PDA

View Full Version : Marloes ***Spoiler****



micha
29-04-2012, 15:25
Razendsnel gemaakt door GGTV (Thanks Kay!)

Marloes gefeliciteerd!



http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TK4wugyZBmA

weks
29-04-2012, 16:44
ze heeft een beetje afgedaan voor mij
komt vrij zuur over de laatste tijd mbt alistair
maar goed ze zal vast meer weten (of mogelijk verkeerd geïnformeerd zijn)
uiteraard mooi dat ze heeft gewonnen vannacht

carlo1
29-04-2012, 16:48
betekend dit dat marloes vs rousey geplant staat voor 28 juli?
als dat zo is, die wil ik wel zien!!

ArjanV
29-04-2012, 17:49
ze heeft een beetje afgedaan voor mij
komt vrij zuur over de laatste tijd mbt alistair


Dit dus! Dit filmpje ook weer.....Zum Kotzen!

smike
29-04-2012, 18:15
Dit dus! Dit filmpje ook weer.....Zum Kotzen!

x3 Ik hoop dat Rousey der arm breekt.

Anderson
29-04-2012, 18:23
Wat een drama leek wel the Bold and the Beautiful.

Briant
29-04-2012, 18:35
Spelfout in de titel is ook niet echt profesioneel trouwens. Het is Rousey, niet Roushey.

YoMarK
29-04-2012, 18:38
Top Marloes!

micha
29-04-2012, 18:49
wat een gejank weer .. Gun iemand zijn moment stelletje etterbakken. Wat loop je die leugenaar nou ook nog te verdedigen?? Marloes geeft haar mening klaar.

Ze levert weer een topprestatie en dan krijg je dit gejank!

Shame on You!!!!!

The Company
29-04-2012, 18:53
Wat een huilie huilie interview weer. Waarom moet in elk interview Overeem aangehaalt worden?

weks
29-04-2012, 19:12
hahaha als er iemand niet over janken moet beginnen

iets van die pot en die ketel
niks over GG zeggen hoor!!!!

ga je schamen man meeste mensen hier krijgen een hekel aan GG door jouw 'bijdrages' hier

B3 lik3 M3
29-04-2012, 19:25
Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.

bladetrinity
29-04-2012, 19:28
Kan er niks aan doen, maar door het gejankt van GG heb ik een hekel gekregen aan elke vechter van GG. Zal ook voor Rousey zijn als deze matchup er komt.

The Bulldog
29-04-2012, 19:32
Top voor marloes.....


(als je dingen roept kun je reactie verwachten)

marloes koos ervoor ipv te genieten van hoe goed het gaat weer een negatief iets te roepen....daar komt reactie op....


betreft die armbreek opmerking....dude doe normaal.....kom anders even mma mee trainen op een gym.... leer je wat respect.....

discussieren doe je met argumenten kansloze!

GM
29-04-2012, 20:07
Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.

x2

Wiseguy
29-04-2012, 20:28
Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.

Het is gewoon niet sympathiek wat ze doet. Zij heeft het recht om (wederom) haar (naïeve) mening te geven over Alistair en wij hebben het recht om daar weer op te reageren.

blade
29-04-2012, 20:30
nzb linkje van Marloes

http://www.nzbindex.nl/search/?q=Invicta+FC&age=&max=25&minage=&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&dq=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0

micha
29-04-2012, 20:38
Het is gewoon niet sympathiek wat ze doet. Zij heeft het recht om (wederom) haar (naïeve) mening te geven over Alistair en wij hebben het recht om daar weer op te reageren.

wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

waar haal jij die wijsheid vandaan?

The Company
29-04-2012, 20:41
wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

waar haal jij die wijsheid vandaan?

Volgens mij is Marloes Coenen een beetje partijdig, denk je ook niet Micha?

Wiseguy
29-04-2012, 20:45
wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

waar haal jij die wijsheid vandaan?

De verhalen van Overeem en Siyar komen overeen. Zullen beide nou liegen? Tevens heb ik het idee dat zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang, hetgeen leidde tot een conflict met ZUFFA waardoor de vechters werden gedupeerd. Dit alleen maar omdat GG het geld wilde en er niet op vertrouwde dat de vechters hun deel zouden afgeven aan het management.
Dan heb ik het niet eens over het moddergegooi en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.

Wiseguy
29-04-2012, 20:57
Maar goed deze discussie is al zovaak gevoerd. Congrats met de overwinning.

GM
29-04-2012, 20:57
De verhalen van Overeem en Siyar komen overeen. Zullen beide nou liegen? Tevens heb ik het idee dat zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang, hetgeen leidde tot een conflict met ZUFFA waardoor de vechters werden gedupeerd. Dit alleen maar omdat GG het geld wilde en er niet op vertrouwde dat de vechters hun deel zouden afgeven aan het management.
Dan heb ik het niet eens over het moddergegooi en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.

Vind dit wel heel kort door de bocht......zeker voor iemand die de "ins and outs" niet weet anders zou je jouw verhaal wel staven met feiten ipv aannames.

micha
29-04-2012, 20:59
De verhalen van Overeem en Siyar komen overeen. Zullen beide nou liegen? Tevens heb ik het idee dat zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang, hetgeen leidde tot een conflict met ZUFFA waardoor de vechters werden gedupeerd. Dit alleen maar omdat GG het geld wilde en er niet op vertrouwde dat de vechters hun deel zouden afgeven aan het management.
Dan heb ik het niet eens over het moddergegooi en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.


toemaar oude koeien erbij halen? Je hebt tijdens hearing van de week kunnen zien wie er heel goed kan liegen. ik heb al vaker gezegd laten we aan de rechter overlaten wie er liegt. Ik weet hoe het zit en waarom zouden GG mensen zo fel reageren?
Maar nu wil ik wel eens weten waarom jij jezelf wiseguy noemt ben je zo slim of scherm je stiekem ook met het idee dat je een gangster bent?

ttt

Dit topic is/was voor Marloes die weleens reageerde hier als ik de reactie zo lees denk ik niet dat ze nog vaak hier langs komt. Als je een probleem hebt met GG of met mij(?) stuur maar een pm daar zal ik graag op reageren......

rollermanskunk
29-04-2012, 21:01
Coenen vs Ruyssen (no audio)

http://vimeo.com/41237175

reefer
29-04-2012, 21:06
zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang,


Wie niet tegenwoordig??

(/QUOTE)en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.

Off-topic : Zonder partij te kiezen,maar toen GG-vechters successen boekten in de wereld,en K-1 in het bijzonder, hoorden we niemand over het management.

On-topic : Marloes,gefeliciteerd!!!

Wiseguy
29-04-2012, 21:08
toemaar oude koeien erbij halen? Je hebt tijdens hearing van de week kunnen zien wie er heel goed kan liegen. ik heb al vaker gezegd laten we aan de rechter overlaten wie er liegt. Ik weet hoe het zit en waarom zouden GG mensen zo fel reageren?
Maar nu wil ik wel eens weten waarom jij jezelf wiseguy noemt ben je zo slim of scherm je stiekem ook met het idee dat je een gangster bent?

ttt

Dit topic is/was voor Marloes die weleens reageerde hier als ik de reactie zo lees denk ik niet dat ze nog vaak hier langs komt. Als je een probleem hebt met GG of met mij(?) stuur maar een pm daar zal ik graag op reageren......

Dit is absoluut niet persoonlijk. Ik ben een vechtsport liefhebber en irriteer me aan hoe GG elke gelegenheid aanpakt om Alistair zwart te maken. Laat die gozer gewoon zijn ding doen en focus je op je eigen vechters.

micha
29-04-2012, 21:13
Dit is absoluut niet persoonlijk. Ik ben een vechtsport liefhebber en irriteer me aan hoe GG elke gelegenheid aanpakt om Alistair zwart te maken. Laat die gozer gewoon zijn ding doen en focus je op je eigen vechters.

wat lul je nou man . Marloes is een GG vechter??? Die geeft haar mening in een interview zoals je weet speelt het noagl de hele Overeem affaire. Jij bent degene die er weer over begint.

