PDA

View Full Version : PERSBERICHT: Andrew Tate: “Ik wed voor €1.000 met ‘Hak’ dat ik hem versla!” *Update*



Wheelie
10-04-2012, 16:02
10 april 2012 - Ondanks dat hij op het punt staat zijn debuut te maken op IT’S SHOWTIME heeft Andrew Tate niet bepaald last van podiumvrees. Op 12 mei staat hij tegenover IT’S SHOWTIME-wereldkampioen 85kg max Sahak ‘Hak’ Parpayan tijdens ‘Siam Gym Belgium presents IT’S SHOWTIME 56’ in het Belgische Kortrijk. Tate deed vandaag een opmerkelijke en gewaagde uitspraak: Andrew Tate wil voor €1.000 met ‘Hak’ wedden dat hij hem verslaat! De 24-jarige Tate won zijn laatste 18 partijen op knock-out en verwacht dat hij met Parparyan, de regerend IT’S SHOWTIME-wereldkampioen, hetzelfde gaat doen. “Ik ben slim, hij is dom. Ik ben sneller en heb een betere conditie. Wat heeft hij nou te bieden? Niets, behalve mijn nieuwe kampioensgordel,” aldus Tate. Met een Amerikaanse vader, maar wonend in Engeland, heeft Tate een dubbel paspoort en hij verdedigt zowel de Engelse, als de Amerikaanse eer. Hij heeft zelfs beloofd te winnen voor Amerika omdat dat land, volgens Tate, “geen hoogwaardige vechters heeft in de K-1-stijl.” Volgens kampioenenmaker en IT’S SHOWTIME-commentator Vinny ‘Showtime’ Shoreman heeft Andrew Tate een “gevaarlijke en rare vechtstijl. ‘Hak’ staat voor een zware taak.” Ondertussen vindt Tate zelf dat hij best aardig is: “Na het gevecht kan ‘Hak’ een handtekening en een foto van me krijgen.” Nu is het aan de kampioen om te reageren. Zal Sahak Parparyan deze weddenschap aannemen?? Naast dit wereldtitelgevecht zal ook IT’S SHOWTIME’s zwaargewichtkampioen Daniel Ghita aantreden op 12 mei tijdens ‘Siam Gym Belgium presents IT’S SHOWTIME 56’ in Kortrijk, België. Hij neemt het op tegen Sebastien van Thielen, die een thuiswedstrijd vecht. Voor kaarten, evenementinformatie en de gehele matchmaking, ga naar www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Kemal
10-04-2012, 16:08
dat beloofd wat te worden!

Sadix
10-04-2012, 16:33
PR van hem.

Hak, hakt hem in stukjes! Hak is echt een beest, ben erg onder de indruk van hem.

micha
10-04-2012, 16:56
ben benieuwd zet wel een extra dimensie in deze partij

Anderson
10-04-2012, 17:09
Ben benieuwd, ik hoop niet dat ze straks op de weging al gaan vechten.

smike
10-04-2012, 17:44
Mooi persbericht, beethe wwe styl, hou ik wel van, geeft een extra dimensie aan het gevecht.

blackadder
10-04-2012, 19:29
Wie is Andrew Tate?

Rverm
10-04-2012, 20:15
Dit wordt een dure avond voor Tate..

Diz
10-04-2012, 20:34
Nou moet ie het natuurlijk wel waar gaan maken... Zou knap lullig zijn alstie met zulke uitspraken na de eerste knal al ligt te rillepoten...

Richelieu
10-04-2012, 21:02
Wie is Andrew Tate?

x2, totaal onbekend. Kan meteen zijn gage inleveren op deze manier.

Leventdepevent
10-04-2012, 21:20
x3 nog nooit van gehoord

de Stiep
10-04-2012, 21:44
FF gegoogled. is een vechter, uhhhhhhhhh hij doet aan vechtsport that is. Ik bedoel dus niet dat ik denk dat hij een "vechter" is. Niet echt schokkende stats, ergo iemand die kennelijk graag geld weggeeft.:lol:

Ellen
10-04-2012, 22:57
Wie is Andrew Tate?

http://www.youtube.com/watch?v=HGa-bBJqQL4

Dit is een interview over wat anders, maar dan zie en hoor je wel een beetje wat voor type het is......

