PDA

View Full Version : Frank Mir vervangt Alistair Overeem voor HW title tegen JDS



Duijm
21-04-2012, 16:50
http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/frank-mir-vervangt-alistair-overeem/

weks
21-04-2012, 16:52
joh

MMAFAN-1122
21-04-2012, 16:58
Verwacht maar toch klote!!

Naj85
21-04-2012, 19:04
Repost
Zijn al 2 topics hierover

Illest
21-04-2012, 19:32
Repost
Zijn al 2 topics hierover

vind dit wel ff duidelijk zo ipv een topic van 44pagina's in te duiken

Illest
21-04-2012, 19:41
http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/frank-mir-vervangt-alistair-overeem/


verdomme, had mmaplanet.nl dit nieuws nou als eerst? mixfight is echt achteruit gegaan....ik overweeg serieus een overstap:cool2:

Pansier
21-04-2012, 20:17
vind dit wel ff duidelijk zo ipv een topic van 44pagina's in te duiken
x2

Silat
21-04-2012, 20:20
F.U.C.K. T.H.I.S. X 1.000.000.000

Boelly92
21-04-2012, 20:34
F.U.C.K. T.H.I.S. X 1.000.000.000

+1

x2

Kemal
21-04-2012, 20:35
verdomme, had mmaplanet.nl dit nieuws nou als eerst? mixfight is echt achteruit gegaan....ik overweeg serieus een overstap:cool2:

Nou... had het vanochtend om 07.06 op de frontpage/portaal gezet ;)

micha
21-04-2012, 20:50
WAR Struve!!!!!!

GnP
21-04-2012, 21:05
war Frank!
ik hoop dat je 'em pakt :)

Leventdepevent
21-04-2012, 21:09
WAR Struve!!!!!!
x2

SpelPlan
21-04-2012, 21:27
Als AO door die hoorzitting heen komt en tegen Cain mag is dat iets wat ik ook wel heel graag zie. En Mir die flink in elkaar gebatst wordt door JDS lijkt me ook fantastisch.

Dus erg jammer maar als AO eerst Cain pakt en daarna JDS (ik wil geeneens de gedachte entertainen dat Mir wint..) maakt dat die belt alleen maar waardevoller.

Wat in het vat zit, verzuurt niet!

boudstyle
21-04-2012, 21:29
Ik heb echt zo'n hekel aan die Frank Mir, is wederom alleen maar weer groter geworden nu.

Illest
21-04-2012, 21:41
Nou... had het vanochtend om 07.06 op de frontpage/portaal gezet ;)

kuch, kuch...sarcasme...kuch, kuch...

adenane
21-04-2012, 21:42
Ik heb echt zo'n hekel aan die Frank Mir, is wederom alleen maar weer groter geworden nu.

Maar zijn pis is wel clean :lol:

Maar waarom zou de UFC Overeem wel tegen Cain laten vechten en niet tegen JDS na de hoorzitting. Kan iemand dat even uitleggen?! Als er niets aan de hand is dan zou Overeem toch gewoon een titleshot krijgen en tegen JDS moeten.

Geen licentie is geen licentie en geschorst is geschorst, dat geldt dan toch ook tegen Cain of wie dan ook...

micha
21-04-2012, 21:51
Maar zijn pis is wel clean :lol:

Maar waarom zou de UFC Overeem wel tegen Cain laten vechten en niet tegen JDS na de hoorzitting. Kan iemand dat even uitleggen?! Als er niets aan de hand is dan zou Overeem toch gewoon een titleshot krijgen en tegen JDS moeten.

Geen licentie is geen licentie en geschorst is geschorst, dat geldt dan toch ook tegen Cain of wie dan ook...

De UFC is een bedrijf en geen competitie. Zij bepalen wie vecht en tegen wie. GG had een contract uitonderhandeld waarin hij tegen Brock Lesnar de ppv bonus zou krijgen en daarna ook bij een title fight. Maar nu wordt er niet meer volgens het plan gespeeld. Dana White was echt furieus en geloof mij maar als ik zeg dat dit niet gespeeld was.

