PDA

View Full Version : #RallyforMarkHunt - Mark Hunt titleshot campagne



The Company
05-04-2012, 19:53
Ik hoop natuurlijk dat Overeem zijn B sample negatief test maar die kans is helaas heel klein.

Er zijn een paar fans een campagne begonnen om Hunt Overeem te laten vervangen voor de UFC titel. Het zou toch geweldig zijn als de nu 37 jarige Hunt met een 8-7 record voor een UFC titel vecht. Hunt heeft een kin van graniet en ik denk serieus dat hij het JDS moeilijk kan maken.

Als je het hier mee eens bent spam dan Dana op twitter!

https://twitter.com/#!/search/%23RallyforMarkHunt


http://www.shrani.si/f/x/Ah/3EKwlXIm/atomic-butt-drop.gif

Turboknecht
05-04-2012, 20:03
Beter dan Mir vs. JDS in ieder geval.

Leventdepevent
05-04-2012, 20:34
alles beter dan Mir........dus mijn stem heeft ie

The Company
07-04-2012, 02:42
Het is altijd beter als Mir vs Hunt, kom op mixfight-broeders Hunt vs JDS make it happen!

#RallyforMarkhunt


(Ik weet het twitter is kut, ik heb zelfs voor dit een twitter account aan gemaakt)

K-1sunstarr
07-04-2012, 03:56
Alsjeblief niet, wordt te makkelijk voor JDS.
JDS is te snel voor Hunt.
Als die partij zou komen denk dat Hunt met een bliksem KO die hij niet zag komen verliezen.

Iggy
07-04-2012, 10:09
Beter dan Mir? Denk dat mir zeker wel een goede kans maakt tegen jds. Hunt voor de titel hahaha

Niek-S
07-04-2012, 11:39
Lijkt mij wel gaaf, alleen jammer voor Struve! Maar dan blijven de andere partijen staan, van de maincard. Hunt lijkt mij wel een leuke pot voor JDS, ze kunnen beide flinjk hard stompen;) Of Hunt nu nog kans maakt, hij is natuurlijk niet meer zo als dat die bekend stond met zijn stalen kin, Manhoef heeft hem inmiddels ook al eens ge ko'd

The Company
07-04-2012, 12:05
Wat ziet er beter uit.

JDS vs Hunt
Mir vs Cain
Nelson vs Bigfoot
Struve vs Mitrione

Of

JDS vs Mir
Cain vs Bigfoot
Nelson vs Mitrione
Struve vs Hunt

Mir heeft slechte TD en zijn kin is ook niet goed ik denk dat JDS hem binnen 1 minuut KO slaat, als Bigfoot van Cain weet te winnen heb je nog steeds geen volgende 1# contender. Vervang een K1 champ gewoon met een andere K1 champ en kijk hoe goed JDS zijn boks skills werkelijk zijn.

carlo1
07-04-2012, 16:02
Wat ziet er beter uit.

JDS vs Hunt
Mir vs Cain
Nelson vs Bigfoot
Struve vs Mitrione

Of

JDS vs Mir
Cain vs Bigfoot
Nelson vs Mitrione
Struve vs Hunt

Mir heeft slechte TD en zijn kin is ook niet goed ik denk dat JDS hem binnen 1 minuut KO slaat, als Bigfoot van Cain weet te winnen heb je nog steeds geen volgende 1# contender. Vervang een K1 champ gewoon met een andere K1 champ en kijk hoe goed JDS zijn boks skills werkelijk zijn.

ik ga voor het eerste rijtje, wil gewoon struve tegen hunt niet zien. Wil ze allebei niet zien verliezen. Struve tegen mitrione lijkt me een leuke partij. Hunt voor een titelshot? spoeling is dermate dun dan ik hunt wel een stunt wil zien maken. Geef hem overigens niet heel veel kans, maar ja. beetje hopen mag.
Hierna de winnaar van strikeforce tegen winnaar mir cain en je hebt weer een uitdager.

Pr00f
07-04-2012, 16:09
Gaaf, mijn steem heeft ie. Hunt is een goeie gozer en die heeft staand een stuk meer in te brengen dan Mir.

The Bulldog
07-04-2012, 16:12
opzouten!!!!!