The Company
29-04-2012, 21:22
Volgens mij heeft Overeem al maanden niks meer over GG gezegd. Van Siyar heb ik ook niks meer gehoord na dat ene persbericht.

Prominenten GG leden blijven Overeem maar zwart maken, het moet is een keer afgelopen zijn.

de Stiep
29-04-2012, 21:33
Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.

Pffffffffffff. Met je eens. Je kunt van mening verschillen, maar respect is iets dat je in elke dojo leert en ik vind dat je inderdaad tegen GG, tegen Alistair, tegen het selchte weer of de hamburgers van Mac kunt zijn, maar hou je fatsoen! Kun je dat niet ? Prima ga dan met je pengo spelen en laat ons aub met rust.

OSU !

carlo1
29-04-2012, 22:53
net het interview nogmaals gezien, ik kan wat gemist hebben, maar ze noemt toch geen enkele vechter bij naam en geeft alleen maar aan dat zij veel baat heeft gehad bij haar management. ze zegt dat gg veel shit in de media heeft gehad, maar hier wordt de conclusie getrokken dat dit over overeem gaat. gg heeft toch wel meer problemen gehad?
verder ben ook ik het gezeik over voor/tegen gg zo langzamerhand een beetje zat.
partij vond ik niet bijzonder, maar marloes heeft mijn sympathie. hoop dat ze nog een paar mooie partijen kan draaien tegen prominente tegenstanders.

Jamila
29-04-2012, 23:08
Gefeliciteerd Toppertje.

Keep up the good work!
And the good spirit! ;)

Liefs Jamila

Jamila
29-04-2012, 23:10
@t Rollermanskunk, thnx voor het plaatsen van de beelden.

Justinian
29-04-2012, 23:13
Top Marloes!

blackadder
29-04-2012, 23:25
Top Marloes!
x2

Kemal
29-04-2012, 23:38
Marloes is gewoon een topper! Ze heeft het prima gedaan tegen Ruyssen!

Op naar de volgende overwinning!

SpelPlan
29-04-2012, 23:43
Gefeliciteerd Marloes!

Goed om te zien dat het harde worstelwerk z'n vruchten af begint te werpen. En ik had ook het idee dat ze vrij nasty in dirty boxing is geworden.

Slim (en hard) gevochten en een terechte overwinning.

Ik ben geen partij in de GG - AO vete (wil alle Nederlanders zien winnen voor wie ze ook vechten) maar ik vind wel dat alle vechters die voor de Nederlandse vechtsport een lans breken, in elk geval nadat ze de ring/kooi in zijn gestapt, win or lose respect verdienen en bij winst ook nog dikke felicitaties.

Dit is een discussie forum dus uiteraard kan alles besproken worden maar misschien is het dan beter om een andere thread daarover te starten. Zonde dat een winstpartij van een Nederlandse topper op deze manier gedegradeerd wordt tot een bijzaak van een andere discussie.

fightlove
30-04-2012, 00:15
Top gedaan Marloes.Die pannenkoek die lult dat haar arm maar gebroken moet worden,:finger:.

rollermanskunk
30-04-2012, 00:22
Gefeliciteerd Marloes!

Goed om te zien dat het harde worstelwerk z'n vruchten af begint te werpen. En ik had ook het idee dat ze vrij nasty in dirty boxing is geworden.

Slim (en hard) gevochten en een terechte overwinning.

Ik ben geen partij in de GG - AO vete (wil alle Nederlanders zien winnen voor wie ze ook vechten) maar ik vind wel dat alle vechters die voor de Nederlandse vechtsport een lans breken, in elk geval nadat ze de ring/kooi in zijn gestapt, win or lose respect verdienen en bij winst ook nog dikke felicitaties.

Dit is een discussie forum dus uiteraard kan alles besproken worden maar misschien is het dan beter om een andere thread daarover te starten. Zonde dat een winstpartij van een Nederlandse topper op deze manier gedegradeerd wordt tot een bijzaak van een andere discussie.

X1

Marloes is De vrouwelijke MMA-ambassadeur van Nederland en verdient alle respect.

Al het gezeik rondom Overeem vs GG ben ik meer dan zat; streep er doorheen

lanski
30-04-2012, 00:34
wat een gejank weer .. Gun iemand zijn moment stelletje etterbakken. Wat loop je die leugenaar nou ook nog te verdedigen?? Marloes geeft haar mening klaar.

Ze levert weer een topprestatie en dan krijg je dit gejank!

Shame on You!!!!!



wat een gejank weer .. Gun iemand zijn moment stelletje etterbakken. Wat loop je die leugenaar nou ook nog te verdedigen?? Marloes geeft haar mening klaar.

Ze levert weer een topprestatie en dan krijg je dit gejank!

Shame on You!!!!!

O jee jij weer.

Iedereen geeft hier zijn mening.... en jij jankt.
Meneer die aggresief wordt en gaat dreigen! volgens mij heeft GG magic dust in jou drankje gezet, want jij bent helemaal GG addicted.

Ik ken een goed voodoo priester om je problemen te verhelpen.

En kap ff met dat GG verdedigen zoek hulp!!!! krijg je geld ervoor??? als jij het beter weet waarom ga je er dan op in.

en bij the way GG heeft niet meer eens 1 vechter in de UFC die toevallig de grootste MMA organisatie ter wereld is piemel

youssef22
30-04-2012, 00:43
Ronda is denk ik wel een paar maatjes te groot voor coen

El Bambino
30-04-2012, 00:51
O jee jij weer.

Iedereen geeft hier zijn mening.... en jij jankt.
Meneer die aggresief wordt en gaat dreigen! volgens mij heeft GG magic dust in jou drankje gezet, want jij bent helemaal GG addicted.

Ik ken een goed voodoo priester om je problemen te verhelpen.

En kap ff met dat GG verdedigen zoek hulp!!!! krijg je geld ervoor??? als jij het beter weet waarom ga je er dan op in.

en bij the way GG heeft niet meer eens 1 vechter in de UFC die toevallig de grootste MMA organisatie ter wereld is piemel.
Hahaha die arme misha, sorry je vraagt erom! Marloes van harte, hopelijk wordt je ooit volwassen, in topsport heb je geen broederschap als geld, groot geld mee gaat spelen!

Kemal
30-04-2012, 00:51
Dames blijf aub ontopic!

Diz
30-04-2012, 01:07
piemel

WHAHAHAHA!!!!!!!!

Ontopic: gefeliciteerd Marloes! Tegen Rowdy Rousey moet te winnen zijn toch?

ArjanV
30-04-2012, 01:12
Top voor marloes.....


(als je dingen roept kun je reactie verwachten)

marloes koos ervoor ipv te genieten van hoe goed het gaat weer een negatief iets te roepen....daar komt reactie op....


betreft die armbreek opmerking....dude doe normaal.....kom anders even mma mee trainen op een gym.... leer je wat respect.....

discussieren doe je met argumenten kansloze!

+1
Wat Marloes voortaan uitvoert laat mij volledig koud maar de hoop uitspreken dat ze haar arm breekt gaat me te ver voor iemand die haar mening,opgedrongen of niet,geeft.

Turboknecht
30-04-2012, 01:13
Maarreh, ik heb de ontwikkelingen wat dat betreft niet helemaal gevolgd, hoe zou die partij tegen Rousey er kunnen komen? Buiten Strikeforce, of gaat Coenen weer naar Strikeforce? Het lijkt me wel een toffe partij.

Nelisje
30-04-2012, 01:18
Ik vind het eigenlijk nog best respectvol wat Marloes zegt hoor, natuurlijk zit er ook wel een klein beetje een sneer in richting onder andere Overeem.. Maar ze heeft wel een punt. Je kiest voor elkaar in voor en tegenspoed, als het slecht gaat is Golden Glory er voor je, als het goed gaat ben jij er voor Golden Glory.

Golden Glory is in nederland een instituut dat misschien in management niet altijd even professioneel is (tenminste daar ga ik van uit gezien alle berichten), maar ze zorgen er absoluut voor dat vechters het uiterste uit hun potentieel halen. Het blijft voor altijd de vraag of de top (ex-)vechters van Golden Glory vandaag hadden gestaan waar ze nu staan zonder hun hulp. Los van het management heeft GG in Nederland wel de beste trainers rondlopen in hun vakgebied. Want ook Alistair had na zijn vertrek groot respect voor Martijn, en had hem graag mee willen nemen, dat zal niet voor niets zijn.

