PDA

View Full Version : Henry Superpiele heeft de zoveelste winst partij op zijn naam staan.



Team-Respect
25-04-2012, 19:58
Zondag 22 April 2012 heeft Henry Superpiele zijn 5de wedstrijd op 90kilo gewonnen. Hij vocht deze partij in Houten, het gala werd in een sporthal gegeven door Peter Jellema.

Henry vocht deze avond tegen Alphons Muller van sportschool Jellema, Henry kwam zelf voor Team Respect uit. In zijn hoek stonden Clyde van Dams, Mimoun Oughdtir en Martin van Emmen ontbrak helaas.


Toen de beide vechters opkwamen was de sfeer erg goed, erg sportief.
Henry Superpiele vocht in de blauwe hoek. Toen allebei de vechters in de ring stonden kon de knal partij beginnen..
De beide vechters begonnen rustig en technisch een beetje te tikken, toen Alphons eenmaal zijn handen liet zakken zag Henry de kans en maakte een perfect geplaatste achterwaartse trap. Dit is de trap waardoor Alphons KO ging.

Henry had heel veel respect voor zijn tegenstander, hij was natuurlijk blij dat hij weer een winst partij op zijn naam had maar hij was erg bezorgd en ging direct ook kijken hoe het met zijn tegenstander ging.

Wij vonden het een super gevecht, iets waar we de hele avond naar uitgekeken hebben.
We willen graag onze complimenten aan de organisatie geven, ze hebben echt een top gala neer gezet. Hele mooie gevechten gezien en een super goede sfeer. Dit was echt een gala waar je rustig met de hele familie heen kon gaan.

Met sportieve groeten,
Team Respect, Zutphen en Deventer.

Team-Respect
25-04-2012, 19:59
Als iemand beelden, foto's of dergelijken heeft van deze knal partij horen wij het graag!?

Kemal
25-04-2012, 20:01
kijk aan, proficiat Henry! uiteraard team Respect ook proficiat!

Richelieu
25-04-2012, 20:03
Team Respect?

Mauro
25-04-2012, 20:30
Gefeliciteerd Piele !
Maar waarom ging die partij in Westervoort tegen Nale niet door dan ?

Team-Respect
25-04-2012, 20:56
Gefeliciteerd Piele !
Maar waarom ging die partij in Westervoort tegen Nale niet door dan ?

Dankje!! Mijn partij tegen Nale ging niet door omdat ik eigenlijk eerst die week daarop voor de wereldtitel zou moeten knokken, maar die is nu verplaatst na 10 november. En we waren het niet eens over de gage.

Team-Respect
25-04-2012, 20:57
Team Respect?

Ja Team Respect, nieuw team met A en B vechters en onder leiding van Henry Superpiele. Binnenkort meer nieuws te vinden over Team Respect.

Team-Respect
25-04-2012, 20:59
kijk aan, proficiat Henry! uiteraard team Respect ook proficiat!

Dankje!! Weer een winst partij aan die lange lijst met gevechten.

bryan
25-04-2012, 21:15
Tegen de echte toppers legt hij toch altijd af...

rene37
25-04-2012, 22:11
Ja Team Respect, nieuw team met A en B vechters en onder leiding van Henry Superpiele. Binnenkort meer nieuws te vinden over Team Respect.

En een plekje voor Jerry hoor!! Congratz Henry, super mooi resultaat weer.

Minotauro
26-04-2012, 00:34
http://i769.photobucket.com/albums/xx335/Maverickson/Restecp.jpg

rafi
26-04-2012, 00:56
dat die alphons nog vecht hij is 46 jaar oud,

Rverm
26-04-2012, 01:04
De gala's die Peter Jellema organiseert zijn altijd goed. Sfeer is goed en veel jongens van zijn eigen sportschool die voor familie en vrienden laten zien wat ze kunnen. Gefeliciteerd met je overwinning Henry!

Leventdepevent
26-04-2012, 08:43
gefeliciteerd henry

micha
26-04-2012, 09:05
gefeliciteerd man

Team-Respect
26-04-2012, 09:49
dat die alphons nog vecht hij is 46 jaar oud,

Ja dit was zijn afscheid partij!

Mattie73
26-04-2012, 12:54
. In zijn hoek stonden Clyde van Dams, Mimoun Oughdtir en Martin van Emmen ontbrak helaas..

Hier wordt waarschijnlijk Mimoun Boughdir bedoeld. Goede knokker was dat; vecht hij niet meer daar heb ik al een tijd niets meer van vernomen.

lukashenko
26-04-2012, 21:22
ok gefeliciteerd ik hoop dat piele een goede comeback kan maken hij heeft de leeftijd ervoor
ik denk dat dit gewicht ook de juiste is niet teveel eraf knijpen
leek een paar jaar geleden wel of hij op was terwijl die nog geen 25 was
ik gun het hem en hoop echt dat ie keihard terug komt want het was een heel groot talent
ik zal die hak party van hem tegen murder main in utrecht nooit vergeten