PDA

View Full Version : Boxing: Mayweather Vs. Cotto



Kemal
05-05-2012, 06:36
http://2.bp.blogspot.com/-uod6OiWfMhE/T47WXgMjfdI/AAAAAAAAAC8/Fqu3AEwBHhU/s1600/mayweather-vs-cotto-poster.jpg

Kemal
05-05-2012, 06:37
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=S3TLeSBLanM

Pahlavan
05-05-2012, 09:52
Ik hoop natuurlijk dat cotto wint maar dat zie ik helaas niet gebeuren...

boudstyle
05-05-2012, 10:33
Begin sinds de laatste 24/7 serie op een perverse manier steeds meer sympathie voor Mayweather te krijgen.
Ben voor het eerst voor hem, dus kans op verlies neemt toe haha

weks
05-05-2012, 11:08
iemand enig idee of deze partij in rotterdam live te zien is?

eventueel
Amsterdam?

Minotauro
05-05-2012, 16:36
Begin sinds de laatste 24/7 serie op een perverse manier steeds meer sympathie voor Mayweather te krijgen.
Ben voor het eerst voor hem, dus kans op verlies neemt toe haha

Voor het eerst voor hem? Wtf? Terwijl hij naar doet tegen de meest sympathieke bokser die je kan opnoemen? Cotto verdient niets meer dan respect. Mayweather is een bitch man, wees eerlijk. Die man verdient gewoon een asswooping en ik hoop dat Cotto hem dat vannacht geeft. Mayweather gedraagt zich altijd als een flapdrol

boudstyle
05-05-2012, 16:48
Ja, klopt maar hij doet het nu zo lang dat ik het eigenlijk wel grappig begin te vinden.
Tuurlijk is Cotto een topper en idd zeer sympathiek. Kan het ook niet uitleggen, maar denk wel dat dit een van de moeilijkste partijen voor Mayweather gaat worden. Kijk er in ieder geval zeer naar uit.

Facade
05-05-2012, 16:49
De pure klasse van Mayweather als bokser, zorgt er bij mij voor dat ik bijna altijd voor hem ben. Beiden kunnen nog zo veel zeggen, maar uiteindelijk maakt het voor mij niet. Het draait erom wat er in de ring gebeurt en persoonlijk kijk ik graag naar Mayweathers partijen.

adenane
05-05-2012, 17:03
Mayweather is een geweldige marketingmachine voor elke promotor. Of je bent vóór hem of tegen hem. Maar mensen kopen wel een kaartje of PPV om hem aan te moedigen of om hem klappen zien te krijgen.

De gage van Mayweather is $32.000.000,00 (record stond op naam van Mike Tyson, die kreeg in '97 30 miljoen dollar) voor deze partij omdat het zo'n PPV kanon is en Cotto krijgt 'maar' $8.000.000,00. Heel de bokswereld heeft het over deze partij.

Volgens mij is dit ook de eerste keer dat Mayweather op dit gewicht vecht (weet het bijna zeker) maar denk niet dat Cotto hem in de problemen kan brengen. Denk een simpele punten overwinning van Mayweather...

Octavius
05-05-2012, 18:26
Tegen Oscar DLH vocht hij ook op dit gewicht. Of het een simpele overwinning wordt? Ze moeten altijd nog boksen.

DLH heeft het record voor hoogte ppv en hoogte payout.

Oscar De La Hoya - Floyd Mayweather Jr.
totaal $120.0 mil.

$52.0 mil voor DLH en $25.0 mil voor Mayweather.

Djoggo
05-05-2012, 18:58
Als hij scherp is en blijft, wordt dit een niet al te moeilijk gevecht voor floyd. die man is een technicus in de ring met zijn bokswerk(de petrosyan van het boksen of beter gezegd petrosyan is de floyd van kickboksen). Na dit gevecht kan het gevecht tegen manny hopelijk plaats vinden en dan pas gaan we een afslachting op pure boksen(techniek) zien. Van mij part mag hij dan ook gelijk retiren.

