PDA

View Full Version : Overeem positief getest op verhoogde testeron waardes



Pages : [1] 2 3 4 5 6

steftheboxer
04-04-2012, 23:59
Moet nu voor de commisie verschijnen voor een nieuwe licensie.

Gebeurd tijdens de onverwachte drifters van vorige week

Snel meer nieuws

steftheboxer
05-04-2012, 00:03
Er gaat iets mis met posten admins kunnen jullie een paar post weg halen?

steftheboxer
05-04-2012, 00:03
Waardes die de commisie hanteren zijn 6:1 overeem heeft 10:1

Vinand
05-04-2012, 00:05
Bron? Hoe kom je hieraan?

Ik hoop dat het minder erg is als het klinkt...

Vinand
05-04-2012, 00:06
Bron? Hoe kom je hieraan?

Ik hoop dat het minder erg is als het klinkt...

Italian*Berlusconi*
05-04-2012, 00:08
http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma

marcelt
05-04-2012, 00:08
http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

marcelt
05-04-2012, 00:09
Alistair Overeem fails pre-fight drug test, likely out of UFC 146 title fight (http://mmajunkie.com/news/28109/alistair-overeem-fails-pre-fight-drug-test-likely-out-of-ufc-146-title-fight.mma) by Steven Marrocco on Apr 04, 2012 at 4:35 pm ET
http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/alistair-overeem-21.jpgAlistair Overeem (36-11 MMA, 1-0 UFC) is unlikely to fight champion Junior Dos Santos (14-1 MMA, 8-0 UFC) for the UFC heavyweight title this summer at UFC 146.

Nevada State Athletic Commission Executive Director Keith Kizer today told MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com/) (www.mmajunkie.com) the No. 1 heavyweight contender failed a pre-fight drug test conducted this past Tuesday following a press conference for UFC 146.

Overeem's "A" sample was flagged for an elevated T/E ratio that exeeded 10-to-1, well over the 6-to-1 limit. Kizer said the heavyweight has the right to request the test's "B" sample, which, if negative, would make him eligible to receive a fight license.

The former Strikeforce champion was among six top-billed fighters who were tested for the all-heavyweight pay-per-view event, which takes place May 26 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. All were tested for diuretics, masking agents, anabolic steroids and T/E ratios in addition to drugs of abuse.

Dos Santos, Frank Mir, Cain Velasquez, Roy Nelson and Antonio Silva all passed their tests.

It's not the first time Overeem has run afoul of the NSAC. He was granted a conditional license to fight Brock Lesnar at UFC 141 after missing a pre-fight drug test ordered by the commission, which reinstated out-of-competition testing this past July.

Answering to the commission via telephone during an NSAC hearing held three weeks prior to UFC 141, Overeem said he missed the test because he had flown back to his native Holland to care for his ailing mother and wasn't made aware of the obligation. When he got word, he submitted an invalid blood test conducted by his personal doctor and then submitted urine that wasn't tested.

The NSAC gave him a license on the condition that he submit to a drug test conducted by an accredited laboratory, which he did two days later (and subsequently passed), as well as pass a drug test upon arriving in the U.S. for the Lesnar fight and submit to two random tests.

This past Tuesday's test served as one of those random tests, which also followed a fight-night test at UFC 141.

Because Overeem's conditional license expired on Dec. 31, the NSAC will not receive a disciplinary complaint against him as it does for licensed athletes. Instead, he will need to appear before the commission should he choose to apply for a license, which notably, hadn't been filed for UFC 146.

With one half of May 26's event on the shelf, the UFC may give one of the main-card heavyweights an impromptu title shot.

For more on UFC 146 (http://mmajunkie.com/event/901/ufc-146-on-memorial-day-weekend.mma), stay tuned to the UFC Rumors (http://mmajunkie.com/Rumors) section of the site.

steftheboxer
05-04-2012, 00:10
Bron? Hoe kom je hieraan?

Ik hoop dat het minder erg is als het klinkt...

Ariël helwani bracht het nieuws op Twitter en dat ontploft nu zo een beetje. Waardes zijn niet extreem hoog dus misschien is er nog kans

Naj85
05-04-2012, 00:11
Het gevecht gaat dus niet door als ik het zo lees.. Wat een tegenvaller!

marcelt
05-04-2012, 00:15
Er staat dat als zijn B-sample goed is hij misschien wel weer uit de problemen is.

Shikoku
05-04-2012, 00:16
Possibly? That's ridiculous. You can't show up with test levels 10:1 and expect the fight to continue. Overeem will appeal and blame it on food or supplements. We know how the story goes by now. He will be pulled out of the fight and Frank Mir will probably get the title shot. It's so stupid that everyone who doesn't look like Joe Lauzan seems to have to be on the roids. 12 month suspension and maybe even a UFC release will follow for Overeem. I can't say anything other than I'm hugely disappointed, but not greatly surprised.

Was wat ik erover te zeggen had. Jammer, maar misschien was het ook wel weer te goedgelovig dat er jongens met zulke spieren rondlopen zonder wat anabole hulp.

Sjakiezwart
05-04-2012, 00:21
Dat gevecht kunnen we wel op onze buik schrijven. Hij stond natuurlijk ook nog bij die commissie op de kaart ivm met het vorige akkefietje. Echt BA-LEN! Kutzooi, zou zo'n vette pot worden.

Facade
05-04-2012, 00:22
Er staat dat als zijn B-sample goed is hij misschien wel weer uit de problemen is.

Dat komt toch niet vaak voor?

Jammer in ieder geval...

lukashenko
05-04-2012, 00:23
toch maar eens stoppen met die paarden biefstukkies
maar holyshizle het is ook weer altijd wat met hem
ik ben echt een grote overeem en zal heel erg teleurgestelt zijn als ie niet tegen jds kan vechten
na de rechtbank verhalen en blesure verhalen hoop ik dat het gewoon bla bla is en dat we hem gewoon tegen jds zien

steftheboxer
05-04-2012, 00:28
Ga er maar niet vanuit dat deze pot nog doorgaat. De UFC gaat 0,0 risico nemen hiermee en ook de commisie zal hem geen licensie geven...

Wat een teleurstelling dit

STERKE JERKE
05-04-2012, 00:29
x2
toch maar eens stoppen met die paarden biefstukkies
maar holyshizle het is ook weer altijd wat met hem
ik ben echt een grote overeem en zal heel erg teleurgestelt zijn als ie niet tegen jds kan vechten
na de rechtbank verhalen en blesure verhalen hoop ik dat het gewoon bla bla is en dat we hem gewoon tegen jds zien

weks
05-04-2012, 00:33
teringzooi
lekker nieuws even vlak voor de bedgang

Turboknecht
05-04-2012, 00:34
Als het niet door gaat zou dat wel echt super zuur zijn.

Shikoku
05-04-2012, 00:35
Dat komt toch niet vaak voor?

Als je nagaat dat 10:1 betekent 10 keer zoveel als de gemiddelde man. En dat 2:1 eigenlijk al heel heel erg hoog is om van nature te hebben. Lijkt me dat echt onwaarschijnlijk

blackadder
05-04-2012, 00:36
Enigste interessante UFC partij dit jaar. Nou ja. Gelukkig is de K1 weer terug en het Glory toernooi. En dan nog de S-cup. Sweet.:) Dus fuck Dana en de UFC.

KN
05-04-2012, 00:36
toch maar eens stoppen met die paarden biefstukkies
maar holyshizle het is ook weer altijd wat met hem
ik ben echt een grote overeem en zal heel erg teleurgestelt zijn als ie niet tegen jds kan vechten
na de rechtbank verhalen en blesure verhalen hoop ik dat het gewoon bla bla is en dat we hem gewoon tegen jds zien
Je hebt zelf in de hand wat je doet met je lichaam. Zowel qua het nemen van middelen als het rond duwen van mensen (en het accepteren van een bepaalde straf daarvoor).
Maar goed, het zal even duren voordat goed duidelijk is wat er loos is. Zoals het nu lijkt krijg je niet zo maar >10-1 waardes.

Redwhitewarrior
05-04-2012, 00:36
Zou echt doffe ellende zijn

T15Boxing
05-04-2012, 00:37
Ik hoop toch echt dat het nog kan goedkomen met dat b-sample gedoe. Anders ben ik hier echt kapot van.

Pr00f
05-04-2012, 00:37
Awww kutzooi!!! En het kwam al zo dichtbij... :boos:

co0per
05-04-2012, 00:39
Het was ook allemaal weer te mooi om waar te zijn... :(

Nosferatu187
05-04-2012, 00:41
doorgaat? dat geloven jullie zelf toch niet ofwel? en over dat supps en voedsel op de officiele site staat dat je ook zelf verantwoordelijk bent als je zogenaamde supps gebruikt dus ja net als Santos zeggen dat er Winstrol in haar eiwitshake zat.
Is net zoiets als ik zeg dat er cocaine in mijn biefstuk zat.

boudstyle
05-04-2012, 00:47
Damn, dit is balen zeg :(

kooivechter
05-04-2012, 00:51
shit man die kerel heeft ook elke keer wat. was te mooi mo waar te zjin. partij zal wel niet meer door gaan. schuiven ze mir naar voren, omdat valesquez heeft verloren. wordt een walk over voor dos santos. overeem had ik zo graag tegen dos santos willen zien. helaas one for the fans is wasted.

Khanom Thom
05-04-2012, 00:54
Tja America/UFC, Je weet dat ze er bovenop zitten. Jammer maar dat is het risico. Ik kijk er niet raar van op.

donalexandro
05-04-2012, 00:57
Ik vraag 't morgen ff aan een betrouwbare bron

Facade
05-04-2012, 00:59
Tja America/UFC, Je weet dat ze er bovenop zitten. Jammer maar dat is het risico. Ik kijk er niet raar van op.

Ik denk dat iedereen altijd wel de mogelijkheid open gehouden heeft, maar wanneer het bericht komt, is het toch weer een tegenvaller... de timing kan in ieder geval bijna niet ongelukkiger!

blackadder
05-04-2012, 01:01
Zou Overeem, mocht hij geboot worden, nu overwegen om toch weer met de K1 mee te doen?

SJN
05-04-2012, 01:08
Ach ik ben er van overtuigd dat 95% van de topsporters gebruikt. Wielrenners voetballers vechters. Het kan ook niet anders.
Je kan niet 10 maanden per jaar in topvorm zijn of 3 weken keihard fietsen of iedere 6 weken toppen. Dat gaat niet en dat is ook niet erg. Dat maakt de sport leuker om naar te kijken. Maja die pistesten he, als je niet de juiste begeleiders of contacten hebt, tja dan pis je naast de pot.
En dat is jammer voor de sporters en supporters.

Westpaw
05-04-2012, 01:16
Dikke shit, ik had al zo'n gevoel dat die 1 april grap wel eens een jinx kon zijn.

Asura
05-04-2012, 01:18
Wat een nieuws man, ik keek echt uit naar die partij. Nooit te snel conclusies trekken in dit soort zaken, maar 10 tot 1 is vrij hoog.

rollermanskunk
05-04-2012, 01:26
Als dit waar is dan is het einde carriere Overeem. Klotezooi

Reactie Dana White:

The Ultimate Fighting Championship heavyweight title match next month between champion Junior dos Santos and Alistair Overeem is in jeopardy after Overeem tested positive for elevated levels of testosterone.
A random drug test was conducted on March 27 in Las Vegas, when six fighters in the top-three bouts at UFC 146 were gathered for a press conference to promote the May 26 event. Overeem tested positive for increased testosterone levels. According to the Nevada State Athletic Commission’s Keith Kizer in a news release issued Wednesday, Overeem’s testosterone-to-epitestosterone levels were greater than 10-to-1.
Under NSAC guidelines, anything above a 6-to-1 ratio is considered a violation.
“I am beyond pissed about this,” said UFC president Dana White on Wednesday in a conference call with Canadian media that had been scheduled for one week.
“I’m so (expletive) mad right now I can’t even begin ... ”
Dos Santos, Frank Mir, Cain Velasquez, Roy Nelson and Antonio Silva all tested negative, Kizer noted.
Overeem will have to appear before the NSAC in order to be licensed in the state, Kizer said in the release.
The Dutch heavyweight made his UFC debut last December, beating former heavyweight champion Brock Lesnar in the UFC 141 main event in Las Vegas. His appearance wasn’t without controversy, however.
Overeem missed a drug test in Nevada, saying he had flown back to Holland to be with his sick mother. A pair of drug tests conducted in Europe were then mishandled until he eventually submitted a sample to an accredited lab. He passed that test, along with a subsequent test in Nevada prior to UFC 141, and was granted a conditional license. Among the conditions of that license, he would be subjected to random tests throughout 2012.
White was incredulous over the positive result, struggling to find words when the topic was broached.
“The worst part is that he sat in front of us and lied to us,” said White, noting that Overeem has been in UFC’s offices meeting with White and CEO Lorenzo Fertitta, where he insisted he was clean and would pass all drug tests.
The UFC president feels that health issues, the loss of money and damage to reputation should be more than enough to deter fighters from using performance-enhancing drugs.
“How (expletive) stupid do you have to be? Seriously dumb. Anybody who’s using (performance-enhancing drugs) right now is an absolute (expletive) moron,” he said.
“It’s beyond — what’s the word I’m looking for — it’s beyond belief. It’s beyond comprehension. You’re an absolute moron, a brain-dead absolute (expletive) dummy. It goes beyond a guy have any common sense whatsoever.”
Should Overeem indeed be pulled from the UFC 146 main event, it leaves a major hole in the card. Velasquez and Mir are currently scheduled to meet in a No. 1 contender’s bout, but the drug test has led to speculation that Mir would receive the title shot. Velasquez lost the belt to dos Santos last October, while Mir — himself a former champion — is on a three-fight winning streak, with victories over Mirko Cro Cop, Roy Nelson and Antonio Rodrigo Nogueira.
White said it was too early to announce any changes to the card. He said he learned of the Overeem test results literally 30 minutes before the media call.
“I don’t have a plan-B,” he said.
He also doesn’t know what Overeem’s future with the company holds. White said he’s still waiting to hear from the Nevada commission and for Fertitta to hear Overeem’s side of the story.
“It doesn’t look good, does it?,” he said. “It doesn’t look good.”

XanaduNL
05-04-2012, 01:37
Eerste Dana Tweet, lol......

Anthony Ortiz ‏ @UFC_crack_ROCK (https://twitter.com/#%21/UFC_crack_ROCK)
@danawhite (https://twitter.com/#%21/danawhite) I like how you insult @Alistairovereem (https://twitter.com/#%21/Alistairovereem) when you guy are the one that made them take your stupid ass "drug test". So blame urself


(https://twitter.com/#)

https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_images/1125952203/IMG00163-20100917-1819_normal.jpg Dana White ‏ @danawhite (https://twitter.com/#%21/danawhite)

@UFC_crack_ROCK (https://twitter.com/#%21/UFC_crack_ROCK) ur a fuckin idiot

Shikoku
05-04-2012, 01:55
Zou Overeem, mocht hij geboot worden, nu overwegen om toch weer met de K1 mee te doen?


