PDA

View Full Version : Overeem positief getest op verhoogde testeron waardes



Pages : 1 2 3 4 5 [6]

simtekf1
24-04-2012, 21:51
Kreeg hij nou net een compliment omdat hij zo goed Engels praatte? :D

simtekf1
24-04-2012, 21:57
Ze hebben het nu over minder dan 9 maanden, alleen de vraag onderling is dus hoeveel maanden dan wel schorsen.

marrilia
24-04-2012, 22:01
geen license ...jammer hoor...dus titelshot ook verdwenen

Sander V.
24-04-2012, 22:05
Official: License denied + Overeem can reapply in 9 months. That means that unless UFC cuts him, he won't fight for at least another 9 mths

The nine month period starts on March 27, date the drug test was taken.

marrilia
24-04-2012, 22:06
tot 27 december geen license aanvraag

Turboknecht
24-04-2012, 22:09
Heftig hoor. Maar ja, wat een gare verdediging had hij ook zeg. Ik heb het net nog even doorgelezen en vind het niet gek ook dat ze tot zo'n conclusie komen.

http://www.bloodyelbow.com/2012/4/24/2971377/alistair-overeem-live-nsac-hearing-updates

marrilia
24-04-2012, 22:09
ok ...nu dat het zeker is dat hij geen license krijgt wil ik de discussie beginnen met:

waarom heeft alistair deze kwakzalver in de hand genomen...een simpele google check levert aardig wat slechte informatie op over deze dokter.....ik neem aan dat je van al dat ufc geld wel een betere dokter kan betalen

simtekf1
24-04-2012, 22:15
Was dat niet op advies van een oud UFC vechter die Alistair kende?

Ger Maan
24-04-2012, 22:16
lol prachtig advies van de commissie aan Alistair om zich te laten omringen door echte professionals

kom er maar in Bas Boon :lol:

rollermanskunk
24-04-2012, 22:18
Wat een amateuristische verdediging... waar had Overeem deze kneuzen vandaan gehaald? Bij de Aldi?

Als de journalisten verder gaan graven bij die kwakzalver gaan er nog meer UFC fighters voor de bijl.

R.H.
24-04-2012, 22:49
wel jammer dit, maar goed ik kijk al vast uit naar zijn gevecht op 30/31 december dan maar

mmaikel
24-04-2012, 23:00
Na 2 dagen een fight license krijgen gaat hem niet worden, dus geen oudejaarsshow, pas 2013 voordat we hem weer in actie zien.

Kemal
25-04-2012, 06:31
Alistair Overeem License Request Denied; Can Re-Apply in December

The career of UFC heavyweight Alistair Overeem has been put on hold. On Tuesday, the Nevada state athletic commission denied his request for licensure, and ruled that he would be ineligible to reapply before December 27, nine months from the date of his failed random test.
Even prior to the hearing, UFC president Dana White said Overeem would not be offered fights elsewhere in an attempt to circumvent that ruling. That effectively means that his MMA career is suspended until he is re-licensed.

In a meeting held at the Cleveland Clinic Lou Ruvo Center for Brain Health in Las Vegas, Overeem denied intentionally taking any performance-enhancing substance. Instead, he claimed he had been given an anti-inflammatory shot that unknowingly contained testosterone as one of his four ingredients.

The doctor who administered the first of two shots, Dr. Hector Oscar Molina of Texas, also appeared at the hearing and confirmed that he had prescribed the shot for Overeem, though under oath, he couldn't recall whether he had informed Overeem that testosterone was included. Overeem also said that he hadn't informed Molina that he was facing random drug testing as part of a conditional license he'd received from NSAC last December.

"What surprises me very much is the fact, Mr. Overeem, that when we had you here the last time, you really impressed me as someone who is very intelligent," said commissioner Pat Lundvall. "That you wouldn't have informed Mr. Molina that you had these conditions upon you that you were going to be tested and you had to know what was being injected into your body."
Overeem accepted the ruling, saying he would not fight anywhere during the nine-month period.

"Believe me when I tell you that that title fight is my dream, my ultimate goal," he said. "I have three other belts, Strikeforce, DREAM and K-1. This was going to be the crown of my career, which I'm giving up to take a couple steps back to get back on the horse, do the testing and prove myself, that I’m a clean fighter. And when that is established, get back on the horse and continue."

Earlier in the hearing, Overeem's attorney David Chesnoff had asked for a 45-60 day postponement to collect more information, but the commission members unanimously voted against it.

Overeem said he met Dr. Molina in Texas through former pro fighter Tre Telligman, and that he visited him to address several injuries, including pain in his rib. Molina defended his treatment, noting he has treated other pro athletes in the past, while saying it was a cocktail he had given to other patients.

"It's insufficient to raise it to give an anabolic advantage that testosterone's normally used for, but it's’ enough to help him heal faster," Molina said.

Overeem's March urine test came back with an elevated testosterone-to-epitestosterone ratio of 14:1. That number is considerably higher than NSAC's cutoff of 6:1.

He was removed from a UFC 146 title match with Junior Dos Santos last Friday, with UFC president Dana White citing scheduling pressure and a lack of confidence in Overeem's explanation.

The hearing opened up with a surprise revelation, as NSAC executive director Keith Kizer said Overeem had initially left the MGM Grand on March 27 after being told he would be subject to a random test, but only later returned after prodding. Overeem said he had never been personally informed, something confirmed by a UFC official at the hearing.

Overeem originally broke his silence on the topic on Monday, releasing a statement which placed the blame on a prescription anti-inflammation medicine that included testosterone, though he said at the time he received it, he was "completely unaware" that it was an ingredient.

Last December, Overeem faced a separate NSAC hearing that could have derailed his No. 1 contenders' match with Brock Lesnar. That issue stemmed from the fact that Overeem left the country on Nov. 17, the same day he was asked to take a drug test, in order to return to Holland. In that hearing, Overeem said that the trip home was necessary to care for his ailing mother, who suffered from a recurrence of cancer. Overeem didn't to a urine test until Dec. 7. The commission ultimately gave him the benefit of the doubt, issuing him a conditional license while requiring him to undergo mandated tests as well as two random, future tests.

He went on to defeat Lesnar via TKO.

The March test he failed due to a raised T/E count was considered his first random test. He was screened along with five other fighters on the UFC 146 card, but was the only one who did not pass.

Overeem is 36-11 with 1 no contest in his career, and has previously won championships in Strikeforce, DREAM and K-1.

appelsap
25-04-2012, 06:56
Tra Telligman....Ja die zou ik ook als eerste om advies vragen als ik last van mijn rib heb. Old school oud de school van Ken Shamrock. Zou Team Overeem gedacht hebben dat hij een expert in ribblessures was omdat hij zelf een borstspier mist...?

Apart verhaal, en niet erg sterk. Leuke referentie naar paarden. Je kan er idd beter op zitten dan ze opeten.

Zonder gekheid, ik denk dat ie goed is weg gekomen met 9 maanden.

@GM Ddus geen verdediging mbt de validiteit van de test zelf en ook geen info dat ze al ruim voor de test een medisch attest hadden verzonden naar de NSAC. Waren je bronnen slecht geinformeerd of hebben ze bewust gekozen deze zaken niet te noemen en het verlies te nemen, zonder mensen verder op de tenen te trappen?

micha
25-04-2012, 07:05
Ik had gehoord dat hij er vandoor wou gaan maar dat Big Country Nelson ze had getipt dat hij er vandoor ging.

9 maanden is goed te doen. Nu terug naar de tekentafel en opnieuw beginnen. Waarschijnlijk wordt hij nu elke keer getest want hij is nu natuurlijk het doelwit van iedere dopingjager.

sportfan
25-04-2012, 08:13
Tra Telligman....Ja die zou ik ook als eerste om advies vragen als ik last van mijn rib heb. Old school oud de school van Ken Shamrock. Zou Team Overeem gedacht hebben dat hij een expert in ribblessures was omdat hij zelf een borstspier mist...?

Apart verhaal, en niet erg sterk. Leuke referentie naar paarden. Je kan er idd beter op zitten dan ze opeten.

Zonder gekheid, ik denk dat ie goed is weg gekomen met 9 maanden.

@GM Ddus geen verdediging mbt de validiteit van de test zelf en ook geen info dat ze al ruim voor de test een medisch attest hadden verzonden naar de NSAC. Waren je bronnen slecht geinformeerd of hebben ze bewust gekozen deze zaken niet te noemen en het verlies te nemen, zonder mensen verder op de tenen te trappen?

Is deze arts niet gewoon ingehuurd om een alibi te verstrekken voor Alistair zodat deze arts de schlemiel lijkt? Een 'contadortje' doen?

Tykill
25-04-2012, 08:26
Wat klote is dit... Veel te lang wachten en ik denk niet dat Alistair er beter van gaat worden.

e-type
25-04-2012, 08:36
Ik had gehoord dat hij er vandoor wou gaan maar dat Big Country Nelson ze had getipt dat hij er vandoor ging.


Inderdaad, lees hier (halverwege pagina begint Overeem hearing)
http://www.mmamania.com/2012/4/24/2971122/alistair-overeem-hearing-nsac-live-updates-testosterone-ufc-146-fight-license-mma
(http://www.mmamania.com/2012/4/24/2971122/alistair-overeem-hearing-nsac-live-updates-testosterone-ufc-146-fight-license-mma)
Keith Kizer kreeg 'm weer terug...raar ook hoor, Overeem had drie verschillende smoezen om dat uit te leggen...

Hopelijk wordt ie niet gecut nou...

Harrie Nak
25-04-2012, 09:28
Hij heeft weer geluk gehad, de schade is nog te overzien. Nu knallen voor de titel op het NY event.

new_world_order
25-04-2012, 09:35
Hij heeft weer geluk gehad, de schade is nog te overzien. Nu knallen voor de titel op het NY event.

Denk niet dat de UFC het risico neemt om hem op die card te zetten. Hij kan pas 4 dagen eerder voor een license apply'en.

Wanneer wordt de line up van die card bekend? ergens september ofzo? miss als hij tot september alle random tests doorkomt dat ze het risico aan durfen. Maar dan nog weet je niet wat daarna gebeurd.

1 test missen in november en hij krijgt z'n license niet.

Fertita Bro's will fuck him up..

XanaduNL
25-04-2012, 09:39
Tjah, 3 maanden minder dan normaal is opzich een meevaller.
Maar vergeet niet dat hij ook zijn verzoek voor licentie had kunnen terugtrekken, en weg had kunnen lopen. (volgens mij)
Maar hij wilde bewijzen dat dit een "ongeluk" was, en dat hij wil samenwerken met NSAC.


Fertita Bro's will fuck him up..
Frank Fertita doet geen drol voor Zuffa. En Lorenzo is degene die Overeem in de UFC wilde, ondanks Dana.

simtekf1
25-04-2012, 10:11
Valt het jullie ook op dat Roy Nelson iedere keer er alles aan doet om Overeem te naaien/in een slecht daglicht te zetten.
Eerder al in wat tweets en tijdens personferenties.
Hij solliciteert ergens naar volgens mij hehe.

Chane
25-04-2012, 10:27
Ben erg benieuwd naar de reactie van de UFC.

Pr00f
25-04-2012, 10:35
Valt het jullie ook op dat Roy Nelson iedere keer er alles aan doet om Overeem te naaien/in een slecht daglicht te zetten.
Eerder al in wat tweets en tijdens personferenties.
Hij solliciteert ergens naar volgens mij hehe.

't is wat ik al veel eerder zei. Ze zijn allemaal schijtend bang in de heavyweight divisie om te worden ingemaakt door Overeem. Je ziet het ook bij die achterbakse Frank Mir.