Zeg wat je wilt over hem deze man presteert altijd.

fild156
05-05-2012, 20:46
Miguel Cotto vs Floyd Mayweather Live Stream here enjoy :D http://smashing-tech.net/miguel-cotto-vs-floyd-mayweather-live-stream/

pound4pound
05-05-2012, 20:48
Elke halve bokskenner weet dat:

A) Mayweather gaat winnen;
B) Cotto al bezig is met het afbouwen van zijn carriere omdat hij te vroeg te grote namen heeft bevochten, terwijl Mayweather bekend is geworden door het feit dat hij de grootste namen in hun toptijd blijft ontduiken;
C) Mayweather de overhand heeft qua stijl en snelheid, tegen een gehavende en recent toegetakelde Cotto;
D) Mayweather deze wedstrijd (in een voor hem hogere gewichtsklasse) nooit had geaccepteerd als hij niet zeker wist dat hij in het voordeel is op alle fronten.

"Pretty Boy" krijgt geen gram respect van mij tot hij het gevecht aangaat met DE enige tegenstander voor hem: "Pac-Man" Pacquiao.

Of gaat Cotto vanavond de hele wereld choqeren?..

mario the count
05-05-2012, 21:05
Hoe laat vindt deze partij plaats Nl tijd?

weks
05-05-2012, 21:06
rond 04:00

mario the count
05-05-2012, 21:08
Ok thanx, lekker laat. (of lekker vroeg, hoe je het wilt zien).

Kemal
05-05-2012, 21:41
Link van hemanthjava : http://www.sportsbun.com/boxing/miguel-cotto-vs-floyd-mayweather-jr-live-stream-boxing-free-online/

el mustafa
05-05-2012, 21:51
AUB mr pound for pound , stop met zo'n onzin te zeggen .

Ik zou iedereen aanraden om nog wat te genieten van floyd , want het is mischien de laatste keer of hooguit nog 2 maal dat we de meest talentrijke vechter ooit nog kunnen bekijken on de ring.;)

Kemal
05-05-2012, 21:54
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O5-MjH6Bx8E

Wiseguy
05-05-2012, 22:17
Elke halve bokskenner weet dat:

A) Mayweather gaat winnen;
B) Cotto al bezig is met het afbouwen van zijn carriere omdat hij te vroeg te grote namen heeft bevochten, terwijl Mayweather bekend is geworden door het feit dat hij de grootste namen in hun toptijd blijft ontduiken;
C) Mayweather de overhand heeft qua stijl en snelheid, tegen een gehavende en recent toegetakelde Cotto;
D) Mayweather deze wedstrijd (in een voor hem hogere gewichtsklasse) nooit had geaccepteerd als hij niet zeker wist dat hij in het voordeel is op alle fronten.

"Pretty Boy" krijgt geen gram respect van mij tot hij het gevecht aangaat met DE enige tegenstander voor hem: "Pac-Man" Pacquiao.

Of gaat Cotto vanavond de hele wereld choqeren?..

Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste vecht Pacquiao steeds tegen de left overs van Floyd (De la Hoya, Hatton, Mosley). Ten tweede heeft Mayweather wel degelijk tegen vechters gestaan die in hun prim waren zoals de ongeslagen Diego Corrales en Hatton maar ook andere toppers zoals Castillo, Baldomir, Marquez en Baldomir.

Mayweather pakt de gevechten op het gewicht van zijn tegenstanders (De La Hoya, Cotto) Terwijl Pacman tegen ze vocht op zijn eigen gewicht of catchweight.

