PDA

View Full Version : Compromis in de zaak Robin van Roosmalen



It's Showtime
18-04-2012, 14:01
Golden Glory en IT’S SHOWTIME hebben een compromis gesloten in de zaak Robin van Roosmalen. Zowel Golden Glory als IT’S SHOWTIME en Robin hebben onderling duidelijke afspraken gemaakt waardoor Robin zowel op Glory-evenementen als op IT’S SHOWTIME-evenementen kan uitkomen. Hierdoor wordt een gang naar de rechtbank voorkomen, wat weer ten goede komt aan de persoon en vechter Robin van Roosmalen. Het managementcontract van Robin met Golden Glory wordt gerespecteerd en alle partijen hopen zo een signaal af te geven dat in het belang is van onze sport in het algemeen.

Op 26 mei zal Robin van Roosmalen deelnemen aan het Glory-evenement in Zweden.

IT'S SHOWTIME & Glory Sports International

blackadder
18-04-2012, 14:03
Dat klinkt verstandig.

onne1983
18-04-2012, 14:26
Dat klinkt verstandig.

en GG is erbij betrokken! ik geloof er geen zak van!

Vince
18-04-2012, 14:31
Goed nieuws! Hoop dat ze meer gaan samenwerken miss max bij de 1 onderbrengen en de heavy's bij de andere.

Kemal
18-04-2012, 14:41
Heel erg netjes!

rollermanskunk
18-04-2012, 14:46
Nu "gewoon" weer de fighters uitwisselen en het is weer "bussines as usual". Anders een groot Undisputed GG vs It's Showtime K-1 Championschip organiseren met de winnaars van beide organisaties tegen elkaar.

rene37
18-04-2012, 14:59
Gelukkig kan het dus ook zo! Super!

de Stiep
18-04-2012, 15:07
He he, er is dus nog verstand aanwezig bij deze en gene. Gelukkig :rolleyes:

Frans12
18-04-2012, 15:40
Dat klinkt verstandig.
Hoezo verstandig, van roosmalen met zijn staart tussen de benen weer naar golden glory. en maar roepen ik ben weg bij gg. lijkt wel en vedette bij 2 teams tekenen. wel goed dat its showtime en gg eruit zijn gekomen.

micha
18-04-2012, 16:37
Fijn dat ze eruit zijn gekomen

yuko
18-04-2012, 18:35
Hoezo verstandig, van roosmalen met zijn staart tussen de benen weer naar golden glory. en maar roepen ik ben weg bij gg. lijkt wel en vedette bij 2 teams tekenen. wel goed dat its showtime en gg eruit zijn gekomen.

Volgens mij kan hij nu bij beide organisaties vechten, dus dat lijkt me best verstandig. A had hij het misschien niet helemaal van te voren bedacht...

e-type
18-04-2012, 18:37
Hoezo verstandig, van roosmalen met zijn staart tussen de benen weer naar golden glory. en maar roepen ik ben weg bij gg. lijkt wel en vedette bij 2 teams tekenen. wel goed dat its showtime en gg eruit zijn gekomen.


'k denk dat ie niet anders kon dan 'met de staart tussen de benen'; contract is contract. 't Is geen voetbal waar dat zomaar afgekocht kan worden.
Maar mooi dat het zo opgelost kan worden, originele constructies hebben altijd de voorkeur, vooral als iedereen er blij mee is.

Asura
18-04-2012, 19:49
en GG is erbij betrokken! ik geloof er geen zak van!

lol, als jij niet zwaar verslaafd aan complottheorieen bent word je dat nog wel.
Paranoia level is hoog hier.


ontopic;
Goede compromis!
Des te meer Robin in de ring stat, des te beter

onne1983
18-04-2012, 20:42
lol, als jij niet zwaar verslaafd aan complottheorieen bent word je dat nog wel.
Paranoia level is hoog hier.


ontopic;
Goede compromis!
Des te meer Robin in de ring stat, des te beterniks complot theorieen. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen Dat dhr. Boon iets netjes oplost..
Verder ben ik het het gewoon met je eens.. Hoe meer robin vecht, hoe beter.

bladetrinity
18-04-2012, 22:14
Super, hoop meer van deze compromissen te zien in de toekomst! Denk dat GG en It's elkaar echt nodig gaan hebben in de toekomst!

micha
19-04-2012, 08:09
Roosmalen stond al op de Brussel poster lang voor Glory zweden en er was al lang een overeenkomst tussen showtime en GG dat Robin als winnaar van het its showtime toernooi ook bij Showtime zou blijven vechten.
Showtime liet twee dagen geleden in een persconferentie weten dat Robin exclusief voor K1 and Showtime heeft gekozen en diezelfde showtime zegt nu dat het management contract van Golden glory met robin word gerespecteerd en dat Robin gewoon op Glory in Zweden vecht, met andere woorden er is niks veranderd.

Pansier
19-04-2012, 09:31
Hoop dat hij snel weer vecht, de beuker! :thup:

remco pardoel
19-04-2012, 10:11
Perfecte oplossing!!!

Mickey
19-04-2012, 11:15
Nu "gewoon" weer de fighters uitwisselen en het is weer "bussines as usual". Anders een groot Undisputed GG vs It's Showtime K-1 Championschip organiseren met de winnaars van beide organisaties tegen elkaar.

Dus dit.

It's Showtime
19-04-2012, 11:53
Showtime liet twee dagen geleden in een persconferentie weten dat Robin exclusief voor K1 and Showtime heeft gekozen en diezelfde showtime zegt nu dat het management contract van Golden glory met robin word gerespecteerd en dat Robin gewoon op Glory in Zweden vecht, met andere woorden er is niks veranderd.

Een persconferentie is hierover nooit belegd. Wij hebben zelfs niet eens een persbericht uitgegeven over Robin, behalve het bericht in dit topic (dat we overigens in samenspraak met Golden Glory hebben geschreven en verspreid).
Het waren andere bronnen die over deze kwestie berichtten. In tegenstelling tot wat jij schrijft, is er van tegenstrijdige berichten van onze kant dus geen sprake.

Richelieu
19-04-2012, 12:26
Komt het veelal niet allemaal uit dezelfde pen, maar onder verschillende accounts?

Kippeborst
19-04-2012, 12:30
Schrijft Micha hier op Mixfight op eigen titel over GG, of in opdracht van GG?

micha
19-04-2012, 12:34
op eigen titel kippeborst

micha
19-04-2012, 12:34
Een persconferentie is hierover nooit belegd. Wij hebben zelfs niet eens een persbericht uitgegeven over Robin, behalve het bericht in dit topic (dat we overigens in samenspraak met Golden Glory hebben geschreven en verspreid).
Het waren andere bronnen die over deze kwestie berichtten. In tegenstelling tot wat jij schrijft, is er van tegenstrijdige berichten van onze kant dus geen sprake.

ok my bad.

Fightfan
19-04-2012, 12:56
ok my bad.

Net zoals jij suggereerde dat van Roosmalen "geen trek zou hebben" in Petrosiyan meerdere wedstrijden....
Blijf objectief Micha, of tenminste feitelijk als jij subjectief wilt reageren.

Ik ben wel blij met deze uitkomst aangezien van Roosmalen nu tegen iedereen kan vechten.

de Zweed
19-04-2012, 18:10
Gelukkig kan het dus ook zo! Super!

x2

blackadder
19-04-2012, 18:12
Ik ben wel blij met deze uitkomst aangezien van Roosmalen nu tegen iedereen kan vechten.
x2