Rverm
25-04-2012, 10:57
Al met al jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar een terechte schorsing als je je niet aan de regels houd. Verder blijft Overeem voor mij een topsporter met enorm veel talent en wilskracht om de top te bereiken. Nu die de komende maanden vrij is kan die mooi een seminar geven bij mij op de sportschool...;)

XanaduNL
25-04-2012, 11:05
Valt het jullie ook op dat Roy Nelson iedere keer er alles aan doet om Overeem te naaien/in een slecht daglicht te zetten.
Eerder al in wat tweets en tijdens personferenties.
Hij solliciteert ergens naar volgens mij hehe.

Ach, hij tweette gewoon wat hij zag. :p


Je ziet het ook bij die achterbakse Frank Mir.
Ik ben absoluut geen Mir fan, maar lees de eerste alinea hier eens:
http://www.mixedmartialarts.com/news/399035/Mir-Seems-like-Reem-had-a-viable-explanation/
Vind ik nog best classy.

Bromios
25-04-2012, 11:10
Valt het jullie ook op dat Roy Nelson iedere keer er alles aan doet om Overeem te naaien/in een slecht daglicht te zetten.
Eerder al in wat tweets en tijdens personferenties.
Hij solliciteert ergens naar volgens mij hehe.

Toch al een knuppel die Nelson met dat 205 verhaal. is de enige kans voor hem om wat potten te breken en loopt hij er van weg. Hij is echt kansloos tegen Overeem. gaat dus ook nooit gebeuren want Dana heeft geen zin om Overeem te betalen voor 20 sec denk ik.

bryan
25-04-2012, 11:11
Wat een bagger verhaal... echt kom gewoon clean man. Thiago did it... nu verlies ik nog meer respect... I'm a clean athlete....
fuck wat een bagger

rollermanskunk
25-04-2012, 11:33
Deze hearing heeft meer schade veroorzaakt dan dat hij vooraf had kunnen verwachten. Die Molina had hij er niet bij moeten betrekken. Nu worden de verdachtmakingen alleen maar groter. Waarom in godsnaam in zee gaan met een veroordeelde arts die er om bekend staat dat die illegale medicijnen voorschrijft alsof het waterijsjes zijn.... Heel onprofessioneel van Overeem en een teken dat het niet goed zit in zijn camp.

De grootste vraag is wat gaat Zuffa doen? Wachten ze de ontwikkelingen met Overeem af? Misschien kunnen ze hem op een soort van PR-tour gooien met een anti-drugs programma als voorwaarde. Het zal denk ik een simpel rekensommetje voor ze zijn of ze hem gaan cutten of niet. Is Overeem nog geloofwaardig? Is hij na deze gebeurtenissen nog marketable? Het is met Sonnen en andere fighters ook gelukt maar die zijn nooit weggerend voor een random test (hoewel Thiago ooit fraudeerde met een urine-sample) en hebben nooit een grote UFC PPV maincard verkracht.

Wordt ongetwijfeld een flinke brawl tussen Lorenzo en Dana.

Wat denken jullie? Blijft Overeem bij de UFC of wordt hij gecut?

Pr00f
25-04-2012, 11:37
Ach, hij tweette gewoon wat hij zag. :p


Ik ben absoluut geen Mir fan, maar lees de eerste alinea hier eens:
http://www.mixedmartialarts.com/news/399035/Mir-Seems-like-Reem-had-a-viable-explanation/
Vind ik nog best classy.


Je hebt gelijk, dat is dan wel weer sportief. Ik had alleen in mn hoofd dat Frank Mir, voor dit alles begonnen was Alistair toch wel vaak zwart maakte. Geen idee waar ik dat vandaan haalde.. Best een leuk interview om te lezen, thnx.

Turboknecht
25-04-2012, 12:03
Wat denken jullie? Blijft Overeem bij de UFC of wordt hij gecut?

Hij blijft. In Amerika zijn ze het wel gewend af en toe een schandaal te hebben, en dat degene die schuldig is ermee weg komt. Er is vast nog wel een flinke zak geld aan Overeem te verdienen.

Silat
25-04-2012, 12:39
Nou we zullen zien dan hoe hij er einde van dit jaar uit ziet.
Hij kan zich een jaar lang helemaal gek eten en trainen en dan weten we tenminste hoe hij er clean uit ziet. Als hij dan echt clean weer in de oktagon staat verdiend hij ook wel weer zijn respect terug.. Maar dat is mijn mening maar.

Fasada
25-04-2012, 12:48
Deze hearing heeft meer schade veroorzaakt dan dat hij vooraf had kunnen verwachten. Die Molina had hij er niet bij moeten betrekken. Nu worden de verdachtmakingen alleen maar groter. Waarom in godsnaam in zee gaan met een veroordeelde arts die er om bekend staat dat die illegale medicijnen voorschrijft alsof het waterijsjes zijn.... Heel onprofessioneel van Overeem en een teken dat het niet goed zit in zijn camp.
?

Wat veel mensen misschien niet weten, die Dr Molina was de arts die Strikeforce gebruikte voor de medicals voor het Werdum gevecht toen hij moest vechten in Dallas. Dat was de eerste contact die hij had met hem (zie episode 4 in de docu), hij moest naar hem toe vanuit Strikeforce. Dus toen Alistair voor de tweede maal in Dallas was in januari en last kreeg van een blessure ging hij naar dezelfde arts terug. Immers het is de enige arts die hij al eerder heeft gezien en door referentie van Strikeforce was aangedragen. Je kan dan niet verwachten dat Alistair had moeten weten dat die man eerder ooit is veroordeeld. Voor mij hoeft zoiets niet meteen veel te betekenen maar ik kan mij voorstellen dat het niet goed overkomt, maar dat is meer de dokters probleem dan Alistair. Voor mij geeft het juist alleen maar meer aan dat die dokter niet goed nagedacht heeft wat hij Alistair had gegeven, dit neemt uiteraard niet weg dat Alistair nog steeds verantwoordelijk is wat hij neemt en dat hij hier onzorgvuldig mee om is gegaan.

PS
25-04-2012, 12:59
Wat dacht je, ik post hem gewoon nog een keer?

Italian*Berlusconi*
25-04-2012, 13:13
http://www.bloodyelbow.com/2012/4/24/2972497/alistair-overeems-doctor-has-a-very-interesting-background

Overeem's Doctor Has A Very Interesting Background


The Texas State Board of Medical Examiners has fined Dr. Hector Oscar Molina of Colleyville $25,000 and placed restrictions on his practice for three years for prescribing controlled substances and dangerous drugs over the Internet without establishing "a proper physician-patient relationship."

Molina, who has a general practice in Irving, will be prohibited from prescribing Schedule II and III controlled substances, among them medications such as morphine, codeine, methadone, oxydone (Percodan), hydrocodone (Vicodin) and anabolic steroids. Controlled substances are drugs with a high potential for abuse and which may lead to severe psychological or physical dependence.

Molina must also establish a proper physician-patient relationship with all patients in his practice, which requires him to "personally and physically see, examine, diagnose and treat every patient in person."
...
The action was initiated when a complaint was filed with the medical board by a Colorado man who received drugs prescribed by Molina from the unregulated Internet pharmacy, prescriptionconsultation.com - prescription. It is no longer operating under that name.

...

According to the state medical board, Molina, who was licensed in Texas in August 1997, violated the proper physician-patient relationship because he prescribed the drugs without having examined the patient, taken a proper history, acquired adequate medical records and performed adequate tests.

en deze ff van sherdog, stiekem moest ik ff lachen...

http://i993.photobucket.com/albums/af51/soiriecantsee/funny%20sherdog/ReemAge.jpg

XanaduNL
25-04-2012, 13:22
Hij blijft. In Amerika zijn ze het wel gewend af en toe een schandaal te hebben, en dat degene die schuldig is ermee weg komt. Er is vast nog wel een flinke zak geld aan Overeem te verdienen.

Dit. Zowel Thiago Silva en Chael Sonnen vrij recent nog.
Daarnaast is bij Overeem niet bewezen dat het gedaan is voor performance enhancing.

rollermanskunk
25-04-2012, 13:28
http://www.bloodyelbow.com/2012/4/24/2972497/alistair-overeems-doctor-has-a-very-interesting-background

Overeem's Doctor Has A Very Interesting Background



en deze ff van sherdog, stiekem moest ik ff lachen...

http://i993.photobucket.com/albums/af51/soiriecantsee/funny%20sherdog/ReemAge.jpg

Vooral die litteken in die laatste foto :lol:

R.D.N
25-04-2012, 14:43
Het is gewoon k** dit,of die nou wel of niet gebruikt het blijft een topper en hij word geen minder iemand.
Weet zeker dat 9 van de 10 gebruikt in de topsport en dat is geen schande,kunnen allemaal wel lullen dit en dat maar het is nogmaals k** en heel jammer dat die de titel niet mee naar Amersfoort kan nemen de 26ste,duurt iets langer nu maar hij gaat komen.

lukashenko
25-04-2012, 15:32
Al met al jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar een terechte schorsing als je je niet aan de regels houd. Verder blijft Overeem voor mij een topsporter met enorm veel talent en wilskracht om de top te bereiken. Nu die de komende maanden vrij is kan die mooi een seminar geven bij mij op de sportschool...;)

goed idee een seminair ronde ik heb wel een paar tientjes over om wat ins en outs van hem te leren

lukashenko
25-04-2012, 15:35
Vooral die litteken in die laatste foto :lol:

ik ben wel benieuwt waar die zn paardevlees bestelt wauw wat een groeipatroon
ps ik zal het niet vragen tijdens de seminair ronde :whistling:

punch
25-04-2012, 15:53
DANA zal behoorlijk pissed zijn en zal zeker een staartje financieel krijgen voor Overeem iets wat we misschien nooit te weten zullen komen
Geen Silva -Sonnen in Brazillie Au! maar in Las Vegas dat scheelt een bom duiten en is misschien wel voor deze alternatieve optie gekozen om de Nevada commission gunstig te stemmen en helemaal geen Overeem-dos Santos kost een paar centen.

XanaduNL
25-04-2012, 16:36
DANA zal behoorlijk pissed zijn en zal zeker een staartje financieel krijgen voor Overeem iets wat we misschien nooit te weten zullen komen
Geen Silva -Sonnen in Brazillie Au! maar in Las Vegas dat scheelt een bom duiten en is misschien wel voor deze alternatieve optie gekozen om de Nevada commission gunstig te stemmen en helemaal geen Overeem-dos Santos kost een paar centen.

Jij met je gekke theorieën. :p
Hoe weet jij nou ZEKER dat dit een financieel staartje gaat krijgen voor AO?
En het is algemeen bekend dat Silva-Sonnen is verschoven omdat Zuffa geen voetbalstadium te pakken kreeg in Brazilie. (mede dankzij een Verenigde Naties conferentie)
Hoe dan ook, heeft niks te maken met NSAC.

Ralph
25-04-2012, 17:32
Heeft de UFC eigenlijk al officieel gereageerd op de uitspraak van de NSAC? Ben wel benieuwd of ze Overeem wellicht nog een additionele boete oid opleggen.

Ch3f1
25-04-2012, 17:43
Wat slaat AO een vreselijk dom figuur, verliest elke geloofwaardigheid in deze situatie. Ik ben heel erg benieuwd naar z'n fysiek in z'n eerst komende partij...

rollermanskunk
25-04-2012, 18:00
Geen Silva -Sonnen in Brazillie Au! maar in Las Vegas dat scheelt een bom duiten en is misschien wel voor deze alternatieve optie gekozen om de Nevada commission gunstig te stemmen en helemaal geen Overeem-dos Santos kost een paar centen.