Djoggo
05-05-2012, 22:45
Elke halve bokskenner weet dat:

A) Mayweather gaat winnen;
B) Cotto al bezig is met het afbouwen van zijn carriere omdat hij te vroeg te grote namen heeft bevochten, terwijl Mayweather bekend is geworden door het feit dat hij de grootste namen in hun toptijd blijft ontduiken;
C) Mayweather de overhand heeft qua stijl en snelheid, tegen een gehavende en recent toegetakelde Cotto;
D) Mayweather deze wedstrijd (in een voor hem hogere gewichtsklasse) nooit had geaccepteerd als hij niet zeker wist dat hij in het voordeel is op alle fronten.

"Pretty Boy" krijgt geen gram respect van mij tot hij het gevecht aangaat met DE enige tegenstander voor hem: "Pac-Man" Pacquiao.

Of gaat Cotto vanavond de hele wereld choqeren?..


Tjah er zullen altijd excuses zijn wanneer iemand top prestaties aflevert he...

Net als Tyson "ja hij leek alleen zo goed omdat er geen waardige heavyweights toen waren"

accepteer het nou maar gewoon als een man ;). Zijn karakter spreekt niet iedereen aan maar zijn prestaties liegen er niet om ;)

Djoggo
05-05-2012, 22:49
Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste vecht Pacquiao steeds tegen de left overs van Floyd (De la Hoya, Hatton, Mosley). Ten tweede heeft Mayweather wel degelijk tegen vechters gestaan die in hun prim waren zoals de ongeslagen Diego Corrales en Hatton maar ook andere toppers zoals Castillo, Baldomir, Marquez en Baldomir.

Mayweather pakt de gevechten op het gewicht van zijn tegenstanders (De La Hoya, Cotto) Terwijl Pacman tegen ze vocht op zijn eigen gewicht of catchweight.

maak je niet druk om hem joh. Hij heeft de feiten idd niet eens in orde alle toppers die pac heeft verslagen zijn daarvoor eerst door floyd ontmanteld

MRNijman
05-05-2012, 22:50
Bij de links die hier worden gegeven, is daar ook het gevecht van Mosley te zien?

Anderson
05-05-2012, 23:00
Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste vecht Pacquiao steeds tegen de left overs van Floyd (De la Hoya, Hatton, Mosley). Ten tweede heeft Mayweather wel degelijk tegen vechters gestaan die in hun prim waren zoals de ongeslagen Diego Corrales en Hatton maar ook andere toppers zoals Castillo, Baldomir, Marquez en Baldomir.

Mayweather pakt de gevechten op het gewicht van zijn tegenstanders (De La Hoya, Cotto) Terwijl Pacman tegen ze vocht op zijn eigen gewicht of catchweight.

Dat klopt niet wat je zegt tegen Marquez, vocht marquez 2 gewicht klasse boven zijn eigen gewicht klasse en toen kreeg Floyd het nog voor elkaar om te zwaarder te wegen dan was toe gestaan. Mosley was al over zijn prime heen toen Floyd tegen hem vocht hij ontduikt zijn tegenstanders als ze in hun prime zijn.

Roy Jones Jr, Marquez, Hopkins, Sergio Martinez, Barrera gingen of gaan nooit iemand uit de weg.

Diz
05-05-2012, 23:33
Hoop dat Cotto gaat verrassen... Not likely maar toch...

pure
05-05-2012, 23:47
hoelaat begint het of is het allang geweest !?!
begrijp het niet , ik zie ook nergens spoilers ?

pound4pound
06-05-2012, 18:14
Hahah ik wil de fans van Floyd niet op de tenen trappen, maar Anderson heeft het al heel mooi opgesomd hierboven. Dat hij (Mayweather) een van de beste boksers van het moment is, bestaat geen twijfel over, maar om tot DE ALLERBESTE gekroond te worden, moet hij simpelweg Pacquiao verslaan. Wanneer dat gebeurt, bied ik hier op mixfight.nl openlijk mijn excuses aan alle Floyd-fans. :D

Fightfan
06-05-2012, 21:27
Anderson:

Je vergeet te vermelden dat Marquez ook boven zijn gewicht vocht tegen Pacman op een catchweight welke (zoals steeds) voordelig was voor Pacman en Marquez hem toch alle problemen gaf......Mayweather heeft hem boksles gegeven....

