PDA

View Full Version : Tributes?



Ervani
29-04-2012, 22:48
Het forum wordt al lange tijd gevuld met AO, GG en... Highlights/tributes. Het lijkt wel onkruid. Af en toe een higlight is leuk maar de startpagina van deze site staat nu echt helemaal vol met highlights en tributes. Leuk dat mensen de moeite nemen om dat soort dingen in elkaar te zetten. Maar ik zie de merwaarde er niet van vooral omdat er een stortvloed aan dat soort filmpjes is ontstaan. Kan het wat minder?

The Company
29-04-2012, 22:55
Ik heb er geen last van.

fightlove
29-04-2012, 23:03
Het zijn er idd veel maar zeker niet storend.zitten vette filmpjes tussen.Als ik wat tegen kom knal ik het er ook op:lol:.

Diz
29-04-2012, 23:08
Geen probleem toch? Mooie fillempies altijd welkom...

micha
29-04-2012, 23:11
Geen probleem toch? Mooie fillempies altijd welkom...

x2

Kemal
29-04-2012, 23:34
Totaal geen last van

Pansier
29-04-2012, 23:47
Ik heb er geen last van, sterker nog, ik vind het fijn! Hoef ik zelf niet zo te zoeken naar de goeie! ;)

Justinian
29-04-2012, 23:52
Niks mis met (deze hoeveelheid) highlights wat mij betreft.

XanaduNL
30-04-2012, 00:00
Misschien een idee om een "groot tribute/highlights topic" aan te maken?

Turboknecht
30-04-2012, 01:15
Dat zou het wel wat overzichtelijker maken.

Pansier
30-04-2012, 10:04
Misschien een idee om een "groot tribute/highlights topic" aan te maken?

Op titel zoeken vind ik fijner.

Leventdepevent
30-04-2012, 10:10
t moeten dr niet veel meer worden want er is o.a van elke vechter wel een HL te vinden, voor elke HL een apart topic openen is imo onnodig gooi ze dan allemaal bij elkaar

The Company
30-04-2012, 11:44
t moeten dr niet veel meer worden want er is o.a van elke vechter wel een HL te vinden, voor elke HL een apart topic openen is imo onnodig gooi ze dan allemaal bij elkaar

Dat gaat bijna niet, want als er teveel filmpjes in een topic staan dan crashen sommige computers.

e-type
30-04-2012, 12:38
Geen probleem toch? Mooie fillempies altijd welkom...


x3

Ervani
30-04-2012, 13:09
Een High Light lijkt mij ook iets dat je als vechter 'moet verdienen' ik bedoel je kan van iedereen een HL maken en deze op het voorportaal van deze site vermelden maar echt nieuws kan ik dat niet vinden. En een aparte sectie op de website lijkt mij een goed idee want het geeft zo'n lange waslijst in het normale deel van het forum. Ik weet overigens niet wie al die High Lights maakt maar sommige zijn ook erg lang. Een High Light moet naar mijn mening niet meer dan een soort van promo zijn en dus lijkt een max lengte van pakweg 2 minuten mij meer dan voldoende. Een andere kwestie is dat men her en der materiaal verzameld waarvan het intellectueel eigendom (jaja duur woord) bij anderen ligt. In een Stefan Struve HL heeft men recentelijk ook AFAV materiaal gebruikt. Nu ga ik daar niet direct een probleem van maken maar als je het netjes doet vraag je eerst toestemming. Als je heel zwart/wit gaat kijken is men zelfs strafbaar als men materiaal gebruikt, nogmaals zelf doe ik daar niet direct moeilijk over maar toch.

Ik kan mij ook voorstellen dat men het een en ander een beetje gaat regulieren: het krijgt al een meer waarde als men allen met een vaste vormgeving gaat werken en er daarmee voor zorgt dat de HL's een serie worden.

Mickey
30-04-2012, 14:07
Ik kan mij ook voorstellen dat men het een en ander een beetje gaat regulieren: het krijgt al een meer waarde als men allen met een vaste vormgeving gaat werken en er daarmee voor zorgt dat de HL's een serie worden.

Smoor je dan niet alle creativiteit in de kiem? Of begrijp ik je concept niet goed?

