PDA

View Full Version : Wand responds to Chael: ‘Only pussies say thing at your back - ‘Só cagão fala de long



cholitzu
29-04-2012, 01:38
By Marcelo Barone
Photo by UFC

Chael Sonnen keeps provoking Brazilian fighters and now it’s time for him to go after Wanderlei Silva, who was pointed out as “disabled” by the American. But his words weren’t said in vain, since The Axe Murderer responded to them.

On an interview with TATAME, the former Pride champion talked about what the contender to the middleweight title said about him, despite preferring not giving Sonnen much attention.

“I have nothing to say to him. I won’t give him that kinda audience. I don’t care about what he says, I’m not interested. If he wants to say those things looking me in the eye, come here. But that way, saying things when we’re distant, he’s an ass face. Only pussies say things at your back”.

When asked if Sonnen would have the courage of calling him names in person, Wanderlei Silva didn’t think twice before answering.

“Never. If he does that he’ll leave with a red burning ear”.

The Brazilian criticizes the posture of the American, who always pokes other Brazilians fighters and the Brazilian people. According to Wanderlei, Sonnen has crossed the boundaries and complimented Anderson Silva for not playing his game.

--------------------------------------------------

Wand rebate Chael: ‘Só cagão fala de longe’


sexta-feira, 27 de abril de 2012 - 10:16:01http://www.tatame.com.br/imagensup/27460/13355325876871.m.jpg (http://www.tatame.com.br/imagensup/27460/13355325876871.g.jpg)Por Marcelo Barone
Foto UFC

Chael Sonnen continua provocando os lutadores brasileiros e sobrou até para Wanderlei Silva, chamado de “inválido” pelo norte-americano. Mas, as palavras do falastrão não passaram despercebidas pelo “Cachorro Louco”.

Em entrevista à TATAME, o ex-campeão do Pride, rebateu a “pérola” do desafiante ao título dos pesos médios, apesar de preferir não dar muita atenção a Sonnen.

“Não tenho nada para dizer a ele. O meu ibope ele não tem. O que ele fala eu deixo para lá, não me interessa. Se ele quiser falar olho no olho, pode vir. Desse jeito, de longe, é coisa de bunda mole. Só cagão fala de longe”.

Perguntado se Sonnen teria coragem de chamá-lo de inválido pessoalmente, Wanderlei Silva não pensou duas vezes para responder.

“Nunca. Se ele falar vai embora com a orelha vermelha, ardendo”.

O curitibano criticou a postura do americano, que costuma disparar ofensas e provocações ao Brasil e aos lutadores do país. Segundo Wanderlei, Sonnen já passou dos limites e elogiou Anderson Silva por não entrar no jogo do rival.

“Isso deixou de ser marketing faz tempo. O Anderson é um cara super respeitoso, não podemos nos rebaixar ao nível do Sonnen. O Anderson está certo em se manter no seu patamar, que é o de campeão absoluto”.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

wrestler_nl
30-04-2012, 15:00
Chael Sonnen reageert via twitter:


Wanderlei: If I have to find you face to face every time I choose to ridicule you….my frequent flyer miles would go faster than you can say ‘former Brazilian who lives in Vegas.’

kmr
30-04-2012, 15:21
Wand moet niet zo opgefokt doen, hij wil Chael niet te veel aandacht geven maar juist op deze manier geeft hij hem aandacht wat weer voor publiciteit zorgt vor Chael. Daarnaast denk ik dat Chael van deze Wanderlei zal winnen.

smike
30-04-2012, 16:19
Wandy komt sowieso tekort tegen Chael.
Maar ik begrijp zijn reactie, Cheal is een entertainer die de grenzen verlegd.
Voor wanderlei is hij nu zijn grens over.

kendamac
30-04-2012, 18:11
Wand moet niet zo opgefokt doen, hij wil Chael niet te veel aandacht geven maar juist op deze manier geeft hij hem aandacht wat weer voor publiciteit zorgt vor Chael. Daarnaast denk ik dat Chael van deze Wanderlei zal winnen.

Nou ik ben het niet met je eens. Hij heeft alle recht om opgefokt te doen. Toen ze samen in een busje zaten scheet sonnen zowat in zijn broek. En op een veilige afstand heeft hij een grote smoel.

Het is niet voor niks dat sonnen niet meer vecht in brazillie. Dana kan zijn veiligheid niet garanderen. Ze maken hem af daar. Die vent moet gewoon naar de WWE, dit hoort niet thuis in mma.


http://www.youtube.com/watch?v=VSMUGnsxXik

weks
30-04-2012, 18:27
even serieus
moet je voor de grap nog eens je filmpje bekijken

sonnen was alles behalve bang haha
hij reageert rustig. geeft m niet teveel aandacht maar
gaat wel gewoon respectvol met m
om
geloof absoluut niet dat hij angstig was haha

calmarofan
30-04-2012, 18:56
mee eens, sterker nog ik denk dat chael hem amper kon verstaan. ik zou trouwens ook niet weten wat chael anders had moeten doen. met hem gaan worstelen? overigens na dit filmpje ontstond dat hele sonnen vs wandy gedoe... misschien had die op dat moment nog respect voor hem ofzo. want na dat filmpje heeft die geen blad meer voor z'n mond gehouden tegenover wandy en zeg eerlijk chael slingert die wandy toch gewoon 5 rondes of 3 als ze tegen elkaar zouden moeten. overigens je weet maar nooit maar mocht silva op een of andere manier van belfort winnen en chael verliest van anderson dan heb ik zo'n voorgevoel wat de volgende grudge match wordt in de MW divisie