Ik vind Gegard Mousasi een heel goed voorbeeld van een top talent die niet het maximale uit zijn kunnen haalt. Die jongen heeft een bak talent, misschien wel meer dan wie dan ook in de 205 pond klasse. Maar je hebt telkens het idee dat hij er niet het maximale uit haalt. Misschien zal het voor zo iemand beter zijn om in te stappen bij GG en daar fulltime te gaan trainen en te profiteren van alles wat ze hem te bieden hebben.

Westpaw
30-04-2012, 02:49
wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

waar haal jij die wijsheid vandaan?

Hou nou alsjeblieft eens een keer op man. Ken je het spreekwoord "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt"?
Daar is zo'n beetje alles mee gezegd.
Coenen had zich ook een beetje op de vlakte kunnen houden. Ze werd afgeschilderd als een "classy lady", dat beeld, daar wilde ik graag in meegaan maar daar heeft ze toch echt zelf een vette streep doorheen gezet door de manier waarop ze op Overeem heeft gereageerd. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds hoop dat ze haar partijen wint. Al geef ik haar weinig kans tegen Ronda Rousey.

Leventdepevent
30-04-2012, 10:08
ze heeft een beetje afgedaan voor mij
komt vrij zuur over de laatste tijd mbt alistair
maar goed ze zal vast meer weten (of mogelijk verkeerd geïnformeerd zijn)
uiteraard mooi dat ze heeft gewonnen vannacht
x4 zeg pfffffff

Errol Zimmerman
30-04-2012, 10:50
Marloes zegt helemaal niks over ali maar ik kan jullie zeggen dat het niet genoeg gezegd kan worden. Hij is gewoon een leugenaar en ik vind het jammer dat de ufc hem er niet uit heeft getrapt want ik had hem graag staand een pak slaag gegeven. Hij nnoemt zich de legende maar de liar is een betere bijnaam!!!!! Pffff hoij gebruikt zn moeder om niet te worden getest zoooo laag!!! Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders! Marloes gefeliciteerd!!

raveboy
30-04-2012, 11:09
[QUOTE=Errol Zimmerman; Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders! QUOTE]

Eindelijk iemand die toegeeft dat Ali gebruikte, beetje jammer dat het nu naar buiten komt als Ali weg is, en daarvoor werd hij verdedigd als het over zijn gebruik ging.
Oh en zijn moeder was dus niet echt ziek? of ze heeft haar ziekte heel goed getimed? pfff
Drugs of niet, Ali vecht tenminste tegen echte tegenstanders sinds zijn vertrek, nu de rest nog.

The Company
30-04-2012, 11:42
Marloes zegt helemaal niks over ali maar ik kan jullie zeggen dat het niet genoeg gezegd kan worden. Hij is gewoon een leugenaar en ik vind het jammer dat de ufc hem er niet uit heeft getrapt want ik had hem graag staand een pak slaag gegeven. Hij nnoemt zich de legende maar de liar is een betere bijnaam!!!!! Pffff hoij gebruikt zn moeder om niet te worden getest zoooo laag!!! Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders! Marloes gefeliciteerd!!

Weer een GG lid dat Overeem zwart loop te maken. Kap er gewoon is mee.

Als jullie weten wat hij 'allemaal gebruikte' zijn jullie net zo schuldig als Overeem zelf, bovendien maakt dat Micha een leugenaar.

Bromios
30-04-2012, 11:55
Even los van Errol "big mac" Zimmerman die denkt dat hij ook maar in de buurt van Ali kan komen staand vind ik het ook wel lichtelijk ambitieus van Marloes om Rousey en Cyborg uit te dagen.

Of heb ik dat mis ? Volgens mij is ze echt kansloos tegen hun beiden ? Of heb ik dat mis ?

S-ven
30-04-2012, 11:59
Proficiat Marloes !

raveboy
30-04-2012, 12:04
Even los van Errol "big mac" Zimmerman die denkt dat hij ook maar in de buurt van Ali kan komen staand vind ik het ook wel lichtelijk ambitieus van Marloes om Rousey en Cyborg uit te dagen.

Of heb ik dat mis ? Volgens mij is ze echt kansloos tegen hun beiden ? Of heb ik dat mis ?

x2 , dat was het eerste wat ik dacht na die partij.
Ze heeft hem gewonnen, meer ook niet, ik denk dat haar tegenstandster een zere bovenbeen heeft van de knietjes, verder niets.
Marloes had dacht ik een gebroken vinger of wat dan ook, die heeft nog meer schade als haar tegenstandster.
Ze heeft qua skills staand wat meer te bieden als Rousey, maar qua kracht niet, en dan nog het grondwerk.
Tegen Cyborg heeft ze al laten zien wat ze kon.

Mauro
30-04-2012, 12:14
Uh...misschien moeten we er niet direct van uit gaan dat dit Errol was...
Gefeliciteerd Marloes !

varitas et aequitas
30-04-2012, 12:46
Volgens mij leggen jullie de link zelf naar AO en beginnen jullie zelf die discussie weer! Marloes is gewoon een voorbeeld functie voor de nieuwe generatie en geeft gewoon aan dat men loyaal en eerlijk moet blijven. Dit daarentegen kunnen we niet zeggen van AO of vind er iemand hier op dit forum dat hij wel eerlijk is of loyaal? Dan zul je mij niet horen, maar ik dacht het niet! Gefeliciteerd Marloes met je overwinning!

LckyB@sterd
30-04-2012, 14:44
Marloes Proficiat! Goede prestatie!
Offtopic:
Kvind het wel grappig dat mensen AO aankijken op zijn steroidengebruik.
Maar in feite vecht hij toch tegen tegenstanders die ook gebruiken..(al dan niet bewezen)


Greets Tieme

raveboy
30-04-2012, 15:20
Volgens mij leggen jullie de link zelf naar AO en beginnen jullie zelf die discussie weer! Marloes is gewoon een voorbeeld functie voor de nieuwe generatie en geeft gewoon aan dat men loyaal en eerlijk moet blijven. Dit daarentegen kunnen we niet zeggen van AO of vind er iemand hier op dit forum dat hij wel eerlijk is of loyaal? Dan zul je mij niet horen, maar ik dacht het niet! Gefeliciteerd Marloes met je overwinning!

ik denk dat ze die link zelf legt, toch?
Hier ook nog 1 van haar
http://bleacherreport.com/articles/1159882-former-overeem-teammate-coenen-calls-steroid-accusations-true-more-dirt-coming

Oh hier nog 1:

http://www.bloodyelbow.com/2012/4/26/2976100/ufc-marloes-coenen-disses-alistair-overeem-defends-golden-glory-invicta-mma-news

en nog steeds heeft ze het niet over Overeem? elk interview van haar de laatste paar keer gaat over Overeem volgens mij.

En loyaal werkt 2 kanten op, hij gaat echt niet zomaar weg, en Tyrone Spong ging toch ook weg bij Carbin?, en Badr bij Tom Harinck?, en waar zat manhoef voor Mike's Gym? etc etc.

Werd niet eens een tournooi verplaatst omdat de finalist ( GG ) geblesseerd was? ( GG gala )
En dan over eerlijk hebben?

Het gaat erom dat Overeem allang klaar is met GG, en andersom hebben ze niets anders om over te praten.
Als er weer eens successen zijn voor GG vechters zal dat wel anders worden denk ik, maar nu is er gewoon even geen nieuws te melden volgens mij, en op deze manier blijf je toch een beetje in de picture heb ik het idee.

Ga gewoon weer nieuwe vechters of je bestaande omhoog werken, en zorg dat we daarover kunnen praten, en stop met dat zielige verhaaltje over Overeem, dat weten we nu al, of jullie nu gelijk hebben of niet.

weks
30-04-2012, 15:49
Het gaat erom dat Overeem allang klaar is met GG, en andersom hebben ze niets anders om over te praten.