Aangezien die in NYC wordt gehouden zal hij daar ook voor de commissie moeten verschijnen. En volgens mij is het niet zo dat als je in staat 1 wordt geschorst je gewoon in staat 2 je ding mag doen. Meestal staat voor zoiets een jaar. Dus het kan zijn dat tot April 2013 je Alistair wel niet meer binnen Amerika zal zien.

Op een positief punt: Fedor-Overeem ligt weer open.

blackadder
05-04-2012, 01:57
Aangezien die in NYC wordt gehouden zal hij daar ook voor de commissie moeten verschijnen. En volgens mij is het niet zo dat als je in staat 1 wordt geschorst je gewoon in staat 2 je ding mag doen. Meestal staat voor zoiets een jaar. Dus het kan zijn dat tot April 2013 je Alistair wel niet meer binnen Amerika zal zien.

Op een positief punt: Fedor-Overeem ligt weer open.
Mmm...maar t'is toch een andere tak van vechtsport? Werd er toendertijd toen er wel eens een K1 in Vegas of Hawaii werd gehouden wel getest? Of licenties verstrekt?

Gilaiir
05-04-2012, 02:12
Enigste interessante UFC partij dit jaar. Nou ja. Gelukkig is de K1 weer terug en het Glory toernooi. En dan nog de S-cup. Sweet.:) Dus fuck Dana en de UFC.

Hoeao nou weer fuck Dana? Wtf kan hij er aan doen dat die kut Overeem weer eens dom doet? (en ik ben een groot fan.)

Shikoku
05-04-2012, 02:12
Geen idee eigenlijk. Wat ik wel weet is dat alle vormen van 'hand-to-hand combat' gereguleerd worden door dezelfde athletic commission. Dus als Alistair wil vechten voor K1 in Amerika. Zal hij de regels moeten volgen volgens van de Amerikaanse athletic commissions. Ik neem aan dat ze gezien de historie van boxen in new york daar gewoon testen. Ik denk dat het zelfs verplicht is. Het zou haast te makkelijk zijn als MMA nu niet meer zou mogen, maar hij door dezelfde commissie wel een licentie voor K1 zou kunnen krijgen.

..Maar dit is wel erg ver vooruit lopen natuurlijk.

blackadder
05-04-2012, 02:16
Geen idee eigenlijk. Wat ik wel weet is dat alle vormen van 'hand-to-hand combat' gereguleerd worden door dezelfde athletic commission. Dus als Alistair wil vechten voor K1 in Amerika. Zal hij de regels moeten volgen volgens van de Amerikaanse athletic commissions. Ik neem aan dat ze gezien de historie van boxen in new york daar gewoon testen. Ik denk dat het zelfs verplicht is. Het zou haast te makkelijk zijn als MMA nu niet meer zou mogen, maar hij door dezelfde commissie wel een licentie voor K1 zou kunnen krijgen.

..Maar dit is wel erg ver vooruit lopen natuurlijk.
Nou ja. Bob Sapp heeft tenslotte ook 2x op de K1 in Vegas gevochten.

blackadder
05-04-2012, 02:16
Hoeao nou weer fuck Dana?
Op principe.

Shikoku
05-04-2012, 02:19
Nou ja. Bob Sapp heeft tenslotte ook 2x op de K1 in Vegas gevochten.

Ja, maar Sapperdeflap is toch nog nooit gepakt voor steroiden? Als Alistair nu positief test heeft hij een suspension lopen. Als Sap gewoon netjes zijn cycles afstelt en niet gepakt wordt met hoge test levels heeft hij nooit een probleem. Maarja, surprise drug tests maken dat moeilijk natuurlijk..

yuko
05-04-2012, 02:38
Er staat dat als zijn B-sample goed is hij misschien wel weer uit de problemen is.

Je realiseerd je dat die B-sample precies hetzelfde materiaal bevat als de A-sample? Ik werk al een tijdje in de verslavingszorg en cliënten vragen geregeld om een 2e test. Ik nog nooit mee gemaakt dat de die afweek van de eerste. Het kan natuurlijk zijn dat er een fout is opgetreden maar dit is uiterst onwaarschijnlijk....

Ik hoop tegen beter weten in dat iemand een verlate 1 april grap maakt:whistling:

Nosferatu187
05-04-2012, 02:42
Dana White heeft wel gelijk hoe dom kun je zijn hij weet dat hij onverwachts getest gaat worden, ik ben benieuwd naar de reactie van Overroid want hij ontkende altijd dat hij gebruikte en dat hij al zijn gains had door het eten van paardenvlees.

rollermanskunk
05-04-2012, 02:46
Geen idee eigenlijk. Wat ik wel weet is dat alle vormen van 'hand-to-hand combat' gereguleerd worden door dezelfde athletic commission. Dus als Alistair wil vechten voor K1 in Amerika. Zal hij de regels moeten volgen volgens van de Amerikaanse athletic commissions. Ik neem aan dat ze gezien de historie van boxen in new york daar gewoon testen. Ik denk dat het zelfs verplicht is. Het zou haast te makkelijk zijn als MMA nu niet meer zou mogen, maar hij door dezelfde commissie wel een licentie voor K1 zou kunnen krijgen.

..Maar dit is wel erg ver vooruit lopen natuurlijk.

Volgens mij zijn die athletic commissions nog per staat verschillend. Ik weet niet of Overeem nu ook een landelijke schorsing gaat krijgen en of dit ook of voor K-1 zal gelden (als K-1 terugkeert naar Amerika)

K-1 zou trouwens terug gaan naar NYC de stad waar MMA verboden is...

Ik voorspel je dat Overeem een jaar out is en misschien is het wel afgelopen met zijn carriere.

De yankees schreeuwen nu ook dat de Brock-fight een no contest moet worden.

Als Overeem echt gebruikt heeft is het een grote lul

stephan_dude
05-04-2012, 02:55
AAh shit dit... en ik nog m'n topic maken over wedstrijdsport en testo boosters:P

micha
05-04-2012, 07:20
Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

Eeuwig zonde dit.

MuayThaiGuy
05-04-2012, 07:30
AAh shit dit... en ik nog m'n topic maken over wedstrijdsport en testo boosters:P

Als je denkt dat testo boosters echt werken.....De doseringen zijn zo laag dat je testlevels niet of nauwelijks beïnvloed worden, maar wie weet heeft Alistair wel een verkeerd supplement gebruikt :whistling:

Kemal
05-04-2012, 07:41
wat zuur zeg!

onne1983
05-04-2012, 07:43
Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

Eeuwig zonde dit.misselijke schijnheil ben je.. De grootste groeispurt heeft hij toch echt gemaakt toen die bij gg onder contract stond. En was er niet een vechter die toen naar buiten bracht dat zimmerman op de gym een naald in ze bil plaatste... Dus alstublieft, ga niet hypocriet doen. Neemt niet weg dat dit echt een domme actie van alistair is en hij vergooit alles, en dat is zijn eigen stomme schuld.

Kemal
05-04-2012, 07:43
Alistair Overeem Fails Drug Test Before UFC 146, Puts Title Showdown in Jeopardy

Alistair Overeem, the No. 1 contender in the UFC's heavyweight division, has failed a UFC 146 pre-fight drug test, according to Nevada State Athletic Commission Executive Director Keith Kizer.
Overeem tested positive for an increased testosterone/epitestosterone or T/E ratio after last Tuesday's surprise drug test, which took place immediately following the UFC 146 press conference in Nevada. Overeem's sample far surpassed the 6-to-1 limit, testing above a 10-to-1 ratio.

The 31-year-old Overeem was scheduled to fight UFC heavyweight champion Junior dos Santos on May 26, 2012 at the main event of UFC 146, however that booking is now in jeopardy.

"I am beyond pissed about this," UFC president Dana White said during a Wednesday conference call with Canadian media, according to a report from The Star Phoenix.

"How (expletive) stupid do you have to be? Seriously dumb. Anybody who's using (performance-enhancing drugs) right now is an absolute (expletive) moron," White added.

Last Tuesday's test functioned as one of the two random tests Overeem is required to undergo in accordance with NSAC demands after the Dutch heavyweight missed a commission requested pre-fight drug test in advance of his UFC 141 bout against Brock Lesnar.

Overeem will be required to appear before the NSAC if he wishes to seek licensure.

Dos Santos, Frank Mir, Cain Velasquez, Roy Nelson and Antonio "Bigfoot" Silva all tested negative for banned substances in advance of their UFC 146 main card bouts.

Kemal
05-04-2012, 07:45
Frank Mir Would Be 'Excited' to Replace Alistair Overeem in UFC 146 Title Fight

Frank Mir knows a golden opportunity when he sees one. The former UFC heavyweight champion wasted no time volunteering to take Alistair Overeem’s spot in the UFC 146 main event bout with Junior dos Santos, according to a statement sent out over email by his management team on Wednesday afternoon.

Less than two hours after Nevada State Athletic Commission executive director Keith Kizer announced that Overeem had tested positive for an increased testosterone/epitestosterone ratio after a recent press conference, Mir tossed his hat in the ring with an offer to fight current UFC heavyweight champ dos Santos if Overeem is indeed ruled ineligible for the May 26 fight in Las Vegas.

"I would be excited if given the opportunity to compete for the UFC's heavyweight title at UFC 146 if the reports released earlier today regarding Alistair Overeem failing his 'A' sample drug test are true," Mir is quoted as saying in the statement."I have been fortunate to be able to fight in the UFC for more than a decade, and it is a dream of mine to become the first three-time heavyweight champion in the UFC. Being able to fight Junior Dos Santos would put me one step closer to that dream."

It’s not the first time Mir has played the role of the eager opportunist in the UFC. Following his brutal submission victory over Antonio Rodrigo Nogueira at UFC 140 in Toronto last December, Mir seized on rumors that Overeem might be ruled ineligible for his UFC 141 bout with Brock Lesnar later that same month, telling media members gathered for the post-fight press conference that he "wouldn’t mind" stepping in against his old foe Lesnar on only three weeks’ notice.

"I only fought a three-minute fight, so I'm feeling pretty good," Mir said at the time. "My wife might not be happy about Christmas but, eh, she can deal with it."

As it turned out, Overeem was granted a conditional license by the NSAC that allowed him to stay in the fight with Lesnar, so Mir’s services weren’t required. This time, however, it could be a different story.

Overeem’s title fight against dos Santos could be in jeopardy after he tested above a 10-1 T/E ratio in his recent drug test -- far above the acceptable 6-1 limit.

Mir is currently slated to fight former UFC champion Cain Velasquez on the UFC 146 main card, which features an all-heavyweight lineup. Velasquez recently told MMA Fighting’s Ariel Helwani that it was his understanding that the winner of that fight would receive a title shot. If the UFC decides to take Mir up on his offer, who knows exactly how those plans could change.

Kemal
05-04-2012, 07:48
Who Should Replace Alistair Overeem at UFC 146?

Alistair Overeem is not going to be fighting Junior dos Santos at UFC 146. You can pretty much bet the house on that, after Overeem's drug sample returned a testosterone-to epitestosterone ratio of more than 10:1, far above the Nevada state athletic commission's 6:1 cutoff. The next steps are testing the "B" sample, and a carbon isotope ratio test, which will determine if the testosterone in his body is naturally produced or synthetic.

The chances of either of those tests exonerating him are fairly miniscule, but that almost doesn't matter. Why? With seven weeks until the UFC 146 main event, the promotion can't wait around for the results. Tickets are already on sale, so they have to move on and salvage the event.

That means that someone else is about to receive a major opportunity. But who?Here's a few possible scenarios. Some are remote, so consider yourself warned.

The Likely Pick: Frank Mir
Mir is nearly a lock to get the spot and face Dos Santos. He's coming off three straight wins, and the most recent one, a technical submission over Antonio Rodrigo Nogueira, is fresh enough in the minds of most to make him an interesting challenger. Not surprisingly, his camp started campaigning for the spot almost immediately. Within 90 minutes of NSAC executive director Keith Kizer revealing the test results, Mir's PR team had put out a statement to media saying he'd be "excited" to replace Overeem. As it stands, he's probably the best option.
Odds: 2:1

The Darkhorse: Fabricio Werdum
Right now, Werdum is scheduled to fight in June. If he could be ready in time, he might be the most interesting style matchup. For one, he's greatly improved his striking, so he's not going to get steamrolled if the fight stays standing. For another, his ground skills are not to be trifled with. Finally, the UFC is quite intent on growing the Brazilian market. Even though UFC 146 is taking place in Las Vegas, could you imagine the interest it will generate in Rio and beyond? It's certainly worth a thought.
Odds: 4-1

Unlikely: Cain Velasquez
A Velasquez-dos Santos fight would be a rematch of their UFC on FOX bout that was disastrous for the former champ. Unfortunately, he hasn't fought since, so he hasn't gained any momentum and there wasn't exactly an outcry for a rematch after he lost in just 64 seconds the first time around. Still, Velasquez has probably earned enough respect from fans over the years that he wouldn't be dismissed as a viable contender.
Odds: 8-1
The Longshots

Mark Hunt
There are a couple things working in Hunt's favor here For one, he's already on the UFC 146 card. Of course, that doesn't distinguish him from Mir or Velasquez. But you know what does? His style. Hunt basically ensures that the fight will be a slugfest between the big boys, and that's never a bad thing when it comes to fan satisfaction. On the other hand, he's not nearly well known enough to headline a major event, and his 8-7 career record isn't exactly going to send people scrambling to plunk down $55 on pay-per-view. At least you can play up the "Rocky" angle with him.
Odds: 50-1

Josh Barnett or Daniel Cormier
Yes, I know these guys are scheduled to fight each other in Strikeforce on May 19, just one week before UFC 146. I know the fight has been delayed long enough. But injuries happen. What if one guy has been hiding an injury that we aren't aware of? Then what do you do with the other guy? Have him wait forever? More to the point, Dana White can do whatever he wants. If he decides Barnett or Cormier are coming over to fight dos Santos, that's that. Barnett would obviously be the more intriguing possibility because of his history with the UFC and Dana White, but Cormier's no slouch. Too bad there's no chance of it happening.
Odds: 100-1

Fedor Emelianenko
Speaking of impossible… Yes, we're talking Mega-Millions odds here, but think about the setting. Think about all of the back-and-forth sniping that's gone on between the UFC and Emelianenko's management group over the years. Think about all the tension that would be in the building. You're telling me that wouldn't be a wildly entertaining scene? You're telling me you wouldn't want to watch that madness? Obviously, White has said there's no chance of Emelianenko ever fighting in the UFC, but imagine if he actually changed his mind and offered him one final short-notice, take-it-or-leave-it opportunity?
Odds: 100,000-1

Of this group, only the top three are likely to be considered, for obvious reasons. Mir, however, makes the most sense. He's already on the card, he's the first one to step up and volunteer for the spot, and unlike Velasquez, he wasn't on the wrong end of a disastrous knockout loss to dos Santos. Bottom line: Overeem out, Mir in.

