PDA

View Full Version : Peter R de Vries en bekende wedstrijdvechter



RedDawn
23-04-2012, 11:10
Iemand gisteren Peter R de Vries gezien? Daar werde een bekende wedstrijdvechter opgevoerd als de mogelijke dader van de dubbele moord in Kaatsheuvel.

micha
23-04-2012, 11:29
ja een stukje gezien. Wedstrijden van de wpkl zag ik voorbij komen. een egyptenaar de mo heet en europees kampioen is geweest.

Mauro
23-04-2012, 11:32
Ik heb het niet helemaal gezien, maar klopt het dat die "Mo" rond 2005 europees kampioen was ?

Kemal
23-04-2012, 11:56
Ja heb het gezien speelde voornamelijk af in de Kets en Breda..

Mohammed K en Marcello..

bryan
23-04-2012, 11:58
Wie is het dan ?

Richelieu
23-04-2012, 12:03
Wie is het dan ?

Als je al vanaf augustus 2004 lid bent van deze site moet je dat toch wel weten ;)

bryan
23-04-2012, 12:05
Als je al vanaf augustus 2004 lid bent van deze site moet je dat toch wel weten ;)

Sorry man we zijn niet allemaal zo up to date.. dus een beetje hulp ?

RedDawn
23-04-2012, 12:10
Sorry man we zijn niet allemaal zo up to date.. dus een beetje hulp ?

Beetje googlen he?! Mohammed, Vos Gym, Egypte...kom je een eind.

Advocaat
23-04-2012, 12:49
Ontopic!

--

Kemal

onne1983
23-04-2012, 12:52
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?50034-FIGHT-4-LIFE-(benefietgala-voor-de-slachtoffers-in-Azie)&highlight=Khalifa (Klik op de link en je zal hem er tussen zien staan!)

Advocaat
23-04-2012, 13:03
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?50034-FIGHT-4-LIFE-(benefietgala-voor-de-slachtoffers-in-Azie)&highlight=Khalifa (Klik op de link en je zal hem er tussen zien staan!)

Respect!

Zou je nog wat van kunnen leren RedDawn...

Leventdepevent
23-04-2012, 13:06
zo met t verkeerde been uit bed gestapt Dick?

Minotauro
23-04-2012, 13:07
Die Mondher Bennour ook gewoon in koele bloeden doodgeschoten, wel dom dat hij zich zo opofferde voor een uitzending van Peter R de Vries en de politie er na al die tijd niets mee deed. Triest..

Naj85
23-04-2012, 13:18
Die Mondher Bennour ook gewoon in koele bloeden doodgeschoten, wel dom dat hij zich zo opofferde voor een uitzending van Peter R de Vries en de politie er na al die tijd niets mee deed. Triest..
idd, heeft zijn opgeofferd. justitie deed er geen reet.. mee begrijp ze niet

Kemal
23-04-2012, 13:22
@ Advocaat: Hou het gewoon ontopic!

Igorvdw
23-04-2012, 13:37
idd, heeft zijn opgeofferd. justitie deed er geen reet.. mee begrijp ze niet

Zit nog meer achter, heeft meer vijanden gemaakt helaas (geheel terecht naar mijn mening). Goed stuk hierover: http://www.revu.nl/2012/03/06/twee-aanhoudingen-in-zaak-bennour/ .

Illest
23-04-2012, 13:47
http://www.sbs6.nl/gemist

bryan
23-04-2012, 14:12
Ok thanks

Illest
23-04-2012, 14:26
ik heb jarenlang gedacht dat het om een andere vechtsporter ging, heel apart

ze 'krijgen' de oplossing zowat aangereikt door Peter,

luie honden

Minotauro
23-04-2012, 16:56
De 25 en 38 jarige man zijn ook betrokken met vechtsport. Zie de naam van de Gym hier sowieso regelmatig voorbij komen, denk dan ook dat het bekenden van hier zijn.