Stuve heeft deze pot nodig...
als hij wint van de gene die jullie nu allemaal voor de titel willen zien dan maakt ie echt stappen die hem verder brengen...

dat de ene nederlander op zijn bek gaat ....zou inhouden dat we struve nu maximaal gaan supporten tegen een naam als Hunt toch?


WAR STRUVE!!!!!!!!

Ik zeg...COUTURE hehehehehehe

Turboknecht
07-04-2012, 16:51
Lastig ja, Struve vs. Hunt. Toch zit het sentiment me dieper wat Hunt betreft. Die heeft ook niet zo lang meer, Struve wel, dus die komt er wel weer overheen. Ik zou graag Hunt zien winnen en als de partij doorgaat, dan denk ik eerlijk gezegd ook dat dat gaat gebeuren. Ik vond Struve tegen Herman ook niet echt overtuigend hoor. Die kwam in de 1e ronde af en toe goed door. Hunt hoeft maar een keer door te komen, dan is het einde verhaal.

The Company
07-04-2012, 16:52
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/554081_431661366850533_431503623532974_1877574_151 7570786_n.jpg

The_Rock
07-04-2012, 17:03
opzouten!!!!!

Stuve heeft deze pot nodig...
als hij wint van de gene die jullie nu allemaal voor de titel willen zien dan maakt ie echt stappen die hem verder brengen...

dat de ene nederlander op zijn bek gaat ....zou inhouden dat we struve nu maximaal gaan supporten tegen een naam als Hunt toch?


WAR STRUVE!!!!!!!!

Ik zeg...COUTURE hehehehehehe

Alleen een probleem. Struve wordt nooit champ of contender. Dus Hunt vs JDS gewoon doen en klaar.

Shikoku
07-04-2012, 17:07
Stuve heeft deze pot nodig...


Leuk, dat Nederlandse sentiment. Maar ik denk niet dat de UFC daar zich heel veel aan zal storen.

Overigens zijn er genoeg andere jongens waar Struve tegen kan vechten. Als Struve al zou winnen van Hunt kan er ook heel makkelijk weer gezegd worden 'Ja, maar Mark Hunt was toch nooit zo goed. Hij had een verlieslijst van heb ik jou daar' Ik denk dat Mark Hunt juist een beetje een lose-lose situatie is voor Struve. Wint hij de partij (dan waarschijnlijk op submissie) wordt er gezegd dat Hunt geen sub defense heeft. Verliest hij de partij op KO wordt er weer gezegd dat hij geen chin heeft.

Diz
07-04-2012, 17:16
Hoop voor JDS dat ie niet tegen Hunt hoeft te vechten! Niet dattie het niet van em zou winnen, maar die Hunt heeft zo'n verschrikkelijk harde kop dat ie waarschijnlijk geen handen meer overhoudt!

The Bulldog
07-04-2012, 17:20
Hoop voor JDS dat ie niet tegen Hunt hoeft te vechten! Niet dattie het niet van em zou winnen, maar die Hunt heeft zo'n verschrikkelijk harde kop dat ie waarschijnlijk geen handen meer overhoudt!reps

The Company
13-04-2012, 13:03
Nicktheface zijn trailer


http://www.youtube.com/watch?v=FuqjmQxwgDg&feature=player_embedded

http://i1134.photobucket.com/albums/m616/pud333/Z5Zcm.gifhttp://i.imgur.com/fdIkZ.pnghttp://i.imgur.com/JOxJC.pnghttp://i.imgur.com/9Csn6.png

wrestler_nl
13-04-2012, 14:25
Zou wel mooi zijn om JDS vs Hunt te zien maar Struve vs Hunt lijkt me ook niet verkeerd. Ik denk dat we in beide partijen een dikke ko kunnen verwachten

micha
13-04-2012, 14:38
Hunt is echt populair aan het worden

remco pardoel
13-04-2012, 15:58
Raar dat jullie Struve niet supporten
Lekkere fans van MMA ben je dan als je een Nederlandse atleet zijn partij wil afnemen.

K1power
13-04-2012, 16:10
Raar dat jullie Struve niet supporten
Lekkere fans van MMA ben je dan als je een Nederlandse atleet zijn partij wil afnemen.