Ellen
10-04-2012, 22:58
http://www.youtube.com/watch?v=HGa-bBJqQL4

Dit gaat over iets anders, maar dan hoor en zie je wel met wat voor type we te maken hebben......grappenmaker.........

Chane
11-04-2012, 09:44
sowieso vreemd dat ie voor de titel vecht.

It's Showtime
11-04-2012, 13:47
Gisteren brachten we het nieuws dat Andrew Tate voor €1.000 wil wedden met Sahak ‘Hak’ Parparyan dat hij hem verslaat in hun aankomende kickbokspartij. Tate en Parparyan staan tegenover elkaar op 12 mei tijdens ‘Siam Gym Belgium presents IT’S SHOWTIME 56’ in het Belgische Kortrijk voor de IT’S SHOWTIME-wereldtitel in de klasse tot 85 kilogram. Parparyan zal daar zijn wereldtitel verdedigen, en toen hij geconfronteerd werd met de woorden van Tate (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=news&id=1499), was zijn reactie niet misselijk: “Ik wil zelfs om mijn gehele gage wedden met Andrew Tate, want ik versla hem toch wel!”

Parparyan, die tegenwoordig bij Mike’s Gym traint, is bezig met de voorbereiding op zijn titelverdediging, en het ziet er naar uit dat Tate flink wat olie op het trainingsvuur heeft gegooid. Parparyan: “Hij mag blij zijn als hij 5 ronden met mij overleeft. En als hij ze overleeft, kan hij daarna meteen door naar het ziekenhuis en kan hij de dagen erna door een rietje eten. Bovendien zal hij na zijn gevecht met mij ook een paar dagen niet kunnen lopen.”

Ondanks dat Tate zijn laatste 18 wedstrijden op knock-out heeft gewonnen, is de Armeense wereldkampioen niet erg onder de indruk. “Andrew Tate heeft alleen maar tegen koekenbakkers gevochten, maar op 12 mei zal hij het verschil gaan merken tussen een kampioen en een praatjesmaker,” aldus ‘Hak’.

‘Siam Gym Belgium presents IT’S SHOWTIME 56’ vindt plaats op 12 mei in Kortrijk, België.
Voor tickets en meer informatie, ga naar www.fight.nl

yuko
11-04-2012, 13:55
Deze moet Tate wel aannemen als hij niet als een praatjes maker wil overkomen

'Don't talk the talk if you can't walk the walk'

micha
11-04-2012, 13:57
Dit maakt deze partij nog interssanter

It's Showtime
11-04-2012, 14:04
Mods, als deze thread met de reactie van Hak wordt gemerged, is het misschien wel zo netjes om in de topictitel te vermelden dat er een update is met de reactie van Hak.

calmarofan
11-04-2012, 15:56
ik vind het wel leuk zo en als Showtime slim is richten zich op Belt en niet tournaments. er is een nieuwe genaratie op komst in allerlei verschillenden gewichten en ik hou er niet zo van dat een kyshenko heel veel moeten cutten om mee te mogen doen. ook zijn veel HW toppers oud,gestopt of vertrokken naar een andere tak van sport. ik denk dat als It's showtime zich lekker gaat focussen op die belts een paar goeie titel hype partijen er in gooit dat ze ver komen. Het mooiste zou zijn dat It's showtime een soort UFC wordt van het kickboxen en dat Glory elk jaar een soort van wereldkampioenschap kan houden eentje voor de wat lichtere en eentje voor de wat zwaardere en dat dan alle vechters daar op af komen. en dat GG jongens ook voor de belts van Showtime gaan.