XanaduNL
30-04-2012, 14:31
Als een apart topic problemen geeft, anders misschien een apart subforum?

Ik zie ook dat het er steeds meer worden. :p

Kemal
30-04-2012, 14:35
Ik zie nog steeds het probleem er niet van in..

Diz
30-04-2012, 15:20
Ik zie nog steeds het probleem er niet van in..

Hier nog zo één...

XanaduNL
30-04-2012, 16:24
Probleem is een groot woord. Zie het als suggestie.
De reden voor subforums is om onderwerpen te sorteren. Zodat je dingen kan overslaan die je niet interesseren. :)

smike
30-04-2012, 16:32
Probleem is een groot woord. Zie het als suggestie.
De reden voor subforums is om onderwerpen te sorteren. Zodat je dingen kan overslaan die je niet interesseren. :)

Hier sluit ik me bij aan, wellicht een subforum ervoor?

Turboknecht
30-04-2012, 16:41
Goed idee!

e-type
30-04-2012, 20:19
Een High Light lijkt mij ook iets dat je als vechter 'moet verdienen' ik bedoel je kan van iedereen een HL maken en deze op het voorportaal van deze site vermelden maar echt nieuws kan ik dat niet vinden. En een aparte sectie op de website lijkt mij een goed idee want het geeft zo'n lange waslijst in het normale deel van het forum. Ik weet overigens niet wie al die High Lights maakt maar sommige zijn ook erg lang. Een High Light moet naar mijn mening niet meer dan een soort van promo zijn en dus lijkt een max lengte van pakweg 2 minuten mij meer dan voldoende. Een andere kwestie is dat men her en der materiaal verzameld waarvan het intellectueel eigendom (jaja duur woord) bij anderen ligt. In een Stefan Struve HL heeft men recentelijk ook AFAV materiaal gebruikt. Nu ga ik daar niet direct een probleem van maken maar als je het netjes doet vraag je eerst toestemming. Als je heel zwart/wit gaat kijken is men zelfs strafbaar als men materiaal gebruikt, nogmaals zelf doe ik daar niet direct moeilijk over maar toch.

Ik kan mij ook voorstellen dat men het een en ander een beetje gaat regulieren: het krijgt al een meer waarde als men allen met een vaste vormgeving gaat werken en er daarmee voor zorgt dat de HL's een serie worden.



ben je bang voor je eigen hachje en eigendom? Spreek die gasten die filmpjes maken dan aan,, bel BUMA. Wij genieten hier van de high lights. Niks te veel.

Igorvdw
30-04-2012, 20:25
Vind die highlights helemaal top :d. Als je er 1 ziet van een vechter waar je echt geen behoefte aan hebt, dan kijk je toch gewoon niet? Leven en laten leven. Dan maar iets verder scrollen, van mij mogen ze lekker blijven komen hoor.

Diz
30-04-2012, 21:47
Mij staan ze ook echt niet in de weg hoor... je kunt toch zelf bepalen welke je wil kijken en welke niet?

XanaduNL
30-04-2012, 22:04
Nogmaals, Ervani pakt het wat negatief aan. Tuurlijk kan je zelf bepalen wat je kijkt. Dat kan ook als je alle subforums weer samenvoegd in 1. Het gaat om overzichtelijkheid.

Turboknecht
30-04-2012, 23:48
Precies, en als je dan highlights wil kijken is het alleen maar beter, want dan heb je ze direct allemaal in een subforum staan en hoef je niet te zoeken en kun je er lekker een aantal achter mekaar wegkijken.

Ervani
01-05-2012, 03:46
ben je bang voor je eigen hachje en eigendom? Spreek die gasten die filmpjes maken dan aan,, bel BUMA. Wij genieten hier van de high lights. Niks te veel.

Begrijpend lezen zo noemen ze dat op de basisschool... goed lezen wat er staat en vervolgens ook begrijpen wat je hebt gelezen :-)

marcelt
01-05-2012, 09:06
Het zijn er wel veel, maar ik kijk de meeste gewoon niet. Inderdaad vooral die lange niet. Ik heb ook liever korte Hl's, maar degenen die ze maken moeten doen wat ze willen doen.

Illest
01-05-2012, 09:22
dat soort filmpjes zijn juist leuk....