Nu is het afwachten tot dinsdag of er moet nog een verklaring komen vanavond. Glen Robinson kom er maar in

GilbertYvelFan24
21-04-2012, 21:51
Werdum vs. Velasquez is het meest logisch lijkt mij.

micha
21-04-2012, 21:52
Werdum vs. Velasquez is het meest logisch lijkt mij.

ik zie dan toch liever Overeem tegen Velasquez

GilbertYvelFan24
21-04-2012, 21:56
Hahaha ik ook natuurlijk. Maar laten we even eerlijk zijn he, waren we ook zo aardig geweest tov een andere HW die positief getest wordt? Het is puur omdat het Alistair is (een Nederlander) dat we allemaal hopen dat hij alsnog vecht op dat event.
Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Daarom zeg ik Werdum is de meest voor de hand liggende optie (het is ook niet een gevecht dat ik wil zien maarja...).

Kemal
21-04-2012, 21:59
ik zie dan toch liever Overeem tegen Velasquez

sluit ik me ook bij aan!

adenane
21-04-2012, 22:09
De UFC is een bedrijf en geen competitie. Zij bepalen wie vecht en tegen wie. GG had een contract uitonderhandeld waarin hij tegen Brock Lesnar de ppv bonus zou krijgen en daarna ook bij een title fight. Maar nu wordt er niet meer volgens het plan gespeeld. Dana White was echt furieus en geloof mij maar als ik zeg dat dit niet gespeeld was.

Nu is het afwachten tot dinsdag of er moet nog een verklaring komen vanavond. Glen Robinson kom er maar in

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat als de Commissie met Keith besluit om Overeem geen licentie te geven omdat zijn tostesteron waardes te hoog zijn, waarom zouden ze hem dan wel een licentie moeten geven om tegen Cain te vechten.

Is zelfde event, zelfde locatie, zelfde staat. Als hij mag vechten, dan zouden ze hem toch gewoon tegen JDS laten vechten. En wat zijn contract is met ppv en bonussen heb ik het nu niet over. Dat hij een hoop knaken misloopt, lijkt me wel duidelijk.

Denk dat Dana echt wel spijt heeft van zijn besluit om Overeem weg te kapen bij Strikeforce. Anders hadden ze op 19 mei nog een leuke finale gehad tussen Barnett en Overeem (mocht Overeem van Silva winnen).. Nu heeft Dana er alleen maar hoofdpijn aan over gehouden..

SpelPlan
21-04-2012, 22:14
Wellicht is er wel wat handjeklap gedaan met de NSAC zodat iedereen met minimaal gezichtsverlies kan weglopen en de commerciele belangen behartigd blijven.

micha
21-04-2012, 22:25
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat als de Commissie met Keith besluit om Overeem geen licentie te geven omdat zijn tostesteron waardes te hoog zijn, waarom zouden ze hem dan wel een licentie moeten geven om tegen Cain te vechten.

Is zelfde event, zelfde locatie, zelfde staat. Als hij mag vechten, dan zouden ze hem toch gewoon tegen JDS laten vechten. En wat zijn contract is met ppv en bonussen heb ik het nu niet over. Dat hij een hoop knaken misloopt, lijkt me wel duidelijk.

