PDA

View Full Version : Radio een prachtig medium!



Bartju
08-04-2012, 19:08
Afgelopen Woensdag reed ik van mijn vriendinnetje naar huis. En inplaats van een van mijn super vette groovy lijpe shit hardstyle cd's op te zetten.. dacht ik Bart nee je word al wat ouder (ik ben 22) doe het eens rustig aan en vermaak je eens met de ouderwetse radio. Zo gezegt zo gedaan. Ik luisteren! Al snel kwam ik er achter dat het medium radio toch anders werkt als een cd of mp3. Tot mijn verbazing praat er iemand tussen de liedjes door. Absoluut niet storend goed bedacht! Deze persoon gaf de luisteraars een prijsvraag..en een telefoon nummer. Dus ik denk ach kom laten we eens bellen!! Krijg ik een mannelijk persoon aan de lijn. (nee geen computer) Deze persoon begint een praatje met mij en checkt of ik het antwoord weet. Dit was dus het geval, mijn antwoord was juist. Dit mocht ik helemaal LIVE in de show kenbaar maken. Mieters dacht ik!

En toen kwam ik in die show van barry paf. PATS Bartju geeft een goed antwoord en PATS Bartju wint een leuk prijsje Namelijkkkkkkkkkkkkk:

Een Hp Envy 14 beats edition Notebook en een Monster beats by dre. Solo headset!

http://www.minilaptops.org/wp-content/uploads/2010/09/HP-ENVY-14-Beats-Edition.jpg

Ik wil via deze weg Nikola Tesla bedanken voor het uitvinden van de Radio!

Mauro
08-04-2012, 19:18
Haha! Goed verhaal Bartjuh !

Kemal
08-04-2012, 20:42
vette shit Bartju! gefeliciteerd!

micha
08-04-2012, 20:47
vet !

was tesla de uitvinder van de radio??

Jeru
08-04-2012, 21:21
Hahaha mooi verhaal! Gefeliciteerd!!

Leventdepevent
08-04-2012, 23:08
mooi spul he bart dat beats audio...nogmaals proficiat kerel

Anderson
08-04-2012, 23:13
Moet meteen aan dit fillmpje denken, miljonairs helemaal blij om een HP laptop.

http://www.youtube.com/watch?v=9VVg3PKogVM

Sadix
08-04-2012, 23:45
ben zo jaloers he bart... wil je niet weten gozer!!

Gefeliciteerd er mee!!

Bartju
12-04-2012, 12:46
ben zo jaloers he bart... wil je niet weten gozer!!

Gefeliciteerd er mee!!

op mijn looks uitstraling en mannelijkheid!? dat kan ik goed begrijpen ja!

redjuh
12-04-2012, 15:11
Ik wil via deze weg Nikola Tesla bedanken voor het uitvinden van de Radio!

hij had het ook alleen maar bedacht omdat ie iets met zijn wisselstroom moest doen...