Het is juist andersom: Als het in Brazilie was gehouden dan had het ze PPV inkomsten gekost. Nu kunnen ze het een paar dagen na Independence Day goed verkopen in Amerika. Dat Overeem vs JDS is weggevallen zal ook meegespeeld hebben.

arielhelwani
25-04-2012, 18:11
Wat een pannekoek die Overeem. Geloof dat doktersverhaal niet, want dat zou betekenen dat ie alleen nu niet clean is maar die gebruikt vast al jaren doping.

Van mij hadden ze em langer mogen schorsen!

weks
25-04-2012, 18:29
ik las gisteren dat hij juist nu vrij is om te gebruiken omdat hij helemaal niet getest zou gaan worden tot eind december


vraag me af of ufc risico durft te nemen door hem
op de card van eind december te zetten omdat hij pas de 27e een nieuwe licentie mag/kan aanvragen
groot risico

rollermanskunk
25-04-2012, 19:22
ik las gisteren dat hij juist nu vrij is om te gebruiken omdat hij helemaal niet getest zou gaan worden tot eind december


vraag me af of ufc risico durft te nemen door hem
op de card van eind december te zetten omdat hij pas de 27e een nieuwe licentie mag/kan aanvragen
groot risico

Als de UFC hem niet cut zal die op z'n snelst in januari of februari 2013 weer kunnen vechten. Een licentie-aanvraag 2 of 3 dagen voor een event lijkt me uitgesloten. De kans is gewoon nog aanwezig dat Overeem eruit gegooid wordt. Alistair zal vanaf nu nog scherper in de gaten gehouden worden. Lijkt me dat de UFC hem nu scherpe voorwaarden op zal leggen wil die z'n contract behouden.

kcity
25-04-2012, 19:58
http://bjpenn.com/mmanews/2012/04/25/just-scrap-radio-former-overeem-teammate-coenen-the-truth-always-comes-out-21175.html

Na Bias Rutten nu ook Marloes Coenen, blijkt steeds meer een achterbakse kamp te zijn met al dat nagetrap...

rollermanskunk
25-04-2012, 20:07
Volgens de laatste berichten gaat Overeem gecut worden. DW zou in een interview gezegd hebben dat Overeem tegen hem gelogen heeft. Meer nieuws volgt

micha
25-04-2012, 20:10
welkom kcity

leuke eerste post.

TTT

wordt AO tot die tijd dat hij weer een license aanvraagt helemaal niet getest?

bryan
25-04-2012, 20:11
Volgens de laatste berichten gaat Overeem gecut worden. DW zou in een interview gezegd hebben dat Overeem tegen hem gelogen heeft. Meer nieuws volgt

Normaal is hij redelijk snel met dit soort dingen. Dus denk het niet maar goed laat me verbazen

R.H.
25-04-2012, 20:14
Volgens de laatste berichten gaat Overeem gecut worden. DW zou in een interview gezegd hebben dat Overeem tegen hem gelogen heeft. Meer nieuws volgt

Lijkt me niet dat DW zo dom is , er zijn zat andere organisaties die Overeem maar wat graag willen hebben, en die organisaties kunnen met Overeem een stuk beter concureren tegen de UFC, lijkt mij dat ze hem dan liever 3 jaar aan het lijntje houden.
En Dana had gezegt dat hij zich totaal niet ging bemoeien met Overeem, heb wel een interview gezien waarin DW zegt dat hij zo boos is maar hij zegt er meteen daarna ook achteraan dat hij voor die zelfde reden zich er buiten gaat houden.

kcity
25-04-2012, 20:19
welkom kcity

leuke eerste post.

TTT

wordt AO tot die tijd dat hij weer een license aanvraagt helemaal niet getest?

Dankje en nee ik denk het niet. De schorsing werd ook meer beargumenteerd met als reden dat hij zelf ondoordacht heeft gehandeld. Wat GG betreft vind ik het gewoon jammer dat ze achteraf met modder gooien wat naast Overeem alleen maar hun eigen naam beschadigt.

kcity
25-04-2012, 20:20
Lijkt me niet dat DW zo dom is , er zijn zat andere organisaties die Overeem maar wat graag willen hebben, en die organisaties kunnen met Overeem een stuk beter concureren tegen de UFC, lijkt mij dat ze hem dan liever 3 jaar aan het lijntje houden.
En Dana had gezegt dat hij zich totaal niet ging bemoeien met Overeem, heb wel een interview gezien waarin DW zegt dat hij zo boos is maar hij zegt er meteen daarna ook achteraan dat hij voor die zelfde reden zich er buiten gaat houden.

Inderdaad, ik denk dat de beslissing ook eerder bij Lorenzo Fertitta ligt, hij was volgens mij ook degene die Overeem heeft aangetrokken (Dana vond hem niet eens top 10 waardig geloof ik?).

rollermanskunk
25-04-2012, 20:22
Lijkt me niet dat DW zo dom is , er zijn zat andere organisaties die Overeem maar wat graag willen hebben, en die organisaties kunnen met Overeem een stuk beter concureren tegen de UFC, lijkt mij dat ze hem dan liever 3 jaar aan het lijntje houden.
En Dana had gezegt dat hij zich totaal niet ging bemoeien met Overeem, heb wel een interview gezien waarin DW zegt dat hij zo boos is maar hij zegt er meteen daarna ook achteraan dat hij voor die zelfde reden zich er buiten gaat houden.

Het interview tussen DW en Jim Rome heeft net plaatsgevonden. DW nog niet van de schorsing van en hij vertelde aan Rome dat Overeem glashard tegen hem gelogen heeft en hij niet weet of Overeem in de UFC zal blijven.

DW beslist natuurlijk niet in z'n eentje. Fertitta en de advocaten zullen ongetwijfeld meebeslissen. Het lijkt mij in ieder geval geen gelopen zaak of Overeem in de UFC blijft.

@arielhelwani (https://twitter.com/#%21/arielhelwani) Rome asked him if he thought Overeem lied to him, and Dana said "I know he lied to me"

@arielhelwani (https://twitter.com/#%21/arielhelwani) he just found out about reems suspension from Rome. Doesn't know if he still will be with ufc or not

Hier de Rome/ DW interview. He's pissed!

http://www.jimrome.com/junglehighlights?uri=channels/465575/1648924

Ger Maan
25-04-2012, 20:49
http://bjpenn.com/mmanews/2012/04/25/just-scrap-radio-former-overeem-teammate-coenen-the-truth-always-comes-out-21175.html

Na Bias Rutten nu ook Marloes Coenen, blijkt steeds meer een achterbakse kamp te zijn met al dat nagetrap...

soms is het verstandiger het hele interview te achterhalen in plaats van alleen de quotes van een zaterdagmiddagjournalist

interview met Marloes vanaf 29:50 t/m 47:10


http://www.youtube.com/watch?v=AeW2XvKrDyM

kcity
25-04-2012, 21:13
soms is het verstandiger het hele interview te achterhalen in plaats van alleen de quotes van een zaterdagmiddagjournalist

interview met Marloes vanaf 29:50 t/m 47:10


http://www.youtube.com/watch?v=AeW2XvKrDyM

Dank voor het hele interview. Het komt echterop het zelfde neer. Marloes insinueert zelfs dat ze door Overeem (onderhandelingen GG met Zuffa) uit Strikeforce gezet is. Ze gooit zelf zonder dat de interviewer er uberhaupt naar vraagt het balletje Overeem op, hetzelfde geld voor de slechte dingen (dirt) die ze over hem weten. Ook zegt ze dat Overeem slecht over hun praat, terwijl Overeem zelf elke keer nadrukkelijk de coaches en zijn collega vechters nergens van beschuldigt. Niemand vraagt er naar toch vond ze het nodig om te zeggen. Allemaal begrijpelijk mijn inziens, maar verre van chique.

Kemal
25-04-2012, 21:44
Dana White Thought the NSAC Would Give Alistair Overeem a Stiffer Penalty

Dana White isn't happy with Alistair Overeem, but he hasn't decided whether the former No. 1 contender still has a job with the UFC.

The UFC president was informed by popular radio host Jim Rome on Wednesday of the nine-month punishment Overeem received on Tuesday after the Nevada State Athletic Commission denied his request for a license. And upon hearing the news, White said that he expected the NSAC to come down harder on Overeem.

"Nine months? Nine months isn't as bad as I thought it was going to be," White said.

"I thought he would get a year. Easily a year."

White is clearly upset with Overeem, who he has said repeatedly told him and UFC CEO Lorenzo Fertitta multiple times that he was "the most tested man in sports." At Tuesday's NSAC hearing, Overeem said that he received an anti-inflammatory shot for an injured rib from a doctor in January, which unbeknownst to him, contained testosterone. He gave himself another shot right before he was asked to take a random drug test following a March 27 press conference in Las Vegas. He ended up failing the drug test when his testosterone to epitestosterone ratio came back at 14:1, which is more than double the NSAC's limit of 6:1.

"I'm not a fan," White said. "I'm not a fan at all. You're not going to hear me today on your radio show defending Alistair Overeem. Believe me."

White said on the radio show that he believes Overeem lied to the UFC, but considering his hectic travel schedule lately, he hasn't been able to get the full story of what transpired at Tuesday's hearing in Nevada.

"We'll see what happens," White said when asked about Overeem's future in the UFC. "We'll see what happens, man."

punch
25-04-2012, 21:59
Het is juist andersom: Als het in Brazilie was gehouden dan had het ze PPV inkomsten gekost. Nu kunnen ze het een paar dagen na Independence Day goed verkopen in Amerika. Dat Overeem vs JDS is weggevallen zal ook meegespeeld hebben.

Denk je niet dat in Brazilie meer PPV zullen verkocht worden dan in Amerika?

micha
25-04-2012, 22:20
Denk je niet dat in Brazilie meer PPV zullen verkocht worden dan in Amerika?

niet voor 45 dollar

MaartenManaus
25-04-2012, 23:13
Denk je niet dat in Brazilie meer PPV zullen verkocht worden dan in Amerika?

nee want in ieder bar of terras is het te zien
Plus een hoop (waaronder ikzelf) hebben van die kastjes voor de tv staan die alle tv kanalen vrijgeven
dus geen hond koopt PPV hiero

Ned Evangelico
25-04-2012, 23:23
Een groot evenement als UFC in Rio wordt inderdaad Live op nationale tv weergegeven - voor iedereen te zien (main card). Voor 50 reais (dikke 20 euro) heb je hier een extra kanaal op sateliet tv, ´combate´ waarop ze 24 uur per dag MMA uitzenden, waaronder alle UFC (en UFC live on fox) evenementen. Ook veel herhalingen van oude UFC en PRIDE evenementen.

123trisweat
25-04-2012, 23:44
Dank voor het hele interview. Het komt echterop het zelfde neer. Marloes insinueert zelfs dat ze door Overeem (onderhandelingen GG met Zuffa) uit Strikeforce gezet is. Ze gooit zelf zonder dat de interviewer er uberhaupt naar vraagt het balletje Overeem op, hetzelfde geld voor de slechte dingen (dirt) die ze over hem weten. Ook zegt ze dat Overeem slecht over hun praat, terwijl Overeem zelf elke keer nadrukkelijk de coaches en zijn collega vechters nergens van beschuldigt. Niemand vraagt er naar toch vond ze het nodig om te zeggen. Allemaal begrijpelijk mijn inziens, maar verre van chique.
Valt met tegen van mevr. Coenen, helemaal de "uit strikeforce gezet" deel

Rverm
26-04-2012, 00:09
Valt met tegen van mevr. Coenen, helemaal de "uit strikeforce gezet" deel

Stukje zieltjes winnen bij je werkgever vind ik dat...Triest om te zeggen wat je baas graag wilt horen...Ik hoop dat Marloes de komende partijen dubbelgevouwen wordt, maakt me niet uit door wie...

rembrandt
26-04-2012, 03:26
http://www.sherdog.net/forums/f44/alistair-overeem-olympic-bloodtesting-horsedoping-2075903/
(http://www.sherdog.net/forums/f44/alistair-overeem-olympic-bloodtesting-horsedoping-2075903/)
Enough is enough Overeem. Own up and move on.