Kemal
05-04-2012, 07:50
Keith Kizer: NSAC Yet to Hear From Overeem's Camp About Testing B-Sample

Alistair Overeem can challenge the findings of his most recent drug test, which showed an elevated testosterone-to-epitestosterone ratio, through a laboratory of his own choosing. Very simply, all he has to do is ask, and according to Nevada state athletic commission executive director Keith Kizer, he hasn't done that yet.

Though the findings are only hours old, every minute counts, as UFC 146 tickets are already on sale, offering the promotion little time to wait.
When an athlete provides a urine specimen, it is divided into two, the "A" and "B" samples. The A-sample is tested while the B-sample is stored under specific protocol for possible future use. This is one instance it would be used, and according to Kizer, if Overeem challenges the result, his B-sample results are likely to take 1-2 weeks.

Kizer told MMA Fighting on Wednesday night that NSAC hasn't yet heard from Overeem or anyone in his camp.

NSAC uses Quest Diagnostics for their drug testing program. Overeem could either elect to have the sample tested there or delivered to a lab of his choosing. Having it tested by Quest, which already has the sample, would be the fastest method, taking possibly 5-7 days. Transporting it to another lab would require extra steps that would increase the time necessary to complete the test and learn the result.

An Associated Press report run by multiple outlets claimed that Overeem could take a second urine test. That is incorrect, according to Kizer, who said that only Overeem's existing B-sample can exonerate him.

If Overeem challenges the findings, his B-sample's T/E ratio would be checked and a carbon isotope ratio test would be performed to determine whether the testosterone in his sample is naturally produced or synthetic. His A-sample showed a T/E ratio higher than 10:1, though an exact number wasn't available. The cutoff used by NSAC is 6:1.

Kizer, who has been NSAC's executive director for six years, and worked with them for years prior to that, said that during his lengthy tenure, he's only seen one B-sample contradict an A-sample. That came in 2007, when boxer Joey Gilbert (http://www.sbnation.com/mma/fighter/131791/joey-gilbert) tested positive for six different banned substances. When the B-sample was tested, one of the banned substances, methamphetamine, was undetected, but the other five were confirmed. He ultimately received a one-year suspension and a $10,000 fine.

The Overeem case is a bit different because he is currently unlicensed in Nevada. That means they can't punish him for the positive test with any kind of penalty, but they can deny him a fighter's license unless the B-sample exonerates him.

"Like with any drug test, if the B-sample comes back negative, then that trumps the A-sample, and he'd be eligible for licensure immediately," he said. "But if it comes back positive, or if he doesn't ask for it to be tested, that's something that can be used for grounds for denial. But that will be up to the commissioners."

Kizer said that the issue will remain in place until whatever point Overeem attempts to gain a license, even if it's years from now.

No retroactive penalty is likely. Though Overeem was given a conditional fighter's license to face Brock Lesnar (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122494/brock-lesnar) late last year under terms that he would later provide two random tests, failing one of those random tests months later is not likely to change the fight result, Kizer said.

According to him, Overeem passed three urine tests and one blood test around the Lesnar fight, and his samples from that time have likely been destroyed since.

For now, everything is in a kind of purgatory. Overeem and his team haven't made a move. UFC president Dana White has said he does not know what he will do if Overeem can't fight, and scheduled opponent, champ Junior Dos Santos is in limbo. The timing issue might eventually force White to move on instead of waiting for the results, but the cloud of suspicion that once floated over Overeem's head has turned into a storm, and the UFC No. 1 heavyweight contender hasn't even pulled out his umbrella.

Due to an increase in funding, NSAC recently re-started out-of-competition testing. Kizer told MMA Fighting at the time of the UFC 146 tests that it was the first time they'd tested so many people on one card so far ahead of time. The irony of the result is that the one fighter who should have known it was coming was the one to fail the test.
Regardless of what Overeem's B-sample eventually shows, the random testing is expected to become a trend.

"This is the reason we wanted it and pushed for it," Kizer said. "We’ve always been a commission, even before my time, that has always tried to improve testing, within our powers to do so. We added steroid testing years ago, and we’re doing more and more testing than ever. When I took over, we tested 2-3 guys a card. Now sometimes we’re testing everyone on card. We’re doing in-training drug tests. We're doing more testing than ever."

micha
05-04-2012, 07:52
Dana White: 'I am so f------ mad'6 hours ago | source: 5thround.com (http://www.5thround.com/111059/dana-white-responds-to-alistair-overeems-flunked-drug-test/) | 25631 Views | 168 Comments




Thirty minutes prior to the Nevada State Athletic Commission alerting the mixed martial arts world that Alistair Overeem had failed his pre-fight drug test, UFC President Dana White was notified of the disappointing news.

“I am beyond pissed about this,” White said. “I’m so f------ mad right now I can’t even begin …
“It’s beyond — what’s the word I’m looking for — it’s beyond belief. It’s beyond comprehension. You’re an absolute moron, a brain-dead absolute f------ dummy. It goes beyond a guy have any common sense whatsoever.”
“The worst part is that he sat in front of us and lied to us. How f------ stupid do you have to be? Seriously dumb. Anybody who’s using [performance-enhancing drugs] right now is an absolute f------ moron.”
“I don’t have a Plan-B."
In regards to Overeem’s future inside the Octagon, White said he’ll wait for more details to emerge from the NSAC and to hear Overeem’s side of the story. However, he’s going to allow Fertitta to chat with Overeem since he’s far too heated at the moment.
“It doesn’t look good, does it?” White said. “It doesn’t look good.”

bryan
05-04-2012, 08:57
Hate to say I told you so.... like 100000 times.... Dat lichaam van overeem komt niet van een boterham met paardenvlees.
Maar toch het is zuur, hij kan zijn toekomst wel voorbij kussen.. aardig wat bruggen verbrand en Dana is not amused

123trisweat
05-04-2012, 08:59
Jeez, paar dagen afwezig en dan dit verhaal. Stom, jammer, balen en nu?

Leventdepevent
05-04-2012, 09:01
zeker meegelezen in het testosteron boosting topic

Ralph
05-04-2012, 09:26
Als het waar is: wat een knakker! Even z'n toekomst weggegooid...

MMAFAN-1122
05-04-2012, 09:41
Als het waar is: wat een knakker! Even z'n toekomst weggegooid...

Zou zonde zijn... Ik denk dat het pure angst en onzekerheid is als je gebruikt... We zullen zien hoe dit gaat aflopen!!!

Ulis-E
05-04-2012, 09:46
ff voor alle naievelingen onder ons, denk je nou serieus niet dat er in de UFC anabolen worden gebruikt? Een land waar highschool leerlingen een spuit testosteron zetten om een sportbeurs te krijgen?

en voor Alistair, tjah zijn collega's worden niet gepakt, misschien tijd om te checken hoe zij dat doen.. Wel behoorlijk stom, hij staat al in de belangstelling wegens zijn hulkige fysiek dan zou je toch wat voorzichtiger moeten zijn.... zonde

Harrie Nak
05-04-2012, 09:58
Waar rook is, is vuur. Wat een lul. Had ik toch bijna vluchten e.d. geboekt als de event kaarten niet zo belachelijk duur waren!

NESCIO
05-04-2012, 10:02
Ik kijk al uit naar een nieuwe aflevering van The Reem.....

Voor al degene die dachten dat het puur natuur was/is..... Gniffel

Wat een slechte timing qua kuur zeg niet normaal.....

Ralph
05-04-2012, 10:04
ff voor alle naievelingen onder ons, denk je nou serieus niet dat er in de UFC anabolen worden gebruikt? Een land waar highschool leerlingen een spuit testosteron zetten om een sportbeurs te krijgen?

en voor Alistair, tjah zijn collega's worden niet gepakt, misschien tijd om te checken hoe zij dat doen.. Wel behoorlijk stom, hij staat al in de belangstelling wegens zijn hulkige fysiek dan zou je toch wat voorzichtiger moeten zijn.... zonde


Iedereen weet dat bijna alle topsporters gebruiken, maar het is nogal sneu om als 1 van de weinigen gepakt te worden... Dan doe je toch iets verkeerd.

Fyodor
05-04-2012, 10:07
Ik kijk al uit naar een nieuwe aflevering van The Reem.....



http://i.imgur.com/SUFHs.jpg

Dit wordt hem... ;)

OT: Wat eeuwig zonde zeg, hier baal ik zo van.
Grote kans dat het JDS vs Mir wordt en daar zit toch niemand op te wachten? Mir heeft geen schijn van kans.

NESCIO
05-04-2012, 10:11
lol@Fyodor.....

Klik Career is aan...

ArjanV
05-04-2012, 10:14
Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

Eeuwig zonde dit.

Mag ik een teiltje.... :hypocrite:

Harrie Nak
05-04-2012, 10:14
Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

Eeuwig zonde dit.Ja, want in al die tijd dat hij bij GG zat, zat hij alleen aan het paardenvlees? :fp:

payap
05-04-2012, 10:23
Shit dit is echt balen!

Hoe lang zit dat spul nog in je lichaam na gebruik dan?

Biiyen
05-04-2012, 10:27
Wat een klote bericht zo op de vroege morgen... de mooiste card van het jaar in een klap kapotgeslagen. Als AA dit heeft verpest is het echt een mega ezel.

boudstyle
05-04-2012, 10:32
Wat een klote bericht zo op de vroege morgen... de mooiste card van het jaar in een klap kapotgeslagen. Als AA dit heeft verpest is het echt een mega ezel.

Andrei Arlovski staat hier volgens mij geheel buiten.

ArjanV
05-04-2012, 10:38
Shit dit is echt balen!

Hoe lang zit dat spul nog in je lichaam na gebruik dan?

Ligt eraan wat voor testosteron is gebruikt...

XanaduNL
05-04-2012, 10:43
Ligt het aan mij of is een hoog testosteron gehalte niet eens zo erg als je zou denken?

Garcia
05-04-2012, 10:44
Dit zat eraan te komen. Ieder normaal mens weet dat zulke groei echt niet alleen van goede voeding komt. Het feit dat Alistair is blijven gebruiken in de aanloop van een van de meest belangrijke gevechten uit zijn carrière is gewoon dom. Ik denk dat de reactie van Dana White de spijker op zn kop slaat.


“How (expletive) stupid do you have to be? Seriously dumb. Anybody who’s using right now is an absolute (expletive) moron,” White stated.
“It’s beyond, what’s the word I’m looking for, it’s beyond belief. It’s beyond comprehension. You’re an absolute moron, a brain dead absolute (expletive) dummy. It goes beyond a guy have any common sense whatsoever.”

Leventdepevent
05-04-2012, 10:54
precies beste reactie in tijden van Dana!

ArjanV
05-04-2012, 10:54
Dana White is een hypocriete lul! Hij weet net zo goed als ieder ander weldenkend mens dat er in de UFC vollop gebruikt wordt en meneer vind dat allemaal best zolang de dollars binnenrollen...wanneer er vervolgens iemand tegen de lamp loopt doet ie alsof ie nergens vanaf weet....

micha
05-04-2012, 11:01
Dana zegt gewoon de waarheid hoe dom kun je zijn als je weet dat binnen 6 maanden 3 keer getest gaat worden. De vraag is nu kan hij wel zonder. Is hier sprake van een verslaving? Kun je verslaafd raken aan anabolen?
Een ding is zeker dat de positieve waarden die nu zijn aangetoond meer dan 10 keer zoveel als een gewoon mens niet uit zijn tijd bij GG stammen. Voor zijn partij met Lesnar is hij nog schoon bevonden.

NESCIO
05-04-2012, 11:06
Kom op Micha doe nou ff een keer niet alsof we achterlijk zijn....

Bij GG gebruikte hij ook waarschijnlijk onder begeleiding van arts etc...

micha
05-04-2012, 11:11
Kom op Micha doe nou ff een keer niet alsof we achterlijk zijn....

Bij GG gebruikte hij ook waarschijnlijk onder begeleiding van arts etc...

niet onder begeleiding van GG dat is een ding wat zeker is

Bromios
05-04-2012, 11:13
Micha, doe niet zo vreselijk hypocriet.

Doe ons allemaal een lol en spring onder een trein of zo. Ik weet dat je echt zo hard mogelijk probeert GG kapot te maken maar dat hoeft echt niet in elk topic.

Mule-Kick
05-04-2012, 11:15
Ben niet verbaasd dat hij gebruikt (dat doet inderdaad wss een groot deel van de vechters) maar wel dat ie zich heeft laten pakken. Hij weet toch dat na het fiasca bij vorige partij met gemiste drugstests en te laat inleveren van samples dat hij nog 3x een random test moest doen. Baal hier echt van.

Wheelie
05-04-2012, 11:17
Waar rook is, is vuur. Wat een lul. Had ik toch bijna vluchten e.d. geboekt als de event kaarten niet zo belachelijk duur waren!

Ik ben er goed ziek van :wacko:

micha
05-04-2012, 11:18
Micha, doe niet zo vreselijk hypocriet.

Doe ons allemaal een lol en spring onder een trein of zo. Ik weet dat je echt zo hard mogelijk probeert GG kapot te maken maar dat hoeft echt niet in elk topic.

doe niet zo raar man ik heb 3 kinderen

NESCIO
05-04-2012, 11:19
@Micha begrijp dat je dat op een openbaar forum ontkent.

Echter het zou zeer onverstandig zijn om op dat niveau te trainen en eventueel anabolen gebruiken zonder medeweten van team & begeleiding.

ARMENIA
05-04-2012, 11:19
ga is weg joh.. bij gg gebruikte hij en dat deed hij nu ook.. wat je nu doet is helemaal niet realistisch, een kind van 10 jaar zou je niet eens geloven.. dus bespaar ons deze woorden en zet jezelf niet voorschut. we vragen je ook niet om toe te geven dat hij bij gg gebruikte, wees er gewoon stil over want iedereen weet dat hij ook bij gg gebruikte.


Dana zegt gewoon de waarheid hoe dom kun je zijn als je weet dat binnen 6 maanden 3 keer getest gaat worden. De vraag is nu kan hij wel zonder. Is hier sprake van een verslaving? Kun je verslaafd raken aan anabolen?
Een ding is zeker dat de positieve waarden die nu zijn aangetoond meer dan 10 keer zoveel als een gewoon mens niet uit zijn tijd bij GG stammen. Voor zijn partij met Lesnar is hij nog schoon bevonden.