Die uitspraak raakt natuurlijk kant nog wal. Dus als je een Nederlandse atleet niet steunt ben je geen MMA fan? Dan ben je hooguit geen chauvinist. Maar ik heb het gevoel dat deze uitspraak niet geheel onpartijdig is gedaan. Trouwens zal het niet zo zijn dat mocht Hunt een titleshot krijgen dat Struve dan geheel van de card verdwijnt, althans dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.

Persoonlijk heb ik niks met Struve en steun ik een vechter niet puur omwille van zijn nationaliteit. Ik heb veel meer met Hunt dus van mij mag hij Struve hartstikke KO slaan. Die is nog jong en komt er toch wel bovenop, Hunt zijn klok daarentegen tikt hard.

Verder vind ik je een goede toevoeging als commentator op Eurosport naast Fred Royers, maar je bent duidelijk verre van onpartijdig.

XanaduNL
13-04-2012, 16:46
Leuk zo'n rally, maar het gaat gewoonweg niet gebeuren. :p

The Company
13-04-2012, 17:11
Raar dat jullie Struve niet supporten
Lekkere fans van MMA ben je dan als je een Nederlandse atleet zijn partij wil afnemen.

:fp:

remco pardoel
14-04-2012, 10:35
Ik was het even vergeten.... Jullie zijn uiteraard voor de tegenpartij als Nederland op het WK voetbal speelt
:)

Vince
14-04-2012, 11:00
Ik was het even vergeten.... Jullie zijn uiteraard voor de tegenpartij als Nederland op het WK voetbal speelt
:)
Dit is wel erg zwart wit. Het gaat absoluut niet om Struve een partij niet gunnen. Het gaat erom dat we Hunt een titleshot gunnen. Hunt heeft veel respect verdiend door zn contract uit te vechten en niet het geld aan te nemen en weg te lopen.
Uiteraard hoop ik ook dat Struve ooit ook nog eens voor de title mag...

The Company
14-04-2012, 11:02
Ik was het even vergeten.... Jullie zijn uiteraard voor de tegenpartij als Nederland op het WK voetbal speelt
:)

Je gaat gewoon door met onzin verkondigen:fp: Ik hoef je niet te vertellen dat voetbal een teamsport is en MMA individueel.

Je zet je zelf met zulke uitspraken een beetje voor schut.

micha
14-04-2012, 11:47
WAR STRUVE!!!!

wrestler_nl
14-04-2012, 14:50
Je zet je zelf met zulke uitspraken een beetje voor schut.


story of his life

smike
14-04-2012, 15:45
Die uitspraak raakt natuurlijk kant nog wal. Dus als je een Nederlandse atleet niet steunt ben je geen MMA fan? Dan ben je hooguit geen chauvinist. Maar ik heb het gevoel dat deze uitspraak niet geheel onpartijdig is gedaan. Trouwens zal het niet zo zijn dat mocht Hunt een titleshot krijgen dat Struve dan geheel van de card verdwijnt, althans dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.

Persoonlijk heb ik niks met Struve en steun ik een vechter niet puur omwille van zijn nationaliteit. Ik heb veel meer met Hunt dus van mij mag hij Struve hartstikke KO slaan. Die is nog jong en komt er toch wel bovenop, Hunt zijn klok daarentegen tikt hard.

Verder vind ik je een goede toevoeging als commentator op Eurosport naast Fred Royers, maar je bent duidelijk verre van onpartijdig.

x2

Sato
14-04-2012, 17:55
Laat Mir maar lekker tegen hem knokken. Zou mooi klote zijn voor Struve als ze hem dit 'afpakken'.
Ik hoop dat hij Hunt pakt met een mooie knie en zo betere partijen kan knokken. Hij kan niet de hele tijd in de middenmoot blijven, hij is net lekker bezig.

Lionheart
14-04-2012, 19:03
Die uitspraak raakt natuurlijk kant nog wal. Dus als je een Nederlandse atleet niet steunt ben je geen MMA fan? Dan ben je hooguit geen chauvinist. Maar ik heb het gevoel dat deze uitspraak niet geheel onpartijdig is gedaan. Trouwens zal het niet zo zijn dat mocht Hunt een titleshot krijgen dat Struve dan geheel van de card verdwijnt, althans dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.