At some point a man has to…well “man up”. I hope for the sake of himself and the fans that want to see Alistair fight against the best in the world that he does.

But if his recent track record stays the course that’s not likely…

There’s been history further back than I will go, but lets start with his departure from his management team Golden Glory. Like him or not, Bas Boon structured and manifested one of the greatest MMA contracts in history. Alistair has had and been content with his management % for the previous 12 years, but now that the contract is so massive his greed set him on an unfortunate downward spiral.

Following his departure from GG management, he slyly left town to look after his ill mother the day his tests were to be held. He then blamed his new manager Colin Lamb and his friend’s that are his new ‘team’ looking after his affairs. Even though he is the fighter and he signed his deal and is unmistakably the one whom is responsible. Yet he was given a mulligan for that test and the raised brows followed him further…

A woman in Vegas filed assault charges against him. He again didn’t own up to this case. He settled to make sure the truth was again buried.

And now..the TRT/HGH/Horsemeat/Testosterone situation…

Man it sucks, I am a huge fan of Alistair Overeem. But lets be honest. You can claim muscle growth and genetics and work ethics and anything you want for his strength and size growth. But nothing short of HGH will make his head grow so massively and rapidly that a frying pan couldn't crack it. He should have taken his punishment like a man. But instead he chose to hide or cover the truths again, and he now has a doctor with a criminally curious background himself
Alistair Overeem's Doctor Has A Very Interesting Background - Bloody Elbow (http://sherdognet.craveonline.com/index.php#http://www.bloodyelbow.com/2012/4/24/2972497/alistair-overeems-doctor-has-a-very-interesting-background) add that with an interestingly new creative back-story and yet again of course it was not his own fault. The Commissions Kizer himself and other witnesses said Overeem was trying to escape from the random testing. His friends and Colin Lam along with his new team the Blackzilians really need to do a better job babysitting this athlete.

At every UFC event there is a very loud and specific guy who will actually scream not to use anything, no sleeping tablets, no substances, double and triple check everything etc... At every event you are told you have to fill out forms were they ask you if you took any medicine or anything and the description of these medicines. Now I don’t always agree with Dana White but his choice words for Overeem seem just. For the most tested "moron" to use Dana’s words, Alistair blames it on others again as he pretty much forgets everything that was screamed in his ears by officials.

The biggest farce is the comity which ‘may or may not’ be paid by the UFC, and how they handle situation like this. Proving his innocence is quite simple. If Alistair wants to proclaim his innocence now that his fight for the title is off and he has time on his hands; take him to the Olympic testing facility in Switzerland and take some blood samples of Overeem, with the modern day technology they can see from one year ago what is and has been in your blood.

Still think he is going to come out clean? Forget all the synthetic testosterone you will find, this guy will show he is so full of HGH and other growth hormones, one could return the favor to the animal community for all the Horse’s he devoured by supplying a dozen thoroughbred race horses for a year, with an injection of what they take out of Overeem...#triplecrownwinner

rembrandt
26-04-2012, 03:29
Wat veel mensen misschien niet weten, die Dr Molina was de arts die Strikeforce gebruikte voor de medicals voor het Werdum gevecht toen hij moest vechten in Dallas. Dat was de eerste contact die hij had met hem (zie episode 4 in de docu), hij moest naar hem toe vanuit Strikeforce. Dus toen Alistair voor de tweede maal in Dallas was in januari en last kreeg van een blessure ging hij naar dezelfde arts terug. Immers het is de enige arts die hij al eerder heeft gezien en door referentie van Strikeforce was aangedragen. Je kan dan niet verwachten dat Alistair had moeten weten dat die man eerder ooit is veroordeeld. Voor mij hoeft zoiets niet meteen veel te betekenen maar ik kan mij voorstellen dat het niet goed overkomt, maar dat is meer de dokters probleem dan Alistair. Voor mij geeft het juist alleen maar meer aan dat die dokter niet goed nagedacht heeft wat hij Alistair had gegeven, dit neemt uiteraard niet weg dat Alistair nog steeds verantwoordelijk is wat hij neemt en dat hij hier onzorgvuldig mee om is gegaan.

"At every UFC event there is a very loud and specific guy who will actually scream not to use anything, no sleeping tablets, no substances, double and triple check everything etc... At every event you are told you have to fill out forms were they ask you if you took any medicine or anything and the description of these medicines. Now I don’t always agree with Dana White but his choice words for Overeem seem just. For the most tested "moron" to use Dana’s words, Alistair blames it on others again as he pretty much forgets everything that was screamed in his ears by officials"


http://www.sherdog.net/forums/f44/alistair-overeem-olympic-bloodtesting-horsedoping-2075903/

rembrandt
26-04-2012, 05:04
That is exactly what I am lookng for!You have done a brilliant job. Your article is truly relevant to my study at this moment, and I am really happy to read it.Thanks for great share!

Some more info for your study:

Recent formation on "Overeem" Blazillians camp

Overeem has tested positive for performance enhancer and can't fight till november

Anthony Johnson misses weight and no longer part of UFC

Rashad loses biggest fight of his career

Guillard getting choked out...

jorge santiago and danillo villefort.

But seriously do you guys think the camp will stay together and rebound?

I think basically every dude lost their first fight since going there? Bigfoot, Rashad, Guillard, Alvarez, Mitrione, Santiago, Rumble. Reems fuckup, Rashad loosing...

Really seem like things are going wrong there. Maybe they should start doing the opposite, like renaming the team WhiteMericans going forward

Quote:

Those who act in ego do not go beyond karma. It is only by Guru's Grace that one is rid of ego

blade
26-04-2012, 06:30
ik heb het niet helemaal gevolgd wegens omstandigheden maar goed we wisten allemaal wel hoe en wat.dat die nou gepakt is daarvoor het zij zo en de straf die die krijg zal die moeten ondergaan.maar ik geloof wel dat die 100 keer sterker terug komt dus daar maak ik me eigen geen zorgen over:)

Kemal
26-04-2012, 06:59
Dana White: 'I Am Not an Alistair Overeem Fan at All'

If UFC heavyweight Alistair Overeem, who was recently handed a nine-month suspension due to the elevated levels of testosterone, wants to continue with an MMA career, he better get used to drug testing more than ever, according to UFC president Dana White.

"I’ll tell you what, if he didn’t like being tested before, wait until he sees what his life is like now," White said between bites of a burger at a media luncheon at The Palm restaurant. "He’s going to be tested all the time."White was in Brazil on Tuesday during the Nevada Athletic Commission hearing and was mostly out of the loop until he came back to the United States. In that meeting, Overeem claimed he didn’t know what was in an anti-inflammatory given to him by Dr. Hector Oscar Molina. Overeem, who had already been pulled out of his planned title shot at heavyweight champion Junior dos Santos, was suspended nine months.

"I just found this out this morning," said White. "I landed at four in the morning, I didn’t know what the hell happened. Apparently, he got suspended for nine months and he said he was taking anti-inflammatory shots. Well, you should have gone in and told the commission that before you got drug tested. You don’t say it after you get busted for elevated testosterone levels. Period. Pretty simple. The rules are cut and clear.

"If you are taking anything, at all, you tell the commission. If you are taking too many aspirin a day, tell the commission ‘I’m taking nine aspirin a day because my neck hurts.’ I’m taking anti-inflammatory,’ ‘I’m on TRT,’ whatever."

Overeem’s suspension runs through Dec. 27. While some Internet conspiracy theorists have noted the UFC regularly runs big events in Las Vegas on New Year’s Eve weekend, and technically, Overeem could be in the clear to fight on that card, that’s highly unlikely from a logistical standpoint. Overeem would not be able to re-apply for a license in Nevada until after his suspension is up, and big events require months of advance planning and legwork.

White is willing to wait and see how things play out with the disgraced fighter. But he can’t hide his anger at how things went down.

"He’s gonna have to do a suspension," White said. "We’ll see what happens. I’m just pissed off that he lied to us.

"I am not an Alistair Overeem fan at all."

micha
26-04-2012, 07:08
nu wordt hij echt :"The most tested man in sports".

Is het echt zo dat je aan bloed kan je zien wat je een jaar gelden hebt gebruikt? In een olympisch lab in Zwitzerland?

boudstyle
26-04-2012, 07:42
Stukje zieltjes winnen bij je werkgever vind ik dat...Triest om te zeggen wat je baas graag wilt horen...Ik hoop dat Marloes de komende partijen dubbelgevouwen wordt, maakt me niet uit door wie...

Tsja, het begint inderdaad een beetje trieste vormen aan te nemen.
Zie ook dit artikel:
http://www.mmaweekly.com/marloes-coenen-takes-former-teammate-alistair-overeem-to-task-over-golden-glory

Heb je een aankomend gevecht bij een nieuwe organisatie en de enige manier om de pers te halen voor je is dan kennelijk het over oud teamleden te hebben.

Get over it! We zijn ondertussen bijna een half jaar verder en nog steeds heeft Golden Glory tegen Overeem niet een zaak aangespannen bij het gerecht. Kennelijk zal het dus allemaal wel niet zo zwart wit in elkaar steken.

micha
26-04-2012, 08:04
Get over it! We zijn ondertussen bijna een half jaar verder en nog steeds heeft Golden Glory tegen Overeem niet een zaak aangespannen bij het gerecht. Kennelijk zal het dus allemaal wel niet zo zwart wit in elkaar steken.[/QUOTE]


Onzin die zaak loopt gewoon hoor maar in de states

micha
26-04-2012, 08:10
Really seem like things are going wrong there. Maybe they should start doing the opposite, like renaming the team WhiteMericans going forward


lmfao

Bromios
26-04-2012, 08:36
Some more info for your study:

Recent formation on "Overeem" Blazillians camp

Overeem has tested positive for performance enhancer and can't fight till november

Anthony Johnson misses weight and no longer part of UFC

Rashad loses biggest fight of his career

Guillard getting choked out...

jorge santiago and danillo villefort.

But seriously do you guys think the camp will stay together and rebound?

I think basically every dude lost their first fight since going there? Bigfoot, Rashad, Guillard, Alvarez, Mitrione, Santiago, Rumble. Reems fuckup, Rashad loosing...

Really seem like things are going wrong there. Maybe they should start doing the opposite, like renaming the team WhiteMericans going forward

Quote:

Those who act in ego do not go beyond karma. It is only by Guru's Grace that one is rid of ego

Eerst hadden we davinci, nu hebben we rembrandt. What's next ? Karel Appel ?

micha
26-04-2012, 08:38
je moet toegeven dat white mericans wel heel grappig is

The Company
26-04-2012, 08:39
Ban zulke gasten als davinci en rembrandt gewoon dan hoeft elk normaal topic niet in een veldslag te eindigen.

Brainthief
26-04-2012, 08:49
Ach, 1x bruut winnen en flink cashen en Dana White is weer fan, allemaal show. It's all about the money....
Blackzillians komen er heus wel, te gek team imo.

Alistair komt er wel redelijk vanaf, 9 maandjes....ben benieuwd hoe hij er tegen die tijd uit zal zien. Zijn laatste kans lijkt me, laat hem die grijpen.