Ga gewoon weer nieuwe vechters of je bestaande omhoog werken, en zorg dat we daarover kunnen praten, en stop met dat zielige verhaaltje over Overeem, dat weten we nu al, of jullie nu gelijk hebben of niet.

dit

verder wel grappig dat een held van micha hier even verteld dat micha al die tijd al loopt te liegen

fijne koninginnedag allemaal

smike
30-04-2012, 16:05
Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.

(off-topic)
Goh, wat een objectiviteit, jij bent vast een goede mod of niet?
Marloes heeft geen eigen mening, ze heeft een "mening" ingefluisterd door gg medewerkers, dat is heel wat anders.

En ja, je weet wat ik getypt heb en dat gaat ook gebeuren, Rousey is beter, leuker en ook veel symphatieker.
Net zoals velen van gg is ook Marloes zwaar door de mand gevallen, zie het resultaat daarvan in dit topic.
Wat een pro management en wat een club, kan deze mod zich zo bij aansluiten.

MMArjolein
30-04-2012, 16:52
Super dat ze gewonnen heeft!
Marloes is een van de meest oprechte,sympathieke mensen die ik ooit heb mogen ontmoeten. Hartje van goud. Iedereen die anders beweert heeft geen idee waar hij/zij over praat.

Invicta werkt samen met strikeforce zoals ik het begreep. Dus rousey vs coenen zou kunnen! En tuurlijk maakt ze kans tegen ronda "one trick pony" rousey! Bring it WARloes!

univers1l
30-04-2012, 18:03
gefeliciteerd marloes, maar denk dat ronda rousey een maatje te groot is. ze is gewoon zeer sterk en heeft goede judo moves, daarmee zal ze marloes mee gaan domineren.

marloes is zeker top 5 maar ronda en cyborg zijn net iets beter.

calmarofan
30-04-2012, 19:14
als dat echt errol is wil ik even tegen hem zeggen: ga jij je lekker weer bezig houden met cans ofzo want zodra je tegen een topper moet lig je meestal snel op de canvas en dan kan Ali even het grote werk doen snap je. en voor de rest ik had altijd veel sympathie voor marloes maar na vandaag mag ze van mij alles verliezen. en hoezo yo want rousey and santos?? Tate zetten haar al in een triangle laat staan rousey... die breekt al haar lichaamsdelen af, om maar te zwijgen over santos want die slaat al haar lichaamsdelen af en wie is die Ruyssen? nog nooit van gehoord en ook nog niet eens een KO/SUB

Gert Jan
30-04-2012, 21:39
Gefeliciteerd Marloes!

Kemal
30-04-2012, 23:10
Laten we op een normale respectvolle manier met elkaar discussiëren!

OSU!

lanski
30-04-2012, 23:36
Vind ik ook gefeliciteerd! maar rousey en cyborg gaat hem niet worden.

Die 2 vrouwen zijn monster talenten, marloes is voor mij gewoon een goeie vechter die meedraait met de top. maar geen talent.

Ook een goed idee is als marloes tegen Germaine de Randamie zou vechten. Want Germaine is een Iron Lady.

SuzukiGsxr
01-05-2012, 00:03
Marloes, gefeliciteerd!!

Mensen dit is een forum voor discussies (voor en door vechtsport liefhebbers)
Als je niet normaal kan reageren ("x3 Ik hoop dat Rousey der arm breekt")
reageer dan gewoon niet. (en als het aan mij lag kregen dit soort duffe figuren direct een ban)
Dan blijft het ook leuk voor andere om te blijven lezen,
Daardoor blijft er ook iedere keer zo een zeik over hetzelfde thema --> GG
Niet iedereen is perfect, accepteer dat en die mensen die dan denken dat ze zo geweldig zijn, laat die mensen in hun waan!!

Ush...

marcelt
01-05-2012, 00:06
Marloes heeft goed gevochten en gewonnen en idd. goede nieuwe dingen op dirty boxing gebied gedaan. Vond het gevecht zelf trouwens niet al te aantrekkelijk.
W.b. for better or worse met je team zijn die uitspraken daar hou ik wel van. Aan de andere kant weet ik ook de ins en outs niet. Dat hou je toch.
Wb. negatieve berichtgeving over Alistair. Tja dat heeft hij over zichzelf afgeroepen denk ik. Met al zijn uitspraken en jarenlang zeggen dat hij op natuurlijke wijze zo is geworden en nu toch gepakt worden. Vroeger hielden ze hun mond, maar nu niet meer. Kan me voorstellen dat Zimmerman of Coenen hem een verrader vinden.
En GG tja die discussie kunnen we blijven voeren met Micha en anderen. Denk dat het een slechte zaak is voor de NL vechtsport dat het geleid wordt door een crimineel. Aan de andere kant moet erkend worden dat GG een hoop vechters ver heeft gebracht,m eer op K1 dan MMA gebied weliswaar. Toch hebben zij Ali O id UFC gekregen.
Dat iedereen zo verontwaardigt is over de wens van het "arm breken" snap ik niet zo goed. Zeker omdat Marloes een leuke sympathieke meid is. Veel forumwarriors hopen toch zo vaak openlijk dat een vechter waar ze een hekel aan hebben neergeslagen wordt , gechoked wordt en gesubmit wordt. a als iemand niet tapt wordt er ook wel eens iets gebroken. Ik heb dat bijv met Badr, Rampage, Rashad , Sonnen en nog een paar van die onsportievelingen. Ja, als jij een hekel hebt aan Marloes mag je dat vinden en ook opschrijven. Ik zou persoonlijk hopen dat Marloes Rousey in een armbar pakt . Maar de waarheid is dat ik denk dat ze kansloos is tegen Ronda en Cyborg. Jammer wel . Wou dat ze de allerbeste was.

rollermanskunk
01-05-2012, 00:49
Vind ik ook gefeliciteerd! maar rousey en cyborg gaat hem niet worden.

Die 2 vrouwen zijn monster talenten, marloes is voor mij gewoon een goeie vechter die meedraait met de top. maar geen talent.

Ook een goed idee is als marloes tegen Germaine de Randamie zou vechten. Want Germaine is een Iron Lady.

Cyborg een talent? Over cheaters gesproken... never mind...

rembrandt
01-05-2012, 04:08
ik denk dat ze die link zelf legt, toch?
Hier ook nog 1 van haar
http://bleacherreport.com/articles/1159882-former-overeem-teammate-coenen-calls-steroid-accusations-true-more-dirt-coming

Oh hier nog 1:

http://www.bloodyelbow.com/2012/4/26/2976100/ufc-marloes-coenen-disses-alistair-overeem-defends-golden-glory-invicta-mma-news

en nog steeds heeft ze het niet over Overeem? elk interview van haar de laatste paar keer gaat over Overeem volgens mij.

En loyaal werkt 2 kanten op, hij gaat echt niet zomaar weg, en Tyrone Spong ging toch ook weg bij Carbin?, en Badr bij Tom Harinck?, en waar zat manhoef voor Mike's Gym? etc etc.

Werd niet eens een tournooi verplaatst omdat de finalist ( GG ) geblesseerd was? ( GG gala )
En dan over eerlijk hebben?

Het gaat erom dat Overeem allang klaar is met GG, en andersom hebben ze niets anders om over te praten.
Als er weer eens successen zijn voor GG vechters zal dat wel anders worden denk ik, maar nu is er gewoon even geen nieuws te melden volgens mij, en op deze manier blijf je toch een beetje in de picture heb ik het idee.

Ga gewoon weer nieuwe vechters of je bestaande omhoog werken, en zorg dat we daarover kunnen praten, en stop met dat zielige verhaaltje over Overeem, dat weten we nu al, of jullie nu gelijk hebben of niet.

Het gaat erom dat de zaken die door GG zijn gedaan netjes worden afgehandeld. Het management heeft een heel goed contract afgesloten met de UFC voor Alistair en die zaak moet Overeem gewoon afhandelen, daarna mag hij het hele victoria secret team een douw geven.....
Overigens kan ik mij de woede van Marloes goed voorstellen, Overeem is degene die slecht praat in de pers over GG zo ook Siyar. Marloes weet natuurlijk hoe bepaalde dingen zijn gegaan en heeft daar een uitgesrpoken mening over.

