PDA

View Full Version : Nieuwe promotor in town!!!



pound4pound
19-04-2012, 02:22
Pound for Pound Promotions organiseert en promoot vechtsportevenementen vanuit de kernwaarden van martial arts: discipline, eer en respect.

Als jij de krijgskunsten ook een warm hart toedraagt, nodigen we je uit om mee te knokken voor de vechtsport in Nederland.

http://www.facebook.com/poundforpoundnl

Vind onze nieuwe Facebook-pagina leuk om op de hoogte te blijven van alle activiteiten en evenementen. Je maakt dan meteen ook kans op een mooi arrangement. We zijn druk bezig met de opstartwerkzaamheden (website, vergunningen etc.) en jouw feedback is ondertussen altijd welkom.

Op naar een schone sport en ontzettend veel plezier.

Ush!

Leventdepevent
19-04-2012, 08:36
succes! ben benieuwd

micha
19-04-2012, 09:07
succes

Igorvdw
19-04-2012, 13:21
Good luck

pound4pound
19-04-2012, 16:37
Hartelijk dank allemaal!

Goed om te weten dat er nog genoeg mensen zijn die werkelijk van hun sport houden!

Daar doen we het voor.

Tony
19-04-2012, 16:57
Mooi man.. ik za je in de gaten houden. :thup:

e-type
19-04-2012, 17:04
Veel succes man. Ik hoop dat de huidige slechte reputatie van vechtevenementen geen roet in het eten zullen gooien. Heb je al vechters in je stal, of op het oog?

pound4pound
20-04-2012, 05:23
Dank jongens!

@e-type: we zijn juist begonnen door die slechte reputatie. We zijn ervan overtuigd dat we op bepaalde cruciale punten meer kunnen bieden dan het huidige aanbod van promotors. Anders zou het de moeite niet eens waard zijn toch? Wat die punten precies zijn, kun je binnenkort lezen op onze website (wordt hard aan gewerkt), maar ondertussen zullen we informatie blijven uitwisselen op Facebook.


Wat betreft de vechters, hebben we een duidelijke koers voor ogen. Voornamelijk nieuwe, opkomende talenten zullen bij ons een podium krijgen om te kunnen groeien en hun capaciteiten maximaal te kunnen benutten. Zoals jij als vechtsportliefhebber ook weet, hebben we daar meer dan genoeg van in ons klein landje. Wij zorgen ervoor dat elke vechter de kans werkelijk krijgt die hij/zij verdient.

Meer info volgt spoedig!

Khanom Thom
20-04-2012, 10:38
Good luck...

payap
20-04-2012, 10:48
Klinkt goed!

Succes en hou ons op de hoogte.

Tony
20-04-2012, 11:00
Waar komt de focus/ het accent te liggen? MMA of Kickboksen?

de Stiep
20-04-2012, 14:07
Wens jullie veel succes, maar ben benieuwd op welke cruciale punten jullie meer kunnen bieden aan het huidige contingent van promotors. ps ik doe niet aan facebook, vrees dat ik moet wachten tot de onder constructie staande site van jullie in de lucht is.

Jones
20-04-2012, 16:02
ik help het je hopen, er is maar 1 dronken/teleurgestelde toeschouwer nodig om de boel te verzieken.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie verbeterpunten en nee ik ga je daar niet voor Liken op Facebook je kan die punten ook op mixfight delen aangezien je het voor de sport doet en hier vechtsportliefhebbers zitten. Dit bericht heb je immers ook op mixfight geplaatst om je initiatief onder de aandacht te brengen, niks mis mee overigens maar plaats de verbeterpunten dan ook even :-)

pound4pound
20-04-2012, 16:05
Waar komt de focus/ het accent te liggen? MMA of Kickboksen?

Beste Tony,

Om te beginnen richten we ons op het kickboksen (met voornamelijk nieuwe, opkomende talenten) en zullen we evenementen organiseren die qua omvang passen bij de stad waar ze plaatsvinden. De grootte van een evenement mag bij ons nooit ten koste gaan van de kwaliteit van de vechters en de matchmaking. Om die reden beginnen we bescheiden, maar denken we groots. In de (nabije) toekomst sluiten we MMA- en boksevenementen zeer zeker niet uit.


Wens jullie veel succes, maar ben benieuwd op welke cruciale punten jullie meer kunnen bieden aan het huidige contingent van promotors. ps ik doe niet aan facebook, vrees dat ik moet wachten tot de onder constructie staande site van jullie in de lucht is.

Beste de Stiep,

Hartelijk dank! Het is allereerst onze missie om een integere, rechtvaardige organisatie neer te zetten, alvorens we de meest betrouwbare en duurzame samenwerkingen aangaan, op weg naar een 'schone' sport. Dit uit zich onder andere in ons doel om een Fight Right keurmerk te verkrijgen. Zie voor meer info hierover: http://www.vechtsportenmaatschappij.nl/producten/fight-right/fight-right-keurmerk.aspx
Op onze website, die 1 mei wordt gelanceerd, zul je alle concrete, onderscheidende doelstellingen van Pound for Pound Promotions terug kunnen vinden.