Pahlavan
26-04-2012, 09:22
http://www.youtube.com/watch?v=QwiEfrU7SUs&nomobile=1

Tuurlijk, mensen die onschuldig zijn proberen altijd te vluchten..

adenane
26-04-2012, 09:24
ben benieuwd hoe hij er tegen die tijd uit zal zien.

Misschien zal zijn lichaam weer in proporties zijn, zal hij beetje zijn afgevallen en zal hij wat minder zwaar gaan wegen (beetje op zijn natuurlijke gewicht uitkomen dus).

Ik zeg: Alistair 'The Reem' Overeem vs. Jon 'Bones' Jones voor de Light Heavyweight Title..:lol:

XanaduNL
26-04-2012, 09:36
http://www.youtube.com/watch?v=QwiEfrU7SUs&nomobile=1

Tuurlijk, mensen die onschuldig zijn proberen altijd te vluchten..

Overeem's camp was ingelicht. We kunnen niet bewijzen dat zij Overeem ingelicht hebben,
Wellicht naief, maar het zij zo. :P

Pahlavan
26-04-2012, 09:40
Overeem's camp was ingelicht. We kunnen niet bewijzen dat zij Overeem ingelicht hebben,
Wellicht naief, maar het zij zo. :P

Zucht... Ik zal niet eens een discussie aangaan.
Zoals ik al eerder zei zullen sommige mensen hier op het forum zelfs ontkennen dat alistair schuldig is al betrappen ze hem zelf met een naald in de reet.

micha
26-04-2012, 10:05
Zucht... Ik zal niet eens een discussie aangaan.
Zoals ik al eerder zei zullen sommige mensen hier op het forum zelfs ontkennen dat alistair schuldig is al betrappen ze hem zelf met een naald in de reet.


http://i50.tinypic.com/152hwra.jpg



Mr Overeem did not know what was in that vial that he injected in his ass.

Bromios
26-04-2012, 10:17
je moet toegeven dat white mericans wel heel grappig is

Dat wil ik best toegeven als jij toegeeft dat je vriend Bas Boon (or Bes Bean in this case) een volslagen idioot is.

micha
26-04-2012, 10:30
Dat wil ik best toegeven als jij toegeeft dat je vriend Bas Boon (or Bes Bean in this case) een volslagen idioot is.

Nooit! Bes Bean is een bescheiden maar geniaal filmmaker.

R.H.
26-04-2012, 10:47
Ik had overigens een stuk meer verwacht van die advocaat van Overeem zeg, zou een of andere man zijn die iedereen vrij kan krijgen maar tijdens die hearing deed hij me meer denken aan dit:
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/stealing-baby-from-a-candy-10-guy.jpg

Bdn
26-04-2012, 10:51
Geen wonder dat Dana niet happy is met Overeem. Eerst schopt ie z'n grootste cash cow into retirement en vervolgens verkloot ie een main event en brengt imago schade toe aan de sport/company. Hij maakt de slechtste start die je kunt maken bij een nieuwe werkgever, de enige reden dat ie niet gecut word is omdat Lorenzo denkt flink geld aan hem te kunnen verdienen in de toekomst.

micha
26-04-2012, 10:53
Ik had overigens een stuk meer verwacht van die advocaat van Overeem zeg, zou een of andere man zijn die iedereen vrij kan krijgen maar tijdens die hearing deed hij me meer denken aan dit:
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/stealing-baby-from-a-candy-10-guy.jpg

er zal wel een aardig prijskaartje aanhangen. Ben beneiwud wie die rekening betaalt ASM UFC of AO zelf? En dan heb je ook nog dr Molina die komt ook niet voor niks.


FF duidelijk het is Amerika toch? Als AO zoveel geld missloopt door die DR Molina en deze man heeft dit onder ede verklaart dan kan hij hem toch sue-en op amerikaanse wijze. deze man heeft zijn carierre de nek omgedraaid.

Brainthief
26-04-2012, 10:59
Mja, wat staat er in de kleine lettertjes? Mss heeft GG wel een heel goede strategie onderhandeld als ie wél met dope gepakt wordt ;). Maargoed, AO heeft nu de schijn tegen maar hij is niet écht op heterdaad gepakt. Het wordt in het middengelaten of het wel "enhancing" (ik kom ff niet op het nederlandse woord) is geweest.

@adenane:Zal wel een megagrap zijn als ie idd LHW wordt haha....

bryan
26-04-2012, 11:02
er zal wel een aardig prijskaartje aanhangen. Ben beneiwud wie die rekening betaalt ASM UFC of AO zelf? En dan heb je ook nog dr Molina die komt ook niet voor niks.


FF duidelijk het is Amerika toch? Als AO zoveel geld missloopt door die DR Molina en deze man heeft dit onder ede verklaart dan kan hij hem toch sue-en op amerikaanse wijze. deze man heeft zijn carierre de nek omgedraaid.

Hier zie je dus in dan AO liegt. Want ieder normaal mens wat met iets wordt ingespoten wat tegen de wens is ( lees testo booster) en dus schadelijk kan je gelijk claimen ! en wat doet AO zeggen dat hij hem niet schuldig acht. Come on people haal de stront uit je ogen. AO zit zwaar aan de shit en deze docter is een cover up. Wat zou jij doen als je door toedoen van 1 persoon waarschijnlijk je toekomst naar de kloten ziet gaan... we hebben het over de US he waar je Mcdonald als sued omdat je koffie te warm is....

Turboknecht
26-04-2012, 11:35
Ik had overigens een stuk meer verwacht van die advocaat van Overeem zeg, zou een of andere man zijn die iedereen vrij kan krijgen maar tijdens die hearing deed hij me meer denken aan dit:
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/stealing-baby-from-a-candy-10-guy.jpg

Dat vond ik ook. Die advocaat kwam helemaal niet zelfverzekerd over. Of je nou een goede zaak hebt of niet, dat zou je natuurlijk altijd wel moeten. Zonde van je knaken denk ik dan.

Brainthief
26-04-2012, 11:41
Hier zie je dus in dan AO liegt. Want ieder normaal mens wat met iets wordt ingespoten wat tegen de wens is ( lees testo booster) en dus schadelijk kan je gelijk claimen ! en wat doet AO zeggen dat hij hem niet schuldig acht. Come on people haal de stront uit je ogen. AO zit zwaar aan de shit en deze docter is een cover up. Wat zou jij doen als je door toedoen van 1 persoon waarschijnlijk je toekomst naar de kloten ziet gaan... we hebben het over de US he waar je Mcdonald als sued omdat je koffie te warm is....

Hij is een dokter, dus hij kan vanalles voor schrijven mits het goed is voor het genezen van de patient. Overeem heeft niet gezegt dat hij getest wordt op bepaalde PEDs, dus hoeft de dokter daar geen rekening mee te houden en is er niets te claimen. Je kan dus niet concluderen dat Alistair liegt, wel dat hij dom is geweest om niet te zeggen dat hij getest wordt op PED's.

micha
26-04-2012, 11:46
Hij is een dokter, dus hij kan vanalles voor schrijven mits het goed is voor het genezen van de patient. Overeem heeft niet gezegt dat hij getest wordt op bepaalde PEDs, dus hoeft de dokter daar geen rekening mee te houden en is er niets te claimen. Je kan dus niet concluderen dat Alistair liegt, wel dat hij dom is geweest om niet te zeggen dat hij getest wordt op PED's.

onzin hij is een pro sportman dit weet de dokter toch? Hij heeft onder ede verklaart dat AO niet wist dat er testo inzat? Dan zou ik die hele dure advocaat gebruiken om die dokter aan te klagen voor het mislopen van miljoenen aan inkomsten. of niet dan. Wat heeft hij dan te verliezen?

bryan
26-04-2012, 11:54
onzin hij is een pro sportman dit weet de dokter toch? Hij heeft onder ede verklaart dat AO niet wist dat er testo inzat? Dan zou ik die hele dure advocaat gebruiken om die dokter aan te klagen voor het mislopen van miljoenen aan inkomsten. of niet dan. Wat heeft hij dan te verliezen?

Precies om zo ook JOUW onschuld te bewijzen. Nu laat hij dat hangen. Als zo een idioot jou je grootste partij en misschien pay day ever kost wordt je toch gek en ga je toch niet als een klein schuldig kind zitten van " ja weet het niet meer...."

Turboknecht
26-04-2012, 12:11
Beetje vreemd inderdaad.

Brainthief
26-04-2012, 12:31
onzin hij is een pro sportman dit weet de dokter toch? Hij heeft onder ede verklaart dat AO niet wist dat er testo inzat? Dan zou ik die hele dure advocaat gebruiken om die dokter aan te klagen voor het mislopen van miljoenen aan inkomsten. of niet dan. Wat heeft hij dan te verliezen?

Misschien nam de die doker (foutief) aan dat hij out of competition was? Opzich is hij laakbaar, het is volgensmij niet volledig verantwoordelijk. Als Overeem tegen hem had gezegt "hee dok, ik mag absoluut niet iets van anabolica dan wel hormonen hebben omdat ik getest wordt en als ik getest wordt en ik ben positief ben ik miljoenen kwijt" Dan had Overeem zonder twijfel een keiharde case en was ie waarschijnlijk niet schuldig bevonden. Nu is het vol met rookgordijen etc. Ik geef toe, dat pleit absoluut niet voor Overeem, echter is het zo gezegd geen "smoking gun" maar eerder kruitsporen o.i.d. :D

Kijk het is allemaal niet fraai, maar kennelijk ook weer niet keihard, daarom "slechts" 9 maanden straf.....

GM
26-04-2012, 13:04
nu wordt hij echt :"The most tested man in sports".

Is het echt zo dat je aan bloed kan je zien wat je een jaar gelden hebt gebruikt? In een olympisch lab in Zwitzerland?

Ligt onder andere aan de halfwaardetijd en "detecteertijd" van het product wat je gebruikt dus dat is niet 123 te zeggen. Als er alleen bloed getest wordt is bijvoorbeeld Cocaiene na 4-5 dagen weg maar pakken ze je haar of een nagel dan praat je over vele vele maanden.

Onderstaand lijstje even gecopieerd van internet dus er kunnen nog wat discrepanties in zitten omdat ik het NIET gecontroleerd heb, het is alleen om je even een idee te geven dat het antwoord op jouw vraag
nogal gecompliceerd is.

groetjes

Deca-durabolin
18 maanden

Durabolin
12 maanden

Injecteerbare methandrostenolone
Equipoise, Ganabol, Vebonol, Boldebal
Finaject, Finaplix (Trenbolon-acetaat)
Parabolan
Primobolandepot

5 maanden

Meeste injecteerbare testosteron-esters: -enanthaat, -cypionaat etc.
5 maanden

Marihuana, THC
2 maanden

Oxymetholone, Stromba-inject
2 maanden

Dianabol, Proviron
5 weken

Stromba
3 weken

Fenobarbital
3 weken

Testosteron-propionaat
14 dagen

Benzodiazepines, LSD, nicotine
10 dagen

Codeine, XTC, paddestoelen, ketamine, metamfetamines, opiaten
7 dagen

Amfetamines
5 dagen

Coke, PCP
4 dagen

Clenbuterol
4 dagen

Propoxyfeen, 'snelle' barbituaten
2 dagen

micha
26-04-2012, 13:13
dus het klopt niet dus? ik hoorde dat het Zitsers Olympisch lab een test heeft ontwikkeld waarmee je in het bloed een jaar terug kan kijken . Deze test zou mede betaald zijn door Lance Armstrong zodat hij kon aantonen dat hij een cleane sporter was.