Mule-Kick
05-04-2012, 11:20
@Wheelie: jij kent Overeem toch persoonlijk? Heeft hij zelf al gereageerd ergens?

Facade
05-04-2012, 11:28
svp opzouten met dat GG gelul van beide kanten. fucking irritant.

joepmaloen
05-04-2012, 11:30
voor dat alistair bij golden glory zat was hij een normaal gebouwde man toen bij golden glory zag je hem groeien die weten denk ik precies wanneer ie gebruikt en waarneer die op moest houde met gebruik hebben die nie lope klagen dat ze hem moeste teste wand die kunnen nie goed tegen zijn verlies he basje

Wheelie
05-04-2012, 11:33
@Wheelie: jij kent Overeem toch persoonlijk? Heeft hij zelf al gereageerd ergens?




Ik krijg 'm niet te pakken

SacredHeart
05-04-2012, 11:34
Het was ook allemaal weer te mooi om waar te zijn... :(

x2

Kemal
05-04-2012, 11:35
Hou het allemaal ontopic svp!

Boran
05-04-2012, 11:36
Wat ontzettend dom en ontzettend jammer. Gaat niet echt lekker in de VS tot nu toe. Vluchten voor een dopingtest, veroordeeld worden tot een taakstraf voor het duwen van een persoon en nu gepakt in een dopingtest.

Ik vind 't terecht dat ze in de VS zo streng controleren. Doping gebruiken blijft natuurlijk vals spelen. Het is een publiek geheim dat de meeste vechters in de UFC en dan met name de zwaargewichten wel iets gebruiken. Alleen zij worden niet gepakt en er is dus geen bewijs voor.

Anderson
05-04-2012, 11:41
Ligt het aan mij of is een hoog testosteron gehalte niet eens zo erg als je zou denken?

Hang er van af bij Contador was het minimum.

Wiseguy
05-04-2012, 11:42
Het is niet zijn schuld! De AH heeft bekend gemaakt dat ze gebruik maken van dit paard voor hun vlees.
http://www.horsegroomingsupplies.com/pictures/files/1/7/8/4/1/steroids.jpg

Ralph
05-04-2012, 11:43
Als de B sample ook positief is maar met Brock mee naar de WWE?

Pr00f
05-04-2012, 11:45
Hou het allemaal ontopic svp! < dit inderdaad.


Zoveel mensen keken uit naar dit monstergevecht. Waarom!!!?? Wat stom stom stom. Ik hoop dat er ergens een foutje is gemaakt. Maar dat zal vast niet :/. Trouwens is het niet raar dat er niks bij Antonio Silva is gevonden? Ik dacht dat die uit medische redenen wel mocht gebruiken oid.

Ben ik een van de weinige die Frank mir niet hoeft te zien tegen JdS? Jds maakt echt gehakt van hem.

dirk5
05-04-2012, 11:53
Mma ; het nieuwe wielrennen.

PS
05-04-2012, 12:04
Bij contador was het clenbuterol...


EDIT: dit was reactie op anderson

kentaro
05-04-2012, 12:06
echt jammer dit....

VivaLaStef
05-04-2012, 12:08
Volgens mij heeft iemand van GG gewoon stiekem een flinke dosis ingespoten toen hij lag te slapen! ;)

Pr00f
05-04-2012, 12:11
Kan wel janken :D. Zo stom is dat hoe erg je naar een gevecht uit kan kijken. 2 Nederlanders op de UFC card, waarvan 1 titelgevecht. Die daar even z'n 4de belt kon pakken. Te mooi om waar te zijn...

Vinand
05-04-2012, 12:17
Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

Eeuwig zonde dit.

Zucht daar hebben we micha weer met zijn alu hoedje... Zeker als je nagaat dat ali zijn groei heeft doorgemaakt BIJ GG.. :)

Maar goed daar horen we natuurlijk niks over.


On topic: Ik hoop echt dat ali gewoon een superfreak is die gewoon die testeron natuurlijk produceerd. Jammer, ik had die hoofd van JDS wel ingestompt willen zien. :(

The_Rock
05-04-2012, 12:21
De mentale kracht van Overeem begint bij zijn fysiek. Ik weet 100% zeker, dat hij 90% van zijn zelfvertrouwen door zijn figuur krijgt. Hij ging alleen te ver.

Als je een gespierde beest bent, dan denk je alleen "Het kan nog meer"
Of als je echt tevreden bent (ben je nooit) dan denk je "Ik moet dit stukje groter maken, schouder nog ff etc. je pusht jezelf om al je minpunten te verbeteren (die anderen niet zien). En zo ga je shit gebruiken om je doelen te behalen en die image die mensen van je hebben te behouden.

LeeMurray
05-04-2012, 12:46
Ik vind dit heel jammer. Zoals de meese liefhebbers keek ik echt uit naar dit gevecht. Ik denk dat we kunnen vaststellen dat dit niet het beste half jaar van The Reem is. De breuk met GG, drugstest gemist, taakstraf voor het duwe van een dame en nu dit weer. Het zit hem niet mee.

Ik hoop dat hij hier bovenop komt...

Naj85
05-04-2012, 13:02
Erg jammer dit, baal er echt enorm van. had er heel erg op verheugd. toen ik las dat er vorige week na de press conference onverwachts getest werd was ik er al een beetje bang voor..
hoop alsnog dat er een verklaring voor is en dat de match door gaat

Maar nu zien we Fedor tegen JDS

http://img528.imageshack.us/img528/2480/ufc146fedor.jpg
grappenmakers http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_146

Bdn
05-04-2012, 13:11
Ongeloofelijk!! Ik vermoedde altijd wel dat ie in het verleden iets gebruikt zou hebben maar dacht dat ie dat inmiddels toch niet meer zou doen met alle 'random tests' waar hij aan zou moeten voldoen. Zoals Dana al zei: Hoe dom kan je zijn???? Ik hoop nog op een wonder maar als hij echt gebruikt heeft dan mogen ze hem er van mij uitschopen, het is toch valsspelen! Het argument dat 'iedereen' het doet kan wel zijn, maar niet 'iedereen' wordt gepakt, verklaar dat dan maar...... (hier bedoel ik dus degene die met hem getest zijn)

Bdn
05-04-2012, 13:14
Overigens het feit dat er nog geen enkele reactie van AO is doet me vermoeden dat ie fout zit en nu aan het beraaden is wat z'n opties zijn..... God wat baal ik hier van!

bladetrinity
05-04-2012, 13:54
Ongeloofelijk!! Ik vermoedde altijd wel dat ie in het verleden iets gebruikt zou hebben maar dacht dat ie dat inmiddels toch niet meer zou doen met alle 'random tests' waar hij aan zou moeten voldoen. Zoals Dana al zei: Hoe dom kan je zijn???? Ik hoop nog op een wonder maar als hij echt gebruikt heeft dan mogen ze hem er van mij uitschopen, het is toch valsspelen! Het argument dat 'iedereen' het doet kan wel zijn, maar niet 'iedereen' wordt gepakt, verklaar dat dan maar...... (hier bedoel ik dus degene die met hem getest zijn)

Nou Overeem is ook wel vaker "clean"getest. Het kan dus blijkbaar wel.

bladetrinity
05-04-2012, 13:55
Ik baal er ook echt verschrikkelijk van! Het is zijn eigen schuld, maar ik keek zo uit naar deze partij. Kan verder niemand bedenken waar ik JDS tegen wil zien(fedor is jammer genoeg geen optie). Ben benieuwd hoe dit afloopt.

blackadder
05-04-2012, 14:11
Dana White is een hypocriete lul! Hij weet net zo goed als ieder ander weldenkend mens dat er in de UFC vollop gebruikt wordt en meneer vind dat allemaal best zolang de dollars binnenrollen...wanneer er vervolgens iemand tegen de lamp loopt doet ie alsof ie nergens vanaf weet....
Dana en die andere twee zijn zelf flinke gebruikers. Zou idd raar zijn als ze dat niet wisten.

Niek-S
05-04-2012, 14:12
Wat balen, man man! Ik hoop dat dit goed komt met het 2e sample. ps. Voor Fedor vs JDS vlieg ik naar amerika hehe;)

Chane
05-04-2012, 14:21
Ik denk dat t over en uit is met zn MMA carriere :(
Wat jammer zeg... baal verschrikkelijk.

boudstyle
05-04-2012, 14:29
Even een rare vraag, maar als je gebruikt en je wordt er zo groot mee moet je dan ook blijven gebruiken om die behaalde massa te behouden?
Overeem is namelijk al zover dat hij moest cutten voor gevechten.
Het kan toch niet zo zijn als hij stopt met gebruiken, hij opeens al die massa verliest als hij gewoon keihard blijft door trainen?

NESCIO
05-04-2012, 14:31
@The_Rock lol....

klinkt toch bekend in de oren.....

Naj85
05-04-2012, 15:02
#mmaNews (http://twitter.com/#%21/search/%23mmaNews) Reports of Mir to fight JDS. Silva to fight Cain. Mitrione to fight Roy.

http://twitter.com/#!/FactsMMA/status/187723152439250945

Biiyen
05-04-2012, 15:03
Even een rare vraag, maar als je gebruikt en je wordt er zo groot mee moet je dan ook blijven gebruiken om die behaalde massa te behouden?
Overeem is namelijk al zover dat hij moest cutten voor gevechten.
Het kan toch niet zo zijn als hij stopt met gebruiken, hij opeens al die massa verliest als hij gewoon keihard blijft door trainen?

Hoeveel kilo kan je verliezen in een week of 8? Denk dat bij gasten als Alistair tussen de oren zit... MEER MEER MEER

The Company
05-04-2012, 15:12
Iemand al persoonlijk contact gehad met Overeem of zijn trainers?

Pahlavan
05-04-2012, 15:18
10:1 is wel ongelovelijk hoog... 10x meer testosterone dan het gemiddelde krijg je echt niet zomaar hoor. Natuurlijk werd er altijd al gespeculeerd over zijn groei maar had nooit gedacht dat zoiets voor zo'n groot gevecht zou gebeuren.
ik baal wel enorm... Keek zoooo erg uit naar dit gevecht!

SacredHeart
05-04-2012, 15:19
Voor de mensen die hopen op een gunstige uitslag van het B-staal: de afgelopen 6 jaar is er maar 1x een verschil qua uitkomst geweest tussen het A-staal en het B-staal... Één of andere bokser had toen niet op 6 verschillende substanties positief getest maar op 5..

Enige kans is misschien nog dat het blijkt dat het op een natuurlijke manier verkregen testosteron is. Bij het testen op het B-staal kijken ze daar ook naar (natuurlijk vs. chemisch) in tegenstelling tot het testen van het A-staal (of dit vaker is voorgekomen is bij mij niet bekend).

Ik heb er een hard hoofd in dat AO nog in de ring stapt tijdens UFC 146, de legitieme bronnen (media) zeggen dat de kans zeer zeer klein is.

Het is wel zeer en zeer dom van AO als hij echt gebruikt heeft, vraag me echt af hoe stom je kan zijn dan.. Je bent nog geen 4 maanden geleden in verband gebracht met gebruiken e.d. en daar veel gezeik mee gehad en dan denk je, weet je wat, ik gebruik gewoon wel... AARGH!!

Maar goed eerst alle resultaten, reacties AO en UFC en consequenties afwachten...

The Company
05-04-2012, 15:21
JDS vs Mir is trouwens echt een grote mismatch. Dan zie ik nog liever JDS vs Hunt of JDS vs Fedor.

KO.YOU.FOOL
05-04-2012, 15:28
Sjonge jonge!! Ongelooflijk dit :(

carlo1
05-04-2012, 15:31
echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.

Bromios
05-04-2012, 15:34
echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.

en dan is het over met de carriere van ao. Want buiten de ufc is er niks meer.
Ik hoop dat het goed komt want had hier erg veel zin in.

micha
05-04-2012, 15:39
hij heeft een contract van 3 jaar. Dana is echt upset die gaat hem echt niet helpen door zijn contract te verbreken. Nee hij wordt geschorsd en mag nergens anders vechten. Sponsors stonden al niet meer in de rij nadat hij een Plee-guilty had voor vrouwenmishandeling. Nu is zijn naam zo besmet dat er geen bedrijf meer wil werken met hem.

Pr00f
05-04-2012, 15:41
Voor de mensen die hopen op een gunstige uitslag van het B-staal: de afgelopen 6 jaar is er maar 1x een verschil qua uitkomst geweest tussen het A-staal en het B-staal... Één of andere bokser had toen niet op 6 verschillende substanties positief getest maar op 5..

Enige kans is misschien nog dat het blijkt dat het op een natuurlijke manier verkregen testosteron is. Bij het testen op het B-staal kijken ze daar ook naar (natuurlijk vs. chemisch) in tegenstelling tot het testen van het A-staal (of dit vaker is voorgekomen is bij mij niet bekend).

Ik heb er een hard hoofd in dat AO nog in de ring stapt tijdens UFC 146, de legitieme bronnen (media) zeggen dat de kans zeer zeer klein is.

Het is wel zeer en zeer dom van AO als hij echt gebruikt heeft, vraag me echt af hoe stom je kan zijn dan.. Je bent nog geen 4 maanden geleden in verband gebracht met gebruiken e.d. en daar veel gezeik mee gehad en dan denk je, weet je wat, ik gebruik gewoon wel... AARGH!!

Maar goed eerst alle resultaten, reacties AO en UFC en consequenties afwachten...


Volgens mij ook een keer gebeurd bij een vrouwelijke basketbalster, die de A ook positief werd gemeten en B was prima in orde... Dus het kan maar de kans is zeeeer klein.

KO.YOU.FOOL
05-04-2012, 15:42
echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.

Zeker k*t nieuws. Niks is nog zeker natuurlijk, maar stel je voor hij heeft echt doping gebruikt. Waarom zou een Fedor dan tegen een Overeem vechten die doping gebruikt, dat is toch vals spelen of zie ik dit verkeerd?
En al gaan ze tegen elkaar. Leuk, maar bij lange na niet zo'n vette pot als Overeem vs JDS voor de UFC HW title!

The Company
05-04-2012, 15:43
hij heeft een contract van 3 jaar. Dana is echt upset die gaat hem echt niet helpen door zijn contract te verbreken. Nee hij wordt geschorsd en mag nergens anders vechten. Sponsors stonden al niet meer in de rij nadat hij een Plee-guilty had voor vrouwenmishandeling. Nu is zijn naam zo besmet dat er geen bedrijf meer wil werken met hem.