Quote:


Andrew Carnegie
No person will make a great business who wants to do it all himself or get all the credit.

Nelisje
01-05-2012, 09:46
Dat ze roept om Rousey is op zich geen probleem. Het zou natuurlijk gaaf zijn als Invicta gewoon de standaard in vrouwen mma gaat worden. En daar horen de toppers bij, dus Rousey, Cyborg en nog wat anderen.

Wat ik me overigens wel afvraag, en misschien weet Micha daar meer van. Traint Marloes nu ook haar judo met Marc Huizinga, je kon bij "de schat van de oranje" zien dat die 2 goed door 1 deur gingen. En als je dan toch voor Rousey wil trainen, dan kun je dat het beste doen met een van de betere judoka's ter wereld.

micha
01-05-2012, 16:09
Dat ze roept om Rousey is op zich geen probleem. Het zou natuurlijk gaaf zijn als Invicta gewoon de standaard in vrouwen mma gaat worden. En daar horen de toppers bij, dus Rousey, Cyborg en nog wat anderen.

Wat ik me overigens wel afvraag, en misschien weet Micha daar meer van. Traint Marloes nu ook haar judo met Marc Huizinga, je kon bij "de schat van de oranje" zien dat die 2 goed door 1 deur gingen. En als je dan toch voor Rousey wil trainen, dan kun je dat het beste doen met een van de betere judoka's ter wereld.


Van wat ik heb begrepen traint hij bij Marloes

Tykill
01-05-2012, 16:32
Cyborg een talent? Over cheaters gesproken... never mind...

Alsof roids verantwoordelijk zijn voor haar skills... Natuurlijk wat extra kracht etc maar talent heeft ze sowieso...

Diz
01-05-2012, 16:55
Alsof roids verantwoordelijk zijn voor haar skills... Natuurlijk wat extra kracht etc maar talent heeft ze sowieso...

x2

Denk dat hij/zij zelfs veel mannelijke vechters op zijn/haar gewicht een vervelende avond zou kunnen bezorgen...

Tony
01-05-2012, 17:34
x2

Denk dat hij/zij zelfs veel mannelijke vechters op zijn/haar gewicht een vervelende avond zou kunnen bezorgen...

En niet alleen met haar 2,5 cm clit.

rollermanskunk
01-05-2012, 17:41
En niet alleen met haar 2,5 cm clit.

http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/149950/a0ap1s.jpg

Hier maakt Cyborg Cyborg burgemeester.

Nelisje
01-05-2012, 20:11
Alsof roids verantwoordelijk zijn voor haar skills... Natuurlijk wat extra kracht etc maar talent heeft ze sowieso...

Het scheelt enorm hoor. Met extra kracht kun je harder stoten, kun je je tegenstander domineren in de clinch, makkelijker takedowns maken en submissions voorkomen. Kracht scheelt gigantisch... ik vraag me af in hoeverre die kracht natuurlijk is en hoeveel met hulpmiddelen is bereikt.

micha
01-05-2012, 21:21
Het scheelt enorm hoor. Met extra kracht kun je harder stoten, kun je je tegenstander domineren in de clinch, makkelijker takedowns maken en submissions voorkomen. Kracht scheelt gigantisch... ik vraag me af in hoeverre die kracht natuurlijk is en hoeveel met hulpmiddelen is bereikt.

Extra reden voor een rematch

Bromios
01-05-2012, 22:01
Ik vraag me af of cyborg tijdens haar schorsing ook gecontroleerd wordt ? Denk het niet namelijk.

Boelly92
01-05-2012, 22:21
wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

waar haal jij die wijsheid vandaan?


hehe micha met alle respect no offence verder maar puur jou profiel plaatje heeft bij sommige mensen op het moment al een tint die hun niet bevalt.. en ik snap jou ook wel alleen ja ik zou er ten eerste niet op in gaan als je toch zeker beter weet of gewoon neutrale antwoorden geven.

ik bedoel stel dat ik jou ken en wij krijgen ruzie ga ik toch ook niet in de krant zetten dat je me vrouw heb lopen naaien of je dat nou wel of niet gedaan heb(voor de duidelijkheid ben nog te jong voor een vrouw:P voor de boefjes onder ons..) dat is et punt waar ik et een beetje zat van word al dat gezeur richting alistair vanaf gg voor de rest vindk jou/jullie prima kerels zolang ik geen paardenhoofd naast me heb ligge. (oke flauw) maar goed.

osu

micha
01-05-2012, 23:22
hehe micha met alle respect no offence verder maar puur jou profiel plaatje heeft bij sommige mensen op het moment al een tint die hun niet bevalt.. en ik snap jou ook wel alleen ja ik zou er ten eerste niet op in gaan als je toch zeker beter weet of gewoon neutrale antwoorden geven.

ik bedoel stel dat ik jou ken en wij krijgen ruzie ga ik toch ook niet in de krant zetten dat je me vrouw heb lopen naaien of je dat nou wel of niet gedaan heb(voor de duidelijkheid ben nog te jong voor een vrouw:P voor de boefjes onder ons..) dat is et punt waar ik et een beetje zat van word al dat gezeur richting alistair vanaf gg voor de rest vindk jou/jullie prima kerels zolang ik geen paardenhoofd naast me heb ligge. (oke flauw) maar goed.

osu

Maak je niet druk paardenhoofden zijn uit de mode

Diz
02-05-2012, 06:23
Maak je niet druk paardenhoofden zijn uit de mode

Inderdaad... tegenwoordig is paardenbiefstuk meer in de mode ;-)

Leventdepevent
02-05-2012, 08:55
whaahahah LOL

Peacey
02-05-2012, 15:03
Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders

Ouch micha

calmarofan
02-05-2012, 17:42
ik geloof dat Zabit Zamedov een aantal jaren terug nog zei dat alle nederlanderse toppers aan de PEDS zaten en met name Errol Zimmerman(hij weet het trouwens goed te verbergen met z'n buik dan, het lijkt ook alsof die de broer van big country is) want dat hij van Kareav gehoord, weet niet of iemand dat nog kan herrineren die artikel die volgens mij op fansofk1.com stond. hij kreeg toen wel veel kritiek maar vanaf dat moment heb ik ook niks meer gehoord van Kareav. misschien dat er wel gestructureerd doping daar gebruikt wordt.

bron: http://www.bloodyelbow.com/2009/12/28/1220944/serious-steroid-allegtions-made

Tykill
02-05-2012, 17:55
ik geloof dat Zabit Zamedov een aantal jaren terug nog zei dat alle nederlanderse toppers aan de PEDS zaten en met name Errol Zimmerman(hij weet het trouwens goed te verbergen met z'n buik dan, het lijkt ook alsof die de broer van big country is) want dat hij van Kareav gehoord, weet niet of iemand dat nog kan herrineren die artikel die volgens mij op fansofk1.com stond. hij kreeg toen wel veel kritiek maar vanaf dat moment heb ik ook niks meer gehoord van Kareav. misschien dat er wel gestructureerd doping daar gebruikt wordt.

bron: http://www.bloodyelbow.com/2009/12/28/1220944/serious-steroid-allegtions-made

Klopt, dat kan ik mij ook nog herinneren.
Bovendien denk ik dat hij enigszins gelijk heeft. Ik vermoed dat Errol ook wel gebruikt heeft en Badr.

micha
02-05-2012, 17:56
[QUOTE=calmarofan;1146810]ik geloof dat Zabit Zamedov een aantal jaren terug nog zei dat alle nederlanderse toppers aan de PEDS zaten en met name Errol Zimmerman(hij weet het trouwens goed te verbergen met z'n buik dan, het lijkt ook alsof die de broer van big country is) want dat hij van Kareav gehoord, weet niet of iemand dat nog kan herrineren die artikel die volgens mij op fansofk1.com stond. hij kreeg toen wel veel kritiek maar vanaf dat moment heb ik ook niks meer gehoord van Kareav. misschien dat er wel gestructureerd doping daar gebruikt wordt.







begin je nu weer met die onzin jij was toch degene die zijn hand in het vuur stak dat er bij hem niks werd gebruikt op de gym? Toch blijf je die vuile roddels rondspuien. Wil je zelf bij Errol komen voelen of het naturel is? Errol Zimmerman was op zijn 16 jaar al een zwaargewicht FYI