Denk dat Dana echt wel spijt heeft van zijn besluit om Overeem weg te kapen bij Strikeforce. Anders hadden ze op 19 mei nog een leuke finale gehad tussen Barnett en Overeem (mocht Overeem van Silva winnen).. Nu heeft Dana er alleen maar hoofdpijn aan over gehouden..

dit is een signaal naar AO dat zelfs als hij disndag met een goed verhaal komt hij toch geen title shot krijgt. Ik denk vanwege Dan's hoofdpijn. Die onderhandelingen met GG om hem te krijgen waren ook niet in een weekje afgerond zeg maar.... en nu dit.

rollermanskunk
21-04-2012, 23:23
Op Twitter wordt er gesuggereerd dat Zuffa en Overeem hebben besloten om de licentie-aanvraag in te trekken. Het risico voor een schorsing van een jaar zou te groot zijn. Dan gaat de Cain-gevecht dus ook niet door. Bij een hernieuwde aanvraag later in het jaar zou men sterker staan. Wordt vervolgd

Shikoku
21-04-2012, 23:29
Heb echt helemaal niks met Frank Mir. Werd praktisch al geKO'ed door Big Nog. Ik denk dat met de stootkracht, snelheid en techniek van JDS dit weer eens een van de vele KO verliespartijen van Mir zal worden.

appelsap
21-04-2012, 23:32
Wellicht is er wel wat handjeklap gedaan met de NSAC zodat iedereen met minimaal gezichtsverlies kan weglopen en de commerciele belangen behartigd blijven.

Licentieaanvraag intrekken (anders gaan er toch mensen gezichtsverlies lijden).

Geen 'luchtje' aan het titelgevecht voor de UFC, Overeem kan binnenkort alsnog voor de titel vechten, en de NSAC hoeft niet met de billen bloot over eventuele fouten bij de test.

deco'o
22-04-2012, 00:09
Licentieaanvraag intrekken (anders gaan er toch mensen gezichtsverlies lijden).

Geen 'luchtje' aan het titelgevecht voor de UFC, Overeem kan binnenkort alsnog voor de titel vechten, en de NSAC hoeft niet met de billen bloot over eventuele fouten bij de test.

Maar Overeem zal wel meer random tests krijgen in de toekomst lijkt me, dus hoe gaat hij dat dan aanpakken? (als hij al relatief snel weer mag vechten)

Diz
22-04-2012, 12:35
Maar Overeem zal wel meer random tests krijgen in de toekomst lijkt me, dus hoe gaat hij dat dan aanpakken? (als hij al relatief snel weer mag vechten)

Ik denk wat minder paardenbiefstuk eten en wat meer boterhammen met pindakaas...

Minotauro
22-04-2012, 12:37
En terecht, UFC zou al zijn credits verliezen wanneer het gevecht met Overeem doorging.

boudstyle
22-04-2012, 13:39
Heb echt helemaal niks met Frank Mir. Werd praktisch al geKO'ed door Big Nog. Ik denk dat met de stootkracht, snelheid en techniek van JDS dit weer eens een van de vele KO verliespartijen van Mir zal worden.

Ik weet wel zeker dat Mir ko was tijdens zijn partij met big nog.
hij heeft echt mazzel gehad dat de scheids het niet zag.

bryan
22-04-2012, 14:07
Ik weet wel zeker dat Mir ko was tijdens zijn partij met big nog.
hij heeft echt mazzel gehad dat de scheids het niet zag.
Hij was beetje out maar niet KO... met een super sub als gevolg, vind MIR de enige werkelijke optie

Diz
22-04-2012, 14:08
Zou wel mooi zijn als Mir het gevecht naar de grond kan brengen, dan kunnen we Junior ook eens in een BJJ match zien...
Ben erg benieuwd hoe hij het daar doet, aangezien hij een black belt heeft...
Tot nu toe eigenlijk alleen zijn (fantastische) bokswerk gezien...

Denk uiteindelijk wel dat het voor Mir een uitermate vervelende avond gaat worden...

Brainthief
22-04-2012, 14:20
JDS is nog een brown belt. Maar hij gaat Mir keihard KO-en...

MB667
22-04-2012, 14:22
nelson moet toch tegen valesquez nu

123trisweat
22-04-2012, 14:28
nelson moet toch tegen valesquez nu
bron?

ziet er sober uit voor AO

Diz
22-04-2012, 14:42
JDS is nog een brown belt. Maar hij gaat Mir keihard KO-en...