anthony kane
23-04-2012, 17:06
klopt wat je zegt
die debiel peter r de vries heeft jaren lang geleden een bekende vechter helemaal zwart gemaakt die er niks mee te mkane had.
die heeft er ook nog een tijdje voor gezeten door de uitzending .



ik heb jarenlang gedacht dat het om een andere vechtsporter ging, heel apart

ze 'krijgen' de oplossing zowat aangereikt door Peter,

luie honden

Illest
23-04-2012, 19:08
klopt wat je zegt
die debiel peter r de vries heeft jaren lang geleden een bekende vechter helemaal zwart gemaakt die er niks mee te mkane had.
die heeft er ook nog een tijdje voor gezeten door de uitzending .

damn, dan hebben we het over dezelfde vechter...kan niet missen

heel zuur man, heel zuur

Illest
23-04-2012, 19:30
jammer dat de vries geen woord rept over die aflevering uit, ik meen, 2005 waarin hij deze vechtsporter van deze dubbele moord beticht, schandalig man, geen woorden voor

ik zie het nog zo voor me, met reconstructie alles erop en eraan

kan de Vries hiervoor worden aangeklaagd ofzo? of is hij vrij om een uitzending te maken over jan en alleman die hij overal maar van kan betichten?

Zo'n stempel raak je niet 1, 2, 3 kwijt nl

Minotauro
23-04-2012, 19:47
Die Mootje K wordt dus verkeerd beschuldigd? Of hebben jullie het over een ander?

GilbertYvelFan24
23-04-2012, 19:51
Zullen we wel ff voor de sufferds hier erbij zetten dat het NIET over Mootje Khamal gaat (voordat er verwarringen komen).

Richelieu
23-04-2012, 19:57
Zullen we wel ff voor de sufferds hier erbij zetten dat het NIET over Mootje Khamal gaat (voordat er verwarringen komen).

x2!

Illest
23-04-2012, 20:00
Die Mootje K wordt dus verkeerd beschuldigd? Of hebben jullie het over een ander?

Het gaat niet om Mootje Khamal, zeer zeker niet....ene Mohamed K die destijds wel bij dezelfde gym trainde (zie link naar de uitzending van gisteravond)

maar voordat de Vries met de uitzending van gisteravond kwam, heeft ie ergens in 2005 ofzo (correct me if i'm wrong) al een uitzending aan deze zaak gewijd, waarin een andere vechter werd neergezet als de dader (zie post van Anthonhy Kane)

ik vind dat nogal wat, vooral omdat ie ervoor heeft moeten zitten

Minotauro
23-04-2012, 22:15
Alsof er maar een Mo is die een achternaam met de K heeft. Als je een beetje nadenkt weet je dat er al minimaal 250 in Nederland rondlopen.

MMAFAN-1122
24-04-2012, 08:36
klopt wat je zegt
die debiel peter r de vries heeft jaren lang geleden een bekende vechter helemaal zwart gemaakt die er niks mee te mkane had.
die heeft er ook nog een tijdje voor gezeten door de uitzending .

Ja idd. dacht ik ook! Jou 2 surinaamse vrienden die grote en kleine? Deze jongen zaten volgens mij ook bij team Slamm. Niet normaal dat ze ontrecht in gevangenis hebben gezeten.....

Minotauro
24-04-2012, 11:17
Ja idd. dacht ik ook! Jou 2 surinaamse vrienden die grote en kleine? Deze jongen zaten volgens mij ook bij team Slamm. Niet normaal dat ze ontrecht in gevangenis hebben gezeten.....

Zal toch niet geheel onterecht zijn dat Peter R de Vries bij hun komt? Laten we eerlijk zijn. Ik vind het ook een nare man, maar hij heeft veel goed werk gedaan.

Illest
24-04-2012, 11:24
Zal toch niet geheel onterecht zijn dat Peter R de Vries bij hun komt? Laten we eerlijk zijn. Ik vind het ook een nare man, maar hij heeft veel goed werk gedaan.

Blijkbaar wel geheel onterecht, want in deel 2 komt hij totaal niet meer voor.