Persoonlijk heb ik niks met Struve en steun ik een vechter niet puur omwille van zijn nationaliteit. Ik heb veel meer met Hunt dus van mij mag hij Struve hartstikke KO slaan. Die is nog jong en komt er toch wel bovenop, Hunt zijn klok daarentegen tikt hard.

Verder vind ik je een goede toevoeging als commentator op Eurosport naast Fred Royers, maar je bent duidelijk verre van onpartijdig.

x3

SpelPlan
14-04-2012, 20:03
Ik zou Struve wel tegen Stipe Miocic willen zien als Hunt 'm niet zou worden. Ik zou het echt fantastisch vinden als Mark Hunt een titleshot krijgt.

Misgun Stefan trouwens absoluut niet z'n pot tegen Hunt maar een "uitgerangeerde" vechter die eist dat hij mag vechten voor z'n geld ipv het gewoon krijgen en dan 3 winstpartijen later doordat er een vechter onverwacht uitvalt voor de titel mag vechten is film materiaal en ik zou het graag zien.

Overigens gun ik Stefan ook gewoon z'n pot en ben ik sowieso altijd voor hem als hij vecht en hoop ik dat als het gewoon doorgaat hij zonder al teveel schade op te lopen Hunt submit.

Kemal
15-04-2012, 09:04
Dana White Shoots Down 'Rally for Mark Hunt' Title Shot Movement

We don't yet quite know who UFC heavyweight champion Junior dos Santos will be stepping into the cage against when he walks into the MGM Grand Garden Arena on May 26.

We know one person who it most certainly will not be: Mark Hunt. The heavy-handed New Zealander has been the subject of a rowdy social media movement since questions have arisen about Alistair Overeem's eligibility to fight Dos Santos, but White says Hunt won't get the nod, even if Overeem can't go.

"They can keep rallying. It ain’t going to happen," White said during the UFC on FUEL 2 post-fight press conference.

Hunt was an unlikely candidate to begin with. Although he's won three straight fights, those victories have only moved his career record to 8-7.

Then again, it's been an impressive climb back for him. When UFC-owned Zuffa bought PRIDE in 2007, White tried to buy Hunt out of his contract, thinking he had no remaining value as a competitive mixed martial artist. The proud athlete could have taken the payout and gone elsewhere, but instead demanded his contracted bouts.

In his first UFC match, he lost to then little-known Sean McCorkle in just 63 seconds, tapping out to a straight arm bar. But in his next match, he rallied to knockout Chris Tuchscherer, and since then he's beaten respected veterans Ben Rothwell and Cheick Kongo.

He's currently scheduled to fight Stefan Struve on May 26, and according to White, that's exactly where he'll stay.

"I have apologized and praised Mark Hunt for what he's accomplished in the situation he was in," White said. "And I think this fight with Struve is a good fight for him. If he beats Struve, he’ll break in and start fighting some of the top five heavyweights in the world. Anything can happen in a fight, but in all reality, it's not fair to Mark Hunt either, to throw the guy right in there with Junior Dos Santos for a title shot. The guy worked his way up, he beats Struve, he fights somebody in the top five. I guarantee you this, he beats Struve, his next fight will be someone in the top five that can get him closer to that title shot."

Meanwhile, the mystery of who exactly will face Dos Santos at UFC 146 continues. At the time Overeem's elevated testosterone-to-epitestosterone ratio was revealed, White lambasted him, saying he was "beyond pissed," and calling him a "moron." Over one week later, White continued to voice frustration with the situation, but sounded like he was resigned to letting the system run its course.

"I don't have the temperament to talk about this," he said. "I will say things you guys will love and I will hate next week. So let me just say this: everybody gets due process. Alistair Overeem will have his due process with the Nevada state athletic commission. We'll see what happens and we'll go from there. And when it all goes down, somebody else will speak about this. Not me."

Leventdepevent
15-04-2012, 09:51
vooralsnog gaat struve-hunt gewoon door toch

SpelPlan
15-04-2012, 11:28
vooralsnog gaat struve-hunt gewoon door toch

Ik hoop voor Stefan dat het omgekeerde ook waar is. Als hij van Hunt wint dat zijn volgende een top 5 HW is.