Oh brown belt, dan zat ik ernaast...

Maar idd door KO te gaan is waarschijnlijk de enige manier waarop Mir het gevecht naar de grond gaat brengen ;-)

T15Boxing
22-04-2012, 15:41
Kunnen ze niet nog een paar dagen wachten voordat ze zo'n beslissing maken?

Kemal
22-04-2012, 16:01
Dana White Explains Decision to Remove Alistair Overeem From UFC 146

UFC president Dana White cited scheduling pressure and a lack of confidence in Alistair Overeem's ability to gain licensure from the Nevada state athletic commission in an upcoming hearing as the main causes for pulling the Dutch heavyweight from a proposed UFC 146 championship fight pairing with Junior dos Santos.

White said he had not spoken to Overeem or anyone from his team before making the decision to replace him with Frank Mir.

"Anybody who knows anything about the pay-per-view business knows we're way past the deadline," he said. "We've got to run with it, and I wasn't feeling too optimistic."
White said the UFC 146 lineup will be shuffled with "a bunch of guys" being switched around.

Obviously, right now, Cain Velasquez is opponent-less after Mir was removed from his matchup. Victorious UFC 145 heavyweight Travis Browne threw his name into the hat, saying "I'm ready," when asked if he would take a bout on short notice.

As far as Overeem goes, he'll still face NSAC on Tuesday and try to explain why he had a testosterone-to-epitestosterone ratio of 14:1 during a recent test, far above the allowed 6:1 limit.
White said he had no new information about Overeem's defense, but with mounting pressure to finalize a fight, as well as a personal feeling that Overeem's licensing request would be denied, the decision was made to scrap the fight.

Should he fail to gain a license, Overeem could face a tenuous future in the UFC, as White said there was "no way in hell" the UFC would schedule him in another state or country for whatever period of time NSAC asks him to wait before re-applying. He also wouldn't rule out cutting the former Strikeforce champ.

"We'll see what happens," he said. "I don't know."

White said Mir and Fabricio Werdum were his top two choices to replace him, and since Mir was already training to fight on the same night, he was the easy pick. But that didn't make taking the blow of losing a highly anticipated main event any easier for him.

"I'm still angry," he said. "I'm not angry with the commission. The commission's doing their job. That's what they do. I sat down in a room with Alistair and he said, 'they can test me all they want. I'm the most tested athlete in all of sports.'"

White let his words trail off, but his disappointment was obvious. Later, he said the UFC would consider working with the World Anti-Doping Agency to institute some sort of random drug testing program, the first time he has opened the door a crack to the possibility.

micha
22-04-2012, 16:34
, 'they can test me all they want. I'm the most tested athlete in all of sports.'"

niet langer in contact met de realiteit. Echt zo zonde dit.

Gilaiir
22-04-2012, 17:26
Ach, of JDS nou wint van AO of van Mir, het maakt me niks uit. ;)

mario the count
22-04-2012, 18:21
dit is een signaal naar AO dat zelfs als hij disndag met een goed verhaal komt hij toch geen title shot krijgt. Ik denk vanwege Dan's hoofdpijn. Die onderhandelingen met GG om hem te krijgen waren ook niet in een weekje afgerond zeg maar.... en nu dit.

Krijg jij een stuiver voor iedere keer dat je het woord " GG " laat vallen?
Als het zo is ben je in ieder geval een rijk man.

micha
22-04-2012, 18:31
Krijg jij een stuiver voor iedere keer dat je het woord " GG " laat vallen?
Als het zo is ben je in ieder geval een rijk man.

ttt

mario the count
22-04-2012, 18:35
ttt
Je gaat ervan stotteren.