Briant
02-05-2012, 18:06
Ben altijd fan van Marloes geweest en nog steeds. Maar Cyborg en vooral Rousey gaat ze echt niet redden. Rousey gaat het vrouwen MMA nog lang regeren.

calmarofan
02-05-2012, 18:12
begin je nu weer met die onzin jij was toch degene die zijn hand in het vuur stak dat er bij hem niks werd gebruikt op de gym? Toch blijf je die vuile roddels rondspuien. Wil je zelf bij Errol komen voelen of het naturel is? Errol Zimmerman was op zijn 16 jaar al een zwaargewicht FYI

misha,misha,misha.... ik doe eigenlijk gewoon precies hetzelfde wat jullie doen maar dan het tegenovergestelde. blijkbaar vind je die roddels niet leuk... tijd dan om ook maar eens te kappen met roddels over Ali te verspreiden en de hele GG aanhang en vechters trouwens. Ik wil best geloven dat Ali z'n hele leven gebruikt maar dat doet er niet toe... dat hadden jullie maar moeten zeggen dan toen die nog op z'n minst onder contract stond... ooo wacht... maar toen was alistair nog een schatje en mocht er niet gespeculeerd worden.... jullie hebben het wel hele tijd bij GG over loyaliteit. maar loyaliteit is ook je ex collega's steunen en niet zodra hun nog niet eens 1sec met hun kont de gym hebben verlaten meteen lopen bashen!! echt grappig dat jullie het hebben over loyaliteit...

Kemal
02-05-2012, 18:31
Deze topic is door de topicstarter, in dit geval Micha, gemaakt om Marloes te feliciteren met de winst op Ruyssen met een GGTV video filmpje.

ONTOPIC:

Nogmaals: Marloes top prestatie!

calmarofan
02-05-2012, 18:37
hey vriend, ik weet niet of je op mij doelt maar ik heb het o.a over loyaliteit van GG. en dat heeft wel degelijk te maken met de openingspost want daar staat een wijf 80% van het filmpje hysterisch te doen over loyaliteit. dus ga me aub niet overrulen als dat niet terecht is... maar iets zegt me dat dit andere belangen heeft voor MF...

The Company
02-05-2012, 19:04
Waarom wordt calmarofan gebanned? Ik ben het niet helemaal met zijn uitspraken eens, maar er worden wel ergere dingen op mixfight gezegd.

El Bambino
02-05-2012, 19:05
Deze topic is door de topicstarter, in dit geval Micha, gemaakt om Marloes te feliciteren met de winst op Ruyssen met een GGTV video filmpje.

ONTOPIC:

Nogmaals: Marloes top prestatie!
Je bent vast een amigotje van misha! Misha zet niet zomaar filmpje van Marloes op dit forum, het is zogenaamd om haar te bedanken maar ook om overeem te jennen! Wie de bal kaatst!!

Justinian
02-05-2012, 19:06
Waarom wordt calmarofan gebanned? Ik ben het niet helemaal met zijn uitspraken eens, maar er worden wel ergere dingen op mixfight gezegd.
Heel simpel, Calmarofan heeft eerder onder andere accounts een ban voor onbepaalde tijd ontvangen en nu blijkt dat hij het weer via een nieuw account probeert. Trappen we niet in.

The Company
02-05-2012, 19:08
Heel simpel, Calmarofan heeft eerder onder andere accounts een ban voor onbepaalde tijd ontvangen en nu blijkt dat hij het weer via een nieuw account probeert. Trappen we niet in.

Petrosian?:lol:

Is dat niet het zelfde als Bas Boon die onder de aliassen davinci en rembrand post?

Justinian
02-05-2012, 19:09
Je bent vast een amigotje van misha! Misha zet niet zomaar filmpje van Marloes op dit forum, het is zogenaamd om haar te bedanken maar ook om overeem te jennen! Wie de bal kaatst!!
Nogmaals, ontopic! Kemal is vrij helder. Hij is moderator op Mixfight en grijpt hier terecht in. Laatste waarschuwing, nu gewoon weer ontopic; het gaat hier over Marloes!

S-ven
02-05-2012, 20:53
Ben altijd fan van Marloes geweest en nog steeds. Maar Cyborg en vooral Rousey gaat ze echt niet redden. Rousey gaat het vrouwen MMA nog lang regeren.

You never know..... Denk dat ze echt wel kans maakt!

Briant
03-05-2012, 00:15
You never know..... Denk dat ze echt wel kans maakt!

Kans heeft ze wel tegen Rousey, maar het zal worden zoals Royce Gracie eens zei:

"You got one punch, if it doesnt knock me out, youre mine..."

Maar geen schande om van Rousey te verliezen, ik denk dat Marloes zeker kan mee draaien met de top in USA en op die manier het vrouwen MMA in Nederland en de wereld een boost kan geven.

Nelisje
03-05-2012, 00:40
Wat een gezeik continu op Golden Glory.. ze zijn al tijden lang de standaard voor Nederlands kickboksen en MMA. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze hebben de zaakjes toch wel behoorlijk op orde voor hun vechters. Of vechters gebruiken of niet doet er verder niet toe, als Golden Glory er voor kan zorgen dat ze binnen de toleranties blijven is er geen probleem, dat is de realiteit die we misschien niet onder ogen willen zien, maar die wel keihard waar is. Een topsporter verlangt het uiterste van zijn lichaam en zal er alles aan doen om het uiterste eruit te halen, daar hoort bij de doping grens zo dicht mogelijk opzoeken. En natuurlijk geven mensen van golden glory niet toe dat er gebruikt wordt, als ze dat toe zouden geven kunnen ze net zo goed de tent dicht gooien.

Ontopic.. Marloes maakt altijd een kans omdat ze altijd keihard knokt. Ze heeft ervaring, is allround en kan ook nog eens flink incasseren. Rousey is natuurlijk favoriet tegen Marloes. Maar als Marloes inderdaad traint met Marc Huizinga dan geef ik haar een goede kans. Rousey is wereldtop, maar vrij een dimensionaal tot nog toe. Als je met een top judoka traint op het voorkomen van armbars en Rousey een aantal tikken verkoopt raakt ze misschien wel van slag en kan ze haar spelletje spelen. Er is niemand die het incasseringsvermogen van Rousey tot op heden getest heeft, laat Marloes het maar proberen.

En Cyborg is natuurlijk gewoon een freak, en het is de vraag hoeveel ped's die gebruikt heeft in haar carriere, maar die heeft meer de fysiek van een man dan een vrouw. Marloes hield het nog best lang vol tegenover Cyborg, misschien zit er nog wel meer in als we een tijdje verder zijn.

Wiseguy
03-05-2012, 09:51
Met Mark Huizinga trainen gaat haar niet helpen tegen Rousey. Rousey is een medaillewinnaar op de olympische spelen en heeft elke tegenstander laten afkloppen in de 1e ronde waarvan 7 onder de minuut.

e-type
03-05-2012, 12:31
Met Mark Huizinga trainen gaat haar niet helpen tegen Rousey. Rousey is een medaillewinnaar op de olympische spelen en heeft elke tegenstander laten afkloppen in de 1e ronde waarvan 7 onder de minuut.


sja, ze kan beter blijven staan. Naar de grond gaan is dodelijk.


Oud filmpje trouwens (ergens begin Maart opgenomen??).
Ik begrijp dat het controversiele onderwerp over loyaliteit dan aangeboord wordt, aangezien de wond toen nog vers was. Maar door oude clips als 'nieuw interview' te latenl lijken, lijkt het alsof ze maar door blijft zaniken over loyaliteit, in werkelijkheid is het een stukje van een groter interview wat blijkbaar in stukjes getoond gaat worden gedurende dit jaar.
Hierdoor krijg je irritaties. Dat verdient ze niet en GG zou daar wat meer naar moeten kijken. Marloes verdient geen negatieve publiciteit door dit soort knulligheden.