GM
26-04-2012, 13:16
Persoonlijk had ik verwacht dat het beter uit zou pakken (had ook een andere arts verwacht) maar desalniettemin mag AO zijn handjes dichtknijpen met 9 maanden.
Heel jammer dat de advocaat niet doorpakte op het feit dat de test niet correct en legitiem was uitgevoerd, ik had begrepen en verwacht dat dat het speerpunt in de verdediging zou zijn met als ondersteuning de verklaring van een arts (niet deze) dat zelfs als....dan klopt het nog want....

GM
26-04-2012, 13:21
dus het klopt niet dus? ik hoorde dat het Zitsers Olympisch lab een test heeft ontwikkeld waarmee je in het bloed een jaar terug kan kijken . Deze test zou mede betaald zijn door Lance Armstrong zodat hij kon aantonen dat hij een cleane sporter was.

Op het moment dat je werkt met lichaams vreemde stoffen zoals bijv. perfluor carbon zal het zeer zeker mogelijk zijn, testo, epo en HGH bijv. zijn lichaamseigen stoffen dan wordt het al een stuk moeilijker.
Op dit moment is het spelletje....wie heeft de slimste dokter.

micha
26-04-2012, 13:30
Op het moment dat je werkt met lichaams vreemde stoffen zoals bijv. perfluor carbon zal het zeer zeker mogelijk zijn, testo, epo en HGH bijv. zijn lichaamseigen stoffen dan wordt het al een stuk moeilijker.
Op dit moment is het spelletje....wie heeft de slimste dokter.

Dr Molina?

kcity
26-04-2012, 13:33
Dr Molina?

http://dorkshelf.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/12/drnick.gif

cornelus
26-04-2012, 13:33
Op dit moment is het spelletje....wie heeft de slimste dokter.
en dus is en blijft alle heisa volkomen hypocriet. einde discussie :pimp: :)

univers1l
26-04-2012, 13:40
http://ironforgesiron.com/2012/04/video-allistair-overeem-whats-that-in-your-ice-cream/

rollermanskunk
26-04-2012, 13:48
Dr. Molina en Tra Telligham in TheReem Episode 4 vanaf 1 minuut 43:


http://vimeo.com/25286111

Ondanks de strafblad van die dokter is het gewoon een gelicenseerde dokter die door Strikeforce was geaccrediteerd.

micha
26-04-2012, 13:57
Ondanks de strafblad van die dokter is het gewoon een gelicenseerde dokter die door Strikeforce was geaccrediteerd.[/QUOTE]

Waarschijnlijk vonden ze bij SF het wel fijn dat iedereen gecontroleerd werd door DR Molina.......

bryan
26-04-2012, 14:03
Ondanks de strafblad van die dokter is het gewoon een gelicenseerde dokter die door Strikeforce was geaccrediteerd.

Waarschijnlijk vonden ze bij SF het wel fijn dat iedereen gecontroleerd werd door DR Molina.......[/QUOTE]

En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)

micha
26-04-2012, 14:20
Waarschijnlijk vonden ze bij SF het wel fijn dat iedereen gecontroleerd werd door DR Molina.......

En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)[/QUOTE]

Denk je echt dat hij Cor Hemmers of Bas Boon erbij riep als hij iets ging gebruiken?

bryan
26-04-2012, 14:28
En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)

Denk je echt dat hij Cor Hemmers of Bas Boon erbij riep als hij iets ging gebruiken?[/QUOTE]

Nee tuurlijk niet maar als je dag in dag uit met iemand omgaat... weet je dat toch. Je ziet de veranderingen. Ik kan zo de gasten bij ons op de sportschool aanwijzen. En eigenlijk... vind ik zelfs dat je dat in overeenstemming met je trainer moet doen.. gezien het wel echt effect kan hebben op je lichaam en performance. Kijk Bas zal het een rot zorg zijn. Zolang AO wint en niet gepakt wordt.. zal het hem om het even zijn denk ik. Maar ik bedoel meer speel niet de vermoorde onschuld... Heb ook wat gemeenschappelijke "vrienden" met overeem en zelfs die wisten het.. En ik ik heb Cor redelijk hoog zitten dus die MOET het geweten hebben..net als jij

ReZp
26-04-2012, 15:30
Conclusie uiteindelijk : AO heeft er met de PED naar gegooid!? :( Jammer want had langer op dit gevecht gewacht dan de release date van blizzard's diablo 3 :(( Nu hopen dat hij volgend jaar alsog harder en wreder terugkomt.

MuayThaiGuy
26-04-2012, 16:56
En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)

Denk je echt dat hij Cor Hemmers of Bas Boon erbij riep als hij iets ging gebruiken?[/QUOTE]


Beetje vreemde reactie Micha.
Eerst allerlei berichten "GG vechters zijn nog nooit betrapt" nu zeg je in de tijd dat Overeem bij GG zat wisten riep hij Cor of Bas er niet bij. Met andere woorden "jullie" weten van het gebruik, maar zolang niemand gepakt wordt is er niks mis en hoeft de leiding bij GG niet in te grijpen ( reprimandes opleggen ) ik vindt dit nogal een schop na als je nadat er meerdere malen nadrukkelijk is gevraagd aangaande AAS gebruik binnen GG niks wil zeggen.
Begrijpelijk, maar dit is hypocriet wat je nu doet.

Kemal
26-04-2012, 20:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2FmZuKdPq-c

Kemal
26-04-2012, 20:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HRgLbrbY-TE

rollermanskunk
26-04-2012, 22:51
Duidelijk niet goed onder de PED gehouden. Overigens draagt Alistair wel aparte tshirts met opvallende teksten als: Drugs Free, Stay out don't ped me I'm working....

We hadden het dus kunnen weten.

Diz
27-04-2012, 08:24
Misschien zal zijn lichaam weer in proporties zijn, zal hij beetje zijn afgevallen en zal hij wat minder zwaar gaan wegen (beetje op zijn natuurlijke gewicht uitkomen dus).

Ik zeg: Alistair 'The Reem' Overeem vs. Jon 'Bones' Jones voor de Light Heavyweight Title..:lol:

Overeem for bantamweight champion! haha...

Tykill
27-04-2012, 08:33
Conclusie uiteindelijk : AO heeft er met de PED naar gegooid!? :( Jammer want had langer op dit gevecht gewacht dan de release date van blizzard's diablo 3 :(( Nu hopen dat hij volgend jaar alsog harder en wreder terugkomt.

Dat kan niet, toen waren JDS en Ali net uit de pubertijd :P Of jij wacht nog niet zo heel lang op Diablo 3 dat kan ook :)

Jenni
27-04-2012, 09:35
Ontzettend zonde. Hij kon de 2de Nederlandse UFC heavyweight champ worden na bas rutten.http://dc232.4shared.com/img/4z53-4h7/s7/Jenn_ex_cage_rage_girl.JPG
Jenn

GM
27-04-2012, 09:52
[QUOTE=cornelus;1145392]en dus is en blijft alle heisa volkomen hypocriet. einde discussie :pimp: :)[/QUOTE

Joh...... maar toch zal dit niet het einde van de discussie zijn
....zoveel mensen zoveel meningen.

GM
27-04-2012, 09:54
http://dorkshelf.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/12/drnick.gif

hahaha

GM
27-04-2012, 09:55
Dr Molina?

neeee Micha...ik ben het...haha

micha
27-04-2012, 09:55
welkom jenni

micha
27-04-2012, 09:57
neeee Micha...ik ben het...haha


hahahaa

The Company
27-04-2012, 10:19
Wat een eer een ex Cage-Rage ringgirl hier op mixfight

:lol::lol:

Jenni
27-04-2012, 10:39
hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.

Vinand
27-04-2012, 10:47
hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.

Ironisch als je nagaat dat hij bij GG groot is geworden... :rolleyes:

The Company
27-04-2012, 10:52
hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.

Het was sarcastisch bedoelt:whistling:

Rverm
27-04-2012, 11:23
Meer foto's van Jenni graag om deze topic wat op te vrolijken...

rollermanskunk
27-04-2012, 11:32
http://dc232.4shared.com/img/4z53-4h7/s7/Jenn_ex_cage_rage_girl.JPG
Jenn

Nice!

micha
27-04-2012, 11:43
hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.


waar zeg ik dat dan?

Sato
27-04-2012, 11:43
hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.

Lesnar is ook nooit gepakt en was ook een grote jongen. Het is een beetje onredelijk om te zeggen dat hij groot is geworden door die troep. Het zal hem vast wel geholpen hebben, gecombineerd met het 'my little pony-vlees' dat hij at. Maar ik denk nog steeds dat het mogenlijk is om zo groot te worden zonder de middelen, al gaat het wat minder snel.

Ik ben trouwens benieuwd wat Dana met hem gaat doen wanneer hij terugkomt, als hij al mag blijven in de UFC. Als hij terugkomt vraag ik me af tegen wie ze hem willen zetten, dat hangt ook ontzettend van de uitslagen af van dit a.s. heavy-weight event. Ik hoop dat hij Mir of Nelson een keer onderuit mag vegen. Op een of andere manier staan die twee mij absoluut niet aan.
Laat Werdum maar zo snel mogenlijk contender worden en de title pakken dan zijn we ook weer af van dat Amerikaans Chauvinisme. Ik word er ontzettend moe van; Lesnar binnen no-time een title shot en dat soort onzin. Dan zit de light-weight divisie toch veel leuker in elkaar met: Clay Guida, Gray Maynard, Ben Henderson en Frankie Edgar. De heavey-weight divisie is mij iets te rommelig.

R.H.
27-04-2012, 12:38
Lesnar is ook nooit gepakt en was ook een grote jongen. Het is een beetje onredelijk om te zeggen dat hij groot is geworden door die troep. Het zal hem vast wel geholpen hebben, gecombineerd met het 'my little pony-vlees' dat hij at. Maar ik denk nog steeds dat het mogenlijk is om zo groot te worden zonder de middelen, al gaat het wat minder snel.

Ik ben trouwens benieuwd wat Dana met hem gaat doen wanneer hij terugkomt, als hij al mag blijven in de UFC. Als hij terugkomt vraag ik me af tegen wie ze hem willen zetten, dat hangt ook ontzettend van de uitslagen af van dit a.s. heavy-weight event. Ik hoop dat hij Mir of Nelson een keer onderuit mag vegen. Op een of andere manier staan die twee mij absoluut niet aan.
Laat Werdum maar zo snel mogenlijk contender worden en de title pakken dan zijn we ook weer af van dat Amerikaans Chauvinisme. Ik word er ontzettend moe van; Lesnar binnen no-time een title shot en dat soort onzin. Dan zit de light-weight divisie toch veel leuker in elkaar met: Clay Guida, Gray Maynard, Ben Henderson en Frankie Edgar. De heavey-weight divisie is mij iets te rommelig.

Lesnar is wel eens gepakt met steroids , maar dat is al een jaar of 10 terug toen hij een grote jongen werd

Kemal
27-04-2012, 16:08
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ty0LPFcCSIA

lukashenko
27-04-2012, 16:15
Lesnar is ook nooit gepakt en was ook een grote jongen. Het is een beetje onredelijk om te zeggen dat hij groot is geworden door die troep. Het zal hem vast wel geholpen hebben, gecombineerd met het 'my little pony-vlees' dat hij at. Maar ik denk nog steeds dat het mogenlijk is om zo groot te worden zonder de middelen, al gaat het wat minder snel.