Volgens mij maakt dat de meeste promotors inclusief de UFC niks uit. Dana is alleen pist dat UFC 146 nu in het water valt. Sonnen is nu ook weer held en Thiago Silva staat in zijn eerste gevecht na zijn schorsing weer in een main-event en zo kan ik nog wel even doorgaan.

KO.YOU.FOOL
05-04-2012, 15:44
Ik vond nog een duidelijk artikel over T/E Ratio en Testosteron misbruik:

Source: http://www.dopingautoriteit.nl/dopingregels/dopingcontrole/analyses/teratioalsdetectiemethode

Turboknecht
05-04-2012, 15:50
Mooi artikel!

micha
05-04-2012, 15:54
nog steeds geen reactie......ik denk dat nu toch wel wakker zouden zijn in de states

Turboknecht
05-04-2012, 15:57
Ik hoop gewoon dat ze iedereen omkopen, dikke vette corruptie, en dat het dan toch doorgaat. Maar ja, het zal wel niet.

Ik zit ook echt niet op Mir vs JDS te wachten, en ook niet op Cain vs Big Foot en al helemaal niet op Mittrione vs Nelson. Dan heeft Overeem echt het hele event naar de gallemiezen geholpen.

Ton
05-04-2012, 16:02
Waarom wordt de T/E-ratio gemeten?
Gemiddeld komen beide stoffen evenveel voor in het lichaam en is er dus een verhouding van 1:1. Maar het komt ook wel voor dat de verhouding 4:1 is en uitschieters naar boven zijn ook mogelijk tot wel 10:1.

Alles komt goed jongens, alles komt goed... Geen vuiiiiiltje aan de lucht, hele vervelende misverstandjes. Overeem heavy weight champ, ik voel het, ik voel het!

GVD WAT BAAL IK ALS EEN STEKKER!!!!!!!!!!!! :twak:

micha
05-04-2012, 16:04
hij heeft boven de tien gescoord..........

Ton
05-04-2012, 16:10
Micha, negatieve natte tosti, dat was toch een typefoutje van Kizer zelf!

RamonaS
05-04-2012, 16:17
http://img15.hostingpics.net/pics/182444overeemevolutionklubcom2765b3b.jpg

joost
05-04-2012, 16:19
http://www.youtube.com/watch?v=rTfYa0NzIA8

micha
05-04-2012, 16:20
serieus? ik dacht dat er 10> stond en dat men bedoelde boven de tien. Laat me voorop stellen dat ik echt niet blij ben en hoop dat het een fout is en een vervuilde reageerbuis de schuld is van deze uitslag maar laten we wel wezen dit gaat om AO die al jaren verdacht is. Voor de partij met Lesnar vluchtte hij voor een test naar Nederland en hij moet 2 keer onverwacht testen binnen zes maanden.

@ton post weer eens wat in de dungeon!

Turboknecht
05-04-2012, 16:23
Even een rare vraag, maar als je gebruikt en je wordt er zo groot mee moet je dan ook blijven gebruiken om die behaalde massa te behouden?
Overeem is namelijk al zover dat hij moest cutten voor gevechten.
Het kan toch niet zo zijn als hij stopt met gebruiken, hij opeens al die massa verliest als hij gewoon keihard blijft door trainen?

Dit wil ik ook graag weten.

XanaduNL
05-04-2012, 16:29
Sterk gerucht van het moment:
JDS vs. Mir
Cain vs. Bigfoot
Nelson vs. Mitrione

We zullen zien.

KN
05-04-2012, 16:38
echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.
Fedor's team heeft al eens gezegd dat Overeem extra getest moet worden bij een mogelijke wedstrijd.

Daar is ook op dit forum wat ophef over geweest.

Fatihhh
05-04-2012, 16:46
Ik geloof sowieso dat hij nog een keer getest gaat worden. Misschien bestaan wonderen toch en is het een grote misverstand.

mario the count
05-04-2012, 16:51
Allereerst wil ik zeggn dat ik fan ben van overheem.

Maar had iemand hier verwacht dat hij niet aan de AAS zit?

Dit was toch te verwachten, ik heb nog nooit iemand naturel zo gezien. De gast is een beest, heeft een opgeblazen kop vol met vocht (wat een duidelijke bijwerking is van kuren.)

Brainthief
05-04-2012, 16:57
Hij had ook gewoon naar de dokter moeten gaan voor TRT.....wat een sukkel ook, die Alistair.... echt super zonde....
ik hoop dat de B-staal ok is maar wat ongelofelijk dom.....

Wat een geld loopt ie ook mis......

Maar eigenlijk is UFC ook geen zuivere koffie, die hele TRT moet ook niet mogelijk zijn.....andere discussie dat wel, maar wel raakvlakken....

22jarige
05-04-2012, 16:57
Dit wil ik ook graag weten.

Zoveel massa droog naturel vasthouden is gewoon niet mogelijk. Als hij zou trainen als een bodybuilder kan hij het redelijk/langer vasthouden naturel, met voldoende rust goede voeding, maar hier komt nu net het grote verschil, mma vechters doen voornamelijk cardio uren sparren op een mat er is niets kataboler (slopender) voor je spieren dan dat.

Juist het keiharde trainen zal iemand fysiek slopen zonder hoog testosteron, kijk bv hoe een marathonloper eruit ziet. Uren perdag kickboxen (cardio) is gewoon spierafbraak.
Testosteron is een eiwitspaarder, spieren = eiwit.

Stel je doet een kuur en je wint 12 kilo zal je 6-8 kilo gemiddeld overhouden naturel, mits je goed eet traint etc. en je eigen testosteron spiegel weer goed op orde krijgt.

Of je blijft gewoon constant ON, Rampage is echt niet de enige vechter die op trt zit...

Harrie Nak
05-04-2012, 16:58
Volgens mij maakt dat de meeste promotors inclusief de UFC niks uit. Dana is alleen pist dat UFC 146 nu in het water valt. Sonnen is nu ook weer held en Thiago Silva staat in zijn eerste gevecht na zijn schorsing weer in een main-event en zo kan ik nog wel even doorgaan.Inderdaad. Sonnen had een waarde die 6x hoger lag dan die van Overeem nu, en hij mocht nog steeds vechten voor de titel tegen Silva. Money rules.

niels
05-04-2012, 16:59
De kranten in Nederland hebben het inmiddels ook overgenomen..


http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3236573/2012/04/05/Freefighter-Alistair-Overeem-betrapt-op-doping.dhtml

http://www.telegraaf.nl/telesport/11857268/__Overeem_loopt_tegen_de_lamp__.html

weer typisch de telegraaf.. " De test werd voorafgaand aan de finale van de UFC 146-klasse (MMA) afgenomen"

blackadder
05-04-2012, 17:01
Allereerst wil ik zeggn dat ik fan ben van overheem.

Maar had iemand hier verwacht dat hij niet aan de AAS zit?

Dit was toch te verwachten, ik heb nog nooit iemand naturel zo gezien. De gast is een beest, heeft een opgeblazen kop vol met vocht (wat een duidelijke bijwerking is van kuren.)
Maar hij heb geen puistje op z'n rug...

mario the count
05-04-2012, 17:06
Zoveel massa droog naturel vasthouden is gewoon niet mogelijk. Als hij zou trainen als een bodybuilder kan hij het redelijk/langer vasthouden naturel, met voldoende rust goeie voeding, maar hier komt nu net het grote verschil, mma vechters doen voornamelijk cardio uren sparren op een mat er is niets kataboler (slopender) voor je spieren dan dat.

Juist het keiharde trainen zal iemand fysiek slopen zonder hoog testosteron, kijk bv hoe een marraton loper eruit ziet. Uren perdag kickboxen (cardio) is gewoon spierafbraak.
Testosteron is een eiwitspaarder, spieren = eiwit.

Stel je doet een kuur en je wint 12 kilo zal je 6-8 kilo gemiddeld overhouden naturel, mits je goed eet traint etc. en je eigen testosteron spiegel weer goed op orde krijgt.

Of je blijft gewoon constant ON, Rampage is echt niet de enige vechter die op trt zit...

Zelfs een bodybuilder die alleen maar bezig is met goed eten, trainen en rusten kan naturel niet zoveel spiermassa aankomen als overheem in htzelfde tijdsbestek.

mario the count
05-04-2012, 17:06
Oh ok, dan is tie clean.

Nosferatu187
05-04-2012, 17:07
Zelfs een bodybuilder die alleen maar bezig is met goed eten, trainen en rusten kan naturel niet zoveel spiermassa aankomen als overheem in htzelfde tijdsbestek.

Juist

SacredHeart
05-04-2012, 17:08
Inderdaad. Sonnen had een waarde die 6x hoger lag dan die van Overeem nu, en hij mocht nog steeds vechten voor de titel tegen Silva. Money rules.

Sonnen is wel geschorst geweest voor dat gevecht met Silva kwam.. Maar Marquadt daarentegen werd wel gecut.. Time will tell..

En Micha hou aub op...

BJJCORE
05-04-2012, 17:09
...voordeel is wel dat hij geen boete kan krijgen of geschorst worden aangezien hij geen vechtlicentie heeft. Deze moet hij aanvragen bij de NSAC. Die kunnen hem dan wel een vechtlicentie verbieden of zeggen dat hij nog een test moet doen.
Maar goed ik zie het echt niet gebeuren dat ze dit door de vingers zien.
In elke sport word wel doping gebruikt, maar de schuld ligt bij jezelf. Je bepaald zelf of je het gebruikt of niet en denkt op een slimme manier er niet op gepakt te worden.
Ik wilde ook graag de partij tussen JDS en Overeem zien, maar niet als hij cheat.
Die kans is nu verkeken en hoort iemand anders toebedeeld te worden , al is dat mega jammer, het is het meest eerlijke.

Als Japan hem met open armen ontvangt dan zegt dat gelijk genoeg over de status van MMA in Japan en wordt je niet serieus genomen. Ik denk dat Overeem gewoon op de blaren moet gaan zitten en wachten totdat ze over zijn en het dan weer proberen op een eerlijke manier.

Zeggen dat veel sporters gebruiken is het haast goedpraten van wat Overeem heeft gedaan. We maken allemaal fouten en willen het hoogste bereiken.... deze aktie van Overeem is EEN BEETJE DOM :-) maar goed wij weten ook niet wat in zijn hoofd omgaat verder. Als je al 10x niet gepakt ben waarom nu dan wel zou hij kunnen denken en misschien is dit wel gewoon de eerste keer dat hij het heeft gebruikt. Het klinkt ongeloofwaardig natuurlijk, maar hij is nergens eerder voor gepakt dus mogen we hem ook daar niet op oordelen. Het hier en nu is wat telt....misschien at hij paardenvlees dat was ingespoten met anabolen.
Misschien is hij ontvoerd door aliens en gaven ze hem 1 of ander middel......who knows!!!!?

Voor Overeem en voor de MMA fans is het zwaar balen maar shit happens en je kan het niet terugdraaien.
Ik hoop dat er een leuke partij wordt neergezet, maar Overeem vs JDS, al zou hij nu worden vrijgesproken is niet geloofwaardig.
Jammer maar helaas.........

22jarige
05-04-2012, 17:10
Zelfs een bodybuilder die alleen maar bezig is met goed eten, trainen en rusten kan naturel niet zoveel spiermassa aankomen als overheem in htzelfde tijdsbestek.

Eens, maar ik had nu alleen nog maar over het vasthouden van massa wat gevraagd werd :)

Pr00f
05-04-2012, 17:11
Vraag me toch af waarom hij nog wel dit soort dingen tweette een dag geleden "This just in! The population of horses in Florida has greatly dropped since @Alistairovereem (https://twitter.com/#!/Alistairovereem)'s arrival to the Blackzillians."
Beetje wrange zelfspot?

mario the count
05-04-2012, 17:11
ok ;)

spen
05-04-2012, 17:18
Dood- en doodziek

KeobNepo
05-04-2012, 17:19
echt jammer dit. Had me er echt op verheugd...

micha
05-04-2012, 17:23
is er ook nog geen reactie van The Blackzillians?

SacredHeart
05-04-2012, 17:28
Ik las net een interessante vraagstelling: Mocht de NASC eigenlijk Overeem wel testen, aangezien hij helemaal geen fighter license had. (deze liep namelijk 31/12/11 af)

blackadder
05-04-2012, 17:29
Ik las net een interessante vraagstelling: Mocht de NASC eigenlijk Overeem wel testen, aangezien hij helemaal geen fighter license had. (deze liep namelijk 31/12/11 af)
Hij moet toch sowieso getest worden om een nieuwe te krijgen?

Naj85
05-04-2012, 17:35
ik hoop dat dit een fucking nachtmerrie is man..

SacredHeart
05-04-2012, 17:41
Hij moet toch sowieso getest worden om een nieuwe te krijgen?

Uiteraard, begrijp me niet verkeerd maar dat neemt niet weg of ze hem toen wel mochten testen..

Sowieso interessant om te zien hoe de fans en de media helemaal los gaan en zelfs heel veel verkeerde info spreiden. Social media, you gotta love it ;)

adenane
05-04-2012, 17:41
Grappig dat niemand de ironie hier niet van inziet. Als er een God is, dan heeft hij echt een wrang en bizar gevoel voor humor.

Dit nieuws naar buiten brengen op de verjaardag van Bas Boon (van harte trouwens!!), dit verzin je toch niet. Iemands verjaardag kan in elk geval niet meer stuk en denk dat hij voor dit jaar niets meer mag wensen :lol:

Ontopic: stom, stom, stom......

The Company
05-04-2012, 17:41
Ik las net een interessante vraagstelling: Mocht de NASC eigenlijk Overeem wel testen, aangezien hij helemaal geen fighter license had. (deze liep namelijk 31/12/11 af)

Omdat hij zijn test voor UFC 141 gemist had moest hij nog 2 keer getest worden om zijn licence voor UFC 146 te krijgen. Het is daarom extra dom omdat hij wist dat hij getest zou worden zodra hij een bezoekje bracht aan Vegas.

Biiyen
05-04-2012, 17:41
ik hoop dat dit een fucking nachtmerrie is man..

Ik hoop het niet want dan heb ik de hele nacht voor niets gewerkt.....

rollermanskunk
05-04-2012, 17:52
Misschien kan Overeem met Brock mee naar de WWE? Of wordt het de WW in Nederland?

En btw die Zuffa-boys moeten niet zo zeiken hebben jullie wel eens gezien hoe Lorenzo Fertitta op zijn 60e er uitziet? Misschien heeft Overeem wel de verkeerde paardenvlees op het Zuffa-kantoor op zitten kanen?

http://www.combatlifestyle.com/pics/albums/071009ufc/1003.jpg

Peter0711
05-04-2012, 18:04
Ik vindt het allemaal klote wat er nu allemaal beweerd wordt. Maar ik wacht nog wel even op het officiele bericht van Allistair zelf,of van de UFC. Tot die tijd maak ik me nog even nergens druk om.