Niek-S
11-04-2012, 16:05
Mocht Tate winnen, dan is er binnen Mike's gym nog wel iemand die kan uitkomen op dat gewicht, Melvin manhoef:) Misschien ook een leuke tegenstander voor Tate op kickbox of mma regels?

blackadder
11-04-2012, 16:05
Ik vind sowieso dat IS en Glory vrij weinig doen om de boel te promoten. Zoals dit nu. Tate heeft zijn 18 laatste partijen gewonnen op KO? Tegen wie? Waar? Wanneer? Wie is Tate? En net zo goed met veel deelnemers van het Glory toernooi.

Ellen
11-04-2012, 16:09
sowieso vreemd dat ie voor de titel vecht.

Dat niet echt, want volgens mij moet Hak m verdedigen......

blackadder
11-04-2012, 16:11
Dat niet echt, want volgens mij moet Hak m verdedigen......
Maar wat heeft Tate zoal gedaan om een titelpartij te verdienen?

Ellen
11-04-2012, 16:17
Maar wat heeft Tate zoal gedaan om een titelpartij te verdienen?

Werkelijk géén idee. Maar misschien kwam het zo uit, die partij zou misschien al staan en dan maar meteen voor de titel zodat Hak zijn 'plicht' weer heeft gedaan. Maar ik snap wat je bedoeld. Neemt niet weg dat ie met zo'n record toch wel wat moet kunnen, zou je denken.

Soulbringer320
11-04-2012, 16:18
Dat hakt er wel in....

calmarofan
11-04-2012, 16:20
x2 blackadder. een vechter zou trouwens niet meteen voor een titel mogen vechten. dat vind ik minachting naar je eigen vechters toe die onder contract staan. Ze hadden die Tate eerst een gevecht moeten geven op it's showtime en als die wint kun je hem eventueel voor een titel laten vechten. Het is trouwens ook echt voor geen seconde te volgen als Showtime steeds met andere vechters komt. Hopelijk kunnen ze nu een beetje constantheid bouwen met de jongens die ze nu hebben en een goede rooster erin zetten en logische kampioen match-ups. want toen ze nog petrosyan onder contract hadden lange tijd vond ik het lachwekkend dat Ngimbi nooit tegen hem mocht vechten

blackadder
11-04-2012, 16:26
En dat bedoelde ik dus ook met dat ze veel's te weinig doen om de boel te promoten. Zelfs de lui die toch aardig wat tijd steken in de sport en al lang meelopen weten blijkbaar niet meer over de "challenger" dan wat er in het persbericht staat.
Het enigste wat ik over hem kon vinden is dat ie blijkbaar de fullcontact kickboxing ISKA wereldtitel, zonder lowkicks en knie, heeft gewonnen. En zo een record zegt ook niet veel als ie tegen allemaal koekbakkers heeft gestaan.

blackadder
11-04-2012, 16:28
x2 blackadder. een vechter zou trouwens niet meteen voor een titel mogen vechten.
Dat op zich is niet zo erg als het een goede tegenstander is. Maar aangezien niemand hier veel schijnt te weten over Tate ben ik het in dit geval wel eens.

Ellen
11-04-2012, 16:31
x2 blackadder. een vechter zou trouwens niet meteen voor een titel mogen vechten. dat vind ik minachting naar je eigen vechters toe die onder contract staan. Ze hadden die Tate eerst een gevecht moeten geven op it's showtime en als die wint kun je hem eventueel voor een titel laten vechten. Het is trouwens ook echt voor geen seconde te volgen als Showtime steeds met andere vechters komt. Hopelijk kunnen ze nu een beetje constantheid bouwen met de jongens die ze nu hebben en een goede rooster erin zetten en logische kampioen match-ups. want toen ze nog petrosyan onder contract hadden lange tijd vond ik het lachwekkend dat Ngimbi nooit tegen hem mocht vechten

Ik vind t juist leuk dat ze eens andere mensen op de matchmaking zetten! Niet altijd hetzelfde groepje. Dit houdt ze scherp. En of het meteen voor een titel moest zijn, daar ben ik t wel met jullie eens. Denk dat t zoals ik eerder zei, misschien zo uit kwam. Ben benieuwd naar Tate!