizer ook dit daadwerkelijk zelf bevestigd? Want iedereen kan wel wat roepen en de media nemen toch alles zo over;)

Ik blijf hoop houden :p

Ja. Er is ergens in deze thread ook een filmpje (audio) geplaatst van keith keizer die praat over deze situatie. Sorry ben ff te lui om het te zoeken

Natuurlijk hoop ik ook dat het doorgaat maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren

Edit: zie bovenstaande post

ReZp
08-04-2012, 16:36
ah ok dank je. mijn hoop begint nu af te brokkelen

appelsap
08-04-2012, 16:40
ik neem aan dat er wel een clausule instaat voor dit soort situaties

Dat zou je toch zo moeten kunnen uitvinden aangezien GG het contract heeft uitonderhandeld niet?

Lijkt op slechte medische begeleiding of een domme individuele actie.
Het zou me niks verbazen dat het stil is van het Overeem kam omdat ze bezig zijn met een strategie om dit aan te pakken. Helaas duurt het wat lang........
Het zou me ook niks verbazen als Overeem met Een medisch attest komt zoals velen (Sonnen, Lance Armstrong etc) voor hem. Of hem dat nu nogzal helpen voor UFC 146 valt te betwijfelen, maar zo kunnen ze hem bij de UFC houden. Want licentie of niet voor UFC 146, hij blijft een money maker voor iedereen. Ook GG heeft er belang bij dat hij vecht. Zeker als ze de rechtszaak winnen.

Optimusprime1980
08-04-2012, 16:40
Ik heb een aantal vragen omdat ik zie dat hier weer een paar experts rondlopen lol

HGH heeft toch geen bijwerken als je het vergelijkt met de traditionele aas? of heb ik het helemaal verkeerd?

Dus wat jullie zeggen is dat je uiteindelijk alle massa weer kwijtraakt? Geld dit ook voor Winstrol want ik lees altijd dat je bij Winstrol 4/5 kg pakt maximaal maar dat het dan ook geen vocht is.

Sorry voor de offtopic ik ben heel nieuwsgierig.

hgh heeft zeker wel bijwerkingen... zoals alle medicijnen dat hebben...
de meest voorkomende bijwerkingen:
- vermoeidheid.... van die baby dutjes lol...
-vocht vast houden
-carpel tunnel
-al die spook verhalen over botgroei enzo hoef je je niet druk om te maken, dat krijg je pas als je bijv: 10 jaar achter elkaar 20plus iu per dag neemt....
- ongevoeligheid voor insuline... (dose afhankelijk)
er zijn meer, maar deze komen het meest voor.... de andere zijn minder voorkomend...

winstrol...... mmmm de meest waardeloze steroide die er maar is lol!!!
je houd idd geen vocht vast op stanozolol.... klopt.... droogt je uit... ook je gewrichten.... je voelt je zo stijf als een plank... dat vechters stanozolol gebruiken snap ik niet, das vragen om blessures!! waardeloos middel...ook slecht voor pezen en aanhechtingen.....
oral is het te doen, maar de winstrol injects zijn ook nog eens een nachtmerrie....
en op winstrol pak je geen 4/5 kilo.... 4/5 kilo puur spier is veel!!!
winstrol is een zwakke steroide....
de steroiden voor bodybuilders zijn vooral:
trenbolone en dan de acetate ester....
masteron
primobolan
boldenon
testo
oxymetholone (in de wedstrijd voorbereiding)
en dan nog de hgh / insuline/ diuretica/ en andere "middelen"

vechters gebruiken vooral trt/hrt dus testosterone en hgh....
ook een paar steroiden zijn interessant.... bijv

oxymetholone.... zorgt voor veel meer rode bloedlichaampjes dus meer zuurstof transsport dus beter conditie....ook kracht! helaas ook veel massa en vocht! lol.... dus niet geschikt voor wie binnen een bepaalde gewichtsklasse moet blijven.

fluoxymesteron (halotestin) zorgt voor lekker wat agressie.... ook een vreselijke stijging in libido, maar daar heb je tijdens de partij weinig aan ... lol!

masteron , zorgt voor kracht zonder veel extra gewicht dus ideaal voor vechters die binnen een gewichtklasse moeten blijven..geeft ook een goede agressie boost....laatst nog een vechter mee gepakt! een strikforce vechter ben zijn naam ff kwijt...

boldenone zou ideaal zijn, maar is lang terug te vinden, dus niet door gecontroleerde vechters te gebruiken, boldenone zorgt ook veer meer rode bloedlichaampjes... dus meer zuurstof transport, dus beter conditie.... een soort poor mans epo effect... verder kracht zonder veel massa erbij dus ideaal voor atleten die binnen een klasse moeten blijven...
de nandrolones zijn allemaal ongeschikt voor gecontroleerde vechters... jammer want het smeert en verzorgt de gewrichten.... ideaal voor vechters!!! verder ook een goede anabole werking.

maar in de ufc met de strenge controles is het vooral basic testosterone en hgh.... en dat is al een super combinatie!

micha
08-04-2012, 17:54
dat zou wel een stunt zijn als hij een briefje heeft van de dokter waarin staat dat het allemaal goed komt. Stel dat hij toch mag vechten dan wordt het de beste pay-perview ooit.

kmr
08-04-2012, 18:02
Ben ik de enige die de eenzijdige praatjes over steroiden en soortgelijke midelen een beetje irritant vindt?

LeeMurray
08-04-2012, 18:39
Ik denk dat Optimusprime gelijk heeft. AO kan echt niet de enige pro zijn die juicet. Hij is nu gewoon degene die is gepakt. Ik blijf tegen beter weten in hopen dat de card ongewijzigd blijft en AO tegen JDS vecht. Ik kijk al weken uit naar deze card en ik ben zeker niet de enige.

Ben ik de enige die de eenzijdige praatjes over steroiden en soortgelijke midelen een beetje irritant vindt?
Niemand dwingt je om die posts te lezen, pik. Die posts zijn m.i. informatief en on-topic.

micha
08-04-2012, 18:43
laten we het blijven hopen....

GM
08-04-2012, 18:43
Ben ik de enige die de eenzijdige praatjes over steroiden en soortgelijke midelen een beetje irritant vindt?

Waarschijnlijk ben je de enige die ze leest haha !!! Van de 3 of 4 mensen in Nederland die er echt iets van weten zit er geen een hier op het forum.
Het zijn "ervaringsdeskundigen" of mensen die de klok hebben horen luiden....in beide gevallen niet interressant.

Nosferatu187
08-04-2012, 18:46
Bedankt voor het antwoorden @Optimus.

kmr
08-04-2012, 18:49
Waarschijnlijk ben je de enige die ze leest haha !!! Van de 3 of 4 mensen in Nederland die er echt iets van weten zit er geen een hier op het forum.
Het zijn "ervaringsdeskundigen" of mensen die de klok hebben horen luiden....in beide gevallen niet interressant.

Als hij de gevolgen bagatelliseert en ingaat tegen wat artsen zeggen, dan geloof ik er niet veel van. Uiteraard heeft hij wel kennis van de effecten op het lichaam als in toename of afname van kracht, spiermassa, vet etc.

22jarige
08-04-2012, 19:29
Overeem deelt een link op Facebook... Sarcasme of zo?

http://img26.imageshack.us/img26/6210/wtfngv.jpg



Ik zie het niet staan?

http://www.facebook.com/alistairofficalfanpage is zijn enige officele facebook pagina, ook zijn twitter account is hier aan gelinkt.