Mosley is duidelijk op zijn eigen gewicht verslagen door Mayweather en was nog verder over zijn prime toen hij met een catchweight tegen Pacman vocht (hij had net een draw tegen Moya die hij eigenlijk verloren had).....

Hetzelfde met Cotto, tegen Mayweather vocht hij op zijn eigen gewicht na meerdere winst partijen en Mayweather was een stuk lichter op fightnight....Bij Pacman kwam hij net van een zware loss af en vocht hij beneden gewicht......

De La hoya vocht ook op zijn eigen gewicht toen Mayweather een flinke sprong in gewicht maakte om de La Hoya in diens klasse te verslaan. Pacman vocht veel later tegen hem en ja hoor op een catchweight....

Dat Mayweather vechters ontloopt is de grootste onzin. Ik ben het wel eens met jou dat hij soms betere keuzes kan maken tegen wie te vechten.


Hahah ik wil de fans van Floyd niet op de tenen trappen, maar Anderson heeft het al heel mooi opgesomd hierboven. Dat hij (Mayweather) een van de beste boksers van het moment is, bestaat geen twijfel over, maar om tot DE ALLERBESTE gekroond te worden, moet hij simpelweg Pacquiao verslaan. Wanneer dat gebeurt, bied ik hier op mixfight.nl openlijk mijn excuses aan alle Floyd-fans. :D

Als we kijken naar de resultaten dan zien we dat Mayweather al zijn partijen duidelijk en unaniem wint.....Pacman niet.

Maar ik hoop ook dat deze partij komt zodat Mayweather eens en voor altijd zijn klasse laat zien....
Maar vlak Bradley niet uit...........

Wiseguy
06-05-2012, 21:54
Tegen De La Hoya moest hij ook met 10oz handschoenen boksen.

Fightfan
06-05-2012, 23:02
Tegen De La Hoya moest hij ook met 10oz handschoenen boksen.

8 oz......

Wiseguy
07-05-2012, 00:06
8 oz......

In een interview met Bryan Kenny gaf hij aan dat ze met 10oz gloves vochten en dat is ook wat ik verder op internet lees. Ik kan er altijd naast zitten natuurlijk.

pound4pound
07-05-2012, 00:32
Anderson:

Je vergeet te vermelden dat Marquez ook boven zijn gewicht vocht tegen Pacman op een catchweight welke (zoals steeds) voordelig was voor Pacman en Marquez hem toch alle problemen gaf......Mayweather heeft hem boksles gegeven....

Mosley is duidelijk op zijn eigen gewicht verslagen door Mayweather en was nog verder over zijn prime toen hij met een catchweight tegen Pacman vocht (hij had net een draw tegen Moya die hij eigenlijk verloren had).....

Hetzelfde met Cotto, tegen Mayweather vocht hij op zijn eigen gewicht na meerdere winst partijen en Mayweather was een stuk lichter op fightnight....Bij Pacman kwam hij net van een zware loss af en vocht hij beneden gewicht......

De La hoya vocht ook op zijn eigen gewicht toen Mayweather een flinke sprong in gewicht maakte om de La Hoya in diens klasse te verslaan. Pacman vocht veel later tegen hem en ja hoor op een catchweight....

Dat Mayweather vechters ontloopt is de grootste onzin. Ik ben het wel eens met jou dat hij soms betere keuzes kan maken tegen wie te vechten.



Als we kijken naar de resultaten dan zien we dat Mayweather al zijn partijen duidelijk en unaniem wint.....Pacman niet.

Maar ik hoop ook dat deze partij komt zodat Mayweather eens en voor altijd zijn klasse laat zien....
Maar vlak Bradley niet uit...........