Bromios
03-05-2012, 13:13
Dat ze moet blijven staan lijkt me duidelijk, maar tegen een olympische judoka lijkt me de takedown defense ook niet echt gemakkelijk. Wellicht trainen ze daar veel op.
Rousey lijkt misschien een one trick pony maar dat trucje kan ze wel verrekte goed en ze heeft het ook nog niet nodig gehad om te laten zien wat ze verder nog heeft. En ze traint natuurlijk ook gewoon verder. En ik heb de indruk dat marloes wel op haar hoogtepunt zit. Vond het niet heel indrukwekkend wat ze liet zien.
Maar ik wil die partij natuurlijk wel zien !! Bring it on !!

En wat je laatste comment betreft heb je wel gelijk. Micha brengt haar in een felicitatietopic meer schade toe dan dat het wat oplevert. Maar what's new ;).

Diz
03-05-2012, 14:34
Grondwerk of clinchen lijkt me vrij gevaarlijk met een dame als Rousey... Maar hoe zou die zelfde Rousey zich houden als ze een paar tikken krijgt? Ze is relatief nieuw in het spelletje dus wie weet schrikt ze zich wel rot na een paar klappen van Marloes...
Ome Brock zag er ook nooit erg stabiel en zelfverzekerd uit alstie op zijn gezicht getimmerd werd...

Offtopic: ik ben gisteren helemaal koekwaus bij de psychiater geweest... na de sessie bleek dat ik te veel pro/anti-GG discussies gezien had en dat mijn mentale gesteldheid daaraan te wijten was...

Zou dat eventueel alstublieft dankuwel ietsje minder kunnen mensen?
Dan blijft het hier voor de neutrale kijker/lezer ook gewoon leuk...

SuzukiGsxr
03-05-2012, 14:35
"Micha brengt haar in een felicitatietopic meer schade toe dan dat het wat oplevert. Maar what's new ;)"

Snap niet waarom mensen nog op Micha blijven reagere?
Micha zal wel een goeie gozer zijn, maar met Micha over GG een discussie beginnen heeft geen zin!!
Tegen een muur dom lullen heeft hetzelfde effect!!

Ik ben van mening GG zal zijn zaakjes wel op orde hebben, het is voornamelijk de aanhang(fans) van GG die de boel blijven verzieken!! en over het feit dat prof vechters gebruiken of niet? het kan haast niet anders als je continue met trainen bezig bent. Het lichaam krijgt geen natuurlijke rust tijd omdat er te veel getraind word en op het spel staat kwa carriere.
GG heeft zeker goeie vechters in huis, maar heeft afgelopen jaren ook genoeg ZEER goede vechters verloren.
Dat dit voor GG een verlies is begrijp ik ook, maar mensen word volwassen!! het leven gaat verder en blijf elkaar niet iedere keer in de stront duwen en met modder na gooien.
Marloes gefeliciteerd met je overwinning (ON TOPIC) en succes in de toekomst!

Bromios
03-05-2012, 14:42
Grondwerk of clinchen lijkt me vrij gevaarlijk met een dame als Rousey... Maar hoe zou die zelfde Rousey zich houden als ze een paar tikken krijgt? Ze is relatief nieuw in het spelletje dus wie weet schrikt ze zich wel rot na een paar klappen van Marloes...
Ome Brock zag er ook nooit erg stabiel en zelfverzekerd uit alstie op zijn gezicht getimmerd werd...

..

Het is dus wel jammer dat Rhonda haar arm bar zo goed is dat we dat nog niet hebben kunnen zien. Probleem in het dames mma is dat de spoeling vrij dun is (heeft Dana gelijk in) dus ik zou niet weten wie het tegen haar moet gaan opnemen behalve cyborg.

Briant
03-05-2012, 14:59
Ronda Rousey heeft bij Gokor getraind, reken maar dat ze nog meer kan dan alleen de armklem. Die armklem heeft ze alleen al vanaf jongs af aan gedaan dus dat is haar favoriete techniek. We zullen zien wie haar tot iets anders kan laten overgaan, tot nu is nog niemand in de buurt geweest. Misschien dat Cyborg het kan, maar ik schat Rousey hoger in.

smike
03-05-2012, 15:02
Ontopic:
Een armoedige pot, van marloes die over haar top is en niks tegen iemand als rousey te zoeken heeft.
Ik heb het gevoel dat haar einde nabij is. In vergelijking met vroeger vind ik dat ze er weinig van bakt.

Justinian
03-05-2012, 15:17
Ontopic:
Een armoedige pot, van marloes die over haar top is en niks tegen iemand als rousey te zoeken heeft.
Ik heb het gevoel dat haar einde nabij is. In vergelijking met vroeger vind ik dat ze er weinig van bakt.
Het niveau van de vrouwelijke vechters is omhoog gegaan in de loop der jaren. Deze partij domineerde Marloes desalniettemin tegen een dame die volgens mij - afgezien van de partijen tegen Marloes - ongeslagen is. Ik denk dat Marloes nog wel een leuke carrière voor de boeg heeft.

smike
03-05-2012, 15:19
Het niveau van de vrouwelijke vechters is omhoog gegaan in de loop der jaren. Deze partij domineerde Marloes desalniettemin tegen een dame die volgens mij - afgezien van de partijen tegen Marloes - ongeslagen is. Ik denk dat Marloes nog wel een leuke carrière voor de boeg heeft.

Coenen is in mijn ogen stil blijven staan terwijl het vrouwen mma zich heeft ontwikkeld.
Ruyssen zou ze voortijdig moeten hebben beslist wil ze nog kunnen meedraaien met de top.

Rousey had haar binnen 30 sec in een armbar gehad, dat is het (grote) verschil tussen een topper en Marloes.

Overigens neem ik mijn comment over het breken van haar arm terug.

Bromios
03-05-2012, 15:34
Ontopic:
Een armoedige pot, van marloes die over haar top is en niks tegen iemand als rousey te zoeken heeft.
Ik heb het gevoel dat haar einde nabij is. In vergelijking met vroeger vind ik dat ze er weinig van bakt.

Vind ik wel een beetje kort door de bocht.
Ik mis alleen een beetje die wil om te winnen. Ik had bij deze pot niet echt het idee dat ze er zin in had. Dat ze dat uitstraalde zeg maar. (beetje lastig om uit te leggen, sorry). Kan ook aan de tegenstander liggen natuurlijk.

Dat Rhonda bij Gokor heeft getraind zegt niet zoveel. Net zo goed als Marloes haar Judo nooit zo goed kan worden als die van Rhonda maakt Rhonda nooit haar staande achterstand meer goed. Maar waar je bij de mannen een takedown nog kan blokken met een goede knie (in ieder geval de dreiging er van) maakt zij gewoon volle heup en schouderworpen.
Ben ook wel benieuwd wat zij tegen de echte power van Cyborg zou kunnen.

Justinian
03-05-2012, 15:39
Coenen is in mijn ogen stil blijven staan terwijl het vrouwen mma zich heeft ontwikkeld.
Ruyssen zou ze voortijdig moeten hebben beslist wil ze nog kunnen meedraaien met de top.

Rousey had haar binnen 30 sec in een armbar gehad, dat is het (grote) verschil tussen een topper en Marloes.

Overigens neem ik mijn comment over het breken van haar arm terug.
Er zijn maar twee vechters die het langer hebben uitgehouden tegen Cyborg en dan durf je te zeggen dat Marloes geen topper is?! Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat of - vanwege jouw issues met Golden Glory - een vertroebelde blik hebt op het geheel.

R.H.
03-05-2012, 15:54
Cyborg-Rousey lijkt me wel echt een vette pot trouwens

smike
03-05-2012, 15:55
Er zijn maar twee vechters die het langer hebben uitgehouden tegen Cyborg en dan durf je te zeggen dat Marloes geen topper is?! Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat of - vanwege jouw issues met Golden Glory - een vertroebelde blik hebt op het geheel.

Tsja, ze verloor van Cindy Dandois die haar 1e mma partij draaide. Dan draai ik het om, durf je te beweren dat ze wel een topper is?!

En als advocaat van GG heb je sowieso een vertroebelde blik, das duidelijk.

Hier heb je de functie van admin, ONPARTIJDIG, lukt je weer eens niet.