S-ven
22-04-2012, 18:58
GG ..... ;)

PeterMMA
22-04-2012, 19:19
verdomme, had mmaplanet.nl dit nieuws nou als eerst? mixfight is echt achteruit gegaan....ik overweeg serieus een overstap:cool2:

Het is toch geen wedstrijdje? Maar je bent bij ons ook welkom, hoor! ;)

blackadder
22-04-2012, 19:23
Nou. Enigste interessante partij is dus definitief van de kaart. Gelukkig is er dit jaar volop kickboksen.

micha
22-04-2012, 19:32
WAR STRUVE!!!!

redjuh
22-04-2012, 19:40
Alistair bedank nog he

redjuh
22-04-2012, 19:40
WAR STRUVE!!!!

idd!

wrestler_nl
22-04-2012, 20:32
Idd verwacht maar toch wel jammer...
Travis Browne vs Cain make it happen

NESCIO
22-04-2012, 21:09
"most tested" me reet!

Wat een gekloot en eeuwig zonde.

micha
22-04-2012, 21:30
dit kunnen ze zo verfilmen

rollermanskunk
22-04-2012, 21:41
Dus Dana laat eindelijk de WADA in de UFC binnen? Zal tijd worden. Overeem is niet de enige die de boel loopt te flessen. Door de druk en de kritiek van de pers en de publieke opinie is men nu eindelijk wakker geworden.

Sato
22-04-2012, 22:32
Ik vraag me af wat er zal gebeuren als AO vrij wordt gesproken. Niet dat ik die kans groot acht.

rollermanskunk
23-04-2012, 00:53
Ik vraag me af wat er zal gebeuren als AO vrij wordt gesproken. Niet dat ik die kans groot acht.

In ieder geval niet meer op de UFC 146 card.

DW: Don't believe any of the BS you read on the internet. Cain is fighting Bigfoot Silva May 26th in Vegas

weks
23-04-2012, 08:47
FRB:

Dana asked "Overeem isn't in danger of being cut right?" Dana says "I don't know. This really isn't my deal". Lorenzo handling it?

weks
23-04-2012, 08:52
Dana also states that he hasn't spoken to Overeem and then makes it a point that he will not in the future either.




gaat lekker

micha
23-04-2012, 11:43
http://www.youtube.com/watch?v=PdUj7aXCt9I&feature=related

superfreak
23-04-2012, 12:15
Jammer voor Overeem dit. Van zelf geproclameerde legende naar schlemiel. Zo jammer.

Mir heeft het gevaar altijd heel traag te beginnen alsof hij net wakker is. Als JDS dan een combinatie eruit gooit is het afgelopen. krijgt hij JDS naar de grond dan maakt het me niet uit wat voor band JDS heeft, die mag zwart met pimpelpaarse stippen zijn, hij gaat tikken, slapen of iets horen breken.

Ben wel benieuwd wat ze met Cain gaan doen. Wat zijn nou de serieuze opties...

Pr00f
23-04-2012, 12:38
Cain gaat tegen Bigfoot Silva. En zoals al meer mensen zeggen, dit gaat een Silva vs Cormier 2 worden..

Asura
23-04-2012, 13:58
Het positieve aan deze partij is dat we hoogstwaarschijnlijk JDS groundgame in actie gaan zien.

Tykill
23-04-2012, 14:08
Het positieve aan deze partij is dat we hoogstwaarschijnlijk JDS groundgame in actie gaan zien.

En dat die vervelende Frank Mir pijn gaat krijgen :D

Naj85
23-04-2012, 14:13
junior gaat het staand afmaken, net als tegen werdum. Mir gaat snel en wreed ko geslagen worden voorspel ik

Fatihhh
23-04-2012, 14:15
En dat die vervelende Frank Mir pijn gaat krijgen :D
Hoort erbij he, anders had ie maar moeten pingpongen in Japan.

Kemal
23-04-2012, 19:07
http://www.youtube.com/watch?v=JJmXE8FHigY&feature=player_detailpage