Bradley is zeer zeker geen kleine obstakel! Sterke jongen, ongeslagen, maar... komt toch wat ervaring te kort in mijn ogen. Zeker gezien zijn enige tegenstander van redelijke kaliber de 40-jarige Casamayor was. We zullen het merken in juni. Ik kijk er nu alweer naar uit!

Fightfan
07-05-2012, 10:40
Bradley is zeer zeker geen kleine obstakel! Sterke jongen, ongeslagen, maar... komt toch wat ervaring te kort in mijn ogen. Zeker gezien zijn enige tegenstander van redelijke kaliber de 40-jarige Casamayor was. We zullen het merken in juni. Ik kijk er nu alweer naar uit!

Hij won ook van Petterson en Alexander wat ook goede vechters zijn.
Inderdaad heeft Pacman wel sterkere oppositie gehad. Ik ben ook benieuwd. Want Bradley zijn conditie is wel erg goed.

Fightfan
07-05-2012, 10:40
In een interview met Bryan Kenny gaf hij aan dat ze met 10oz gloves vochten en dat is ook wat ik verder op internet lees. Ik kan er altijd naast zitten natuurlijk.

Nee ik zat ernaast:

http://www.boxingscene.com/mayweather-no-issue-with-gloves-cotto-bout--52141

PinPoint
07-05-2012, 11:55
Zijn er beelden?

smike
07-05-2012, 15:29
Ik heb effe gezocht naar wat beelden, maar HBO haalt alles er heel snel af... en een highlight van 30 sec (lol) heb je niet veel aan.
Wat ik heb kunnen zien was dat Cotta Floyd flink heeft aangepakt, hij raakte em een keer zo goed dat hij zelfs ging bloeden, vind ik al heel wat tegen Floyd.

Floyd wel gewonnen maar wel een wereldpartij en nu dan PACMAN!!!!

smike
07-05-2012, 15:29
Als Floyd niet tegen PACMAN gaat, dan maar een catchweight tegen Klitschko lol

mario the count
07-05-2012, 16:40
Ik heb effe gezocht naar wat beelden, maar HBO haalt alles er heel snel af... en een highlight van 30 sec (lol) heb je niet veel aan.
Wat ik heb kunnen zien was dat Cotta Floyd flink heeft aangepakt, hij raakte em een keer zo goed dat hij zelfs ging bloeden, vind ik al heel wat tegen Floyd.

Floyd wel gewonnen maar wel een wereldpartij en nu dan PACMAN!!!!
Dan geeft de highlight niet heel de partij weer, floyd was geen enkel moment in gevaar en zat meer te spelen had ik het gevoel.

Facade
07-05-2012, 17:38
hier nog wat download linkjes, mocht je tijd over hebben.

http://uploaded.to/file/r0wje7go/WBA.Title.Miguel.Cotto.vs.Floyd.Mayweather.5th.May .2012.PDTV.x264-Sir.Paul.AVI (http://uploaded.to/file/r0wje7go/WBA.Title.Miguel.Cotto.vs.Floyd.Mayweather.5th.May .2012.PDTV.x264-Sir.Paul.AVI)

In principe goede kwaliteit. Wel begrenzing van 150 kb/s dus je moet wel even geduld hebben.

Deze is van HBO. is wel wat groter en duurt dus nog langer :P Alle goeie hosts zijn tegenwoordig down :(

http://uploaded.to/file/zd07p0hq/Floyd.Mayweather.Jr.vs.Miguel.Cotto.HBO.PPV.DVDRip .avi

je moet iets langer wachten, maar ik zou die van HBO doen. Commentaar bij de eerste is namelijk ronduit irritant. Het enige wat die gozer zegt is eigenlijk hoe geweldig Mayweather wel niet is en hij kijkt totaal niet naar de partij. Bijzonder storend. Was van boxnation ofzo.