PDA

View Full Version : Nieky Holzken uitleg gevecht Slamm



nieky1983
27-04-2012, 14:59
Mensen ten eerste wil ik even zeggen dat het niet GG zijn schuld is wie de partij af hebben gezegd maar mijn eigen schuld. Jammer genoeg haal ik de 72,5 of 37,4 kg gewoon niet meer.
Ik heb laatst op GLORY Moskou 10 kilo af moeten trainen tot 73.5 kg in zes weken en dat was een hell ,en ik voelde me er zo slecht bij dat ik besloten heb om niet meer onder de 76 kg vecht....wat SLAMM betreft wil ik gewoon zeggen jullie zijn toppers wat gala,s betreft en had graag bij jullie gevochten oke dat weten de genen van SLAMM wel wie me persoonlijk kennen....maar om tegen een Thai te vechten 5 rondes op dat gewicht kom ik reserves te kort in de laatste 2 rondes mocht het zo lang duren en ik wil gewoon knallen en niet me eigen voor lul zetten en een frot partij draaien oke.
Nogmaals sorry aan de mensen van SLAMM en heel veel succes met jullie gala mogen jullie een top avond beleven ben er wel bij die avond oke...ik hoop dat je het zo begrijpt en voor allen andere mensen kijk mij er op aan en niet altijd meteen GG oke want die kunnen niet overal verantwoord voor staan dit is mijn beslissing en daarom had ik het snel van te voren laten weten zodat ze of Yodsanklai konden regelen of Nonsai op 76 maar is helaas niet door gegaan jammer .
Allemaal een fijn weekend

gr Holzken

blackadder
27-04-2012, 15:05
Osu.

micha
27-04-2012, 15:07
Thanks voor de uitleg maat

Leventdepevent
27-04-2012, 15:12
thanks voor de uitleg. maakt mij niet uit waar je staat zolang we je maar zien vechten ;)

Kemal
27-04-2012, 15:23
Bedankt voor je reactie Nieky!

Wheelie
27-04-2012, 15:32
Bedankt voor je uitleg Nieky, jammer dat je niet op Slamm vecht want ik had je graag weer op FMT regels zien knallen.

Mattie73
27-04-2012, 16:13
. Jammer genoeg haal ik de 72,5 of 73,4 kg gewoon niet meer.

Ok Nieky, maar stel dat zometeen (laten we het hopen) de MPL weer van start gaat. Jij staat door 2 fantastische overwinningen bovenaan in de poule van 72,5 kg.

Ga je daar dan ook voor afzeggen????

lukashenko
27-04-2012, 16:37
Ok Nieky, maar stel dat zometeen (laten we het hopen) de MPL weer van start gaat. Jij staat door 2 fantastische overwinningen bovenaan in de poule van 72,5 kg.

Ga je daar dan ook voor afzeggen????
2x dat post ik ongv net ook bij andere topic
gaat niet om gewicht maar management tis logish maar jammer
wel netjes dat je zelf wat post alleen jammer dat het bla is

Minotauro
27-04-2012, 17:17
Netjes van je man!

lukashenko
27-04-2012, 17:29
hoeveel wedden we dat als nicky gewoon op komt dagen op slamm en 74 kilo weegt dat die thai gewoon tegen hem knokt
tgaat nergens over

S-ven
27-04-2012, 19:23
Thnx man. Duidelijk !

lopez86
27-04-2012, 19:34
waar loopt nieky op rond dan?

S-ven
27-04-2012, 19:52
waar loopt nieky op rond dan?

Denk Nike! ;)

MMAFAN-1122
27-04-2012, 20:13
Bedankt voor je uitleg Nieky, jammer dat je niet op Slamm vecht want ik had je graag weer op FMT regels zien knallen.

x2

de Stiep
27-04-2012, 23:42
thanks voor de uitleg. maakt mij niet uit waar je staat zolang we je maar zien vechten ;)

idem !

nieky1983
28-04-2012, 10:35
72,5 haal ik al helemaal moeilijk, en lukashenko op 74 kilo tegen nonsai op komendagen als je 72,5 moet wegen is al helemaaal niet proffessioneel.zit niks anders op dan afzeggen dat tournooi van de mpl .maar ik betwijfel dat het door gaat

Mattie73
28-04-2012, 13:56
72,5 haal ik al helemaal moeilijk, en lukashenko op 74 kilo tegen nonsai op komendagen als je 72,5 moet wegen is al helemaaal niet proffessioneel.zit niks anders op dan afzeggen dat tournooi van de mpl .maar ik betwijfel dat het door gaat

Bedankt voor de uitleg Nieky.
(Zou trouwens erg zonde zijn als MPL niet meer doorgaat)

Anderson
28-04-2012, 14:03
Was toch wel bekend dat het niet meer door gaat de MPL

Mattie73
28-04-2012, 14:57
Was toch wel bekend dat het niet meer door gaat de MPL

Nee dat is nooit officieel bevestigd.
Wel waren er geruchten en ook is het bekend dat sommige vechters (zoals bijvoorbeeld Mohammed Khamal) nog steeds op hun geld wachten. Hoe zit het met jou Nieky, heeft de MPL jou ook nog niet volledig betaald??

Richelieu
28-04-2012, 15:12
Was toch wel bekend dat het niet meer door gaat de MPL

Tja, er is nog weinig officieel bekend.

Anderson
28-04-2012, 15:37
Niet officieel maar als iedereen nog geld krijgt en de grote sponsor trekt zich terug dan kan je wel vast stellen dat het evenement niet meer door gaat.

smike
28-04-2012, 16:55
Die thai zou echt wel willen knokken, ook als je een paar kilo erbij hebt. Die gasten durven tenminste.