En wat betreft G.G en sommige reakties die ongetwijfeld van hun kant zullen komen,ik zou me doodschamen om eerlijk te zijn. Dat "groeiproces" is begonnen sindsdien jullie hem als "paradepaardje" zijn gaan gebruiken. Als Allistair schuldig wordt bevonden, (Waar ik nogsteeds aan twijfel) is het wat mij betreft ook G.G wat gruwelijk door de mand valt..

my2cents
05-04-2012, 18:04
Wat moet Dana dan zeggen?? hij kan niks anders dan dit zeggen imo

micha
05-04-2012, 18:05
lorenzo hoeft de octagon niet in en wordt dus ook niet getest.

60 hij heeft bij Dana in de klas gezeten....

Pr00f
05-04-2012, 18:11
Uiteraard, begrijp me niet verkeerd maar dat neemt niet weg of ze hem toen wel mochten testen..

Sowieso interessant om te zien hoe de fans en de media helemaal los gaan en zelfs heel veel verkeerde info spreiden. Social media, you gotta love it ;)

Inderdaad. en daarnaast is sherdog ineens een medisch lab. Allemaal experts over testosteron.

blackadder
05-04-2012, 18:18
Misschien kan Overeem met Brock mee naar de WWE? Of wordt het de WW in Nederland?

En btw die Zuffa-boys moeten niet zo zeiken hebben jullie wel eens gezien hoe Lorenzo Fertitta op zijn 60e er uitziet? Misschien heeft Overeem wel de verkeerde paardenvlees op het Zuffa-kantoor op zitten kanen?

http://www.combatlifestyle.com/pics/albums/071009ufc/1003.jpg
Hij is 44 of zo.

blackadder
05-04-2012, 18:18
lorenzo hoeft de octagon niet in en wordt dus ook niet getest.

60 hij heeft bij Dana in de klas gezeten....
Misschien is ie vaak blijven zitten.

blackadder
05-04-2012, 18:19
Ik vindt het allemaal klote wat er nu allemaal beweerd wordt. Maar ik wacht nog wel even op het officiele bericht van Allistair zelf,of van de UFC. Tot die tijd maak ik me nog even nergens druk om.

En wat betreft G.G en sommige reakties die ongetwijfeld van hun kant zullen komen,ik zou me doodschamen om eerlijk te zijn. Dat "groeiproces" is begonnen sindsdien jullie hem als "paradepaardje" zijn gaan gebruiken. Als Allistair schuldig wordt bevonden, (Waar ik nogsteeds aan twijfel) is het wat mij betreft ook G.G wat gruwelijk door de mand valt..
:lol:
Ik wist wel dat dit op de een of andere manier GG's schuld was.

deco'o
05-04-2012, 18:20
http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3236573/2012/04/05/Freefighter-Alistair-Overeem-betrapt-op-doping.dhtml

Uit het artikel:
De test werd afgenomen in de Amerikaanse staat Nevada, waar Overeem traint in aanloop naar de finale van de UFC 146-klasse tegen titelverdediger Junior dos Santos

:fp:

Jeru
05-04-2012, 18:42
http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3236573/2012/04/05/Freefighter-Alistair-Overeem-betrapt-op-doping.dhtml

Uit het artikel:
De test werd afgenomen in de Amerikaanse staat Nevada, waar Overeem traint in aanloop naar de finale van de UFC 146-klasse tegen titelverdediger Junior dos Santos

:fp:

Dat staat in elke krant geloof ik. Die denken dat het hier om zeilen gaat hahaha.

ReZp
05-04-2012, 18:53
:( Als dit allemaal waar is, baal ik harder dan hooi :(

dirk5
05-04-2012, 18:55
Ik wil Pride terug, daar had je dit gezeik allemaal niet....

Kemal
05-04-2012, 18:59
Dat staat in elke krant geloof ik. Die denken dat het hier om zeilen gaat hahaha.

wuahaha, is eigenlijk best triest toch, zo zie je maar dat het nog ontzettend in de kinderschoenen staat hier..

mario the count
05-04-2012, 19:18
Misschien is ie vaak blijven zitten.
:thup:

Hoek
05-04-2012, 19:56
Ik heb 0,0 verstand van doping, maar blijf zonder uitkomst van de B-test of een reactie van Overeem's zijde ervan uitgaan dat hij onschuldig is en het een misverstand betreft. Het is toch nog geen gedane zaak?

NESCIO
05-04-2012, 20:00
@hoek "ik heb 0.0 verstand" hier had je kunnen stoppen met tikken

Biiyen
05-04-2012, 20:07
Ik heb 0,0 verstand van doping, maar blijf zonder uitkomst van de B-test of een reactie van Overeem's zijde ervan uitgaan dat hij onschuldig is en het een misverstand betreft. Het is toch nog geen gedane zaak?

De A test was 10-1 ... Ajax staat met 10-1 achter tegen Barcelona en de tweede helft begint... Hoeveel % kans is er dat Ajax nog wint?

respect
05-04-2012, 20:19
ZWAAR KUT wanneer horen we nog wat nieuws hier over of slapen ze daar in de states nu.

Peter0711
05-04-2012, 20:36
:lol:
Ik wist wel dat dit op de een of andere manier GG's schuld was.

Allistair is oud en wijs genoeg om de keuzes in zijn leven zelf te maken,en dat heeft hij in het verleden ook duidelijk bewezen. Dus de schuld neerleggen bij G.G is niet terecht,en dat was ook zeker niet de bedoeling van me berichtje. Daarintegen was G.G er (indien het waar is) vast van op de hoogte destijds,terwijl ze zelf altijd sterk ontkend hebben,wat dus naar mijn idee niet erg best is voor hun geloofwaardigheid mocht Allistair wel schuldig bevonden worden.

XanaduNL
05-04-2012, 20:47
Hopen op een negatieve B sample is vrij zinloos. Dat is pas 1x eerder gebeurd, en het enige verschil was 1 van de vele stoffen die niet mochten.

Van mij mogen ze overigens wel wat minder streng zijn.
Een beetje testosteron, poe poe....

kickboxer1987
05-04-2012, 20:48
Ik heb 0,0 verstand van doping, maar blijf zonder uitkomst van de B-test of een reactie van Overeem's zijde ervan uitgaan dat hij onschuldig is en het een misverstand betreft. Het is toch nog geen gedane zaak?

Zie het als volgt, Overeem moest 2 samples afgeven op hetzelfde moment. Urine sample A en urine sample B.
In Urine sample A zit een epitestosterone:testosteron verhouding van 1:10 terwijl 1:6 is toegestaan (gemiddeld heeft een volwassen man 1:1). Om te voorkomen dat er iets fout is gegaan met testen gaan ze urine sample B dezelfde test doen. De uitslag van de B sample is nog onbekend

DAWK1D
05-04-2012, 20:55
Heel jammer.. maar ja.. cheating is niet toegestaan.

Bromios
05-04-2012, 21:04
Zie het als volgt, Overeem moest 2 samples afgeven op hetzelfde moment. Urine sample A en urine sample B.
In Urine sample A zit een epitestosterone:testosteron verhouding van 1:10 terwijl 1:6 is toegestaan (gemiddeld heeft een volwassen man 1:1). Om te voorkomen dat er iets fout is gegaan met testen gaan ze urine sample B dezelfde test doen. De uitslag van de B sample is nog onbekend

en in de b-staal gaan ze kijken of het verhoogde testosteron level synthetisch is of natuurlijk. In geval 2 gaat er nog een hoop gezeur komen. In het andere geval is het gelijk over.

El Bambino
05-04-2012, 21:05
Erg jammer natuurlijk, ALi had Nederland op de wereldkaart kunnen zetten op MMA gebied.
Aan de andere kant vraag ik me zelf af,hoeveel waarde heeft de Strikeforce titel K1 titel?
Zie Fedor, veel en veel kleiner op natuurlijke wijze, hij redt het nooit tegen zo een gigant als Overeem die puur op kracht vecht dankzij de drugs.

Tevens zou ik me zelf de vraag stelen als ik Overeem was, wil ik op deze manier de allerbeste zijn, wetend dat je vals speelt en alle andere tegenstanders bij voorbat al weinig kans maken? Je bent een sporter en het gaat niet alleen maar om geld, maar EER en respect!

Turboknecht
05-04-2012, 21:25
Alistair Overeem's T/E Ratio Was 14:1 in Failed PED Test
http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/3612755/GYI0063321634_large.jpg


http://s7.addthis.com/static/btn/sm-share-en.gif (http://www.addthis.com/bookmark.php?v=250&pub=sbnation)
By Mike Chiappetta (http://www.mmafighting.com/authors/mike-chiappetta) - Senior Writer
Follow @MMAFighting on Twitter (http://www.twitter.com/MMAFighting), and LikeMMA Fighting on Facebook. (http://www.facebook.com/mmafighting)
Apr 5, 2012 - UFC No. 1 heavyweight contenderAlistair Overeem (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122499/alistair-overeem) produced a testosterone-to-epitestosterone ratio of 14:1 in his failed urine test, Nevada state athletic commission executive director Keith Kizer told MMA Fighting on Thursday, shortly after he learned of the final result.
The average male produces a T/E ratio around 1:1. The World Anti-Doping Agency (WADA) uses a 4:1 standard for positive tests, and NSAC uses 6:1 as its cutoff, a number used by WADA up until 2006.
In NSAC's original statement announcing the flagged result, Overeem was said to have tested at a level higher than 10:1.
Overeem has the right to ask for his B-sample to be tested to ensure the accuracy of the result. That would likely trigger a carbon isotope ratio test, which would determine whether the testosterone in his body was natural or synthetic.
Because Overeem (36-11, 1 no contest) is unlicensed in Nevada, he cannot be punished for the test, but he would face an uphill task in trying to gain a license to fight Junior Dos Santos at UFC 146 (http://www.sbnation.com/mma/fight-card/95237/ufc-146-dos-santos-vs-overeem) as originally scheduled.
Overeem's number is slightly lower than that of Chael Sonnen (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122570/chael-sonnen) when he was caught with an elevated level in 2010. Sonnen, who lost to Anderson Silva the day after the test was taken, produced a sample with a 16.9:1 ratio.
To date, the UFC has still not addressed any potential replacement for Overeem, though a source with knowledge of the situation said the promotion would most likely choose former championFrank Mir (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122495/frank-mir) to face dos Santos.
UFC 146 takes place on May 26 at Las Vegas' MGM Grand Garden Arena.

king
05-04-2012, 21:31
Erg klote dit. Had me echt verheugd op een titanengevecht in mei.

Natuurlijk was het overduidelijk dat hij gebruikte. Echter, tegenwoordig hebben ze hele goede middelen om het te maskeren en het is erg dom dat hij zich medisch niet goed heeft laten begeleiden.

Daar is Dana ook zo boos over. Niet dat Alistair gebruikt, dat wist Dana natuurlijk al lang. Je tekent niet een miljoenencontract met een vechter zonder hem medisch van top tot teen te laten doorlichten. Maar omdat hij zich niet goed heeft laten begeleiden m.b.t. het maskeren. Dit kost iedereen veel geld...

BJJCORE
05-04-2012, 21:48
....we hebben het nog niet van Overeem zelf gehoord, dus misschien is het niet waar :lol:
Zolang we niks van Overeem zelf hebben gehoord kan het allemaal een vergissing zijn...echt hoor.... :rolleyes:
Ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat .... zo'n test zeg niks. Mijn CITO toets zei ook MAVO en ik heb Universiteit gedaan dus zo'n testje zegt eigenlijk ook niks. 14:1 ze kunnen wel zoveel zeggen. Dat zijn waardes voor een stier...misschien hebben ze wel stierenbloed gemeten.
................................
................................











Yeah right..... :wacko:

GM
05-04-2012, 22:09
Erg klote dit. Had me echt verheugd op een titanengevecht in mei.

Natuurlijk was het overduidelijk dat hij gebruikte. Echter, tegenwoordig hebben ze hele goede middelen om het te maskeren en het is erg dom dat hij zich medisch niet goed heeft laten begeleiden.

Daar is Dana ook zo boos over. Niet dat Alistair gebruikt, dat wist Dana natuurlijk al lang. Je tekent niet een miljoenencontract met een vechter zonder hem medisch van top tot teen te laten doorlichten. Maar omdat hij zich niet goed heeft laten begeleiden m.b.t. het maskeren. Dit kost iedereen veel geld...

yep....eindelijk iemand die het snapt..... ware het niet dat het (indien waar) een hele domme zet is te gebruiken in deze situatie..... je kan, mag en moet bij officiele gelegenheden een "controle overval" verwachten, zeker als je al op scherp staat na een eerder incident. Je hebt dus niet de 48 (of 24) uur waarbinnen je je moet melden dus ook geen tijd om te maskeren.

Indien waar; heel jammer voor alle betrokkenen en met name de sport

GM
05-04-2012, 22:17
en in de b-staal gaan ze kijken of het verhoogde testosteron level synthetisch is of natuurlijk. In geval 2 gaat er nog een hoop gezeur komen. In het andere geval is het gelijk over.

Niet waar..... synthetisch ?? gelul in de ruimte alleen de waarden worden gecontroleerd er bestaat niet zoiets als synthetisch testosteron als het op aantonen aankomt.
Het is een lichaamseigen stof die het lichaam in bepaalde hoeveelheden en verhoudingen aanmaakt, kloppen de hoeveelheden en/of verhoudingen niet (met een heeeeele ruime marge want ieder lichaam is anders) mag je komen uitleggen.
Moet je echt wel een heel erg goed verhaal hebben wil het met een sisser aflopen

Sjakiezwart
05-04-2012, 22:30
Niet waar..... synthetisch ?? gelul in de ruimte alleen de waarden worden gecontroleerd er bestaat niet zoiets als synthetisch testosteron als het op aantonen aankomt.


http://www.nytimes.com/imagepages/2006/08/01/sports/02landis-graphic.html

Schijnt dus wel degelijk te kunnen. De term "Carbon Isotope Ration Test" staat in het laatsgeciteerde Amerikaanse artikel.



Wat zijn gebruik betreft, het is zoals ze bij cagepotato al zeiden: It's always the ones you least suspect ;)

MuayThaiGuy
05-04-2012, 22:31
http://www.youtube.com/watch?v=rTfYa0NzIA8&amp;feature=player_embedded#!

