PDA

View Full Version : !! SUBSIDIEMOGELIJKHEDEN IN DE VECHTSPORT !!



NIVM
16-04-2012, 15:56
Beste vechtsport trainers, clubs en bestuurders,

De afgelopen week heeft het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) de nieuwe subsidierichtlijnen in de sport bekendgemaakt. Hierin liggen grote mogelijkheden voor sportclubs. Vanuit het NIVM (Nederlands Instituut voor Vechtsport en Maatschappij) hebben we de mogelijkheid om hierin een groot aantal vechtsport clubs te ondersteunen.

Het gaat hierin om een viertal mogelijke projecten, die gaan van participatie tot aan sportzorg en van jeugdbeleid tot aan scholenprojecten. Deze projecten zullen twee jaar gaan duren, en kunnen een grote mogelijkheid vormen om je als maatschappelijke betrokken vechtsportclub te ontwikkelen.

Het je hier interesse in, kom dan op donderdag 26 april naar Ede voor de informatiebijeenkomst. Deze zal gehouden worden op het kantoor van het NIVM en zal beginnen om 19:30 uur.

Inschrijven voor deze avond is, in verband met de te verwachten drukte, verplicht. Inschrijven kan door een mail te sturen naar Yusuf Celik via [email protected] of naar Sebastiaan Munter via [email protected]

Mocht je op deze avond niet kunnen dan kunnen we eventueel ook een infopakket toesturen, maar om in aanmerking te komen voor ondersteuning verdient het de aanbeveling om op 26 april naar Ede te komen.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan Munter
verenigingsadviseur NIVM

ZakKa!
16-04-2012, 17:20
Zou wel tof zijn als op middelbare scholen ook iets van vechtsport wordt meegegeven. Op mijn middelbare school was het verplicht om iets mee te geven van hockey, basketball, en weet ik wat allemaal niet. Een sport waar Nederland zo goed in is mag best tijdens gym op de middelbare school gegeven worden.

Kemal
16-04-2012, 17:38
Ik hoop dat het lekker druk wordt! Succes Sebastiaan

HARDnickCORE
16-04-2012, 18:03
Dat is heel goed nieuws!

stephan_dude
16-04-2012, 18:24
Zou wel tof zijn als op middelbare scholen ook iets van vechtsport wordt meegegeven.

Ik kreeg boksen op de middelbare school 10 jaar geleden:)