What's up met MPL? Ze begonnen met zo ongeveer 3 evenementen per week en nu hoor je er niks meer van.

Richelieu
28-04-2012, 17:03
Die thai zou echt wel willen knokken, ook als je een paar kilo erbij hebt. Die gasten durven tenminste.

What's up met MPL? Ze begonnen met zo ongeveer 3 evenementen per week en nu hoor je er niks meer van.

Zoals Nieky zelf al eerder aangaf is dat gewoon geen optie en zwaar onprofessioneel. Als er een contract word opgesteld waarin beide partijen 72,5 kilogram afspreken is het natuurlijk niet echt de bedoeling dat als men (de Thaise delegatie) zou landen in Nederland, doodleuk word medegedeeld dat ze maar op 76 kilogram moeten vechten. Feit is dat Nieky niet meer het gewicht haald en dus de partij tegen Nonsai geen doorgang kan vinden.

mario the count
28-04-2012, 18:16
Ben het er mee eens dat het onprofessioneel zou zijn, wat dat betreft netjes van nieky. Maar ga nou niet GG ontzien en de schuld helemaal op je eigen schuiven, management is gewoon mede verantwoordelijk, waar zijn ze anders management voor? alleen de lusten en niet de lasten?

lukashenko
02-05-2012, 23:23
72,5 haal ik al helemaal moeilijk, en lukashenko op 74 kilo tegen nonsai op komendagen als je 72,5 moet wegen is al helemaaal niet proffessioneel.zit niks anders op dan afzeggen dat tournooi van de mpl .maar ik betwijfel dat het door gaat

kijk nieky het is jouw carriere jij moet helemaal zelf kiezen hoe jij die doorloopt
ik vind jouw een vette vechter om naar te kijken en was een beetje telleurgestelt toen ik las wat voor pannekoek je tegen moet op world series in plaats van een top thai op full thai rulez uitkomend voor nederland
klopt dat het onproffesioneel is maar het gebeurt meer geef die thai een extra meiertje van je gage praat niemand nergens meer over het is nou een maal zoals het is vind het jammer veel succes nog met je carriere verder

lukashenko
02-05-2012, 23:24
vind miles simson trouwens een prima invaller dus de slamm kaart word er niet minder slecht door

Richelieu
03-05-2012, 09:09
vind miles simson trouwens een prima invaller dus de slamm kaart word er niet minder slecht door

Inderdaad, die mening delen we zeker. Miles Simson zal net zoals eerder Mosab Amrani & Mohamed Khamal een grote kans krijgen op het op te nemen tegen een zeer goede Thaise vechter. Voor Miles Simson zal het een een belangrijke partij gaan worden.

smike
03-05-2012, 14:58
vind miles simson trouwens een prima invaller dus de slamm kaart word er niet minder slecht door

Ik vind miles ok als invaller, maar vele malen minder dan Nieky.
Ik neem overigens slamm niks kwalijk, de fout ligt voor mijn gevoel bij het management van nieky.

S-ven
03-05-2012, 20:14
Ik vind miles ok als invaller, maar vele malen minder dan Nieky.
Ik neem overigens slamm niks kwalijk, de fout ligt voor mijn gevoel bij het management van nieky.

Volgens mij had Nieky het toch uitgelegd ????

MuayThaiGuy
03-05-2012, 20:29
Volgens mij had Nieky het toch uitgelegd ????

De uitleg, respect daarvoor.
Maar ik ga er vanuit dat het gewenste gewicht halen wat het probleem is van tevoren ook al bekend was dus waarom dan wel als management zijnde een contract aangaan om dit later te moeten verbreken. Ondanks de uitleg, vindt ik het wel zuur. Toch hoop ik dat de overige Nederlanders het de Thaise vechters moeilijk kunnen maken. Maar stiekem had ik toch gehoopt op een partij van Nieky en die wordt zo wel door de neus geboord.
Als er vantevoren bekend is dat een vechter slechter presteert omdat hij/zij teveel gewicht moet verliezen dan laat je wel als management een steekje vallen als management zijnde weet je neem ik aan wel hoe en wat van je vechter(s).....

Frans12
04-05-2012, 12:01
De uitleg, respect daarvoor.
Maar ik ga er vanuit dat het gewenste gewicht halen wat het probleem is van tevoren ook al bekend was dus waarom dan wel als management zijnde een contract aangaan om dit later te moeten verbreken. Ondanks de uitleg, vindt ik het wel zuur. Toch hoop ik dat de overige Nederlanders het de Thaise vechters moeilijk kunnen maken. Maar stiekem had ik toch gehoopt op een partij van Nieky en die wordt zo wel door de neus geboord.
Als er vantevoren bekend is dat een vechter slechter presteert omdat hij/zij teveel gewicht moet verliezen dan laat je wel als management een steekje vallen als management zijnde weet je neem ik aan wel hoe en wat van je vechter(s).....

Holzken vecht op eigen gala 26 mei, ik denk dat dat de reden is. Had in mijn ogen geen kans tegen die thai.

MuayThaiGuy
04-05-2012, 13:05
Holzken vecht op eigen gala 26 mei, ik denk dat dat de reden is. Had in mijn ogen geen kans tegen die thai.

Kom op, dat is dan vantevoren dan ook al bekend?
Lijkt mij dat er niet is gezegd je vecht tegen een Thai we weten nog niet welke.
Ondanks het excuus, ik vindt dit een kwalijke zaak toezeggen en dan afhaken.
Welk excuus er ook wordt aangedragen, ik blijf bij mijn punt geloof dat er meerdere mensen niet zo happig zijn op Golden Glory.