Rverm
05-04-2012, 22:36
Gewoon heel klote...is zijn eigen schuld natuurlijk. En natuurlijk was hij in zijn tijd bij GG ook al zo, alleen ontkende iedereen binnen GG dat. Nadat ie 1 dag weg was hoorde je van kamp GG al dat ie zijn eigen middeltjes en regeltjes had op dat gebied. Nu lacht GG terecht het hardst...Al met al zonde voor Alistair zelf, maar ook voor alle fans die enorm naar deze partij uitgekeken hadden...Hopen op een wonder :D

GM
05-04-2012, 22:52
http://www.nytimes.com/imagepages/2006/08/01/sports/02landis-graphic.html

Schijnt dus wel degelijk te kunnen. De term "Carbon Isotope Ration Test" staat in het laatsgeciteerde Amerikaanse artikel.

Aantonen niet, indien er een hoeveelheid aanwezig is die het lichaam niet zelf kan produceren (dit is hetgeen wat ze aantonen) wordt er VANUIT GEGAAN dat dit van buitenaf is toegediend (zoals je wilt synthetisch).
Als het mogelijk was dit (synthetisch) aan te tonen zouden er drastisch tot dramatisch veel meer atleten "gepakt"worden.
Vandaar mijn opmerking "gelul in de ruimte" zie het als de maximale hematocriet waarde (EPO) van 50, omdat het niet aan te tonen is (lichaamseigen stof net als testosteron) is er een grens gesteld. Zonder briefje van de dokter ben je boven die waardes gewoon de lul.



Wat zijn gebruik betreft, het is zoals ze bij cagepotato al zeiden: It's always the ones you least suspect ;)

yamasaki
05-04-2012, 22:57
serieus? ik dacht dat er 10> stond en dat men bedoelde boven de tien. Laat me voorop stellen dat ik echt niet blij ben en hoop dat het een fout is en een vervuilde reageerbuis de schuld is van deze uitslag maar laten we wel wezen dit gaat om AO die al jaren verdacht is. Voor de partij met Lesnar vluchtte hij voor een test naar Nederland en hij moet 2 keer onverwacht testen binnen zes maanden.

@ton post weer eens wat in de dungeon!

Alsof jullie dat niet wisten, meneer Overeem is met juicy begonnen toen hij al bij GG was dus je moet niet acteren hier op forum ( ik herinner me nog toen Bas Boon en de rest van jullie met leugens kwammen dat zijn spierengroei natuurlijk was). Kom aub niet met die onzin alsof hij net begonnen is met testosterone gebruik don't play a devil's advocate here

Kemal
05-04-2012, 23:02
Hou het ONTOPIC!

GM
05-04-2012, 23:14
Alsof jullie dat niet wisten, meneer Overeem is met juicy begonnen toen hij al bij GG was dus je moet niet acteren hier op forum ( ik herinner me nog toen Bas Boon en de rest van jullie met leugens kwammen dat zijn spierengroei natuurlijk was). Kom aub niet met die onzin alsof hij net begonnen is met testosterone gebruik don't play a devil's advocate here

Kan het zo zijn dat je het eigenlijk wel weet maar er geen vinger achter kan (of wilt) krijgen wat mensen in hun eigen tijd voor zichzelf regelen.
Ik kan even niemand van GG zelf verzinnen die van die materie ook maar enigszins verstand heeft.
Wat ik eigenlijk bedoel is het volgende; je komt altijd door de controles heen a) je gebruikt niet of b) je hebt heeeel veel geluk of c) je hebt een hele goede arts of deskundige achter je staat.
Mijn gevoel zou c zijn (zonder doorvoor overigens ook maar enige aanwijzing te hebben)
Komt nu het GG punt; knap als jij iemand bij GG kan noemen die die kennis in huis heeft dit gaat namelijk iets verder als de meesten vermoeden.

maw; een atleet zal toch buiten dat team op zoek moeten naar die begeleiding en het zeker niet aan de grote klok hangen.
Hierdoor blijft het een vermoeden en geen feit....dus neem je het op voor je teamgenoot.

Slechts mijn idee maar wel zo netjes om mensen niet te beschuldigen ook al is de schijn nogal tegen.

marcelt
05-04-2012, 23:48
Zit ik gvd voor niks al een paar jaar aan de paardenvlees en kwark.

yamasaki
05-04-2012, 23:49
Kan het zo zijn dat je het eigenlijk wel weet maar er geen vinger achter kan (of wilt) krijgen wat mensen in hun eigen tijd voor zichzelf regelen.
Ik kan even niemand van GG zelf verzinnen die van die materie ook maar enigszins verstand heeft.
Wat ik eigenlijk bedoel is het volgende; je komt altijd door de controles heen a) je gebruikt niet of b) je hebt heeeel veel geluk of c) je hebt een hele goede arts of deskundige achter je staat.
Mijn gevoel zou c zijn (zonder doorvoor overigens ook maar enige aanwijzing te hebben)
Komt nu het GG punt; knap als jij iemand bij GG kan noemen die die kennis in huis heeft dit gaat namelijk iets verder als de meesten vermoeden.

maw; een atleet zal toch buiten dat team op zoek moeten naar die begeleiding en het zeker niet aan de grote klok hangen.
Hierdoor blijft het een vermoeden en geen feit....dus neem je het op voor je teamgenoot.

Slechts mijn idee maar wel zo netjes om mensen niet te beschuldigen ook al is de schijn nogal tegen.

Nou jongens jongens, dont beat around the bush. Sommige dingen zijn gewoon feiten die we niet kunnen ontkennen en meestal deel nemen van het team betekent zowel binnen en buiten ( AO was bij GG voor 12 jaar ofzo en denk je dat hij alleen met zijn teamgenoten alleen maar trainde en niet met hen omging?). Het is geen vermoed maar een duidelijk feit vriend

yamasaki
05-04-2012, 23:53
Nou jongens jongens, dont beat around the bush. Sommige dingen zijn gewoon feiten die we niet kunnen ontkennen en meestal deel nemen van het team betekent zowel binnen en buiten ( AO was bij GG voor 12 jaar ofzo en denk je dat hij alleen met zijn teamgenoten alleen maar trainde en niet met hen omging?). Het is geen vermoed maar een duidelijk feit vriend

Natuurlijk was meneer AO dom bezig want hij wist dat hij op de watchlist stond , hoe dom kan je zijn om aan die dingen te zitten? Erger nog hij verhuist definitief naar VS terwijl hij dood bewust was dat ie aan die dingen zat ( hoe dom kun je nou zijn?)

GM
06-04-2012, 00:05
Nou jongens jongens, dont beat around the bush. Sommige dingen zijn gewoon feiten die we niet kunnen ontkennen en meestal deel nemen van het team betekent zowel binnen en buiten ( AO was bij GG voor 12 jaar ofzo en denk je dat hij alleen met zijn teamgenoten alleen maar trainde en niet met hen omging?). Het is geen vermoed maar een duidelijk feit vriend

Snap wat je bedoeld.....met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.....maar nog steeds GEEN FEIT dat IEDEREEN binnen dat team van ALLE ins and outs op de hoogte was, das een beetje te kort door de bocht.
Je kan veronderstellen maar meer ook niet, persoonlijk maakt het mij ook geen reet uit wat er wel of niet gedaan, gezegd en of gebruikt is door wie en wie er wel of niet van op de hoogte waren.
Ik stoor me alleen een beetje aan het, volledig niet gehinderd door enige vorm van kennis, uitbraken van veronderstellingen en aannames.
Omdat je iets denkt, vindt, voelt, aanneemt etc etc betekend het niet dat het ook waar is, das gewoon je plasje ergens overheen doen.
Lees oa je eigen stukje eens terug dan snap je wat ik bedoel.
Vermeld het als je mening of idee maar niet als de waarheid.

Shikoku
06-04-2012, 00:05
Overeem moet ook gewoon geweten hebben zodra ze daar stonden met bloedbuisjes dat hij de lul was. Je test niet 14:1 tenzij je echt recentelijk je testosteron een boost hebt gegeven. Want die levels dalen heel erg snel. Het lijkt er nu ook wel erg sterk op dat het hele debakel tegen Lesnar gewoon een toneelstukje was. Hebben ze wel vaker random testen gehad? Of was dit puur omdat ze alistair wantrouwden? Het is allemaal gewoon zo fucked up..

GM
06-04-2012, 00:07
Natuurlijk was meneer AO dom bezig want hij wist dat hij op de watchlist stond , hoe dom kan je zijn om aan die dingen te zitten? Erger nog hij verhuist definitief naar VS terwijl hij dood bewust was dat ie aan die dingen zat ( hoe dom kun je nou zijn?)

Indien waar...ben ik het helemaal met je eens dat dat niet echt handig is....je carriere om zeep helpen

Turboknecht
06-04-2012, 00:09
@ Shidoku

Ja, maar dat had ie toch kunnen weten. Dan ga je de boel toch niet nog even een pepper geven van te voren. :fp:

Sjakiezwart
06-04-2012, 00:12
@GM ik kan je niet quoten omdat je zelf wat onhandig gequote hebt.

Het schijnt dat ze eerst gaan kijken wat de ratio is van het gevonden testosteron in vergelijking met dat van een normaal mens. In het geval van Overeem was dat 1:14 (volgens de laatste berichten)

Met die Carbon Isotope Ration test kunnen ze vervolgens schatten of een testosteron gemaakt is van producten waar het normaal van wordt gemaakt (m.a.w. voedsel) of van soya (waar de drugs meestal van wordt gemaakt). Nu lijkt me dat ook niet helemaal waterdicht (bijvoorbeeld voor iedereen die een dieet van louter soya heeft), maar het ligt wel iets genuanceerder dan jij stelt.

GM
06-04-2012, 00:13
Overeem moet ook gewoon geweten hebben zodra ze daar stonden met bloedbuisjes dat hij de lul was. Je test niet 14:1 tenzij je echt recentelijk je testosteron een boost hebt gegeven. Want die levels dalen heel erg snel. Het lijkt er nu ook wel erg sterk op dat het hele debakel tegen Lesnar gewoon een toneelstukje was. Hebben ze wel vaker random testen gehad? Of was dit puur omdat ze alistair wantrouwden? Het is allemaal gewoon zo fucked up..

Het is hem zelfs medegedeeld dat hij een aantal tests zou krijgen....op eigen kosten dus dat vergeet je echt niet

Budokan
06-04-2012, 00:16
Echt, hoe verkloot je de grootste kans van je leven.....

GM
06-04-2012, 00:25
@GM ik kan je niet quoten omdat je zelf wat onhandig gequote hebt.

Het schijnt dat ze eerst gaan kijken wat de ratio is van het gevonden testosteron in vergelijking met dat van een normaal mens. In het geval van Overeem was dat 1:14 (volgens de laatste berichten)

Met die Carbon Isotope Ration test kunnen ze vervolgens schatten of een testosteron gemaakt is van producten waar het normaal van wordt gemaakt (m.a.w. voedsel) of van soya (waar de drugs meestal van wordt gemaakt). Nu lijkt me dat ook niet helemaal waterdicht (bijvoorbeeld voor iedereen die een dieet van louter soya heeft), maar het ligt wel iets genuanceerder dan jij stelt.

klopt...was ook in grote lijnen anders wordt het te moeilijk. Soya op zich doet al heel veel met je hormoon stelsel (oestrogeen) dus voor athleten ook oppassen.
Maar je zegt het goed...ze schatten, dat is wat anders dan aantonen.
Simpel gezegd hebben ze bij testosteron net als bij EPO een bovengrens ingesteld omdat van deze lichaamseigen stoffen (vrijwel) niet aan te tonen is of ze toegediend zijn. Als dat (makkelijk) zou kunnen was er geen bovengrens nodig dan zou je kunnen volstaan met ja of nee.

GM
06-04-2012, 00:25
Echt, hoe verkloot je de grootste kans van je leven.....

Nou.....zo dus...

GM
06-04-2012, 00:30
klopt...was ook in grote lijnen anders wordt het te moeilijk. Soya op zich doet al heel veel met je hormoon stelsel (oestrogeen) dus voor athleten ook oppassen.
Maar je zegt het goed...ze schatten, dat is wat anders dan aantonen.
Simpel gezegd hebben ze bij testosteron net als bij EPO een bovengrens ingesteld omdat van deze lichaamseigen stoffen (vrijwel) niet aan te tonen is of ze toegediend zijn. Als dat (makkelijk) zou kunnen was er geen bovengrens nodig dan zou je kunnen volstaan met ja of nee.

Geloof me, zodra de instanties het gebruik van een aantal lichaamseigen stoffen (testosteron, EPO etc.) onomstotelijk kunnen aantonen verdwijnen gelijk de marges en bovengrenzen.

ZakKa!
06-04-2012, 00:42
Ik ben helemaal niet boos op Overeem.
Ik ben gewoon pissed dat de partij niet door gaat.

Shikoku
06-04-2012, 00:44
Wat ik wel weet is dat Mir/Velasquez-Dos Santos lang niet zo interessant meer klinkt.

rollermanskunk
06-04-2012, 02:14
24 april schijnt Overeem te moeten verschijnen voor de NSAC. Einde carriere schat ik zo in.

Bron: Ariel Helwani Twitter

yy
06-04-2012, 03:32
waren er niet meerdere mensen die gepakt waren maar nog steeds in ufc vechten?

Optimusprime1980
06-04-2012, 04:07
Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! ;)en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! :)ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

Sjakiezwart
06-04-2012, 04:28
Chael Sonnen 16:1? Bitch please: "Johnny Morton, former NFL wide receiver turned MMA fighter, tested at a level of 78:1 in 2007."" Dat is een man! Dat is iemand die zijn grenzen verlegd.

yamasaki
06-04-2012, 05:14
Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! ;)en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! :)ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

Hallo, ten eerste zie ik je meer als een poster dan lurker. Ik kon t ook niet laten wat je allemaal hebt geschreven. Ik kan me voorstellen dat je een groot vechtsportliefhebber bent, maar kom aub niet met onzin. Ten eerste, welk atleten begeleid je nou want zo te zien baal je helemaal niks van PED's ik ben echt benieuwd naar de namen ( you ain't know shit). Ok meneer die alles weet wat maakt het uit of je testeron of TESTOSTERON schrijft? because at the end of the day we all know what you mean right? het gaat niet wie allerhoogste waarde wie want het is niet relatief ( dit bewijst dat je niks van sport begrijpt). Hoe weet je het nou dat alle vechters aan dat spul zit? heb je alle vechters nou getest ( weer een bewijs dat je niks van top sport snapt en ik ben echt benieuwd welk atleet je nou begeleidt), plus ik vergis me niet in tegendeel jij bent degene die zich vergist met die onzin van je. Haha wat ben je grappig " het gaat om veel geld" alsof top atleten in geldnood zijn. wie zegt nou dat mensen die als een mini bodybuilder uitziet , dat ie dan clean is? volgens mij ben je degene die zo denkt plus zolang je geen bewijs hebt kan je mening niet een feit maken. Eerst zeg je dat je niet veel van vechtsport weet nu lijkt het alsof je weer een expert bent in vechtsport ( hebben alle vechters je verteld dat ze niet trainen voor massa zoals een bodybuilder?). weer een grappig zin " veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur" alleen amateurs denken zo (nogmaals ik ben echt benieuwd naar de namen van top atleten die je begeleidt zoals je het zelf zegt). Domme tests? sorry hoor maar in alle sport gezondheid staat eerst. gelul over " schone sport"? nou sorry je bent puur een amateur en begin nu te twijfelen of je echt ooit aan sport hebt gedaan . Dumbass as you don't care but we do care. schone sport heeft altijd bestaand anders zou geen enkele land zijn atleten naar olympisch spel sturen. volwassen of niet het gaat om hun gezondheid en in alle professionele sport er zijn altijd regels misschien in je droomwereld zijn geen regels. zo meneer ik denk dat het tijd wordt om scheikunde boeken te gaan lezen en meer verstand krijgt voordat je onzin begint te schrijven.