Ik ben trouwens benieuwd wat Dana met hem gaat doen wanneer hij terugkomt, als hij al mag blijven in de UFC. Als hij terugkomt vraag ik me af tegen wie ze hem willen zetten, dat hangt ook ontzettend van de uitslagen af van dit a.s. heavy-weight event. Ik hoop dat hij Mir of Nelson een keer onderuit mag vegen. Op een of andere manier staan die twee mij absoluut niet aan.
Laat Werdum maar zo snel mogenlijk contender worden en de title pakken dan zijn we ook weer af van dat Amerikaans Chauvinisme. Ik word er ontzettend moe van; Lesnar binnen no-time een title shot en dat soort onzin. Dan zit de light-weight divisie toch veel leuker in elkaar met: Clay Guida, Gray Maynard, Ben Henderson en Frankie Edgar. De heavey-weight divisie is mij iets te rommelig.

als jij denkt dat brock nooit aan testosteron heb gezeten ben je naïef bij dat wwe wereldje staan ze allemaal strak van de anabolen

Igorvdw
27-04-2012, 16:20
als jij denkt dat brock nooit aan testosteron heb gezeten ben je naïef bij dat wwe wereldje staan ze allemaal strak van de anabolen

x2

S-ven
27-04-2012, 18:48
X2

S-ven
27-04-2012, 18:50
Meer foto's van Jenni graag om deze topic wat op te vrolijken...

Deze dan uiteraard ....... ;)

blackadder
27-04-2012, 21:05
als jij denkt dat brock nooit aan testosteron heb gezeten ben je naïef bij dat wwe wereldje staan ze allemaal strak van de anabolen
Da's allemaal puur natuur.

Leventdepevent
27-04-2012, 21:20
Ontzettend zonde. Hij kon de 2de Nederlandse UFC heavyweight champ worden na bas rutten.http://dc232.4shared.com/img/4z53-4h7/s7/Jenn_ex_cage_rage_girl.JPG
Jenn
zozo...en van hoeveel man heb je al reps gekregen na deze foto? :D

smike
28-04-2012, 15:46
Die sletje Jenni verpest het topic.

GnP
28-04-2012, 19:48
Die sletje Jenni verpest het topic.

waar is de meisje...


http://www.youtube.com/watch?v=2wfNi7p9LS0

Soulbringer320
05-05-2012, 01:39
En toen was het weer stil rond Overeem.
Ik verwachtte wel een aflevering van The Reem of iets, of blijft het nu 9 maanden stil?

spacebox
05-05-2012, 03:25
En toen was het weer stil rond Overeem.
Ik verwachtte wel een aflevering van The Reem of iets, of blijft het nu 9 maanden stil?

Deze keer ga ik er niet meer opwachten zie wel of hij nog eens vecht tegen JDS

En inderdaad tijd voor een slotje Tot over 9 maanden!!!!!

Kemal
08-07-2012, 19:41
After Productive Meeting, Dana White Changes His Tune on Alistair Overeem

From the sound of things, Alistair Overeem may have clawed his way out of Dana White’s doghouse and back into the good graces of the UFC. All it took was a willingness to show up at the Zuffa offices and wait for an audience with the UFC president, which is apparently exactly what the former Strikeforce and K-1 champion did.

Following Saturday night’s UFC 148 press conference, White told reporters that Overeem, who tested positive for elevated testosterone levels following a surprise drug screening by the Nevada State Athletic Commission back in March, had come to the Las Vegas office to meet with company co-owner Lorenzo Fertitta. When White saw him, he said, he immediately went into his office and shut the door.

"And he went downstairs and waited for forty minutes until I called him upstairs, and then came into my office like a man," said White, who, just a couple months ago, insisted he was too upset with Overeem to even speak about him, much less to him. While White wouldn’t divulge exactly what the former top heavyweight contender had to say about his issues with the commission, it seems White liked what he heard.

"Nothing but respect for Alistair now," he said. "We all make mistakes and we all do stupid s--t. I say this all the time. It’s all in how you handle yourself after. He handled himself like a f---ing stud."

While it’s nice to be back on White’s good side, it doesn’t change Overeem’s current licensing situation. He’s stated a desire to fight on the UFC’s year-end card in Las Vegas, but can’t reapply for a license in Nevada until December.

He lost his last shot at the UFC heavyweight title when the drug test resulted in the denial of his conditional license, necessitating his late removal from the main event of UFC 146 in May. Would the UFC really take a chance of promoting another heavyweight title fight featuring Overeem before it knew for sure whether he’d have a license in time to take the fight? On that point, White remained non-committal.

"He’s doing all the right things now," White said. "He’s fixing all the wrongs. We’ll see what happens."

At least now Overeem’s boss can hear his name without having his temper rise to a boil. It may not be much, but it’s a start.

blackadder
08-07-2012, 20:28
Nu is ie ineens een dekhengst? Wat deden ze in zijn kantoor? Fuck Dana?

rollermanskunk
08-07-2012, 20:36
Hij moet nog door een aantal testen heen heb ik gehoord. De resultaten tot nu toe zouden goed zijn. Dus daarom is Dana nog "on speaking terms". Eindelijk de juiste apotheker gevonden ipv die kwakzalver die die eerst had vermoed ik zo

Ger Maan
09-07-2012, 17:59
http://www.youtube.com/watch?v=Bf2TWhYs5Cg&hd=1

Kemal
13-07-2012, 21:19
http://www.youtube.com/watch?v=0Hcl5xm6_Og&feature=player_detailpage

El Bambino
13-07-2012, 23:02
Kan echt niet wachten op dit superrrgevecht 😱
Overeem is goed bezig door Dos Santos uit te lokken!!!

Turboknecht
14-07-2012, 02:05
Zeker. Nu maar hopen dat dit echt gaat gebeuren.

Stefano~
14-07-2012, 22:10
Dit is allemaal marketing, ze zijn bij dana langs geweest en hebben de orders gekregen om nu al de hype overeem vs dosantos een beetje opwakkeren lekker voor de PPV (en ik geef ze ongelijk :P) zit er ook al op te wachten.

rembrandt
15-07-2012, 01:50
Dit is allemaal marketing, ze zijn bij dana langs geweest en hebben de orders gekregen om nu al de hype overeem vs dosantos een beetje opwakkeren lekker voor de PPV (en ik geef ze ongelijk :P) zit er ook al op te wachten.

Moet je voorstellen dat net voor de partij van dos santos er weer nieuws naar buiten komt over Alistair dat de partij weer niet doorgaat..........................

Hatori187
15-07-2012, 02:23
oh nee toch... gg gaat toch niet weer roet in het eten gooien... we willen gewoon die partij zien :-(

rembrandt
15-07-2012, 06:00
oh nee toch... gg gaat toch niet weer roet in het eten gooien... we willen gewoon die partij zien :-(

Als je morgen een bekeuring krijgt ligt het ook aan GG, vooral als je vriendin geen sex heeft dan is het zeker de schuld van GG. Of dat Remy zich liet vallen en express zijn hoofd onder de voet van Badr parkeerde, het is allemaal een GG complot.

Als je gewoon je handen in eigen boezem steekt en verantwoording neemt en je zaken goed afhandeld en het gaat dan nog verkeerd, kun je alsnog (als je jezelf daardoor beter voelt) GG de schuld geven.

GG = Illuminati

Hatori187
15-07-2012, 14:34
zo bedoelde ik het nou ook weer niet...

Had meer het gevoel dat er weer een balletje werd opgegooid -stel je nou eens voor dat er weer nieuws over alistair naar buiten komt....
deed me een beetje denken aan die move dat alistair op de dag van zn partij die rechtzaak ofzo aan zn broek kreeg van GG

GG is juist hartstikke goed bezig met Glory, zou mooi zijn als iedereen zich lekker op zichzelf kan focussen, en wij als fans weer kunnen genieten van mooie partijen -- zo bedoelde ik het meer --

donalexandro
15-07-2012, 15:16
waar is de meisje...


http://www.youtube.com/watch?v=2wfNi7p9LS0

HAHAHA

Bromios
15-07-2012, 16:43
Als je morgen een bekeuring krijgt ligt het ook aan GG, vooral als je vriendin geen sex heeft dan is het zeker de schuld van GG. Of dat Remy zich liet vallen en express zijn hoofd onder de voet van Badr parkeerde, het is allemaal een GG complot.

Als je gewoon je handen in eigen boezem steekt en verantwoording neemt en je zaken goed afhandeld en het gaat dan nog verkeerd, kun je alsnog (als je jezelf daardoor beter voelt) GG de schuld geven.

GG = Illuminati

wanneer gaat mixfight nou eens wat doen aan die dubbele accounts van mijnheer Boon ?

rembrandt
15-07-2012, 16:56
zo bedoelde ik het nou ook weer niet...

Had meer het gevoel dat er weer een balletje werd opgegooid -stel je nou eens voor dat er weer nieuws over alistair naar buiten komt....
deed me een beetje denken aan die move dat alistair op de dag van zn partij die rechtzaak ofzo aan zn broek kreeg van GG

GG is juist hartstikke goed bezig met Glory , zou mooi zijn als iedereen zich lekker op zichzelf kan focussen, en wij als fans weer kunnen genieten van mooie partijen -- zo bedoelde ik het meer --

Ik denk ook wel dat GG goed bezig is, jammer dat "zogenaamde nieuwe" K-1 GG niet heeft betaald dan was het helemaal mooi geweest, maar goed wat niet is kan nog komen.
Ik snap ook wel dat GG niet zomaar even een miljoen hier en daar vergeet, dus ik begrijp hun kant ook wel.
Helemaal als je bedenkt dat de acties van sommige voormalige GG members die hele nieuwe zaak in gevaar hebben gebracht terwijl ze allemaal netjes op de hoogte waren!

Als dat was gebeurt had nu niemand kunnen genieten van nieuwe mooie partijen!

Bromios
15-07-2012, 18:42
Ik denk ook wel dat GG goed bezig is, jammer dat "zogenaamde nieuwe" K-1 GG niet heeft betaald dan was het helemaal mooi geweest, maar goed wat niet is kan nog komen.
Ik snap ook wel dat GG niet zomaar even een miljoen hier en daar vergeet, dus ik begrijp hun kant ook wel.
Helemaal als je bedenkt dat de acties van sommige voormalige GG members die hele nieuwe zaak in gevaar hebben gebracht terwijl ze allemaal netjes op de hoogte waren!

Als dat was gebeurt had nu niemand kunnen genieten van nieuwe mooie partijen!

Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!

Peacey
15-07-2012, 22:46
Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!

Reps

Leventdepevent
15-07-2012, 22:49
Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!
you must spread...blabla

Nosferatu187
15-07-2012, 23:16
Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!

You must spread some Reputation around before giving it to Bromios again.

rembrandt
16-07-2012, 02:10
Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!

Arme Bromios heeft bas boon complex, geeft niks probeer je eigen tip bv een goeie psychiater. Ik denk niet dat BB op jouw topic zit te wachten die heeft geen juichende verhaaltjes nodig, die doet namenlijk wat hij zegt. Maar niet alleen dmv woorden op een forum maar echt in praktijk.
Jaloers, fobie, complex, ergeren zijn allemaal zeer menselijke trekjes, kom op positief blijven, je kunt het best eerst zelf proberen.
Overigens doet BB dat perfect hij reageerd dmv juridische stappen en laat het netjes aan de rechter en zijn advocaat over ipv forum figuren zoals jezelf die helemaal niet weten waar ze over praten. Iemand mag best weggaan maar moedwillig schade toebrengen is natuurlijk een kwalijke zaak. Het is jammer dat door figuren zoals jezelf BB hier niet meer post maar die is gelukking met goeie zaken bezig zoals het produceren van top evenementen.

Maar ergens heb je wel gelijk: Boon blijft een over het paard getilde vervelende etterbak die je in je dromen nog lastig valt ( op zich ook een kunst )!

Misschien moet je eens proberen te schilderen dat werkt ontspannend.

