PDA

View Full Version : TUF Brazil-Episode 4



fightlove
16-04-2012, 06:12
http://ironforgesiron.com/2012/04/video-the-ultimate-fighter-brasil-episode-4/

Pansier
16-04-2012, 08:31
Kon hem gister niet vinden, thanks!

carlo1
16-04-2012, 10:58
bedankt, echt wel leuk om te volgen. goede gevechten. ben benieuwd hoe de winnaar het in de ufc gaat doen.
heeft iemand enig idee waarom er iedere aflevering wel iemand aan het huilen is, is dat iets cultuurgebonden?

Sato
16-04-2012, 15:48
Thnx

sandervb
16-04-2012, 16:11
ook hier te vinden:
http://www.ufc.com/tuf-brasil-episodes
altijd wel goede kwaliteit :)

MaartenManaus
16-04-2012, 21:27
bedankt, echt wel leuk om te volgen. goede gevechten. ben benieuwd hoe de winnaar het in de ufc gaat doen.
heeft iemand enig idee waarom er iedere aflevering wel iemand aan het huilen is, is dat iets cultuurgebonden?

Ja dat is zeker iets uit de cultuur.
vergeet niet dat de meeste al meer hebben meegemaakt als wij NLders in een heel leven meemaken.
Als je dan nadenkt waarvoor je het doet, of het dan lukt of niet , komen daar emoties bij los. dus er zal nog wel flink gejankt worden de komende afleveringen ;)

The_Rock
16-04-2012, 23:43
Dat is indd iets uit de cultuur. Mijn cultuur is precies hetzelfde. Mooie aflevering, ik wist alleen niet dat Brazilianen zo erg gelovig waren. Sommigen overdrijven in mijn ogen, maar blijven relaxte mensen.

123trisweat
17-04-2012, 11:06
leuk gevecht.

Was alleen wel erg bewust van alle product placements "camera draait.........nu alle twee een slokje nemen....."

MaartenManaus
17-04-2012, 17:32
Dat is indd iets uit de cultuur. Mijn cultuur is precies hetzelfde. Mooie aflevering, ik wist alleen niet dat Brazilianen zo erg gelovig waren. Sommigen overdrijven in mijn ogen, maar blijven relaxte mensen.

Klopt, vele zijn heel erg gelovig,.. ik woon hier nu bijna 7 jaar en kan er nog steeds niet echt aan wennen. Probeer iedereen in zijn of haar waarde te laten en geloof ook dat houvast aan een geloof (welke dan ook) best veel goeds kan brengen voor bepaalde personen mits niet te fanatiek. Maar hier is het af en toe erg lastig met name op het werk. er lopen er hier rond die zijn compleet gehersenspoeld.

Ik kom ieder ochtend op weg naar mn werk op zn minst 10 autos tegen ondergeplakt met grote blokletters van 10 x 10cm :
kadootje van god,.. trouw aan jesus.... gekregen van jesus,.... beschermd door god,.. etc etc
de tattoos van god en jesus zijn hier ook erg populair,. in iedere sportschool te vinden en dan ook weer zo groot en opvallend mogelijk. en dan meestal bij die BJJ mannen
ja dat zie je in NL niet , tenminste niet in eindhoven waar ik woonde ;)

ach ieder zn ding,. maar we gaan er in de TUF Brasil nog veel meer van zien.

carlo1
17-04-2012, 17:50
doet me direct denken aan cosmo alexandre, die was er ook altijd zo overduidelijk mee bezig. Bitjes en shirts met jezus enz.

MaartenManaus
17-04-2012, 18:14
Is ook altijd lachen met die MMA events hiero, komt de een op met pompende hardcore stamp muziek, helemaal opgefokt als een dolle pitbull klaar om te killen zaal helemaal uit zn dak
en dan komt de andere,.... met een gospel muziekje,. op zn knieen, even bidden, kruisje etc je kent het wel. De zaal is dan wel meteen stil hahaha

sandervb
17-04-2012, 22:16
als je Jones zijn tweets volgt is het ook altijd dezelfde zever.. krijg je helemaal het schijt van. Alsof God hem gekozen heeft als ultieme vechter en langs de andere kant geen hol geeft om miljoenen kinderen die op sterven liggen. Sigh. Some people.. religie is nooit, maar dan ook nooit goed.(enkel boeddhisme misschien)
In de westerse landen is het allemaal veel beter, wel vreemd hoe hetgeen wat onze cultuur het meest bedreigt met open handen verwelkomt wordt (islam). /rant