Sato
15-04-2012, 12:38
Ik hoop voor Stefan dat het omgekeerde ook waar is. Als hij van Hunt wint dat zijn volgende een top 5 HW is.

Precies, want daar wordt niet over gesproken. Het had net zo goed andersom kunnen zijn. Ik vermoed het eerlijk gezegd nog niet maar hij schuift wel zeker omhoog.

The Company
15-04-2012, 12:49
Precies, want daar wordt niet over gesproken. Het had net zo goed andersom kunnen zijn. Ik vermoed het eerlijk gezegd nog niet maar hij schuift wel zeker omhoog.

Het probleem is dat elke keer als Struve een stapje omhoog gaat in competitie hij KO geslagen wordt. Hopelijk is dit nu niet het geval.

Nelisje
15-04-2012, 18:30
Het grote probleem is, dat als Hunt tegen dos Santos gaat, en hij wint. Dan gooit dana zijn eigen ruiten in, dan is de geloofwaardigheid van de heavyweight division weer compleet weg.

Cain slaat Brock in de eerste ronde comleet in puin, hij gaat zelf binnen no time liggen tegen dos Santos. Allemaal vrij overtuigend ook nog. Als Hunt dos Santos dan ook nog eens ko slaat (wat heel goed kan), dan is dat een gezichtsverlies voor de zogenaamde top 5 heavyweights, vooral als dat gebeurt door iemand die net iets meer wint dan hij verliest. Bij Overeem is dat geen probleem voor de UFC, die was Strikeforce kampioen, K1 kampioen, Dream kampioen.. als die dos Santos ko mept ligt dat in de lijn der verwachting.

Dus hoe gaat het ook zou zijn als Hunt tegen dos Santos gaat, ik kan me heel goed voorstellen dat Dana het niet doet.

calmarofan
16-04-2012, 11:04
en daarbij waarom zou je in godsnaam Hunt een titleshot geven?? omdat die van Kongo won?. Als je dat doet beledig je vechters als Mir,Werdum,Velasquez etc. zwaar. want die zouden allemaal van Hunt winnen

Wiseguy
16-04-2012, 13:15
en daarbij waarom zou je in godsnaam Hunt een titleshot geven?? omdat die van Kongo won?. Als je dat doet beledig je vechters als Mir,Werdum,Velasquez etc. zwaar. want die zouden allemaal van Hunt winnen

Werdum en Velasquez hebben allebei al tegen JDS gevochten en zijn de 1e ronde KO gegaan. Frank Mir maakt minder kans tegen JDS dan Mark Hunt.

smike
16-04-2012, 13:46
Frank Mir maakt minder kans tegen JDS dan Mark Hunt.

Dat vind ik een zeer gewaagde uitspraak, denkende aan Mir-Nogueira.
JDS kan bij hunt eigenlijk alleen op een zware rechtse lopen en dat is bij Hunt toch wel algemeen bekend, bovendien is JDS 'zijn bokswerk juist zo goed.
Als Mir Nogueira kan stoppen dan ook zekers JDS.

Turboknecht
16-04-2012, 13:51
Maar Nogueira heeft toch een veel mindere stand up dan JDS? Hij sloeg Mir er al zo'n beetje uit.

Wiseguy
16-04-2012, 15:36
Dat vind ik een zeer gewaagde uitspraak, denkende aan Mir-Nogueira.
JDS kan bij hunt eigenlijk alleen op een zware rechtse lopen en dat is bij Hunt toch wel algemeen bekend, bovendien is JDS 'zijn bokswerk juist zo goed.
Als Mir Nogueira kan stoppen dan ook zekers JDS.

Mir is voor JDS staand niet gevaarlijk en hij gaat hem niet op de grond krijgen. Ik zie geen manier voor Mir om dit te winnen terwijl Hunt staand niet onderdoet voor JDS.

Sato
16-04-2012, 15:43
Mir is voor JDS staand niet gevaarlijk en hij gaat hem niet op de grond krijgen. Ik zie geen manier voor Mir om dit te winnen terwijl Hunt staand niet onderdoet voor JDS.

Dit hele speculeren heeft geen zin meer. Hunt wordt het toch niet.
Gezien de reacties van Dana wordt het of Overeem (als de pot doorgaat), of Mir als de pot niet doorgaat.