MuayThaiGuy
06-04-2012, 07:12
Het enige wat Alistair Overeem te melden heeft is: "Sorry for party rocking"

ArjanV
06-04-2012, 08:17
Hallo, ten eerste zie ik je meer als een poster dan lurker. Ik kon t ook niet laten wat je allemaal hebt geschreven. Ik kan me voorstellen dat je een groot vechtsportliefhebber bent, maar kom aub niet met onzin. Ten eerste, welk atleten begeleid je nou want zo te zien baal je helemaal niks van PED's ik ben echt benieuwd naar de namen ( you ain't know shit). Ok meneer die alles weet wat maakt het uit of je testeron of TESTOSTERON schrijft? because at the end of the day we all know what you mean right? het gaat niet wie allerhoogste waarde wie want het is niet relatief ( dit bewijst dat je niks van sport begrijpt). Hoe weet je het nou dat alle vechters aan dat spul zit? heb je alle vechters nou getest ( weer een bewijs dat je niks van top sport snapt en ik ben echt benieuwd welk atleet je nou begeleidt), plus ik vergis me niet in tegendeel jij bent degene die zich vergist met die onzin van je. Haha wat ben je grappig " het gaat om veel geld" alsof top atleten in geldnood zijn. wie zegt nou dat mensen die als een mini bodybuilder uitziet , dat ie dan clean is? volgens mij ben je degene die zo denkt plus zolang je geen bewijs hebt kan je mening niet een feit maken. Eerst zeg je dat je niet veel van vechtsport weet nu lijkt het alsof je weer een expert bent in vechtsport ( hebben alle vechters je verteld dat ze niet trainen voor massa zoals een bodybuilder?). weer een grappig zin " veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur" alleen amateurs denken zo (nogmaals ik ben echt benieuwd naar de namen van top atleten die je begeleidt zoals je het zelf zegt). Domme tests? sorry hoor maar in alle sport gezondheid staat eerst. gelul over " schone sport"? nou sorry je bent puur een amateur en begin nu te twijfelen of je echt ooit aan sport hebt gedaan . Dumbass as you don't care but we do care. schone sport heeft altijd bestaand anders zou geen enkele land zijn atleten naar olympisch spel sturen. volwassen of niet het gaat om hun gezondheid en in alle professionele sport er zijn altijd regels misschien in je droomwereld zijn geen regels. zo meneer ik denk dat het tijd wordt om scheikunde boeken te gaan lezen en meer verstand krijgt voordat je onzin begint te schrijven.

Naieviteit ten top....

micha
06-04-2012, 08:30
Het enige wat Alistair Overeem te melden heeft is: "Sorry for party rocking"

?

Kemal
06-04-2012, 08:48
Junior dos Santos Proclaims Drug-Free Status Following Overeem's Failed Drug Test

A day after news broke that Alistair Overeem had failed a pre-UFC 146 drug test, there are still many more questions than answers.

Overeem and his camp have yet to say anything, and it is still unclear whether the UFC will have to book a new main event for its Memorial Day weekend show.

However, UFC heavyweight champion Junior dos Santos, the man Overeem is, at least as of Thursday afternoon, still scheduled to fight on May 26, broke his silence on Twitter to proclaim his drug-free status.

"I am professional and I'm champion without ever having used anything for better performance when you guys see me fighting that's really me," dos Santos wrote Thursday afternoon.

JDS added that, much like the rest of the MMA community, he is unclear what's next for him.

"About what happened to Overrem I don't know anything more than you guys know and for me It's between him and the Nevada Athletic Commission.
"I know a lot about me that's it!"

Keith Kizer, the Nevada State Athletic Commission executive director, told MMAFighting.com on Thursday that Overeem had a testosterone-to-epitestosterone ratio of 14:1 in his failed urine test, well above the the state's 6:1 limit.

Chane
06-04-2012, 09:43
Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! ;)en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! :)ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

Klinkt erg aannemelijk.

ashi76
06-04-2012, 09:58
Het ergste vind ik nog dat Overeem ons (zijn fans) met deze oliedomme actie in de steek laat.
Iedereen heeft zich op deze partij verheugd en die wordt ons nu dus door de neus geboord.

@ Alistair:
Ik blijf een fan, maar hoe kan je nou zo dom zijn ???
Het zou trouwens ook wel sjiek zijn als je even de tijd neemt om je excuses aan te bieden aan al je fans !
Wees een vent met ballen en neem je verantwoordelijkheid'.

KO.YOU.FOOL
06-04-2012, 10:04
Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! ;)en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! :)ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

Ik vind het nogal wat, wat jij beweerdt. Ik heb zelf geen verstand van doping dus ik ga ook niet proberen een statement te maken, maar wat ik van jou begrijp; is dus dat alle vechters (op ufc niveau) aan de hormonen zitten en dus aan de doping? Dat risico nemen ze omdat er zoveel geld in omgaat, maar dan denk ik: omdat er zoveel geld in omgaat kan je dan juist beter geen doping gebruiken, voor in het geval je wordt gepakt, zoals het geval Overeem?
Of is de pakkans gewoon heel klein en hebben Cain, Mirr en JDS gewoon mazzel gehad?
Ik denk persoonlijk dat echt niet elke vechter aan de doping zit op dat niveau, okay een eiwitshake naar de training, maar aan de hormonen enzo...
Het lijkt me juist ontzettend dom en knullig om als ufc vechter aan de doping te zitten.

adenane
06-04-2012, 10:06
Maar wat ik me nou afvraag is het volgende: Hoe groot is de kans dat de wedstrijd doorgaat? Wat zijn de odds? 10:1 of 14:1 :lol: Bij zo'n nieuws staan er gelijk een hoop experts en kenners op maar ik lees nergens dat de partij NIET doorgaat. Wanneer beslissen ze of het wel of niet doorgaat? Hij moet de 24ste voor de commissie verschijnen, wordt het dan pas bekend gemaakt?

En waar ik ook benieuwd naar ben is hoe dat nu gaat met de gelopen inkomsten. Wie gaat daar voor opdraaien? De UFC hype machine maakte al overuren en nu gaat die partij niet door omdat A.O 'een beetje onhandig' is. Kunnen ze hem aansprakelijk stellen? Of komt ie weg met een schorsing en klaar is kees?

mean machine
06-04-2012, 10:29
Ik vind het nogal wat, wat jij beweerdt. Ik heb zelf geen verstand van doping dus ik ga ook niet proberen een statement te maken, maar wat ik van jou begrijp; is dus dat alle vechters (op ufc niveau) aan de hormonen zitten en dus aan de doping? Dat risico nemen ze omdat er zoveel geld in omgaat, maar dan denk ik: omdat er zoveel geld in omgaat kan je dan juist beter geen doping gebruiken, voor in het geval je wordt gepakt, zoals het geval Overeem?
Of is de pakkans gewoon heel klein en hebben Cain, Mirr en JDS gewoon mazzel gehad?
Ik denk persoonlijk dat echt niet elke vechter aan de doping zit op dat niveau, okay een eiwitshake naar de training, maar aan de hormonen enzo...
Het lijkt me juist ontzettend dom en knullig om als ufc vechter aan de doping te zitten.

hgh?????? gh bedoel je denk ik, met een beetje geluk 6 maanden out

Richelieu
06-04-2012, 10:30
Maar wat ik me nou afvraag is het volgende: Hoe groot is de kans dat de wedstrijd doorgaat? Wat zijn de odds? 10:1 of 14:1 :lol: Bij zo'n nieuws staan er gelijk een hoop experts en kenners op maar ik lees nergens dat de partij NIET doorgaat. Wanneer beslissen ze of het wel of niet doorgaat? Hij moet de 24ste voor de commissie verschijnen, wordt het dan pas bekend gemaakt?

En waar ik ook benieuwd naar ben is hoe dat nu gaat met de gelopen inkomsten. Wie gaat daar voor opdraaien? De UFC hype machine maakte al overuren en nu gaat die partij niet door omdat A.O 'een beetje onhandig' is. Kunnen ze hem aansprakelijk stellen? Of komt ie weg met een schorsing en klaar is kees?

Zou een leuke bet zijn ;)

Demoreem
06-04-2012, 10:37
Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

Alistair you're the best!!

Forever THE REEM!!!!!!

Brainthief
06-04-2012, 10:39
In elke sport wordt doping gebruikt.... kijk naar voetballers, soms scheuren die kniebanden en zijn een paar weken later weer aan het voetballen terwijl anderen een jaar weg zijn...... wielrennen hoef ik niet over te beginnen. Atlethiek, lijkt mij duidelijk..
gewichtheffen, tja..... MMA? tuurlijk wordt er volop gedoopt, eigenlijk is doping altijd voor versnelde herstelling...men neemt de gok omdat je er zoveel mee kan verdienen...stel je voor je krijgt een handdoek en flesje cola als beloning, ga jij je dan vol gooien met die troep??? Je leeft er niet langer door iig (check wielrennen,daar gaan ze ook jong het hoekje om) Veel van die zooi verhoogt risico op kanker. Maar het kan ook best dat sommigen geen dope gebruiken, die gewoon een fantastisch lichaam hebben die van nature sneller herstellen enzo, perfect vecht DNA zeg maar. Ik zou zo niet kunnen zeggen wie dope gebruikt... maar het zullen er wel een boel zijn en niet alleen maar in MMA maar alle pro sporten waar je bereid bent risico's te nemen voor wat het kan opleveren (geld, faam etc)


die post hier boven, OMG haha wat een onzin

adenane
06-04-2012, 10:51
Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

Alistair you're the best!!

Forever THE REEM!!!!!!


http://img571.imageshack.us/img571/3691/paulyd.gif

micha
06-04-2012, 10:56
wat een idoot zeg......vrijmetselaars?


You must spread some Reputation around before giving it to adenane again

R.D.N
06-04-2012, 11:12
Wtf....ik heb niet alles door gelezen maar het komt er dus op neer dat ze hem getest hebben en er doping in zijn bloed zat,okeeeee en betekent dat hij helemaal niet meer in de ufc mag vechten nu? en gaat de partij tegen Dos santos helemaal niet door of is er nog kans?

superstucie
06-04-2012, 11:16
Het lijkt wel een bepaalde onzekerheid van ao,kan kennelijk niet zonder die troep:crying:nee ik had me zo als velen echt verheugt op deze droompartij!

kendamac
06-04-2012, 11:17
Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

Alistair you're the best!!

Forever THE REEM!!!!!!

Wat is dit voor bullshit????
Wie is dit ?? Davinci...nieuwe account jonge???

XanaduNL
06-04-2012, 11:17
De doping was gevonden in zijn urine, maar goed.
Officieel heeft Zuffa of Overeem nog niets gezegd, maar de kans is erg groot dat Overeem niet mag vechten in Nevada en de meeste andere staten (voor een jaar lang bijvoorbeeld). Zuffa mag zelf beslissen of ze hem ontslaan.

superstucie
06-04-2012, 11:19
het blijft natuurlijk wel een kaskraker!

micha
06-04-2012, 11:19
Er is een te hoge testoteron waarde aangetroffen in zijn monster. Dit was een onverwachte controle op de persconferentie( Overeem wist dat hij binnen 6 maanden 2x onverwacht getest zou worden). Alle vechters zijn getest en alleen Overeem is positief bevonden. 14:1 bij normale mensen 1:1 en de grens ligt op 6:1. Er is nog geen enkele reactie van The Reem of zijn management. Dana White was gisteren furiues en noemde hem een brain dead dumb fucking moron woorden van die strekking.

superstucie
06-04-2012, 11:19
goed voor de cash!!

micha
06-04-2012, 11:21
De doping was gevonden in zijn urine, maar goed.
Officieel heeft Zuffa of Overeem nog niets gezegd, maar de kans is erg groot dat Overeem niet mag vechten in Nevada en de meeste andere staten (voor een jaar lang bijvoorbeeld). Zuffa mag zelf beslissen of ze hem ontslaan.

Als ze hem ontslaan doen hem een plezier en dat zie ik Dana niet doen. Hij heeft een contract van drie jaar dus ik denk een jaartje bank zitten en dan moet hij clean aan de bak. Hij is nu een doelwit van iedere dopingcommisie waar hij ooit langskomt.

XanaduNL
06-04-2012, 11:26
Ik weet niet zeker, maar is het niet zo dat als je geen gevecht aangeboden krijgt voor X tijd, dat je zelf weg mag gaan?

micha
06-04-2012, 11:41
Ik weet niet zeker, maar is het niet zo dat als je geen gevecht aangeboden krijgt voor X tijd, dat je zelf weg mag gaan?

ik neem aan dat er wel een clausule instaat voor dit soort situaties

Facade
06-04-2012, 11:46
Als je zelf een rol speelt in het feit dat je niks aangeboden krijgt, omdat je geschorst ben bijvoorbeeld, lijkt het me niet dat je veel hebt om op te staan.

Over het 'iedereen gebruikt toch' argument. Ik weet dat niet en belangrijker nog, de zogenaamde deskundigen op het gebied hier ook niet. Ik geloof dat in elke sport sporters toch altijd de grenzen zullen opzoeken van het toelaatbare om een voordeel te krijgen t.o.v. elkaar. Maar om dan zomaar aan te nemen dat iedereen gebruikt vind ik wel heel cynisch en bovendien denk ik dat dat het alleen maar erger maakt.

Ik kan me voorstellen dat op het moment dat je als sporter daar ook zo over denkt, het makkelijker voor jezelf te rechtvaardigen is om te gebruiken. "Iedereen doet het, dus dan doe ik het ook." Net als bij het fietsen dus idd. Het wordt dan een beetje een self fulfilling prophecy.

martijnG
06-04-2012, 11:54
Zou wel een bak zijn als de card opeens wordt verplaatst naar Texas!