Hoe zijn ze eigenlijk bij hem terecht gekomen? 'Hij heeft een stafblad, kickbokst en voldoet aan het signalement?'

reps voor degene die de uitzending uit 2005 kan vinden, is mij niet gelukt.

de Vries heeft dikwijls goed werk verricht, maar hier zat hij er gewoon faliekant naast

Mattie73
24-04-2012, 11:45
ene Mohamed K die destijds wel bij dezelfde gym trainde (zie link naar de uitzending van gisteravond)Zou je nu je neefje niet weg moeten halen bij Vos Gym, aangezien er een criminele moordenaar traint. Is een slecht voorbeeld naar jouw maatstaven toch :whistling:

Illest
24-04-2012, 11:50
Zou je nu je neefje niet weg moeten halen bij Vos Gym, aangezien er een criminele moordenaar traint. Is een slecht voorbeeld naar jouw maatstaven toch :whistling:

gast, dit is een serieus topic

als je niks toe te voegen hebt, post dan niks, bovendien roep je onzin, je hebt je er niet eens in verdiept

Kemal
24-04-2012, 13:40
@Mattie73:

Hou het ontopic aub!!

Even voor de duidelijkheid: Het gaat hier niet om Mootje Khamal!!

Boran
24-04-2012, 13:50
Waarom wordt er hier nog zo geheimzinnig gedaan over de achternaam van K? 1 Google zoekopdracht en je kunt vinden dat het om Mohamed Khalifa gaat.

Goeie vechter die Europees kampioen is geworden. Wel weer een goeie manier om als kickbokssport in de media terecht te komen.

GilbertYvelFan24
24-04-2012, 18:02
Waarom wordt er hier nog zo geheimzinnig gedaan over de achternaam van K? 1 Google zoekopdracht en je kunt vinden dat het om Mohamed Khalifa gaat.

Goeie vechter die Europees kampioen is geworden. Wel weer een goeie manier om als kickbokssport in de media terecht te komen.

Gelijk heb je, krijg daar ook altijd de t*fus van. Net zoals met die Robert M. Iedereen die naar Pownews kijkt weet dat die pipo Mikelsons heet. Is een soort van privacy hier in Nederland. Gewoon dikke onzin. Toen Fortuyn vermoord werd stond een dag later in de Belgische Krant : Milieuactivist Volkert van der Graaf vermoord Pim Fortuyn.

Sommige mensen verdienen het recht op privacy niet IMO. Maar goed Nederland he...

appelsap
24-04-2012, 23:15
Gelijk heb je, krijg daar ook altijd de t*fus van. Net zoals met die Robert M. Iedereen die naar Pownews kijkt weet dat die pipo Mikelsons heet. Is een soort van privacy hier in Nederland. Gewoon dikke onzin. Toen Fortuyn vermoord werd stond een dag later in de Belgische Krant : Milieuactivist Volkert van der Graaf vermoord Pim Fortuyn.

Sommige mensen verdienen het recht op privacy niet IMO. Maar goed Nederland he...

Geen veroordeling dus alleen maar verdachte. Dan misschien wel goed om inofficiele berichtgeving geen achternamen of foto's the zetten. Zoals al eerder aangegeven heet Peter R in deze zelfde zaak al wat andere mensen aangewezen 7 jaar geleden....

Als je het echt wil weten is er best achter de namen te komen, maar dat ze dat er in de krant niet bij zetten lijkt me normaal. Kom net terug van een zakenreis uit Trinidad. Daar zetten ze gewoon, naam, achernaam, foto en het adres in de krant. Ook een optie...

On topic. Rare zaak. Wel apart als je ineens beelden/foto's langs ziet komen van mensen waar je een behoorlijke tijd mee getraind hebt.
Apart dat justitie zulke aanwijzingen en beelden 18 maanden laat liggen. Zet er twee rechercheurs op om te kijken of je nog wat extra belastende forensische zaken kan vinden en of iemand als kroongetuige wil fungeren, en je weet binnen een maand of het zin heeft om de genoemde personen op te pakken. Of denk ik nu veel te simpel...?