PDA

View Full Version : Promo UFC fighter Siyar "the killer" Bahadurzada



Colin850
08-04-2012, 21:53
http://vimeo.com/39956981 (http://vimeo.com/39956981)

Kemal
08-04-2012, 22:08
vet hoor, ik hoop dat hij het helemaal gaat maken in de UFC!

The Bulldog
08-04-2012, 22:31
wel; leuk idd.....ben benieuwd naar zijn eerste ufc pot

micha
08-04-2012, 22:35
Weer een vechter van Martijn de Jong die zijn debuut maakt bij de UFC zonder Martijn.

makavelli
08-04-2012, 23:33
leuk om te zien dat hij weer bij lucien traint

Sato
09-04-2012, 00:24
Weer een vechter van Martijn de Jong die zijn debuut maakt bij de UFC zonder Martijn.

Micha, moet dit elke keer? Gun jongens nu gewoon eens iets.
OT: Ik ben benieuwd hoe hij het gaat maken.

yy
09-04-2012, 05:48
Weer een vechter van Martijn de Jong die zijn debuut maakt bij de UFC zonder Martijn.


zegt dit dan wat meer over de 'weggelopen' vechters of meer over gg c.q. martijn?

BJJCORE
09-04-2012, 09:36
Siyar suc6 man!! Vroeger op de kleine grappling toernooien zoals in Leerdam tegen Jordan Radev etc zag je al dat je van geen opgeven wist. Elke keer als je er staat zorg je voor vuurwerk... Hoop dat je dat in de UFC ook kan waarmaken.

En voor Micha.... Iedereen moet zijn eigen pad bewandelen en doen wat hij goed vindt voor zijn leven en loopbaan. Het is geen verplichting bij een team te blijven. Martijn had ook kunnen zeggen "Ik ga met jullie mee" maar hij koos ervoor om bij GG te blijven. We zeiken je altijd wel af enzo omdat je pro-GG bent en het door een GG-bril ziet, maar we moeten niet vergeten dat als Micha er niet was we ook geen discussies hadden. We kunnen het niet allemaal eens zijn met elkaar.

Siyar...nogmaals suc6!

stoet
09-04-2012, 11:27
Weer een vechter van Martijn de Jong die zijn debuut maakt bij de UFC zonder Martijn.

Micha, hier zijn al andere topics over geopend. Als je perse hier wat over kwijt wil, doe dat dan in de topic die daarvoor bestemd is. En volgens mij weet iedereen op deze forum al wat jou standpunt hierover is. Het is wat het is en laten wet het nu gewoon lekker hebben over zijn aankomende wedstrijd.

dietrik
09-04-2012, 12:24
Weer een vechter van Martijn de Jong die zijn debuut maakt bij de UFC zonder Martijn.

hadden ze hem maar moeten betalen.

YoMarK
09-04-2012, 12:32
Micha(aka "The Attention Whore") heeft weer gepost, en het gaat wéér over Golden Glory. Zwaar irritant....

Ontopic:
War Siyar!

bryan
09-04-2012, 12:36
Persoonlijk nooit onder de indruk geweest van hem als een vechter. Hij heeft zeker hart... maar vind hem echt niet goed genoeg voor de UFC. Hopelijk bewijst hij mij ongelijk..

Bassie
09-04-2012, 15:11
Slopen Siyar!!!

@Bryan: jammer dat je het zo ziet. Ik denk juist dat hij voor een hoop spectaculaire KO's gaat zorgen in de UFC!!!

The Company
09-04-2012, 15:17
Hij kan gelijk aan de bak want Paulo Thiago is een beest.

marokkaan
09-04-2012, 16:03
Dat hij geen opwarmpartij zou krijgen mocht hij tekenen bij UFC of Strikeforce, dat is logisch.

Veel Redneck Amerikanen (helaas een groot deel van de UFC fans in Amerika) willen zien hoe een Afghaan in elkaar wordt geslagen. Elke Amerikaan kent wel iemand (die iemand kent) die naar oorlogsgebied is uitgezonden. Dat leeft daar nog steeds...

Ik hoop dat Siyar daar hoge ogen gooit. Afghaan of niet, hij heeft zijn kunde in dit kleine landje opgedaan. Iets om trots op te zijn!

Behalve kaas en tulpen exporteren we nu ook topvechters :D

smike
09-04-2012, 16:27
Dat hij geen opwarmpartij zou krijgen mocht hij tekenen bij UFC of Strikeforce, dat is logisch.

Veel Redneck Amerikanen (helaas een groot deel van de UFC fans in Amerika) willen zien hoe een Afghaan in elkaar wordt geslagen. Elke Amerikaan kent wel iemand (die iemand kent) die naar oorlogsgebied is uitgezonden. Dat leeft daar nog steeds...

Ik hoop dat Siyar daar hoge ogen gooit. Afghaan of niet, hij heeft zijn kunde in dit kleine landje opgedaan. Iets om trots op te zijn!

Behalve kaas en tulpen exporteren we nu ook topvechters :D

hehe, wat een prachtreactie, en dat van een marokkaan ;) Het redneck niveau is inderdaad hoog, denk dat je gelijk hebt.

Wordt het trouwens ook niet tijd voor een tijdelijke ban of tenminste een waarschuwing voor micha, hij doet gg meer slecht dan goed.

Wat betreft de partij denk ik dat hij een tegenstander heeft waarvan hij moet verliezen zoals eerder is aangegeven, jammer, want ik denk dat als hij de kans had gekregen tegen mindere tegenstanders hij er wat meer in kunnen groeien.

kooivechter
10-04-2012, 11:56
hehe, wat een prachtreactie, en dat van een marokkaan ;) Het redneck niveau is inderdaad hoog, denk dat je gelijk hebt.

Wordt het trouwens ook niet tijd voor een tijdelijke ban of tenminste een waarschuwing voor micha, hij doet gg meer slecht dan goed.

Wat betreft de partij denk ik dat hij een tegenstander heeft waarvan hij moet verliezen zoals eerder is aangegeven, jammer, want ik denk dat als hij de kans had gekregen tegen mindere tegenstanders hij er wat meer in kunnen groeien.

ja, dat denk ik ook. departji tegen thiago wordt wel een hele zware. denk niet dat hij het gaat redden. was mooi geweest als ze hem de kans gaven om wat te wennnen en te kunnen groeien in de ufc. maar top dat hij er staat

wrestler_nl
10-04-2012, 14:37
Ik zie Siyar niet winnen van Paulo Thiago maar ik ben toch benieuwd

kendamac
10-04-2012, 18:13
WAR!!!!! Siyar!!!
En Micha hou er eens mee op man je verziekt heel mixfight....

Diz
10-04-2012, 20:28
Succes Siyar!

Of zoals ze ook wel zeggen "break a leg" (maar dan wel die van paulo)...