Bromios
16-07-2012, 19:09
Arme Bromios heeft bas boon complex, geeft niks probeer je eigen tip bv een goeie psychiater. Ik denk niet dat BB op jouw topic zit te wachten die heeft geen juichende verhaaltjes nodig, die doet namenlijk wat hij zegt. Maar niet alleen dmv woorden op een forum maar echt in praktijk.
Jaloers, fobie, complex, ergeren zijn allemaal zeer menselijke trekjes, kom op positief blijven, je kunt het best eerst zelf proberen.
Overigens doet BB dat perfect hij reageerd dmv juridische stappen en laat het netjes aan de rechter en zijn advocaat over ipv forum figuren zoals jezelf die helemaal niet weten waar ze over praten. Iemand mag best weggaan maar moedwillig schade toebrengen is natuurlijk een kwalijke zaak. Het is jammer dat door figuren zoals jezelf BB hier niet meer post maar die is gelukking met goeie zaken bezig zoals het produceren van top evenementen.

Maar ergens heb je wel gelijk: Boon blijft een over het paard getilde vervelende etterbak die je in je dromen nog lastig valt ( op zich ook een kunst )!

Misschien moet je eens proberen te schilderen dat werkt ontspannend.

I rest my case.

Nosferatu187
16-07-2012, 19:21
BB zegt die dan kijk hem 6 verschillende persoonlijkheden hebben.

rollermanskunk
16-07-2012, 20:03
@Bromios Het komt natuurlijk niet echt professioneel over van deze "beroemde schilder" maar zegt nu eens eerlijk je wilt toch ook wel af en toe wat trashtalk/nieuwtjes/achtergronden horen van beroemde schilders/promoters/vechters/trainers etc.? Moet je mensen willen veranderen? (ik zal het niet hebben over theedoeken en skyboksen :twak:) het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit onder welke naam ze hun ding doen als er maar wat "inside info" naar buiten komt of dit nu trashtalk is of niet anders wordt het hier zo'n saaie boel. Of gewoon de ignore-functie gebruiken (ben je wel ff bezig met al die pseudo's) als het je echt stoort

Peacey
17-07-2012, 06:29
Het is gewoon een schande dat iemand hier een ban krijgt omdat ie 2 accounts heeft en doe clown mag hier gewoon ongestoord ze gang gaan.
Erg jammer dat er door mixfight met 2 maten gemeten wordt.

RedDawn
17-07-2012, 07:55
Het is gewoon een schande dat iemand hier een ban krijgt omdat ie 2 accounts heeft en doe clown mag hier gewoon ongestoord ze gang gaan.
Erg jammer dat er door mixfight met 2 maten gemeten wordt.

Money talks.

Bromios
17-07-2012, 08:41
@Bromios Het komt natuurlijk niet echt professioneel over van deze "beroemde schilder" maar zegt nu eens eerlijk je wilt toch ook wel af en toe wat trashtalk/nieuwtjes/achtergronden horen van beroemde schilders/promoters/vechters/trainers etc.? Moet je mensen willen veranderen? (ik zal het niet hebben over theedoeken en skyboksen :twak:) het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit onder welke naam ze hun ding doen als er maar wat "inside info" naar buiten komt of dit nu trashtalk is of niet anders wordt het hier zo'n saaie boel. Of gewoon de ignore-functie gebruiken (ben je wel ff bezig met al die pseudo's) als het je echt stoort

Die professionaliteit is mijn grootste ergernis. Inside information is natuurlijk leuk maar onder een schuilnaam anderen zwart maken is iets voor ons: forumwarriors. En niet voor de directeur van een multinational.
Dana White (fuck dana :)) is ook een clown, maar die heeft een amerikaanse act uit marketingoverwegingen, en doet dat onder zijn eigen naam.

Dat mixfight dat goed vind is natuurlijk gewoon een afweging. Martijn en Bas posten ook onder eigen naam en dragen daardoor bij aan het feit dat Mixfight groot en goed geinformeerd is. Daardoor hebben ze niet de leverage om er iets aan te doen.

Maar dat hoeft ook niet. Bas zou bij zichzelf moeten bedenken dat het tijd word op te houden met dat kinderachtige gelul over cafetaria berelul en frikadellen.

En nu weer terug on-topic wat mij betreft.

Ulis-E
17-07-2012, 09:57
Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!


reps x infinty


for the record, vind 't tof dat een nederlandse speler als Golden Glory het zo goed doet op de wereldmarkt... maar:

Bas Boon, grow up... je runt een van de grootste vechtsport organisaties.. beetje professionelere uitstraling zou je ten goede komen

tidelot
17-07-2012, 10:35
hij vecht onder de naam afrojack

http://www.k1-kickboxing.com/wp-content/gallery/alistair-overeem/alistair5.jpg
http://www.erasmusjournalisten.nl/wp-content/uploads/2012/01/Afrojack.jpg

rembrandt
17-07-2012, 11:52
Die professionaliteit is mijn grootste ergernis. Inside information is natuurlijk leuk maar onder een schuilnaam anderen zwart maken is iets voor ons: forumwarriors. En niet voor de directeur van een multinational.
Dana White (fuck dana :)) is ook een clown, maar die heeft een amerikaanse act uit marketingoverwegingen, en doet dat onder zijn eigen naam.

Dat mixfight dat goed vind is natuurlijk gewoon een afweging. Martijn en Bas posten ook onder eigen naam en dragen daardoor bij aan het feit dat Mixfight groot en goed geinformeerd is. Daardoor hebben ze niet de leverage om er iets aan te doen.

Maar dat hoeft ook niet. Bas zou bij zichzelf moeten bedenken dat het tijd word op te houden met dat kinderachtige gelul over cafetaria berelul en frikadellen.

En nu weer terug on-topic wat mij betreft.

Ik heb net iemand gesproken die hem goed kent, Bas vindt het verschrikkenlijk dat een aantal forum bezoekers hem niet professioneel vinden, hij zegt dat hij er niet meer van kan slapen en dat hij nooit meer onprofessioneel probeert te doen en wenst iedereen een gezonde nachtrust.

rollermanskunk
17-07-2012, 12:24
B.o.t.: Ik zag laatst een interview met Overeem en Ariel. Overeem verklaarde dat er nog geen oplossing was met Golden Glory en leek me nog steeds geirriteerd. Meneer verschijnt over 2 dagen wel bij de K-1 Global Open Try-outs (samen met Sihar...) zou dit zijn om Glory een poets te bakken?

blackadder
17-07-2012, 12:38
B.o.t.: Ik zag laatst een interview met Overeem en Ariel. Overeem verklaarde dat er nog geen oplossing was met Golden Glory en leek me nog steeds geirriteerd. Meneer verschijnt over 2 dagen wel bij de K-1 Global Open Try-outs (samen met Sihar...) zou dit zijn om Glory een poets te bakken?
Heeft er wel wat van weg.

Soulbringer320
20-07-2012, 23:49
CULVER CITY, Calif. -- UFC heavyweight contender Fabricio Werdum and his camp are convinced fellow heavyweight Alistair Overeem is on performance-enhancing drugs. Overeem hasn't tested positive for any anabolic steroids, but the results from a random screening by the Nevada State Athletic Commission last March showed the fighter had abnormally high levels of testosterone. This is reason enough for the Brazilian to accuse the Dutch striker of cheating.
"Yeah, for sure," Werdum said when asked if he feels Overeem uses steroids, "because he had that positive test.
"Everybody knows because he's too big. It's not normal. The guy's too strong."

-->
Overeem has dealt with a massive amount of criticism since the positive test and subsequent rejection for a fighter's license in Nevada. The former Strikeforce heavyweight champ, however, has openly voiced his innocence, blaming the high testosterone levels on an anti-inflammatory medication prescribed by a doctor named Hector Oscar Molina of Texas.

Unlike Werdum (pictured below), Overeem doesn't feel the one positive test should damn his career or status in the UFC heavyweight division. "One test doesn't prove anything," Overeem said on a recent episode of UFC Tonight. "I am hoping that I can prove to the world that I'm a clean fighter."
Rafael Cordeiro, Werdum's MMA coach, echoes the same sentiment as his fighter. The long-time cornerman recalls the days when a younger Overeem fought at 205 pounds -- around 50 pounds less than he competes now. The difference is uncanny, according to Cordeiro, and tells him there's more to what's being said by Overeem.
http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/QfJtHfToEqAnUR4aPNEfjA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/associatedcontent/470_2440672.0
"It's not fair. This is a sport, and the sport has a lot of rules. He broke the rules," Cordeiro said when asked his opinion of the hulking heavyweight. "I saw this kid at 205, [and] he was skinny … And now, he looks like a horse!"
The soonest Overeem can compete again is this coming December, and he said he hopes to fight for the title at that time. Werdum, however, has made his case for contention with two consecutive wins since coming back to the UFC in February.
Although a title shot would be a great opportunity, Werdum said he wants to get one more fight done before competing for the gold. Additionally, he doesn't think Overeem deserves a shot once he returns.
An immediate title fight following a suspension is disrespectful, according to Werdum.
"[For] Overeem to come back now and fight for the title, it's not good," he said, "because he [has] no respect for me and other guys.
"I'm training every day; he [tests] positive … it's not right."
Heavyweight champion Junior dos Santos is scheduled to have a rematch with former heavyweight title holder Cain Velasquez later this year at a yet-to-be-determined UFC card. The first meeting between the two ended with dos Santos knocking Velasquez out on the UFC's inaugural broadcast on FOX, earning the gold belt. Once that rematch is done with, Werdum wants to have a shot at whomever the winner is, but hopes it's dos Santos because of their history together.
A 2008 knockout at the hands of the current champ is something Werdum would like to avenge. If it's for the gold, it'll make the opportunity that much sweeter.
"I want the No.1 in the world," Werdum explained. "Junior 'Cigano' is the best in the world."

Lionheart
20-07-2012, 23:55
Werdom,

Stop aub met haten! Dank!

Nosferatu187
21-07-2012, 00:07
Niks haten hij heeft gewoon gelijk, hij is betrapt en hij moet op de blaren gaan zitten.

Peacey
21-07-2012, 00:10
Ik hoop natuurlijk gelijk op een partij tegen jds, al moet ik eerlijk zeggen dat ik vermoed dat tegen die tijd Velasquez de belt heeft.
Maar in principe heeft Werdum wel een punt.

Turboknecht
21-07-2012, 00:56
Wel ja, ik weet eigenlijk niet waarom, maar het lijkt me toch prachtig als Overeem daar de boel leeg mept en met de belt naar huis loopt, eerlijk of niet, ik wil het gewoon zien.

Daarnaast, ook al is het bij Overeem wel duidelijk dat het niet helemaal zuiver is, hoe kun je dat dan bij de rest wel weten? Ik kan het in ieder geval niet, ik heb ook helemaal geen verstand van dat spul, dus het blijft sowieso gissen. Dan maakt het me ook niet zoveel meer uit, en zie ik gewoon liever die mooie beukpartij waar of de een of de ander KO gaat of in gesubmit wordt.

T15Boxing
21-07-2012, 00:56
Hij heeft wel het recht om dit te zeggen. Weet men nog dat hij in 2008 voor de titel zou vechten tegen Couture, maar opeens zonder reden werd vervangen door Brock Lesnar? Punt is dat Werdum al vaker oneerlijk is behandeld. Maar toch moet hij meer winnen dan alleen Nelson en Russow om een titleshot te krijgen.

Turboknecht
21-07-2012, 00:57
Van Nelson heb ik het sowieso nooit gesnapt. Oké, hij heeft een goede kin. Maar verder is het allemaal toch niet om aan te zien.