Briant
03-05-2012, 16:07
Dat Rhonda bij Gokor heeft getraind zegt niet zoveel. Net zo goed als Marloes haar Judo nooit zo goed kan worden als die van Rhonda maakt Rhonda nooit haar staande achterstand meer goed. Maar waar je bij de mannen een takedown nog kan blokken met een goede knie (in ieder geval de dreiging er van) maakt zij gewoon volle heup en schouderworpen.
Ben ook wel benieuwd wat zij tegen de echte power van Cyborg zou kunnen.

Ronda's training bij Gokor is zeker wel relevant, zoals we gezien hebben in de wedstrijden tot nu toe. Gokor heeft het judo spel van Ronda omgebogen naar Judo voor MMA, net als hij bij bijvoorbeeld Karo Parisyan en Manny Gamburyan voor elkaar gekregen heeft.

Er is een verschil tussen, onder iemand trainen en dat iemand met je mee traint. Dat is juist het verschil wat ik hier maakte. Je kent Gokor toch wel he?

Ronda traint haar staande werk overigens bij Dynamix... Hardonk dus. Ook geen verkeerde leraar lijkt mij.


Ronda vs Cyborg is imo de enige echt interessante match up bij de vrouwen die er aan zit te komen (na de suspension natuurlijk). Kaufmann en Herrig zijn ook twee leuke vechters, maar die geef ik toch niet veel kans tegen Rousey.

Richelieu
03-05-2012, 16:29
Tsja, ze verloor van Cindy Dandois die haar 1e mma partij draaide. Dan draai ik het om, durf je te beweren dat ze wel een topper is?!

En als advocaat van GG heb je sowieso een vertroebelde blik, das duidelijk.

Hier heb je de functie van admin, ONPARTIJDIG, lukt je weer eens niet.

Dus Cindy is ook geen goede grondvechter? Het dames sigment is al zo enorm klein in het MMA. Echt een groot verschil zit er niet meer tussen imo bij de MMA dames. alleen Cyborg stak er wel met kop en schouders bovenuit. Het niveau is enorm gestegen, Marloes draait gewoon met de top mee. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk en vertroebeld te zijn Smike.

smike
03-05-2012, 16:33
Dus Cindy is ook geen goede grondvechter? Het dames sigment is al zo enorm klein in het MMA. Echt een groot verschil zit er niet meer tussen imo bij de MMA dames. alleen Cyborg stak er wel met kop en schouders bovenuit. Het niveau is enorm gestegen Marloes draait gewoon met de top mee. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk en vertroebeld te zijn Smike.

Cindy is goed op de grond, maar absoluut geen complete mma vechtster, zie ook haar losses.
Rousey steekt er met kop en schoduers bovenuit en tate daaronder.

Coenen vs tate liet toch wel zien wat top is en wat niet, marloes werd gesubbed en klaar was het. Hoe kan je dat in godsnaam top noemen?

Daarnaast erger ik me aan dat pro gg gedoe van een admin notabene. Saki is een wereldtopper en daar heb ik respect voor en die zit ook bij GG, dus kom met inhoudelijke argumenten of hou je mond. (@roy)

Bromios
03-05-2012, 16:39
Ronda's training bij Gokor is zeker wel relevant, zoals we gezien hebben in de wedstrijden tot nu toe. Gokor heeft het judo spel van Ronda omgebogen naar Judo voor MMA, net als hij bij bijvoorbeeld Karo Parisyan en Manny Gamburyan voor elkaar gekregen heeft.

Er is een verschil tussen, onder iemand trainen en dat iemand met je mee traint. Dat is juist het verschil wat ik hier maakte. Je kent Gokor toch wel he?

Ronda traint haar staande werk overigens bij Dynamix... Hardonk dus. Ook geen verkeerde leraar lijkt mij.


Ronda vs Cyborg is imo de enige echt interessante match up bij de vrouwen die er aan zit te komen (na de suspension natuurlijk). Kaufmann en Herrig zijn ook twee leuke vechters, maar die geef ik toch niet veel kans tegen Rousey.

Sorry, my wrong. Was in de war met de staande trainer. Van Judo naar mma heeft ze inderdaad top gedaan. En staand zal ze wel vooruit gaan maar word ze geen cyborg meer denk ik. Maar potentie heeft ze in ieder geval genoeg.

Peacey
03-05-2012, 16:48
Denk dat Marloes wel tot de top gerekend kan worden, maar dat is denk ik meer omdat de spoeling zo dun is.
Ik zie Marloes nooit van een Rousey of een cyborg winnen.

S-ven
03-05-2012, 20:05
Denk dat Marloes wel tot de top gerekend kan worden, maar dat is denk ik meer omdat de spoeling zo dun is.
Ik zie Marloes nooit van een Rousey of een cyborg winnen.

Kan worden ? Dunne spoeling ? Niet winnen van Rousey of Cyborg ? What the .... Are you talking about. Denk dat je helemaal fout zit Peacey.

Briant
03-05-2012, 20:09
Sorry, my wrong. Was in de war met de staande trainer. Van Judo naar mma heeft ze inderdaad top gedaan. En staand zal ze wel vooruit gaan maar word ze geen cyborg meer denk ik. Maar potentie heeft ze in ieder geval genoeg.

Met zulk judo hoef je niet zo goed staand te zijn als Cyborg. Overigens vind ik Cyborg niet echt technisch, maar ze heeft wel als een van de weinige vrouwen, KO-power, en dat maakt haar staand gevaarlijk.

Justinian
03-05-2012, 20:15
Tsja, ze verloor van Cindy Dandois die haar 1e mma partij draaide. Dan draai ik het om, durf je te beweren dat ze wel een topper is?!
Ze is wel degelijk een topper! Cindy Dandois vocht weliswaar haar eerste MMA partij, maar had al een flinke carrière als judoka achter de rug als ik het goed begrijp. Bovendien is dit nou weer zo'n typisch voorbeeld van Wikipedia-kennis. Waarschijnlijk heb je de partij niet eens gezien, laat staan dat je wat kunt vertellen over de achtergronden hiervan. Ik weet dat Marloes in die periode kampte met haar gezondheid. Dat gebruikt ze niet als excuus, maar om vervolgens deze enkele partij te gebruiken om jouw standpunt dat zij geen topper is te onderstrepen... dat gaat mij te ver.


En als advocaat van GG heb je sowieso een vertroebelde blik, das duidelijk.
Nu ga je er (weer) vanuit dat ik de advocaat ben van GG. Geen idee waar jij dat op baseert, maar dit heb je nooit uit mijn mond te horen gekregen. Als advocaat heb ik een geheimhoudingsplicht, waar ik je eerder ook al eens op heb gewezen, en dus kan ik hier niets over zeggen. Ik verzoek je dan ook vriendelijk op te houden met jouw suggestieve posts!


Hier heb je de functie van admin, ONPARTIJDIG, lukt je weer eens niet.
Nee, ik ben weliswaar eigenaar van Mixfight.nl maar dat wil niet zeggen dat ik geen mening heb. Dat zou wat zijn, zodra je eigenaar van een forum bent, dan mag je volgens Smike geen mening meer hebben althans deze mening niet meer ventileren op het forum Ik heb het forum destijds met een aantal anderen opgezet zodat we met elkaar kunnen discussiëren over vechtsport. Dat is mijn hobby en daar doe ik dan ook graag aan mee. Dat jij vindt dat ik niet partijdig mag zijn betekent natuurlijk niet dat ik mijn mening niet mag uiten. Dit doe ik altijd onder mijn eigen naam - althans de meeste leden weten wel wie ik ben - omdat ik achter mijn mening sta. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet goed waarom jij zoveel moeite hebt met mijn persoonlijke mening.

Van 'Pro GG gedoe' kun je mij, nogmaals, niet betichten. Ik hou me juist altijd op de vlakte wanneer het over GG gaat, juist omdat het hier op Mixfight bij sommige leden erg gevoelig ligt. In dit geval gaf ik enkel een reactie op jouw mening dat Marloes niets te zoeken heeft bij de top. Dit staat volledig los van GG.

Justinian
03-05-2012, 20:16
Voor de goede orde, het blijft kennelijk moeilijk om ontopic te blijven dus bij deze gaat deze thread op slot.