We zijn vereerd met jullie interesse!

pound4pound
20-04-2012, 16:30
ik help het je hopen, er is maar 1 dronken/teleurgestelde toeschouwer nodig om de boel te verzieken.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie verbeterpunten en nee ik ga je daar niet voor Liken op Facebook je kan die punten ook op mixfight delen aangezien je het voor de sport doet en hier vechtsportliefhebbers zitten. Dit bericht heb je immers ook op mixfight geplaatst om je initiatief onder de aandacht te brengen, niks mis mee overigens maar plaats de verbeterpunten dan ook even :-)

Beste Jones,

We nemen je kritiek ter harte. Wat betreft onsportief gedrag vanuit het publiek, is het onze taak om de beveiliging (en wellicht identificatieplicht) dusdanig in te vullen, dat risico's geminimaliseerd worden, en in het geval van 'dreiging' de persoon of personen in kwestie geïsoleerd en permanent verwijderd worden. We doen momenteel onderzoek naar het verband tussen alcohol en ongeregeldheden bij evenementen. Afhankelijk van die uitkomsten, sluiten we 'alcoholvrije' evenementen niet uit. De sport komt immers altijd op de eerste plaats.

De uitnodiging voor onze Facebook pagina is niet bedoeld om zoveel mogelijk "likes" te krijgen, maar om de geïnteresseerden gemakkelijk op de hoogte te kunnen houden van onze activiteiten. We zijn namelijk nog bezig met de opstart van onze website en dergelijke. Natuurlijk gaan we alles ook delen op fora als deze, met de kenners en liefhebbers, wanneer we daadwerkelijk van start gaan. Dit is namelijk het publiek dat wij graag willen terugzien op onze evenementen.

Wanneer we helemaal klaar zijn, ben jij de eerste die het te lezen krijgt op mixfight.nl. Dat is een belofte!

pound4pound
20-04-2012, 16:39
Good luck...

Thanks alot!


Klinkt goed!

Succes en hou ons op de hoogte.

Dank je Payap, dat ga ik zeker doen!

Diz
20-04-2012, 17:30
Veel succes! Op wat voor locaties gaan jullie de evenementen organiseren?

pound4pound
20-04-2012, 18:03
Veel succes! Op wat voor locaties gaan jullie de evenementen organiseren?

Dank je Diz,

De locaties voor onze evenementen staan niet van te voren vast. Het is afhankelijk van wat de betreffende steden naar onze wensen te bieden hebben. We hebben wel enkele locaties op het oog en ook dat zullen we te zijner tijd met jullie delen.

Of heb je een tip voor ons? Altijd welkom he! ;)

Leventdepevent
20-04-2012, 18:05
ook meteen maar even de FB pagina geliked ;)

pound4pound
20-04-2012, 19:02
ook meteen maar even de FB pagina geliked ;)

Ik heb het gezien, welkom op onze pagina Levent! :thup:

Garcia
20-04-2012, 19:19
Veel succes en geliked op fb :)

pound4pound
25-04-2012, 00:48
Hartelijk dank Garcia!

Sadix
25-04-2012, 00:55
alleen al voor het feit dat jullie alcohol vrije evenementen willen/gaan organiseren heb ik jullie geliked!

laatste evenement waar ik was, battle in bhoele afgelopen maand, was iemand zo dronken dat hij KO ging buiten de ring haha

pound4pound
25-04-2012, 02:07
alleen al voor het feit dat jullie alcohol vrije evenementen willen/gaan organiseren heb ik jullie geliked!

laatste evenement waar ik was, battle in bhoele afgelopen maand, was iemand zo dronken dat hij KO ging buiten de ring haha

Hahah, alcohol moet inderdaad niet een van de redenen zijn om een vechtsportevenement bij te wonen! We zullen aan een goeie oplossing werken voor dat 'probleem'.

gimgamgommetje
25-04-2012, 16:57
Ik like jullie ook wel ff op facebook.

Succes in ieder geval! Het lijkt me een goed initiatief. Ik denk ook wel dat je lef moet hebben om in deze tijd zo iets op te zetten.
vandaar dat ik blij ben dat mensen dat doen.

pound4pound
26-04-2012, 12:27
Ik like jullie ook wel ff op facebook.

Succes in ieder geval! Het lijkt me een goed initiatief. Ik denk ook wel dat je lef moet hebben om in deze tijd zo iets op te zetten.
vandaar dat ik blij ben dat mensen dat doen.

Dank voor je steun! We zijn gewoon een paar sporters die zich zorgen maken om waar onze vechtsporten heen gaan. We gaan ons best doen om een verandering teweeg te brengen in de gehele beleving en acceptatie van een schone tak van sport.

Alexander N
27-04-2012, 00:24
Altijd extra behoefte aan dit soort initiatieven voor onze sport! Heel veel succes en een like op facebook erbij ;)

pound4pound
28-04-2012, 03:06
Altijd extra behoefte aan dit soort initiatieven voor onze sport! Heel veel succes en een like op facebook erbij ;)

Leuk om te lezen dat je ons steunt Alexander! We houden je vanaf nu op de hoogte van al onze activiteiten. Welkom!